Eesti uudised

LOTMAN: kuna aasta šovinisti tiitel on hõivatud, palun esimese printsessi tiitlit! (62)

LISA KOMMENTAAR

mari21. jaanuar 2018, 09:50
Uskumatu on tõesti see lumehelbelik käitumine viimasel ajal. Kõik on aina solvunud ja kaebavad instantsidesse.
miks17. jaanuar 2018, 22:50
kõik arvavad, et Lotman on jube tark?
18. jaanuar 2018, 01:03
Mitte arvavad, aga teavad
veel üks oluline asi17. jaanuar 2018, 22:25
Arvamusi väljendav grupp võib muutuda lintšivaks jõuguks, kui tegu on rahvaga. Iseasi on see, millal grupist saab rahvas.
Eit 5417. jaanuar 2018, 18:22
mina vihkan vaid iseennast-aegajalt :)
miks18. jaanuar 2018, 14:10
kas sellepärast, et pole kedagi ahistamises süüdistada?
Aitäh..17. jaanuar 2018, 16:29
.. hr.Lotman.
Ülejäänud rahvale.. palju õnne, õnn on saabunud meie õuele. Vihkame kõike, iseennast ka. Kedagi ei salli, iseennast ka. Kõik oleme kohtunikud, asjatundjad. Kui ikka korra libastud, mis iganes sa siis teed, süüdi elu lõpuni ja jutt otsas.
nii ongi17. jaanuar 2018, 19:42
et kui sinu õnnetuse pärast on inimene surnud, siis peetakse sind elu aeg mõrtsukaks.
Tõesti17. jaanuar 2018, 20:04
Ja kui kord püksi lasknud, terve elu pa'sa'kotiks
Oeh17. jaanuar 2018, 20:09
Kommentaator Aitäh!
Üks väike vahepala. Olin roolijoodik ca 15 aastat tagasi ja peale seda olen püüdnud olla enam-vähem korralik autojuht(väärteoprotokolle pole siiani saanud). Umbes 5 aastat tagasi sattusin vabas vestluses rääkima ühe politseinikuna ja mind huvitas küsimus, et kui praegusel hetkel jääksin vahele jääknähtudega juhtimisega, kas arvestatakse minu 10-aasta taguseid vahelejäämisi. Vastus oli, et juriidiliselt ei saa arvestada(retsidiivsust), aga iseloomustava faktina karistuse määramisel võib arvestada. Mida sellest vastusest järeldasin- et 10 aasta tagune väärtegu, mille eest on trahvid makstud, karistused kantud, aga ikkagi arvestatakse karistuse määramisel ehk võimalus maksimumi lähedane. Miks?
Minu jaoks siin ongi mõttekoht mõistele "õiglus"! Kaks talve tagasi üks mees ei suutnud ennast taltsutada, lõi jalaga naisterahvast, siis talle tuleb andestada ja anda uus võimalus, aga minu 10 aastast korralikku käitumist autojuhina peale viimast rikkumist ei arvestata?
kui ta18. jaanuar 2018, 14:13
nüüd ka jääks löömisega vahele, nagu sina alkoga, siis ju ei andestataks talle ka, tegelikult, isegi praegu ei andestata paljude poolt.
jaa18. jaanuar 2018, 19:04
no roolijoodikuks endiste sekelduste järgi jääd sa politsei silmis alatiseks, nagu minagi! mul ka 15 aastat sellest juhtumist möödas- joobes juhtimine+ peatumismärguande eiramine. Arstliku ekspertiisi akt on ka alles- kaine, aga kuna puhumisest keeldus, siis joobes! Sellest ajast saati pole isegi trahvi saanud, kuigi liiklen pea igapäevaselt Peale seda jama olen ettevaatlik ja tähelepanelik, et keegi jobu sind uuesti sekeldustesse ei mässiks.
Aga jah- paar aastat peale pattu pole mingi näitaja, et inimene oma olemuselt sisuliselt muutuks- on lihtsalt ettevaatlikum ja hoiab tagasi emotsioone! Ma ostsin selle jaoks alkomeetri, aga mida tal osta on?
Ilus ja sisukas tekst17. jaanuar 2018, 15:45
Loeks nüüd selle skandaalinatukese lõpetatuks ja auru väljalastuks ja keskenduks omadele tegemistele ja juubilarriigi kodanikuks olemisele.
Lugeja17. jaanuar 2018, 14:31
Oleks hr. Lotman hoopis pr. Lotman, siis avaldaks teistsugust arvamust. Kahjuks puudub tal võime tajuda maailma asju sooneutraalselt, ehk sugu mitte arvestades. Seetõttu ei ole ka enam kui poolel rahvastikust selle arvamusega mitte midagi peale hakata.
17. jaanuar 2018, 14:40
antud hetkel kaalukauss on kõvasti kreenis ja mitte meeste kasuks
Lugeja17. jaanuar 2018, 14:48
Seda juhul, kui horisondiks võtad sadu kordi enam kreenis praeguse patriarhaalse ühiskonna, kus naised isegi elementaarse valimisõiguse said vähem kui 100 aastat tagasi ja kus pooles maailmast puuduvad igasugused õigused siiani.
baphomet17. jaanuar 2018, 14:57
Jah. Kusjuures seda poolt veel patriarhaalset ja geivaenulikku maailma impordivad Euroopasse feministid isiklikult.
Kas mitte Rootsis ei korraldanud seesugused hobusehirnumisjooksu patriarhaadi vastu.
Samal ajal feministlikud ministrid Iraanis kandsid rätti peas. Nii nunnu!
Ka pole nad mitte astunud välja Iraani naiste kaitseks.
Nobody17. jaanuar 2018, 16:01
Lugeja, ilmselt oli juba Sinu vanaemadel ja -tädidelgi valimisõigus, ja Sinu ea- ja sookaaslaste valimisõigust ei ole keegi kahtluse alla seadnud. Ehk keskenduksid parem selle teise poole maailma naiste õiguste eest võitlemisele?!
to baphomet 18. jaanuar 2018, 13:00
Võrdmultikultilgbt-lased euroopas igatsevad tegelikult kõva kätt ja võimalust kellegile alluda, sest miks muidu aafrikast religiooni, mis ei jäta mitte mingit kohta religioonide võrdsusele, LGBT-le jne, sisse imporditakse. See religioon nõuab kõige allutamist shariaadile, kus lgbt-lased lihtsalt kividega lömastatakse või müürilt alla visatakse, muudel enesepaljastajatel ja võrdvõrdvõrdlastel topitakse ka suu mulda täis, kui ei tee nii nagu shariaat nõuab.
Oh 17. jaanuar 2018, 13:49
Sina papake tegeled ka sovinišmiga ja printsessiks ei saa kunagi, sest see herneteral magaja on oma koha ammugi Kadriorus hõivanud. Tema herneterad torgivad aastapäeval läbi No kogu rahvast sellise usinusega, et ununeb koht ja aeg.
17. jaanuar 2018, 14:40
Kes ta on, kas Eveli?
Crack17. jaanuar 2018, 13:46
Ojasoo tegi semiootilist enesekaitset. No see Lotman on ikka täiega l...ll.
17. jaanuar 2018, 14:40
eks ju, ei saa võrrelda sinuga
inimene17. jaanuar 2018, 13:42
tegelikult tegi Lotman Linnar Priimäge ehk siis igal juhul asus erakonnakaaslase poolele ja üritas "pehmendada" nii nagu alati Priimäel puudus igasugune kriitikameel Savisaare suhtes
see muudab sellised "erakonna/õukonnafilosoofid" väheusutavateks
Ei saa aru...17. jaanuar 2018, 13:02
TO peksis jalgadega naisterahvast. Kui inimestele see ei meeldi, siis on nad shovinistid. Kui see oleks olnud Lotmani rahvuskaaslane, keda peksti, siis oleks tegemist ... millega? Kas ikka lubatud?
Peks on peks, ka semiootilises mõttes, ja veel eriti semiootilises mõttes. Pekstav ei ole süüdi. Peksmist ei saa õigustada euroopalikus kultuuriruumis. Veriseks peksmine ei ole suhteline.
Idel Jakobsoni Kuritegude Uurimise Ühing17. jaanuar 2018, 13:47
Kui oleks olnud Lotmani rahvuskaaslane, oleks see olnud holocaust
Tuleb kuidagi tuttav ette17. jaanuar 2018, 16:21
mäletan luteri pastorid, nemad õpetasid ka nii, et tappa tegelikult ei tohi, aga võtame evangeelselt, st tohib küll. Paistab et semiootiliselt võtmine tähendab ka seda, et kõike mida muidu ei tohi semiootiliselt ikka tohib.
juba17. jaanuar 2018, 12:41
algus on äge, kui Ylle Rajasalu saab aunimetuse ,,madam"!
Pekka Purika17. jaanuar 2018, 13:28
Esiteks on Ülle ( kui kergelt saab Janast Yana ja Ülle Ülo tütar Vinterist Ylle) Rajasaar, kes võib ju väärida seljuhul inglisepärast Ma`m-i. Kui juba võõrsõnade teadmisega eputada ja võõrapäraselt end nimetada. Ka temal oli võimalus jääda helisevalt vaikseks, nüüd tekib jama ja teatud osa Arukülast saab uue justiitsministri. Vahva, et Aruküla Subarik leidis võimaluse pildi alla vasakusse nurka end suruda. Mis see rahvus siia puutub E, kui tegelikult ei tea me asjast midagi, oli külm ja oli lumega talv ilma külmkappideta. Pealegi saab jalgadega peksta jõuk, üksikindiviid peab teist jalga kasutama püstiseismiseks. Nii et mittearusaamine on mõistetav, mis ei peaks kutsuma esile antisemistlikke verbaalseid tundeid.
Tubli17. jaanuar 2018, 12:24
Lotmann, hea kirjutis. täna on maailmas hea näide, mis saab, kui naistel lastakse üle käte kasvada ja lubatakse kõike, mis sülg suhu toob välja öelda
isased kõlbavad ainult spermadoonoriteks17. jaanuar 2018, 12:57
amatsoonide aeg on käes
lugeja17. jaanuar 2018, 13:37
Ja meestel lubatakse kõike öelda, mis sülg suhu toob??? Šovinistlik suhtumine. Ja oma arvamuse avaldamine ei ole "üle käte kasvamine"!
ah?17. jaanuar 2018, 14:42
Ja mida konkreetselt Lotmani sülg suhu tõi?
Ehh17. jaanuar 2018, 12:11
Parim artikkel viimasel ajal
tuulika 17. jaanuar 2018, 16:55
Panin plussi ja väga suure, muuseas olan naissoost nagu arvata võid...
IRL on nii maha käinud et17. jaanuar 2018, 12:04
see erakond võiks kaduda
süsimust iroonia17. jaanuar 2018, 11:59
teil on õigus oma arvamusele, aga meid teie arvamus absoluutselt ei huvita! :DD
demo17. jaanuar 2018, 11:52
Kui Riigikogus jagunevad hääled 51 pooit ja 50 vastu, siis on ju üks inimene kui väike grupp astunud teiste pea peale ja mingi otsus viiaksegi nii täide. Mis on nüüd demokraatia?
Arusaamatu17. jaanuar 2018, 11:50
Semiootik peksab päris segast - mis on soovil, et president ei autasustaks vägivallatsenud Ojasood EV 100 lavastaja eesõigusega, pistmist ohverdumisega? Kas kõik EV kodanikud, kellele president näiteks riiklike autasusid ei anna, on ohvriloomad või inimohvrid?
veel arusaamatum17. jaanuar 2018, 12:23
Ühesõnaga normaalne on see kui korra rikud oled alati süüdi. Jääd korra kiiruseületamisega vahele ja saad trahvi ülejäänud elu .Kui kiirusekaamerast möödud või politsei sind kinni peab kirjutatakse kohe trahv välja.
seaduse järgi17. jaanuar 2018, 13:04
ei saa pedofiil lastega töötada, isegi kui tal on karistus kantud. Vähemalt mitte kohe. Ja kes laseks pedofiili või karistuse ära kandnud mõrtsuka oma laste õpetajaks?
Arusaamatu17. jaanuar 2018, 13:52
kuidas ka kommenteerijad ei saa aru ja arvavad, kõik keda ei ülendata autoinspektoriks ja peavad lihtsalt autoroolis istuma, on karistatud. Andestamine ei pea väljenduma ülendamises ja eeskujuks seadmises.
nojah17. jaanuar 2018, 14:26
Ojasoo ei ole pedofiil. Kui saad kiiruseületamise eest trahvi, siis tuleb sind autost eraldada. Vähemalt kohe ei tohiks sa sõita(?). Täiesti uskumatu...
to seaduse järgi 17. jaanuar 2018, 14:44
Kas ta on juba pedofiil kah!? Ei tea, kas seadus üldse lubab töötada naistel, kes kannab karistist nt elukaaslase, laste tapmise eest
17. jaanuar 2018, 12:31
semiootik räägib tõtt
17. jaanuar 2018, 13:00
Visaku esimene kivi see, kes on patuta.
ära ole demagoog17. jaanuar 2018, 13:56
Patul ja patul on vahe. Vahest isegi üle mõistuse suur vahe.
7 surmapattu, teised kuuluvad andstamisele-> ära ole demagoog17. jaanuar 2018, 15:57
1. uhkus 2. omandihimu, ahnus 3. kiim, iha, lõbu 4. kadedus 5. aplus, õgardlikkus 6. viha, raev (ira) 7. laiskus.
Muidu, vaevalt need naised on patuta.
xx17. jaanuar 2018, 11:45
Peaksid kehtima üleinimvigade normid.
Alati on vaja unustamiseks aega. Ohvritel ei tarvitse unustamine ja andestus kiiresti võimalikuks osutuda, mitte eetiliselt käitunulgi võib endaga rahu tegemine aega võtta.
Niisuguse olukorra kergendamise eest peaksid hea seisma need isikud, kellel on võimalik situatsioone mitte uuesti enneaegu avalikkusse tirida.
Trinx17. jaanuar 2018, 11:38
Eesti poliitikas käib pidev lintšimine ja ärategemine. Isamaalisus ja üllad ideed on jäänud tagaplaanile.
Kahju et muutume labaseks ja kurdudeta rahvaks.
imestaja17. jaanuar 2018, 11:30
"Printsessi" kohta palub!? Et ei olegi ta mees või? Vaat kus pettis ära.
Meeleline17. jaanuar 2018, 11:46
Lotmanil on väga hea huumorimeel!
huumorimeel on jumala antud omadus,17. jaanuar 2018, 12:33
ja mitte kõikidel on see õnne antud
daam17. jaanuar 2018, 12:37
nõustun täielikult härra Lotmaniga.
P.S. Hea huumorimeel on targa, intelligentse inimese üks iseloomulik tunnus
pidur17. jaanuar 2018, 11:29
ei tea millel asi oli, aga sõna võtab küll? kas lotmanni arvutis googlet ei ole?
tala17. jaanuar 2018, 11:43
Kindlasti on Lotmanil Google, aga ta liiga tark, et sealt leitava põhjal ühest järeldust teeks.
17. jaanuar 2018, 11:51
Mille põhjal ta siis järelduse tegi?
mõtlemise17. jaanuar 2018, 12:32
põhjal, mitte pimeda viha alusel.
17. jaanuar 2018, 12:34
ta ei teinugi järeldusi, tema avaldas oma arvamust
Eesti vabaks 10017. jaanuar 2018, 13:04
Kena köik aga EKRE lisas ta sinna nimekirja asjata. Pole nagu kuulnud et ....
17. jaanuar 2018, 12:34
Google tädi on küla klatsimoor
Aasta sionisti17. jaanuar 2018, 16:15