Eesti uudised

Reinsalu: "Ma vabandan oma avalduse sõnastuse pärast, kui see tegi kellelegi haiget.“

Urmas Reinsalu hurjutatakse „kanakarja kambaka“ eest (156)

LISA KOMMENTAAR

Juta18. jaanuar 2018, 21:39
Hr. Reinsalu! Arge vabandage - Teil on taiesti oigus!
inimkonnale17. jaanuar 2018, 15:36
http://www.piibel.net/#q=Mt%204
Matteuse evangeelium 4:Rahvas koguneb Jeesuse ümber
23 Jeesus rändas läbi kogu Galilea, õpetades nende
sünagoogides ja jutlustades evangeeliumi Kuningriigist ning
tervendades haigeid ja vigaseid rahva seas.
24 Ja kuuldus Jeesusest levis üle kogu Süüria, ja tema juurde
toodi kõik, kes põdesid mitmesuguseid tõbesid ja olid piinade
käes ja kurjast vaimust vaevatud ja langetõbised ja halvatud,
ning tema tegi nad terveks.
25 Ja Jeesusega käisid kaasas suured rahvahulgad Galileast ja
Kümnelinnamaalt ja Jeruusalemmast ja Juudamaalt ja sealtpoolt
Jordanit.
http://www.piibel.net/#q=Tt%203
Pauluse kiri Tiitusele 3:4 Kui aga Jumala, meie Päästja
heldus ja inimesearmastus ilmus,
5 siis ta päästis meid -
mitte õiguse tegude tõttu,
mida meie nagu oleksime teinud,
vaid oma halastust mööda,
uuestisünni pesemise
ja Püha Vaimu uuendamise kaudu.
6 Seda Vaimu on ta meie peale ohtralt valanud
Jeesuse Kristuse, meie Päästja läbi,
7 et meie, tema armust õigeks saanud,
oleksime igavese elu pärijaiks lootuse põhjal. 8 See sõna on ustav ning ma tahan, et sa neid asju tõsiselt
rõhutaksid, et need, kes on hakanud Jumalat uskuma, oleksid hoolsad
tegema häid tegusid. See on hea ja inimestele kasulik.
EGGO17. jaanuar 2018, 15:09
Parimad kvaliteetmunad meilt!
kah kana17. jaanuar 2018, 14:15
mul ka nendest kaagutajatest kopp ees, Reinsalu ei peaks vabandama, kõik ju õige mis ütles!
xMees17. jaanuar 2018, 12:44
Iga viisakas inimene paneb oma tööruumi uksele sildi "kui ma kedagi solvan, siis teadke, et selle eest on vabandatud".
A.17. jaanuar 2018, 12:35
Naised, palun lahkume Eesti Vabariigist... Ma loodan, et 24.02 kui see etendus läheb esitamisele, olen ma juba kaugel tsiviliseeritud riigis...:)
17. jaanuar 2018, 13:13
Sellegipoolest siia neegreid ei too!
17. jaanuar 2018, 13:13
12:35/ Sama siin17. jaanuar 2018, 13:18
Kui minu poeg oli seni veel kahtleval seisukohal, kas minna siit haisvast konnatiigist, siis nüüd ütlesin mina -minna. Emana on seda raske öelda aga mida on selliselt valitsuselt ja presidendilt oodata? Lausa mahitatakse vaenu rahva enda vahel, pensionist võib 20 a.pärast und näha. Riik peab palgal palaganimeistreid-ülbikuid. Miljonid siia, miljonid sinna, preemiad omadele-ASI ON ÜLE MÕISTUSE HUKAS.
sul õige , kiiresti noored kultuurriikidesse17. jaanuar 2018, 14:06
kuid need kaks seal pildil sobivad üli hästi ... nii ühesugused
17. jaanuar 2018, 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12:17/ lugege siin nüüd kokku need17. jaanuar 2018, 13:22
kes kodus naisi peksavad.Ainult need saavad teda ju kiita.
see pilt17. jaanuar 2018, 12:01
ikka iseloomustab täpselt meie juhtkanasid. ten points.
17. jaanuar 2018, 14:07
nii ilus pilt kes tallavad jalge alla inimväärikust
xx17. jaanuar 2018, 12:00
Jah, praegu on tõesti probleem sõna 'kana' kasutamises: inimesel on õigus oma sugu vabalt määrata (gender). Äkki on 104 hulgas ülekaalus hoopis kuked. Siis on muidugi solvumine loomulik. Vähemalt 6 kuu jooksul.
Marika17. jaanuar 2018, 11:53
Ojasoo on suureks vägivallatsejaks tembeldatud, kuna ta oli üht naist tõuganud (või löönud või mis iganes), ja selle tõttu eeldatakse, et ta tuleks igalt poolt minema tõrjuda. Kuid mul tekkis küsimus, et kas see oli Ojasool ainuke juhus või ta ongi selline mees, kes pidevalt kätele voli annab? Samas kui ta pidevalt naiste kallal vägivallatseb, siis tundub natuke imelik, et keegi neist Ojasoo ohvritest kommentaariumides oma lugusid ei jaga. Või pole midagi jagada, sest oligi vaid see üksainus juhus? Reinsalu küsimus oli ju see, et kas ühe vea pärast peab inimest pidevalt karistama ja teda meediapeksuga kostitama? Kas määratud karistusest ei piisa või ta peab pidevalt häbipostis rippuma? Ja tahaks teada, et mis motivatsiooni peaks inimesel üldse olema muutuda, oma vigadest õppida ja enam mitte vigu teha, kui ta on nagunii kõikide silmis igavesti süüdlane ja väljaarvatu?
xMees17. jaanuar 2018, 12:48
Niikaua kui karistuseks ongi pelgalt "meediapeks", siis pole midagi imestada, et see järkub.
Aix17. jaanuar 2018, 11:44
Mehele endale tuleb siit ikka korralik kambakas...
17. jaanuar 2018, 14:09
Mann17. jaanuar 2018, 11:37
Justiitsministri poolt on küll üllatav kuulda, et võtab tagasi oma kunagi varem avaldatud avalduse vägivalla hukkamõistmise kohta. Minister peab ikka sõnu valima ka, inimeste kohta ei maksa öelda kanakari. Kui selle all mõeldi naisi, siis läks lask mööda veidi, sest kirja kirjutanute seas oli ka mehi. Võib ju otsida vabandusi "kanakarja" kasutamise kohta seoses mingi näidendiga, aga välja kukkus see ikka teisiti.
Mees annab sõna, mees võtab sõna17. jaanuar 2018, 14:18
Reinsalu teeb kõike korraga, isegi otsib sõnu aga leiab vale lause. Pseudoisamaalasel ikka juhtub.
reinsalul on õigus17. jaanuar 2018, 11:25
Mann17. jaanuar 2018, 11:38
No selle "kanakarja" seas oli ka "kukkesid", need jäid märkamata?
17. jaanuar 2018, 11:42
ikka veel kaagutavad aga ma ei näe kuskil ainult ühtegi muna ja ise tahavad veel eritõuga broilerimõõdu välja anda !??
:)17. jaanuar 2018, 12:01
Broilerid toodavad liha. :)
17. jaanuar 2018, 12:38
seal kanakarja keskel olid ka lihaveiseid !
Jüri17. jaanuar 2018, 11:24
Kas TV3 ikka haritud töötajad ei saanud Reinsalu ütelisest tõesti aru, et see ütlus käis kanakarja ja nende kirja kohta, mitte üldise vägialla kohta, et rahvale selline koohatu küsimus esitada ja sinna veel ennast ammu täislasknud Oudeki - (milline nimi) -kaagutama kutsuda. Reinsalu tegi õieti, et neile koha kätte näitas. Ja jätke ükskord Ojasoo rahule, teda on juba küllaldaselt tambitud. Omamoodi on ta täitsa andekas mees. Ärge pöörake kanakarja kaagutamisele tähelepanu, see kõik on ainult pildile saamiseks. Olgu tänatud president õigete sõnade eest.
17. jaanuar 2018, 11:44
Niikuinii tuleb Ojasoo juhtima ---las kaagutavad oma hääle ära--lõpuks lähevad ikka pannile !
Seda küll17. jaanuar 2018, 11:50
Kui see on juba eliidi ja rahastajate poolt otsustatud :(
TV küsimus oli jah valesti sõnastatud17. jaanuar 2018, 11:49
...et kas VÄGIVALDA ÕIGUSTANUD Reinsalu peab tagasi astuma?
Selles ei olnud aga süüdi Oudekki, kelle selgitused olid igati asjalikud!
17. jaanuar 2018, 12:09
Minu poolt au ja kiitus presidendi kainele lähenemisele et ennast kanakarjast mõjutada ei lase !
12:09/ Ise17. jaanuar 2018, 14:21
on peakana, kes muneda ka ei oska.Munade asemel kolistab ämbreid.
Kanalapidaja17. jaanuar 2018, 11:23
Eestis on kanalaid järjest juurde tulemas , mis sai alguse 101 eliitbroilerist mäe nõlvakul pesitsemas !
Realist17. jaanuar 2018, 11:13
Minu meelest on päris valus vaadata mida need sarivihkajad ja femid tegelikult kokku keeravad. Kui teema oli mustadega (USA) siis räägiti ajaloost ja kollektiivsest sõuõust ja rassismist ja seda kaarti on niipalju tambitud, et seal vohab peidetud rassism ja tabuu teema. Siis tuli Euroopas samasooliste teema. Hakati peksma vähemusrahvuste trummi, sallivust, tolerantsust ja muud. Asi päädis, et keegi ei julgenud enam isegi naljatada ja vaikides lõhe süvenes. Nüüd on feministid rindel ja loovad naistest kannatajte rolli. Karjääritud, vähem makstud, stressis, vägistatud, kiusatud jms., Iga sõna ja tegu võib olla ahistus, iga ahistus peab viima tuleriidale.
Juba täna hakkan ma nägema ühiskonnas seda pööret mida tegelikult ei tahaks näha. Mehed hoiavad naistest eemale. Ei ole flirtimist, ei ole võõrastega tutvumist, vabas ruumis suhtlemist. On tuttavad ja sõbrad, kindlad kaardid. Vähenenud on uste hoidmine, viisakus, vastutulelikus ja abistamine. Ei naeratata ja tervitata väljas.
Ma saan meestest aru. MIlleks seda kõike kui tundmata teist, võid hoopis ahistamise kaela saada. Parem on siis külmana ja kaugena näida, sest päeva lõpuks pole ju vahet kas mingi võõras arvas minust seda või teist.
Femid aga ei arvesta et selle karjumisega ei muuda nad meeste olekut. Vallaline mees kes tahab k***i saada, ei hakka sind ära kuulama. Ta läheb järgmise juurde ja saab ikkagi. või kolmanda juurde. Femm aga lõugab edasi, nüüd juba vihaselt et teda ei tahetud. Femmid ei meeldi ka suurem osa naistele kuna just lõhestavad ühiskonda.
Mina tahaks femmidelt kõusida, mis siis teete kui noored naised enam tavapäraselt karjääriredelil ronida ei saa? Igaüks meist teab, et ilusad ja noored naised saavad oma karjäärialguse sest, .. nad on noored ja ilusad. Kõik muu on enesepetmine. Ah, õigus, femmidele ei meeldi noored ja ilusad naised.. sest nad on ju sellised ahistavate meeste pärast..
Realist17. jaanuar 2018, 11:36
mingi jama on mul Ü tähega..
Lugeja17. jaanuar 2018, 11:06
Eile oli huvitav aga täna läheb juba igavaks
17. jaanuar 2018, 11:20
jah, nõuame uut tsirkusenumbrit!
hee17. jaanuar 2018, 10:55
Tiit Ojasoo on piisk meres, kes on löödud häbiposti hetkel kõikide lähisuhtevägivallatsejate vastu. Kas kujutate ette, kui palju on naisepeksjaid? Ainult ühte inimest selle eest lähedalt vaadelda ja karistada on ebaõiglane. Tirige kogu probleem lagedale ja avalikustage kõikide patoloogiliste peksjate nimed.
toomas ja mari17. jaanuar 2018, 11:04
tooli kõrval tool ja veidi veini juua koos, on hea.... kes sellist laulu teab?
17. jaanuar 2018, 11:52
sellist laulu võidi teha ainult siis, kui veel ahistamist ei olnud!
Mis see avalikustamine muudab? 17. jaanuar 2018, 11:42
Mitte ainult naise vaid mistahes olendi peksmine on kuritegu? On vaja mõista kohtus süüdi, elukohast välja tõsta ja kinni panna! Või saab tegevusetus alguse politsei võimetusest?
http://www.pealinn.ee/tagid/intervjuu/kas-suudi-on-massilised-koondamised-eesti-politsei-ei-joua-ena...
10:55/ Ei tiri17. jaanuar 2018, 13:32
..aest president on kõigile amnestia välja kuulutanud, seoses Eesti 100. Nagu siingi, on kõik omale presidendi näol kaitseingli saanud, Kunnuski õigemast õigem jälle pildis. Jaak Urmet tallamas naiste õiglustundel kõigi nelja jalaga. No tore see 100, mis vihkamisega kätte tuleb ja poriralliks muudetakse.
Seenior17. jaanuar 2018, 14:58
Mitte ühtegi mina ei tea. Tänaseks on enamik tuttavaid abielus mehi juba surnud ja kui nad elus veel olid, ei peksnud nad oma naisi. Oma naiste käest said nad küll teinekord vasta pead kui tühja asja pärast tigedaks läksid. Oh jah, olen isegi saanud ...
jj17. jaanuar 2018, 10:51
ärge kanakarja puutuge. Need on õilishinged, kelle lapsed on hästi kasvatatud ja mehe austatud. Miks siis ei või kaagutada, kui munad munetud.
seep17. jaanuar 2018, 10:48
Kuidas te ei taipa, et rahvale heidetakse närimata konte ette, et nad seda järaksid, samal ajal kui ühiskonnas ja poliitikas toimuvad palju suuremad kuriteod, inimvaenuilkud otsused jne
Väga õige17. jaanuar 2018, 10:51
Isegi kilekoti-korruptsioon välispankadest on uurimata.
17. jaanuar 2018, 10:53
E17. jaanuar 2018, 10:44
Üks femikana ei julgenud oma õiget nime alla kirjutada.
Kas kartis mees või häbenes oma uut perkonnanime.igatahes pürast selle avastamist ei võta ma neid teisi allkirju ka tõsiselt.
Peeter17. jaanuar 2018, 10:28
Kanakarjale sobiks, kui aastapäevaürituse lavastaks laitmatu ankeediga pereisa - mis siis. et lavastajana küündimatu....?
mina arvan et17. jaanuar 2018, 10:44
lavastama sobiks Jaan Tooming. Või Raivo Trass. Keegi, kel on isiklik side Eesti teatri arenguga süngel vene ajal.
No mis eriline tase see no99 on? 17. jaanuar 2018, 11:59
Labastamine ja karjumine, mille taga on valitsejate suured rahad.
Kuidagi kummaline17. jaanuar 2018, 10:15
Loomulikult ei poolda mistahes vägivalda, aga näib, et abielumehe armukeseks olemine on Eesti ühiskonnas täitsa ok. Aga seda see näitlejanna ju Ojasoole oli. Miks feministid selle teema üle ei arutle?
oot17. jaanuar 2018, 11:07
ojasoo pole ju abielumees, elukaaslane pole mingi abikaasa. aga sinu suhtumine on kenasti näha - vaba naine tuleks hukka mõista, kui on suhtes mittevaba mehega, aga seda mittevaba meest muidugi mitte :D see vaba naine pole kellelegi truuduselubadusi andnud, ilmselt aga mees küll, miks petjaid mehi hukka ei mõisteta? kui aus olla, siis isiklikult ei tunne ühtegi meest, kes ei petaks, kohe tõsiselt. ühte tundsin, aga lõpuks langes seegi.
Mann17. jaanuar 2018, 11:33
Vanasõna ütleb - mehe truudus on juhuse puudus.
to:oot17. jaanuar 2018, 11:33
Tangot tantsitakse kahekesi. Muidugi on vana ütlemine, et ühed muhameedlased on mehed kôik, aga ega see ``vaba`` naist veel vastutusest vabasta. Kui mees on seotud ja peres on lapsed, vôiks enne salasuhtesse astumist ka nn. ``vaba`` naine veidi môelda. Kas tänapäeval on naise suhtes null-tolerants? Miks?
Õigusriik17. jaanuar 2018, 10:15
Olemegi jõudnud Ameerika möödunud sajandi algusestasemeni.
Neegrid on asendunud feministide ja muude naisõiguslastega. igal sammul kaagutatakse naiste madalatest palkadest, alavääristamisest ja paljust must.
Kuna riik näib seda idiootset soolise võrdõiguslikkuse järgijaid toetavat, siis ongi löögi all meesjuhid, pereisad ja meeinimesed laieamas mõttes. Miks? Sest mees on ajudeta , karvane ja pesemata koll, kes tuleks ühiskonnast isoleerida. proovi naiste kohta arvamust avaldada - kohe toksitakse nokaga pähe! Kuid kõik naiste poolt öeldud ja tehtud... ahjaa, naised ju ei eksi ega teegi midagi valesti!
Mimoos17. jaanuar 2018, 14:36
See on juba äärmus. Ahistamis teemaga on liiale mindud, õigemini lähenemine probleemile on vale, aga põliselt naistetööd on alamaksustatud see on ju tõsi. Ja meeste osa laste kasvatamisel on sageli null!!!
Oh kena eesti naine17. jaanuar 2018, 10:14
mis on sinust küll saanud . Ise endale teevad ja ärgu pärast kahetsegu kui keegi neid enam tõsiselt ei võta !
rein17. jaanuar 2018, 10:13
Reinsalul on aeg minna tootvale tööle, las reeb midagi kasulikku oma riigi heaks
kribu17. jaanuar 2018, 10:35
Kogu see kanakari võiks ka munele hakata.Oleks niigi paljukest kasu neist ahistatuist.
miks kanakari17. jaanuar 2018, 15:50
aga, kuidas jääb kukkedega, võivad edasi peksta, igatahes mees, kes lööb naist, pole mehe nime väärt. Nõrgemaid ei lööda! See tuleb meelde jätta, eriti ei lööda rasedat naist!
kuvandile17. jaanuar 2018, 09:58
kuidas näeb välja kanakarja kambakas 5+, ja see olgu õpetuseks ka teistele et kaagutavale kanale või kanadele ei tasu vastu hakata muidu saad kambaka ja satud pildi sisse, teadagi sealt sa enam välja ei pääse nagu laulustiki, aga reinsalu on nõõd elulõpuni tehtud mees sest ta on esimene eestis kes julges kanakarjale vastu hakata
ja veel17. jaanuar 2018, 10:49
kui kanad parajasti kaagutvad siis meestel ei sobiks neile vahele segada( nii on see alati olnud ja jääb), neil on targem pigem sellel ajal tegeleda kukepoksiga , siis juht kanad saavad enesele parimast parima välja valida, nii see ju toimiki peasjalikult peol ja baaris ja loomulikult ka poliitikas( ei saa me ka siin läbi ilma läti abita ehk kus väiksem kus suurem promill sees) ja promillist ju see kõik algaski, ja kohe tekib mõte? kelle karvane käsi seda kõike juhib, kas mailise, ossi või hoopiskiTHI ise , kõigile on vaja ju väärikas ja muretu vanadupõlv kindlustada, nii et meie tarkade kogu võtke ükskord jalad tagumiku alt välja hakkake ikka eesti asja eest seisma , sest muidu hakkagi uskuma et tulge Wel Co Est ja võtke 5 Centi ja labidas (igaks juhuks) ka kaasa, sest sellest saab meitel teha miljoneid( kui juba varsti iga kuuevarbaline seda suudab)
17. jaanuar 2018, 11:02
rein17. jaanuar 2018, 09:55
millegipärast arvan, et tegu on praegu opositsioonis istuvate ja just reformioravatest poliitbroilerite prääksumisega.
tähenärija 17. jaanuar 2018, 10:46
broilerid ei prääksu
prääksub17. jaanuar 2018, 11:33
kui on broilerpart. Jõuluks neid just nuumataksegi.
Ants Tutt17. jaanuar 2018, 09:51
Algul tambiti Ojasood, nüüd saab Reinsalu nii et kanakarjal suled lendavad. Kes on järgmine ?!
Täiesti haige ühiskond.
tutiantsule17. jaanuar 2018, 11:09
et hukkamõist on haige, aga vägivallatsevad mehed ei ole haige? on sul vast väärtused, need need euroopalikud, eks?
Aga 17. jaanuar 2018, 11:23
Kas jäämegi alatiseks inimest häälekalt ja avalikult hukka mõistma iga kord, kui temast juttu tehakse?
ei ole vaja17. jaanuar 2018, 12:52
panna kõiki asju ühte patta. Vägivallatsevad mehed ei kõlba kusagile, aga kas need naised kõlbavad kes abielumeestele armukesed on. Kui naine ikka ennast mehe ees keerutab, siis mees on mees.
babuška17. jaanuar 2018, 13:26
No see on ikka põhjapanev vabandus- mees on mees. Aga naine on ka naine ja igale mehele ei anna mitte külje alla pugeda- olgu ta siis vaba või mitte. Mees peabki meheks jääma ja aru andma ise endale. Naist ja last petta, seda ikka ju võib.
Mimoos17. jaanuar 2018, 14:39
Hukkamõist... mulle tundub see vaimse vägivallatsemisega. Mis see kanakari Ojasoost parem on kui sihuke materdamine käib.
Leian,17. jaanuar 2018, 09:29
et eestlane nõuab verd. Ei mingit halastust oma karistuse ära kandnud pahategijale! Iga pahateo karistuseks olgu lintšimine, kuigi euroliit räägib humaansusest...
njah17. jaanuar 2018, 09:51
see on ju nii valikuline, on pätte ja vargaid ning naisepeksjaid, keda palavalt armastatakse ja imetletakse nende sama 104 poolt. Pelegi on eriti kummaline, et kõnealuse juhtumi tagamaid ei tea keegi, see T.O poolt löömine oli selle kaasuses vaid üks osa nn tulemus. Mis sellele eelnes, kuidas asi nii kaugele sai minna, kuid kõik hirmus targad "kaagutama", võibolla polnud teine pool selles kaasuses vaid kannataja? Ennegi öeldud, et naised kui füüsiliselt nõrgem sugupool kasutab oma relvana psühholoogilist vägivalda väga edukalt nii meeste kui ka teiste naiste vastu. Selles osas ei maksa alati kohe tormata õigluse kaitsele kui ei ole juhtumi kohta objektiivseid fakte. T.O võiks suu lahti teha ja rääkida, mis selle loo tagamaad olid võibolla siis 104 kultuurniku saaksid ise ka aru, kui lihtsameelsed nad on.
to njah17. jaanuar 2018, 11:13
mis tagamaasid üks petisest mees, kel elukaaslane kodus, aga kes oma õpilast ja alluvat paneb, ikka rääkida võib? kindlasti oli veel armukese süü, et kodus kiilakas teada sai :D
Vihaseks teeb ka vaesus17. jaanuar 2018, 09:57
Peaks välja selgitama ka need poliitikud, kes on süüdi kodanike rahapuuduses? On ilmne, et algselt edukate riikide hulka ennustatud riigis on elatustase vajunud nii madalaks.
Rikkur17. jaanuar 2018, 10:15
Vaata peeglisse-su oma laiskus on su vaesuses syydi
see ikka 17. jaanuar 2018, 11:41
üleilmastatud protsess, kus rikkus kasvatab rikkust ja vaesus vaesust. Üks ettevõtlik ei suuda üle oma varju hüpata. Miks muidu meeletu depressiooni-, läbipõlemise jm sellele järgneva jada meedias kajastub. Hästi müüb. Hierarhia on peamiselt karjaloomadele iseloomulik, eks sealhulgas inimeselegi. Pole kirja- ega lugemisoskus instinktidest jagu saanud, ikka himustatakse kas raha või/ja võimu. Vaene olla kerge olla, kui kõik ümberringi on vaesed. Hinnanguline mõiste niikuinii - kes varast, kes vaimust vaene... Rikkuse nimel rikutakse suhted, looduslik tasakaal, sageli omaenese elunatukegi.
to leian17. jaanuar 2018, 11:10
räägi meile ka, mis karistuse ta sai? ohver sunniti kokkuleppele minema ja muudeti elu põrguks, teatrist sunniti lahkuma, lahkus isegi riigist. aga kurjategija sai presidendilt medali ja sai teatris edasi jätkata. kus karistus oli? ohvrile küll, aga ojasoole?
Mnjah17. jaanuar 2018, 11:21
ohvrit ei sundinud keegi kokkuleppele minema.
Teatris ta ei töötanud ja ilmselt nõudmisest talle teatris koht teha, konflikt alguse saigi.
Üldse näib, et vihase armukese tegelik sihtmärk oli hoopis Semper. Ojasood kottides saab tedagi kottida, sest parimad lavastused sünnivad neil koostöös.
Semper on tal jalus ees, sest perekonnast ja kaaslavastajast lahkulöömine pole sama, mis armukesest loobumine.
kuidas17. jaanuar 2018, 12:58
sa ei mõista, et seal oli ju kaks osapoolt. Ei saanud ju Ojasoo üksi teist poolt armukeseks teha. Siin pidi ju naine ka ikka nõus olema. Ükski korralik naine ei hakka armukeseks abielumehele.
.17. jaanuar 2018, 09:28
Kas ära juba ei tüüta
kolla17. jaanuar 2018, 09:28
Ega asi polegi mingis ahistamises vaid lihtsalt see kanakari tahaks ise seda sünnipäevatsirkust korraldada.Ilmselt on selleks mõtetuks jamaks eraldatud kaunis kopsakad summad ja varesekari tahab ka osa saada.
Ja nüüd uus skandaal17. jaanuar 2018, 09:21
Tuleb paluda andeks Reinsalu käest ja Kaljulaiu käest, et selline jube karikatuur ajalehes avaldati.'Nii, et paluge andeks.
17. jaanuar 2018, 09:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
just17. jaanuar 2018, 09:46
ja anname ka kommenteerijatele andeks... Aga pilt on hea, seejuures eriti head on kanad
Mnjah17. jaanuar 2018, 09:14
Ilmselt nõutakse nüü "Lendas üle käopesa" keelustamist ja ministritel keelatakse viitamast teostele, millest feminist aru ei saa.
Liiga palju on see Reinsalu lugenud, liiga kultuurselt väljendub.
Lihtlausetega ja mitu korda on tarvis.
Tahan teada,kas ....17. jaanuar 2018, 09:13
Kuid kas kõik need 104 allakirjutanut on ise igapäevaelus ideaalsed inimesed.Kas nende südametunnistus on ikka puhas,enne kui hakkavad kuhugi alla kirjutama. Ma ei õigusta vägivalda ja ei kaitse neid, aga tõesti parem jälgigem enda kõrval toimuvat ja ennetagem ahistamist jav'givalla teket.
hh17. jaanuar 2018, 10:37
huvitav, kas selle kanakarja hulgas ei ole kedagi, kes on teinud lapse kasvatamisel vigu, kes ei ole tänianud abukaasat, elukaaslast nii et suhe katkes. Või ei ole nende hulgas neid, kes ei ole ihaldanud teise pere meest, isa. Nad ju nii puhtakesed, prillikivid...
irw17. jaanuar 2018, 11:15
et kui oled ise näiteks kiirust ületanud, siis ei tohiks kunagi vägivalda ja naisepe.ksjat hukka mõista? ise ka aru saad, kui loIIi ju-ra ajad?
kahju17. jaanuar 2018, 08:52
uskumatu kui rumalasti hr Reinsalu oma suud pruukis ja veel kelle pärast?
17. jaanuar 2018, 11:09
Reinsalu ütles õieti !
ikka17. jaanuar 2018, 08:44
Ojasoole andestame, sest tema teater on nii salliv aga Reinsalu tambime kaelani mutta ja las nii jääbki
Optimist...17. jaanuar 2018, 08:42
Meie riigi pidupäeva kontserdid on kõik nii kurvad,mingite kastide loopimine,lavapõrandal aelamine,ei taha vaadatagi!Tehke midagi rõõmsamat,laulud,, tantsud,et inimesed ei oleks nii mornide ja tukkuvate nägudega , ikkagi pidupäev!
noh17. jaanuar 2018, 09:06
seniks, kuni ojasood lavastavad, seda olema ei saa
Juhla17. jaanuar 2018, 10:11
Selleks et aru saada tõmba liiter läti viina hinge alla.sìs on mõõkade ta nts ja siil udus
Nojah17. jaanuar 2018, 08:38
Noh aga andke siis nüüd Reinsalule ka andeks. Mille poolest on tema kuidagi mitteandeksantavam tüüp kui Ojasoo?
17. jaanuar 2018, 08:44
Reinsalul täiega õige väljaütlemine, hakkab meile sellega üha rohkem meeldima !
17. jaanuar 2018, 08:37
Mulle pole küll Reinsalu kunagi meeldinud ning ka toda Ojasood ma ei tunne, kuid tuleb öelda, et Reinsalu tsitaat on siin loos natuke valesti kirja pandud, sest ära on jäetud, et ta kahetseb seda AVALDUST, mille ta omal ajal tegi, kuid ta pole oma loos kordagi öeldnud, et lähisuhtevägivald on normaalne ja lubatud. Pigem ütleb ta, et õigusriigis kehtib põhimõte, et ühe asja eest kaks korda ei karistata, kuid praegune meediapeks jätkab inimese karistamist, kuigi inimene on oma tegu kahetsenud.
Muide Reinsalu tsitaat oli selline: "Kui minult tema lepitusmenetluse juhtumi kohta omal ajal arvamust avaldasin, siis mõistsin ma naistevastase vägivalla hukka, kuid nüüd, tänase kirja valguses, lausa kahetsen seda avaldust."
ei ole nii17. jaanuar 2018, 09:09
kahetseb otsesõnu siiski seda, et vägivalla hukka mõistis. ning pole ojasoo mingit karistust saanud, sai edasi töötada teatris, aga ohver sai küll karistada - tema löödi minema. seega on ju su jutt väga kahepalgeline. pealegi nagu ka lotmann ütles, juriidiliselt võib asi ühel pool olla, moraalselt aga ei saa see kunagi aeguma - julmur on julmur ja sellena tuleb teda ka alati võtta ja ka esitleda, seda ei saa inimesest lahutada.
Mnjah17. jaanuar 2018, 09:12
Kahetseb seda, et ühines vägivalla hukkamõistmisega, mis ise muutus vägivallaks.
To: ei ole nii:17. jaanuar 2018, 10:06
Loe nüüd ise ka korra veel Reinsalu juttu. Püüa keskenduda sellele, mida ta tahab üelda ja ka ütleb:
Tsitaat:
"Ma ei tunne Ojasood. Küllap pole ta inimesena mingi kullatükk. Kui minult tema lepitusmenetluse juhtumi kohta omal ajal arvamust avaldasin, siis mõistsin ma naistevastase vägivalla hukka, kuid nüüd, tänase kirja valguses, lausa kahetsen seda avaldust. Sest avalik meelepaha võttis nõiapõletamise kollektiivse transi mõõtmed. Jäi mulje, et tabatud on kõige ilgem kurjategija meie maal. Tsikatilo."
Ja teine:
"Meediapeks on osaks saanud ka Ojasoole. Kuid õigusriigis kehtib ka põhimõte, et ühe asja eest kaks korda ei karistata.
Olgu ka meediapeksu puhul see põhimõte kehtiv. Kuulge kurjakirjutajad, muidugi saate hüsteeriaga solkida vabariigi aastapäeva ja Ojasoo elu ära! Aitab! Lõpetage kanakarja kambakas!
Ah jaa. Nüüd öeldakse, et ma olen panetunud inimeseloom, ja sellise avaldusega õhutan lähisuhtevägivalda. Ei õhuta. Vastupidi, normaalses ühiskonnas käsitletakse süütegu õiges proportsioonis."
Ja kui sa nüüd veel ütled, et ta kahetseb et vägivalla hukka mõistis, siis vaata peeglisse ja mine kooli. Õppima teksti sisust aru saama, sest tekst ei ole vaid sõnad. Tekst on ka väljendid, millega tahetakse midagi edasi öelda.
Tekstist arusaamise korral nimetatakse seda ka funktsionaalseks lugemisoskuseks.
Näe, enamik poliitvastaseid ja "sõpru" on samuti suutnud tema tekstist vaid sõna "kanakari" meelde jätta, olgugi et "kanakarja kambakas" on teatud tegevust iseloomustav piltlik väljend, mitte isiku või grupi nimetamine kanakarjaks.
vastupidi17. jaanuar 2018, 11:18
reinsalu üritab näidata ojasoo kuritegu väiksemana ehk võrdleb teda sarimõrvariga. jääb mulje, et kui sarimõrvar ei ole, siis nagu ei tohikski hukka mõista. ja konkreetselt siiski kahetseb, et vägivalla hukka mõistis, seda ei saa teisiti välja lugeda.
Juhei17. jaanuar 2018, 10:09
Mel kohtud ei karista ka yhte korda.kõik pätid tegelevad tingimisi edasi.
Noh17. jaanuar 2018, 08:33
Palju neid mehi on, keda ahistavad hoopis naised? Jätke Ojasoo rahule.
nuvot17. jaanuar 2018, 08:40
kui meesisik toetab käe valesse kohta, kutsutakse teda ahistajaks ja ahistatu saab sellest toetamisest v katsumisest, mis iganes tegevus, eluaegse trauma jms. Kui naisisik teeskleb sügavaid tundeid ja leegitsevat armastust ning antud tegevuse käigus kandib meesisiku maise vara ümber, siis kutsutakse meesisikut äpuks jm toredate hüüdnimedega ja saadud õppetundi elukestvaks õppeks
Et17. jaanuar 2018, 09:41
Käe valesse kohta saab ka ilma loata asetada aga vara ilma omaniku loata küll ümber kantida ei saa.
nuvot17. jaanuar 2018, 09:56
usaldatakse signaale, kui eelnev annab lootust õigustatud ootusele jms. Jõuad sa alati küsida, et kule, ma siis nüüd ...
Ja kui Äpu oma varariismete lõhkise küna ees nukrutseb, siis usaldas ka tema signaale, et võib usaldada jms...
Irf17. jaanuar 2018, 10:05
Armunud inimene pole adekvaatne ja seega on tegu tema ärakasutamisega. Nii et ootan huviga kullakaevurite ja harrastusprostide avalikku hukkamõistu ja nende kaitseks väljaastuivate feministide muttatrampimist. Vanasõna ytleb - mida kylvad, sed lõikad ja kui femod kylvavad vaenu, siis on õiglane, kui nad seda ka lõikavad.
Aga 17. jaanuar 2018, 10:57
Miks peaks mõtlev inimene oma vara teise inimese nimele kirjutama?
nuvot17. jaanuar 2018, 11:15
pereelu/kooselu põhineb siiani vist usaldusel, mitte paranoilisel eel-, järel-, ja täiskontrollimisel
17. jaanuar 2018, 08:46
Täpselt nii---tubli hr. Reinsalu ! Ojasoole jõudu kanakarjas !
Sinisilm17. jaanuar 2018, 08:29
No mida see Reinsalu valesti ütles,aga õrnust jäi väheks,füüsiliselt ei väljendanud ennast nõrgemate peal
08.2717. jaanuar 2018, 08:28
Olen Ojasoo kui kunstniku poolt. Väga.
17. jaanuar 2018, 08:49
Mina ka alati Ojasoo poolel !
haha17. jaanuar 2018, 09:10
Purkikakajakunstnikk17. jaanuar 2018, 10:05
Ei oska kyll kunsti selled näha.umbjoobes ehk läheks vaatama.juhul kui istumine pehme ja mugav ning väljas kõle ilm
ausõna17. jaanuar 2018, 08:26
Kas siis Reinsalu-l pole enam muud teha kui käib ennast pildistamas keset kanakarja??? Äkki hakkas farmeriks nagu Repinski???
Jyrka Näpunokk17. jaanuar 2018, 08:25
Absoluutselt igat lauset teise suust võib tõlgendada mitut moodi ja sarisolvuja leiab midagi ükskõik mis lausest. Kas me sellist ühiskonda tahame? Miks me toetame sarisolvujate karjumisi vaikides? Kus on need selgrooga eestlased, kellele mingid lumehelbed ette ei kirjuta et PK ja vati sees elamine. Kus on eestlased, kes avalikult ütlevad, et aitab! sõnavabadus kehtib kõigile ja väljendus "kanakari" ei ole raev, inimviha, ähvardus, terrorism või krt teab mis. Kas enamik on sunnitud alluma väärastunud eluvõõraste vähemusele, kartuses häbistatud ja tõugatud saada? See on ju puhas "koolikiusamine".
Vene ajal oli selline anektoot: Mees ostab naisele sünnipäevaks parfüümi. Naine käratab, mis? Haisen või? .. Täna on see nali tegelikus..
08.3217. jaanuar 2018, 08:31
Ma tunnen, et ahistan ammu hoopis enda abikaasat. Vaeseke peab mu kõrval magama ja isegi argitoimetusi tegema, kui julgust veel paluda.
07.2217. jaanuar 2018, 08:24
-le. Samad mõtted. Tegu millegi muuga loomulikult, kui see ' skandaal'.
17. jaanuar 2018, 08:22
Ojasoo ei taipa, mida tema vägivald inimesele, nüüd ka Reinsalule põhjustas?
meeskodanik17. jaanuar 2018, 08:16
Kallid naised! Palun mõelge siis veelgi laiemalt. Mis toimub naistega, et demokraatlikumates riikides sündide arv väheneb? Ojasool oli väidetavalt käsikähmlus, aga mitte vägistamine. Ja ka selles kuriteos süüdi mõistetu saab peale karistuse saamist osaleda ühiskondlikus elus võrdsetel alustel kõigiga.
Kas iga lapseootele jäänud naine võib nüüd tagantjärgi väita, et laps eostati vägivaldsel teel?
meeskodanikule17. jaanuar 2018, 09:12
Johhaidii17. jaanuar 2018, 08:12
Reinsalu poolt öeldu on tegelikku olukorda hästi määratlenud. Tubli! Kui Ligi ütles, mis sa kaagutad, siis kanalas suurt laulukoori ei tekkinud. Need kaagutajad on viimastel aegadel juba päris ülbeks läinud! Kas edaspidine elu Eesti Vabariigis hakkab kujunema kanalate diktaatide järgi?
minu meelest17. jaanuar 2018, 08:10
ojasoost ei viitsi üldse rääkida, iga koera väljaheitest trotuaari ääres pole mõtet juttu teha ju. pek.sku oma semperit kodus edasi, see näib nõus olevat nii pek.su kui armukesepidamisega, peaasi, et mees majas on. nii hale.
minu meelest17. jaanuar 2018, 08:09
väljend kanakari pole probleem, vaid see, et ta ütles, et kahetseb, et mõistis hukka vägivalla. vot see on avaldus, mille eest justiitsministrina ei tohiks päevagi töötada. kui selline mõte pähe saab tulla, siis ei ole sobilik juhtima politsei ja kohtute tööd, kus vägivalla vastu inimesi kaitsma peaks.
ojasoost ei viitsi üldse rääkida, iga koera väljaheitest trotuaari ääres pole mõtet juttu teha ju. pek.sku oma semperit kodus edasi, see näib nõus olevat nii pek.su kui armukesepidamisega, peaasi, et mees majas on. nii hale.
Peep Kask17. jaanuar 2018, 08:02
Ei pea Reinsalust suuremat lugu aga see idiootsus mis toimub on tõesti ajuvaba. Kas tõesti midagi muud ei toimu kui komejant selle teatri ja ministre vahel,
pole normaalse inimese asi17. jaanuar 2018, 08:01
Reinsalu enda populismiga on ammu ületanud talutavuse piiri. Seekordne kanakarja kambakas vastab vähemalt tõele, aga enda vägivallavastase toetuse tagasivõtmine oli see üle piiri pärl - mees annab sõna, mees võtab sõna.
mm17. jaanuar 2018, 07:56
Kanakarja jutt jätab mind külmaks,aga Reinsalu iseenesest on vastik habetunud tüüp.
reinsalu ja ojasoo17. jaanuar 2018, 07:56
õnneks ei tea kummastki midagi ega tahagi. 2 tüüpilist riigikogu pätti
naine siit17. jaanuar 2018, 07:34
Kuidas need mehed ikka nii totud on , et ei mõtle enne,mida suust välja ajavad. Kas tõesti oma kodus ka niimoodi oma naisega räägitakse!
hohhoo17. jaanuar 2018, 08:03
no nelja seina vahel ollakse vägagi isased, naised neelavad alla ja on vait. eriti on nii rikaste meeste puhul. kahjuks nii on.
See17. jaanuar 2018, 08:10
on kasvatuse viga.Kodus , kus laps kasvab, tuleb teha selgeks, mis on viisakas ja mida ei kõlba teha.Reinsalu vanemate kasvatuse puudujääk! Puudub lastetuba!
"väga solvunud" mees17. jaanuar 2018, 08:18
Kutsusid mind "totu"ks, jah? Mõtleikka mida sa suust välja heidad, eks. Oled raviarst et võid võõrastele selliseid diagnoose panna või? "Totu" tähendab tõlkes kerge arengupuudega. Mis tunne on kui sulle seliseid silte külge pannakse, ah? Mitte ainult, et sa suunasid oma viha spetsiifilise ohvri suunas vaid määratlesid kogu grupi alaväärseteks! Mis tunne on, tõmmata vesi peale poolele Eesti rahvale? Sind oleks vaja rattasse tõmmata sellise pimeda inimviha eest.
.
.
Ülal on toodud "kanakarja" reaktsioon Reinsalu ütlemistele. Kasvatage endale selgroog ja ärge pritsige ila igal d*biilsel võimalusel, k*d* seelikutes buratiinod..
kirjaoskamatu17. jaanuar 2018, 09:00
naine siit, palun mine kooli tagasi ja õpi lugema ja mis veel olulisem -loetust aru saama.
Kirejale17. jaanuar 2018, 07:34
"kanakarja" kambakas. :DDD
Kukekarja kambakas17. jaanuar 2018, 07:32
Kaka mekk jääb manu, kui igast väikesest, sõnakillust, repliigist, öeldu moonutamisest,pilgust, köhatusest....jne tehakse ajakirjanduses üleriigiline skandaal. No ei jagu
Rahvas määrab17. jaanuar 2018, 07:35
kui kaua üks või teine teema üleval püsib. Üks inimene ei suuda iial rahva suud sulgeda. Hea küll, kaks, sina ja president.
näss17. jaanuar 2018, 08:04
Kunagi ammusel ajal oli mul naabriks sovhoosi sigala brigadir, see ei saanud ka kuidagi suud kinni pandud.
Miks moderaator17. jaanuar 2018, 07:24
üritab kommenteerimise keeluga rahva mälu kustutada?
Mode17. jaanuar 2018, 07:54
Kuidas saab üks inimene17. jaanuar 2018, 07:22
otsustada kogu rahva eest, millal on õige aeg andestada? Sellised häbiväärsed teod ja sõnavõtud hääbuvad lõpuks ise. Siis kui rahvas on ennast tühjaks rääkinud, arvanud. Seni, kuni asi toores, ei hääbu ühe inimese otsuse põhjal miski. Täna löön, homme vabandan, ülehomseks olgu kõik unustatud. Iga juhtum on just nii kaua üleval kui rahval on mälu.
Andke andeks,17. jaanuar 2018, 11:22
aga kas Ojasoo on sari-vägivallatseja, et kogu rahvas peaks talle andeks andma?
Ta ei ole mulle midagi teinud, ei tea ka ühtegi inimest, kelle kallal oleks Ojasoo vägivallatsenud. Ehk siis andeks saab anda ainult see või need inimesed, kes on Ojasoo käe läbi otseselt kannatada saanud. Meie need ei ole olnud. Meie oleme kõrvalseisjad, kes saavad ainult oma arvamust avaldada. Kuid kui me tümitame pidevalt ühtesid inimesi, siis tuleks sama ka teiste vägivallatsejatega teha! Ah, et nemad pole tuntud? Aga kas nende tundmatute vägivallateod on seepärast vähetähtsamad ja neist pole vaja rääkida?
Arvamus17. jaanuar 2018, 07:22
Asi ei puutu siin sõnastuse või vägivalla vastu, vaid sooja koha vastu. Milline erakond ei tahaks ministritooli endale. Tänapäeval tehakse poliitikas kiiresti sääsest elevant või vastupidi. See võimuvõitlus on kõiki ära tüüdanud, hakkake juba ükskord tegelema tegelike probleemidega, mitte üheteisele ära tegemisega.
Kui17. jaanuar 2018, 08:31
probleemide lahenduseks tehakse ainult maksutõuse, siis see näitab, et probleeme ei osata tegelikult lahendada. Kuna probleeme ei osata lahendada, siis tuleb leida töö imiteerimiseks asendustegevus-võimuvõitlus.
tundub nii17. jaanuar 2018, 07:09
mida varjatakse selle hüsteeriaga
kas järjekordset pagulaslainet ,või midagi veel hullemat
mis meil siis uudistest läbi jooksnud on17. jaanuar 2018, 08:37
VEB fondi kahjude hüvitamine riigi rahakotist, teedemaksu kehtestamine eraautodele, kinnisvara maks, töötaja neto palgast sots maksu mahaarvamine poole maksumäära ulatuses
konsa17. jaanuar 2018, 09:00
to mis meil siis uudistest läbi jooksnud on / 08:37, 17. jaan 2018
VEB fondi kahjude hüvitamine riigi rahakotist....
.-.-.-.-
väga õige lugupeetud
copy paste
kas kellegil on veel kahtlust, et POLIITIKUD-AMETNIKUD jm. avalik sektor VÕTAKS RAHVALT KOGU RAHA ÄRA, ja jagaks selle ise endale ümber
Õu,17. jaanuar 2018, 07:06
millised iludused! Kas neid siia meie kliimasse ei anna istutada?
Mis puutub Reinsalusse, siis mingit tagasiastumist pole vaja kui Partsu- Juku ja Ligi hoopis mahlakamatele repliikidele ei pööratud mingit tähelepanu ega nõuet tagasi astuda.
mm17. jaanuar 2018, 07:54
Ligi pidi Ossinovskile tõe ütlemise eest tagasi astuma!
Wikipedia17. jaanuar 2018, 05:13
Kui see kanakari tahab söda, siis ta saab selle, kui mehed tagajalgadele aetakse.
17. jaanuar 2018, 09:38
Või juhul, kui mehed puu otsast alla aetakse.
rp17. jaanuar 2018, 04:40
Kas minister Reinsalu siis ei teadnud - pimedal uulitsal naisterahva peksmise saab andeks, kahepalgelise õigusemõistmise kohta öeldu mitte...
femikanad17. jaanuar 2018, 01:34
Mingi feminatsidest kanakari, olgu feministeeriumist või virginwoolfist pole küll põhjus, mille pärast peaks keegi vabandama oma sõnade pärast, eriti kui öeldu vastab tõele.