Michael Schumacher (© Alessandro Bianchi / Reuters)

Michael Schumacheri perekond nõuab kohtus Saksamaa ajalehelt Bunte valeväidete eest hiiglaslikku kahjutasu. 

Seitsmekordse maailmameistri lugu teavad kõik. 2013. aasta lõpus Alpides suusaõnnetuses viga saanud Schumacher oli kuus kuud koomas. Ta sai raske peatrauma ja tema tervisliku seisundi kohta kindlad andmed puuduvad. 

Küll aga tuli 2015. aastal ajaleht Bunte esile väitega, et Schumacher suudab natukene juba kõndida. Tabloid tsiteeris vormelilegendi anonüümseks jäänud sõpra, ent praeguseks 48aastase mehe lähedased lükkasid väited ümber.

Schumacheri perekond kaebas ajalehe kohtusse ning advokaat Felix Damm tõmbas väidetele vee peale. "Ta ei saa kõndida ega suuda seista püsti," avaldas Damm kohtu ees. 

Valeväidete eest nõuab perekond Buntelt suurt kompensatsiooni - tervelt 100 000 eurot. Kohtuotsus peaks tulema käesoleva aasta viiendal mail, kuid seda on juba kord teadmata põhjustel edasi lükatud. 

Jaga artiklit

13 kommentaari

H
Horros  /   01:58, 11. apr 2017
Segased vennad,
ise sogavad vett kuis jaksu on ja siis vigisevad.
Ü
Ühed ütlevad  /   17:35, 10. apr 2017
Üks ütleb, et natuke kõnnib, teine ütleb, et ei kõnni. Aga kes ütleb kummal õigus on?
Ma ütlen, et schumi jooksis eile palja peega ümber scnelli tiigi. Palju maksma pean nüüd?
Ehk haige tsirkus. Mõlemad on haiged need, kes ümber maja nuhivad ja need, kes on sellest riigisaladusest suurema saladuse.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis