Eesti uudised

Kaido Höövelson lubab Oudekki Loonele üheotsapileti Kreekasse välja teha: las läheb ja kiidab kommunismi seal (283)

LISA KOMMENTAAR

nimesangar27. august 2017, 11:59
saatke see odekolonn vangi parem. kreekast tuleb ju kohe tagasi...
"Nimesangar" on tõesti odekolonnist pohmaka saanud ja mitte ainult tema!28. august 2017, 08:50
Kas ikka saite aru mida Loone oma (ja mitte ainult oma) mõttega märku andis või täheldas? See sõna "kommunist" ja kommunism samuti, on meie ühiskonda kummitanud peaaegu sajand, siis kui Viktor 1924.a. (vist?) mingi möllu organiseeris. Ja kui Varese valitsuses tänaseni kõlavad nimed meid saadavad, oleme seal kus oleme, Loone mõttelend on nö. köömes kõige selle kõrval. Kaido ütlemisest on tehtud suur jama, kohmakas nagu mees ise, meenutan Autentese maadlust!
A.L.27. august 2017, 07:48
Mina neist venelastest ja venemeelsetest aru ei saa,millegagi nad rahul ei ole.Siin ei ole hea olla ja ära minna ka ei taha.Ainult vinguvad oma Venemaad taga.Igal pool on ainult natsid ja fasistid ja ei tea mis veel,aga kapitalistlik heaolu on väga mokkamööda.Mida nad siis teeksid kui seda kapitalistlikku tehnikat ja tehnoloogiat enam poleks.
Sots227. august 2017, 08:14
Kahjuks see kapitalistili tehnika kulub eelkõige sõjatehnikale ja ülirikkuritele.
Sõbrasuhted Venemaaga tuleksid odavamad.
tehnika27. august 2017, 08:50
on valdavalt kommunistlik,,sest toodetud indias hiinas ja venemaal
A.L.27. august 2017, 10:35
Nüüd jah,aga alguse sai kapitalismist.
27. august 2017, 07:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ebapopulaarne27. august 2017, 11:29
Aga Eesti rahvas ei ole.
07:30/ õudekki lood27. august 2017, 11:46
No ei ole sina üksinda Eesti rahvas, ei ole. Kui Sinu seljataga on kuritegude sooritajad ja nende õigustajad, peaksid kohtuall olema. Ohvrite haual tantsimine on küll viimane asi, mida üks inimene teha võib.Ja tore on, kui noore põlvkonna mõnigi isend sellest aru saab.Ainult dementne ätt ajab oma joru, jumal sinuga, aidata ei saa ka.
27. august 2017, 07:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
See võibki nii juhtuda27. august 2017, 08:00
Kui ideelised, mitte võltskomud, pääseksid võimule, oleks kõikidel elamisväärsem elu.
Ka Marju Lauristin on öelnud, et kui tema isa veel elaks, siis siin sellist jama ei oleks!
Loonele vastupidamist!27. august 2017, 02:31
Müts maha nende ees, kes klaakööride massis julgevad avaldada ka teistsugust arvamust.
Lihtsalt vaadake26. august 2017, 20:41
Loone ei taha halba27. august 2017, 08:02
Need koledused ei puutu asjasse, sest nende põhjustajad on võimuhullud sotsiopaadid, milliseid leidub kõikide juhtide seas. Ka kapitalismi ajal.
Eesti saaks reeturist lahti26. august 2017, 20:32
Paraku karta on, et ega ta lähe!
xxxx26. august 2017, 21:15
Venemaale ka ei taha minna.
Enn Kalm26. august 2017, 23:41
Ta ei saa ju minna .Tal on mees siin . See pronksmees ja seda ei lubata lennukile !
to xxxx27. august 2017, 02:51
Sinna ta ei taha küll minna. Aga kuna see vist siiski meeldib, siis pigem unistab seda hoopiski siia tuua.
23:4127. august 2017, 11:48
Ai kui tabav komm, 100 plussi!
naera puruks27. august 2017, 23:13
kui rumalad on t(a)tikad.Ausalt.
tire27. august 2017, 04:40
dibla ei andesta, reedad korra (pole oluline keda), oled "kits, räpane "MENT"". kroonilne
26. august 2017, 20:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
afrikase...võid kogu oma27. august 2017, 11:50
punaste jüngritega kohe minema hakata, mis passid siin, kui ei meeldi???
teame26. august 2017, 19:35
Eesti on küll viimane koht kus kommunismi kiitmisega omale toetajaid leida.
Eino Taruk26. august 2017, 22:22
Siiski midagi on muutunud. Kommunismitoetajad on ajakirjades - lehtedes kolumnistideks. Kommunistmitoetajaid toetab ka sotsministeerium. veel üheksakümnendatel oleks see võimatu olnud. Ilmselgelt on nn. sallivad lähemal kommunismile kui kapitalismile...
alt-right26. august 2017, 18:57
Kaido on kaua aega elanud Jaapanis ehk riigis kus kommunismi ega kommuniste ei sallita, vaid kus au sees on individuaalne initsiatiiv, ettevõtlikkus ja töökus. Tänu millele on Jaapanist saanud jõukas, edukas, turvaline ja vaba riik.
Naiivsele 27. august 2017, 02:29
See võis nii olla kapitalismi algusaastatel. Nüüd ollakse oma ülirikkurite ja aktsiamajandusega mindud turumajandusest ja demokraatiast väga kaugele.
Kommunism tagaks kõigile palju võrdsemad võimalused.
Vaat kes räägib26. august 2017, 18:34
Ise elab ta venelasega, aga teisi hukka mõistma on kui Jumal taevas!
alt-right26. august 2017, 19:02
Mittekommunistlik venelane on ikkagi parem kui kommunistist eestlane. Kuigi jah...kas viimast ikka saab eestlaseks nimetada. Sest eestlane on oma loomuselt juba antikommunist.
eestlane on eelkõige27. august 2017, 23:16
ikka ori,siis tallalakkuja.Oma peaga elada ei oska.
xxxx26. august 2017, 21:17
Iga venelane pole veel kommunist ja eestlasest kommunist on hullem kui venelane.
18:34 /appikene...27. august 2017, 12:13
...kas sa ikka tead millest üldse jutt on?Asi pole ju rahvuses, asi on kuritegude õigustamises(küüditamine ja muu selline), vaevalt , et tema naine seda heaks kiidaks. Ja sina, nagu Loonegi, leiad, et nii pidigi olema ja võib praegugi teha???
Teeline26. august 2017, 17:51
Kas ta sinu arvates oleks pidanud Loone võtma? Too ju puhta eestlane.
uurija26. august 2017, 17:08
Terve mõistuse defitsiit26. august 2017, 17:01
Lugedes kommentaare tuleb tõdeda, et ikka on veel järel nõukaihaluses tegelasi, kes räägivad lastele muinasjutte sellest, milline imeline elu oli omal ajal Nliidus. On kaks võimalust: kas te olete pururumalad või olete te sovjetiseeerunud eestlased ehk sovjetid. Tõenäoliselt olete mõlemad.
Kas selles, et sina oma kolhoosikeskuses kunagi võrreldes vaeste linna töölistega hästi elasid ja nüüd enam nii ei ela, on süüdi kapitalism või sina ise? Kas selles, et sa 90-ndatel poe taga õltsi libistasid kui teised kõrgharidust omandasid, on süüdi EV või sina ise? Kas selles, et sul kunagi raha pole, on süüdi see, kes X6 -ga ringi sõidab või sina ise? Ja lõppude lõpuks hääletasid sa 2003 EU-sse astumise poolt arvates, et keegi teine hakkab nüüd sinu elu korraldama nagu oli „töörahva paradiisis” Nliidus. Mentaalselt olid ori siis ja oled ori ka täna!
Sinusugustel inimestel on alati vaja kedagi, kelle arvel elada. Kogu su ideoloogia põhineb võimalusel riigi tagant varastada või kellegi arvel parasiteerida. Sa hääletad valimistel alati „ lihtsa inimese” partei poolt. Sa oled freeloader, kes ootab aega, millal saaks midagi jälle rikastelt võtta ja anda see neile, kes ise midagi looma pole võimelised - ehk sulle. Sa oled harimatu Donbassi autopesija, kes ootab aega, mil saaks jõuga sinust töökamalt ja targemalt X6 konfiskeerida. Selline on sinusuguste ettekujutus õiglusest ja just sinu pärast ei ole kommunistlik idee surnud.
Kogu su elufilosoofia on selline, mis iseloomustab tõelist nõukogude inimest ehk vatti. Aga vati koht on ajaloo prügikastis ehk seal, kus oled oma eluga praegu.
miks 26. august 2017, 20:34
mõnitad inimlikkust ja teed maha ligemesi...
väärtusetu inimloom!!
seks;-)28. august 2017, 14:56
Maha teete end väga edukalt teie ise. Kapitalismi puhul selles asi ongi, et mina olen väärt umbes 100 sinusugust. Jutt inimeste võrdsusest on muinasjutt, mille mõtlesid "lihtinimese" tarbeks välja Robespierre, Marat ja veel kümmekond lõpuks ise giljotiini alla läinud utopisti.
26. august 2017, 22:08
oma lastel mitte muinasjuttu olen lugenud, ajalugu mida püjavad ümber kirjutada
hea mõte27. august 2017, 16:42
meie ei võta,sest selle võtab allah.Meie näitame ainult,kust sinusuguseid leida.
Andreas26. august 2017, 16:31
Ei saa aru, miks makstakse pooletoobistele palka ja riigi esindusorganis.... Kuskil on mingi standard tegemata jäänud. Tuleohutuse pealt keeratakse viimase vindini, kuid elementaarsed poliitikud jäetakse teisejärguliseks.
Kreeka on liiga lähedal26. august 2017, 16:31
Naiskomissar tuleb saata Venezuelasse, kus praegu kommunism oma täies ilus õitseb.
Baltlasi26. august 2017, 16:44
oodatakse varsti Põhja -Koreasse.Loonet on seal mõttekaaslased ootamas.
Ärni26. august 2017, 16:29
Kaido üdles ju öikesti.Kelele seda Loonet sis vaia on.Kaido onn ika estimelne.Las panep loone ronkile ja saadab menema
kärn26. august 2017, 17:50
parem hakaku kohe jala astuma ja hästi kärmelt, kes seda agitatsiooni suudab seal ronkis jõuab kuulata
26. august 2017, 16:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Haha26. august 2017, 16:32
Ei jäksa isegi palgata sellist trolliarmeed, kes eesti keelt oskaks...haha...
ooohhh26. august 2017, 16:09
Tema nimelt tankist, et tema peale see ebameeldivus langeks ja selle varjus saavad hääli koguda igasugustelt tulnukatelt, kes riigikeelt ei mõista. Ta lihtsalt kirjutas, ei enamat. Ta ei kannata, keegi ei kannata. Aga mis toimub, minnakse leili selle peale ja ei vaadata, mis tegelikult tehakse. Ärge tast enam kirjutage.
Paul26. august 2017, 16:07
See oleks õige tegu,Kaido Höövelson.
Mina maksaksin siis kohalike inimsööjate kulud kinni kui nad ta patta lööksid ja ära sööksid:)))
Just väga hea26. august 2017, 15:52
Anname neile kommunismi kummardajatele vildid, puhvaika ja riidest pambu seljas kandmiseks veel kingituseks kaasa ja yana toomi talle sinna käe otsa!
see Hõõvelson26. august 2017, 15:57
on nii ihult kui ka hingelt SUUR poliitik.
to Ühiskonnakorrad26. august 2017, 18:16
Kas oleksid nõus elama võõraste inimestega ühes korteris ?
'Mina elasin lapsena niimoodi, et elasime ühes toas ja teises toas elas võõras inimene, kes oli ka kiuslik.
Nõukaajal oli küllalt kortereid, kus elas mitu peret koos.
Päris ebameeldiv oli.
to 18.1627. august 2017, 02:43
kiidame siis kapitalismi,kus elatakse tänaval,pargipingil,metroo ventilatsiooni resti peal (soe õhk voolab sealt välja) ,kuskil põõsastes ja kus iganes ja elatakse ka nüüd korteris,kus kõrvaltoas elab võhivõõras.( 3-toaline korter, üüritakse välja nii,et igas toas elavad omavahel võhivõõrad inimesed,lääne suurlinnades täiesti tavaline praktika,kui raha vähe,aga elada on kuskil vaja)
Ühiskonnakorrad26. august 2017, 15:30
Pole mingi saladus, et sotsialistlikus süsteemis oli inimesel üsna muretu elada. Mis siis, et aasjad ei olnud nii ilusad ja kauplused kaubast punni - nälga ikka keegi ei tundnud! Tööd jagus kõigile ja kodutuid ei olnud. Ikka vaadati mingi ulualune. Tänases kapitalistlikus Eestis eladki sa põõsa all, kui puudub töökohta, mille eest üürida eluaset!
Kui su pere hävitati oli muresid muidugi vähem..26. august 2017, 15:39
Kommunismuse loogika on super.
Ühsikonnakord26. august 2017, 16:07
Gulagis oli ka üsna muretu elada. Katus oli pea kohal, süüa anti ka, tööpuudust ei olnud..
Heh26. august 2017, 16:34
Parim gulagi muuseum on Tomskis, siis nägid mida selline maailmavaade endast kujutab...
nojah26. august 2017, 19:41
Kui olid kuklalasuga hukatud, siis polnud enam mingeid kommunaalmuresid.
Maali26. august 2017, 15:25
Endised kommunistid siin kõige enam Loone vaba arvamust hukka mõistmas! Mäletan, kuidas Tunne Kelam valas pisaraid, et teda algul kommridadesse vastu ei võetud.
Maalile26. august 2017, 18:01
JUHAN26. august 2017, 15:14
Omaaegse huumori ning satiiriajakirja Pikri ühe pilaloo tegelase Enn Eri diagnoos:
Ägedakujuline vasakpoolsuse lastehaigus!
???26. august 2017, 15:08
Miks mitte siis kohe kommunismi päriskantsi, otse Põhja Koreasse? Seal saaks ta neid kommunismi plusse ning miinuseid kõige ehedamalt maitsta.
to 15.0827. august 2017, 02:48
on ka teine kommunismi päriskants,Hiina Rahvavabariik,mis 40 aastaga on kerkinud kunagisest vaesuseriigist maailma kõige võimsamaks riigiks (osa majandustedlsi on seda juba avalikult tunnistanud.
Kommunism Hiina moodi!27. august 2017, 09:17
Ja mis veel veerandsajandi eest lömastas Taevase Rahu väljakul tankiroomikute all sadu ja saatis piinakambritesse ning vanglatesse või ka hukkas tuhandeid meelt avaldavaid üliõpilasi.
Varasemast Suurest Hüppest ja Kultuurirevolutsioonist, mis maksis kümneid miljonid lusid ma parem ei räägigi.
No ja siis27. august 2017, 13:03
Hiina hukkas õigel ajal oma tolerandid ja liberaalid- muidu poleks selline majandustõus mõeldav. Meil on aga allakäik.
26. august 2017, 14:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Just-nimelt, eriti kui loetust aru ei saada, ärge hüpelge kaasa, maa põrub niigi!26. august 2017, 15:08
Loone jutu mõte oli arusaamatu nendele, kes tormasid kuhugi, ega mõelnudki eriti palju ja ega neid enam miski pidurdagi. Audentesest ettevalmistuse saanud Höövelsoni ütlemist võib ju kasutada, aga kas Kaido ikka oskas sellisest võrdlusest arugi saada? Kommunistidelt ideoloogia, fassistidelt inimeste hävitame - kas on veel midagi hullemat!?
Loone oma arvamuse/võrdluse ütelnud ja teinud, aga vähemalt pooled kommentaariumis on pimedusega löödud ja seda veel kaasajas.26. august 2017, 15:59
Parem kirjutage sellest, et milline on siis TEIE tõde ja arusaam tema ütlemisest. Tuntavalt olete üsna keskpärased "korrutajad/kaagutajad", aga on teda, et keskpärane ei talu eales seda, et teda keskpäraseks nimetatakse. Selle järgi on teda kerge ära tunda.
Oudekkile on vaja meest parem kui hästi musta...26. august 2017, 15:11
Kui tema mehe saab siis see ongi tema kommunismus.. Vaadake õnnetu naise välimust ja kogu häda on teile näha.
26. august 2017, 18:09
kas oudekki om sportlane ? mis alal ?
oli26. august 2017, 13:36
Ega käbi pole kännust kaugele kukkunud. Juba loone isa oli ülikoolis üks ebameediv punavanakesest õppejõud.
Ei olnud paks.26. august 2017, 19:27
Lühike kühmus kähmakas oli.
See26. august 2017, 12:49
Loone on juudas.juudas,juudas.
to see26. august 2017, 15:11
Ainult kommunist.
Juudas müüb maha hea raha eest, omakasuks. Kommuist aga oma siseveendumuse, oma vildakate ideede pärast.
Seda ütles ka meedias Viilma, et kogub hääli ,26. august 2017, 16:42
aga KE hoiab õudekkit kui kallist aaret ,kes kogub neile hääli mitte eestlastelt ...
miks ei võeta KE -s nüüd midagi ette ,selle to. la. suu sulgemiseks või veelgi
hullemat , välja visata erakonnast ,sellise plära eest .
Jaak26. august 2017, 12:43
Oudekki on lihtsalt diagnoos, sinna pole mitte midagi teha.
Kreekasse tal küll asja pole, pigem ikka selle psühhojuku Uni juurde Põhja-Koreasse; seal saab iga päev ja iga hetk oma iidolit kummardada, ikka tagument võimalikult uurakil :)
Ärni26. august 2017, 13:10
Oupekile tömbaks kohe taha
To Ärni26. august 2017, 13:21
Teil ja Õhtulehe moderaatoritel,oleks küll asja psühhiaatri juurde!
LABASUSE TIPP!!!
Ärni26. august 2017, 13:27
Mis tipp,mis tipp.. Ma sain alles eile Jämejalast välja.Varsti peab minema uuesti näitama end.
muhe naer26. august 2017, 16:02
Mehike kiitleb sellega milleks ise enam võimeline pole!Paneks , teeks ,keeraks ,koinaks , aga no ei seisa, tee mis tahes.
Ärni26. august 2017, 16:12
No mul on ikka kolmveerand üheksa, aga sul pool kuus
hoiatus26. august 2017, 16:25
oudekit ei puutu keski,sest mina alutaguselt tulen mõtsast vällä ja võtan ta ää!
Hullem kui arvasin26. august 2017, 12:33
Loone on samasuguseid vigu enne ka teinud. Tea kas tal on peas kõik korras? Praegusel juhul ei tahaks sellist naist mitte ükski mees. Võib-olla korraks või kui voodis suuga imet suudab teha, siis veidi kauemgi. Võrdset partnerit ja vaimset teekaaslast temas keegi nägema ei hakka.
kuule26. august 2017, 12:24
Kaido-pekinägu, sa oleksid võinud kasutada suurepärast võimalust vait olla!
võrdleja26. august 2017, 16:13
Just samad sõnad!Kaido mine tee oma loomafarm parem korda,sina pole mingi poliitik ja Loone kohta ütleja.Loone on POLIITIK selle sõna otseses tähenduses
alt-right26. august 2017, 18:49
Kommunistid viiakse helikopteriga mere kohale sõitma ja vettehüppeid harjutama.
olgu mis on27. august 2017, 23:24
aga sportlane pole poliitik,kuid Loone on,meeldigu see või mitte.
Loone26. august 2017, 12:21
pole meest saanud ja mõistus kiilus kinni
Oudekki26. august 2017, 16:14
No vahest ikka köditab, aga mis teha, kui meest pole
alt-right26. august 2017, 19:10
Seksuaalne rahuldamatus muudab naised kommunistideks miskipärast.
Kõva Ketas26. august 2017, 12:15
Kuulus sakslane F.Engels on kommunismis kirjeldanud teoses „Perekonna, riigi ja ühiskonna tekkimine“ Võime täie veendumusega tõdeda, et tänase lookese toimetaja K.Aasma käes seda hoidnud ei ole ja mönuga laseb meieni tuua sumoka arvamise pahest.
to väike soovitus Kaidole26. august 2017, 11:54
Sa ikka tead millistes majades elati Eestis enne venelaste tulekut? Uuri millised nägid välja Tallinn, Pärnu ja Narva enne "vabastajate" tulekut.
uudishimulik26. august 2017, 16:04
ja need toatüdrukud, teenijad ja uksehoidjad elasid loomulikult kõrvalasuvates lossides.
to väike soovitus Kaidole26. august 2017, 11:54
Sa ikka tead millistes majades elati Eestis enne venelaste tulekut? Uuri millised nägid välja Tallinn, Pärnu ja Narva enne "vabastajate" tulekut.
Sellise...26. august 2017, 11:52
tegutsemisega inimeselt peaks juba arstitõendit küsima ja mitte lubama süüdimatult tegutseda Riigikogu liikmena!
kolm õde26. august 2017, 11:33
loone tuleks kinni panna kui kommunismi kuritegude õigustajat. natside käe läbi hukkus palju vähem inimesi kui kommunistide tõttu ja jutt käib ikkagi kümnetest miljonitest
alt-right26. august 2017, 18:51
Kuigi sotsialism üleüldse on inimsusevastane kuritegelik ideoloogia, siis natsionalistlik variant sellest on tõepoolest olnud vähem kuritegelik kui internatsionalistlik.
kolm õde26. august 2017, 11:33
loone tuleks kinni panna kui kommunismi kuritegude õigustajat. natside käe läbi hukkus palju vähem inimesi kui kommunistide tõttu ja jutt käib ikkagi kümnetest miljonitest
Kolme õe all kommenteerija26. august 2017, 13:26
Ärge väänake ajalugu! Olen selle eluetapi läbinud ja häbi on,kuidas noored reformi-kutsud,siin hauguvad!
Isegi seda,26. august 2017, 13:30
Te ei julge avaldada! Kus on meie Eesti rahva œigused ja demokraatia?
Häbi, Teil olgu!
paremb ikki26. august 2017, 11:31
ökva siberin pileti tollele koonlasele.
Muigega26. august 2017, 11:25
Vaatan, et mõni üksik kommentaator on aru saanud, et kommunism kui ühiskondlik kord on vaid teoorias. Praktikas pole seda olnud, ega vaevalt ka tuleb, sest ehkki Marx ja Engels kirjeldasid antud ühiskonna korda Kommunistliku Partei Manifestis kui ideaalset, siis ei teadnud ka nemad, kuidas sinna jõuda. Nõukogude Liidus oli tegelikult riiklik kapitalism, ega isegi mitte sotsialism. Aga noh, see on juba terve loengusari, mitte aga kommentaariumi ruumi täitmiseks.
26. august 2017, 11:36
Kommunistlik utoopia !
loomulikult26. august 2017, 15:44
ons see utoopia,kuna inimene on oma loomuselt ahne siga ja ta sigatseb täpselt niipalju,kui tal seda lubatrakse!
praktikas26. august 2017, 11:38
on vaid loone sõnavõtt,mis kommuniste paneb punastama,ning vihaselt vahutama.
volt26. august 2017, 11:18
Hiina on kommunistlik riik. Miks neid ei juge keegi sõimata?
mine õhtukooli26. august 2017, 12:52
Hiina on riik,mida juhib kommunistlik partei.Sisulist kommunismi ei ole maailma ajaloos veel üheski riigis saavutatud,sest kommunistlikus ühiskonnas puudub raha ja tööd tehakse südametunnistuse järgi.Kõik kaubad on tasuta,mida tarbitakse lähtudes kommunistlikust südametunnistusest riivamata kaaskommunismiehitajate õiglustunnet.Ahnust ja parasitismi karistatakse väga rangelt.Ühiskonna vara omastamist suurtes kogustes karistatakse surmanuhtlusega.Hiinas on samuti riiklik monopoolne kapitalism,kus elab ülirikkaid inimesi.Nii,et Hiinas on ainult võimupartei nimetus Kommunistlik,millel pole midagi ühist kommunismiga.
To õhtukool26. august 2017, 13:32
See on praegu nii!!!!
Jah26. august 2017, 15:50
Hiina kultuurirevolutsiooni ja Maozedungi juhtisid Bnai Briitide judaistlik sekt ,kes oma kabalistlike veendumuste tõttu korraldas massimõrve ohverdusrituaale satanistlikus sekstis Lutsiferile.Kõik suured ohverdused on toimunud juutide kabalistlikel tähtpäevadel.Sama skeemi järgi toimetas ka Bol Both.
26. august 2017, 18:12
kolhoosides nii oligi !
väga kõnekas fakt on 354 häält,26. august 2017, 11:04
seega see oudekki esindab vaid 354 valija arvamust.
Samuti räägib temast ka see,et ta valiti t o o b a l i asemele...
mu meelest õudus26. august 2017, 11:21
mõelda, et lausa 354 inimest andis talle oma hääle. kõikidest valikutest valis tema. lihtsalt kohutav mõeldagi.
11:21,sul on õigus,tegelikult 26. august 2017, 12:01
ongi õudne.Ehk on need nende 14860. erakonnaliikme hulgast,siis väga õudne enam polegi või läheb hoopis hullemaks,sest 14860 on tal mõttekaaslasteks?
26. august 2017, 12:42
Kamalutais ljasnamjaelasi!
Ants26. august 2017, 10:36
Kommentaarium kui arvamusfestival.Jään erapooletuks ja ei haugu.
poliitik26. august 2017, 10:31
Kui Jumal inimestele mõistust jagas, olid sportlased trennis. Nii ka Kaido puhul. Kas tema ajudes ongi rakke, mis suudavad mõelda. See mees küll ei ole mingi ütleja ega üldse kommenteerija. Endal ka sealt kommude maalt võetud naine.
Teadmiseks "poliitikule".26. august 2017, 19:31
Ta võttis naise sealtsamast Jaapanist."kommude maa" su meelest või?
Ideoloogia26. august 2017, 10:31
Viide natsionaalsotsialismi ametlikule arhiivile:
Idapiirkondade mittesaksa elanikkonna jaoks ei tohi olla kõrgemat kooli kui 4-klassiline rahvakool.
Selle rahvakooli eesmärk peab olema kõigest järgmine:
lihtne arvutamine ülimalt 500-ni, oma nime kirjutamine, õpetus, et see Jumala tahe on, sakslastele sõnakuulelik ning aus, virk ja südikas olla. Lugemisoskust ei pea ma nõutavaks. (Järgneb selgitus selle kohta, et kui mõni laps osutub oma füüsilistelt ja vaimsetelt omadustelt natsikriteeriumidele vastavaks, siis võivad vanemad otsustada temast loobuda, et ta Saksamaal haridust jätkata saaks.)
http://www.ns-archiv.de/krieg/untermenschen/himmler-fremdvolk.php
Otsida (Ctrl+F) arvu "500" esinemist.
tegelikult26. august 2017, 10:22
tuleb üheotsapilet osta siberisse.
ab26. august 2017, 10:14
tegelt pole tibil mehade silmis eriti viga, äkki mehasi vähe?
teadjake26. august 2017, 10:39
täpselt 10-sse☺☺☻ väike väike väga väike
A 26. august 2017, 10:10
Võtku maailma parim rahandusminister Ligi ka kaasa ,las teeb kärbib natukene seda Kreeka majandust ,et me laenu tagasi saaks
B26. august 2017, 11:23
mitte kunagi ei saa me seda tagasi, vastupidi, juurde anname varsti.
to:eestlane26. august 2017, 10:10
Õige venelane on tegelikult väga hea inimene, parem kui eestlane. Ta annab ka viimase palukese ära, et sind aidata. Aga need ajupestud putinistid ei olegi venelased, need on rahvuseta fašistid ja neid inimesteks lugeda ei ole ka õige, ikka rohkem looma moodi.
Oleme ausad26. august 2017, 10:03
Hitler võttiski õppust Stalinist ja Venemaa terrorirežiimist - Venemaa riigikord on olnud alati üles ehitatud koonduslaagritele ja selle odava tööjõu kasutamisele riigi hüvanguks. Kõik nn komsomoli löökehitused olid tegelikult koonduslaagrite vangide tehtud, komsomolid olid vangivalvurid. Stalini ja tema KGB poolt tekitatud kahjud inimkonnale on kordades suuremad kui seda jõudis teha Hitler. Hitler jõudis oma rahva ajusid pesta vaid 10 aasta jooksul, Venemaal kestab see veel edasi.
olen ausam26. august 2017, 10:39
põhjenda palun,kuidas hitler sai stalinilt õppust võtta,kui venemaavallutamisplaan ja juutide hävitamine oli mein kampfis 1925 kirjapandud?
küsimus26. august 2017, 10:57
Üks väike näide - koonduslaagrid asutati Puna-Venemaal 1918 aastal, Saksamaal 1933 aastal. Inglastel olid koonduslaagrid juba buuride-vastaste sõdade ajal aga erinevuseks on see, et inglased ehitasid neid võõrastele, Venemaa sotsiaaldemokraatliku (bolševike) töölispartei liikmed ja Saksamaa natsionaalsotsialistliku töölispartei liikmed oma kodanikele.
Aga pantvangide mahalaskmiseni inglased, erinevalt Tuhhatševskist, ei jõudnudki.
veelgi ausam26. august 2017, 11:00
Aga Stalin viis ju Lenini õpetust ellu alates 1917.a. - koonduslaagrid ja terror on kommunismi võidu alus. Eks sealt see Hitler oma ideed saigi.
ole siis lõpuni26. august 2017, 11:09
Kes keda vallutada tahtis, selle üle võivad poolearulised(ajaloolased) vaielda lõppmatuseni. Aga mida tegid juudid saksa majandusele peale I MM (ja miks saavad juudid ikka veel saksalt sõja eest kahjutasu) ning mis andis Hitlerile võimaluse tõusta troonile? Juudid, õigemini osa neist e. sionistid on programmeeritud rahvaste hävitamisele juba tuh. aastaid tagasi.
küsimus26. august 2017, 14:03
Kui Eesti meenutab koonduslaagrit siis võid alati jeehat tõmmata. Vaata kas piiril lastakse koerad lahti või hakatakse selga tulistama.
Enesetappude hulk Eestis ei ole Euroopa kõrgeim. Vastavalt WHO statistikale on Euroopa riikidest Eestist eespool Leedu, Valgevene, Poola, Venemaa, Läti, Ukraina, Belgia, Ungari ja Sloveenia.
hitler26. august 2017, 16:03
oli rotshild,kes täitis Londoni masoonide ülesannet hävitada Venemaa.Hitleritöötas koos sionistidega,kes väitsid ,et Iisraelilwe on vaja 2 miljonit tugevat ja tervet meest,ülejäänud kuuluvad aga ohverdamisele!Pöörake tähelepanu Emmaunel Rabinovitsi ajaloolisele ettekandele Budabestis siioni vanemate erekorralisel konverentsil aastal 1952!Lööge otsinbgusse ka Abraham Foxmanni etteastetest sionistlikust maailmakorrast ,rahvusvahelistew organisatsioonide kaaperdamisest kuritegeliku sündikaadi poolt ja valge rassi hävitusplaanidest,millele aitavad kaasa rahvusriikide ülesostetud tipppoliitikud .Ideoloogilisest diversioonist ja masside debiliseerimisprogrammist,ning rahvusriikide juhtide distantsilisest psühhotroopsest programiseerimis programmidest!
to 11.0027. august 2017, 03:02
Stalin oli 1917a eikeegi,tegelane kes saabus Petrogradi asumiselt ja kes oli aastaid veetnud oma aega siberis.Stalini tegelik vaikne tõus algas alles kuskil 1920a ja tegelikult sai ta võimu oma kätte alles kuskil 1928a.Aga Venemaal tapeti aastatel 1917-1922a eri andmetel 15-20miljonit inimest ,,suure idee'' nimel ja uurii mis rahvustest oli näiteks Trotski( ei ole tema õige nimi),kes oli tollaste massimõrvade läbiviimiste peamiseks käskijaks (Lenin oil haigusest-atendaadikatsest piinatud tavaline kabinetis istuja).Või uuri mis rahvusest olid kõik need peamised vene nimedega bolševikud,Kamenev,Radek jt ja siis koorub ka välja tõde,miks kommunismiideoloogiat ei ole kunagi hukka mõistetud.
tegelikkuses26. august 2017, 13:00
oli Stalini ohvrite arv 750000.Kuid hilisema ajaloo võltsimise käigus liideti sellele veel revolutsioonilise venemaa trotskistide poolt sooritatud kuritegevuse ohvrid 20 mioljonit.Ärge unustage ,et maailmarevolutsiooni pealinnaks oleks tulnud London.Samuti oleks Hitler oma võidu korral andnud võimu Inglise troonile.Stalin oli aga äge trotskistide vastane ja ründas juutidest võimuladvikut.kuni Hrusov ta mürgitas.
rein26. august 2017, 13:08
koonduslaagritest. nende väljamõtlejad olid inglased ja kasutasid neid Aafrikas, nn. Buuria sõjas üheksateistkümnes sajand
haloo27. august 2017, 16:59
see,kes mõtles välja koonduslaagrid,on sama naiivselt tobe arutelu selle kohta,kes mõtles välja seksi.Laagrid on olnud aegade algusest peale.Kas näiteks türgi ikke ajal paigutati balkanilt ja venemaalt röövitud orjad 5 tärni hotellidesse või?
26. august 2017, 09:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
@eestlane26. august 2017, 10:15
Ega kommneteerija isegi eestlane pole ? Käänded tehakse meile siiski algkoolis selgeks, Nii et eestlane teab ,et kirjutatakse " venelannast abikaasat " või siis "venelannat abikaasaks " .
09:57 jälle see liba"eestlane"26. august 2017, 10:55
Aga ise, oled ju ammu teatud-tuntud Eesti vastane. Iga vähegi aruka inimese kohta on sinul midagi halba öelda, lausa sõimata. Palu Kaidot ka sind aidata, kuigi aitajaid leiaks rahvahulgast teisigi. Head teed!
uus teooria?26. august 2017, 11:11
Ega maadlusoskus veel kedagi arukaks tee. :D
11.11Ja siin 26. august 2017, 11:42
..kommunismi õigustamine, rahaokupatsioon südames on Sinu tarkus? Tule taevas appi oma teooriaga. Ja näed, maadlus on ajud puutumata jätnud, kommunismi eitamine aga viimase viinud nii Sinul kui Õudekkil. Intrite 2.tulemine ikka lärmab, kaua veel???
jah,tõesti27. august 2017, 23:36
eriti kui veel vastu muhku oled ka hakanud saama,kasuks see kindlasti ei tule.
jah26. august 2017, 11:27
neid eesti mehi küll, kel venelane, levandi, jaanson, lõhmus, tamm, jätkake rida, mul hetkel kohe ei meenu, aga neid ei ole vähe.
sa pole ju mingi eestlane,ainult ehk elukoha järgi27. august 2017, 23:42
eestlasi on sajandeid vägistatud erinevate võõrvõimude poolt,puhastverd eestlast pole olemas.Ausalt.
Aga tegelikut,ega see kahju pole samuti teinud,vaata palju meil ilusaid naisi on.
eestlane26. august 2017, 13:09
Võiks olla vähemasti nii palju eneseväärikust ,et ei hakka venelastega segunema.
13.0926. august 2017, 13:59
Sina kindlasti seguned parema meelega aafrikast tulevate "sõjapõgenikega" kui venelastega.
Pakun välja .26. august 2017, 09:53
et see ülessanne on Loonele kellegi poolt antud ,
mõtlik26. august 2017, 10:29
Äkki Kaido enese poolt , et siis saaks heasti poliitikasse tulekut siluda.
kuidas on selline asi üldse võimalik?26. august 2017, 09:45
keegi oudeki kirjutab Kreeka justiitsministrile?
Kes see oudkki on?Peaminister?President?
Siis oleks ju keegi toompea koristaja ka võinud oma arvamuse kirja panna?
Mittemidagi ei saa aru.
A26. august 2017, 10:12
Võib olla ei kirjutanudki -võib lihtsalt meie peavoolu möla olla
A /26. august 2017, 10:59
Avaldatud on ka väljavõte Kreeka lehest, kes näha tahab, see näeb ka. Ei ole ju võimalik selles kahelda ka eelnevate tegude ja ütlemiste ajel, kõik ongi selge, puhas kommunist.
Kuidas,on selline asi võimalik26. august 2017, 13:48
Oudekke,on mitme ķõrgharidusega inimene,vastandina kommenteerijale ja paljudele riigikogulastele!
mai26. august 2017, 14:41
kas tal raha nii palju või, haritust küll ei paista
kuule mai27. august 2017, 23:44
sul pole ju ei üht ega ka teist.On mul õigus?
kopli26. august 2017, 09:43
Lõime tänaval on vabad komude töökohad.
rein26. august 2017, 09:42
ei maksa liialt emotsioonidesse langeda ning leheneegrid ei peaks asja liiga võimendama.
kõiksugu -ismidel on omad kuriteo võimalused sisse kirjutatud. ja nagu aru saan, siis kuritegu ei ole -ism vaid inimene, kes seda ellu viib. kommunismi looja marksi ei kiru vist keegi. aga elluviijad lenin, Stalin no ja teised rajatagused figuurid on küll kohtumõistmist väärt.
Sama puudutab see ka teisi ajaloo figuure. kuskil kirjas et üks suuremaid mõrvareid oli nt. Belgia monarh. mis nimi tal iganes ka on.
Aga Loone osas. kahe käega nõus, et minuarust siia ühiskonda ta ei sobi. mingu omade juurde, kas siis kremlisse või mujale
ta ongi omade hulgas26. august 2017, 11:29
ivanova, savisaar jne.
Ex-soomlane26. august 2017, 09:20
Eriti noored kes tahavad perspektiivid : vaadake youtubest "d'anconia money speech" ja küsige endalt "kas see mees keis leiutas elektrigeneraatorid, tegi oma leiutise sellise mehe arvelt ke ei leiutanud elektrigeneraatorid."
mida mida`?26. august 2017, 08:59
Ega sel ajal elama ei pea, et aru saada. Pigem isiklikud kogemused segavad advekaatse otsuse langetamist inimeses. Sa parem ära ise kire seal...
26. august 2017, 08:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to mida26. august 2017, 09:02
ja mida sa odukulonniga kummardajad Nõukogude Eestist teate ?
mida26. august 2017, 11:08
Mina olen sündinud 1960.-l aastal Eesti NSV-s, seega olin 1991.-l aastal 31 aastane, tööstaaži tolleks ajaks 15 aastat! 1987.a. ostsin maja, maksis too 36K tollases vääringus. Sõitsin uuena ostetud Niva-ga, mis maksis 9K. Arvan, et sain piisavalt hästi aru ümberringi toimuvast. Minu Inim- ja kodanikuvabadusi sovetiriik ei rikkunud. Võimalik küll, et olin liiga vähenõudlik:D
Ott26. august 2017, 11:25
Mina olen sündinud 1961.a . Käisin koolis, õppisin ülikoolis. Siis suunati tööle. Töötasin ära kohustuslikud 3 aastat. Maja ostmisest ei unistanud. Jõudsin endale osta VEFi raadio. 1988.a saadeti Venemaale teid ehitama. Siis tuli välja, et ma polnud õppinud ega ka töötanud teedeehituses. Selle peale saadeti 2 aastaks asumisele Kaliningradi. maksti ohvitseri palka, aga ära ei lastud. Minu inimõigusi rikuti ja ma ei salli ei NSVLi, sotsialismi ega kommunismi
küsimus26. august 2017, 11:27
vau! Nii et Sinu jaoks olid NSVLiidus mitme parteiga ausad valimised ja soovi korral oleksid Sa võinud iga kell välismaale puhkama sõita?
Aga see Niva, pealegi uuena ostetud (NB!), oli ju lausa kirsiks tordi peal. :)))
mida26. august 2017, 12:15
Valimised olid üheparteilised, kuid salajased - keegi ei sundinud valima minema ja hääletuskabiinis oleks võinud ka need nimed maha tõmmata, mis sedelil kirjas olid. Välismaale või kuhu iganes sai siis ja saab ka nüüd sõita siis kui raha on. Mina käisin komsomoli tuusikuga 1982 Bulgaarias ja VEKSA tuusikuga 1984 Soomes turismireisil. Ajad muutusid ja juba 1988 sai aga igaüks, kes omale läänest küllakutse suutis hankida sõita kuhu hing ihaldab. Piiranguks oli hoopis lääneriikide viisa saamine, mis sõltus saatkondadest, mitte sovetivõimu kiuslikus.
küsimus26. august 2017, 12:53
"Mina käisin komsomoli tuusikuga 1982 Bulgaarias ..."
Inimene kirjutab nagu otse Ivan Orava mälestustest - mäletate, seda kohta, et inimesed hankisid endale parteipileti, et Bulgaariasse sõita ja seal PERSIKUID süüa! See oli sovok-tšeloveki paradiis!
NIVA-st26. august 2017, 12:55
NIVA-t osteti kõikjal välismaal, Beneluxis kohtab neid veel siiamaani.
küsimus26. august 2017, 13:07
"minu palk oli praegusega võrreldes vähemalt neljakordne."
Huvitav kuidas mõõta palka, mida maksti "rahas" mida ükski teine maailma riik (isegi mitte ükski nn. "sotsialismileeri" kuuluv riik) rahana ei tunnistanud, palgaga, mida makstakse konverteeritavas valuutas. Äkki viitsid valemi anda?
küsimus26. august 2017, 13:28
Selle kohta on isegi lauluke:
"Ma sõidan Bu-bu-bulgaariasse!
Bul-bul-bulgaariasse!
Ja ostan pee-ee-eersiku-uu"
"Ivan Orava mälestused" Tallinn 1995, lk.45.
aga26. august 2017, 15:36
miks peaks nii suures impeeriumis puhkuseraha viima välismaale,kus meid südamepõhjast vihati?Oled sa midagi kuulnud inimväärikusest,või õiglustundest?Ka meie tolleaegne parteipiletitega "eliit"oli vaid amoraalne rämps,kes kasutas parteid isikliku kasu saamise eesmärgil.Kui aga olud muutusid ,reetsid nad kohe omad põhimõtted.Punastest said kohe sinised,sest Brüsseli tiss oli rasvasem!
Eestlane26. august 2017, 16:05
Sündisin Narvas 1969. Ilma vene keele oskuseta ei saanud isegi jäätist putkast osta. Isegi kui nad said aru siis nad ei müünud vaid korrutasid, et räägi vene keeles! Ja nii edaspidi ka ei saanud kuskil ilma vene keeleta. Ei vihka kommunismi, sest NSVL polnud seda! Vihkasin pioneeriks olemist ja sundi koosolekuteks ja rividrillideks. Komsomolist õnneks pääsesin. Paljud vene tatikate vanemad keelasid, selle kuratkaga sõbrustamast!
küsimus26. august 2017, 18:35
"miks peaks nii suures impeeriumis puhkuseraha viima välismaale,kus meid südamepõhjast vihati?"
Väga huvitav. NSVLiit vabastas Euroopa fašismist aga vabastatud vihkasid oma päästjaid lausa südamepõhjast. Kohe nii et isegi Poolasse, Ungarisse jt. sotsialismileeri maadesse pääses ainult hoolikalt valitud kontingent - nt. kommentaator "mida" sai komsomoli tuusikuga 1982 aastal Bulgaariasse.
Aga kaadrivalikuga oli NSVLiidus midagi paigast ära - kogu eliit oli amoraalne rämps, kes esimesel võimalusel vaenlase poole üle jooksis. :((((
osaliselt nõus27. august 2017, 22:17
kelmid võtsid võimust peale Stalini mürgitamist.See tipnes Warburgide dünastia ja Nsvl kompartei juhtkonna äriafääridega 70ndate algusaastail,kus kasum voolas kompartei funktsionäride taskusse.Suurreetmine algas tolleaegse Kgb bossi Andropovi reetmisest,kui algatati perestroika.Tema tegelik nimi oli Liebermann.
no kõike ikka ei saa praeguse ajaga võrrelda ka,27. august 2017, 23:55
elu oli ikka suht turvaline.Penskarid lendasid Musta mere äärde puhkama,mingit muret sellega polnud.Saaremaale lendas reaktiivlennuk JAK-40 iga paari tunni takka.
Kuid siiski,käed pidid õigest kohast kasvama,siis elasid lahedalt ära.
Ka ilma varastamiseta,nagu mina.Ausalt.
rumal küsimus27. august 2017, 23:57
kui ei oska välja arvutada,palju ja mille eest maksta tuli.
To mida26. august 2017, 09:37
Sa oled kindlasti vana kommar ja venelaste kukk olnud!
no sellise solvangu eest peaksid küll karistada saama,26. august 2017, 09:38
minna isiklikuks?
Mis see Höövelson sinusse puutub,võõras inimene siiski?
Ehk sellisest lahmimisest saad orgasmi?
Kustutatud kommentaar26. august 2017, 08:37
Mis komme siin jälle tsenseeritakse? Kas Teadja kirjutas midagi söömisest? Sööb mida?
Maamees.26. august 2017, 08:36
Olen ka nõus sellele üritusele õla alla panema.
Kahtlus26. august 2017, 08:36
Höövelsonist tahetakse broiler teha?
lausa partbroiler, 08:3626. august 2017, 10:57
pakun välja,et rehvidesse.
Nad ju kõõrutavad,et nemad on "tugevad".
ms26. august 2017, 08:36
Kaidole! kunagiselt suurelt pöidlahoidjalt.
Kapitalistlik majandusmudel ei ole mitte kunagi rahuldanud haritumat tööinimesi ega intelligentsi mitte üheski riigis, aegade algusest alates, ja seda suure ebavõrdsuse ja kapitali (raha) ning võimu akumuleerimise, väikese ringi üksikisikute kätte.
Püüame selgusele saada, mis on kommunism, jättes siinkohal lahkamata Nõukogude Liidus toimunu aastatel 1917 kuni 1991.
Sõna kommunism, mille autoriks oli Prntsusmaa pärast 1830. aasta revolutsioon, mis tähendab; ühisvalitsust ja ühisomandit. Kogu kogukonn või riigi elanikkonna võrdsuse ja ühisvalitsemisest kirjutasid Karl Marx, Friedrich Engels n.ö manifesti, ja veel mitmeid raamatuid.
Kommunism või kommunistlik ühiskonnakorraldus kui teoreetiline sotsiaalne ja majanduslik süsteem on egalitaarse (võrdsustamisõpetus) ühiskonna tüüp, kus ei ole eraomandit ega sotsiaalseid klasse. Kõik selle kommunistliku riigi elanikud, ametnikud juhid, teadlased, kunstnikud, poliitikud, haritud ning vähemharitud ja kõige lihtsama töötegijad on VÕRDSED, ning saavad võrdselt kasutada kõike riigipoolt pakutavaid tasuta hüvesid, nagu tasuta arstiabi, hariduse, sprotimisvõimalused (koos varustusega), õigusabi, elamispinnad, jne..
Niiet kommunistlikul majandusmudelil pole viga midagi, tõeliselt demokraatlik, ühiskonna ja inimsõbralik.
Loone harituna teab ning teadvustab ühiskonda teooriast, ainult vähem teadjatele eestlastele jääb see mõistmatuks ja tundub pühaduse teotamisena.
ätt.26. august 2017, 08:50
Miks tahad vähearitud inimestele midagi selgitada,nad pole sellest arussamiseks lihtsalt võimelised.Igapäevane ajupesu mida püütakse serveerida kui rahva tahet eladagi pidevas hirmus küll majanduslanguse,küll kellegi suure agressori ees ja ülirikaste ees lömitamine.
to ätt26. august 2017, 09:02
noo aga sa tarkpea räägi siis täpsemalt ?+
2 asja26. august 2017, 09:33
: Raha ja riik on loodud ühe ühiskonnakihi allutamiseks teiste poolt . Nähku nad siis paberil nii ilusad välja kui tahes, miinused on neil kõigil .
jah26. august 2017, 09:35
väheharitud inimene ei oska kirjutada. ega tea, kuidas kirjutatakse väheharitud.
To jah26. august 2017, 10:33
Sinu kirjapilt jätab ka imeliku mulje.
09:35Siin sa eksid26. august 2017, 11:04
Kui mina tahan rõhutada, et inimene ongi vähe haritud, kirjutataksegi lahku
Milla26. august 2017, 12:41
Kui rääkida (kirjutada) haridusest... siis palun!!! Need, kes ei oma isegi niipalju haridust, et paar sõna kirjavigdeta üles kribada, võiksid oma näpud klaviatuurist kaugemale hoida! Ja mis toimub? Sõimate Barutot selle eest, et julges selle padupunase loone suhtes oma arvamust avaldada? Kas on mingi kvoot, et kellel tohib olla oma arvamus ja kellel mitte?
Ei26. august 2017, 09:41
täidetud ju, ja vaevalt et kunagi täitma hakatakse. Seni kuni on inimene, on rumalus ahnus ja laiskus . Nendel kolmel vaalal püsib iga riigikord.
sm26. august 2017, 08:56
Teoreetiliselt paberil oli kõik ilus, kuid nagu me teame on veel terve põlvkpond kes nägi, kuidas asjad tegelikult käisid. Olid poliitbüroo eripoed, -haiglad, -suvilad ja -õigused hüvedele ning oli tavainimese kohustus need hüved rahuldada. Tavaline Maali maalt läks ikka kell 4 homikul kolhoosilauta lüpsma. Tavaline treial Toomas läks hommikul tehasesse ühikast kus elas naise ja kahe lapsega 15 ruutmeetri peal ja ootas, kun korteri saab, kuid direktor Taavi teades, et Toomas ei kuulunud komsomoli, venitas üritust 30 aastat. Ja nii edasi.... Kes mäletavad võivad lisanäiteid tuua. Ei ole ideaalset riigikorda, ikka kellelelgi midagi ei meeldi või tundub et teda ahistatakse.
to ms26. august 2017, 09:03
:DDD Loone on riigivastane nagu ka sinagi, krt te kesikud tõesti kobiga Russiasse, mida te siin mögisete
to ms26. august 2017, 09:11
kulla inimene asi pole mitte selles, et kommunismis, mida saab tasuta ja mis hüvisid on, vaid asi oli konkreetses selles, mida tegi NSV ja mida tegi Saksamaa omal ajal, seda Loone eitab, mis kuritegevust kommunismi ajal tehti.
oüdus26. august 2017, 13:46
Islam on religioon, õpetus ühiskonna eksisteerimisest. Kuidas kasutab ISIS seda praegu?
Kommunism on samuti ühiskonnaõpetus. Mõtelge, kuidas kasutas Vene šovinism seda ära!
Muide, kommunistlik kord on maa peal kehtinud. Ürgkogukonnas, kus ellujäämise nimel hoolitseti igaühe eest tingimusel, et igaüks täidab oma kohust.
Eesti kirjandusest. Hülgesaarel valitses ja jagas isegi toitu külavanem. Mandri- Katariina hüüatas, kui temalt lammas võeti teiste pere lastele:"Miks tema (laste ema) seda teha ei saanud (lammastele oksi hakkida ja lume alt rohtu kraapida)!"Katariina täitis kohust, ta oli lesena samuti kaitstud, ta poeg päris isa talu. Kommunism on ehk rakendatav piiratud kogukondades, mitte suurriikides. Võib-olla on ehk hädavajalik eluviis eksisteerimiseks ja allesjäämiseks teatud tingimustes. Meie seadustega kehtestatud konkurentsiideoloogia, et igal juhul teisel nina veriseks lüüa, on siis inimsõbralik,, humaanne , rahvuse ja riigi jaoks jätkusuutlik jne?
küsimus26. august 2017, 09:16
"... jättes siinkohal lahkamata Nõukogude Liidus toimunu aastatel 1917 kuni 1991. "
Kommunismi kiitmisel peame jätma lahkamata ka selle, mis toimus Ida-Euroopas alates 1945 a-st kuni 80ndate lõpuni, selle mis toimus Hiinas Kultuurirevolutsiooni ja Suure hüppe ajal, selle mis siiani toimub Põhja-Koreas jne. jne. Lühidalt - me ei tohi lahata ühtegi riiki, milles inimpsüühikale vastuvõetamatut ideoloogiat on püütud juurutada.
Lääne "kaasareisijatest" (Lenini terminoloogia järgi "kasulikest ...dest") on kirjutanud hea raamatu "Tuule lapsed" Andres Küng. Lääne vasakpoolsed võisid kümneid aastaid reisida mööda sotsialismileeri ja otsida seda riiki, milles eesrindlikku õpetust oli hästi ja õigesti oli juurutatud. Muidugi edutult aga alati leiti õigustus miks seal ka halvasti välja kukkus.
https : //www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?52914
oh ja26. august 2017, 09:26
kommunismuses paraku hüvede jaotamine olevat vastavalt vajadustele (bossid jäävad ikka bossideks ja neil ka vajadused suuremad) aga kuna vajadused on inimestel erinevad siis näib, et ka jaotamine ei ole võrdne ning see tekitab taas mõne aja möödudes klassiühiskonna ning klassivõitluse. Inimkonna põhihäda on duaalmaailma nägemus kus hea ja kuri peavad lõputud sõda seega näib, et mõlemad kogumis toodavad kurjust ja lisaks veel on inimestel piiritu omakasu oma paljudes vormides seni kuni eeltoodu ei muutu ei saa muutuda ka inimene koos oma maailmaga.
ahnus26. august 2017, 09:33
ja suurem saamahimu võidab alati....
järelikult jääb kommunism kaotajaks.
sm26. august 2017, 09:27
Huvitav kuhu eelmine kommentaar kadus, modereerimisele saadeti, kuid tagasi ei ole tulnud
ega tulegi tagasi,ju siis modele ei meeldinud26. august 2017, 09:52
samas jälle võib ka ilmuda,kuid siis kui artikkel on vananenud.
Vaenuliku idanaabri agentuura on vaja kiiremas korras elimineerida...26. august 2017, 08:35
Selles ettevõtmises saab enamik ausaid kodanikke anda oma panuse.
26. august 2017, 08:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Viru veri ei värise.26. august 2017, 08:32
Laekvere rammumees tuleb valida parlamenti. liiga palju tühje kotte on sinna tänaseks sattunud.
kommunismist26. august 2017, 08:35
võrsunud kapitalistid nii ei arva...
nende väärtused ja väärtushinnangud on sarnased...
kõik mis ebameeldiv,tuleb alla lasta või vallandada.
to: mic26. august 2017, 08:37
Ei ole kindlalt teada, kas Loone ongi õige eestlane, kuid kindlalt on ta kasulik sooda kellegi huvides.
to mic,õigus oma arvamusele on,26. august 2017, 10:06
kuid seda kuulutada kui rahva arvamust üle maa ilmselt?Mis õigusega?
Oleks ta seda oma erakonnas kuulutanud,siis teine asi.
kaido26. august 2017, 08:07
saada palun ka rehvi jüri ja soss ja see ühe jalgne uunikum välja,nõus totama
26. august 2017, 08:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
TT26. august 2017, 10:45
Ikka keskvalitsejad, hurrraaa
to teadjaek26. august 2017, 07:51
ei söö, muidu ta nii tipus poleks, aga jah ega sinusugustel pole targemat öelda :D
ÕHTULEHELE26. august 2017, 07:51
Misasja teil sellised sõnad nagu vihakõne , lühend okrt on sõimusõna ja moderniseerimisele ??? aga mingit tolerandid räägivad ja mitte midagi te ei tee ?
26. august 2017, 07:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Hetk26. august 2017, 07:47
kuule, vaata üksai on oma sõnavabadus, teine asi ikka kuritegevuse eitamine, ma võin sulle ka pileti välja teha ja kao selle Odekulonniga kus krt
07.47-le26. august 2017, 08:30
tee ka minule pilet välja. Oleksin väga tänulik.
to 07.4726. august 2017, 09:05
anna oma pangakonto number ja paku hind
IRW26. august 2017, 09:17
to to /26. august 2017, 09:04
vastupidi, Loonet toetavad kommentaarid just on esirinnas ja vihakvad moderniseerimisel lähevad või üldse vüetakse maha
to to /26. august 2017, 09:06
vastupidi, Loonet toetavad kommentaarid just on esirinnas ja vihakvad moderniseerimisel lähevad või üldse vüetakse maha
Vahur26. august 2017, 07:43
Kaido on tubli Eesti mees! Ettepanekut toetan! Riigivastased kahjurid riigist välja! Isegi kui nad on 354 häälega riigikogu liikmeks pandud ( mitte valitud)
Mina26. august 2017, 07:51
ei toeta selliste lihtsalt välja saatmist,kuna nad hakkavad eemal olles veelgi intensiivsemalt oma kodumaad kahjustama,Tegelikult oleks neile parim paik 1,8m.sügavusel!
26. august 2017, 07:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
küsimus26. august 2017, 07:33
Kas vastavalt mingile müstilisele loogikale, mis on kahjuks arusaamatu hullumajas mitteviibinud inimestele, peab Kaido Höövelson häbenema jaapanlaste sõjakuritegusid? Lihtsalt seetõttu, et ta elas pool sajandit pärast nende kuritegude väidetavat toimumist paari aasta jooksul Jaapanis?
muidugi ei pea26. august 2017, 07:53
tänu aatompommile hävitati jaapanis kommunism ja kommunistid pidid kapitalistideks jääma.
küsimus26. august 2017, 09:03
"tänu aatompommile hävitati jaapanis kommunism ja kommunistid pidid kapitalistideks jääma."
Kas Sa saaksid, palun, selle tähendamissõna ära seletada? Või saab sellega hakkama mõni neist, kes plusse ladus?
nii jaapani keisril26. august 2017, 09:16
kui saksamaa kantsleril oli peale kasvanud kommubroilerikari,kes ihkas targem olla kui vana kommunist...
sellest ka meeltesegadus ja ahvivaimustus,mis vajas ,,demokraatia,, lõuahaaki.
küsimus26. august 2017, 11:28
Millist Saksamaa kantslerit ja Jaapani keisrit siin on mõeldud? Kas mõni plussiladujatest suudab vastata?
vanameelsele26. august 2017, 08:16
Kus sa elad, Eestis või Jaapanis?
küüditaja26. august 2017, 07:17
saadab loone kreekasse??
Kaidol26. august 2017, 07:15
on täielik õigus.Paljud oleks nõus toetama.Aga miks pole veel meedias mingit vastust antud teemale sm.Rataselt.
TK26. august 2017, 07:33
Tal pole ju midagi öelda. Hukka mõista ei saa- jäävad muidu lasnagorski häältest ilma, nõustuda ühe õe seisukohtadega ka ei saa, siis jäävad eestlaste häältest ilma. Tulebki vait olla ja oodata, mida edasi saab.
Lugeja26. august 2017, 11:03
Kommentaarid ei jõua isegi enam kohale.
nii26. august 2017, 07:05
kui mingi seltskond ei taha siia pagulasi, siis on nad vihakõnede pidajad ja võõrviha täis inimesed jne.
kui keegi ei taha siisa kommunistmi pooldajat. siis on ta ok ja tore mees. siis ei ole see võõrviha ega vihakõne??? kas ma olen millestki valesti aru saanud?
26. august 2017, 09:34
Lõpetage pl äma, sm see.
Lõppakordi siiski tegid kommunistid ise, 26. august 2017, 10:23
Saates viimase vooriga oma kohalikest tööriistad, kes protsessi olemusele pihta ei saanud , ja ürituse õiglusse liig sinisilmselt uskusid, külmale maale
Ja26. august 2017, 10:21
kommenteerija aliasega " nii " võtaks kõik avasüli vastu ?! Nii pagulased kui idanaabrid .
26. august 2017, 06:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
06:47 TOTU26. august 2017, 11:15
See "PAKS" on Eestile kuulsust toonud, Sina vereimeja sääsena siin interrinnet taastootnud-kumb on inimene ???Adjöö, sääseparv!
26. august 2017, 06:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kurb tõesti26. august 2017, 07:10
eMie ülesanne on täna ELi eesistujana viia ka Kreeka pensionäride elu normaalseks. 900 euri pole enam mingi pension ja viime siis koos Kreeka pensionäri miinimumpensioni 1500 eurikuni.
26. august 2017, 06:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
26. august 2017, 09:35
Aga Teie olete lihtsalt l oll.
26. august 2017, 10:54
Kindlasti haritum, kui sina oma tolmuses nurgas samakapudel kaisus
kõik valima26. august 2017, 06:39
kas ka hära kaidol on aeg käes erakonda pürgida
miks ka mitte26. august 2017, 07:12
Kaido sobiks suurepäraselt ministritoolile. Ilma ja inimesi näinud mees. Sagedasti kuulutatud kuningaks matil. Miks siis mitte ka reaalelus rahvajuht olla.
26. august 2017, 06:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ole nüüd ikka26. august 2017, 06:40
Höövelson on meie kõneisik ja panep paari lausega selle kesiku hästi paika.
Sest26. august 2017, 06:52
Meil tundub enamik asju üha enam kiduvat!?
proovi ise ka maailmameistriks tulla26. august 2017, 10:15
08:41 Mis on26. august 2017, 11:21
Sinul tema välimusega asja, tahaks Sind ennast õudekolonni joojat näha, pähkliaju ideoloogi poetagast. Ja Kaido sõimajate read, neid ei modereeri keegi? Mis toimub, kas ÕL on Kreekasse kolinud toimetusega juba?
Matvei Murakas26. august 2017, 06:07
Seltsimees Loone,Oudekki Eerovna peaks asutama uuesti EKP ja hakkama gensekiks.Sõbrad sama ja õige maailmavaatega on tal juba olemas.Pärastpoole võivad nad ühineda Ühtse Venemaaga ja raha hakkab liikuma.
Sul võib õigus olla26. august 2017, 06:12
....sest ajad on muutunud. Sõbralikud suhted idanaabriga võivad meie riigile ja majandusele palju kasu tuua nagu näiteks Soomele. Lääs pole paraku meie toodetest üldse huvitatud, kohalike ostujõud üha langeb ja võlad kasvavad.
rumalus kuubis võtab sõna26. august 2017, 06:43
Täna on meie käsutuses 500 miljoniline rikas turg, mis on võimeline kaksma meie kauba eest mistahes hinda. Meie aga nutame siin taga ostuvõimetut vene turgu. Meil läheb täna paremini kui kunagi varem. Oleme jõudnud isegi kosmoseriikide nimistusse. No mida veel ?
Arvesta26. august 2017, 07:09
sellega,et venemaal on ka kapitalism.Ja paistab,et toodete all pead silmas mingit kurgikasvataja kurgikesi või.Millist toodet nad meilt siis ostavad?Ostavad puidust maju kopikate eest va,või kartulat 3 eurot tonn?Kui kunagi põllupidaja sai lenska turule sõita oma tavaariga ja siis makse maksmatta kaubelda,siis arvestage,et see enam ei toimi.Marati dresse ka pole,ning vana tallinnat ei taha keegi .Venemaa on kõike kaupa täis,lihtsalt raha pole inimestel raisata .
26. august 2017, 09:36
See on ikka Venemaa, kes peab lõpuks oma "ärakaranud" Baltimaade iseseisvusest üle saama ja meisse normaalselt suhtuma hakkama.
26. august 2017, 09:37
Tõsi ka või? Venemaa on lihtsalt ajupestud mülgas ja hambuni relvis vägivaldne kiusaja...
Meeletu, kõrvulukustav26. august 2017, 11:31
Ning kontidenijõudev koletislik naerulagin saalis.
"kosmoseriik" - hääähääähäähääähää
"paremini kui varem" - häähäähäähäähäähää
maire26. august 2017, 15:14
Isegi riigikogu liikmed võtavad siin sõna !!!
KapSots26. august 2017, 05:58
Ega praegune kalk kapitalism parem pole. Peaks olema justkui turumajandus ...aga kas on? Ei jätku ei seda ega teist, isegi helikopteri varuosa ei saadud poole aasta jooksul! Ja hüvesid jätkub üha vahematele. Oma kodanikele eelistatakse võõraid, narkosõltlasi ja EL funktsionääre.
Neutra26. august 2017, 05:54
Pole sel kommunismil ja selle toetajatel häda midagi. Kommunismi põhiideeks oli ju see, et kõik oleksid õnnelikud ja saaksid ühiskonnalt tagasi oma vajaduste järgi. Mitte ainult rikkad.
Põlgus väärivad on need vene juhid, kes selle kommunismi omakasuks pöörasid ja selle ära rikkusid.
salaja sai kõike, pane vaid pauk vastu ust ja uksetaga kuulus kõik lööjale.26. august 2017, 07:00
No tegelikult saabuski kommunism, ainult võtta võis kõike mitte avalikult.
26. august 2017, 09:39
Midagi ei olnud ju võtta.
26. august 2017, 09:38
Aga Hiina, Kambodža, Vietnam, Laos, P.-Korea, idapoolne Euroopa jne jne?
RS26. august 2017, 05:49
Kommentaaridest paistab,et piletite tahtjaid on veelgi.
maire.26. august 2017, 15:19
Teil, ülistajail oleks aeg Kaidole järgi tõmmata! Või Saksamaale !
kust26. august 2017, 05:45
see burrito nüüd välja ilmus.
Kust märter ilmus?26. august 2017, 06:00
Reformarid ja IRL lükkasid ta eliidi rivist ette!
väike soovius Kaidole26. august 2017, 04:01
võta auto,sõida ringi mööda eestit (jata tallinn ja tallinna ümbrus kõrvale) ,sõida läbi väikeste linnade,alevike ja vaata kui palju eramaju ehitati nõuka ajal.Kui majal on terav,viilkatus,siis ehitati 1960-nendatel,kui katus on juba lamedam,siis selliseid hakati ehitama 1970-nendatel.Ja uuri,vähe eramaju ehitati nendes linnades ja alevikes peale 1991a,Ja nõuka ajal võis ka tavaline tööline oma palgast maja püsti panna,eks ehita nüüd 500-700 eurose palgaga maja.
väike soovitus sulle ka26. august 2017, 04:20
Võta hoopis ise auto, sõida mööda Viimsit, Meriväljat, Piritat, Tiskret ringi ja vaata, kui palju viilaktusega majasid näed. Ja ära jäta Tallinnat kõrvale, sest me ei ela enam kolhoosides. Tallinnas elab 1/3 Eesti rahvastikust.
Kui viilkatusega majasid on ehitatud 100 aastat, siis teistsuguseid ainult viimased 25 aastat.
Lisaks mine vaata, millised autod seisavad viilkatustega majade ees ja millised tänapäevaste majade ees.
Polnud su nõukogude aeg nii helde midagi, nagu sa ette kujutad. Maja majaks, aga üldine vaesus oli rusuv. Kuskil kolhoosis asuv maja maksis ka nõukogude ajal sama palju, nagu praegugi - hea, kui 10 000 eurot saad ehk aastapalk.
ja tuli punapilet seina praku panna paremateks aegadeks26. august 2017, 05:25
Mis lolliga vaielda ehitsasid nad mis ehitasid ja lugesid nad mis lugesid leninist ja pleenumist, aga kommunismini nad ei jõudnudki, enne suutsid kõik paljaks varstata ja peast pehmeks rääkida.
Nõuka aja majad :)26. august 2017, 05:25
Pole nii jälginud, ega tea kumasid rohkem, aga see jutt jah võib vastata tõele, et väiksema palgaga inimene sai ka nõuka ajal maja valmis.
Ainult et seda nad ei ehitanud valmis oma palga eest vaid nõukogude liidult varastades.
Vanematelt inimestelt küll jutte kuulnud kuidas töö aeg nõukogude liitu tühjaks tehti.
See nõuka aeg oli helgem ainult seetõttu, et sai nõukogude liidu tagant kergelt varastada asju. Ja teine põhjus see, et halbadest asjadest lihtsalt keegi ei saanud midagi teada, kui just neid ise ei näinud.Sest ajalehed halbadest asjadest ei kirjutanud.
Just nimelt.26. august 2017, 05:36
Ehitasin ka endale selliselt maja - kogu materjal althõlma hangitud. Sai mindud mingile riigiobjektile, töödejuhataja kõrvale kutsutud ja soodus diil ära tehtud. Üsna odavalt sai hakkama.
oi jah26. august 2017, 06:26
vahe on veel selles etsiis varastas see kes oli julge nüüd omastavad ja jokitavad viimased jobud
aga muide komunismil ja viiel rikkamal riigil kuhu eesti kohe viiakse ega sell vahet küll ei ole
Midagi on valesti26. august 2017, 06:37
Me pidime EL-s ju rikkaks saama. Selle asemel on 26 miljardini kasvanud hoopis riigivõlg!? Jõukaks on saanud Norra ja Island, kes liitu ei kuulu.
ega pole valesti midagi26. august 2017, 09:57
Meil väga valikuid polnud endise NSVLiidu liiduvabariigina. Kui me poleks Euroopa Liidus ja NATOs, oleks jama majas, ei hakka meelde tuletama, mis juhtus Gruusia ja Ukrainaga.
26. august 2017, 18:46
Meil pole valikut,sest meie riik asub röövli kõrval.
Kalle (56)27. august 2017, 15:17
Lisaks rikkusele ka palju ilusaid tõmmusid poisse. Mäletate?
Mäletaja26. august 2017, 06:07
Nõuka ajal sai isegi kohe ja tasuta arsti juurde, polnud heidikuid, töötust, stressi ega nii palju ebavõrdsust. 80-ndate lõpupoole hakkas meil Liidus just hästi minema ja idapool oldi meie majandusest väga huvitatud. Oleksime saanud eriõigustega eliitvabariigiks.
26. august 2017, 09:40
Keskmist eluiga ikka mäletad sellel "kuldsel" nõuka ajal?
Mis26. august 2017, 06:11
maju sul ehitati nõuka ajal.Need karbid kus inimesed pesitseva nagu loomad puuris va.Haiged nõukaaja kummardajad.Kõigepealt on tähtis vabadus inimestel,ülejäänud asjad on tühisus.Minu esivanematel võeti maja käest ära ja tehti sinna 4 korterit,nad olid tavalised tööinimesed.Mine sõida mööda eestit ja vaata kui ilusad kodud on inimesed omale teinud lühikese ajaga.Nõukaaega pole isege venemaal enam,sealsed riigijuhid isegi vihkavad seda.Elavad samuti kapitalismis.Nõugogude võim ainult lõhkus inimeste elud ja rajatud elutingimused.Vaata kasvõi youtubest vanu filmikaadreid,masendus tuleb peale.
Vastukaal26. august 2017, 06:29
Mis on ühekülgne. Kas oleme praegu vabad (iseotsustus, sõltumatu tootmine, oma raha?). Nõukaajal lasti suure riisumise eest maha, nüüd saab suurkorruptsiooni eest hea koha ettevõtte või panga nõukogus.
Venemaa käib aga alla iga ühiskonnakorraldusega.
Kas26. august 2017, 06:20
sa arvad,et ilma nõukaajata poleks maju ehitatud va?Me oleks samamoodi elanud kui meie põhjanaabrid.tavalistelt töölistelt võeti kõik käest,elasid nagu urkas kusagil.Suurematesse majadesse tehti mitmeid kortereid.Sa inimene pole õiget nõukaaega näinudki,või olid alles lapseohtu.
to väike soovitus Kaidole26. august 2017, 11:43
Sa pigem uuri kui ilusa vanalinnaga oli enne Narva kui sibulad selle puruks pommitasid. Sa uuri parem seda kui hästi elasid eestlased kui sibulad siia vabadust tooma tulid. Sa uuri parem seda mida eestlastega sibulad Pagari tänaval tegid. Sa uuri parem seda miks kõik korterid ainult sibulatele anti.
Hehh!26. august 2017, 13:45
Ah et ehitati. Aga mis siis üle jäi, kui ei tahtnud kuuse all elada? Elasime eramajas allüürnikena. Meid ei pandud isegi korteri järjekorda, korteri saamisest unistamata. Jupphaaval ehitamine. Materjale lihtsalt ei olnud. Isa läks paari aastaga silmanähtavalt halliks selle ehitamisega.Praegu tuleks kõik praktiliselt uuesti teha, tasapisi teeme. Tollased materjalid olid ikka täielik jama. Mõni näeb ainult seda, et näe, seinad püsti ja katus peal! Piiratud kujud!
26. august 2017, 02:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
muna26. august 2017, 02:29
Tegelt ma olen 99.5% kindel et jumalat ei ole olemas ;)
Mis26. august 2017, 05:38
see siia puutub? Pealegi - Jumala olemasolu ei sõltu sellest, mida sina arvad.
Hope26. august 2017, 05:49
0,5% annab Sulle veel lootust!
muna27. august 2017, 10:38
Ei tegelt ma olen 100% kindel.
kaido v....26. august 2017, 02:47
ta teab kus asub Jaapan ja kuidas jalga taha panna :D
asd26. august 2017, 03:14
Selle kommi on ilmselt koostanud sm Stavros Kantoss-kabanoss isiklikult, kasutades google ja loone programme.
Mida teab vatt 26. august 2017, 04:12
Vati jaoks on poliitika see, mida neile Solovjov koos Kisselli -TV kanalitega zombikastist 24/7 kõrva puhuvad. See on täpselt seesama otseste ja kaudsete valede kompott, mida sovjettide võimutsemise ajal Vremjast lasti. Midagi pole muutunud. Zombistatud venelased elavad oma deržaavaihaluses nagu ümberpiiratud kindluses - kuhu ka ei vaataks, igast küljest ümbritsevad neid vaenlased. Ukrainlased vihkavad neid nüüd garanteeritult veel mitu inimpõlve. Sõbrad on sovjettidel ainult demokraatia kantsid Iraan , P-Korea ja Venetsuela.
26. august 2017, 01:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Toetan ka26. august 2017, 09:49
Ja võtku oma mõttekaaslased ka
väga26. august 2017, 01:49
õige! Ma usun, et paljud oleks nõus annetama, mis ta ikka siin piinleb.
mees26. august 2017, 01:46
Oudekki saab oma kommunismi meelseid postitusi teha tänu sellele, et meil on erinevalt Venmaast sõnavabadus. Oudekki on kaval, kostitab meediat kommunismi ja Putini meelsete postitustega mingit karistust saamata, samas kui tuleb Putini meelne reziim Eestisse, ootab teda kõrge koht. Seda nimetatakse karismataksuseks ehk elamiseks teiste arvelt. Kommunistid elavad ju terrori arvelt oma rahvast terrosriseerides. Terroriseerimine on see, kui sa võtad inimeselt tema higi ja vaevaga teenitud kodu, kinnisvara ja võib olla saadad ta Siberisse nagu seda tegi Nõukogude võim 1940 datel Eestis.
Vale vastus26. august 2017, 02:02
Ajalugu on näidanud, et temasuguseid ootab ees vangilaager või seatinatükk kuklas. Vaata, seltsimees stalini kunagistest kameraadidest ja kiitjatest väga-väga vähesed surid loomuliku surma. Kuulus sotsiaal-demokraat johannes barbar.oss leidis enda otsa Kadriori lossi lampkastis kuul peas. lauristini juss visati kui mõtetu r.ä,mps üle laeva parda Aadu eest lenin-gad-i poole põgenedes jne.
to 02.0226. august 2017, 03:42
sinu teadmised nõuka ajast piirduvad vaid aastatega 1936-1938,siis kui ridu puhastati kõvasti ,aga teistpidi vaadates,siis samapalju elasid kõrge vanuseni,staliinist isegi tuunduvalt kauem.
Õige otsus26. august 2017, 01:43
Ootaks lõpuks ka Rataselt oma erakonnakaaslase järjekordse kommunismi režiimi kiitmise kohta kommentaare ja järgnevaid samme.Kas Eesti peaminister on sama meelt nagu Odekolonne?
to 01.4326. august 2017, 03:48
mis kommunismi režiimist sa pajatad,kui mõni päev tagasi,kadriorus ,kutsutud külalistena jalutasid aias kommunistid ,seltsimees Kallas,seltsimees Rüütel,seltsimees Indrek Toome,seltsimees Tiit Made jne jne ehk nagu oleks aasta 1985 ja Tallinnasse koguneti Eestimaa Kommunistliku Partei pleenumile ja kõne pidas Kerst.... ,vabandust ,Karl Vaino.
VM26. august 2017, 00:54
Tubli poiss, see meie sumovägilane! Heateoks rahast kahju ei ole.
Parem siis juba26. august 2017, 00:53
Põhja-Koreasse, kus on tõeline kommunismus.;)
Ei ta lähe kusagile vaid üritab tolmu üles keerutada26. august 2017, 01:55
Savisaar ta haljale oksale aitas ,eks nüüd peab isandat edasi teenima ja miks mitte tagamõttegagi selliste juttudega valijahääli kindlustad üritada lootuses endised positsioonid poliitikas taastada . Samas võib sellises jutus peituda ka paras annus kavalust selle eeldusega et eestlased reageerivadki vihaselt ja muulaste jaoks serveeritakse neid reageeringuid teadagi millise üldistava sõnaga. Propagandasõdurina kasutab Loone ikka aina vanu toimivaid võtteid. Kas tasub siis talle seda võimalust pakkuda ja ega vastuväitlemisega esitatud faktidest teatud muulaste kontingendile niikuinii midagi kohale ei jõuaks. Oma suhlusringkonnast tean muulasi kes jäänudki eitama fakte ega muutu kunagi.