Eesti Vabariigi 100. juubel

VIDEO | Kehra elanikel on meediakaklusest kõrini: „Pole sel Tiit Ojasool häda midagi!“ (108)

LISA KOMMENTAAR

Ravila Kaslane22. jaanuar 2018, 14:03
Satusin kogemata tol päeval Kehra aga Eesti Vabariigi 100nda juubeli luuletus on üleval petitsioon.com Eesti 100ndaks aastapäevaks anda luba autorile seda rahvale esitada all. luuletusele on juba hea tagasi side ainult allkirju vähe.
Aeg20. jaanuar 2018, 08:22
on edasi läinud selliseid Ahistaja Andreseid maailmas enam ei aktsepteerita ! Tulge mõistusele!Ameerika on nende teenustest juba täielikult loobunud ja ka teised maad Rootsi ja Inglismaa jne.
Kustutatud kommentaar19. jaanuar 2018, 21:08
Et siis tsensuur kujundab siin arvamust ja kustutab naistepeksjat hukka mõistvaid kommentaare?!
Tohmike19. jaanuar 2018, 12:30
Millise hirmsa teoga Ojasoo siis hakkama sai? Kas lummelükatud näitlejanna sai surma? Kui mitte,siis kas tal on kondid purud? Kas näitlejanna oli kaua haiglas ? Mis ikkagi toimus ja miks?
Valgustage mind,palun!
See Maie19. jaanuar 2018, 00:09
kes" kehrakate" nimel esines ja kes teda üldse volitas üldistama Kehra inimeste arvamust,pole vist ühtegi NO 99 etendust ise vaadanud!l Tore oli ju pildile pääseda ! Mina sellesse teatrisse oma jalga ei tõsta,sest see saaks kohe poriseks!
mida nad kardavad?18. jaanuar 2018, 21:18
Otseütlemisi?Olen vaid paari No etendusi näinud ja seal ikka öeldi, nagu meil siin elu on.
ja mida kehra inimene18. jaanuar 2018, 20:06
20:06-le18. jaanuar 2018, 21:44
Ja mida Tallinna rott Kehrast teab?
sa oled ise rott,19. jaanuar 2018, 23:48
kehra rott. mina tean kehrast õht koma teist, olen seal elanud. ja kehra inimene ei tea NO teatrist tuhkagi.
kvaliteetetenduse kontseptsioon18. jaanuar 2018, 19:49
etenduse kulminatsiooniks on lava keskel prožektori valgusilaigus mudаga kokku määritud kutsika võigаs kägistаmine, mis sümboliseerib meie vabadust. Publik aplodeerib. Kestvad ovatsioonid. Eesriie.
huumori lühivorm18. jaanuar 2018, 19:39
Ma arvan, et minu elu suurim saavutus saab olema see, et ma ei ole käinud mitte ühelgi NO99 etendusel.
18. jaanuar 2018, 19:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. jaanuar 2018, 19:34
Muuseas, kas sa tead, et sa tegid praegu sõnakunsti?
tiit18. jaanuar 2018, 20:36
jah, tänapäevane kunst on see. vanasti oleks möga olnud, täna on kunst.
20:36-le18. jaanuar 2018, 21:45
Just. Talle tuleks purk ulatada, saaks veel suurem kunst.
Kehra joodik18. jaanuar 2018, 21:09
Äkki saime uue sõna eesti keelde.
.18. jaanuar 2018, 18:54
Aga minul näiteks kõrini kogu sellest trallist. Pole mõtet arvamusi avaldada, kui idee autor peab dialoogi ainult iseendaga.
heh18. jaanuar 2018, 18:43
naine, kes kaitseb naisi pe.ksvat meest ja seda ojasoo on, on harjunud ise pe.ksa saama meeste käest. väga jäIe, et mõni naine laskub sellist k.õntsa kaitsma.
eestlane18. jaanuar 2018, 18:01
Ojasoo ei sobi juubeliürituse lavastajaks.Parim oleks olnud Vanemuise kava.Reinsalu peaks ka tagasi astuma Ojasoo kaitsmise eest.
kehramutt18. jaanuar 2018, 17:43
eks siin see jube tselluloosivabriu hais avaldab ka oma mõju.
endine kehrakas18. jaanuar 2018, 18:05
See hais ei ole enam haisu nimegi väärt! Vaat m i n u ajal!
1218. jaanuar 2018, 17:39
See tutiga tädi on mis erakonnast?
endine kehrakas18. jaanuar 2018, 17:22
KAS EI AITA JUBA? Räägitakse kehrakate arvamusest ja läks lahti uus laadasõit Ojasoo persoonist!
häbi on18. jaanuar 2018, 17:57
OJASOO on naisepeksja ja ei sobi EW 100 juubeliürituse korraldajaks.
häbile18. jaanuar 2018, 19:10
KAS EI AITA JUBA?---oli küsimus.
noh18. jaanuar 2018, 20:37
ei aita, miks küsid`?
ehh18. jaanuar 2018, 19:35
räpinani on tükk maad veel, kõik kohad vaja läbi küsitleda.
mhh18. jaanuar 2018, 17:17
Kolm pole veel rahvas, kaks keskmist 50 aastast naist ja vanem mees.
18. jaanuar 2018, 17:32
kes nad siis on, rahvas ju koosneb üksikutest inimestest
kehrast18. jaanuar 2018, 19:04
kehra rahvast nad küll ei esinda, mina nii ei arva ja tean ka teisi, kes ei arva.
18. jaanuar 2018, 20:09
Eesti rahvast, ega Kehra on määrava tähtsusega
Jab tõesti18. jaanuar 2018, 16:32
Miks ei voiks lavastuse välja tuua ntk Estonia teater. Igatpidi lugupeetud ja korglavastuste poolt tunnustatud teater. Ja miks ei voiks veel lavastada Aarne Mikk.teatril on soliidsust intelligentsi ja poleks vahemalt seda soigumist. Pappkastide ladumist ja mudas pyherdamist.
loomulikult võiks, aga18. jaanuar 2018, 17:00
nõus!18. jaanuar 2018, 17:13
tegelikult antud juhul, kui see kontsert on kavas hoopiski ERMis, oleks võinud selle korraldamise õiguse anda hoopiski Tartu Vanemuisele. Ja programmi ei pea lavastama ainult üks lavastaja - Eestis EI ole headest andekatest lavastajatest puudust! Ojasoo ei ole meil õnneks ainus lavastaja. Veider, et juba pikalt kavandatud sündmuse lavastajat suudeti nii pikalt meedia eest varjus hoida, selge see, et niisugust üritust ei korraldata selleni jäänud 5-6 nädala jooksul. See, et mees on alles üsna hiljuti prokuratuuri poolt tõendatult (ja turvavideote kinnitusega) tõuganud ja KAKS KORDA JALAGA löönud naist - see ei ole ninnunännu, et unustame ja andestame. Jah, keegi ei keela temal erialasel tööl toimetada ja tegu olekski ajapikku unustatud/andestatud, kui temale ei oleks antud nii märgilise tähendusega etenduse korraldamist. Sisuliselt on see näkkusülitamine meie kõigile teistele andekatele ja tublidele lavatajatele, kellest ei ole jalaga naiste peksjaid...
hiiuvana18. jaanuar 2018, 12:18
Minule isiklijult ei meeldi Ojasoo kui lavastaja. Peksu eest on ta karistuse saanud ja asi mutt.
no see väike lõuga andmine ei ole ju üldse põhjus,18. jaanuar 2018, 16:35
no ei sobi see punt sellisele juubelile, saage juba aru.
hiiuvanale18. jaanuar 2018, 19:08
räägi välja, mis karistuse sai ka? mina olen otsinud, et mis oli karistus, aga no ei leia. ordeni sai seejärel roolijoodikust presidendilt küll, kas seda loedki karistuseks. aga tema armuke ehk ohver, keda ta pek.sis, sai küll karistada - kohtusse mitteandmine survestati ja tema nimelt löödi ka teatrist minema, aga roojasoo oma elukaaslasega jäi. räägi nüüd veelkord sellest karistusest ikka, ma kuulan huviga.
hmm...18. jaanuar 2018, 19:45
rattale tõesti ei tõmmatud, põlema ei pandud ja neljaks ei kistud. polegi jah nagu mingit karistust õieti saanud. et ta oma loodud teatri juhtimisest pidi tagasi astuma, et feminatsid ja janused poliitikud ja vahtu aetud rahvas juba pea kaks aastat on saaginud - no mis see ikka teeb. eesti ämmaemandate ühingu perekooli lehel rippus paar aastat tagasi mitu päeva üleval verejanune soov, et ta ikka ennast üles pooks, kogu tema pere on ka hammaste vahelt ja porist läbi tõmmatud, aga mis seegi aitab, kui ta ikka veel elab ja hingab? kui juba "ajakirjanik" kirjutas, et noor naisalluv peksti läbi ja seejärel kurjategija põgenes - no mis siin veel arutada? mis siis, et prokutatuuri avalduses on kirjas, et keegi ei kukkunud, keegi ära ei jooksnud ja keegi haiglasse ei sattunud. see ei loe! mis ta hingab, raisk! see ka ei loe, et see näitleja, keda kuskile mujale teatrisse ei palgatud, polnud sel hetkel enam seal tööl. sest ikkagi!
No18. jaanuar 2018, 11:36
Naise peksmine ununebki ruttu
suuga suure 18. jaanuar 2018, 17:18
Pole ta mingit naist peksnud, lumme lükkas vaid.
kle suure suuga18. jaanuar 2018, 19:09
hh18. jaanuar 2018, 11:12
Ojasoo on nagu Jeeus Kristus, kelle puhul pööbel röökis, et ta tuleb risti lüüa. Miski pole pööbli jaoks 2000 aastaga muutunud.
Tegelikult18. jaanuar 2018, 22:16
Jeesus ei peksnud naist jalgadega, vaid kutsus korrale hoopis mehi kes tahtsid naist kividega loopida!
inimene18. jaanuar 2018, 11:10
Kui mulle lavastaja ja lavastused ei meeldi, ma ei lähe ega ole ka käinud mitte ühelgi nende teatri etendusel aga miks neil siis saalid täis on, kui lavastaja ei meeldi ja etendused on pori, miks te sinna siis lähete vaatama seda pori, ah?
minu riik ei ole siit ilmast18. jaanuar 2018, 15:00
Aga vastust andmata pakun sulle mõistukõnena analoogia (mis ei pruugi pädeda):
Terve internet on ka täis pornograafiat ja inimesed käivad seda võltsi asja massiliselt vaatamas-"nautlemas", selle asemel et pingutada ja vallata peenemat kunsti enda abikaasaga osata rääkida enda soovidest jne.
Ehk et - väga kerge on minna kergema vastupanu teed ja tarbida võltsi eheda asemel.
ahv18. jaanuar 2018, 16:37
ei lähegi,kallis inimene,kuid peab ju.Ikkagi juubel või pole.Ahh?
teine inimene18. jaanuar 2018, 19:17
enamus inimesi ju ei lähegi, on väike huvigrupp, kes seal käib. kunagi käisin, enam ei soostu minema isegi tasuta.
teine-le18. jaanuar 2018, 21:48
Ja miks siis? Et Ojasoo ei võta ennast ristile ega lähe kooberdades Kolgata mäele?
Ylo18. jaanuar 2018, 11:10
No kuidas nii saab rääkida? Ylle Rajasaar peaks nüüd küll jälle ja kohe midagi roppu vastu lajatama.
Manni18. jaanuar 2018, 10:36
Muidugi ei ole, aga lavastused on küll õudsad, eelmise aasta pappkastide sow oli ikka jube, nüüd tuleb kindlasti midagi poriga või millegi veel mustemaga, elasid ju eestlased loomadega ühe katuse all
Lonni18. jaanuar 2018, 10:58
Ojasool polegi midagi häda, aga ta ei sobi lavastama EV 100 üritusi. Ojasoo ja No on seni olnud usinad tasulised poliitteliimuste täitjad ja oravate suuvoodrid ( ,, Savisaar`` , ,, Ühtne suurkogu `` ) või siis lihtsalt ,, poris ja essus`` ( lavastustes ) suplejad , mis mitte kuidagi ei lähe kokku eeloleva väärika sündmusega.
ma18. jaanuar 2018, 11:22
arvan ka, et Ojasool kui isikul pole häda midagi, aga see teater ei sobi selle väärika asja korraldajaks. Ta on liiga mitte-eestilik, pole arusaadav rahvale. Liiga uus, liiga modernne.
lonnile18. jaanuar 2018, 20:20
kelle poliittellimust ta siis täitis, kui ta ühtse eesti ja valimiskooliga näitas ära kõikide parteide rahastamise ja tagatubade toimimise? savisaare etendusega kottis keski ja rehvormierakonna koosolekuga kottis reffi. on töganud sotse ja irl. no mis võimsad poliitised jõud meil veel on? ekre? nemad lubasid ju teatrile tõrviku räästasse panna. anna palun teada, kelle tellimusi see teater täidab.
19. jaanuar 2018, 00:48
Miks ku-rat võtaks ma pean lugema kommunist Odekki Loone pläkutusi Õhtulehest?
"Pole sel Ojasool häda midagi, anname andeks"!18. jaanuar 2018, 07:53
Anname ikka või? Kas mullegi annad andeks kui ma sulle kolaka annan?
peale18. jaanuar 2018, 11:42
karistuse kandmist anname jah.
räägi sellest karistusest18. jaanuar 2018, 19:18
sooviks ka teada, mis karistuse sai? presidendilt sai ordeni, kas see oligi karistus?
Vaate, Nurk18. jaanuar 2018, 07:46
NO99 suhtes küll kahtlustan, et ta ei suuda ega taha mingit helget ja hingesoojendavat luua. Kardan, et taas pääseb esile sünge ja masendav etendus, nagu seda viimastel aastatel korduvalt on olnud.
Eestis18. jaanuar 2018, 11:43
to vaate, nurk18. jaanuar 2018, 17:08
esiteks ei ole minu arust näiteks sugugi mitte kõik nii sünge ja masendav nendel kontsertidel olnud. mõni on rohkem meeldinud, mõni vähem. aga pane nüüd tähele, sellest kui ojasoo ja semper viimati kontserti lavastasid on väga palju aastaid möödas ja see nende oma muide oli kiiksuga lustakas. nii et mida sa neile ette heidad neid viimaste aastate kontserte?
19. jaanuar 2018, 00:44
Üsna kindlalt nii tulebki. Aga niisugused on ka valitud publiku ootused. Vaadake, millist pahna publik käib külastamas. Ka siinkohal tasub meeles pidada, et teatava suunitlusega kavad ei ole päris erapooletult kokku pandud. Publiku otsus, kuhu minna ja mida vaadata. Teoreetiliselt võiks mingi filter vahel olla, et päris peldikusse pead teatrisaalis pistma ei peaks.
EV 10018. jaanuar 2018, 01:19
See on tähis mis kordub vaid üks kord.
Selle peo lavastaja PEAB olema kristalselt puhas.
Eestis ON selliseid kunstiinimesi.
Mingi rõvepropagandist on igatahes out.
****18. jaanuar 2018, 00:06
Ojasoo tehku omi tegemisi ja lavastagu oma teatris. Presidendi vastuvõttu ei sobi ta küll lavastama, see peksmislugu on liialt värske alles. ( Seda näidati ka videost.)
küsija17. jaanuar 2018, 23:19
Kas nägite oma silmaga, kuidas naist jalaga peksti? Kas teate täpselt, mis toimus? See jaht meestele, kes nö ahistavad naisi, hakkab tüütama. Aga naised, kes ahistavad mehi ... Elage ise ja laske teistel ka elada. Ja kas nendes ahistamistes on süüdi ikka ainult üks pool, aga mida tegi teine pool ... enne kui nn ahistamine toimus.
Jürka18. jaanuar 2018, 11:13
Sellest peksmisest on täiesti olemas video.
to Jürka18. jaanuar 2018, 17:04
ja seda videot näinud prokuratuur ju kommenteeris, et sündmused ei toimunud nii, nagu kadri ibruse poolt antud kolm erinevat versiooni. nn "ajakirjanik" peksis teadlikult hüsteeriat üles. kui sellel salvestusel oleks olnud jõhker peksmine, siis poleks mingit kokkuleppemenetlust tulnud. saa aru, keegi ei vaidlegi, et see polnud ilus tegu. väga loll tegu oli. aga ära lase ennast pimestada sellest, et sulle isiklikult ojasoo ja no teater ei meeldi ja vaata asja natuke kainemalt.
Jürka -le18. jaanuar 2018, 17:20
to jürka18. jaanuar 2018, 17:22
nägid seda videot? prokuratuur nägi ja ütles, et asi polnud nii, nagu seda avalikkusele esitati esimestes artiklites.
....18. jaanuar 2018, 18:21
mäletad valesti! Loe näiteks siit: https://www.postimees.ee/3732135/prokuratuur-ojasoo-loi-naist-kaks-korda-jalaga Tsitaat: "Põhja ringkonnaprokuratuur kinnitas, et teatrijuht Tiit Ojasoo lõi noort naistöötajat käega ning kahel korral jalaga."
...18. jaanuar 2018, 18:34
ja keegi ei kukkunud lumme, keegi ei jooksnud ära, keegi ei vajanud arstiabi. vahet mõikad? mina loen välja, et toimus väga inetu tõuklemine. mõned loevad välja, et toimus jõhker peksmine.
ja veel18. jaanuar 2018, 18:40
lisaks pole teada, kus noor töötaja antud hetkel töötas, aga igatahes ei töötanud ta sel ajal selles teatris. üks nüanss mida alguses rõhutati oli ju see, et ülemus peksis alluva läbi. ehk siis mitme teadliku rõhuasetusega ja mitme otsese faktide väänamisega tekitati olukord, et mõned inimesed on siiani täiesti rabatud, kuidas keegi võib sellise sarimõrvari poolt sõna võtta.
jeah18. jaanuar 2018, 19:21
jalaga tõuklemine :D
nonoh18. jaanuar 2018, 19:22
linda oli tema õpilane kõigepealt, siis oli alluv ja armuke ühes isikus. räägitakse, et jäi rasedaks ja roojasoo vihastas ja läks kallale.
****18. jaanuar 2018, 20:05
Seda videot ju sai rahvas ka näha. Pole vaja oletusi teha.
vastaja18. jaanuar 2018, 19:20
jah, nägin, see turviveo ringles faceboogis. ja peksis jalgadega oma armukest, kes olla kuulujutu järgi rase ja ta ei soovinud, et tema elukaaslane semper teada ei saaks. https://www.postimees.ee/3732135/prokuratuur-ojasoo-loi-naist-kaks-korda-jalaga
to vastaja18. jaanuar 2018, 20:06
see on otsene ja total BS. ja mida sa tahtsid tegelikult öelda sellega "ta ei soovinud, et tema elukaaslane semper teada ei saaks"? et ta tegelikult soovis, et ta elukaaslane nii dramaatilisel moel teada saaks? katsu oma väljamõeldisi paremini hallata.
Maakatele17. jaanuar 2018, 22:45
See,et Ojasoo lollile näitlejale tutaka andis,selle17. jaanuar 2018, 21:44
eest sai karmi karistuse ja asi ei oleks praegu üldsegi mitte kõneväärt,
kui mitte suur honorar (300 tuhat euri!) teisi tagajalgadele poleks ajanud,
ja see ongi kõige pesuehtsam kadedus.Aga Ojasoo on ainus andekas,kes
sellisele tähtsale üritusele kujunduse hästi teha suudab ja sellega ongi asi ühelpool.
Aamen.
Vot18. jaanuar 2018, 10:13
Ah soo, et kui sina juba ütlesid, siis nii ongi? Kes sa selline siis oled?
taevas appi18. jaanuar 2018, 11:02
kas eelmise aasta sünge etendus pappkastidega näitas andekust.
andetu18. jaanuar 2018, 11:45
pappkastid18. jaanuar 2018, 13:08
eelmise aasta lavastajal oli üliväike eelarve võrreldes tänavu aastase eelarvega. Hämmastav, et ta suutis olematu eelarvega toime tulla ja sisult eesti meelse hõngu vaatajateni tuua. seda suudab vaid meister. Mind panid mõtlema tema poolt tõstataud eestlaste kodumaalt lahkumise ja emakeele, murrete ilu kadumise ohud.
Siit ja sealt on kuulda olnud, et Ojasoo pole just kergemate killast inimene. Ta on vaieldamatult andekas. Eks hiljuti saadud preemia määras valikud. Kas just õige - presidendi enda kõnele toetudes? Ma pole otseselt vastu, aga probleem on õhus.
mare to taevas appi18. jaanuar 2018, 17:00
kas sinu arust lavastas eelmise aasta kontserdi ojasoo? mida sa jahud? enamusel sõnavõtjatel pole halli aimugi, kes neid kontserte läbi aastate lavastanud on.
Minu arvamus17. jaanuar 2018, 21:10
Selle valikuga pandi ikka eriti "puusse" ! Kui lugeda rahva reaktsioone,siis pole kahtlustki.Ojasoo-Semper ja nende NO99 pole rahva,vaid mingite hälbetega inimeste,maitse. Huvitav oleks teada,kuidas see valik tehti.Kellele peaks rahvas HÄBI,HÄBI tegema! Teine huvitav küsimus.kuidas see tegelikult teoks saab -mis iis veel juhtuma hakkab. "Vanemuine" oleks loomulik valik olnud ja peaks ka veel nüüd asja üle võtma ja küllap kogu jõudu kokku võttes ja rahva huvides pingutades,
tuleks KINDLASTI toime! Soovin,et see nii läheks ja soovin siis vanemuislastele - pingutage,aga TEHKE ÄRA!
A.L.17. jaanuar 2018, 20:58
Siiamaale pole ju NO99 vastu ju midagi olnud.Kuidas siis järsku nüüd.Õige asi see küll ei ole.
nüüd on ikkagi riigi juubeliaasta.18. jaanuar 2018, 16:47
kas on see õige asi või mitte.Võib olla polegi see õige.Või on?
17. jaanuar 2018, 20:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sa tont pole mingi rahvas,18. jaanuar 2018, 16:51
misajast need яotid rahvaks on saanud?
No aga milline on president,sellised ka hoovinarrid.
Vanamees17. jaanuar 2018, 20:52
Suured sõnad jälle ,kus see rahvas siis on ,mõned tuttavad või ?
no muidugi17. jaanuar 2018, 20:52
Veidi peale naisalluva jalaga tümitamist sai Ojasoo Eesti Vabariigi Presidendilt lausa riikliku ordeni
18. jaanuar 2018, 00:48
Peale selle läks mistaniminüüdoligikersti no99-sse järelpeole ja kutsus ojasoo Roosiaeda rindEesPromineerima. Ojasoo teod on kersti poolt mitmekülgselt väärindatud. Ojasoo on meile kõigile eeskujuks tõstetud. Kersti teod kinnitavad tema õõnsaid sõnu.
Ja-jah17. jaanuar 2018, 20:49
Estonia ja Vanemuine on väärikad sellist etendust läbi viima,aga mitte mingi multi-kulti agitpropaganda grupike!
l i b l e18. jaanuar 2018, 16:52
just seda minagi arvan ja mitte ainult.
see üks17. jaanuar 2018, 20:38
arvaja ei ole veel rahvas.Jätke jama.
To 20:3818. jaanuar 2018, 00:50
Samuti nagu see üks kommentaarium pole rahvas, kes arvavad, et nende arvamus on ülekaalus. Valimistel oli selgelt näha, et erakonda keda toetasid enamikest kommentaariumis kirjutajatest sai ülivähe hääli.
Aga ise?18. jaanuar 2018, 10:26
Insener17. jaanuar 2018, 20:35
Mees, kes ei suuda raevuhoos ennast ohjeldada ja lööb naist ei tohi või kunagi enam olla juhiks teistele.
19. jaanuar 2018, 00:35
Üldiselt nõus, et juhiamet sellistele ei sobi. Aga nii paradoksaalne kui see ka pole- Ojasoo ei ole kõige vägivaldsem kultuuriasutuse juht. Mõni maniakk on siiani kõrgel kohal ja käib presidendi vastuvõttudel ila ajamas. Kohtuasjad on soolas, varsti kuulete.
Vaatleja17. jaanuar 2018, 20:12
Kui ta on rahulik, siis on täiesti normaalne. Halb on aga see, et tal on närvid haiged. Lisaks väidetava armukese tagumisele on tal ka teisi patte: https://kroonika.ohtuleht.ee/852151/tiit-ojasoo-viha-on-tunda-saanud-ka-lapsed
To Vaatleja18. jaanuar 2018, 00:52
Viskas laua ümber, hakkas laamendama ja märatsema. Väga ebausutav jutt, tundub nagu keegi soovis vaid draamast osa saada ja mõtles jutukese huvitavamaks.
18. jaanuar 2018, 10:27
Ja sina usud muidugi teise juttu. Millistel kaalutlustel küll?
...18. jaanuar 2018, 17:30
võib-olla sellel kaalutlusel, et meditsiiniajakiri kroonika ei ole muud kui kollane lumi õlleka nurga taga?
vaataja18. jaanuar 2018, 17:28
jepp, kroonika on teada tuntud tõe lipulaev, kust arukad inimesed endale infot hangivad. ja kuu on juustust tehtud, sest ta paistab kollane.
kindlasti on neid , 17. jaanuar 2018, 20:04
kellele naisepeks on tavaline tegevus ! Lisaks poleks veel paha insekt, alaealised poidid/tüdrukud - võimalusi tohutult!
Loomulikult püütakse ojasood aidata - kasutades selleks erinevaid meediavahendeid.
ehh17. jaanuar 2018, 20:03
2 arvamust kogu eesti peale, ilus ju!
kui minu mees, poeg, isa, lähisugulane peksaks tüdrukut jalgadega, siis ma küll ei viskuks kaitsele rinnaga! oleks vaikselt, kuni asi hääbub ja las kurjategija ise oma käitumise või tegudega tõestab oma seltskonnaväärikust. TO on rämps!
Muidugi17. jaanuar 2018, 20:00
Muidugi, muidugi! Mis sellest, et kaabakas, ta on ikkagi rahvamees. Ja naisi võibki peksta sest naised ongi peksmise jaoks loodud, eks ju?
19. jaanuar 2018, 00:31
Ega sa kergelt kiiksuga pole? Sellised väga äärmuslikud seisukohad või elukauged eelhäälestused võivad olla sellise nähtuse nagu luululine käitumine osaks. Otsi abi!
Andres17. jaanuar 2018, 19:23
Ärge ajage pläga. See on nii läbinähtav. Eetrisse on lastud ainult "õiged" inimesed.
kusti17. jaanuar 2018, 19:47
Valik on ju ilus, kuid kas ka adekvaatne.
Olee117. jaanuar 2018, 20:15
Ojasoo teenib ju eliiti ja saab sealt ka vastavat tasu. Kunstilist kisa ja allapoole vööd teemasid ei oska kommenteerida.