Viimasel ajal kui olen Taxifiga sõitnud on ikka päris hirmutav näha, et juhid on täiega ületöötamisest väsinud ja sassis (mõni ei saa isegi aru kus linnaosas ta asub parasjagu). Sellised juhid on ohtlikud kõigile kaasliiklejatele, klientidele ja iseendale. Ei saa aru miks selline ohtlik tegevus seadusega lubati ja miks ei reguleerita juhtide tööaega seda oleks juhirakenduses väga lihtne teha. Kui tunnid täis, siis rohkem sõita ei saa enne kui puhkeaeg möödas. Viimasel ajal olen hakanud pigem eelistama ühistransporti Taxifyd, kuidagi turvalisem tundub.
Kõigele lisaks tühistab Uberi juht sõidu 4 min. enne kohalejõudmist. Täiesti vastuvõetamatu on selline tegevus. Ei hakka ju teist taksot ka kutsuma, kui tead, et takso hohe tuleb. No ja siis hakkab trall uuesti pihta (reede õhtul nuide).
on ju reaalsus.Kas tõesti keegi uskus,et seoses taksoäpinduse tulekuga saavad kõik üliodavalt sentide eest sõita kogu aeg.Kõik rügavad kõvasti tööd,et raha teenida ja järsku voilaa! ;nägu selgest taevast tekkis hulk inimesi kes ei tahagi raha.Keerasite lihtsalt pealinnas oma taksomajanduse pekki.Paljud inimesed kes on juhiteenust kasutanud,helistavad nüüd juhile otse ja jätavad vahendaja vahele.Mõlemale kasulik ja selle vastu ei saa midagi teha.Taksoäpid viisid lihtsalt inimesed kokku.
veel juurde.Pealinnas võiks tekkida praegu just soliidne ja hinna poolest kallim korralik taksofirma.Kus on valitud ja linnatundvad kogenud juhid.Firma kuhu saab lihtsalt helistada ja millega ma usaldan oma last näiteks sõbranna poole või kasvõi kooli sõidutada.
Tuttav oli pool aastat tagasi töötu ja meelitati Taxify autojuhiks. Enne tööle asumist korraldati veel koolitus, et kuidas taksokontrollide eest põgeneda ja mida kontrollijatele vastata. Paar päeva töötas ja arvestas, et reaalne töötasu päevase töö eest tuli ca. 7.eurot päevas. Tuli ära, sest Taxify autojuhina ei teeni mitte midagi.
Eks vaikselt tõstavad kõik neid hindu ja algust tehakse juba detsembris, et pühadega suuremat käivet-kasumit saada! Nii on Rimi poeketis, Omniva ja Smartposti pakiteenuste puhul. AHNUS on selle nimi!
Ei kasuta. Liialt skandaalsed minu jaoks. Kui juba riigi TV-s hakatakse reklaami tegema, siis on punane joon ületatud. Kõik teised peavad ise hakkama saama. Üldiselt on taksod kõik enam-vähem ühesugused. Kes aga keskkonnasäästlikkust hindavad, kasutavad peamiselt elektritaksot.
Minu jaoks on viimasel ajal Taxifyga üks suur probleem - täiesti ebakompetentsed taksojuhid. Kas taksojuhid peavad ka mingisuguse pädevuseksami läbima või võib igaüks, kel B-kategooria juhiluba olemas, taksojuhiks saada? Peamiselt on tegu autojuhtidega, kes sõidavad ainult GPS-i toel. Ei leita õiget maja üles, eksitakse ära, on tulnud ette ka ühesuunalisel tänaval vastassuunas sõitmist, nii et lõpuks soovid vaid elusa ja tervena kohale jõuda.
KOMMENTAARID (11)