Inimesed

FOTOD | Mida tegi homoseksuaalsust hälbeks nimetav Jaak Madison geibaaris? (410)

LISA KOMMENTAAR

ya yiit3. jaanuar 2019, 00:18
Plaat19. detsember 2017, 15:44
Mind huvitab rohkem, mida kõik teised seal tegemas käivad.
19. detsember 2017, 09:44
Madison on ekre "WUNDERWUZZI"
mida tegi?19. detsember 2017, 09:42
Mida tegi baaris?
Otsis seksõpra loomulikult.
Aga 19. detsember 2017, 08:56
Mida keid teevad inimeste baaris?
hurraa,18. detsember 2017, 19:54
EKRE18. detsember 2017, 18:54
mina arvan, et...18. detsember 2017, 18:53
...Jaak Madison luuras vaenlase tagalas... VAENLAST PEAB HÄSTI TUNDMA.
just27. september 2018, 20:33
eriti just tagantpoolt
on mis on, aga Jaak on edukas ekrelane18. detsember 2017, 18:23
enne moblavaras, siis naisteahistaja ja nüüd geibaari-jaak.
Mis homme tuleb, ekre "Wunderkind"?
Tubli, Madison!18. detsember 2017, 16:12
Tark poliitik õpib tundma oma vastaseid.
just27. september 2018, 20:37
eriti just tagantpoolt!
Huvitav,18. detsember 2017, 15:11
kes see pildistas? Inimesed on idioodistunud.
No Taukarist 18. detsember 2017, 17:09
saadeti ka pilt õllega, mis siis , et alkoholivabaga! Aga mis see PILDISTAJA seal küll tegi??
naine18. detsember 2017, 13:59
Mida te negatiivsed kommenteerijad ilgute Jaagu kallal. Ta on igati tubli, intelligentne ja õige mees. See, et ta külastas geide baari, ei tähenda mitte midagi. Kas on nii, et kui ma astun sisse bordelli uksest, olen kohe prostituut või. Lausa uskumatu, kui õelad ja vastikud mõned inimesed on.
loomulikult oled18. detsember 2017, 14:36
oh lase kiunuvad18. detsember 2017, 21:15
Kõigele vaatamata EKRE reiting ikka 17%, mida rohkem materdavad, seda parem reklaam on. Ossid ise selle kisaga ennast nurka mängivadki. Pangu aga tuure juurde, pole EKRE-l endal vaja mitte midagi enese reklaamiks teha, arvas TV-s ka Kivirähk. Laske nendel jaurajatel see viha välja elada, mis näitab inimese küünilisust kõige ehedamal kujul.Selliseid on siin paar isendit, kes näppudele valu annavad.
h18. detsember 2017, 13:30
EKRE kaevab iseendale auku!
kahjuks pole EKRE suutnud korda luua, et parteid kahjustanud liikmeid,
hääletorusid eemaldada!...
nii jätkabki EKRE iseendale augu kaevamist!...
heiki herman soome18. detsember 2017, 13:20
Jaak Madison on osav kelm! vabatahtlik abipolitseinik lisaks kõigele! niikaua kuni taolised tüübid kamandavad EKRES, ei tohiks keegi eesti rahvast selle partei poole isegi mitte vaadata! Madison on ahistanud ka ekre sõprade fbooki grupi liikmeid ning omavoliliselt inimesi grupist eemaldanud, hoolimata, et Madison pol seda gruppi ise loonud ning on gruppi lisatud ning hiljem grupi kaaperdanud, saades ebaausalt adminniks! grupis ei saa keegi teine peale Madisoni ja Monika Helme kommenteerida! Madisoni sõbratar Monika Helme on samuti grupis huligaanitsenud, liikmeid rängalt solvanud ning paljusid inimesi koos Madisoniga omavoliliselt eemadanud!
13:20/ Kui kõrgelt sa soomes kukkusid...18. detsember 2017, 13:27
..et siin pada ajad? Madisoni sõbratar on Monika Helme?? No tere talv! Ja iga FB omanik valib ikka ise omale sõbrad, mitte Sina.Tolarastid kuubis kiunuvad jub a mitu päeva, täis ei saa, ega lõhki ei lähe. Kas Jaak pole Sind jutule võtnud, kahju küll, siis nuta edasi!
heiki herman soome18. detsember 2017, 16:03
minu kommentaari pealkirjaks pidi olema: Kas Jaak Madison on osav kelm?...
see pealkiri ja mitte midagi muud...
??18. detsember 2017, 11:46
Oluline on hoopis see mida ta seal EI teinud. Ja miks? Kas mujal ka ei tee? Kui mujal teeb siis miks SEAL ei teinud? Või tegi nii, et keegi ei näinud? Väga palju vastuseta küsimusi.
mm18. detsember 2017, 12:03
Käisin sital,aga ei sittunud.Ausõna!
mm18. detsember 2017, 11:17
Laevavaras,ahistaja,nüüd ka pede,tõeline multitalent.
noh18. detsember 2017, 13:06
ikkagi ju ekre "Wunderkind"
Kuna sa kindlasti nii 18. detsember 2017, 17:12
sealaudas või loomaaias käinud, siis SELGE, KES SINA OLED!!! :)
kkk18. detsember 2017, 10:42
Eks Ratas ole ka seal kännud
Ei usu!18. detsember 2017, 13:56
Tema on ju naisemees ja laste isa.
näita18. detsember 2017, 14:39
18. detsember 2017, 10:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jaagul see on normiks mitte hälbeks.18. detsember 2017, 10:28
Helmed teavad täpsemini-
mm18. detsember 2017, 11:39
inimene käib loomaaias,sest talle meeldivad sealsed asukad,sama ka pedebaaris.
mm18. detsember 2017, 11:59
Loomaaias käiakse seepärast,et selle asutuse asukad meeldivad,mõne tahaks lausa omale koju võtta ja teda pidevalt hellitada.
noo18. detsember 2017, 15:17
Vana kaamel tahab ka kaeru.
ju18. detsember 2017, 15:44
Samas kaamlid sobivad ju loomaaeda hästi?
kalew18. detsember 2017, 10:00
kas selles X baaris võivad siis käia ainult hälbega, sellised nagu rohelised ja sotsid?
ei18. detsember 2017, 14:40
sinusugused pooletoobised võivad ka, ma arvan.
mm18. detsember 2017, 15:39
võivad kkäia ka EKRE hälbekad
Mileina Jõgi,Harjumaalt18. detsember 2017, 09:29
Huvitav,kas kolleegid,,jaoskonnast,,on teatud orientatsiooniga??Kui jah,siis kuidas Madisson ennast nende sekka küll ära kaotas??Ohh,Madisson,sa valelik hälbik,tunnista juba ülesse,et sul pole homode vastu midagi ja ära salga.
paistab18. detsember 2017, 09:24
et mõne parthai esindajatel on EKRE ees tõsine hirm kui sellist massiivset rünnakut Madissoni kaudu EKRE - le orgunnitakse. Jõudu jänespükstele.
ekre hirmunud jänespüksile18. detsember 2017, 13:09
Hirm??!!
Kes neid ekreid küll kardab?
Muhahaahaa!
Aga noh, see pidev Ekre-tondiga hirmutamine, ajab lapsed ka juba naerma
loomulikult18. detsember 2017, 14:41
Üks pereparteist nõuab kõigil peade mahavõtmist, kes nende moodi ei arva.
mm18. detsember 2017, 15:41
Pedebaaris käimine on massiivne rünnak EKRE vastu,andke kannatust?
Anu Raudsik18. detsember 2017, 05:00
Tänan tähelepanu eest!
jah18. detsember 2017, 03:30
MEES17. detsember 2017, 21:04
OLND MEESTEGA SAUNAS KUI DUSSI ALL KÄIND!
17. detsember 2017, 19:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. detsember 2017, 19:39
minu jaoks on nad jälle nii õudsed olevused,et ma nendega kohe kindlasti suhelda ei taha.
edu on märgatav17. detsember 2017, 19:09
enne moblavaras, siis naisteahistaja ja nüüd geibaari-jaak.
Mis tuleb homme, ekre "Wunderkind"?
17. detsember 2017, 19:48
sina pedrillo siin ole vait,mine poleeri parem mõne teise mehe s i t a a u k u vahelduseks.
Ossikene17. detsember 2017, 18:13
võiks meditsiiniliselt aidata kuna pooldab ka samasoolisi,
samasooliste17. detsember 2017, 19:25
suureks pooldajaks on nüüd ikka gei-jaak, mitte oss
Haigekassa hüvitab ju pärasoole rebendite lappimise.18. detsember 2017, 10:31
hetero riigikogulane17. detsember 2017, 18:11
jummel,
kuna ekrelased ja ka Jaak ise on pidevalt teatanud ja korrutanud, et
= homoseksuaalsus on nakkav =. siis
nõuame, et Jaak Masison tuleb panna karanteeni!
Mida17. detsember 2017, 18:11
tegi ajakirjanik geibaaris?
17. detsember 2017, 17:57
Kuna naised teda millegipärast täielikult ig no ree ri vad,
mis tal siis muud üle jäi, kui oma soo poole pöörduda.
heheheh17. detsember 2017, 17:57
Mis seal vahet on tegu on siiski baariga...
Jaagul hormoonid vemmeldavad17. detsember 2017, 18:14
geibaar, nagu kõik baarid, on koht, kus otsitakse üheöö /või ka pikemaks ajaks/ sekspartnerit.
17. detsember 2017, 17:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sama arvamus17. detsember 2017, 17:55
näis kas see ilmub?
.
Ikka uuemate ja hullemate negatiivsete uudiste pärast tõmbavad Ekre viimasedki valijad uttu ja isegi nende erakonna liikmed kaovad ikka rohkem ja rohkem ekre erakonnast.
17:32/ ära ähvarda17. detsember 2017, 18:28
Miks homme, täna on ju vaja sõimata, pane kohe minema.Homme äkki pole seda artiklit ja Sina lõhked vihast, kes selle paa sa kokku korjab.
!paa sa" ekrelane, haige oled või?17. detsember 2017, 19:04
kus on siin ähvardus või ka viha?
Ja homme on ju esmaspäev, seega ka peatoimetaja tööpäev.
Aga nagu näha, suurest vihast oled sa ju ise siin lõhkemas.
kes või kus17. detsember 2017, 19:33
siin sõimab või ärvardab?
Kui vaja kuhugile minna, siis minnakse.
Muide, homme on ju esmaspäev, seega ka peatoimetaja tööpäev.
Aga nagu näha, suurest vihast oled sa ju ise siin lõhkemas.
oeeh17. detsember 2017, 17:30
Ikka uuemate ja hullemate negatiivsete uudiste pärast tõmbavad Ekre viimasedki valijad uttu ja isegi nende erakonna liikmed kaovad ekrest kohe tuulekiirusel minema.
Helmed märatsevad, trambivad jalgu, peksavad mööbleid, naisi ja lapsi, sest nende kurikuulus "imelaps" Jaak põrutas järjekordselt otse s—o—l—g—i—a—u—k--u.
nuvot18. detsember 2017, 01:07
kohe tõmbab kaaburahvas loosungi vardasse: kõigile, tasuta ja palju
-20. detsember 2017, 01:21
rahune, EKREs on juurdunud aadetega inimesed. mitte hüsteerikud nagu sotsid.
mis nüüd küll saab!17. detsember 2017, 17:28
Ikka uuemate ja hullemate negatiivsete uudiste pärast tõmbavad Ekre viimasedki valijad uttu ja isegi nende erakonna liikmed kaovad ekrest kohe tuulekiirusel minema.
Helmed märatsevad, trambivad jalgu, peksavad mööbleid, naisi ja lapsi, sest nende kurikuulus "imelaps" Jaak põrutas otse solgiauku.
Päevaselge, et ..17. detsember 2017, 17:19
otsis kinnitust oma sõnadele!
oma18. detsember 2017, 14:44
Helmeline17. detsember 2017, 16:24
No jätke nüüd! Igaühe asi, mida oma eraeluga teeb! Elage ja tegutsege meie sõnade, mitte tegude järgi! Poiss läks sinna, võimalik, et partei juhtkonnaga kohtuma?
Lauristinn17. detsember 2017, 16:23
Lauristine kooli mõju tunda
Kant17. detsember 2017, 16:16
Nii enda kui EKRE toetajaskonna tegi lahjemaks.Ja tublisti.Sedapaska enam maha ei pese. Oli tegu uininud agendiga? Sai käsu ja ka täitis.
Juku17. detsember 2017, 15:51
Valijate eluga ja tegemistega tuleb ju tutvuda - isegi president lubas rahva sekka minna (ju jõuab ka sellesse baari)
hahahaaa17. detsember 2017, 15:43
No eks see on vana nali, et nendel kõige suurematel geide vaenajatel on endal selle teemaga kahtlased lood. Üks endas ja enda orientatsioonis kindel olev heteroseksuaalne mees ei tunne ennast geide poolt ohustatuna, raid elan oma elu ja hängib naistega. Küll aga vaenavad geisid just need (Vooglaid ja co...) ,kellel ilmselt endal on kusagil mingi välja elamata jäänud kompleks alateatvuses, mis sunnib neid selle tegelikult täiesti pseduprobleemiga päevast-päeva tegelema. Madisson teatas ,et keegi ei tulnud talle ligi ajama ,sellepärast et ta on konservatiiv .... Hahaahaa, ma arvan ,et pigem oli põhjus selles ,et tegemist on üsna ebaatraktiivse ja ebaseksika mehega :-)). Nalja ikka saab!!
yll17. detsember 2017, 16:23
ajate ikka oma demagoogia joru?enamus inimesi on homoabielude mitte homode endi vastu niiet ära püüa endale valetada ja teisi veenda.kedagi ei huvita homode suguelu
või kui palju seda sugueluks nimetada saab sest üks kasutatav organ siiski pole suguelund!elage ja nautige üksteist aga abielu on mehe-naise liit.
Jumalhoidku, ja naisterahvas ka veel17. detsember 2017, 15:29
kaasas! Häbematuse tipp, kuidas ta julges? Geyd lähevad nüüd hulluks kätte, on aga kätte ei saa. Trumpil õigus- ajakirjanikud ongi need kõigesuuremad vihaõhutajad. Nii ka meil.
"...ja naisterahvas ka veel " / 15:29 ekrelällajale17. detsember 2017, 17:03
baaridaamist oled midagi kuulnud?
17:03/ osta prillid aju refirott17. detsember 2017, 18:25
Mees, kellega Jaak räägib, tema seljataga on ka daam. Pime oled või!
18:25 osta ise prillid ekrerott17. detsember 2017, 19:39
naised?
need ju puha naisteks riietatud homopruudid.
kumb neist18. detsember 2017, 14:49
naisterahvas on, kas Jaak või see Mõisa sarnane tegelane? Baaridaam ju ei tulnud temaga.
ain17. detsember 2017, 15:24
kas ma olen siis gei kui ajan möne mehega juttu
.17. detsember 2017, 15:37
Mida asja on sul meestega kudrutada kui peaksid kas riiki kaitsma või lapsi tegema. Sõjaväes tühja juttu ei aeta ja lapsi mees mehega teha ei saa. Seega, jutust vähem ja täida rohkem neid eesmärke, milleks sa loodud oled.
kui geibaaris18. detsember 2017, 14:50
Müüdid17. detsember 2017, 14:40
Kas Madison arvas tõesti, et kui ta sinna homobaari astub, et siis sündab tedakohe mingi nahkmeestekamp ja kukub ahistama? Liiga palju naljafilme (Nt. Politseiakadeemia film) olete vaadanud ja arvavad, et tegelikkus ongi selline. Tegelikkuses on homobaarides viisakas seltskond ja keegi ei tule ahistama!
14:40/ Ja17. detsember 2017, 15:33
millest siis siin see suur uudis ja kisa käib? See ongi naljakas, koos neiuga veel, lausa maailma ime tehtud?Kas jõuga pressis sisse, oli seal silt, et ainult homodele????
Wurstenberg17. detsember 2017, 16:45
Ei ole müüt. Reaalne teema ikka. Homodel on heterodele hämmastav mõju. Paljud esmakordsed homobaari külastajad kaotavad juba samal õhtul baari vetsus tagumise süütuse või määrivad oma venbod sõnnikuga kokku.
16:45/WURSTBURGER17. detsember 2017, 18:22
Soo, või geyd pole peale sündi isegi roojanud ja baaris pelleris see alles juhtub. Miks küll inimese anatoomia sellest vaikib, et taga ka nahk ees on esimese ühteni. On ikka ajud, mis seda kõike genereerivad!
Relvur17. detsember 2017, 14:18
Alati kui Tallinnas käin siis külastan samuti seda asutust.
relvurile17. detsember 2017, 15:21
Nüüd siis tead. Nii kui uksest sisse astud, oled ametlikult kohe gei valmis.
elamus17. detsember 2017, 18:11
Võta vaseliini tuub ka kaasa.
mis seal pidada...17. detsember 2017, 14:15
kus see nüüd oligi kus suur geivastane 17. detsember 2017, 14:09
poliitik jäi teise mehega armatsemisega vahele. Siin ilmas pole miski võimatu.
huvitav17. detsember 2017, 14:18
kuski lpeab mingi konks olema!Madisson ei saa nii rumal olla,et sellisesse kohta juhuslikult sattus.Kui ta sattuski sinna juhuslikult,siis tähendab see seda,,et tema peas puhub tõmbetuul!
Miks juhuslikult?17. detsember 2017, 14:36
Poliitik peab oma vastaste hingeelu tundma.
!17. detsember 2017, 16:26
Ju seal peeti partei koosolekut!
Oh issand...17. detsember 2017, 14:00
Mis nüüd küll saab! Kas tõesti keegi ei tea, mis ta seal tegi? Äkki käis pissil, äkki julges süüa- ja veel gey baaris, ennekuulmatu!!!
Jaak17. detsember 2017, 19:43
ei söönud seal,
vaid lõi hoopis homodega napsuklaase kokku ja siis käidi koos pissil kaa!
vkr17. detsember 2017, 13:52
Ei usu, et temal selle pagana geindusega midagi pistmist on. Käis niisama uudistamas. Ega's igaüks, kes nina uksevahelt sisse pistab, pea kohe gei olema.
17. detsember 2017, 13:21
See on Madisonile hea valimiskampaania, mis paistab juba alanud olevat!
17. detsember 2017, 13:35
ekreumma
arvates on Madisonile negatiivne kampaania ikka hea kampaanis...haha!
17. detsember 2017, 14:27
sa ei teagi seda? tore, et vastupidi arvad. lase edasi!
17. detsember 2017, 19:45
muhahahaa
Madisoni "hea" valimiskampaania...on ikka mõnele näpuotsaga mõistust antud, kes nii kirjutab.
lõpetage kisa17. detsember 2017, 13:09
Jaak on tubli, terve ja tugev noormees, kellel loomulikult ka, nagu ogal teisel, veri vemmeldab.
Kuna naised teda millegipärast täielikult ignoreerivad,
mis tal siis muud üle jäi, kui oma soo poole pöörduda.
Parem ikka kui mõne k i t s e või l a m b a g a ratsutada…on ju nii?
Igasugune pinge tahab ju lõdvendamist.
Küllap teisalepööranud Jaak asub nüüd neid omasooiharaid ka sama suure õhinaga kaitsma, niisamuti kui ta neid varemalt maha tegi.
miste siin karjute Jaagu kallal17. detsember 2017, 13:05
Jaak on tubli, terve ja tugev noormees, kellel loomulikult ka veri vemmeldab.
Kuna naised teda millegipärast täielikult ignoreerivad,
mis tal siis muud üle jäi, kui oma soo poole pöörduda.
Parem ikka kui mõne kitse või lambaga ratsutada…on ju nii?
Igasugune pinge tahab ju lõdvendamist.
Ja küll nüüd Jaak asub ka neid omasooiharaid sama hoolega kaitsma nagu ta varemalt neid maha tegi.
Nüüd ruttu selgeks teha, kes tal vastas istub17. detsember 2017, 13:04
Vähemasti on see meesisik, mis peaks ju homosid rõõmustama.
gei juba märkab17. detsember 2017, 12:55
Vaadake seda Madisoni riietust, see on ju täitsa naiselik kampsun, mida ta kannab
sellega signaliseerib ta teistele - olen valmis pruudina esinema.
Valge kampsun17. detsember 2017, 13:09
on ju Michalil ka.Saaks aru, kui on vikerkaare pluus seljas, aga no eks asjaomased tea paremini, millega kukk või kana ollakse. Päris haiged isendid ikka.
gei17. detsember 2017, 13:11
Jaak, teretulemast meie klubisse!
ootame õhevil juba sinu järgmisi külastusi!
jah17. detsember 2017, 19:47
ootame õhevil juba sinu järgmisi külastusi... ja pane järgmine kord seelik ka kindlasti selga
Ärge lobisege tühja17. detsember 2017, 12:54
vaevalt küll et Jaak pepupoisiks hakkas
13:10/ muretsen ikka17. detsember 2017, 14:06
sest Sinust kahju, see jääbki su märjaks unenäoks. Tulime baarist koos koju ja läheme koos sinna veel, kui geyid korda rikuvad.Selline õigus on Jaagule politseipoolt antud.Vot nii pepukas.
kas ta17. detsember 2017, 15:08
oli abipolitseiniku vormis? Kas oli väljakutse?
15:08/Et sa teaksid17. detsember 2017, 15:40
..ei pea vormis olema. Kas ilma kutseta ei tohi tänaval ka käia või baari sisse astuda? Imelikud reeglid pepukatel seal ajus.
Tuttav amet17. detsember 2017, 14:41
Ehk lootis kellegi moblale sõrmi taha ajada...
17. detsember 2017, 19:52
mis siin veel hakata
kes juba sellises baaris käib, ongi juba selline
Tegi17. detsember 2017, 12:53
See on ÕL juba tõega nõme17. detsember 2017, 12:44
Kui vabatahtlik politsei käib linnas korda loomas, siis Õl nägi, et kohe jõi. Ja homodel põhjust terve nädal Jaaku kappi toppida.Kui madalale saab üks ühiskond oma vähemuste upitamises veel minna?
Reede17. detsember 2017, 12:40
Geibaari-Jaak on sündinud.
17. detsember 2017, 13:15
to: oi, oi, oi17. detsember 2017, 12:30
Gei baari sattumine ei saa olla juhus? Aga oma vaenlast pead sa ju tundma ja kus siis veel, kui mitte vaenlase tagalas.
miks peaks17. detsember 2017, 15:10
normaalsele inimesele nad vaenlased olema?
Kati17. detsember 2017, 12:21
Aastaid tagasi pidas üks firma lausa oma jõulupeo tolleaegses gayklubis. No ega ma peole minemata ei jätnud sellepärast, kuigi olen ka konservatiivsete vaadetega. Egas siis homovärk viirusena ei levi. Peo lõppedes olin ikka hetero. Ma ei vihka inimest selle eest, et ta omasoolisega magab. Ma lihtsalt toetan teisi väärtusi.
Wurstenberg17. detsember 2017, 16:46
No sul lihtsalt vedas.
17. detsember 2017, 12:08
Kui hetero ei tohi homobaari külastada, miks ei ole siis keelavaid silte uksele riputatud?
hetero17. detsember 2017, 15:11
ma ei ole seal kunagi käinud ja miks peaksin?
17. detsember 2017, 12:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas tunnistad17. detsember 2017, 15:12
siis üles? Pane siis oma nimi ka, muidu ei tea ju uudist kirjutada :).
oi,oi,oi 17. detsember 2017, 12:02
Mis huvi on käia ühel poliitikul baarist - baari joomas,kas nüüd on kombeks käia oma valijatega kohtumas baarides või otsitakse muid väljundeid,et uurida oma ego tegelikke soove .Gei baari sattumine ei saa olla juhus.Ja Gei baarist külge jäävast õhustikust väljudes on muutunud mees uutest ideedest tulvil.
oi,oi, oi17. detsember 2017, 13:14
Kus nüüd siis inimõigused on? Ühed ei tohi siia ega sinna minna, teised võivad kõike? Omal häbi pole sellist jama suust välja ajada.Eks see õhustik natuke ka ka ne ole küll aga igaühele see külge ei hakka.
mees17. detsember 2017, 15:14
mina ei tohi naistesauna minna, kus on inimõigused?
15:1417. detsember 2017, 15:49
Ei tea miks, oled proovinud või? Ikka võib, kui silti uksel pole.Või siis geyd on nii eri soo tunnustega, et lausa välistatud heterotega ühes ruumis olemine. Jälle uudis, mida ajakirjanik siin ei rääkinud, no lasku tulla, miks ei tohtinud Jaak seal olla.
ahsooiharad17. detsember 2017, 11:55
hirmust -üllatusest pildistasid ja sättisid minekule...
pidu rikutud?
Edam17. detsember 2017, 11:52
Hmmm...meediast ja nendesamuste poolt on väidetud, et homoseksuaalsus on nakkav ning, et geikogukond muudab normaalse inimese homoseksuaalseks. Ei tea kui paljud, siis Lp. Härrat ka maha tõmmata üritasid? Kuidas ta julges minna homoklubisse kui sealt võib saada põlastusväärse nakkuse ja hoidku jumal selle eest veel, sest nagunii kõik geid üritasid seal ligi tikkuda ja oma haigust levitada.
Käi mu tegime, mitte sõnade järgi.
17. detsember 2017, 11:48
Kas siin toimub nüüd Madisoni sulaselge AHITAMINE??? selle eest, et ta külastas HOMOBAARI??? Kuhu on kadunud nüüd SALLIJATE SALLIVUS??? Kas homobaari ei tohi külastada, kas nad on väljatõugatud ühiskonnast??? Kas nad on ohtlikud, et homobaaris hirmu peab tundma(S.Ratt)??? Mis toimub???
assa17. detsember 2017, 11:51
kus homode kaitsja kukkus alles prõõkama!
milles17. detsember 2017, 15:16
see ahistamine seisnes, kas keegi keelab tal sinna minna, ekretroll?
väga naiivne artikli pealkiri17. detsember 2017, 11:48
mida tegi Jaak Madison geibaaris?
Kas ajakirjanik seda siis ei tea, et geibaar, nagu kõik baarid, on koht, kus otsitakse üheöö /või ka pikemaks ajaks/ sekspartnerit.
Ega siis Jaagu suu… ja muu… pole ju ka seinapragu...
no aga17. detsember 2017, 11:45
ekrelased kogu aeg hoiatavad, et homoseksuaalsus pidi nakkav olema, ju siis vaene Jaak sai nakkuse :)?
Tartu Fooliummütsivabrik17. detsember 2017, 11:40
Ei meeldi see asi, EKRE tundus erakond keda valida tasuks aga nüüd kahtlen. Sõnad ja tead lahknevad.
Eksperimentide korral oleks olnud hea seda enne kuulda, et plaanis selline asi. Üht asja saab siit veel välja lugeda - peedud ikka ei ole sallivad ja tolerantsed ka ise, tekiste, neist erineva vaadetega inimeste vastu.
peedudel tuleks ka seega keelata viibimine heteroinimeste asutustes!
kolla17. detsember 2017, 11:14
Ma olen mõned korrad kirikus käinud,pulmade ja matustega seoses aga jumalat ma küll ei usu.
17. detsember 2017, 11:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Melqiades17. detsember 2017, 11:14
Tule mõistusele, peldikusistuja
Vedas sul 17. detsember 2017, 14:23
et Garcia Marqueze tegelase nimi on Melquiades, muidu oleks ma sind solvanud kirjandusklassika mõnitamise eest!
su17. detsember 2017, 11:45
oksendus siin on parem?
11:13/ Millest puhtaks pesta?17. detsember 2017, 12:30
Kas sina siis ise ütled, et Sinuga kokkupuutudes on võimalik saastaga kokku saada ja keegi peab selle maha pesema? Ei mina küll ei tõtta pesema, sest see sõnnik lihtsalt pole talle külge jäänudki. Aga tore, et oma väärtust tunnetate-sõnnik.
ha ha 17. detsember 2017, 12:45
ega see miinusteladumine ka seda võlts-variseri gei-madisoni puhtaks ei pese?
Ma nüüd ei oleks kindel17. detsember 2017, 12:58
et ta gtei on, isegi vist ei usu, aga miinuste-plussidega on nii, et ekrelased (ise ütlesid) arvavad, et nende plusside-miinustega saab ühiskondlikku teadvust mõjutada.
17. detsember 2017, 11:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kardad17. detsember 2017, 11:46
Jah17. detsember 2017, 12:31
võimule saades saavad nad ohtlikuks! Siis kardad sina ka, isegi oma partei liikmed pole arvata kaitstud.
ekrest hoitakse eemale 17. detsember 2017, 12:52
nagu pidalitõbistest
tühikargajad ja variserid ekrelased koos helmedega pole enne võimule saanud ega saa ka edaspidi mitte iialgi võimule.
hooliv. 17. detsember 2017, 11:02
Lihtsalt ta andis oravatele ja kesikutele uue pähkli, mille kallal hambaid teritada.
Kallistus kui jõulikingitus17. detsember 2017, 10:58
Nüüd on see koht kus Madison kallistab seda meest kes armastab teisi mehi!
vanem mees ladaga17. detsember 2017, 10:56
kapiuks kukkus kolinaga eest ära
jhh17. detsember 2017, 11:03
eks käis salaja pildistamas, need ju pildistasid vähe tumedamaid inimesi trolli- bussipeatustes ka.
10:56 7Eks 17. detsember 2017, 14:51
ladadel ikka selle ajapeale juba uksed eest ära kuku , järgmisena kapiuksed ka, kui tihti sisse-välja käia.Teiste uste pärast ära väga muretse, nendel on hinged tugevad.
pl17. detsember 2017, 10:55
Klge kas see teine mees pole seal Jüri Mõis? Ja isegi olen käinud ka pedebaaris lihtsalt huvist ja uudishimust. Lesbi ei ole.
A 17. detsember 2017, 10:53
Järgmisena pildistab prügikastis pesitsev nuhk ,kuidas Jaak tänaval mõne homoga vestles
17. detsember 2017, 10:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas geidi.ktatuur on tulekul?17. detsember 2017, 11:02
Kas rohkem mitte siiski tolerantne ja püüdlik eurokodank? Ja mis ajast siis riigikogu ainult h o m o d e l e reserveeritud on, et terve mõistusega hetero s,e,alt välja tuleks heita?
Ei ole!17. detsember 2017, 14:39
Marssiv katk on tulemas, kui asja tõsiselt ei võreta! tea mis värvi särgid nei kapis valmis on?
???17. detsember 2017, 11:39
Huvitav, mis ajast se.ksuaalsed h ä l b e d ja omapärane tung oma su.guprganiit valesse, teseks otstarbeks loodud kohta, teatavasse bakteritest kubisevasse ollusesse pista juba rahva põhiõiguseks on saanud?
Omal ajal õigusi õppides jättis meie professor selle vist kogenmata nimetamata. seepärast ma seda kahjuks ei teadnudki. Hea, et veel,, et eksamil see pilet ei tulnud. Tänan, et valgustasid. Parem hilja kui mitte kunagi.
madisson17. detsember 2017, 10:38
ma panen nüüd pilti kokku ja arvan et madisson proovis poissidele külge ajada ja saada neid gei baari ja läks siis sönasöjaks millest meedia varjab https://www.facebook.com/Eestlaste.elu.Soomes/videos/526661807712418/
to 10:3817. detsember 2017, 11:08
"poissidele" külgeajaja ekrekutt, marss kooli!
Paul17. detsember 2017, 10:33
Käis vorsti nosimas, mis muud.
Pettunud konservatiiv17. detsember 2017, 10:24
Ma olen maapöhjani pettunud et see jaak sellises kohas käib, ilmselt järgmisena tuleb avalikuks see et käib tallinna sauna69 nendes orgiates kus paarid vahetuvad ja gay mehed saunas. Mul pole sönu, nüüd riigikogu valmistel annan oma hääle hoopis rohelistele vöi suvalisele, kuid need valetavad konservatiivide jamad hakkavad juba vaikselt üle viskama, kari labaseid kloune aind, juba nende välimus näitab seda.
17. detsember 2017, 11:32
sotsidele pead andma, 👻dummkopf!
17. detsember 2017, 10:20
Näete, LGBT+ ahistamisäpp töötab suurepäraselt: mitteseksuaalvähemusest riigikogu liige viibimisega LGBT+ baarikülastajate seas ahistas neid.
Sardell17. detsember 2017, 10:09
Võimalik, et lihtsalt kõht tühi ja tuli viineri isu? Kus koha pealt seda viinerit siis ikka otsida? Sinepiga?
Moderaator korjas taas ära. 17. detsember 2017, 10:01
Ei tohi enam märkida, et sisuliselt on tellimustööd täites tehtud tollele asutusele a n t i r e j l a a m i. Ja kui klientuur ning käive peaksid vähenema, oleks omanikul nüüd õigus meedialt k o m p e n s a t s i o o n i nõuda.
Aga selline märkus, nagu näib, moderaatorile ei meeldi.
Selge17. detsember 2017, 10:37
Maksu- ja Tolliamet peaks siis selle asutuse luubi alla võtma?
Moderaator korjas ära. 17. detsember 2017, 09:58
Nagu näitab Madisoni ümber üles puhutud hü.steeriline k.isa, on selle baari külastamine vist äärmiselt kom.promit.eeriv? See võib tolle asutuse käibele ha.lvasti mõjuda. Klien.tuuri vähendada. Sest see ki.sa ja kä.ra hirmutas näiteks minu ära ning edaspidi ma sinna kanti juhtudes vist ei julgegi enam sinna siseneda. sõõn, joon või ko.hvitan ko.nkurentide juures. Sest kui sisenen, siis äkki saan endalegi Madisoni moodi hä.bimärgi külge? See hi.rmutab inimesed ära.
Nii võib baari ma.ine langeda ja klintuur ning kasum väheeda. Ant.ireklaam ju! Vaat et baari omanik sellisel juhul meie kallist meediat ko.htusse ei kaeba ning ko.mpe.nsatsiooni ei nõua.
Kas need17. detsember 2017, 09:54
Ongi eesti mehed kes siin jauravad no ei ole enam normaalsed arulagedad või läti viinast segi kamminud.
10:54/ Pea nüüd pausi ätikene17. detsember 2017, 13:25
Siin on ju homode vihapursked, et segama tuli. Privaatsust segas, ei võtnud jutule, võtab ju vihast värisema.Ega siis heterotel inimõigusi olla tohi, istuda , kõndida, süüa-juua seal, kus ise tahan, kohe kisa taevani.
Ajakirjanduslikku17. detsember 2017, 09:52
Eksperimentti.Selguski,et kõigi raha ei kõlbagi egotsentrikute baarides.
või nüüd peab punastama, et keegi viga ei saanud.17. detsember 2017, 09:51
Mitu punast siis maha löödi, pidi ju tüüp kohe kõik maha notima.
Antireklaam või?17. detsember 2017, 09:51
Nagu näitab Madisoni ümber üles puhutud hüsteeriline kisa, on selle baari külastamine vist äärmiselt kompromiteeriv? See võib tolle asutuse käibele halvasti mõjuda. Klientuuri vähendada. Sest see kisa ja kära hirmutas mu ära ning edaspidi sinna kanti juhtudes ma ei julgegi enam sinna siseneda. sõõn, joon või kohvitan konkurentide juures. Kui sisenen, siis äkki hakatakse mulle kah silti külge kleepima?
Kui nüüd asutuse käive peaks kukkuma, oleks baariomanikul põhjust meedia kohtusse kaevata ning kahjutasu nõuda. Antireklaami eest.
Moderaator korjas ära ennist 17. detsember 2017, 21:54
Kontroll kestis enam kui 12 tundi.
tuli17. detsember 2017, 09:30
noh17. detsember 2017, 09:25
kas siis sealses baaris kõik käia ei või?
just17. detsember 2017, 09:30
pandagu siis uksele silt ''heterodele sissepääs keelatud''
yll17. detsember 2017, 09:44
lihtsalt homoliberid väänavad jälle sõnu. ekre on homoabielude vastu,mis ei tähenda et nad kellegi seksuaalset sättumust muutma kukuks---see on paratamatu.
Häid jõule lätimaa17. detsember 2017, 09:14
Hmmm naljakas minu kommentaar ei lastud kuvada17. detsember 2017, 09:09
Minu kommentaar ei lastud ilmuda kui kiitsin Homosid headeks. Kas ma pean siis ütlema Homopornoseadus on jõustumas?
JUHAN17. detsember 2017, 08:58
Kui juhuslikku baarikülastust sedasi suure kella külge riputatakse, siis kas seal uksel on ikka vastav silt välja pandud? Et see on ainut geidele ning igasugu heterotele on sissepääs keelatud? Muidu võin ma äkki ise kah kogemata valesse kohta sattuda ning sedasi häbimärgi külge saada. Jumal hoidku selle eest!
hetero17. detsember 2017, 15:27
miks ma peaksin sinna minema, ma ei tunne meeste suhtes külgetõmmet, või läks nokastunult tüli norima? Aga intelligentsed homod ei allunud provokatsioonile?
Sõjatarkus17. detsember 2017, 08:49
Vaenlast tuleb hästi teada ning tundma õppida. Luure on sõjas alati väga olulisel kohal. Nii on olnud läbi agade. Muistsel ajal käisid isegi väejuhid ise luurel.
???17. detsember 2017, 11:09
Kas on siis sedavõrd vesiahjus et lisaks lihtsatele solbanioistele ka staabistrateegid ise kommentaariumi eesliinile suunduvad?
...17. detsember 2017, 13:14
Kui Jaak nüüd ellu jääb, on lähiajal oodata, et ka Martin ja Varrokene mõnda geiklubi külastab... Ega nad saa siis viletsamad olla. Riigikogu toetuste eest loomulikult.
Põrguvürst17. detsember 2017, 08:46
???17. detsember 2017, 08:52
Looduse kutset ja vajadust järgides? Ah t tahtis seal WC-s keha kergendamas käia ja astuski sisse? See on uus versioon vist.
08:46/ Kas17. detsember 2017, 13:29
Eesti Rik on nüüdsest ainult homode riik, et isegi tavainimene istuda ei tohi, rääkimata pitsivõtmisest? Sensatsiooniline üleilmne uudis- JULGES GEY BAARI MINNA!
Põrguvürstile17. detsember 2017, 15:31
Loodus on isas.loomadele sisse programmeerinud soo jätkamise tungi. Mita aga s##ta sees s0nkimise. Sellise kummalise hä.lbe on pigem lisand si nimekaim ja looduse vaenlane, see päris põrguvürst.
oleme jälle valgustatud17. detsember 2017, 08:39
Poliitik on alati rahulik ja võtab igas ette juhtuvas baaris napsu.Seega napsulembeline mees käib luurel.Huvitav oleks teada,kui palju promille teistel poliitikutel töö juures on,teada ju fakt ,et pähe õpitud sirge kõnnak ja sorav jutt ükskõik millest on tingitud heast palgast ja mäe peal puhkamisest,kus saalis mõni üksik kuulaja puhkab jalga,et pildil olla.Huvitav ,et geibaarid on lubatud aga kooselud geidega keelatud.
Jah17. detsember 2017, 08:50
piiblis on ka kirjas: proovige kõik läbi, pidagi kinni mis hea. Eks nüüd kuuleb, kas on hea. Madisson teab.
Ja kes 17. detsember 2017, 10:56
neil koos elada on keelanud? On neist geidest kedagi kooselu pärast türmi pistetud? Ei oleElagu aga edasi, kuid ärgu tulgu oma orientatsiooni jms. teistele peale pressima.
kas keegi17. detsember 2017, 15:29
on sulle peale pressinud?
Geidele tuleb samasuguseid õigusi anda17. detsember 2017, 08:36
Eks läks ohvrina ennast otsima! Läks sinna ootas millal talle kallale tungitakse ja siis valuraha nõuda. Homod on suhteliselt normaalsed ja seltsivad, neid on igas valdkonnas, ehitusel, haiglates, meelelahutuses, vaba kunstnikud, väike ettevõtlikus ja ka pereisana nn bi-seksuaalid jne jne.
17. detsember 2017, 08:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no aga 17. detsember 2017, 15:30
see pidi ju teie arvates nakkushaigus olema :)?
???17. detsember 2017, 08:31
Kas seal on siis silt ukse peal, et ainult geidele? Mina kah ei tea, mis suunitlusega mingi baar pealinnas on ja kes on seal alalised kunded, Neid baare ja klubisid on ju arvutu hulk. Ja vahel harva Tallinna sattudes võin ise kah kogemaaa sellisest uksest sisse astuda. Kas seega olekski mul kohe häbimärk küljes?
Wusrtenberg17. detsember 2017, 11:28
17. detsember 2017, 13:59
Ega neid spetsiifilisi klubisid-baare meil on vaid loetud hulk. See kes linna peal vahest napsu võtab teab neid kohti väga hästi. Midagi pole siin juhuslikku ja kogemata.
!!!17. detsember 2017, 15:33
Võõrad ei tea, kui vastavat märgistust või erisilti ei ole. Mina küll kursis ei ole, kus midagi asub.
17. detsember 2017, 08:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!17. detsember 2017, 08:34
Selline arutlus ja tühjast kohast kaugeleulatuvate järelduste tegemine näitab pigem seda, et mõnel on kahe kõrva vahel vaakum. Ning suur tigedus sappi pritsida.
17. detsember 2017, 08:34
See pole veel kõik! Mikser on gei ja oss on gei ja taavi on gei ja jüri on gei ja heiki on gei ja.... Oijumal! Oijumal! Oijumal!
oi oi 17. detsember 2017, 10:57
aga kuhu sa musirulli helme martini jätsid...
10:57/ oi, oi-le17. detsember 2017, 12:40
Hambad külge ka 5-e lapse isale, mis on ikka eriti tobe.No ei ole kõik Sinuga ühte masti, lihtsalt ei ole.
..17. detsember 2017, 09:07
Kui ÕL inimesed käivad ka sellistes baarides,miks siis ei küsita kohe, miks ta seal on.See on avalik koht ja ei ole ÕL asi seda vaagida.Tegelege oma asjadega ,pole vaja otsida intriige sealt ,kust neid võtta ei ole.
to ..17. detsember 2017, 11:11
Ilmselt kollane sopaajakirjandus ning teliimustööd.
17. detsember 2017, 08:19
17. detsember 2017, 08:21
keerasid endale jârjekordse kâru!
17. detsember 2017, 08:27
Silja Ratt saab nüüb Pulitseri!
Madisoni laimavate ja17. detsember 2017, 08:12
labase sisuga kommentaaride pärast astun ma EKRE liikmeks.
Laimamine17. detsember 2017, 12:34
laimamiseks, ei pea ka õigeks teda homoks nimetada! Samas LABASE sisuga ja ropu sõimuga kommentaarid on rohkem ekre-pooldajate rida, nende pärast siis liikmeks astuda?
kui kärakat ikka tahhad panna, 17. detsember 2017, 08:08
17. detsember 2017, 07:58
Homod on vägivaldsed👹? Silja Ratt väidab nii. Et homobaaris peaks hirmu tundma?
???17. detsember 2017, 08:35
Kas oravareklaam või?
Mann17. detsember 2017, 09:28
Vot Taavi on õige mees. Kabistab igat ettejuhtuvat naist.
17. detsember 2017, 10:58
vähemalt ei käi Taavi geibaarides ega kabtsta mehi...
10:58/Kahjuks 17. detsember 2017, 13:35
..seda me veel ei tea, et käinud pole.Äkki on hoopis oooravate hästihoitud saladus see?Vahet pole, kes külmkapitaga ette juhtub.
17. detsember 2017, 14:35
Merle17. detsember 2017, 07:48
Ju see pildistaja oli paandunud homo, vastik.
17. detsember 2017, 07:44
Riigikogus ka 10-ndik homosid, seal ka ei tohi viibida?
Ma arvan nii!17. detsember 2017, 07:30
Et nad olid seal asjapärast, et olid oma poistega patrullis!?
patrullis17. detsember 2017, 15:34
käivad nad vormis, või kogusid andmeid, keda gaasikambrisse tulevikus saata?
MADISON istub ju seal17. detsember 2017, 07:29
oma blondi neiuga, lõpetage labased kommentaarid,kes te ise olete.
Olelusvõitlus!17. detsember 2017, 08:39
Teatavatele lakeidele on EKRE kui vastand ning alternatiiv pinnuks silmas, Iht nende endi soojadele kohtadele. Kellele seetõttu igal võimalikul ning võimatul juhul tuleks ära panna. Olgu ettekääne kuitahes õhkõrn või õhust võetud.
Moderaator korjas ära. 17. detsember 2017, 08:41
Tsensuur on meil tasemel, üritan veelkord
Teatavatele l a k e i d e l e on EKRE kui vastand ning al.ternatiiv pi.nnuks silmas, oht nende endi soojadele kohtadele. Kellele seetõttu igal võimalikul ning võimatul juhul tuleks ära pa.nna. Olgu ettekääne kuitahes õhk.õrn või õhust võetud.
Palju lamedaid ja labaseid17. detsember 2017, 07:28
mahategevaid kommentaare. EKRE on ainus ,kes ajab õigust taga ja sellepärast peab teda maha tegema,teised erkonnad on vargad- Ja Madison istub ju seal oma neiuga. Lõpetage see mustamine ükskord ära.
Olen juba vanem naine,17. detsember 2017, 07:19
ja ükskord sattusin juhuslikult Tallinas gei baari, ma tõesti ei teadnud mis koht see on,tahtsin lihtsalt veidi süüa,juua enne bussile minekut.Ega ma sellepärast lesbi ole,;)ÄKKI SEE foto polegi tehud gei
baaris, ja kui Madison istuski seal ,mis siis. Olen ika EKRE valija.ainus partei kes ei valeta.
Indrek17. detsember 2017, 07:35
Maamehed käivad seal kogu aeg söömas, seal kõik käivad söögipärast. seal on maru head sardellid, hapukaksas ja kartulipuder. Seal on suured sardellid, portsud nii, et ägised, mitte mingid väiksed, et ei tunnegi.
suured17. detsember 2017, 11:26
Jah17. detsember 2017, 13:57
heaks teeb neid see, kust nad on läbi käinud.
13:57/ Toh oh17. detsember 2017, 14:58
kas tõesti Geyd kasutavad üksteisel ka sardelli, poleks uskunudki? Sinepi asemel või pruuniga kokku-johhaidii?
Toslem17. detsember 2017, 06:34
Kui ikka oma tagumikuga ära proovitud, siis vähemalt mees teab, mida "mees" räägib.
17. detsember 2017, 07:29
Räägi siis, ootame.
!17. detsember 2017, 08:43
Juhtub nähtavasti vahel ka seda, et mõnel mehel on ajud "ära proovitud"
Mutt.....17. detsember 2017, 06:30
Inimesed on ikka raskelt haiged ja usun tõesti, et inimeste mõtlemist on võimalik läbi nutitelefoni mõjutada. Miks ei või selles baaris käia ka teise ilmavaatega inimesed. Vahest tuleks siis eraldi bussid ja rongid kasutusele võtta ja üldse geidele omaette riik ja valitsus. Armastage oma lähedasi ja ilusaid pühi !
17. detsember 2017, 06:16
Sotstöllarid peaksid iga uue p... üle piiritult rõõmustama, aga nüüd lööb välja hoopis kadedus: ära tule meie mängumaale!
ei noh17. detsember 2017, 06:05
ikkagi parem, kui oleks mõnes teise baaris ahistamis süüdistuse saanud.
17. detsember 2017, 04:56
Sotstöllarid on siin kommentaariumis homovihkajateks hakanud😂
17. detsember 2017, 07:31
17. detsember 2017, 14:37
täitsa arvestatav hinnang endale.
to 05.34 ja 06. 3617. detsember 2017, 06:41
Miks palgalisel kogu aeg üks ja sama labane stiil ja sõnastus on ?
Ja-jaa!17. detsember 2017, 09:09
"Sotsitöllar" on ikka üks kole ilus ja viisakas sõna, eks ole? Või kuidas, palgaline? Palju muidu rea pealt makstakse, ma sõimaks sind hea meelega tasu eest!
to 09. 0917. detsember 2017, 14:40
Tead, müüdav reetur, oma isamaad armastavad inimesed täiesti tasuta.
Lootis17. detsember 2017, 04:48
leida lesbipaari õhtuSEKS ajaviiteks...
ANDRUS17. detsember 2017, 04:01
HÄBI "EESTI MEEDIA" HÄBI!!!!
!!!17. detsember 2017, 08:46
lmselt ellimustöö. Et EKRE-le iga hinna eest ära panna. Olgu ettekääne ning süüdistus kuitahes õhkõrn ning õhust võetud.
Paar päeva juba17. detsember 2017, 12:37
tundub, et nende vastu ongi kõik seaduslikud vahendid head. Kuni vägivallast hoidutakse.
17. detsember 2017, 17:15
HABI, JAAK, HÄBI. HÄBI!
17. detsember 2017, 03:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
irw17. detsember 2017, 05:35
Promob? Ole ettevaatlik, muidu äkki hakkab veel külge.
17. detsember 2017, 02:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mida räuskad?17. detsember 2017, 03:46
Mingi moslem oled väää?
17. detsember 2017, 02:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
taevas appi17. detsember 2017, 09:44
keegi pööras ära ja pistis 10-ne kommentaariga lõugama.
17. detsember 2017, 02:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!!!17. detsember 2017, 09:31
Sel juhul on vaja vastavat hoiatavat slti. Et ma eksikombel sisse ei astuks. Ning oma mainet ei rü.vetaks. Näe, Madison sisenes ja nüüd tembeldatakse teda ei tea kelleks.
17. detsember 2017, 02:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tartlane17. detsember 2017, 09:41
ma ei orienteeru eriti Tallinnas ja kui satungi geide baari, mis siis, võtan seal õlle ja astun edasi.
rs17. detsember 2017, 02:00
k2is vaenlast tundma 6ppimas? :D
17. detsember 2017, 01:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. detsember 2017, 02:08
S i l j a saab nüüd bulitzeri ja ordeni
Et siis17. detsember 2017, 14:05
aknet ette heita on ilus tegu? Idioterne!!!
17. detsember 2017, 01:54
eesti kuttidest iga teine on gay
Võimalik17. detsember 2017, 01:49
Kas tuleb seal partei jõulupidu? Jõuluvanal kotis suur viiner...?
Tuleb küll 17. detsember 2017, 02:34
Ainult külmkapp ( parem mitu ) tuleb endal kaasa võtta
teadja.17. detsember 2017, 00:57
Ma pakun, et Jaak Madisson vedas sopradega kihla, et ta låheb ja kåib åra geibaaris.
17. detsember 2017, 00:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sa d e b i i l i k17. detsember 2017, 00:50
Punkt17. detsember 2017, 01:04
Ja kes seda räägib.
EKRE17. detsember 2017, 00:23
Pilt suht selge nüüd, endalt oli vaja tähelepanu mujalejuhtida selle vihakönedega, aga näe välja tuli. Valingi hoopis sotse nüüd
parempoolne17. detsember 2017, 00:27
Kui sa liberaale pead tingimata valima, siis vali juba parem parempoolne osa neist nagu näiteks reformierakond.
17. detsember 2017, 00:54
Reform on kari peata k a n u
17. detsember 2017, 02:24
Ära unusta17. detsember 2017, 00:53
siis pronks Ljošale lilli viimast
to EKRE17. detsember 2017, 03:07
Sa sotside valija võid kohe Aafrika poole minna, lennukid lendavad. Pole meile reetureid vaja.
to Siis17. detsember 2017, 06:45
Vaatan, sotside palgaline ärkas ja kukkus komme vorpima.
Palgaline17. detsember 2017, 14:10
oled sa ilmselt ise! MIna olen lihtsalt südametunnistusega inimene, OK, vahel veidi pidurdamatu - aga selles kommentaariumis olen labasusi pildunud (jah, olen) labasustele vastamiseks, üldiselt eelistan viisakat kõnepruuki. Teiega aga, EKRE-palgalised (viisakalt suurte tähtedega, pane tähele!), vist nii ei saa. Sotsitöllideks ja rottideks ja kelleks veel ristite lambist igaühe, kes kohe nõus ei ole! Muidu: mis värvi särgid teil tänaval marssimiseks ka valmis on? Pruuni ehk ärge võtke, see liikumine, ehkki ka vastik, oli vähemalt tõsiseltvõetav - tragöödia sõnaga; teie aga korraldate lihtsalt farssi...
sest loodusseaduste järgi sotsialismi pole olemas17. detsember 2017, 06:44
Võite või maha lasta aga sotse ma ei vali.
maakas17. detsember 2017, 00:18
Ilmselt neil seal tõeline viineripidu..
17. detsember 2017, 00:56
Kui kiiresti teed ,jõuad ka veel
maakas17. detsember 2017, 01:27
17. detsember 2017, 02:36
01:27/Siis tule ruttu17. detsember 2017, 13:45
..linna, üks koht pidi baaris sulle broneeritud olema.Ja valge kampsun on uus tingmärk, et homo oled.
Kolleegid we17. detsember 2017, 00:16
Kas Madison arvad, et politseis ei tööta bi-seksuuale? Neid oli juba miilitsa ajal ja ka nüüd!
Tilde17. detsember 2017, 00:10
Madison tahab,las Madison käib. Keda see kottima peaks..
Noh17. detsember 2017, 00:14
probleem ei ole homod, probleem on propagandistid, kes tahavad homoabielu ja võimalust lapsi kräkkida.
Geinaadi17. detsember 2017, 00:24
Ega ei kotigi. Iseasi kes teda kotib või keda tema kotib. Või kelle kotid on kelle käes või siis lihtsalt suure suuga kotib.
hälve,siiski,see känguruliha16. detsember 2017, 23:55
Mina pean hälbeks känguruliha söömist. Aga ma sõin ikka.
16. detsember 2017, 23:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tohoh17. detsember 2017, 15:53
Nüüd kohe rahvusvaheline skandaal, väljamaalased ka kommimas?
Karin16. detsember 2017, 23:46
Arvasin kohe, et reformi palgalised hoolega kommimas.
Tead17. detsember 2017, 02:07
mu arust on ainus, kes seda palgalist/ühiskondlikku kommimist tõsiselt võtab, EKRE ise. Nemad ju väitsid, et nonde plusside-miinustega on võimalik rahva teadvust muuta! See kuramuse partei teeb mulle järjest rohkem nalja :)
to Tead17. detsember 2017, 03:04
Milleks reform - sotsid sinu palkasid, kui sellest nagunii mingit kasu ei ole ? Kommentaariumis tühja tööd tegema või ?
Sina jälle ei tea17. detsember 2017, 14:13
Et RE ja SDE on erinevad ja vägagi vastandlikud parteid, seda isegi siin Eestis.
to Sina jälle ei tea17. detsember 2017, 14:42
Vastandlikud ? Reform jasotsid mõlemad pooldavad pagulasi.
aga Madisson17. detsember 2017, 15:58
ja Helmed korduvalt öelnud, et nemad on parempoolsed ja nõus koostööd vaid reformaritega tegema. Nüüd tuleb siis välja, et peale homoseksuaalsuse ka pagulaste sissetoojad, sest parempoolsed ettevõtjad vajavad orje :).
Karin16. detsember 2017, 23:44
Käisin reisil ka geibaaris, väga huvitav oli neid vaadata, kuigi igasugu transvestiite, transseksuaale jälestan.
Ju -16. detsember 2017, 23:41
Tahtis valitsuse ministritega kohtuda-need ju ka baaripoisid.
.. 16. detsember 2017, 23:32
Ma ei saa aru milles probleem on?? Kas baaris ei tohigi enam käia ja mis ajast homoseksuaalidel omad baarid on kuhu heterod ei tohi minna?? Nõme artikkel kui seda artikliks nimetada saab..
noh17. detsember 2017, 03:04
endast lugu pidav hetero ei roni häIvikutega ühte baari.
arno16. detsember 2017, 23:23
kapiuks teeb Põmm-Põmm-Põmm :)
Edgar16. detsember 2017, 23:19
jah16. detsember 2017, 22:57
naljahkas kuidas ekre trollid ei suuda siin nüüd seisukohta asjale võtta :D
asjale võtta? 22:57 17. detsember 2017, 13:49
Iste ja seisukoht on ammu asjal olemas-PÜKSIS, kus siis mujal veel? Või oled nii vana, et võib pükste peal rippuda?
tibu16. detsember 2017, 22:57
mis te vingute! Et vaenlast lüüa, tuleb teda tunda.
Lausa17. detsember 2017, 02:08
22:5717. detsember 2017, 02:09
Polnud seal mingeid EKRE vaenlasi! Kõik olid EKRE omad poisid!
kas17. detsember 2017, 16:00
võhik16. detsember 2017, 22:54
mina ühtegi gaybaari ei tea. kuidas äratunda, et tegemist on gaybaariga, et teaks neid vältida.
Gay16. detsember 2017, 22:51
Sa, Madisson, näed piltidel hea välja! Mine või pane ära. :) täitsa sexy! Ilus pepu!
:)17. detsember 2017, 05:38
Ja vaat kui ilusad suured ja ilmekad silmad.
julm tõde16. detsember 2017, 22:49
vali keda valid, kogu poliitika käib läbi gaybaari
Para Max16. detsember 2017, 22:49
"Kolleegid jaoskonnast" kõlab vingelt :) Umbes nagu "mul on sõbrad organites".
Mida tegi?16. detsember 2017, 22:48
Hälbis loomulikult! Või EKRE luuret...
l i b l e16. detsember 2017, 22:45
ta siis vist ju passiivne peedu,hea veel,et ise kedagi ei pane.Äi tea,kas tal kulmud olid ka värvitud?
tavaliselt16. detsember 2017, 21:50
suurim kisaja ise ongi see keda üritatakse maha teha
Homobaar16. detsember 2017, 21:49
Vooglaid, Helmed, Karilaid - ka teie olete teretulnud meie baari ja seltskonda!
Urrr16. detsember 2017, 21:48
Muidugi selleks, et pedebaaris olla ei pea vee lpede olema.
homo16. detsember 2017, 23:53
Aga võib - miks ka mitte? Hmm..aga kui järgi mõelda, siis tegelikult ju ei pea, aga - mis kuramuse vahet seal on, millises baaris ma käin, kelle asi see on? Kui purjus peaga homo mind ära sebib, või ise sebin, siis ongi mott. Aga vaat kui ei sebi, siis on ka mott. Mõnele meeldivadki mehed, mõnele naised , a mõnele naised ja siis mehed. Laske inimestel omaette olla.
hetero17. detsember 2017, 03:06
normaalne heteromees ei topi oma nina sa:sta sisse. ja selline baar on sa:st.
Rnx16. detsember 2017, 21:39
Kah uudis. ÕL otsigu uudist mujalt. Kui gei tuleb nn. heterote baari, kas see siis on keelatud?!
Wurstenberg17. detsember 2017, 00:23
Peaks olema küll keelatud. Gei tuleb heterobaari vaid noort liha otsima.
17. detsember 2017, 01:06
Ei teadnud, aga eks sa tead parem, mida sa seal otsid.
mehel vedas16. detsember 2017, 21:32
et kaltsukat seal ei olnud,muidu oleks külmiku taga lõpetanud.
21:3217. detsember 2017, 02:12
Ise sa oled homost kaltsukas!
ta ju toobal216. detsember 2017, 21:28
Ta vana külaline päris mitmes eesti gay baaris
Geilast16. detsember 2017, 21:23
otsi sõpru vaenlaste ja vaenlasi SÕPRADE east . Madison teab elementaarset vana tõde.
lugeja16. detsember 2017, 21:28
Madison - EKRE gei! Mart Helme röögib nüüd küll....!
minu M on puhas16. detsember 2017, 23:50
hommikul on kaabudel rivistus, hõlmad vaheli aga paistab, et vastava loosungi võib ümber mõtestada. Reklaamiti lihtsalt häid ja korralikke hügieenikombeid peale väsitavat ööd
16. detsember 2017, 21:21
vana läks peedubaari tööasjus,on ju selgelt ära toodud,mina aga ei läheks säärasesse urkasse siis ka mitte kui mulle kogu õhtu jooksul konjakit välja tehtaks.
Mis16. detsember 2017, 22:55
töö see siis oli? Oh issand! :)))
22:55/ mis17. detsember 2017, 13:54
..Lugeda jälle ei oska? Ega see muidugi ei huvitagi kedagi, mis tegelikult oli.Juba nimi ja partei on piisavalt suur põhjus, et tatt lendama hakkab.
Ilus eesti ja head inimesed16. detsember 2017, 23:56
Rõõmustan Eesti vabariigi üle. Jumalal kõrgel on meist hea meel. Vaatame kas see komm läheb läbi :)
Eesti16. detsember 2017, 23:59
Ilus! ilus! hea! hea! Kallid! armastan teid kõiki, olge mehed või naised! 100% läheb see komm läbi. Hurraa! Jumalal inimestest hea meel, eriti Eesti üle. Meie edusammud eesistumisel. Istu,e ees! eest! Eestlaste eest!
16. detsember 2017, 21:16
Ma,abieluinimene, olen nendes geibaarides omal ajal piisavalt käinud koos geidest tuttavatega
Noh 16. detsember 2017, 21:40
Eks selliseid "abieluinimesi" on ka Norras küllaga - kodus naine, aga selga ronib naabrimehele
to Noh?16. detsember 2017, 22:08
Kas need on need, kelle filmid on BI? Ma olen neid 18+ vaadanud.
Appikene16. detsember 2017, 21:07
Paremäärmuslased on käinud ju ka homoparaadil. Mis see baar teistmoodi on.
Odin16. detsember 2017, 21:06
Artikkel räägib homodest ja vihjab Madisonile. Aga kas pildil olev naisolevus on siis lesbi?
EI tea!16. detsember 2017, 22:53
Aga naissoost homosid nimetatakse muidu lesbideks küll...
vaatleja16. detsember 2017, 21:06
Eesti ajakirjanduse tase
21:0616. detsember 2017, 21:29
Ja-jaa! Kisakõrid sihukesed!16. detsember 2017, 22:54
no kes /21:29-22:5417. detsember 2017, 13:56
siin nüüd ikka kisab? Julges minu privaat tsooni tulla, milline jõledus?
Aiboliit16. detsember 2017, 21:04
Vana lugu. Suurimad homovihkajad on varjatud/ tõrjutud homod.
Pedofiilid tahtis ta kohe surma mõista ja ei imestaks kui ka siin vana tõde end kunagi ilmutab.
Mart16. detsember 2017, 21:30
Ütle, kes on su sõbrad ja ma ütlen, kes sa ISE oled....!
Võrratu ühepoolne sallivus16. detsember 2017, 20:57
Peaks keidest ka pilte tegema kui nad tavalisse baari nina pistavad ja pildid ilmarahvale vaatamiseks välja panema. Mida arvate, kui kõva seakisa tõuseks sellise "võrdsuse" peale?
:)16. detsember 2017, 21:05
Miks sa arvad et nad ei käi tavalises baaris ja miks peaks keegi kisama?
ära pane27. september 2018, 20:42
ära pane tähele - kui rahvaliidu kolhoosnikul argumendid otsa saavad, siis ta langeb lihtsalt oma pehmesse sotskommunistlikku düstoopiasse, millest ei peagi ühtegi loogikat leidma
Varsti on jälle tõrvikuparaaad Joel Steinfeldti juhtimisel?16. detsember 2017, 20:56
Ajab rahvast kokku ja kutsub sõpru paraadele?
Kas Steinfeldt17. detsember 2017, 01:07
astub ka varsti EKREsse? Või ongi juba?
Valija16. detsember 2017, 20:50
Nüüd on siis teada ja meie pere hääled kadunud sinu jaoks.
teine valija16. detsember 2017, 21:04
Nii möku inimene oled siis? Ilmselt olid need hääled olematud ka enne.
16. detsember 2017, 21:31
Ei hääleta enam kunagi EKRE geide poolt!
muig16. detsember 2017, 23:28
Oma asi,mis teed, mina hääletan sinu eest ka.
Nojah16. detsember 2017, 20:45
Küllap endal king pigistab.
Alles eile ...16. detsember 2017, 20:43
... tegi EKRE - t maha (Tõnis Mägi ) sm. Raud . Täna edastavad sotsid oma lemmikbaarist uut komprat ...
SotsDem16. detsember 2017, 20:54
Miks Madison tuleb siis meie mänguplatsile !!
See16. detsember 2017, 22:49
ekrsml teeb ennast õnneks ise küllaldaselt maha; on nüks sihuke seltskond, kel pole vaenlasi vajagi.
Kumb Raud oled ?17. detsember 2017, 01:22
Seltsimeestel vahet polegi ...
Ja-jaa!16. detsember 2017, 22:51
Ekremli jaoks on mõnel alati vabandus olemas! Aga nende üritus ju võidab niikuinii, eilses poleemikas selgus, et Stalin, kes nende järgi nii paha mees polnudki, on nendega!
Silja Ratt16. detsember 2017, 20:41
Selle artikli kirjutamine on provokatsioon mõlemale poolele, sest teadupärast pole Eestis mingit vihavaenu ei homode ega konservatiivide vahel, on vaid küsimus, kas normaalsuse ümbernimetamine seadustes on ikka vajalik. Selline lähenemine tingib paratamatult nõiajahi, et mõnd homoaktivisti nähti tavalises baaris ja tekitab järelikult ka õigustatud küsimuse, mis ta sinna otsis, kas hakkas kedagi ümber pöörama või on ise heteromeheks hakanud. Te olete kas muidu hoolimatu või ihkate tõesti ühiskonna lõhestatust, mida tegelikult õnneks pole.
Või nii?16. detsember 2017, 22:52
Ei ole ma ei homo ega ekremllane, aga olen sõnavõttudes mõlemalt poolt ikka üksjagu vaenu märganud. OK, tegu üksikisikutega, aga siiski!
Sõnavõtt16. detsember 2017, 23:13
sõnadega seisukohti kaitsta on üks, aga kui ustele tulevad sildid, lubatud ainult homodele, või lubatud ainult homodele, oleme tegudes üle läinud tegudele, mis sünnitavad vägivalda.
Tähelepanelik17. detsember 2017, 13:44
Oot-oot... Artikli all on sinu enda nimi. Sa ju ise kirjutasid selle artikli!?
,16. detsember 2017, 20:36
Kas tõesti on sellised rõvedad urkad olemas ?
Mängite mälumängu16. detsember 2017, 20:34
Aga variante ei saa pandud.
part2416. detsember 2017, 20:32
Ah et tööjuttu hälvetega kolleegidega jaoskonnast?
No eks ta ole.
Normaalne16. detsember 2017, 20:31
Ei astu kunagi kahtlasesse baari, võib maine kahjustuse saada ja seda teadaolevalt veega maha ei pese.
mis kahjustustest sa räägid? - 20:31 ?16. detsember 2017, 20:46
mees on abipolitseinik ja see,et ta baaridele pilgu peale viskas räägib lihtsalt kontrollreidist.Konservatiivid on kõikjal ja rahva eluga püüavad ka iga kandi peale kursis olla.Seetõttu on nad ka kursis,mida rahvas tahab ja mille eest tuleb erakonnaga võidelda.
Martin Helme ise on üks laia silmaringiga erakonna juht ja vii ennast ka tema tasemele,
siis ei kahjusta ükski baar sinu mainet.
totust ekrelasele17. detsember 2017, 16:09
mõtle parem vale välja, reidil käiakse vormis ka töö ajal ei jooda.
A 16. detsember 2017, 20:24
Homod ,aga vähemat omad
Juulius16. detsember 2017, 20:24
Juba vanadel aegadel öeldi, et oma vaenlast peab tundma.
20:24-le16. detsember 2017, 21:06
Seda ütles minu isa,kui küsisin, et mis sa neid Lenini teoseid sirvid siin.
just27. september 2018, 20:43
eriti hästi peab just tagantpoolt tundma!
haha16. detsember 2017, 20:20
need kõige suuremad homofoobid ongi tavaliselt ise homod.
16. detsember 2017, 20:24
Jürka16. detsember 2017, 21:38
Mina näiteks pole ei homofoob ega homo, suhtun neutraalselt. Aga mida haha väidab, seda olen ise korduvalt kogenud.
no äi usu,16. detsember 2017, 22:53
et vana Helme ise ka sellega seotud on.Äi usu.
Edgar16. detsember 2017, 23:14
Reostunud vesi hakkab selginema.
Edgar16. detsember 2017, 23:15
Reostunud vesi hakkab selginema.
Edgar16. detsember 2017, 23:18
Edgar16. detsember 2017, 23:18
...17. detsember 2017, 01:38
ehh...
Paljude probleem homoseksuaalsusega on pigem mitte nõustumine ebanormaalsuse normaalsuseks kuulutamisega. See on rohkem filosoofiline küsimus, mille suhe isikliku vastumeelsusega/homofoobiaga (vihast rääkimata) võib olla õige õhuke.
A16. detsember 2017, 20:18
Öelnud ,et käis seal homosid ümber pööramas
mida tegi, mida tegi16. detsember 2017, 20:18
sahtel16. detsember 2017, 21:06
Kapis käis ära ikka.
Mida v tt ?16. detsember 2017, 22:30
See kapist väljatulemise väljend on juba lihtsalt nii äraleierdatud,
et ärge seda rohkem korrutage.
Läila juba.
16. detsember 2017, 20:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
valgusta meid ka, kulla ekrement16. detsember 2017, 20:40
millal vähemuse esindaja seltsimees madison siis viha õhutas?
Tegelikult16. detsember 2017, 20:15
käis baaridaamihiilimas :)
????16. detsember 2017, 20:58
Andriottit? Too ju suhtes?
tal ei seisa naiste peale,16. detsember 2017, 22:51
sass16. detsember 2017, 20:15
Ähh, nüüd pooltel homodel mobiilid kadunud....
keegi ei julge nüüd häältki teha kui telefon kadunud,16. detsember 2017, 22:50
kohe saab sildi külge.
Nu16. detsember 2017, 20:15
Kakoi16. detsember 2017, 21:58
16. detsember 2017, 20:13
kas käis geisid ahistamas?
tallink16. detsember 2017, 20:39
käis homode mobiile piilumas...
irw16. detsember 2017, 20:12
Mis tegi, mis tegi... Võttis riided seljast ja rääkis poliitikast nagu tavaliselt
Nüüd on kont hambus16. detsember 2017, 20:12
Kas inimene ei või istuda seal kus ta tahab ju siis oli selleks põhjus ja võibolla ka mitte.
16. detsember 2017, 20:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kollasele16. detsember 2017, 20:24
kui üks homo pildistab teist homo, st madisoni, siis miks mitte?
16. detsember 2017, 20:32
Ja kui on, milles küsimus, ega tema geivastast propaganda on teinud.
homod16. detsember 2017, 20:08
on kõige suuremad homoeitajad.
16. detsember 2017, 20:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
16. detsember 2017, 20:33
geibaar on avalik ruum
matsu16. detsember 2017, 20:06
Politseiakateemia stseen tuli just meelde :D
16. detsember 2017, 20:17
Mis imeloom see politseiakateemia on?
matsu16. detsember 2017, 20:54
Vabandust :) Politseiakadeemia
El Bimbo on see mees!16. detsember 2017, 23:25
www.youtube.com/watch?v=niumQLDL_k0
eks16. detsember 2017, 20:05
liiga kaua olla konservatiivsete vaadetega võib mõistus ja orientatsioon kah ära pöörata - ikka juhtub
Dildover16. detsember 2017, 23:55
Ükski baar pole süüdi et seal ped-erastid käivad. Baar on ikka baar.
16. detsember 2017, 20:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
16. detsember 2017, 20:12
küsimus selles, et miks ta konservatiivide ridadesse kuulub? Seal on teisigi kaheldava konservatiivsusega inimesi. Vahel tunduvad nigu paduusklikkena, kes end rihmutavad, et patumõtteid poleks ja kapist ei väljuks.
nonoh16. detsember 2017, 20:23
kesikute sünnitatud ekreml ei ole konservatiivne kamp, kuigi iga hinna eest püüab seda väita!
Jorma16. detsember 2017, 20:00
No mingi eneseväärikus võiks ikka olla.
huvitav16. detsember 2017, 20:30
Mida sinu eneseväärikus ütleb, kui tele- või kinoekraanist vaatab vastu Jean Marais, Elton John, Ian McKellen, Graham Chapman, Jodie Foster ...?
20.30-le:16. detsember 2017, 22:33
Sellisel juhul ma neid filme ei vaatagi või vajutan teleka nupuga teisele kanalile!
vastus sulle16. detsember 2017, 23:32
Clooney 20.3017. detsember 2017, 01:13
Ei usu, kohe ei usu, eriti kui sa kõiki neid ei tunne, ja paljud tulevad oma avaldusega lagedale võibolla ainult homme. Vaene sa, kui oled teda jõudnud vaadata😭
Vastusele17. detsember 2017, 01:14
Viirus17. detsember 2017, 01:14
Aga vaata ette, nakatab ka sind
kas Jaak17. detsember 2017, 16:14
käis taimeteed joomas?
Kapist välja17. detsember 2017, 01:52
Ega igasugu äärmuslased on alati need kõige kahtlasemad olnud. Nad räägivad kohati täiesti mõistlikku juttu, aga samas on liiga äärmuslike vaadetega ja lähevad sellega liiale ja kui veel võimule peaksid saama siis muutuvad ohtlikuks ja võim on üldse igasuguse äärmusluse puhul väga ohtlik.
megasalliv siin norimas jälle.17. detsember 2017, 14:25
Mis krdi tüliotsimine siin käib? Kas mitte lugupeet autorihakatis tahaks et uksel oleks silt a la ainult valgetele (USA varasemad näited) ehk siis antud loos Ainult homod? Et see pole ju mingi ahistamine, sildistamine, vihakülvav, jne ????
VABAS riigis peavad saama nii homod kui heterod soovi korral koos aega veeta ja see on vägagi normaalne VÕI ei ole kulla ""autor""??