Ühes teises portaalis inimene kirjutas, et nägi teda tee peal tuigerdamas. Keegi oli ka politseid teavitanud. Nii et võis üsna kindel olla,et temaga õnnetus ilmselt juhtub. Keegi teda tee pealt ära ei viitsinud ajada ja oligi õnnetu lõpp käes. Võõras inimene, võõras mure? Ime, et jõudis elada 63-aastaseks. Seni siis jumal hoidis... Kaastunne lähedastele.
Tegelikult jah, need va eurokraavid ei anna eriti tee kõrval käiagi. Rääkimata sellest, et mingid bürokraadid tahavad tulevikus kitsamaid teid teha, siis ei jää enam teepervegi.
Inimene peab aru saama,et niikaua,kui tal on mõistust ,siis peab ta ise iseenda elu eest hoolt kandma.Kui lähed pimedal ajal välja,tee ennast nähtavaks.Teeääres kõnnitakse, mitte keset teed.Miks sa teed süüdlaswks enda jaoks võõra inimese,kahjuks ka tihti oma tuttava inimesw,kes ei näe pimedas liikuvat kogu teepeal.
Ma ei saa ka aru,kuidas autojuht ei näe tee keskel liikuvat inimest?Kuidas autojuht ei tea,et teepeal,teeääres kõnnib inimene. Inimene ju 7se teab,et ta seal on.Ega siis helkuri peale raha raisata ei saa. Jalakäijad,saage lõpuks ometigi aru,et autojuhtidel ei 7le pimedasnägemise prille ees ja meil puuduvad selgeltnägija võimec.Me oleme ka kõigest inimesed.Tehke ennast nähtavaks.Olge nagu jõulupuud.!Särage teeääres kõndides.Iga hekkur väärtustab teie elu.
Mis kraavid siia puutuvad? Ah et oleks paremale teelt välja sõitnud kui oleks teadnud, et seal kraavi ei ole. Enda tervise huvides on kindlasti ohutum sõita otsa ees olevale takistusele, kui pimedaga teelt välja teadmatusse kihutada.
autode tuledest,täistuledega sõites on kõik kaugele näha, aga kasu neist ei ole vähematki, kui kasutada ei saa ja sõidetaksegi ehku peale.Oli endalgi öösel juhus, kus vastu tuli viis autot, tagant vee kolm ja korraga midagi läigatas ees.Pidurdasin, endal hirm, et tagant selga ei sõideta ja sain hädavaevu mööda inimesest keset teed, kellel oli kaes pudel, mis korraks helkis.Seekord ta pääses eluga, aga kunagi hiljem hukkus ikkagi sama moodi.
ikka ei nāe, siis ei nāe. Siin juba pōhjuseid mitu Esimene pōhjus on kehvad tuled, teine pōhjus kontrollimata nāgemine. Puhastamata esiklaas, just nimelt seestpoolt, kui jutt tuledega pimestamisest. Kui tuled head, tuuleklaas ja tuled puhtad, prillid vastavad nōudele ja ikka veel ei nāe, siis tuleb nōnda tasakesi sōita kuni nāgema hakad. Alati ei ole teel inimene , seal vōib ka muid takistusi olla, kellele vōi millele reflektoreid kohaldada ei saa.
Ei aita nende klaaside puhastamine midagi, kui need juba 100 000 ekspluatatsioonis olnud, siis liiva kvartsi tāis ja ainuke lahend on klaasi vahetus, aga kes seda teeb, sōidetakse kuni ōnnetus olemas.
Sellel teelōigul ennegi selliseid asju juhtunud ja lausa keset pāeva hea nāhtavuse korral. Olin ise kaasreisijaks minibussis Ford Tansit, istusin esiistmel juhi, kes parajasti roolis, ja teise juhi vahel, kes parajasti ei olnud roolis. Keset teed seisis kits ja varsti pauk kāis , mōlemad juhid kūsisid, et mis see nūūd oli. Utlesin neile, et kas te siis kitse ei nāinud. Peatusime, kitsest ei jālgegi, aga auto esiosa ja radiaator nii vigastatud , et edasi sōita enam ei saanudki ilma ōōpāevase remondita.
ohutum alati pärisuunavööndisse jääda sest vastassuunda sõites on mats vastutulijaga kindel kahekordselt ja ohvreid rohkem kui üks, sest vastu tuleb ka auto või veel hullem,buss, siis enam türmist ei pääse hea soovitaja.Küll aga näitab selgelt mõne suhtumine suurel teel liiklemisse, et kes otsib, see leiab, kui ikka kell 6 õhtul talvisel teel keset teed oled, siis ikka saad mida otsid.
KOMMENTAARID (20)