Piltide pealt näeb ilusti, et rehvid on täpselt sellised nagu eestlasele kohane - vanad kulunud pastlad. Suure tõenäosusega Soomest Rootsist toodud kasutatud saast, millel naelu c.70% jagu alles, ehk muster on juba parajalt kulunud ja kumm kõvemaks muutunud. Peab edu soovima kõigile, kes selliseid rehve normaalseks peavad.
inimesed, mis teil viga on? Mida ilkuda? Kui midagi kommenteerida on, siis palun, aga ainult tigedate ja rumalate kommentaaride kirjutamiseks pole vaja oma aega raisata. Tigedikud sellised. Ma ei tea kes avariis osales, ei tunne seda naist/inimest aga eestlaste kurjust ja rumalus ikka juba maakera suurune. Anna kannatust!
SURMAPUU ootas tee ääres, aga seekord ei läinud õnneks. Kunas me sinnani jõuame, et saame aru, et EI ole normaalne, et tee ääres kasvavad puud ja valgustitest, mis päikesepatateisel ennast ise laeksid ei hakka rääkimagi, Turvalise liikluskorralduse poole on valgusaastate tee. Kui keegi juhib tähelepanu kasvõi ohtlikele liiklusmärkidele, et nähta vajadust probleem lahendada, vaid leitakse sada vabandust, miks seda mitte teha. Selle kogu protsessi ajal, aga on õnnetuste tase kõrge ja riik kaotab liiklusõnnetuses kodanikke.
Nt Norras on praktiliselt terve tee Oslost Stavangerini, mis on 550 km pikkune, valgustatud. Olen sõitnud seda teed korduvalt- mingit külgetõmbejõudu nendel postidel ei paistnud olevat- kas meie omadel on? Puudel ka?
Eeskujulikuks võib ehk tuua naiste suuremat seadusekuulekust ja väiksemat riskide võtmist aga mitte ohuolukorra lahendaist. Kui mehed enamjaolt püüavad ohtliku olukorra lõpuni lahendada, siis naistel pidavat käed kohe silmade ette minema, seega lasevad nad rooli lahti.
KOMMENTAARID (54)