Eesti uudised

Tunne Kelam hoiatas kolleege Vene propaganda lõksu langemise eest!

YANA TOOM: EL on lähedal, et korrata Nõukogude Liidu vigu. Kelam nii ei arva (67)

LISA KOMMENTAAR

arusaamatu19. jaanuar 2018, 23:25
miks räägitakse ainult vene propagandast,mitte euroliidu ja ühendriikide propagandast,mis on palju hullemad.Asi on läinud juba hullumeelsuseni.Näiteks soomes ei tohi enam poisi kohta poiss öelda ja tüdruku kohta tüdruk!Asi on nii hulluks läinud ja on tunne nagu riigis julgeolekuteenistust ei olegi.Ajukasvaja kuubis!
Andres19. jaanuar 2018, 15:56
Esiteks, Toom liialdab. 1980ndatel ei süüdistanud NSVL propaganda läänt kõiges halvas. Enam. Teiseks, olen ise näinud Venemaa propagandat Eestis toimimas (just kommentaariumides) ja loodan, et läbipaistvuse ja aususe apologeet Toom mõistab Venemaa sellise tegevuse kohaselt hukka. Kui ta seda ei tee, on ta silmakirjalik. Kolmandaks, Toomil on siiski vist õigus, et Vene propaganda kaela aetakse ka asju, millega Venemaa eriti ei susserda (või mida ta tegelikult ei suuda mõjutada). Olen otsinud veebist Venemaa hiigel- ja hulgimõjutusi Kataloonia teemadel ja ei ole leidnud – hispaanlaste ja Euroopa Liidu endi pläkk on see, aga küll on mõnus teiste kaela ajada. Ühtlasi mõtisklenud ka selle üle, kelle omandis on igas hotellis ja satellidipaketis näidatav telekanal Euronews.
las18. jaanuar 2018, 20:24
Toom esineb oma sünnipärase nime all.See Putini lakkuja on üle visanud
vana18. jaanuar 2018, 18:54
Piima palju ei tohi toota! Mune samuti! Sigu ise tappa ei tohi!Vahki vajab uimastada! Suhkurt ei tohi suija! murk! Sajakesed kaneeliga ka ei tohi murk! Kus jogeva kollane kartul on! Anto kartul kus!!
erts18. jaanuar 2018, 18:52
Tuletame meelde taarausu ja lähme metsa.Anno 1100.
Pole midagi teha kui ise ei vali ja ei kandideeri on ikka kõik teised lollid.
mees18. jaanuar 2018, 17:56
Miss viga! rahvas ise lubab ennast lupsta!
Elukutseline Setu18. jaanuar 2018, 17:17
El juba kordab NSVL-i vigu. Kui fritsud uue valitsuse paika saavad siis alles hakkab pulli saama. Aga asi on selles, et need vead on hoopis teise koha peal kui proua Toom arvab.
venemaal18. jaanuar 2018, 17:08
algab varsti kodusoda ja see monstrum laguneb taas.
mõtted18. jaanuar 2018, 15:02
Hr. Jaan Kaplinski ütles kord, et ta ei imestaks ( või vastupidi imestaks - vahet pole ) kui eesti rahvas on punalippudega tänavatel...
Olen noorest peale austanud meie sinimustvalget lippu. Nüüd, vanem olles, arvan et must värv tuleks
meie lipus asendada või lihtsallt kaotada. Must värv ei too kellelegi head - seda teadsid juba inimesed sadu tuhandeid aastaid tagasi. Aga meie - pidupäevadel on leinalipud väljas.
Riigi hümn. Noored tehku meile kohane hümn või olgu selleks Ernesaksa Mu Isamaa.
Orjapidamine tuleks Eestis kohe lõpetada. Omanikud ostavad kokku uusi vabrikuid ja hotelle.
Palka maksta ei ole?
Mets on kogu rahva omand - mitte üksikute rikastumise allikas. Metsas elavad meie eestimaa karud ja põdrad.
Need on minu mõtted.
Maksumaksja18. jaanuar 2018, 13:41
Tõsi ta on et liigume pigem tagasi kui edasi. Kui nii makses tõstetakse ja kõik asjad maksustada tahetakse NT. Teemaks ja idee ka. Kinnisvara maksustada siis varsti vôiks öelda et oleme jõudmas hullemasse kui tsaari aega
Sul on õigus18. jaanuar 2018, 13:50
sest kõik käibki ringiratast. Nii edasi trügides viib uuenev keskerakond meid tsaariajast kiiresti läbi Vanasse Heasse Rootsiaega.
Vanasse Heasse Rootsiaega18. jaanuar 2018, 14:18
saate juba täna kui vaatate ETV+ kell 18.50 dok.saadet ,,Vanad ajad 3/8 ".Väga hea ja hariv saade.
H.T18. jaanuar 2018, 14:28
Tsaariajajärgsed ajad ongi kõik hullemad olnud. Kui millegi hullemaga tahate hirmutada siis peab ätlema, et hullem kui praegu. Olen rääkinud mehega kes elas tsaariajal ja tema ätles, et paremat aega pole olnud kui siis
Heldur7218. jaanuar 2018, 13:03
Üks põlvkond ehitab, teine lõhub. Seltsimees Toom teenib lihtsalt oma palka ja 20a. hiljem ei mäleta enam keegi, et kes see selline on. Las trollib.
Mida18. jaanuar 2018, 16:43
see põlvkond siis ehitab kui ta mitte midagi ei ehita, pigem lõhub olemasolevat.
EU=NL18. jaanuar 2018, 12:30
hahah18. jaanuar 2018, 13:39
kas tõesti arvad, et eestlased kinnised piirid ja tühjad poeletid unustanud on. Brüsselis teevad otsuseid liikmesriigid ühiselt, ei ole mingit eraldi Brüsselit, mis liikmesriikidele ülesandeid jagab.
kes seal käske jagab18. jaanuar 2018, 13:52
on tänini teadmata.Üks on aga selge, et Inglismaal sai sellest "ühisest " jagamisest kõrini.
No jah18. jaanuar 2018, 14:40
Vaata, eestlane tahab, et tema riik oleks midagi rohkemat kui avatud piirid, kust nn. pagulased vabalt sisse marsivad ja kõik oma teel lagastavad ja kaupa täis poed. eelkõige tahab eestlane, et tema riik hooliks oma inimestest ja et valitsus oleks inimese jaoks, mitte inimene valitsuse jaoks. Selles on kahjuks Toomil õigus, et meie valitsejad küll väidavad, et kõik on nüüd uutmoodi, ise aga käituvad täpselt samamoodi nagu seda nõukaajal ja see ongi nõukariigi vigade kordamine.
ussr18. jaanuar 2018, 14:49
Tehakse jah neid otsuseid ühiselt. Kui illegaale vastu ei võta, neid ei toida ja ei kata oma rahva arvelt, siis kehtestab EL sanktsioonid. Nii palju siis ühistest otsustamistest ning vabadest valikutest.
Arvamus18. jaanuar 2018, 12:17
Midagi muud polnudki Putini agendilt, toomilt, oodata.
statistik18. jaanuar 2018, 11:48
Eks siit kommentaariumiski võib vene propat tegemas hulgim trolle kokku lugeda.
18. jaanuar 2018, 10:59
europa tark mudel korjas endale pagulasi ja selles muda akus ta jaab
hahaa18. jaanuar 2018, 11:57
isegi vene trollid on pandud eesti keeles Euroopa vastaseid kommentaare kirjutama
18. jaanuar 2018, 10:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuidas sa ometi võid !18. jaanuar 2018, 13:05
Tunne on europarlmendis ainuke baltimaid esindav saadik, kelle töödest ja tegemistest ka eesti rahvas on palju kasu saanud.
Muigega18. jaanuar 2018, 13:15
Paluks neid kasusid ka ära tuua.
Qwert18. jaanuar 2018, 10:32
Kelamist tuleb ka aru saada, sest nii imelik kui see ka ei ole, aga tal lööb see kunagise ühingu "Teaduse" lektori mentaliteet välja: rääkida ainult seda, mida ülevalt poolt on antud luba rääkida. See paraku aga ei landa probleemi, millest Toom tõi ilusti välja. Infot ei saa varjata, ta leiab ikka oma väljapääsu nagu vesi looduses.
Kalev18. jaanuar 2018, 10:17
Aeg oleks Toom,i jutu järgi Vana Toomas maha võtta ja Tsaar Putin Lenini moodi kätt viibutama panna Moskva poole, kusjuures, tuule suund peab olema läänest!
vist küll18. jaanuar 2018, 11:01
sest EL ei kavatsegi end hävitavalt kursilt kõrvale pöörata. Elatakse ja juhitakse seda roosast ja mõnusast mullist, vigu ei tunnistata ja neist ei õpita.
on on18. jaanuar 2018, 11:54
ja vaat kui hoolega valvepuudlid kilavad peremehe käsul.Lausa lust lugeda seda igapäevast ajuvabadust.Ei imestagi et see riigikene on seal kus parasjagu on.Mülkas.
Clat18. jaanuar 2018, 10:17
EL on hullem kui NSVL. Venemaa ja Putini auks peab ütlema, et nad hoiavad oma rahvast aga EL tap ab oma rahvast.
Aja Lugu18. jaanuar 2018, 10:08
Keskajal oli tähtsaimaks " oma tõe" kuulutamise kohaks kiriku kantsel: iga vale, mida oli kantslist vähemalt kolm korda maha kuulutatud, muutus tõeks. Ka II MS järgiti sama malli: kodanikelt korjati ära raadiovastuvõtjad, et nad ei laseks ennast segadusse viia vaenulikust propagandast ja piirduksid ainult oma valitsuse "tõde" kuulutavate uudistega. Nõuka aegu segati "Ameerika Hääle" saatjaid ja Soome TV jaoks tuli kasutusele võtta eraldi hääleplokid. Täna, aastal 2018, üritatakse endiselt sama malli järgi kuulutada oma " tõde", püüdes sulgeda TTV, ajalehte "Pealinn" ja muidugi tõkestada kõigi võimalike meetmetega PBK vaatamist. XXI sajandil, kus info levikut ei ole võimalik piirata, ei ole võimalik pidada propagandasõda XIX või XX sajandi meetoditega ja need, kes neid meetodeid usuvad, tuleb lihtsalt võimetekohasele tööle saata.
Lugeja18. jaanuar 2018, 09:47
Toom ja Kelam räägivad erinevatest asjadest. Mõlemal on õigus.
uskumatu aga esimest korda 18. jaanuar 2018, 09:45
kui EL laguneb tuleb18. jaanuar 2018, 09:44
maamies18. jaanuar 2018, 12:59
häda meiel kõigile( kui Euroopa Nõukogude Liit peaks lagunema taas üksik riikideks), eriti neile kes nõnna nimetatud tipspetsialist hordide kauppa sisse jõudsid vedada; sest võõrväed on neil siis omas kodus juba olemas ja ei aita tarastamine enam midagi
nii see on18. jaanuar 2018, 13:17
aga seekord peame ka oma saadud toetused ja võetud võlad koos protsentidega kinni maksma. Inglismaa näide on juba olemas. Lahkuvad ja maksavad oiates kõik kinni.
Jaana...18. jaanuar 2018, 09:43
...Toom on tark naine ja räägib õiget juttu.Kelam on "null".Ei tea,miks niisuguseid tegelasi sinna saadetakse?Ise pole Eesti heaks sõrmegi liigutanud,aga teisi on kange mees mustama.Lugege raamatut "Viimane rüütel".Saate teada,kuidas asjad tegelikult olid.
Mnjah18. jaanuar 2018, 08:52
Toom on asjale pihta saanud.
Lisaks nähakse vastuabinõuna propaganda ja selgitustöö tõhustamist, kah nõuka-aegne värk.
Reaalsete probleemide olemasolu ei tunnistata.
Eks EU juhtorganid koosnegi jõududest, keda omal ajal KGB välisluure finantseeris ja utsitas.
prapaganda18. jaanuar 2018, 08:35
Janaga on lihtne. mida iganes see daam ka ei soovita, tuleb teha vastupidi
A.Tamm18. jaanuar 2018, 08:34
Mida maksab Kremli suuvoodri Toomi arvamus?
tibu18. jaanuar 2018, 08:24
kas kuidagi saaks selle Toomil ajakirjanduses sõna võtmise ära keelata...vastikuks juba läheb...
Ega tibukeste säutsu.ine18. jaanuar 2018, 08:33
kaakaa just meeldiv ole. Yana räägib alati õigust.
18. jaanuar 2018, 08:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A.Tamm18. jaanuar 2018, 08:35
Kuidas see jutuvada eesti keeles kõlaks?
Ähh!18. jaanuar 2018, 08:18
Tunneb muret EL-i saatuse pärast? :P Kuidas massimõrvar Bashshār al-Asad-i käsi käib?
ab18. jaanuar 2018, 08:05
18. jaanuar 2018, 08:02
venemaa oli koguaeg süüdi, isegi siis kui ta ei olnut süüdi,europa kasvas suureks ada mitte midagi ei toimu ja venema ikka süüdi, europroppajöpa tüütap juba
to 08:02,18. jaanuar 2018, 08:25
sul on õigus ajalugu on seda korrduvalt ka tõestanud...
A.Tamm18. jaanuar 2018, 08:40
Kahjuks lapsed ei tea ajaloost midagi ja ei kuula ka vanemaid inimesi, sellest ka selline arusaamatu mulin a' ka, alati on Venemaa süüdi. Nagu siin õigesti mainiti, seda on Venemaa ka tuhandeid kordi tõestanud.
jaanakene18. jaanuar 2018, 08:01
mikk18. jaanuar 2018, 07:59
See on paratamatu - kui mingid riikide gruppi sisuliselt jöuga koos hoida, siis tuleb kasutusele vötta nöukogulikud meetodid. Algul lauspropaganda, kui see ei aita, siis vägivald.
nõuka meetodid18. jaanuar 2018, 09:11
juba toimivad. Brüssel dikteerib liikmesriikidele mida tohib ja ei tohi. Nõuka ajal veeti vante siia vastu põlisrahvalt küsimatta, nüüd murjaneid. Ungarit, Poolat karistatakse kui Brüsseli poolt määratud koguses murisid vastu ei võta. Kraanikaussidest, kurkide ja porgandite ühtsetest standarditest rääkimatta. Muud ei kuulegi, kui EL nõuded, kvoodid ja direktiivid.
see18. jaanuar 2018, 10:21
p...k- nimega euroliit tuleb hävitada. mida varem seda parem! lõppeb see lollus ükskord....
hari ennast18. jaanuar 2018, 11:05
Brüssel ei dikteeri midagi, kõik otsused võtavad liikmesriigid vastu ühiselt, mitte pole olemas mingit eraldiseisvat Brüsselit. Kui nende otsustega rahul ei ole, siis pöördu oma riigi esindajate poole Euroopa parlamendis
oh18. jaanuar 2018, 12:12
EL hävitab ennast ise. Juhtide silme ees virvendab USA moodi osariikidest koosnev fõderaalne riik. Unelma uimas aga ei panda tähelegi, et USAs on osariikidel oma siseasjade üle suurem otsustamisõigus kui siinsetel liikmesriikidel. EL tahab varsti kõik liikmesriikide eest ära otsustada ja see saabki ainult laiali minekuga lõppeda. Ei ole õpitud ka NSVst mitte midagi.
mikule18. jaanuar 2018, 11:51
Propaganda meetodid on kõik ühe sugused ning eesmärgidki sarnased ja liigitada neid ei ole võimalik. Propagandat viljeletakse enamus maades, valitsevast riigikorrast olenematta. Alustuseks vaata või Türgit. Ka usk on propaganda.
kireb jälle18. jaanuar 2018, 07:53
Ole kui tahad18. jaanuar 2018, 08:29
Aga ära siis välja lobise,et oled. Sada korda õeldud,et ei ole leping vaid protokoll ja juba selles on vahe.
A.Tamm18. jaanuar 2018, 08:43
Ära plära, koguaeg on olnud leping, Venemaa osavuse juures aga ka protokollist võib varsti saada lihtsalt tõend. IRW
18. jaanuar 2018, 10:38
Ärge hämage. Protokoll on toimunut tõendav akt; rahvusvaheline kokkulepe. MRP salaprotokoll oli see, millega Vene ja Saksa omavahel kokku leppisid, et meid Venele müüakse.
Jama Toon18. jaanuar 2018, 07:46
Teiesugustele put. in. oididele ongi tehtud ülesandeks suunata EL niikaugele, et see laguneks
inglismaa18. jaanuar 2018, 08:04
on esimene putnoid,kes läks õnge ja ei liitunud putzistidega?
18. jaanuar 2018, 10:38
Kuhu britid oma valedel baseerunud brexiti-hääletusega jõudnud on?
//18. jaanuar 2018, 12:19
Päris kaugele. Saavad hakata lõpuks ise otsustama oma asjade üle. Kui EL ei loobiks kaikaid kodaratesse, siis oleks nad veel kaugemalgi. Ja nagu näed-ennustatud suurt krahhi ja viletsust ei tulnudki. Majandus kokkukukkumise asemel on hoopis elavnenud.
Jaak18. jaanuar 2018, 08:37
Kõikvõimalikke reaalses elus ettetulevaid olukordi äraseletav Murphy seadus ütleb: Kõik, mis on kokku pandud, laguneb varem või hiljem laiali. Nii on juhtunud kõigi impeeriumidega, nii juhtus Nõukogude Liiduga ja nii juhtub ka Euroopa Liiduga. Nagu näete, on protsess juba alanud ja seda ei mõjuta mingisugune putin ega yana toom. Ja kokkuvõttes võidavad rahvusriigid, kes saavad vähemalt seda ise otsustada, kui palju ja kas üldse mingisuguseid "pagulasi" oma territooriumile lasta.
Jama Toonile18. jaanuar 2018, 10:51
EL on viinud ennast ise lagunemise teele rahvusriikide sihipärase hävitamisega. Kui seda alguses tehti propaganda abil, siis nüüd jõudu ja ähvardusi kasutades. Tuletan meelde, et algselt loodi EL majandus liiduna. Tänaseks kirjutab liikmetele ette kraanikausside arvu peldikutes, mõõdab kurkide kõverust, toitlustuses lõikelaudade pikkust ja majutusasutustes voodite laiust. Lõikelaua ja voodipesu värvi võime veel ise valida, kuigi koostis on ka juba osaliselt EL otsustatud.
Profet18. jaanuar 2018, 13:52
Õige!
Lisaks on see EL hakanud meile ette kirjutama, kuidas me PEAME aru saama moraalist ja kultuurist, kasvatab abituse ühiskonda, lumehelbekestest ühiskonnaliikmeid, kuidas ning millist kunsti ja kirjandust peame austama, kuidas moonutama raamatute või laulude sisu ja pealkirju, et need ei oleks näiteks nõnda "rassistlikud", milline peab olema normaalne abielu (näiteks mees+mees), milles seisneb vihkamine ja vihakõne või mida ei tohi avalikus ruumis pildistada, kuidas ei tohi rääkida jne. ... + EL on ABSURDIKOOL!
Enamgi veel - KUI EL ei lähe tagasi oma lätete juurde (ainult majandusliit), lõhkeb ta peagi sotsiaalsetes rahutustes.