Inimesed

82aastane August Kilk on oma spiritistlikel seanssidel meediumi vahendusel ühendust saanud nii selgeltnägija Vanga, ema Teresa kui isegi Jeesuse endaga

Müstik ennustab: 2032. aastal saabub Maale kommunism selle parimas vormis, kuid enne puhastab Maa end saastast (279)

LISA KOMMENTAAR

Kõik kordub!22. jaanuar 2018, 11:30
Sellel aastal läheb Uraan Sõnni märki taevas. Selline seis oli ka 1940 ja see nõuab oma isikliku vara (Sõnn) seltside, organisatsioonide, liitude jne käsutusse andmist. Nähtavasti põhjustab selle rahamaailma kokkuvarisemine selle aja jooksul, mil Uraan läbib Sõnni märgi. See võib olla inimestele väga valuline protsess või siis kulgeda ka valutult, vajaduspõhiselt.
Juhan.22. jaanuar 2018, 09:05
1960 ndal aastal kisas raadio et kahekümne aasta pärast on kommunism siis üks vana mees ütles et kommunismi näed sama hästi kui omi kõrvu ilma peeglita.
konsa22. jaanuar 2018, 07:34
Müstik ennustab: 2032. aastal saabub Maale kommunism selle parimas vormis, kuid enne puhastab Maa end saastast
.-.-.-.-
eh, mis moodi see kommunism siis ka toimib, kas on tegemist ühe VÄLJAVALITUTE inigrupi TÜRANNIAGA, nii nagu ta siiani on end näidanud (kõik MARXISMI baasil toimunud ühiskonnad on-olid ülesse ehitatud PÜRAMIID-SKEEMI alusel, kus tipud elasid KOMMUNISMIS ja ülejäänud ühiskond oli represseeritud nende ORJADEKS), või on tegemist OTSEDEMOKRAATIAGA, kus otsused võetakse vastu ENAMUSE häältega?
väga lihtne küsimus, kes oskab vastata
mida teha nendega kes seda KOMMUNISMI UUTA tahavad, usuvad et on veel PROGRESIIVSEID VÕIMALUSI, mis kommunismi parandavad, kuid vanemad kommunistid ei ole sellega nõus???
jne. jne.
sellek22. jaanuar 2018, 12:22
ajaks on uued sarapuud kasvanud
hi22. jaanuar 2018, 00:47
Arukas22. jaanuar 2018, 17:48
Huvitav film, sobib hästi artikli filosoofiat seletama. Sest ega teadust ega tänapäeva haridust ei saa enam usaldada.
Mari21. jaanuar 2018, 23:19
Eelistan müstikale mustikaid.
22. jaanuar 2018, 01:34
Järelikult õige aeg Kompartei puhkuselt tagasi kutsuda ja Eesti töörahvast teenima panna,et ka töölisklass saaks end taas inimesena tunda.
kristallipilvelt21. jaanuar 2018, 22:42
valgustöölised on juba aastaid olnud meid puhastamas. Puhastus
kogu aeg.
Üle poole on valgusesse toodud aga sundoida ei saa varsti avaneme kes on kagel või majades ja öö meres opn ka aga kui ei tea mis on sinu kiired ja valgus ei ole lapi on otse kanalad.
http://blogi.ee/elulill/2015/07/30/231/
kui tagasi aja ka gaga saadte ilma see annab ka.
http://kogujamees.blogspot.com.ee/2014/06/inimene-kes-naeb-meie-tulevikku-ja.html
aga kjui ei iseaga isaamma seinal on kaart teie valguse pilves ja valgusmaa ei ole üks sama asi.
Arukas22. jaanuar 2018, 17:51
Kui midagi muud ei tea, ei oska ega viitsi, siis hakka müstikuks.
ohtuleht !21. jaanuar 2018, 21:35
pistke see mystic endale p.. !
konsa21. jaanuar 2018, 21:28
Müstik ennustab: 2032. aastal saabub Maale kommunism selle parimas vormis, kuid enne puhastab Maa end saastast
,-,-,-,-
eh, KOMMUNISTLIK u"hiskond on utoopia, sellel lihtsal po'hjusel, et inimeste ihad, kired jne. ei kao kuhugile.
budism va'idab, kui inimene rahuldab u'he oma iha, siis hakkab ihkama midagi muud ja kui ta rahuldab ka selle siis hakkab ihaldama midagi muud ja nii edasi ja edasi
miks nüüd21. jaanuar 2018, 14:28
Siiani on toimunud inimkonna ja looduse areng enam-vähem loogilisena, mingeid järske müstilisi jõnkse pole olnud. On vaid teatud loodskatastroofidega seotud - meteoriidid, vulkaanipursked, jääajad jne. - arengu järsemad muutused. Ei saa aru, miks peaks nüüd, meie eluajal, mingid müstilised arengumuutused toimuma.
oioioi21. jaanuar 2018, 14:51
Kus sa elanud oled? Meil siin maal on alles hiljaaegu olnud 2 väga suurt sõda. Või pead neid loomulikuks ja vähetähtsaks ?
sõdadest21. jaanuar 2018, 17:02
Sõdu on ajaloo jooksul olnud palju ja on praegugi paljudes kohtades korraga. Sõjad on tulnud siiski riikide või isikute vastuseisust ja kogu nende teke ja areng on loogiliselt jälgitav. Mingeid müstilisi asju nagu ei esine. Palju mängib ajaloos ka juhus aga mitte müstika.
jätka samas vaimus21. jaanuar 2018, 15:46
Kui ei taha näha, siis ei näe.
21. jaanuar 2018, 12:56
Nimetagu ennast müstikuks või püstikuks - vahet pole. Nii või teisiti ei tea ta midagi sellest, mis tuleb.
Haha21. jaanuar 2018, 11:00
Kommunism on ainult viletsust toonud maailma ja trend in pigem et punaseid süsteeme on jäänud vähemaks. Kapitalism on ainuke süsteem mis on maailmas rahvastele rikkust toonud!
Oo taevas 21. jaanuar 2018, 15:13
Rikkus selle materiaalses tähenduses on eesmärk ainult neile, kes aru ei saa, et elu pole ainult ühekordne eksistents siin planeedil vaid pikem areng.
Taevas ja maa21. jaanuar 2018, 18:45
Ja mis arengut kommunism meile siis toonud on?
Muide....21. jaanuar 2018, 20:41
....kommunsmi pole veel olnud , seda ehitati hoogsalt, aga kahjuks valede tegelaste poolt.
Oo taevas 21. jaanuar 2018, 15:13
Rikkus selle materiaalses tähenduses on eesmärk ainult neile, kes aru ei saa, et elu pole ainult ühekordne eksistents siin planeedil vaid pikem areng.
Narrrr!21. jaanuar 2018, 21:36
Kapitalismi ehitati ka higi ja vere varal aga kapitalismis me elame. Kommunismi üritati ehitada higi ja vere varal aga valmis see ei saanud, keegi pole veel kommunismis elanud, et teaksime kuidas seal oleks.
lauri21. jaanuar 2018, 09:49
minule teeb muret mis tuleb enne seda muutuvat perioodi
ma olen 21. jaanuar 2018, 11:46
pigem ootusärev, nende võimaluste üle, mis selles suures segaduses saab olema.
pole mingit segadust21. jaanuar 2018, 12:08
Võimalus on kõigil kes elavad sydametunnistuse järgi. Kui aga juhtuvad katastroofid ja oled harjunud hea eluga ega suuda loobuda ei pea närvisysteem stessile vastu ja oledki kutu piilu.irw
edasi kulgeb kõik nagu kommunistlikus riigis ikka.21. jaanuar 2018, 14:43
Nagu siit näha oled kommunisti mitte kummardaja saad eetri keelu alustuseks.
21. jaanuar 2018, 16:10
Sotsialism e. eelkommunism.
21. jaanuar 2018, 23:36
muretsemiseks ei ole väga põhjust, hoolitsedes oma lähedaste eest oled oma rolli 100% täitnud.
No jah23. jaanuar 2018, 13:15
Hoolitsedes oma lähedaste eest oled oma rolli 100% täitnud..
Jah, see tundub õige.
Aga tean ühte naist, kes nii tugevasti läks müstikasse ja seesugustesse justkui tähtsatesse asjadesse, et jättis isegi oma kolm last hooletusse ja maha. Ta on siiani kindel, et tal pole mingit vastutust oma laste elu pärast. Et tema peab edasi arenema, aga lapsed ei võimalda.
kommunismil polegi ju21. jaanuar 2018, 07:53
paremat vormi,;) kannatame veel siiani selle all.
Tegelikult...21. jaanuar 2018, 09:45
... polnud see kommunism, kuhu NSVL jõudis. Mis on kommunismi deviis? Kõigilt nende võimete kohaselt, kõigile vastavalt nende vajadusele. Sellele ei jõutud lähedalegi.
21. jaanuar 2018, 12:32
vajadused ei vastanud võimalustele - või ka vastupidi.
mis on aga huvitav, selles nn idablokis oli ju plaanimajanduslikke riike küll ja küll ning enamvähem kõigis neist elati paremini kui n.liidus. millest see küll tuli?
unustati21. jaanuar 2018, 13:50
, et isu kasvab süües
21. jaanuar 2018, 07:43
kuda nii et kõik tuttavad,tutvusta mulle ka neid olendeid
Kui see mees21. jaanuar 2018, 06:45
on Jeesuse endaga kondakti saanud ,siis peaks Jämejala väravad talle alati avatud olema .
21. jaanuar 2018, 23:40
Kui klient ise ei kaeba oma ettekujutuste üle, valu need talle ei põhjusta siis pole midagi kaevata ja arst ei tee temaga ka midagi. Ohutud unistused ei kuulu sundravi alla.
m21. jaanuar 2018, 06:29
Aastaid tagasi töötasin temaga koos. Tema esperanto keele huvist teadsin, aga esoteerikahuvist mitte. Sõbralik ja lahe sell.
Tambocambro21. jaanuar 2018, 21:41
Esperanto on keel mille leiutas keegi kommunistist poolakas ülemaailmseks kommude keeleks. Selles tehiskeeles on välja antud pea kõik kommunistide tähtteosed millel arvati ülemaailmne tähtsus olema. Kujutan ette seda esperantokeelsete raamatute riiulit - kommunistlik kirjandus, mis seal eriti muud olla saab. Es see kommunism on ise ka üks "esoteeriline nähtus"
21.01 2018a.21. jaanuar 2018, 04:56
Viib elu hingusele,ka praegused kommunistid näitavad teed kaosesse.
Valguse poole21. jaanuar 2018, 04:47
Kommunistlikust Riigist alles tulime ja igatsus juba sinna tagasi. Kui praegusest komparteist lahti
saame ,siis läheb elu paremaks.
See21. jaanuar 2018, 09:17
See on küll üpris naiivne arusaamine asjadest.
Mustik21. jaanuar 2018, 02:22
Alati, kui kommunismi teostama hakatakse, näeme seda tema halvimas vormis. Ja alati tuleb pärast välja, et see polnud üldse õige kommunism. Äkki aitab juba?
Reegel221. jaanuar 2018, 06:26
mitte niivõrd kommunism ei avaldu tema halvimas vormis vaid seda teostavad ahned poliitikud1
kus sa tead21. jaanuar 2018, 09:14
mis on kommunism???
Igatahes: kurjad ja rumalad inimesed ei ole kommunism.
G20. jaanuar 2018, 20:53
Kordades parem kui pehmokord
cccp20. jaanuar 2018, 20:37
Parimas vormis kommunismi oleme üle saja aasta ajaloos nautida saanud. 1932 talv Ukranias näiteks, imeline aeg... kõik ikka helgema tuleviku nimel, isegi kui 10 miljonit inimest nälga sureb.
sirje21. jaanuar 2018, 09:19
Jah, et sellist kommunismi taas ei tuleks, puhastabki maa end enne saastast. Kommunism on heade inimeste maailmakord.
ehk aitab tõesti21. jaanuar 2018, 13:54
Peab ikka pisike aju olema, kui peale kümneid julmalt ebaõnnestunud katseid ikka lalisetakse, kui imetore see kommunism ikka on.
Kommunism on ebainimlik, eluvõõras ideoloogia, mis ei saagi mitte iialgi õnnestuda, kui just inimeste asemele putukaid ei aretata. Sipelgate jaoks on kommuism täiesti tore elukorraldus, vähegi mõtlemisvõimelise inimese jaoks- MITTE KUNAGI.
Kõik katsed sotsialismi/kommunismi rakendada lõpevad ühtmoodi: vaesuse, nälja, orjuse ja massimõrvadega.
to CCCP21. jaanuar 2018, 11:43
Sa ajad segi hullu kommunisti diktatuuri ja idealiseeritud riigikorralduse.
20. jaanuar 2018, 20:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
..........20. jaanuar 2018, 21:09
Kus põrutada said? Kukkusid kraanalt?
oh ja20. jaanuar 2018, 20:16
eks see meite ühiskond on täpselt selline nagu nõndanimetatud meite eliit ta on kujundanud oma "demokraatlikest liberaalsetest väärtustest" juhindudes kasutades ära seejuures rahva naiivseid lootusi. Teatavasti kogu lääne tsivilisatsiooni ideoloogiliseks kontseptsiooniks on piiblis kirjapandu mille põhiliseks eesmärgiks on maailmas üks ülemaailmne riik koos selles elava paljudest rahvastest vormitud ühe rahvaga. Eesmärgi saavutamiseks peamiseks liikumapanevaks jõuks on iga inimese individuaalne omakasu mitmesugusel kujul ehk lühidalt minu oma ja mida rohkem seda parem arvestamata iga ühiskonna liikme ja ühiskonna kui tervikliku huve. Põhimõtteliselt ei saa ühiskond kuidagi areneda kõrgemale tasemele eeltoodud "väärtustest" lähtudes, sest kõrgem arengutase eeldab kõigile ühesuguseid hüvesid ning kõigi maksimaalselt jõukohast panust iga ühiskonda kuuluva liikme ja tervikliku ühiskonna arengu heaks. Meite tänapäeva tsivilisatsioon oma "väärtustega" näib ilmselt kordavat paljude enne meid elanud tsivilisatsioonide väljasuremise teed mida võib näha muuseumides erinevas tänapäevases ajaloo tõlgenduses
oh ja 20. jaanuar 2018, 20:21
Kommunismi20. jaanuar 2018, 19:47
idee oli hea, aga teostuseni ei jõudnud, aeg ei olnud veel sealmaal
@Kommunsimi20. jaanuar 2018, 22:12
Kambodžas ju teostati Pol Pothi ajal.Rahatu ühiskond ja miljonid inimesed mõrvatud.
Tglt20. jaanuar 2018, 22:56
Mõrvas Pol Pothi, mitte rahatu kommunism!
mulle sobib! 20. jaanuar 2018, 18:51
kuna see praegune riigikord ennast üldse ei õigusta, prooviks vahepeal midagi muud ka. erinevus ju rikastab :)
Edgar21. jaanuar 2018, 12:23
Mine venemaale,seal saad erinevusi nautida.
Vaatasin 20. jaanuar 2018, 18:33
Hea kommunism tuleb siia Nibiruga
Arukas mees23. jaanuar 2018, 13:36
Eks need nn müstikud ja nn kanaldajad vestelgu omavahel või mõni igavusest jääb kuulama, täitsa lõbus. Aga lastele ja noortele ei tohiks neid uhhuuhu jutte pakkuda. Võib nii ära keerata, et pärast ei saa oma eluga korralikult hakkama.
Maakas20. jaanuar 2018, 18:06
Je siis saan ka Tiskresse häärberi. Tsinkujee mjüstik
Mis kamm on?20. jaanuar 2018, 17:42
Inimeste hävitamisele üles kutsuvad kommentaarid püsivad kuigi on teatatud ebasobivast kommentaarist? Kas reeglid mõnedele ei kehti.
Tsitaat:
Kommentaari kirjutaja on kohustatud arvestama kommenteerimisel seaduste ja teiste inimeste õigustega, samuti järgima head tava ja moraalinorme.
see kamm on20. jaanuar 2018, 18:10
et me arutame, et inimesed hävitavad planeeti ja teisi inimesi ja neid on lausa 80 %
korduma kippuv ettepanek20. jaanuar 2018, 19:43
"kommunist / 09:53, 20. jaan 2018
siis saab hakata kodumaiseid pursuisid kustutama"
Kui meid oleks vastuvõtlikus nooruseas kasvatanud TLÜ punaprofessorid ja TÜ marjulauristinid siis arvaksima ka meie, et see kommentaar on normaalne. Õnneks läks meist see karikas mööda.
Mmmpahpah20. jaanuar 2018, 17:41
Loodetsvasti on see esmaspäeval esikaaneuudis
reku20. jaanuar 2018, 17:41
Kommunism on juba, seda aga ainult loomariigis. Selleks ajaks olemegi tõenäoliselt loomastunud, ja tõepoolest siis tuleb kommunism.
Silmamoondaja unistada ju võib20. jaanuar 2018, 17:13
Jüri20. jaanuar 2018, 14:34
Mingi dementne vanamees ajab mingit jama, sellist jama veel kirja panna, raisata aega sellise jama kommenteerimiseks. No on jama.
Olev20. jaanuar 2018, 17:18
On ta nüüd dementne või mitte - aga ühte ütleb ta õieti, et "MAA PUHASTAB ENNAST SAASTAST !" - ja seda on hea kuulda !
aga et inimese loomus20. jaanuar 2018, 17:33
14 aastaga muutub, on veidi kahtlane prognoos.
mt21. jaanuar 2018, 21:27
Oot oot, ks meie hiljuti lahkunud kultuuritegelased olid kõik saast või? Ma oleks pigem ettevaatlik sääraste hinnangute ja prognooside levitamisega. Või mida August saasta all silmas peab? Aga fakt on seegi, et ükski medal ei ole kunagi ühe poolega ja pimedus on lausa hädavajalik, et Valgust ära tunda. Ma tervet artiklit muidugi ei lugenud.
Mari21. jaanuar 2018, 09:22
Ise oled tige, küüniline vanamees (mis on oluliselt hullem dementsusest).
õiget kommunismi20. jaanuar 2018, 14:01
pole kunagi olnudki, kus kõik on võrdsed. On ainult olnud ahnurid, rikkurid, võimulolijad, vargad, lipakad, muidusööjad, jne. ja sellest maailm vabanebki ja ammu oleks aeg, saab hakata inimese moodi elama.
See ei ole mingi ennustus vaid igaüks kes tutvunud ÜRO "agenda 21" ja "agenda 2030" ga teab et programm ülemailmseks kommunismiks on täispööretel käimas.20. jaanuar 2018, 13:59
eestlane20. jaanuar 2018, 16:12
Ah et meie punane Ratase valitsus püüabki siis minna selle kommunismi poole...?
kah inimene20. jaanuar 2018, 13:37
Mis jahute siin. igaüks elab nagu oskab. Muide ma olen oma eluga väga rahul. Poliitika pole mind iial huvitanud ega murra ka pead . Elu on ilus. Oli ilus nõuka ajal ja on ilus ka nüüd.
ilus nõukaaeg, my ass20. jaanuar 2018, 14:07
Tüüpiline kommunisti mula.
mula jah20. jaanuar 2018, 16:50
see "kah inimene" oli veel nõukaajal oma pubekast isa kottides
kahjuks20. jaanuar 2018, 14:11
just sinusuguste pärast on võimalik poliitikaga ka sinu elu sinnasamusesse keerata. kui islam üle võtab euroopa, siis pole ka sinu elu enam lill. aga ära sa vastu astu :)
20. jaanuar 2018, 13:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ta 20. jaanuar 2018, 13:57
vist on ikka onuke. Teatud vanusest on juba päris raske vahet teha, naine või mees. Kõik muutuvad ühtemoodi näost nurgeliseks ja kehalt ümaraks
Olev20. jaanuar 2018, 17:21
Tema EI LÄHE Putini juurde - Putin tuleb MEIE juurde- natuke läheb veel aega !!
seitsmenda päeva adventist20. jaanuar 2018, 13:07
Tuleb sunday law ja paavstluse kummardamine ja siis kohe ka lõpp.
Vahi :20. jaanuar 2018, 13:06
Andestamine ? Teenimine ? Alandlikkus? ? " Kui kõik nii hirmus uuele tasandile läinud on, siis miks peaks keegi veel vajama, et keegi teeniks ? Või mida siis andestada on, kui keegi ei solva jne ? Või on siiski nii , et uus Puulase ja Tohtlase programm vajab juurutamist ? Et lambaid, lambaid andke isandatele ?
20. jaanuar 2018, 22:09
See on uus orjanduslik kord - muudkui teenid alandlikult ja andestad.
21. jaanuar 2018, 23:47
milleks andestada? kõrgemal pool andestatakse, annad asja sinna ja kõik.
maiu21. jaanuar 2018, 09:25
Novott, kui seda ei taipa, et andestav tuleb olla ka siis, kui miskit andeks anna pole, alandlik ka siis, kui elad oma ümbritsevaga harmoonias, siis tulebki sinna perifeeria äärealadele kolida, kuhu müstik ütles, et inimsaast läheb.
@ maiu21. jaanuar 2018, 10:21
Mida arvata inimesest, kes teisi saastaks peab ? Me siis lähme sinna äärealadele ju koos .Mina olen Teie peegel
no kas kiita heaks21. jaanuar 2018, 12:10
vägistajad ja tapjad kes on hullemad kui loomad.
Krat pärnust20. jaanuar 2018, 12:52
Väga hea, kui maa end saastast ise ära puhastab. Siis on paarikümne aasta pärast maa moslemite ja liberaalide vaba. Siis saab amoraalsete sotside kohta teavet ainult ajalooõpikutest
20. jaanuar 2018, 16:51
liba-krat oled, ekrekutt
20. jaanuar 2018, 19:55
Et,siis 101 dalmaatslast raputab maa maha ?
arenenud riikides tulevad20. jaanuar 2018, 12:45
töörobotid ja kodanikupalk
komunnismi veel ei tule 20. jaanuar 2018, 12:37
aga midagi sarnast tuleb küll kui töötajad on robotid ja kondanikel on kodanikupalk ja seda ka ainult arenenud riikidel!NII et peame EKRE valima et immigrandid ei tuleks meie huvesi röövima!
han20. jaanuar 2018, 12:33
Ma algul vaatasin, et pildil on Jon Voight.
aga 20. jaanuar 2018, 13:04
mina vaatasin, et nii näeb vist välja Donald peale võimult eemaldamist oma luksuslikus kummitoas.
.20. jaanuar 2018, 14:19
Just - Donald Tusk, see po olakajobu B rüsselist.
20. jaanuar 2018, 12:25
Unustage kommunism. IslamOnTulevik. Ainult, et tsensor ei luba seda kirjutada.
20. jaanuar 2018, 12:22
Unustage ära kommunism. Islam on tulevik.
Selleks20. jaanuar 2018, 19:57
rahvast maailmas segataksegi,et oleks kõik üks kirju sõnakuulelik seltskond.
21. jaanuar 2018, 10:14
ekriid
llõpeta ometigi ükskord see
islami-mula ja mine
küsi oma peaideoloogilt kaalepilt iiemat plaati.
pragma20. jaanuar 2018, 12:09
järjekordne müstik..
aga nagu kõik tema eelkäijad (lenin-stalin...), ei saa ta aru ühest olulisest asjast - kommunismi saabumiseks peavad olema tehnoloogilised eeldused..
neid eeldusi aga ei "saabu" kindlasti veel 2039.ks aastaks..
tehnoloogilideks eelduseks on see, et ükski inimene ei PEA tegema tööd enda heaolu tarbeks, vaid ta VÕIB seda teha..
pakun, et vähemalt paartuhat aastat läheb veel..
Inimene on siin20. jaanuar 2018, 12:25
et teha tööd ... mitte orjata vaid luua läbi töö.
Inimene ei tulnud Maale puhkama või logelema.
Meil on muudetud - süsteem - et inimest kasutatakse ära ja siis visatakse minema, kui narts!!!
Teadvuse tasandil on selleks inimene, isa vabatahtlikult, andnud loa - et teda piinataks ja muudetaks asjaks.
Elu on Allikast tulnud ja selles luuakse uusi maailmu ... ka elusõbralikke, jätkusuutlike.
Ei ole vaja20. jaanuar 2018, 14:03
tehnoloogilisi eeldusi.Vaja on muutusi kõrvade vahel .Aga kõrvade vahel ei ole siin inimkonnal alates Hammurapist suurt midagi muutunud . Et suht ulmevaldkond ,millega härra tegeleb. Nähtavasti vaba aega palju ? Ju on härral tutvusringkond, kelle otsustest sõltuvad protsessid maakeral, ja nüüd ta siis on võtnud vaevaks ka meid valgustada , mis meid ootamas on
johhaidii20. jaanuar 2018, 11:57
"Kommunism selle parimas vormis" - seekord siis suudetakse kõik inimesed surnuks näljutada või maha lasta?
J..20. jaanuar 2018, 11:35
Kommunism on katk.
"Kommunismi lapsed" läbi ajaloo- Nõukogude liit, Hiina rahvavabariik, P-Korea, Kuuba...hunnik laipu ja tagakiusamisi.
Jutt et on veel selle kõrval olemas miski üllas, kaitsev ja hea kommunism on pullikaka juba sellepärast et keegi siiani sellist asja näinud...
irw20. jaanuar 2018, 14:15
imelik pole helmet kogu aeg kommudega siduda, kui kesikutel on ka praegusel hetkel siduv leping ühtse venemaaga?
Lugeja20. jaanuar 2018, 12:22
Kommunismi pole kunagi olnud. Siiani olemas vaid marksistlik kommunismi ehitamise ideoloogia. Selle liidrite eesmärgiks pole kunagi olnudki tulemus, vaid igavene protsess, mis tagaks neile piiramatu võimu, ning oma ahnuse ja vägivallaiha realiseerimise veelgi lihtsamalt ja turvalisemalt kui kapitalismis.
J..20. jaanuar 2018, 12:42
See ongi ainuke kommunism mis reaalselt eksisteerib.
Kommunism ilma Marxi, Engelsi, Lenini ideoloogiata on umbes samasugune mõttetus kui kristlus ilma Jeesuse isiku ja õpetuseta...
Lugeja20. jaanuar 2018, 13:02
Kapitalism on umbes samasugune protsess, aga eesmärk jäetakse sõnastamata, kuna see ei kannataks trükimusta. Igasuguse loogika järgi viib see alati katastroofini, ning saab ühel hetkel seetõttu tõenäoliselt ka ära muudetud.
20. jaanuar 2018, 14:13
Tõeline kommunism on see mida iga meie planeedi kodanik igatseb. Ja see tuleb varem või hiljem nii kui nii! Piibel kasutab sõna kommunim asemel tuhandeaastane rahuriik. Kui Venemaal alustati selle kehtestamisega siis alustasid ka tagurlikud jõud koheselt selle liikumise liidri ja kogu liikumise ründamist. Tehti tavakodaniku jaoks labaselt. Pandi seda kommunismi kehtestama omad sarvikud kes pöörasid kogu õilsa idee jalgelt peapeale. Skeem õnnestus - enamus inimesi aru saamata mis on mis, kirub nüüd kommunismi., oma enda õndsat tuleviku!
No 20. jaanuar 2018, 14:16
tegelikult oli kommunismi eelkäia ürgkogukondlik kord, mis teatavasti oli väga kauges minevikus. Meil omas pisikeses Eesti olla veel möödunud sajandi alguskümnenditel olnud midagi taolist Ruhnu saarel. Kes visuaalselt tahab näha, mis juhtub kui kom.munism saabub kõigis neis ilmingus , vaadake Gailiti " Karge mere " ainetel samanimelist filmi Tõnu Karguga peaosas. Tõsi, seal siiski oli raha vajalik . Maksudest ei pääsend isegi nemad .
kuidas nii20. jaanuar 2018, 16:06
ka kapitalismi eesmärk on selge:Kõigi maade kapital ühinegu 1% ülirikaste kätte.
@Lugeja20. jaanuar 2018, 22:17
On ju olnud.Kambodžas.Õnneks suht lühikest aega.Aga ka selle aja jooksul jõuti väga palju kurja teha.
Jah21. jaanuar 2018, 16:26
kommun.. kommun.. kuidagi ei saa sealt edasi.
Revolutsiooni külg.21. jaanuar 2018, 22:03
Lenini lisasid siia küll liiast. Lenin ei loonud kommunistlikku ideoloogiat. Lenin lõi selle ehitamise ideoloogia. Kui Marx nägi kommunismi alustalana eraomandi kaotamist - kusjuures pidas silmas suurkapitali, siis Lenini ideoloogia nägi ette eraomandi üldist ja täielikku kaotamist. Marx pakkus küll välja revolutsioonilise idee kommunismi ehitamiseks (kui oli veendumusele jõudnud, et kapitalist vabatahtlikult ei loobuta) Lenini ideeks sai eraomand kaotada eraomanike kaotamise, nende füüsilise hävitamise läbi. Pärast "Suurt oktoobrit" oli Venemaal kapitaliste-mõisnikke kes olid valmis ideega kaasa minema ja paljud püüdsid oma tehaste direktoritena jätkata, töörahvast teenida, nagu leidus mõisnikke kes oma kunagise valduse juhtideks mnolid aga kommudele msee ei meeldinud, "endised" oli vaja füüsiliselt likvideerida, vaatamata sellele, et vara neil enam polnud. Juhtus k, et töölised tapsid endisest kapitalistist direktori sest too sunnuk sundis tööd tegema, ei lasknud niisma oleskleda ja Pravdasse mahorkapläru keerata
Tsivilisatsiooni viljad?21. jaanuar 2018, 22:14
"No" on ka kommunistlikust ideoloogiast nakatunud - Ürgkogukond ei kujutanud endast mingit kommunismi, see on Marx väärarusaam, või kujutlusvili - ega sellest kogukonnast Marxi ajal ka eriti midagi ei teatud.
Ka ürgkogukonnas oli oma hierarhia, eimingit võrdset jagamist. Eks midagi loomakarja taolist kus teatud isendid võtavad saagist esimesena osa, kui üle jääb, jätkub teistele. Ürgse karja ja tänapäeva inimkarja vahel on see vahe, et kui tänapäeval "eliidist" midagi üle jääb, siis seesama "eliit" istub saagi otsa ja jagab suutäisi raha eest Seesamune ongi "tsivilisatsioon2 - karjamaa võetakse oma valdusse ja sööma lastakse raha eest. Ürgeliit sõi kõhu täis ja ülejäänu lasi vabaks.
20. jaanuar 2018, 12:49
Loe nüüd ka kapitalismi õudused ja kuritööd üles.
heh20. jaanuar 2018, 14:14
alati peab keegi tööd tegema. ei hakka sul robotid arsti tööd tegema ega ka maja kustutama või kuritegusid uurima. samuti ei hakka nad artistiks teatrilaval. need on vähesed näited ainult.
Juhtiva parteilase lesk proua20. jaanuar 2018, 11:29
Ilus aeg oli. Igal talvel sai käia mehega peaaegu tasuta Sotšis puhkamas. Elekter ja küte oli meile tasuta.
Lesk proua20. jaanuar 2018, 12:20
Vaatasin veel vanu fotosid ja pisarad tulid kohe silma . Siin me käisime välismaal Saksa Demokraatlikus, Tsehoslovakkias, mees maiparaadil, mehe ameti Volgaga, Soomes Kotkas Lenini ausamba jalamile lilli asetamas . Hea meenutada neid ilusaid aegu
korduma kippuv ettepanek20. jaanuar 2018, 12:30
Talvel võib ka praegu Sotsis peaaegu tasuta käia. Kuna talvekuudel on seal keskmiselt 6-8C sooja siis on seal hea vaikne ka.
https : //en.wikipedia.org/wiki/Sochi#Climate
20. jaanuar 2018, 12:55
M u t t ei mäleta enam. Küllap käis Musta mere ääres suvel
Lesk proua20. jaanuar 2018, 16:51
Mäletan väga hästi. Käisime mehega Gagras ja Sotšis tavaliselt talvel. Mul on veel fotol ilus karakul kasukas ja mehel samast nahast müts. Kasukas ja mehe kalifeed on siiani ilusasti kapis. Suvel me mehega käisime rohkem Jaltas . Ma ise tööl ei käinud ,aga mees käis pleenumitel ja esines ettekannetega. Nüüd tuleb suurt maja ,mis kodanlastelt ära võeti ,ise kütma
@Leskproua21. jaanuar 2018, 10:23
Andke andeks , aga palju Te siis ise hetkel kodanlasest erinete ? Mis imevärk sellegaon, et vabaks saanud ori ise alati orjapidajaks saada tahab ?
Lesk proua21. jaanuar 2018, 11:58
Minul oli rõõmus meel ,et vähemalt lubatakse, et kommunism tagasi tuleb.Minu mees võitles viimaste hingetõmmeteni ,et töölisrahval oleks ilus ja kerge elu.Kui poleks olnud neid pursuisid Lauluväljakul,ei peaks ma praegu oma maja kütmise ja elektri eest kopikatki maksma ja oleks siiani olnud tasuta tuusikud lõunasse !
Armuline proua21. jaanuar 2018, 13:18
Andke andeks, aga kes see seda maja siis kütma peaks? Teie maja, ja Teie kütate. Veel tasuta tahtsite teiste inimeste tööd saada? Kellel see ilus ja kerge elu oli ? Töölistel ? Mina mäletan, et minu elu aeg töötanud vanaema maksis küll oma elamise eest . Nii ei olnud, et kopikatki maksmata elada oleks saanud .
Lesk proua21. jaanuar 2018, 14:11
See suur maja on ehitatud kodanlaste poolt enne sõda ja anti minu mehele juba siis , kui mees oblastis juhtival kohal oli. Mul on suur pension küll ja mees varus igaks juhuks kulda kokku ,aga maja on külm ja see praegune riik ka appi ei tule. Kommunismi ajal hoolitseti lihtsate inimeste eest. Mees ütles iga päev, et kapitalismis on hea elu ainult eliidil
Muig...21. jaanuar 2018, 14:39
Proua, aga ehk annate selle siis vanale omanikule tagasi, kui üle jõu käib ? Ja kolite mujale ? Või Te olete parem kui sundüürnikud ? Te ju proua ?! Muide, ükski töölisliikumise tegelane ei laseks end kutsuda prouaks . See käiks tema uhkuse pihta . Nii et ma ei tahaks Teid nüüd kurvastada, aga Te olete täpselt samasugune kui need, kelle vastu Teie mees omal ajal võitles. Isegi elu ei ole Teid targemaks teinud.
Lesk proua21. jaanuar 2018, 15:20
Ma tegin juba ammu testamendi ära ja selle maja saab peaaegu nagu oma poeg endale. Ta töötab ka praegast Toompeal .Tema isa ja minu mees olid võitluskaaslased partei aegadest .Mina ja pärija omavahel olles nimetame siiamaani teineteist ikka seltsimeesteks ,aga avalikult ei julge.Räägitakse,et siis pannakse vangi . Ma tean, et pärijal seisab see merelainetega ilus punane lipp ka ilusasti triigituna sahtlis. Mul on ka puhveti kapis koos mehe ja enda parteipiletitega
No21. jaanuar 2018, 15:30
aga leskproual siis siingi hea elada. Selleni ma muide tahtsingi välja jõuda, et ta ise ütleks, et siiani pumba juures . M.O. T. T
.21. jaanuar 2018, 18:00
See mingi vigurimutt, kes siin jutustab.
Lesk proua21. jaanuar 2018, 21:55
Kahjuks see nii pole .Nagu pärija keldris koosolekul rääkis,peame veel mõned aastad põranda all olema ja oma õiget aega ootama.Kui kommunistid jälle võimule saavad ,siis esimese asjana pannakse kõik piirid kinni ja et töölistel ja talupoegadel oleks lõbus elu.Monumendid ja igavene tuli pannakse ka tagasi
Iroonman21. jaanuar 2018, 22:18
Kas te ei taipa, see on ju Ivan Orava leskproua. - ?
Arukas 23. jaanuar 2018, 14:14
Tahtmatult tuleb meelde mõte, et iga ori unistab saada orjapidajaks (kuna ei tea mis on vaba inimene) ja siit tuletades, et vaene või laisk kiidab kommunismi, et siis jõukatelt ja tublidelt vòetakse majad, autod ja rahad ning antakse santidele. Kas see on siis õiglane?
Kommunismi saab ehitada vaid jõuga. Siin dokfilm kommunismiehitajate meetoditest, hirmsa nälja tekitamine 1933-1937 https://youtu.be/JZmAK5sKv6g
Arukas23. jaanuar 2018, 14:17
Kommunismi ehitajad ehitasid kommunismi https://youtu.be/JZmAK5sKv6g
20. jaanuar 2018, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vot müstika on see hoopis20. jaanuar 2018, 11:38
kui paljud seda jama usuvad
ülla, ülla20. jaanuar 2018, 11:41
Ei jõudnud Vanga ja ema Teresa ka "kolmandast klassist" kaugemale. Maa on ju ka nemad välja visanud. Miks? Äkki spiritist selgitaks.
20. jaanuar 2018, 14:17
Vanga juures käis sadu akadeemikuid ja teadlasi oma muredega. ema Tereza sai aga Nobeli preemia. Mida sul enda on ette näidata nende kõrval?
Q20. jaanuar 2018, 14:42
"vanga juures käis sadu akadeemikuid ja teadlasi"-tõesti või? hahaa..
"ema Tereza sai Nobeli preemia"-noh ja siis? lõi enda ümber kultuse ja sai väga rikkaks- tavaline rahakummardajast egomaniakk.
Miks peaks keegigi tahtma kellelegi midagi "ette näidata"??
Ma selgitan20. jaanuar 2018, 15:23
Mida tähendab edasi jõudmine kolmandast klassist. Meile pole ju õpetatud, et elada pole vaja edu kultuses vaid üksteiset hoolimise maailmas. Idamaades teatakse, et inimesel on 7 energia keskust ja selleks, et inimene areneks harmooniliselt peavad keskused töökorras olema. Inimest ei juhi ainult ellujäämis instinkt ja sugutung mis on kahe alumise keskuse ülesanne. Kolmas keskus vastutab sotsialiseerumise eest ehk raha ja võim teiste üle. Need on instinktid mida inimene peab juhtima mitte instinktid ei juhi inimese elu. Kui instinktid inimest juhivad, siis juhib inimest kiim ja mammona mitte armastus ja hoolimine. Tinglikult võib neid ka kolmeks klassiks nimetatada. Ma ei tea kuidas on lood olnud Vangaga, Olen kuulnud, et ta pidas ka oluliseks hingepuhtust ja hoolimist Ema Teresata aga võrdsustatkse tingimusteta armastusega, sest ta pühendas oma elu teiste aitamisele. See on neljas klass ehk südamekeskuse töö. Maailmas pidi olema ainult 15 % inimesi kes on jõudnud kolmandast klassist kaugemale ehk nende elu eesmärk pole edu ja raha. Asi pole rikkuses vaid on ka palju vaeseid kes arvavad, et raha AINULT lahendaks nende probleemid.
Q20. jaanuar 2018, 15:49
Ema Teresa pühendas elu teiste aitamiseks, sest ta oli haiglaslikult isekas. Lihtsustatult öeldes sai naudingu sellest et ta "aitab" teisi. Vahet eriti pole ju kas elueesmärk on raha või edu või pere või...inimene otsib õnne lihtsalt. Instinkti juhtida...hmmm. Kuidas see võimalik oleks? Ikka keegi arvab et tema sees on mingi "mina" ja see ...vat see "mina" suudab instinkti kontrollida..;) kõige lihtsam on ju proovida...kas õnnestub...
to Q20. jaanuar 2018, 17:27
Aitamine pole isekus vaid energia välja andmine. Isekus on AINULT naudingute nimel elamine ehk saamahimu. Kes ei oska instinkte talitseda on inimloom, aga inimene pole üksnes füüsiline keha vaid inimene vaimu ja hingega ehk vaiminimene. 80 % inimesi ei suuda oma vaimu juhtida ja neid juhib loomne alge ja seetõttu on palju tapmisi ja sõdu.
Q20. jaanuar 2018, 17:48
"Inimene ei oska oma vaimu juhtida"...eee?? Et siis mingisugune kehas asetsev Vaim on nii juhmivõitu, et inimene peab teda koguaeg juhtima? Muidu "Vaim" paneks koguaeg pidu...:) Seda "energia välja andmist" ei oskagi kommenteerida....
to Q20. jaanuar 2018, 18:26
Sul mõistus on? See on teiste sõnadega vaim. Sul südametunnistus on? See on teiste sõnadega hing. Pühakiri ütleb, et inimene peab oma hinge eest hoolt kandma. Kui sul vaim on nõder ehk mõistus nürivõitu, siis sa kahjustad ennast ja teisi ja sind on võimalik sõltuvuste abil su vaimu juhtida nagu alko näiteks. Sõltlasel on vaja end täis juua, et naudingut saada. Teda ei huvita, et lapsed süüa tahavad, sest tal on pea haige. Kui sa tööl käid annad energiat välja. Keegi teine kasutab sinu energiaga saadud töövilju ja vahendab neid ja sellised inimesed on osa kellegi plaanist, sest tal endal pole algatusvõimet endale tööd organiseerida ja heal juhul ta suudab tööl käia. Osad inimesed vajavad katust ehk kirikut koos pühakirjaga, sest neil on raske enda vaimu ise mitte lasta mõjutada. Ilusat asjad mõjutavad inimese vaimu ja hinge, sest olenevalt arengutasemest inimene kas soovib neisd saada iga hinna eest ja võimalikultvähese energia kuluga. Ehk nagu sina ütled, et vaim tahab pidu panna ja mingi ema Teresa on imelik oma aitamise sooviga. irw. Sinus räägib kadedus, sest sa ise pole selleks võimeline.
Q20. jaanuar 2018, 19:23
Mõistus on aju. Ajus on mõtteprotsess. Mõtted...lihtsalt tulevad ja lähevad. Südametunnistus on emotsioonid. Emotsioonid tulevad ja lähevad. Pole mingit "pühakirja" olemas, mis oleks "ülim"... Ma jäin mõtlema selle lause üle et minus räägib kadedus....ei see pole kadedus...sest juba lause "võimeline olema" viitab et peaksin ikka parem olema...kellest siis ?ja...kõige olulisem küsimus-:Aga Miks ma Peaksin parem olema?
to Q20. jaanuar 2018, 19:44
Ma püüan küll hästi lihtsalt seletada, aga tundub, et sa ikka ei saa päris kõigest aru. Igal inimesel on mingid väärtushinnangud. Kas väärtushinnagud ehk maailmavaade tuleb ajust või südametunnistusest? Mina arvan, et lastele peaks õpetama vanemad kuidas elda nii, et südametunnistus oleks puhas. Emotsioonid ei tule kindlasti mitte südametunnistusest. Armumine on emotsioon ehk tunne, aga armastus ehk pühendumine on pigem otsus. Ema Teresa otsustas oma elu pühendada teiste aitamisele. Selline otsus väärib austust mitte maha tegemist. Minu jaoks need inimesed ei vääri austust kes teisi ära kasutavad oma naudingute nimel. Asi pole selles, et seks ja raha on halb vaid selles mida sa oled valmis tegema, et raha ja seksi saada. Kas oled valmis saama suguhaigusi ja kasutama prostituuti vüi tapma ja varastama raha nimel. Parem tuleb olla enda pärast,sest iga sinu mõte, emotsioon ja tegukas i hävitab sinu hinge ja kas loob või hävitab sind ennast ja teisi.
to Q20. jaanuar 2018, 20:25
Selleks, et sa asjadest aru saaksid peaksid enne kirjandust uurima. Kindlasti ei tule emotsioonid südametunnistusest vaid südametunnistus on väärtushinnangud ehk otsus ja maailmavaade. Sinu maailmavaade kas loob või hävitab nii sind ennast kui teisi. Ema Teresa otsustas teisi aidata see on loov ehk austust äratav maailmavaade. Need kelle südametunnistus on must tapavad, varastavad jne edasi. Nad hävitavad ennast teisi. Parem olla tähendab elada teisi ja ennast kahjustamta, et mitte olla maailmale vähirakk
braavo21. jaanuar 2018, 09:31
oh kui kena selgitus, aitäh.
Jeah21. jaanuar 2018, 09:35
Näe, sa oledki see, keda August Kilk kirjeldab materiaalse maailma inimesena - mõistus on aju, haha.
21. jaanuar 2018, 10:19
looma alged?
aga loomad ei pea ju sõdu ega tapa kedagi mõnu pärast
loomad tapavad ainult nälja kustutamiseks
Loomasõber21. jaanuar 2018, 10:26
Nõus, loomad elavad loodusega kooskõlas .
just21. jaanuar 2018, 10:55
Inimesel on vaja veel areneda teinekord looma tasemel. Kui loom indleb otsib ta paaritumiseks teist looma, et saada järglasi. Ainult mõningad inimloomad on võimelised vägistama ja pilastama lapsi seksi abil. Sellite inimeste vaim on justkui zomberitud.
nimi21. jaanuar 2018, 14:47
Hiirega mängivat kassi pole kunagi näinud? Jääb pärast söömata vedelema. Kanakari nokib uustulnuka või viga saanud linnu ka päris kiiresti surnuks.
Kui üks sipelgaliik teise liigi pesa üle võtab - see ongi sõda loomariigis.
Ehk siis - mida vähem tead, seda lihtsamad vastused.
Q21. jaanuar 2018, 17:35
Selleks, et asjadest aru saada ei pea kirjandust uurima vaid iseennast. See liigne kirjanduse uurimine võib lõksuks osutuda.Väärtushinnangud tulevad keskkonnast. Radikaalne islam õpetab, et uskumatud tuleb hävitada. Ja väga paljud enesetaputeroristid nii ka usuvad, et nende tegu on õige ja "jumalaga" kooskõlas. Sellest ema teresast on internetis küllalt lugemist, kes viitsib leiab üles. Soov "parem olla"...kahtlaselt egoline soov...;)
to Q21. jaanuar 2018, 19:16
Just elu ongi väga lihtne. Vaata enda sisse ehk tegele sisekaemusega. Mind küll ei mõjuta edukultus ehk minu mõistus ja südametunnistus ei lähe kaasa selle väärtushinnanguga mis mulle võõras on. Meie ühiskonnas on edukultus ehk kõik müügiks. Ma käisin kooli lõpuaktusel kus üllatavalt õpeataja ütles põhikooli lõpetajatele, et kui neile peaks pakutama tööd kus on suurem tasu, aga selle teenimine pole eetiline, siis võiks valida sellise kus oleks pigem väiksem tasu ,kuid võimalus on jääda ausaks inimeseks. Mulle on ka pakutud suuri summasid, et saada muretut elu elada, kuid olen keeldunud, sest vastu on tahetud seda, et ma enam poleks enam AUS inimene. Kas minu soov olla vaene ja rumal aga uhke on olla teistest parem on kahtlaselt EGOline. irw.
Need enesetapu terroristid on lihtsalt zombeeritud. Sa ikka tead mis on tingimusteta armastus mille sümboliks ema Teresa on?
Semjon Seamu2n22. jaanuar 2018, 00:11
Ema Teresa oli üks suuremaid aferiste, juba ammu tõestatud
to Semjon22. jaanuar 2018, 08:06
Asi pole konkreetses isikus vaid selles mida iga inimene teeb, mõtleb. Ka Kristuse olemasolus kaheldakse, kuid see polegi peamine. Elus on minu jaoks vaid 1 reegel- suhtumine. Pole head ega halba kogemust vaid on see milliste emotsioonidega ma eriti raskemates olukordades reageerin. Raske olukord on ka see kui õnnestud varastada ja mitte vahele jääda. Kui rõõmustad sellise vedamise üle oledki raske olukorra loonud ja mitte ainult endale. Kui mind reedetakse või paljaks varastatakse kas ma reageerin viha ja kibestumisega või võtan seda kui kogemust ja järgmine kord kui see minust oleneb ei pane enam end sellisse olukorda, et mind saadakse ära kasutada või paljaks varastada. Samas kui pakutakse kerget raha ei võta ma seda vastu kui näiteks see tähendaks oma keha müümist või ebaausat tegutsemist.
Arukas23. jaanuar 2018, 14:28
Jah. Carl Jungil jt teadlastel oleks selge seletus. Aga meie rahvale on lihtsam ja arusaadavam ammuta meelehead ajakirjast “Kolmas silm” ja muu selline. Mis teha, kui kõrgharidus käib ülejòu.
Hm23. jaanuar 2018, 14:30
Hm, kes ja kuidas mõõtis 80% , 7 miljardit ikka?
20. jaanuar 2018, 11:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vanadele kommunistidele ning nende järeltulijatele20. jaanuar 2018, 11:18
tegelikult mõeldakse20. jaanuar 2018, 11:27
rokfellerite ja soroste ideoloogia ehk nn saastale lõpu tegemist.
jajah20. jaanuar 2018, 11:39
ja kommunismiks hakatakse nimetama islamit, selleks ajaks saab maakera islamiga kaetud ja pr uss akaid piisavalt siginenud.
Ehh20. jaanuar 2018, 15:05
Ma ei saa siiani aru, mida see Soros teile teinud on. Filantroop ju teine, aitab inimesi. Peaks ju lausa sobima kommunismi. Aga hakkas vist kommumaffiale vastu.
aitab inimkaubandust20. jaanuar 2018, 16:54
mitte inimesi, see on suur bisnis mitte südameheadus, viimast pole maailmas olemas, on vaid huvid.
21. jaanuar 2018, 10:22
ekriid-pr uss akas
lõpeta ükskord juba see see islami mula
proletariaadi diktatuur20. jaanuar 2018, 12:04
Kommunism ja surm käisidki käsikäes. Paljud ideelised kommunistid said ise süsteemi terroris hukka.
Vägivallal ei saa olla õigustust ja siinsed vihaõhutajad tuleks kommentaariumist eemaldada. Seega tuleb teatada ebasobivast kommentaarist aga tulemus on null. Järeldus: inimeste hävitamist propageeriv kommentaator on ise ÕL-s tööl ja tema ülesanne on provotseerida teisi temale vastama ja ÕL-le klikke koguma.
Väga vastik, muide...
ära pabista20. jaanuar 2018, 12:22
Sellist aega ei tule mitte kunagi, kus kõik saavad võtta niipalju, kui tahavad. Nimetage seda siis kapitalismiks või kommunismiks või milleks iganes. Kui kõik aina võtavad, siis varsti pole enam midagi võtta, sest andjaid enam ei ole. Andjad lõpetavad andmise. Milleks anda, kui saab võtta või antakse. Ei tule sellist maailma, kus kõigil on mitte midagi tehes kõhud täis, riided seljas ja tuba soe. Ei tule ka siis, kui kõige selle eest hoolitseksid robotid. Ka need tuleb valmistada ja käigus hoida. Kes seda teevad, kui kõik tahavad ilma midagi tegemata aina võtta ja saada.
nii on20. jaanuar 2018, 14:23
isegi teoorias ei saaks tulla, sest inimese tahtmised on piiritud, kunagi ei piisa, alati tahab veel ja rohkem, kui teistel. kui inimene piirduks selle võtmisega, mida tõesti vaja on, siis teoorias oleks kommunism ju täitsa võimalik.
@nii on20. jaanuar 2018, 22:21
Kommunism eeldab eraomandi puudumist.Aga iga normaalne inimene tahab,et midagi oleks ka vaid tema oma.
Veel21. jaanuar 2018, 11:37
eeldaks ta mälu puudumist ehk ajaloo puudumist ... Inimesi, kes suudaks kommunismis elada, on üksikud .
Vanadele kommunistidele ning nende järeltulijatele20. jaanuar 2018, 11:08
See ei ole see, mida teie mõtlete, mäletate ja tagasi igatsete!!
Väsitav20. jaanuar 2018, 11:21
on elada inimeste kõrval kelle panus enrgia näol on väike kuid ahnus saada hüvesid mõõtmatu. Loodan, et palju varem kui 2023 surevad need inimesed lihtsalt välja.
kahjuks20. jaanuar 2018, 11:40
on ju antifa ja muud sotsid a la sotsinovski karuputk noored inimesed, ei sure nad midagi veel välja.
ka noored surevad20. jaanuar 2018, 12:06
kõik oleneb inimesest ja kuidas on tema maailmavaade. Tarbida ei saa lõputult. Looma peab mitte olema vaid tarbija ja vahendaja ja saada teiste arvelt hyvesid.
Ei sure nad välja20. jaanuar 2018, 12:35
Surm ei vali, ei tee eelistusi. Ei sure ahned kiiremini, kui mitteahned. Ei sure ahneid ka rohkem, võrreldes mitteahnetega. Ja inimesi sünnib iga päev, kelle geenides on mõõtmatul hulgal ahnust.
Ahnetel20. jaanuar 2018, 13:24
on madal sagedus ehk vibratsioon ja kui planeet ise on on üle läinud kõrgemale sagedusele kui see on paljudel inimestel kes vaid kasu igalt poolt taga ajavad ei pea närvisysteem vastu ja nii neist vabanetakse. Praegu on väga vähe terveid inimesi jäänud kes mingeid arstirohtusid ei tarvita. See ongi madala sagedusega inimeste tunnus lisaks soovile tarbida ja head elu saada. Paljud ei synnita enam, sest lapsed on tyliks.
Ahned on nagu vähirakud20. jaanuar 2018, 13:48
Nende arusaam ei võimalda oma mätta otsast kaugemale näha. Seetõttu nad yle parda lähevadki.
kahjuks to ka noored surevad20. jaanuar 2018, 14:26
sa ei saanud nüüd küll vihjele pihta :D
irw20. jaanuar 2018, 14:28
ahne soros on kui vana? või sa ei tea ahneid vanureid? neid on maailm täis, alustades kuningannadega ja lõpetades maailma isIamiga ülekülvajatega.
kule21. jaanuar 2018, 20:02
just laps ei mahuks mu lamborginisse ära ju
20. jaanuar 2018, 10:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oh jummel küll20. jaanuar 2018, 11:42
no väsi ära juba sellest usujamast
missestnimest20. jaanuar 2018, 13:43
Kus sa seda usujama näed?
Leia natuke aega ja loe, mida sulle öelda tahetakse.
Ja kui tõsimeeli mõtled, et oled ahvist arenenud, no siis ...
oled ja jäädki primaadiks:)
max20. jaanuar 2018, 10:51
siis on lootust roiskuva kapitalismi agooniat näha----super!!!!
Peremees20. jaanuar 2018, 10:49
Kommunism = mõisa köis las lohiseb
20. jaanuar 2018, 11:02
Kommunismis pole mõisaid,vaid tulevad inimsõbralikud kolhoosid,sovhoosid tagasi oma endises hiilguses ja rahvas on jälle sõbralik,mitte nagu nüüd.
20. jaanuar 2018, 11:04
ai, krt, siis jääb Helme Mart ju ka oma mõisast ilma.
Õudus!
:D20. jaanuar 2018, 11:43
see näib su suurim mure olevat :D
irw20. jaanuar 2018, 14:29
magada ikka saad nii, et helmest ei mõtle? ärkvel ilmselt sõimad teda igal ajahetkel.
Ärge hävitage, vaid kaitske loodust!20. jaanuar 2018, 10:45
Sellega on kõigil neol õigus, et inimesed ise hävitavad loodust ja saastavad tervet maakera.
Meeletud prügimäed maal ja meredes, vabrikute tossukorstnate, autode väljaheitegaaside ja muu looduse reostamise tagajärg
- kliima soojenemine, millede tagajärjeks on igal pool maailmas meeletud üleujutused, tsunamid, orkaanid ja muud looduskatastroofid ja purustused.
Aga näete, see "tark" ämeerika president Trump seda kõike mitte kohe ei usu.
Looduse- ja kliimakaitse asemel lubab ta oma juutidest ärisõpradel avada uusi tehaseid-vabrikuid, õlipuurimisväljasid, ta tahab veel tuumapommid käiku lasta ja pm selliseid jubedusi.
President 45. deviis – mina teen mis tahan, pärast mind tulgu või Noa-aegne veeuputus.
Jumal tänatud, on enamus inimesi ja riigijuhte, kaitstes meie loodust,
erinevalt Trumpist, hoopis vastupidisel arvamusel.
oh ja20. jaanuar 2018, 10:42
ei näi va see kommunism olevat mingi paradiis kuna toimub hüvede jagamine vastavalt inimese võimalustele ja vastavalt inimese vajadusele. Klassiühiskond näib säilivat kuna võimalused ja vajadused on teatavasti erinevad ning seega tekivad erinevad klassid ja klassivõitlus rohkemate hüvede saamise nimel. Hüvede jagamiseks on vajalik sellega tegelev struktuur koos ametnikkonnaga seega näib säilivat korruptsioon jne. Ilmselt näib, et peale pakendi ja pakendi nimetuste sisu jääb sisuliselt samaks kapitalistliku sisuga ainult nõndanimetatud eliit kelle võimalused ja vajadused on maksimaalsed aga ilmselt võivad olla piiramatud muutub väiksemaks. Tavaline tööline saab täpselt nõnda paju hüvesid kui on minimaalne võimalus vajaduseks tema maksimaalseks töövõime säilitamiseks võimalikult kauemaks töötamiseks. Sisuliselt seega ei muutu midagi vana Egiptuse aegadel loodud orjanduslikus ühiskonnakorralduses
heh20. jaanuar 2018, 11:44
kommunism on juba eos üks suur korruptsioon
20. jaanuar 2018, 14:21
Paned oma arust tarka või, lollpea!? Tõelises kommunismis ei jaga keegi midagi vaid igaüks võtab vaid nii palju kui reaalselt hädavalik on ja annab ühiskonnale nii palju kui võimeline on. Maal on see kauge aga vältimatu tulevik. Sind seal oma "tarkusega" õnneks olema ei saa!
Siis selgub.20. jaanuar 2018, 22:24
Et kõige võimetumate vajadused on kõige suuremad.
to siis selgub21. jaanuar 2018, 12:17
Kust tuleb vajadus? Tõeline vajadus ei tule saamahimust vaid pigem on tõeline vajadus jagada oma hoolt ja seeläbi oma energiat ja toituda, et saaks jääle rõõmuga jagada mitte parasiteerida teiste arvelt
@ to siis selgub21. jaanuar 2018, 12:40
Väike loogika viga : kui igaüks annab vastavalt oma võimetele ehk siis töötab nii palju, kui temal vaja on , siis miks peaks ta kellegi käest midagi tahtma ? Te unustate, et selle teooria kohaselt saaks igaüks nii palju kui temal vaja . Kui programmis on jagamise lause sees, siis tähendab see ainult seda, et tegemist on uue orjansuliku korraga, kus ühed ainult vajavad, ja teised ainult katavad nende vajadusi .
Tegelikult piisaks ju maailma muutumiseks ka ainult selleks, et inimesed oma pere eest hoolitseksid. Siis kaoks teiste inimeste kohustus nende tegemata jäänud tööd teha.
selgunud21. jaanuar 2018, 13:05
on ammu, et igal inimsel on erinev energia potentsiaal ja ka erinevad anded. Mõni on hea juuksur jne. Midagi ei pea niisama jagama vaid inimesed saaksid rõõmuga oma andeid kasutada. Saad sooja toa, kõhu täis ja riided selga. Pole mingit programmi vaja jagamiseks. Kes midagi ei tee sellel pole õigust ka süüa saada. Praegu elavad vaeselt raske töö tegijad ja õlmitsevad vahendajad.
libavajadused21. jaanuar 2018, 13:32
uhkemad autod jm vidinad ja nende nimel teiste energia arvelt asjade taga ajamine. Ressursid pole lõputud ja majanduskasv tuleb millegi arvelt.
20. jaanuar 2018, 10:40
Aasta parim uudis . See kohutav röövkapitalism ongi juba väga palju kahju tekitanud Maarjamaale 25 aastaga.
10:40 aasta rumalam kommentaar!20. jaanuar 2018, 11:06
Maarjamaa elanikud pole terve oma ajaloo vältel nii jõukalt ja hästi elanud kui selle eelneva 25 aasta jooksul!
Tunne20. jaanuar 2018, 12:04
tõepoolest , elame kui paradiisis.
Tex20. jaanuar 2018, 10:26
No mingid suuremat laadi muutused on kindlasti tulemas. Liig kaua on inimkond ehitanud enesehävituslikku struktuuri, mille kõrgemad "saavutused" on poliitiline nahaalsus, võimu kuritarvitamine ja ahnus. Mis omakorda "kinkinud" maailmale tasakaalutu ja hädise nö. energiaprogrammi ning kilplasliku elukorralduse.
ilmselgelt on selleks ajaks küpsenud20. jaanuar 2018, 10:32
kapitalismi kõrgeim vorm imperialism, kuna selleks ajaks peaks 99% Maa varadest olema juba 1% elujõuliste omanduses.
20. jaanuar 2018, 10:35
kapitalism ja kapitalistid tuleks juba algatuseks kohe hävitada
to 10:3520. jaanuar 2018, 10:46
mine ja räägi seda Trumpile!
oujee20. jaanuar 2018, 10:25
müstiku ennustuse kohaselt elab siis maal õnnes ja rõõmus valge rass.
tore on inimesi20. jaanuar 2018, 10:23
enda ümber panna mõtlema, analüüsima,nägema seoseid, põhjusi ja tagajärgi, aga kõige raskem, kuid ka tähtsaim on olla enese vastu aus.
20. jaanuar 2018, 10:36
kapitalistid oksa otsa kuivama panna
10:36 jõhkard20. jaanuar 2018, 10:48
Tahad kapitalist-miljardärist USA president Trumpiga ka nii teha?
maakas20. jaanuar 2018, 10:21
No ja siis? Venemaa elab juba ammu kommunismuses, siis saabus sinna juba aastal 1980. Siis arenenud sotsialismus läks üle kommunismuseks!
selleks ajaks20. jaanuar 2018, 10:34
on ka venes saabunud imperialism ja venemaa on lagunenud väikesteks Ameerika, Hiina ja Jaapani asumaadeks.
unistamine pole kunagi20. jaanuar 2018, 10:47
20. jaanuar 2018, 10:44
Eesti elaks samuti,kui imperialistliku lääne röövlid poleks meid omale varastanud.
linnavurle20. jaanuar 2018, 11:50
veel parem kommunist on kuubal ja kõige parem on põhja-koreas, see on see, mille poole püüelda.
kommunism20. jaanuar 2018, 10:21
on inimeste valitsus ja see ei kordu mitte kunagi,ka kapitalism on inimvalitsus ja on määratud hukule Jumala poolt,kuna kõik inimvalitsusvormid on seoses mässuga Jumala vastu läbi proovitud ja inimkonnale tohutud kannatused toonud,siis on varsti ära tõestatud täielikult et inimene hukutab iseenda kui ta ei hakka Jumala valitsusele alluma ja eirab Loojat ja Jumalat igal sammul
(piibel Taanieli 2:44)
õige20. jaanuar 2018, 10:38
kapitalistid tuleb juba kiirkorras likvideerida
kuule, õige20. jaanuar 2018, 10:50
kas alustad seda kapitalistide kiirkorras likvideerimist Ameerika kapitalist- miljardärist Trumpist?
Kim jong20. jaanuar 2018, 12:08
Tere tulemast P- Koreasse
kimi jun:20. jaanuar 2018, 14:31
tulge jah, okastraadis on elekter sees :D
tibu20. jaanuar 2018, 10:13
jaa, jaaa Venemaa(NSVL) püüdis ka mitukümmend aastat kommunistmi ehitada ...aga välja tuli nagu alati...
aga sulisid20. jaanuar 2018, 10:39
oli kümme korda vähem jälle
haha20. jaanuar 2018, 11:51
tühjagi neid vähem oli, ära peta ennast, lihtsalt aeg oli teine ja enamus asju jäi saladuseks. tänapäeval on raskem peita.
Tempo20. jaanuar 2018, 12:06
Vastupidi, enamus olid sulid, kõik varastasid ja kui ei varastanud olid rumal!
Mis sa nüüd20. jaanuar 2018, 22:13
Ei varastanud! Võetigi ju vajaduse järgi. Kellel oli vajadus suurm-see võttis rohkem, kellel väiksem-see võttis vähem. Kellel ei olnud vaja-see ei võtnudki. Sellepärast oligi kõigest puudus ja millega see kõik lõppes, teate isegi.
no21. jaanuar 2018, 10:33
miks selle võtmise vastu siis Sotsialistliku Omandi Riisumise Vastu Võitlemise Osakond loodud oli, ku kõike ise võtta võis `? Asi ju selles oligi, et varastati. Paadunumad said ju mahalaskmise.
an(t)siplased püüdsid sellele kaasa aidata,20. jaanuar 2018, 10:51
aga see oli bolshevike kommunism,millel pole marksismiga mingit seost.
teel20. jaanuar 2018, 10:09
Tee "kommunismi" on ikka iga inimese isiklik võitlus teel Rahusse. Sinna jõudnu saab ameti maailma valitsemiseks. See jura aasta 2032 kohta on jama. Täpselt sama,mida ajas Nikita 60ndate alguses kommunismi kohta, kuhu pidi nõukogude rahvas jõudma 20, aasta pärast. Sinna "kommunismi" ei jõua ükski end kommunistiks nimetav isik, sest selle võimujanuga ja teiste võimu nimel tampimisega kaugele ei jõua.Pigem on nad "materjaliks" tõeliste pürgijate jaoks...
Leenin20. jaanuar 2018, 10:26
msie riigijuhid elavad juba praegu kommunismis
Marju20. jaanuar 2018, 12:07
meil läheb tõesti hästi ja saame isegi rohkem kui kulutada jõuame.
Viljandimaal..20. jaanuar 2018, 14:13
on tegijad, õndsal nõukaaal oli pea iga korraliku kodaniku e seltsimehe laual ajaleht Tee Kommunismile. Seega, natuke veel ja "Sakala" on ajalugu. Kõigi maade proletaarlased, ühinege.
Vabandust20. jaanuar 2018, 10:07
Aga kas iga vaimuhaige luulusid on ikka vaja avaldada? Kas ajakirjandus on kõik need korrad kui on maailmalõpuennustused avaldanud, alati uuesti sündinud? Tark õpib võõrastest vigadest, teie ei õpi enda omadest ka mitte. Mida teist küll arvata?
aga20. jaanuar 2018, 11:53
sellistel on mass uskujaid, muide. igasugu nn selgeltnägijad ja kaardimoorid ju ruulivad.
oh neid müstikuid;)20. jaanuar 2018, 10:07
ja selgeltnägijaid,praegu on meie rahvas seda usku,mida ütlevad kaardid ja ennustajad.
20. jaanuar 2018, 10:23
eesti rahvas on väga hästi maandatud, neid ei kõiguta ükski müstik ega partei.
20. jaanuar 2018, 10:39
20. jaanuar 2018, 10:52
hoopis kesikutel on kärnane punaraud
20. jaanuar 2018, 11:09
maa20. jaanuar 2018, 09:55
puhastab end tõesti lõpuks inimsaastast, hullemat hävitajat kui imime, pole olemas.karma karistus on tulekul.
Õigetel komudel on kommunismus ammu kohal...20. jaanuar 2018, 10:09
Ainult pime ja kurt pole seda näinud ega kuulnud.. Kõik ei pääse marjamaale, muist jäävad ikka karjamaale...
20. jaanuar 2018, 10:40
juutite päälik ju arvas,20. jaanuar 2018, 10:54
et maapeal võiks ainult eksisteerida 600 000 juuti,teisi maalasi polegi vaja.
Aamen.
mõtisklus20. jaanuar 2018, 11:35
Need aga, kes „kolmandat klassi“ edukalt ei lõpeta, ei sobi enam Maale. „Need, kes uuele sagedusele vastu ei pea, jäävad haigeks, need viskab Maa välja,“ selgitab August ja lisab naerdes: „Maa puhastab end saastast, kui nii võib öelda.“ Huvitaval kombel on kõigi elutee lõppenud surmaga, olenematta püüdlustest, on need siis materjaalsed või vaimsed. Maa on kõik välja visanud, kelle varem, kelle hiljem. Seega ei ole mitte keegi lõpetanud "kolmandat klassi". Kuna Maa on visanud ja viskab (keegi ei ole suremattu) ka edaspidi kõik välja, siis kes sinna "neljandasse klassi" läheb? Mis puutub haigustesse, siis kõigi elusolendite keha on juba loomise ajast määratud kuluma. Kulumine algab sünniga. Sellest ei ole mitte keegi veel pääsenud, sest ka ilma väliselt aitamiseta on kehal võime ennast ise kulutada(süda, lihased,aju). Kui kõrvaldame inimese sünnist välise keha kulutamise, siis lõppeb see ikkagi keha teatud osade kulumisega. Kõik mis kulub, see deformeerub,kõik mis deformeerub-lakkab lõpuks töötamast. Deformatsioon ongi kõikide haiguste alusbaas. Inimene ei ole robot, kelle kõik osad saab uutega asendada.
to mõtisklus20. jaanuar 2018, 15:58
Inimene pole mitte ainult füüsiline keha oma vajadustega vaid ka südame ja mõistusega ehk hinge ja vaimuga. Asi pole surematuses vaid selles milleks inimene siia ilma sünnib. Kas sünnib mammonat kummardama ja ahnitsema rohkem kui ta ise oma energia näol panustanud on või inimese elul on eesmärk aiata ja luua väärtusi ja mitte asju ahnitseda. Kõik on suhtumise küsimus. Pole nii, et võidab see kellel on surres kõige rohkem asju.
+20. jaanuar 2018, 18:25
On olemas selline mõiste nagu vaimne tervenemine ehk tervenemine vaimu läbi. Point ongi selles,kuidas selle suure hoole alla jõuda...Loo peategelane on kindlasti kunagi ristitud, käinud hoolsalt templis(kirikus), palunud tervendamist... Õigeusklikud panevad Kristuse kuju ette küünlaid ja paluvad lahendust oma tervise probleemidele...Kristus on tervendaja!
igal inimesel on endal ka vaim20. jaanuar 2018, 18:46
ehk mõistus ja ei pea paluma PÜHA VAIMU. Kirikus on väljend oma hinge eest hoolt kandma. Ei pea kartma jumalat, et oleks hinge eest hoolt kantud. Piisab kui sa oled eetiline ja ei kasuta teisi ära. No see ära varasta ja ära valeta jne on alati inimese sisemine kompass. Ja terve vaimuga inimene on ka füüsiliselt terve. Küünla panek kirikus üksi ei tee kedagi paremaks inimseks. Tean palju kirikus käijaid kes tulevad kirikust välja ja rikuvad igati 10 käsku.
kommunist20. jaanuar 2018, 09:53
siis saab hakata kodumaiseid pursuisid kustutama
20. jaanuar 2018, 10:41
einoh,20. jaanuar 2018, 10:55
ära nüüd kohe ka püsti karga,oota ja see aeg tuleb.
hulludele20. jaanuar 2018, 09:48
communism, kui selline on liig utoopiline mula. seda ei ole kuskil ega saa kuskil olema. alustati ju selle ehitamist sada aastat tagasi(noh kuś ta siis nüüd on)vot ühishauas on communism.
veel kord,20. jaanuar 2018, 10:57
kommunismil ja kommunistidel on ikka väga suur vahe.
ei tea ,kust leht20. jaanuar 2018, 09:46
selliseid puudega inimesi leiab
heh20. jaanuar 2018, 11:54
kui üks on selline, pole ime, aga ime on see, et tuhanded usuvad.
päris heh20. jaanuar 2018, 14:19
Meil pidavat usuvabadus olema. Või tegelikult ikka pole?
Lent otsib23. jaanuar 2018, 14:57
Ka lehemeestel on vaja oma palk väljateenida, ja kommentaarid annavad palgalisa. Seepärast on teemasid, mis müúvad ja on tõesti vajalikke teemasid, aga nad ei müü, jäävadki näitamata. Rahvas tahab vaid tsirkust.
20. jaanuar 2018, 09:39
Paistab, et see Trumpi nägu vana Müstik on ikka veel selle vana kommunisp,sa müstika sees.
Kogu see nõuka aeg ju muud ei kuulnudki sellistelt müstikutelt
kuidas meie kuulus, rikas ja võitmatu NSVL jõuab Ameerikale järele ja kihutab sellest kapitalistlikust Läänest ja eriti sellest koledast kapitalistlikust Ameerikast tuulekiirusel ja vuhinal mööda
ja
siis saabubki kommunismiõnn meie õuele.
Kõik saab siis võrdselt jagatud ja kõik saavad siis võrdselt rikkaks /loe: võrdselt vaeseks/.
Raha siis enam ei eksisteeri.
Tööd teevad need, kes seda vabatahtlikult teha tahavad,
kõike jagatakse kõigile nende vajaduste ja soovide järgi …ja palju, palju muud sellist ülimalt utoopilist totrust.
Ja kuhu jõudis või mis juhtus siis selle kõigutamatu, suure ja võimsa Nõukogude Liiduga?
Igaüks meist teab ju
- kommunismi paradiisi jõudmise asemel kukkus Nõukogude Liit kolinal kokku nagu roostes rauahunnik või nagu kaardimajake.
Edgar20. jaanuar 2018, 15:43
Kui selle loo miinuste panijad kokku lugeda,siis tundub ,et elu ei lähe veel niipea paremaks.
kõva sõna20. jaanuar 2018, 16:02
Kõik on ülemise korruse poliittehnoloogia, et keegi meist maalastest ikkagi jõuaks sinna püramiidi tippu ja Maa saaks omad kuningad, keskpunktid... Lugege muinasjutte, kus on kõik kirjas- puust ja punaseks ette tehtud. Kõigil maailmas on oma roll,oleme näitlejad suures eluteatris, kus pealtvaatajateks on teispoolsusesse lahkunute hinged.
Komu20. jaanuar 2018, 09:17
Kui inimesed oleksid lahked, empaatilised ja omakasupüüdmatud, oleks kommunism kõige parem kooseskisteerimise vorm!
Kapitalism propageerib vaid ahnitsemist ja "päästke end kes saab" ideoloogiale. Kõike ei saa rajada ainult kasumi teenimisele, alates (pere)arstindusest.
+21. jaanuar 2018, 08:50
Nende nõukogudeaegsete komude eesmärk oli saada juhiks ja lihtsamalt pääseda ligi hüvedele, mida töölised ja kolhoosnikud tootsid. Kellele neid tasuta kortereid, autoostu lubasid, suvilakrunte, välisreise jne jagati...Ikka tublidele komudele, et nad paremini rahvast tampida saaksid. Kus on need komud täna? Said rahva loodud vara erastamiste ja ärastamistega kätte ja täna ei taha nende läreletulijad, kapitalistid, nendest komudest enam midagi kuulda ja näha.
Süsteem oligi selline!21. jaanuar 2018, 22:40
Tulemuseks oli selle "eliidi" kinnistumine. Kui amet käes, siis ikka kogu eluks. Keegi ei kinkinud eliidile suvilaid, autosid jne, kõik oli ainult nkasutaqda ja kui ametiga hüvasti pidid jätma, siis läks kogu su "noos" üle järgmisele. Nii ei mindudki pensionile, ikka, et auga maetud saaks aga seniks hüved kasutada oleks. Nõuk. Liidus oli üks riigijuht kes "pensionile saadeti" - Hruštšov, Nikita Sergejevitš. Oma vanaduspäevil elatus vaid pensionist, mis polnud küll väike aga ikkagi, põlnd tal enam suvilaid ega midagi. Ametikaotus oli tollal katastroof, "kõvad poisid" pidasid surmani vastu.
Tase milleni tasub püüelda...20. jaanuar 2018, 09:14
...materjaalselt mõtlejaile vaevalt,et saabub. (Igale ühele vajaduste järgi). Loome inimestele võiks küll saabuda.
20. jaanuar 2018, 09:43
"materjaalne" mõtleja
marss kooli!
korduma kippuv ettepanek20. jaanuar 2018, 10:14
Kommunismiga on tõesti nii nagu keisri uute rõivastega - kui inimene on "materjaalselt" mõtleja ja ei ole "loome inimene" siis läheb tööarmeede võlu temast mööda.
Enamus "õhtulehe" kommentaatoreid loodab muidugi tööarmee kupjaks saada. Aga pidage meeles - ka kõige tublimaid kommunismte võib tabada jaananveltide ja augustkorkide saatus.
Selleks ei pea20. jaanuar 2018, 08:32
müstik olema, või mingit kõrget haridust omama, et näha, kuidas inimene hävitab oma planeeti nagu õgija bakter, hävitades lõpuks iseenda. Võtke seda kui loodusseadust, mille vastu inimene ei saa.
20. jaanuar 2018, 10:43
sellel keral tuleks kogu rahvast alles jätta ainult 10 % ja siis ka liiga palju
to 10:4320. jaanuar 2018, 11:49
Selle eest hoolitseb juba loodus. Nimelt, loodusel ei ole, erinevalt inimesest, "kokkuleppe menetlusi". Aga, lihtsalt mõtlemiseks: Vaatame telekast kui rõõmsameelselt ja härdalt laulame "Maa tuleb täita lastega". Iseenesest südamlik laul. Tagajärgedele mõeldes: Miks me tulevatele põlvedele soovime julma hävingut?
Me võime laulda20. jaanuar 2018, 23:03
millest iganes. Ei pane ükski laul kedagi paljunema. Europiidide paljunemine on languses. Kontrollimatult paljunevad asiaadid(va Jaapan) , indud ja must manner. Loodus reguleeriks, kui lastaks. Aga just nimelt need kõrgema taseme vaimuga inimesed segavad. Oma kasupüüdmatus headuses hoolitsevad nii toiduabi, kui ravimitega, et kõik sealsed arvukad pesakonnad pääseksid kaotusteta sigima ja tarbima.
eksole20. jaanuar 2018, 13:50
aga ongi ju nii, hinnatakse liiga kõrgelt inimelu, seda sama, kes planeeti hävitab ja tahetakse veel juurde teda. mõeldakse vaid iseendale, mitte aga sellele kuidas sa mõjud maailmale. maailmas ressursid põhimõtteliselt otsakorral, kasutatakse ikka fossilkütust, kui alternatiivid olemas, mis tõhusamad, odavamad jne. aga inimene on tarbija ja tarbija on raha. olemegi bakter siin planeedil ning varsti enam seda planeeti pole. ellu jäävad vaid need, kes suudavad teiste pealt kõige rohkem iseendale raha riisuda sest võim = raha.
arvamus20. jaanuar 2018, 08:14
Tahaks näha, kuidas aafriklased ja araablased kommunismis elama hakkavad, aastaks 2032 neid pool Euroopa elanikkonnast, aga tegelikult on see isegi võimalik, kui valged orjadeks muudetakse. NSVL tahtis ka kommunismi läbi vangilaagrite tasuta tööjõu jõuda.
korduma kippuv ettepanek20. jaanuar 2018, 07:12
Seltsimeestele sotsajakirjanikele võiks punaprofessorite poolt antava "hariduse" arvelt anda paar kuud üldharidust. Näiteks võiksid arstid paari päeva jooksul rääkida sellest, et kui kaugmetastaasidega inimene sureb või näppu lõiganud inimest EMOs järjekorrast mööda ei lasta ei ole see arstide andestamatu praak ja esilehekülje uudis. Mõni psühhiaater võiks rääkida ka erinevatest hingehädadest.
Aga maa "saastast" puhastamises ei ole seltsimeeste sotsialistide/kommunistide jaoks midagi uut.
F. Engels tõi juba 1849 aastal ajakirjas "Neue Rheinische Zeitung" välja rahvused (tema terminoloogias "rahvusjäägid"), kellel ei ole kohta tulevikumaailmas.
http :// communism-explained.blogspot.com.ee/2010/05/did-marx-call-for-extermination-of.html
20. jaanuar 2018, 09:40
Hingehädadest pole midagi rääkida, need inimesed lihtsalt ei mahu kehtestatud normaalsuse normidesse ja ongi kogu hingehäda, mida raviga mürgitada. Kui sa ei ole edukas ei ole sul õigust elule. Ükski psühhiaater ega psühholoog su kaotsi läinud hinge või selle osi tagasi ei too.
Jumal hoidku20. jaanuar 2018, 07:07
veel sellest "ônnistusest".
20. jaanuar 2018, 08:50
Sind ja sinuguseid ta tõesti hoiab tulevikku pääsemisest!
hea20. jaanuar 2018, 16:20
Hästi öeldud. Olevikus elades pääsebki tulevikku see,kes on jõudnud Rahusse...
Hea seegi20. jaanuar 2018, 01:37
Olen alati kapitalismi vihanud!
20. jaanuar 2018, 09:41
Kapitalismi peabki vihkama, see teeb inimesed haigeks.
20. jaanuar 2018, 11:11
Siis tuleb kohe kap. kuulutada kuritegelikuks reziimiks ja hakata selle tegusid ja ninamehi uurima,mitte jälle tagantjärgi.
No20. jaanuar 2018, 12:15
Tõenäoliselt elab sm. Hea Seegi samalajal eestis, kus sotsid on olnud pikalt koalitsioonis ja täna valitsejad. Aga noh, sotsialistid pole muidugi kunagi loogilise mõtlemisega hiilanud.
elektrit saab tasuta blogi20. jaanuar 2018, 13:39
Kui eksisteeriks kapitalism siis elu oleks super aga paraku kapitalism hukkus juba 100 aastat tagasi. Kommunismi pole kunagi eksisteerinud ega ka ehitatud ja ealeski ei saa olema sest inimesed ei ole v6rdsed. Kultuuride arenguks on vaja riigis elu korraldada Maslowi pyramiidi kohaselt,umbes nii kuis seda tegi Muammar Gaddafi.