Spordivaria

FIFAt mängides rikkaks? Miks mitte! (2)

Karl Juhkami, 20. juuni 2017, 18:29
E-spordi näol võivad saada "tippspordist" osa ka need, kes palliplatsil kõige andekamad ei pruugi olla. Christian Petersen
E-spordi populaarsus on maailmas üha tõusev trend, mistõttu üritavad mitmed Euroopa jalgpalli tippklubid endale haarata näiteks FIFA videomängu harrastavaid inimesi.

Küsimusele kas e-sport on ikka sport või mitte pole mõtet kaua juurelda. Tõsiasi on see, et miljonid inimesed vaatavad igapäevaselt seda, kuidas keegi teine mängib arvutimängu ja seeläbi raha teenib.

Oma võimalust haistavad selles äris ka osad Euroopa vutikantsid nagu Paris Saint-Germain, Amsterdami Ajax, Wolfsburg ja AS Roma.

Tänapäeval on videoblogid ja muu videoelu läinud nii suureks ja edukaks, et seal liiklevad rahavood panevad ammu juba tavainimesi ahhetama. Näiteks on Youtube'i keskkonda postitavate videote hulgas on arvutimängudega seotud videod pidevalt esirinnas. 

 Videomängude konverentsile kogunenud pealtvaatajad. (FREDERIC J. BROWN)

"Noored saavad samastada ennast sellise maailmaga paremini ja lihtsamalt kui reaalse jalgpalluriga. 20aastane nooruk, kes on üles kasvanud klubi toetajana saab ühtäkki võimaluse oma lemmikklubi esindada," sõnab Colin Johnson AS Roma e-spordi meeskonna mänedžer. 

Kuigi juba praegu on korraldatavad turniirid tavapublikule kättesaadavad on lähimas tulevikus FIFA videomängu tootva Electronics Artsi plaanides ka virtuaalliigade ja virtuaalse Meistrite liiga loomine. 

Lõppude lõpuks, kes meist ei oleks reede õhtul sõpradega FIFAt mänginud ja omavahelisi turniire võitnud.  

2 KOMMENTAARI

j
Juura 20. juuni 2017, 20:01
veel reljeefsemalt.
Küsimusele kas pornonäitlemine on ikka sport või mitte pole mõtet kaua juurelda. Tõsiasi on see, et miljonid inimesed vaatavad igapäevaselt seda, kuidas keegi teine mängib pornofilmis ja seeläbi raha teenib
j
Juura 20. juuni 2017, 19:59
Küsimusele kas näitlemine on ikka sport või mitte pole mõtet kaua juurelda. Tõsiasi on see, et miljonid inimesed vaatavad igapäevaselt seda, kuidas keegi teine näitleb ja seeläbi raha teenib

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee