Repliik

Vastukaja | Kas protest Tiit Ojasoo vastu on põhjendatud? (64)

LISA KOMMENTAAR

Safa26. mai 2019, 02:06
Are you in need of any help in your relationship like getting back your man, wife, boyfriend, girlfriend, winning of lotteries, herbal cure for sickness, HIV, STDs, Asthma, Arthritis, Fybroid, Stroke or any kind of sickness, Spiritual problem, Job Promotion, Viewers reading my post that needs any help regarding any life challenges should contact PROPHET NOSA UGO and you will be glad you did. Email: [email protected] WhatsApp: +34631686040 +17207992813
Safa26. mai 2019, 02:06
Tere kõigile, minu nimi on Safa El Sadat, ma olen 20 aastat abielus abikaasaga ja meil on kaks poega, vanem 16 ja noorem 11 aastat. Mu abikaasa armastas mind palju, kuid ta jõudis punktini, kui ta osales asjas koos naisega, kes on tema töökaaslane. Ma pole seda kunagi ette kujutanud, kuid kuidagi muutus tema suhtumine minusse ja lastesse, tema hilinenud tööletulek pani mind mõtlema, isegi minu 20. pulmapäeval märtsis, ma hoian ennast seksist eemal, kui lubame seda teha pulmas aastapäeva, 15 päeva enne pulma-aastapäeva, tunnistas ta, et ta oli seksis oma töökaaslasega. Ta tõi ta oma voodisse, k
hh1. veebruar 2018, 07:07
president saab teha eetilisi otsuseid, kui ta on mitmekülgselt haritud, laiaüõhjalise teadmispagasiga , sealhulgas ka teoloogiaalastest teadmistest osa saanud. . Ta võib olla küll diplomiga, töökogemustega mõnedel aladel ja kõrgetes ametites, kõrgetel toolidel istunud, materiaalselt kõrgel tasemel... Aga üldjuhul vajab inimene teadmisi, mida meie ei oska hinnata , sest meie haridusel, haritusel ei ole üldinimlikku põhja, on vaid mingi kitsa ala diplom. Puudub enamasti ka kodune hinnatav põhi.
Ja sellepärast eksib president. Me ei vaja , et president suusataks, kelgutaks. Vajame rohkem, kui Eestist kaasajal võtta on.
tule taevas appi18. jaanuar 2018, 09:10
nii et ongi naisi jalgade ja kätega tagumine OK!
,,,18. jaanuar 2018, 15:21
kui ta ikka oli naine.
Usaldus18. jaanuar 2018, 09:04
Mida nüüd siis taotletakse? Et president käiks enne Loone ja mingi kirjaniku käest pidevalt nõu küsimas, kuidas asju lahendada?
Niikuinii ei vaata17. jaanuar 2018, 20:47
Ei taha Ojasoo lollakaid lavastusi!
pensionärist vanaema17. jaanuar 2018, 16:37
"Me too" tuules on nüüd hea teatrile ja Ojasoole nätakat anda. Neid kadetsejaid, feministikesi ja raudseid moralistikesi ei mäleta 50 aasta pärast enam keegi, Ojasoo aga jääb koos oma teatriga Eesti teatrilukku.
lihtne vastus17. jaanuar 2018, 15:15
Ilmselt mitte isiku vastu vaid tema rollist lavastamise osas. Nii saan aru.
kass17. jaanuar 2018, 14:20
ega ei julgegi sõna sekka õelda,sest siin kõik kõrget kultuuri tundvad inimesed kommenteerivad.teater NO99 on ikka väga omanäolise loominguga teater,see ongi nii,et kas meeldib või ei.kas tõesti peame aastast aastasse vaatama vabariigi aastapäeval neid ühte suunda kallutatud etendusi.Ojasuu on oma kaeristuse kandnud ja las tegeleb edasi.mina kardan,et seda mulli aetakse üles rohkem kadedusest
tõsielust17. jaanuar 2018, 14:13
Küsimus ei ole vaid oma kolleegi peksmises, vaid mehel on teisi patte ja ka neid millest vaikitakse ja millest on juttu tänases Õhtulehes. Selle põhjal on tegemist ettearvamatu märatsejaga, kes ei halasta ka laste peale.Ja sellegi poolest on mees võetud nagu nagu muinsuskaitse alla.
17. jaanuar 2018, 11:45
Kunnus ei peaks olema kuid laiab postimehes,õhtulehes. Ta ju ka nagu Ojasoo Kas selline sobib arvamust avaldama. Miks mingi alkoholi mees on püünel ja mind ei taha keegi.
kodanik17. jaanuar 2018, 12:09
Kunnus pole minu teema, aga protest Ojasoo vastu on pöhjendatud.
Kristiina 17. jaanuar 2018, 11:43
Kunnus peaks üldse kuss olema kuid leiab postimehes,õhtulehes. Viinanina kel samad patud. Kas selline sobib arvamust avaldama. Miks mingi alkoholi tarvitaja on püünel ja mind ei taha keegi.
no17. jaanuar 2018, 11:40
pole midagi parata, et on inimesi, kes elavad minevikus ega suuda kuidagi edasi minna! Ükski inimene pole eksimatu ja on vaid aja küsimus, millal ise eksivad. Kuidas siis sooviksid, et neile andestataks!!!
vana ja tark17. jaanuar 2018, 11:17
See, et Ojasoo isik ei sobi, on siiski ettekääne, olen selles veendunud, aga NO99 EI SOBI VÄÄRIKA ja seda ju peaks meie EV 100 tähistamine olema, ON TÕSI!
Seda teatrit käivaf vaatams ikka väga omapürase maitsega inimesed,aga meie EV sünnipäev on siiski meie KÕIGI ASI JA SEE EI LÄHE MITTE, ET SEDA LAVASTAB NO99!!
Eksperimenteerigu muudel teemadel, mitte nii väärikal üritusel, seda see protest tähendab ja kena kui seda ka president mõistaks!!
A17. jaanuar 2018, 11:08
Eu huvita.otsige uus teema. See on juba näritud kont
nonoh17. jaanuar 2018, 11:00
kõik ju armastavad naljategijate tiimi, miks aastapäeva peao ei võiks üles ehitada Avandi ja...
Kaak, kaaaak.....17. jaanuar 2018, 10:15
Juhus on mänginud kätte kaardid seltskonnale, kes on ammu kadedad sellepärast et ühel läheb paremini kui teistel.Ühisrindele on kogunenud kõik, kes tunnevad ennast solvatuna saamata jäänud osa pärast või muudel inimlikel põhjustel. Nüüd siis õhutatakse inimesi üles protesteerima, ammu lahendatud intsidendi pärast. Kanakari saab tuult tiibadesse ookeani taga toimuvast absurditeatrist. Teine seltskond on kokurendid. Keegi pole maininud summat mis selle töö eest laekub. Kindlasti ei ole see väike,nii et tasub selle nimel urgitseda,hukka mõista ja võltsimestust avaldada. Maatasa tuleb tampida minister,kes kasutas ebaterve olukorra kirjeldamisel mitte oma sõnu vaid laenas need kirjandusest.
.....17. jaanuar 2018, 14:30
Panin endale , koos feministidega, miinuse. Nüüd olen kindlasti ühiskonda sobiv,ajupestud kodanik.
parim protest17. jaanuar 2018, 09:30
ära vaata aastapäevasõud, kui sulle no99 ei meeldi; kui aga satud kutsutute ringi - keeldu. Alati võib ära öelda.
On põhjendatud, 17. jaanuar 2018, 09:28
kui protestitakse, siis oleks protestijate suu sulgemine omakorda sõnavabaduse piiramine. Arvan, et see peksu lugu on vaid võimalus, aga kunstiinimeste hoolimatus rahvast üle sõita oma euroopa parima nimel on peamine põhjus.
Huvitav mida siin17. jaanuar 2018, 09:07
räägitakse,aga ega Ojasoo ei läinud peksma niisama heast peast,ei ei ma ei õigusta iialgi vägivalda,aga mind huviab peksule eelnev taust,miks see naine siis ei räägi,kellele liiga tehti?
üldiselt17. jaanuar 2018, 08:57
kui kõigepealt aetakse poliitikavärki, siis feminismi püha üritust...
pensionär 17. jaanuar 2018, 08:51
Ojasoo ei ole eesmärk. Ojasoo on vahend, et tõrjuda NO99 võimalust lavastada juubeliürituse etendust. Publikul on ju mälu varasemate lavastuste suhtes. Nad ei taha laval näha mingeid mõistetamatuid perverssusi, mis tuju rikuvad. Keegi kommentaator arvas õigesti, et ilmsesti oli otsus NO99 suhtes tehtud juba oluliselt varem. Avalikustati alles nüüd, et aeg protestideks nüüd oluliselt kitsam.
Just numelt!17. jaanuar 2018, 13:19
Olen Ojasoo lavastuse suhtes skeptiline. Tema üllitised kipuvad olema sellised, kus mäng käib kõrgelt üle tavainimeste peade. Ka selliseid etendusi on vaja, aga mitte riigi juubeli tähistamisel. See peaks olema pidu, mis kõnetab kõiki inimesi.
kõnekäänd17. jaanuar 2018, 14:02
Sigade ette pole mõtet pärleid loopida :).
Mida see Ojasoo17. jaanuar 2018, 07:02
siis nii ära tegi,kas andis tohlaka või peksis,ma pole kursis,aga see teema on juba väsitav.
Ei17. jaanuar 2018, 11:21
peksnud vaid lihtsalt tõukas naise sõneluse ajal lumehange . Peksmine on ikka midagi muud, korduvad käe ja jalahoobid näkku või mujale. Sinikad, murtud hambad, ribid jms. Tõsist peksmist ikka ei toimunud. Näidati tookord veel telekas turvakaamera videot. Huvitav, mida need feminatsid siis soovivad, kas EV 100 läbikukkumist?
rõvert16. jaanuar 2018, 23:48
Mina arvan, et Ojasoo sobib, sest:
- teeb ambitsioonikat ja auhinnatud teatrit;
- andis kellegile molli (Eestis igapäevane);
- ei kahetsenud siiralt (Eestis muutunud igapäevaseks).
Seega tuult tiibadesse. Elagu Eesti!
ehh17. jaanuar 2018, 11:04
kõigepealt tulgu rahva ette see naine, keda peksti . Miks pekst. Niisama ei hakanuks Ojasoo kedagi peksma. Ju oli naisel ikka alatud nõudmised, mida ojasoo ei saanud täita.
VÖRUMAALT16. jaanuar 2018, 22:55
Kunagine vana kommunist Vörus oli Andres Ojasoo ja hiljem SURNUMATJA!
Poeg nüüd siis suur EESTI VABARIIK 100 Eesti rahvale kontserdikorraldaja!
Ei sobi selline inimene küll kontserdi lavastajaks!
oo17. jaanuar 2018, 11:06
kas surnumatja ei ole mitte vajalik inimene ja austust väärt. Aga VÕRUMAALT nähtavasti on haiga, et sellis kommentaari kirjutab.
Nii ikka pole17. jaanuar 2018, 12:17
Andrese poeg on ka Andres, ning mees väga mõnus muusik. Tavanditeenust osutades oli mees muide hinnatud.Tiit siis äärmisel juhul pojapoeg aga see ei puutu kuidagi siia konteksti.
kauge aeg18. jaanuar 2018, 09:00
Ta mattis minu ema 1980.a. Hästi rääkis.
Kadri19. jaanuar 2018, 13:34
Kas tõesti 21. sajandil mõistetakse vanemate patud laste kätte?
tüütud16. jaanuar 2018, 21:58
Eemalseisja16. jaanuar 2018, 21:54
Paljude arvamustega nõus - NO99 ei sobi lavastama Eesti 100 kontsertaktust, kuna karta on, et jälle tuleb miskit "ekstrat". Pärast pidu kindlasti rahvas kaheks jagunenud - miks, miks, miks? Nii pühalik pidu peaks meeldima võimalikult paljudele, olema lihtne ja südamesseminev, hingi puudutav.
Nips17. jaanuar 2018, 08:16
Võiks palgata jah Mart Sanderi, selle multitalendi, aastapäeva tegema. Tuleks klassikaline üritis...
Ja jah17. jaanuar 2018, 10:27
Maša17. jaanuar 2018, 19:56
MS teeks max suurejoonelise ürituse.
blondiin16. jaanuar 2018, 21:46
Kui ma õigesti aru saan,siis tegemist on ikkagi EV 100,aga kui kuulata pr.presidendi sõnavõttu on aasatpäev muudetud ühe inimese personaalküsimuseks - ühele inimesele andestamiseks. Miks või kellele on vaja EV 100 tähtsust vähendada. Kuskilt jäi silma ettepaneku,et korraldajaks võiks olla nt. Estonia teater,kes samaealine või siis Pärnu teater,kus EV väljakuulutati. Mingid seosed ja sümbolid võiks ikka olla ja jääda
tohoh..16. jaanuar 2018, 21:41
Kõik ühe kallal. Kes siis veel igatses seda üritust korraldada? Igatahes tookord, kui selle väga võimsa, aga mitte meeldiva häälega naine esines, ma ei jäänud kuulamagi. See kontserdiosa on ju seal väiksema tähtsusega.Suurema tähtsusega on naiste kleidid ja kes kellega käib.Rääkige ikka aiast, mitte aiaaugust.Esinege nii, et tahate ise korraldada või otsite kohta, et püüne peale saada selleks, et rahval kogu aeg silme ees oleksite.Jätke tööinimene rahule ja laske tal oma leiba teenida. Selles vana loos on asjaosalised ju omavahel ära leppinud.
Arvan16. jaanuar 2018, 21:35
Huvitav16. jaanuar 2018, 21:18
Mika ei käsitleta seda Küti naised ahistavad Naisi. On ju tavapärane ,et see toimub sageli suurtes naiskollektiivides....
Protest on pigem tema teatri vastu: ei sobi see stiil Eesti 100 peole.16. jaanuar 2018, 21:11
Neid juhmakaid lavastusi oleme juba piisavalt näinud nii EV sünnipäeval kui NO teatris. Ega see Rohumaa parem ei oleks ja see väike prints läks hoopis segi.
5+ neile16. jaanuar 2018, 21:07
Meelis Oidsalu, teatrikriitik: Mu arvates on selle 104 kirjaga lolliks mindud. Ojasoo astus teatrijuhi ametikohalt tagasi. Ta on vabandanud. Mida ta edasi peaks tegema, et üldse Eestis elada saaks? (…) Kellegi sümbolina kottimine on seda laadi heasoovlikkus, mis ei too kellelegi head. ERR
Indrek Saar, kultuuriminister, SDE: President Kersti Kaljulaid kutsus eelmises aastapäevakõnes üles koos pingutama, et Eestis oleks vähem kurjust. Kurjuse vähendamisele ei aita kaasa üleskutsed mitte andestada, ega ka üleskutsujate kanakarjaks sõimamine. FB
- 0 neile16. jaanuar 2018, 23:31
Hambutud vastused, kultuuriministrilt eriliselt hambutu vastus. Tema ülesanne oleks ju seisukoht võtta - aga ei ole lootustki. Poliitiliselt ümar vastus. Nagu ikka.
seisukoht, pärast vabanda :(17. jaanuar 2018, 01:15
Reinsalu võttis, sai omal nahal kambakat tunda. said seal usas speissi rajalt maha, kuidas siis siin teisiti, vaja ka tasemel olla, kunagi hiljem tuleb tibukestele häbenemise kord niikuinii.
läksin 17. jaanuar 2018, 01:16
0-neile-le17. jaanuar 2018, 08:28
Väga rumal on mitte andestada.Tahaks neid kirujaid ja öiendajaid näha,kas töesti keegi pole ise eksinud vöi valesti teinud.Kui osapooled on andestanud ja mida siis siin inguda.Mida te siis ytlete,kui tulebki tore ja asjalik yritus.Kui No99 saalid on täis,miks inimesed seal käivad ?Kui te olete ise kultuurivöörad,pole see koht,kus teie söna vötate.Selles lehes on palju sellist,kus teiesugused köike ja köiki mahategijad vabalt söna saavad.Eks seda näitas ka valimised,kus ekre lausa avalikult lubas köik kultuuritegelased lahti lasta.See näitabki inimeste taset.Kui on vaid törvikutega ringi käimise asi öige ja kultuur kolmandajärgne,siis me näemegi,kuhu me minemas oleme ja miks rahvas valib ikka kultuuri.
Visuaalselt16. jaanuar 2018, 21:03
...tundub,et presitendi"turu uuring".
toni16. jaanuar 2018, 20:29
Oli ikka peksmine....? Oli vabandamine ja karistus. Kaua võib ? Isegi patustanud sportlane võib peale karistuse ärakandmist jõuda olümposele ja olla sangar ! Meil ikka nii pikad hambad !
16. jaanuar 2018, 20:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. jaanuar 2018, 07:44
minule on meelde jäänud NO99 ka oma pugemise poolest. Näiteks Savisaare mõnitamine. Särgava lubas hakata uurima, et mis rahadega valmis film "Savisaare protsess". Kuid palun Helve, uuri ka seda, et mis rahadega valmis mõnitav teatritükk Savisaarest NO99 -s? Igal juhul väga mõru mekk on juures sellel lool. Ühele lubatud, teisele keelatud.
No17. jaanuar 2018, 08:21
nüüd oled küll liiga optimistlik. Mastaapi ja ideid on ikka vähestel. Muidugi on NO99 liialt eksperimenteeriva suunaga ja oht alt minna suur, aga samas on neil mastaapi ja haaret ja ideid!
Odin16. jaanuar 2018, 20:23
Juhan Smuul - Järvesuu poiste brigaad ja üks tegelastest Andres Ojasoo. See seletab kõik!
arvamus16. jaanuar 2018, 20:10
Eriti küüniline oli naisepeksjale Valgetähe ordeni III klassi andmine nn Eestile osutatud teenete eest kohe peale naisalluvat peksmist
meil neid16. jaanuar 2018, 20:41
annetatakse rassistidele
on põhjendatud,16. jaanuar 2018, 19:33
aga mitte naisepeksu pärast, vaid selle teatri koledate etenduste pärast ja mehe maailmavaate pärast.
CV16. jaanuar 2018, 19:40
Täpselt nõus eelkirjutajaga. Feministid on lolliks läinud, aga Ojasoo looming on ka viimane rämps
16. jaanuar 2018, 20:41
ei,17. jaanuar 2018, 05:37