MOODNE REKLAAM: Piimatootja kasutab ERRi kaubamärk „Eesti laul“, et enda toodet müüa. Foto: Kuvatõmmis/Arilyn
Eesti uudised
19. jaanuar 2018, 19:55

„Eesti laulu“ abil reklaamitav piimapakk ei too ERRile raha sisse (10)

Eraettevõte AS Tere saab kasutada Eesti rahvusringhäälingu (ERR) tuntud kaubamärki „Eesti laul“ selleks, et piimapakki müüa. Seejuures ei saa ERR saadud tulust otseselt sentigi. 

Eraettevõte AS Tere saab kasutada Eesti rahvusringhäälingu (ERR) tuntud kaubamärki „Eesti laul“ selleks, et piimapakki müüa. Seejuures ei saa ERR saadud tulust otseselt sentigi. 

AS Tere ostis endale Saku suurhalli käest all-litsentsi kasutada „Eesti laulu“ brändi, misjärel sündis innovatiivne ja pilkupüüdev reklaamikampaania, kus mobiilirakenduse abil hüppavad piimapakist välja Eesti staarid. Ka teised koostööpartnerid võivad kasutada „Eesti laulu“ kaubamärki all-litsentsi korras, kuid nii paeluvat kampaaniat, kui AS Tere tänavu korraldas, pole veel keegi suutnud teha. 

Tere maksis kogu mobiilirakenduse tootmise enda kulude ja kirjadega kinni.

Edasi lugemiseks: