Talisport

Rahva Ühtsuse Erakonna uus juht on otsekohese ütlemisega olümpiasportlane Pavo Raudsepp

„Meil valitsevad inimesed, kes pole sõjaväes käinud, ei suuda oma naisega abielluda ega lapsi teha.“ (186)

LISA KOMMENTAAR

vaata, kes räägib4. veebruar 2018, 11:20
Kaua tal enda aega läks enne kui naise ära võttis - 11 aastat narris naist
1. veebruar 2018, 18:53
Kellele seda uut erakonda vaja on?Kui oled Eesti meelne siis ühine Eesti Konservatiivse Rahva Erakonnaga. Ühtsuses peitub jõud.
yks31. jaanuar 2018, 18:31
hullumaja puhvet, mitte kommentaarium ja EW 100
right31. jaanuar 2018, 15:15
Miks ta ise ei julge rindele minna ning teisi enda eest surema ajab? Lammas hundinahas. Suur tugev terve keha, aga milles peitub jänespüksist hing.
right31. jaanuar 2018, 15:14
Huvitav, et ise suur tugev terve mehejurakas, sportlane ka pealekauba aga ise nii suur argpüks, et ajab teisi enda eest rindele. Selliseid politrukke jälestan kõige rohkem!
gusta31. jaanuar 2018, 10:35
Lootsin paremat... Tuleb ikka vanasid tegijaid valida, kuigi ei tahaks ka neid. Ei kerki esile selliseid, keda ootan.
Juhan.31. jaanuar 2018, 08:45
1960a. lubati kahekümne aasta pärast kommunismi, 2000a. lubati viie rikkama hulka viimist, need on lubadused enne ja nüüd.
T30. jaanuar 2018, 21:14
Tubli! Jõudu ja jaksu tegemistes! Reaalsus ongi selline.
lisaks31. jaanuar 2018, 10:44
vaid niipalju. et reaalsus varsti ka see. et meid valitsevad jõmmid valitsevad meid kõiki kinnimajast .
Tubli Pavo,30. jaanuar 2018, 18:03
jutt õige. Meie maakonnas juhtis lastekaitset noor tütarlaps lastetu ja kogemusteta. Kui 1 lapse sai, siis kohe tööle ja laps vanaemale. Abiellumisega pole ka asja saanud. Paned noored (18.a.)poisid jalkat mängima, kukub kokku. Õnneks kiirabis öeldi, et organism vedel. Sõjaväe osa suur ülemus ütles, et kõrgharidust pole vaja ja tema kindlasti õppima ei hakka. Tema teadvat kuidas juhtida. Ainult lollil pole vaja arendada oma teadmisi ja oskusi. Õnneks sõjaväe osa pole ja kutt politseis tööl. Seal võib oma tarkust näidata jne.
Paadid tuleb tõesti hävitada!30. jaanuar 2018, 17:15
Kui 1940 aastal NKVD võttis asja käsile , siis esimesi asju oligi paatide hävitamine ja kokku korjamine, et osa eestlasi ei saaks põgeneda ja jääks ellu! Eriti lapsed, kes väliseestlastena kirusid pärast nõukogude võimu.
Jaan30. jaanuar 2018, 17:07
Kas jälle üks järjekordne "LAPSESUU"
Ah soo?30. jaanuar 2018, 16:38
Kas siis viskab Ojulandi parteist välja? Aga Ojuland ju lõi selle partei, on selle ema!!!
ruudi30. jaanuar 2018, 16:03
Ärge Luike solvake Kui prantslaste tank eesti porisse uppus annetas labida väljakaevamiseks
kahjuks30. jaanuar 2018, 15:01
kuluks tänapäeval uus küüditamine ära.Meie kodu on täitnud kahjurid ja parasiidid.Korraline kodupuhastus on ellujäämise garantiiks.Ka Päts ütles eelmise vabariigi aeg,et eesti rahvas on haige!Kui sügavamalt mõelda,siis mõnele figurandile oleks isegi kuulist kahju!
hee,vasja n kenasti matsikeelt pruukimas !!30. jaanuar 2018, 21:09
küüditasid ju venelased, mitte ükski eestlane ei teinud seda .Miks aga naabrid said äraviidute vara, vat see on ???
pane pidurit,31. jaanuar 2018, 17:40
küüditajad olid ikka eestlased ise. Ise tegid nimekirjad ja ise vedasid ka vagunisse. Venelane ei teadnud, keda ära viia.
knewaru31. jaanuar 2018, 21:02
Plaanud tehtud VEnemaal, äraviijad + arreteerijad Venemaalt, mis eestlastest sa räägid!
Ja samaaegselt olid massiküüditamised ka Lätis, Leedus, Lääne-Valgevenes, Lääne-Ukrainas ja Moldovas. V'iksematest vioimsitest rääkimata. KAs seal olid ka eestlased Mis omaviha siin levitataskse?
on31. jaanuar 2018, 23:40
kõik kohad ja parimad talud jne. eestlaste poolt kätte näidatud, seal pole vaidlemist, venkud olid võhikud kui mu isa ristiema ära viidi ja siis ka sellepärast, et polnud rikas ega kulak vaid saksa ajal pandi ükskõik kes külavanemaks ja sellest aitas aga ütle kes ei näitaks teise peale püssitoru ees...nii on.
moderaatorid, võtke "kahjuks" maha!31. jaanuar 2018, 20:59
Moderaatorid, koristage vägivalla ohutamine ja inimsusevastastele kuritegudele üleskutsumine*! Siin pannakse ette küüditamist ja soovitatakse tapmist poliitilistele oponentidele
yaer30. jaanuar 2018, 14:59
Ei tundu riti terava pliiats.
idioglossia30. jaanuar 2018, 15:57
30. jaanuar 2018, 17:08
eriti terav ... said abi?
Hea30. jaanuar 2018, 17:35
et sinu teravus igast otsast rämedalt silma torkab.
ewr0tp31. jaanuar 2018, 21:03
Tuhm inimene arpleb. Kas nuud said aru?
jj30. jaanuar 2018, 14:31
ega siis polgi muud teha, kui vahetad iga poole aasta tagant erakondade kuldmeestest ministrite toolid jälle ära. Kui mees on kitse üles kasvatanud, siis sobib ta hästi maaelu ministriks ja nii edasi.
Asi muutuks, kui ministrikandidaadid tunnistaksid ennast kuritegelikeks, sest on kuritegelik asuda ministritoolile, kui sul pole muud kui diplom ja nõmedate erakonade kooslustevastutustundetus. Peaasi, et saaks mõne aastaga oma perele jalad alla kõrgete palkade ja hüvityistega.
see kitsedega mees ju eestlaste vaenlane nr. 1 . Tema, narr,tahtis30. jaanuar 2018, 21:11
matsidele neile eraldatud ja ette nähtud raha anda.
Milline õnn, et eestlased tema loomad ele otsa peale tegid.
Ohjah30. jaanuar 2018, 13:40
Lisaks EKRE-le ja IRL-le nüüd siis uus intellektiprits kohal....
halloo30. jaanuar 2018, 15:58
sina, mikk päraknits vä?
30. jaanuar 2018, 13:22
ma olen vene kroonu mees ja seal ei küsitud su käest kas lähed vallutama või kaitsma ,öeldi et vot nii ja teed seda mida kästakse ja tegidki 2aastat nii nagu kästi ja meil ei olnud niisuguseid elamis olme tingimusi nagu praeguses nunnupesas ja söök oli ka hoopis teine ja iga aasta olid suurõppused Novgorodis milledest võttis osa üle NSVL 146000meest ,teenisin sel ajal Pihkva VDV-S
just30. jaanuar 2018, 14:54
sõdurile ei öeldud kunagi,kuhu teda saadetakse.Ükskord leiab sõdur end võõral maal ja kuuleb käsku tulistada inimesi,millest tal tund tagasi õrna aimugi ei olnud.Kui sõdurile keegi teataks,et teda saadetakse võõrast riiki vallutama või rahvaülestõusu maha suruma,siis paljud ei täidaks käsku ja valiks sunnitöö laagri.Olin ka vdvs.
mai31. jaanuar 2018, 10:34
ja pärast vastutab sõdur
79-81 DRA31. jaanuar 2018, 18:01
Tahtsin Pakistani põgeneda, et sealt edasi..., aga ei õnnestunud...
79-81 DRA31. jaanuar 2018, 17:58
Kurat, süüagi ei olnud alati... aga näe elus ja (vist) mõistuse juureski...
QLD30. jaanuar 2018, 13:19
Ja siiani pole keegi suutnud üle sõita Paavo Raudsepa ja Meelis Aasmäe sprinditulemust MK-etapil. Jõudu Paavole.
nime võiks õigesti ju kirjutada?30. jaanuar 2018, 15:58
väikese algustähega ???30. jaanuar 2018, 21:12
***30. jaanuar 2018, 12:52
Noh, see on käratsemine: ma ise sõtta ei lähe, aga teisi õpetan.
A30. jaanuar 2018, 14:29
Miks sa siis ei lähe ?
Lugeja30. jaanuar 2018, 12:46
Sõjaväes käijad õpivad vallutama, kaitseväes käijad kaitsma. Keda ja kuidas vaja kaitsta, seda ütlevad kaitsjatele aga kaitsetavad. Kuna klient on on see, kes ütleb millist teenust vajab, siis ongi normaalne, et kaitseminister ei pea ise olema kaitseväes teeninud. Tema ongi nende "klientide" juht, kes määrab, millist kaitset ja kuidas oleks vaja. "Ise vaatan kuidas ja keda kaitsen" tüüpi kitsed aga kärneriks, ehk siis kaitseministriks ei sobigi. Nemad sobiksid ehk sõjaministriks.
30. jaanuar 2018, 15:01
Moderaatorid, siin kutsutakse ules tapmisele , k]rvaldage kommentaar!
aga milleks on solbakal relvad ???30. jaanuar 2018, 21:13
Kuu allavõtmiseks vast mitte.
VANAMEES30. jaanuar 2018, 12:45
LUGUPEETUD ENDINE OLÜMPIASPORTLANE VÖIKS TÄPSUSTADA MILLAL TAL ENDAL OLI AEGA SÖJAVÄES KÄIAJA MILLISTES LAHINGUTES SILMA PAISTA VÖI OLI TA NAGU PALJUD TEISED TIPPSPORTLASED KAITSEVÄE NIMEKIRJAS ,ET PALKA SAADA .SEE MAKSMISE VIIS OLI KASUTUSEL NII VENE SÖJAVÄES KUS POLKOVNIK TRETJAK OLI VÄRAVAS JA MÖNED MAJORID AJASID JÄÄVÄLJAKUL LITRIT TAGA, KUI EESTI VABARIIGI KAITSEVÄES .
ai vai,ja VANAMEES pidas neid mehi30. jaanuar 2018, 21:15
oma tasku peal ja kõhna kõhu kõrvalt üleval-
endine Eesti meister 2 alal30. jaanuar 2018, 12:24
Hea, et ise sellisest nn sportlasest pole kuulnudki. Staarsportlane?
juss30. jaanuar 2018, 14:18
kuule kui oled niiii loll siis vaiki ,midagi võiks ikka teada .tainas
kuule otu30. jaanuar 2018, 14:20
midagi ikka võiks teada selliseid lihtsamaid asju ,mis muidu ennast siin lolliks teed:)))
teada?30. jaanuar 2018, 15:11
aga mida see teadmine annab?
to endine eesti meister30. jaanuar 2018, 16:00
allveekabes olid meister? olümpiasportlasi on eestis suht vähe, neid võiks isegi sinusugune teada.
kõik on pärit möödunud sajandist ega30. jaanuar 2018, 21:16
ole enam inimesedki.
neid tuleb sõimata, sõimata ja mõnitada . õige vihkab sportlasi
Tsensuur sööb kommid ära kahjuks30. jaanuar 2018, 12:18
Sinna pole mõtet minnagi (kroonusse) sellise riigi nimel, riik peab olema rahva jaoks, siis on sellel sõjaväel mõtet.
Riik kus oma noortele tatistab valitsus näkku ja soovitab välismaale minna (nagu seemsesööja soovitas) kui petta ei oska, siis sellise riigi nimel ei lähe keegi sõtta!
Muidu sööjad kuskilt kaugelt tulevad, riikidest kus pole isegi sõda, tulevad siia põgenike nimeall, antakse MEIE maksurahadega renoveeritud korterid kätte ja veel mingit pidutsemisraha kõvad tuhanded.
Kas sellise riigi nimel peab keegi riskima? Kui venemaa tuleks, ma paneks valge lina aknast välja ja ehk jääb hing sisse, kui võimalik, liituks hoopis nende väega ja ehk saan seista vastakuti nende, oma rahvusest kodanikega, kes meid, eestlasi, oma kodumaal represseerivad!
eawtare30. jaanuar 2018, 15:03
Aga noored v]ivadki v'lismaale minna ja uusi kogemusi8 omandada. SElliaastad on normaalne osa arengust. Hiljem kui perekond on , siis enam ei saa vabalt ringi liikuda. Keegi ei tatista kellelegim n#kku vaid sa dramatiseerid yle ja moonutad sonumit. Omal ajal meie ei uskunud, et eluajal valismaale saame minna. sEllijne raudne eesriie oli.
lisaks30. jaanuar 2018, 16:01
Kogu kinnisvara läheb varsti sundvõõrandamisele niikuinii,sest nn.üldinimlikud väärtused kaaluvad üles omandisuhted!Ka pagulaste mittesisselaskmine oma koduuksest kriminaliseeritakse ja tembeldatakse natsismi ilminguks.Praegu seda veel rahvale ei räägita,sest kõik tehakse etapiviisiliselt,nagu konna keetminegi.
sa salli ja ole uhke, et saad30. jaanuar 2018, 21:18
endast paremaid ,kultuursemaid üleval pidada
Neil on isegi kitsed professurused . Vot.
soomes DocPoint festival30. jaanuar 2018, 12:03
maailma esilinastus *Rodeo-Viron hullut vuodet*,seal palju vaatamist,kui Laar ratastooligagi kohal
eestile Laari Mart Soomes30. jaanuar 2018, 11:44
kingiti 90ndatel vabadus,aga sellega pole midagi osatud teha,Laari Mart Helsingis mingit Eesti dok.filmi avamas,ka MTV3 oli taga jutt,kus k6ik tahtsid Soome ja soome moodi siis elada-olla 90ndatel,eks ta praegu ju sama,aga dok.film maailma esilinastus,seal oli hea jutt,kus metsavaht ministriks,kel polnud ylikondagi,poisikesed olidki ministrid,kas nyyd on midagi teistmoodi,kui on,siis väga vähe
30. jaanuar 2018, 13:12
No vot siis, selline kommentaar kohe sobib, keegi ei kustuta ära ega jäta avaldamata.
m30. jaanuar 2018, 11:39
Raudsepa kooselust vaevalt, et lapsi sünnib!
m30. jaanuar 2018, 12:14
Miinuste ladujad võiks teada, et lapse saamiseks on vaja erinevaid sugupooli!
to m30. jaanuar 2018, 16:03
äkki siiski sidruni või arbuusi30. jaanuar 2018, 21:19
pärast annab kohtusse, laim na pisike ja rohele,
naine siit30. jaanuar 2018, 11:37
Meil ei ole sõjaväge, vaid väeteenistus. Kui aga inimene on usulistel kaalutlustel sõjapidamise ja püssi vastu, siis ta käib alternatiivteenistuses või kui tervis ei luba, siis ei lubaks tervis ka poliitiliselt kõrge koha peal olla aga...Siin pole vaja vaielda, kui juba käib jutt et pole vaja keskastme haridust, et küll ülikoolis läbi saab ka nende teadmistega ,mis on, no siis ei imesta et mundrikandja kõrgel kohal riigis on poliitik ,kes väeteenistuses pole käinud. Väeteenistuses käimine on auasi, nii arvan. Kuid, ei arva, et naistele sobiks väeteenistus, kuna naise selg ei luba kanda 25 ja enam kilo ja joosta nende kilode all. Treeningu mõttes, selg murdub.
matsu30. jaanuar 2018, 11:37
Üks vihkaja, ainult enda seisukoha õigeks pidaja ja teiste mõnitaja ning ähvaraja taas.
A 30. jaanuar 2018, 14:31
Kas kardad ,et paneb sulle matsu ära ,kui Saaremaalt kummipaadiga deserteeruma hakkad ?
Oh jah30. jaanuar 2018, 11:31
Rumal jutt. Normaalne inimene võitleb vajadusel kodumaa eest, mitte ei torka teiste kummipaate tühjaks, sest eeskuju innustab rohkem, kui viha. Ja veel. Kui selles valitsuses on üldse üks tõsist lugupidamist vääriv minister, siis on see Jüri Luik. Paraku pole kõigile, kahjuks ka mõnele endisele suusatajale, Jüri Luige ajumahtu antud. Suuga võib teha suure linna, kätega ei kärbsepesagi. Jüri Luige kohta see ei kehti. Tema teenete eest Eestile sobib vaid üks sõna: respekt!
Parandus30. jaanuar 2018, 13:01
Normaalne inimene võitleb NORMAALSE kodumaa eest elik siis isamaa kus tal on hea elada, kui aga kodumaa on juutidele ja välismaa pankuritele maha parseldatud käputäie juhtkonna poolt ja selle "normaalse inimese" pädevuses ei ole isegi tänaval plakati või tõrvikuga nõuda selliste riigireeturite mahavõtmist siis ei ole siin midagi rääkida - see normaalne inimene saab aru ühel hetkel, et vaid ebanormaalsed väärtused loetakse õigeiks ja lausa ülimuslikeks ja seepärast ei olegi sellel tava-normaalsel, keda siiski on suur enamus, inimesel mõtet seda riiki kaitsta sest seesama riik, keda sa kaitsed, vaatab järgmisel hetkel ilma igasuguse tänutundeta ülalt alla.
Küsimus Parandusele30. jaanuar 2018, 17:53
Miks sa ei emigreeru, kui see riik nii nii ebanormaalne on? Ela veidi mujal, soovitan soojalt. Peale seda kirjuta uus kommentaar,
disrespekt30. jaanuar 2018, 13:19
jüri luik on paadunud globalist, põhimõttelage tankist ja kasulik id!oot
Kõu30. jaanuar 2018, 11:16
Oma kodu ja kodumaad kaitsma/hoidma võiksid/peaksid kõik inimesed. Kõlab küll utoopiana, kuid senine globaal relvadega majanduskasvu programm tuleb muuta tervikuna ... alustada tööd enese ja grupiga saab õppida vahatahtlikult või siin ... etv2 dokkaader ´´Töö´´
https://etv2.err.ee/v/kultuur/dokfilmid/dokkaader/saated/80f3885b-8d04-42ed-b5d9-80d16def9635/dokkaa...
30. jaanuar 2018, 11:12
Kõik aina lubavad midagi,viie rikkama riigi hulka jõudmist näiteks,nüüd ootaks juba tulemust.Ei toeta kellegi fantaasiaid enam.
Anekdoot30. jaanuar 2018, 11:10
Mees naisele: tule mulle naiseks
Naine: Ei tule.
Rudolf.30. jaanuar 2018, 11:29
Lihtsad eesti mehed!Filipiinidelt tuleb tuua omale virgad naised!
Jaak30. jaanuar 2018, 10:59
Kogemus olemas sportlastega Jüri Ratase ja Erki Noole näol.Algul mõtlesin ,et tõsised tegijad aga võta näpust.Nüüd aitab!
oh heldene aeg30. jaanuar 2018, 13:22
sportlaste-poliittankistide nimekirja võib lisada ka Tõniste, Jaansoni, Salumäe jt
Annu30. jaanuar 2018, 10:54
...jah, ja siis ütleb see sinimägede võitleja 20 aasta pärast, et kavatseb austraaliasse elama minna. Kogu elu raha ja aeg on inimese üleskasvatamise alla pandud. Lõppkokkuvõttes elan oma ainsat elu, ega kavatse panustada maakera ülerahvastamisse.
Éla , aga ära vingu30. jaanuar 2018, 13:04
Ega ära ka midagi NÕUA - kui sa reo jääd haigeks, saad kuskilt üheöösuhtest suguhaiguse siis küll nõuad, et maksumaksja sind raviks, mida sa li ta praalid? Sina elad oma elu ja endale ja pole sünnitusmasin - mine siis sinna kus sul on hea, aafrikasse näiteks, seal ilma sinusuguseta sünnib nagunii liigagi palju mõttetut kontingenti.
!!!30. jaanuar 2018, 10:36
Kui kirjutise autor loeks oma loo nüüd lõpuks ise läbi, saaks ta aru, et loo alguses kritiseeris ta iseennast. ta pahandab, et kõik sõimavad kõiki ja ütlevad teiste kohta halvasti, aga siis edasi teeb ise sedasama. St sõimab kaitseministrit jt. Ning ikka üsna kurjasti! Selles siis avaldubki rahva ühtsus?
haha30. jaanuar 2018, 11:03
meie kaitseminister on tühi koht
30. jaanuar 2018, 10:33
ja ikkagi on vaja käia sõjaväes ,kunagi ka mõtlesi et nahhuja aga hiljem sain aru et õigesti tegin
200 euri30. jaanuar 2018, 13:06
perearstile ja nahhuja - ei käinud :)
Mõttetu ajaraisk, selel ajaga soomes teenib 30 000
Voi v.ttu30. jaanuar 2018, 16:56
Ostsid ikka omale bemari ja panid kõvasti pidu selle 30 000 eest ;)
V30. jaanuar 2018, 10:01
Üks riik on tugev siis kui suudetakse ära kuulata teise inimese jutt, teha rahulikult iseseisvalt otsuseid, võtta kõikke ümbritsevat kui terviklikkust ja mitte lasta ennast alla suruda ja kaasa haarata negatiivsete inimeste hirmuprogrammidest,mis ei lase teha iseseisvaid otsuseid. Sõjavägi ehk panem need noored tegema koostõõd ja saada aru terviklikuse mõistest. Ainuke õudus sõjaväes, et võtakse ära iseseisvalt mõtlemine, käsuliin toimib seal raugani ja kole oli vaadata kui polgukomandõr mõnitas endast vanemat alluvat, see on jällegi suur miinus. Aga aeg on edasi läinud ja neid inimesi saab ennetada ja mitte lasta inimesi hävitama vaid leida need positiivse energeetikaga inimesed, kes suudavad noortele anda tarkusi ,elujõudu, tahet tõsta noormeeste vaimse arengu taset ja panna aru saama, et selles mailmas tuleb näha terviklikust -kui inimene ei laienda oma kaastunde ringi kõigele elavale,ei leia ta ise rahu. Hirmuvalitsemine saab kesta nii kaua kui inimene sellese usub, aga esivanemate pingutusi tuleb austada ja kaitsta.
Priit30. jaanuar 2018, 10:00
Ma ei ole sellist jama üle pika aja lugeda saanud ! Vaata mees, selleks, et adekvaatset hinnagut anda, loogiliselt mõelda, adekvaatselt ja õigustatult teisi kritiseerida ja aru saada, et keegi teeb midagi valesti, EI PEA olema käinud sõjaväes ! Võta mõistus pähe ! Et riiki juhtida, ei pea olema käinud sõjaväes sõda mängimas nagu mingi 10 aastane poisikene. Selleks, et arvamust avaldada ja elust loogiliselt aru saada ei ole vaja selleks eelnevalt 8 kuud püssiga mööda metsa joosta. Jõuab kohale või ? Lisaks, mõtle ka haigete inimeste peale, mõni sünnib siia juba haigena, kas tema on selles süüdi või ? Sellise jutu eest tuleks sind lihtsalt elektritooli saata ja kasutades KUIVA käsna.
priidule30. jaanuar 2018, 11:04
et olla kaitseminister ehk sellesama sõjaväeskäimise minister, ei ole vaja käia sõjaväes? sama ajuvaba avaldus kui et aju opereerimiseks ei pea arst olema. loodetavasti satud sellise juurde oma ajuga, kes arst ei olegi.
aga selleks,30. jaanuar 2018, 15:28
et riiki juhtida, võib olla sportlane? Tegelikult tark inimene saab paljuga hakkama. Ma pole kunagi ehituseriala õppinud ega noorena ka kodus remonti teinud, ometi olen ise ehitanud endale maja, milega võin rahul olla.
Oh taevaisa, aita!30. jaanuar 2018, 21:32
Kas riigijuht ei tohi enne juhiks saamist spordiga tegeleda? Aga ega kaitseväe juhtimine ei ole võrdväärne maja ehitamisega, millega saab tänapäeval hakkama praktiliselt igaüks, kellel käed m-i järgi välja ei ole veninud.
mnjaa..30. jaanuar 2018, 11:13
Priit30. jaanuar 2018, 10:00
Ma ei ole sellist jama üle pika aja lugeda saanud ! Vaata mees, selleks, et adekvaatset hinnagut anda, loogiliselt mõelda, adekvaatselt ja õigustatult teisi kritiseerida ja aru saada, et keegi teeb midagi valesti, EI PEA olema käinud sõjaväes ! Võta mõistus pähe ! Et riiki juhtida, ei pea olema käinud sõjaväes sõda mängimas nagu mingi 10 aastane poisikene. Selleks, et arvamust avaldada ja elust loogiliselt aru saada ei ole vaja selleks eelnevalt 8 kuud püssiga mööda metsa joosta. Jõuab kohale või ? Lisaks, mõtle ka haigete inimeste peale, mõni sünnib siia juba haigena, kas tema on selles süüdi või ? Sellise jutu eest tuleks sind lihtsalt elektritooli saata, kasutades KUIVA käsna. Lõpp kõva mees oleme ikka küll. Ma olen näinud küll neid sõjaväest tulnud "tegijaid" Hullemad memmekad kui enne olid, psüühika on omadega metsas, käitub nagu mingi eit. Oled ikka kõva mees või ? Pöördu arsti poole tõesti !
heh30. jaanuar 2018, 10:30
Olen pooleldi nõus et ei pea olema kaitseväes käinud aga kindlasti on see abiks, se aitab mõista selle süsteemi nüansse paremini. Muidu on ta meil minister nagu iga teine, päevast päeva näeb ainult lipse, bürokraatiat ja erakonnapoliitikat. Kaitseväes käib asi natuke teise motivatsiooniga, mida tihiti peale just need samad ametnikud ministeeriumites ei tunusta või ei märka. Kui lasta kaitseväel toimetada selle skp 2 % siis meil poleks sellist varustust vaid selline varustus mis pole poliitikute ja tagatubades kokkulepides hangitud.
Olin ka ajateenija kui too minister oli veel kesikute ridades noor kaitseminister, arva ära mitu korda ma teda nägin kuigi teenis aega vahipatis - üks kord ja sedagi ainult EV paraadil .
Millal30. jaanuar 2018, 15:31
Jüri Luik, kes on praegu Eesti kaitseminister, oli kesikute ridades?
30. jaanuar 2018, 09:44
ja ongi oü pullimees? wtf...
Kollektivistid30. jaanuar 2018, 09:38
Meil juba on paar natsionaal sotsialistlikku parteid. Kohad juba kinni.
Juks3530. jaanuar 2018, 10:46
Ehk avaldad saladuse? Siis teaks keda valida. Natsionaal sotsialismi sugemetega on vaid varjusurmas olev Iseseisvuspartei, ülejäänud ju puha roosa saast.
Muuseas Aadu meeletu majanduslik edu põhines kapitalismi ja sotsialismi eeliste ühendamisel. Seda et ta oma rahvast lüpsta ei lasknud peetakse tänase päevani inimsuse vastaseks kuriteoks...
Aga30. jaanuar 2018, 15:32
mitu miljonit oma rahvast ta sõtta saatis surema?
vott!30. jaanuar 2018, 23:22
kui tuleks uus Aadu, kes selle osa kordamata jätaks..
et30. jaanuar 2018, 09:26
seltsimehelik kriitika erakonna asutaja suhtes?
valitu30. jaanuar 2018, 09:34
sõjavägi on alamrahva kohustus. Kuigi lapsi saada pole otstarbekas , siis sugutleda meile meeldib.
to et30. jaanuar 2018, 11:07
niipalju võiks ikka tajuda ju maailma, et erakonna asutaja ei ole pidanud käima sõjaväes, meil pole veel naistele kohustuslik, varsti on, sest hanso ajab seda ihu ja hingega. ja erakonna asutaja tervises esineva puude üle ilkuda ehk lastetuse - no nii madalale poleks arvanud, et isegi vasakpoolne laskub.
MK30. jaanuar 2018, 09:24
Selle peale ei oskagi midagi kosta. Kui palju sallimatust ja mustvalget maailmapilti siis juba esimesed kaks kolm lauset sisaldasid. Mingid kummipaadid, Sinimäed ja Rootsi põgenemine. Eks veidrikke on igas riigis. Tavaliselt tulevad kivi alt välja siis, kui valitseb üldine rahulolematus ning siis hakkab ka populism võimust võtma. Podemos või ntx Kataloonia iseseisvujad, Korsika iseseisvujad ja Brexit.
agressiivne keskpärasus30. jaanuar 2018, 09:54
Maailmapilt peabki olema suhteliselt must-valge ja selge. Praegu aga kiputakse seda pilti võimalikult värviliseks tegema ja samal ajal aetakse värvid ka võimalikult tuhmiks. Ainus eesmärk on mõnusalt eksisteerida ja oleskleda. Leida põhjuseid, kuidas mitte tööd teha ja otsida igasuguseid ettekäändeid toetuste saamiseks. Vastutustunne ja kohustused ei kuulu nende MK ja tema taoliste inimeste mõttemaailma ning arusaamistesse.
MK30. jaanuar 2018, 11:08
Nojah, eks mustvalge maailmapilt tekibki, kui kogu aeg käib mingi meie-nemad lihtne vastandamine. Venelased vs eestlased, immigrandid vs eestlased, välismaalased kes töö ära võtavad vs kohalikud. Lihtne on sellist maailmapilti omandada, kui pole reisinud või ei räägi keeli või pole töötanud rahvusvahelises ettevõttes või pole töötanud kolleegidega kes on pärit teisest riigist või teisest kultuuris või pole elanud mõnes Euroopa suurlinnas. Siuke mõtlemine ei vii paraku kuidagi edasi, sest milline haritud tööjõud, kelle puudusest meil kogu aeg räägitakse, tahab sellisesses ühiskonda tulla? Ainult heledeate juuste, valge nahaga ning siniste silmadega kristlased on teretulnud või? Mujal maailmas elades, reisides, inimestega kokku puutudes on täiesti normaalne, et tekibki hall pilt. Et kõik ei ole mustvalge või lihtne vastandamine ja igal asjal ongi mitu tahku. Mind tunned sa sama vähe, kui mina sind, sestap ei ole sa adekvaatne andma hinnanguid minu vastutustunde ja kohustuste kohta.
Selleks30. jaanuar 2018, 12:58
et aru saada, kellega tegemist ei peagi ühes lauas liitrite kaupa viina ära kulistama või temaga ühte heitma. Piisab ka paarist kirja pandud lausest.
primitiivsetel30. jaanuar 2018, 16:08
inimestel on maailmapilt must - valge.
Sellisest30. jaanuar 2018, 18:45
ilusast jutust võib välja lugeda seda, et meil ei ole vaja ei sõjaväge, ei migratsiooniametit ega PPA-d ja paljusid teisi ameteid, mis kaitseks meie väikest rahvust ja riiki. Kohalikku eesti aborigeeni ei olegi vaja tööturul kaitsta ja kõik, kes reisida ei taha või ei saa ja võõrkeeli ei räägi, need võivad platsi vabastada Euroopa suurlinnadest pärit teisest kultuurist haritud välismaa spetsialistidele. Sina tahaksid oma koju tulles eest leida seda, mida sa ringi kolades ja tööd tehes nägid ja tundsid e. teisest kultuurist pärit võõrkeelt rääkivaid tegelasi. Sa ju saad aru, et enamus eestimaalaseid nii elada ei taha, egas muidu see Eesti Riik sellisena ei püsiks. Sinu arvates olid ja on need, kes Eesti vabaduse eest võitlesid ja seisavad, täiesti mõttetud tüübid. Väga kurb on kuulda ja vaadata, kuidas rohkelt aktiviseerunud pestud ajudega kirju-mirjud oma väikest riiki püüavad hävitada, milles nad ise rahulikult ja segamatult üles on sirgunud. Kurb.
30. jaanuar 2018, 09:22
voh õige Eesti mehe jutt,ja see meie nn.kaitseminister kas püssi üldse ongi käes polügoonil hoidnud
kui räägid hr Mikserist siis eksid30. jaanuar 2018, 09:36
Tema on mees ,kes oskab meid kaitsta ja on samas ka ise karm sõjamees.
hahaha30. jaanuar 2018, 11:09
vaata seda kõverikku, mees või asi :D ainult karu tagamikku oskab kollegi saata, sellega tema oskused piirduvadki.
Mart30. jaanuar 2018, 09:22
vanasõna30. jaanuar 2018, 09:19
!. Kes ise ei tea, see õpetab teisi!
2. Kui pime juhib pimedat, siis lõpuks kukuvad mõlemad auku!
30. jaanuar 2018, 10:43
Sobib loo autori kohta hästi.
to vanasõna30. jaanuar 2018, 11:10
mikseri kohta lausa vanasõna loodud :D
john30. jaanuar 2018, 09:19
mis lolli juttu see jorss puhub-mis sõjavägi ja abielu naisega???tänapüeval on kärgpered ja homokooselud ning lesbisuhe.abielu on iganenud väljund poolearustele.
naer30. jaanuar 2018, 09:45
andke mehepojale natuke võimu ja näete ennast imet tabamas. Muutub tundmatuseni juba järgmiseks päevaks nagu keskerakonnas võimu haaranud Ratas, kes enne väimule saamist ei tahtnud Rail Baltiku ehitamisest kuuldagi , aga nagu toolile sai avastas, et Rail on eesti rahva jaoks ainuke väljapääs-
30. jaanuar 2018, 09:19
ometi üks õige Eestimaa mees ja see ju ei meeeldi meie poliitprostituuutidele sugugi
30. jaanuar 2018, 09:51
Vaat kui kerge on ullikesed pöördesse viia.
irw30. jaanuar 2018, 10:42
see jutt tolle mehepoja suust on hülge möla.
Pensionär.30. jaanuar 2018, 11:36
To-irv.Tööaeg -marss tööle!
30. jaanuar 2018, 09:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
seda et30. jaanuar 2018, 11:11
geid ongi vastikud. need, kes sellega ei eputa, need on normaalsed, aga ülejäänud on jäIedad.
30. jaanuar 2018, 09:18
meie maa soodivad välja õpetatut valtsejad
henno 30. jaanuar 2018, 09:15
ja endal kulus naisevõtuks ka 10 aastat.
Mida taotled?30. jaanuar 2018, 09:22
Kas tal siis on või ei ole naine, kas ta räägib tõtt või ei räägib?
Ei maksa eutot!30. jaanuar 2018, 09:12
Miks see kohale ei jõua?
30. jaanuar 2018, 09:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sina ju ei ole selline, eks30. jaanuar 2018, 09:23
järelikult kõrgelaubalised ongi just sellised nagu tema kirjeldab
30. jaanuar 2018, 09:07
õige Eesti mees ja sõjaväes käinud otsekohese ütlemisega meeldigu see meie poliitikutele või mis ahvid nad seal on ,või mitte midagi ei ole teha aga see praegune kaitseminister on ju kloun
Jüri Luik30. jaanuar 2018, 16:49
on siis sinu arvates kloun, kes ise oled? Isegi seda vist ei tea, kes on kaitseminister paegu, aga haugud ja hammustad.
hxdf30. jaanuar 2018, 08:59
judinad jooksevad üle selja ja kananahk tuleb ihule, kui mõelda meie kaitseministrile, kes näeb täpselt välja tõeline alfaisane ja tugev isane.. paras kaitsja Eestile tõesti
Nimi30. jaanuar 2018, 09:09
kas ajakirja Vikerkaar kunagine toimetaja? Vikerkaar - hmmm??? :) :)
30. jaanuar 2018, 09:27
Mis Vikerkaaril on viga!?
Nõustun30. jaanuar 2018, 08:54
Pered peaks olema au sees
Jah!30. jaanuar 2018, 09:09
Ja kaitsejõude peaks ikka juhatama MEES, mitte kabinetirotist tagumikusoojendaja, kes tegelikust sõjategevusest ilmselt pole isegi unes näinud! Või Eestit eimokupeerita paari päevaga?! Muidugi mitte, seda tehakse PAARI TUNNIGA! Ja kui suur on siis tõenäosus mingist tõesest abist lollidemaale, kus maailma võimsama riigi presidenti jätkuvalt sõimatakse, mõnitatakse ja solvatakse 24/7?
Taevakene30. jaanuar 2018, 12:20
Kaitsejõude juhibki sõjaväelane. Ministrikohad on poliitilised ametid, mitte spetsialistide ametid. Poliitiline amet tähendab seda, kui keegi veel ei tea, et sellel kohal olev inimene viib ellu oma erakonna poliitikat, mitte ei juhi kaitseväge.
30. jaanuar 2018, 13:20
ÕL valvekommentaatoritelt on palju nõuda selliseid teadmisi. Piinlik päris lugeda selliseid kommentaare.
on ju30. jaanuar 2018, 09:11
isased omavahel, emased omavahel.
aga kõige kenam on alles olevatest peredest isad üle lüüa , see on tõeline hoolivus ja neid daame me imetleme
keitid ja kajad ja viljad30. jaanuar 2018, 09:12
koos tuleb modereerida ?
Kas aitab ?
Huiallukas30. jaanuar 2018, 08:35
Olen karjäärinaine ja vahetan mehi ja blondeerin kah.
kas mehi30. jaanuar 2018, 09:38
30. jaanuar 2018, 18:06
30. jaanuar 2018, 08:21
Aitab olemasplevatest erakondadest juba küll.Erki Nool näitas taset.Ei,ei,enam ei taha neid jutupaunikuid.
jah30. jaanuar 2018, 08:34
erakondi on tõesti rohkem kui küll kuid rahva huvide eest seisjaid on hetkel vaid üks
irw30. jaanuar 2018, 08:50
Kas härra Huu oma perekonnaga?
jaa,partorg isi30. jaanuar 2018, 09:13
seisab rahva huvide eest, teised hoolivad ja ühed on populistid
rahvas mahub oma karmanisse,midsgi ei jää üle
30. jaanuar 2018, 08:46
Tõniste pani ka Noole vääriliselt.
Jauram30. jaanuar 2018, 09:17
Egas Aunaste parem ole ...!? Neid ju seal lausa 101 ...!
oi kui tubli oled30. jaanuar 2018, 09:29
Et siis sina oled selline mees, kel naine ja lapsed kodus on olemas (muidu esimese ringi naine, mitte järjekordne tibin) kes ei vingu, kes riigi ei kiru, ja välismaaga ei ähvarda.
Milleks 30. jaanuar 2018, 08:11
Milleks lapsi?? Absurdsed elatismaksud, halvemal juhul eluaegne tippvõlg, EI Aitäh.
Huvitav30. jaanuar 2018, 08:18
prqu30. jaanuar 2018, 08:39
ega igast umbtänavast pea läbisõiduteed tegema - kui inime juba tajub, et ta pole piisavalt võimekas lapsi kasvatama, las panustab abitegevustega rahva püsimisse.
milleks30. jaanuar 2018, 08:46
õnneks mitte ainult raha pärast. Tol ajal ei olnud lollidemaa seadust, mis oleks võimaldanuks emal, raha nimel nii öelda ära keerata.
kas30. jaanuar 2018, 09:18
keegi palus mind teha? Ise küll ei soovinud siia ilma tulla.
väga30. jaanuar 2018, 09:19
Jauram30. jaanuar 2018, 09:20
... siis oli elu elamisväärsem, nüüd aga !?
30. jaanuar 2018, 09:39
Elamisväärsem? Koheldi nagu ketikoera
Jah30. jaanuar 2018, 08:57
Last tehes ei mõtle tema üleskasvatamisele, vaid elatismaksule ???
to: Jah / 08:57, 30. jaan 201830. jaanuar 2018, 09:05
Täpselt nii, Eesti riigis muud moodi ei saagi ju. Üksikema huvi on ainult raha. Inimsuhted ei ole olulised.
see tundub olema ühe vastutustundega ja õige MEHE aus jutt30. jaanuar 2018, 09:16
kui partner jääb nn.ooterszhiimile, keeratakse hõlmad vöö vahele ja kaotakse .Vahel kaabu kerkib, alati mitte.
Minekuga on kiirevõitu.
30. jaanuar 2018, 09:37
... ja suureks kasvades neist saavad sinusugused vingatsid
maali30. jaanuar 2018, 08:10
natuke oleks võinud kooliskäimisest ka külge jääda aga ju läks kogu tähelepanu suusaninadele.
Sam30. jaanuar 2018, 08:00
Pahvka ,sa ka ei arene - oled samal tasemel ,kui 25 aastat tagasi Otepääl trenni tehes. Kahju sinust ,kuid oled oma Sinimägede jutuga ajast kaugele maha jäänud . Hari natuke ennast ja vaata ,mis maailmas toimub - suusatamises olid kõva mees ,kuid seda jääb väheseks ,et teostada ennast suures poliitikas. Edu ja rohkem emotsionaalset intelligentsust sulle !
Jauram30. jaanuar 2018, 07:56
Ühesõnaga ... TATIKAD valitsevad !
Pohlad30. jaanuar 2018, 07:36
Rohkem sallivust, kõike võib vabalt võtta!
oma kodu30. jaanuar 2018, 07:39
käest ära andma ma vabalt ei võta.
kas30. jaanuar 2018, 09:16
ätt.30. jaanuar 2018, 07:26
Miks noori kritiseerida-elan möbleeritud üürikorteris elukaaslasega.Milleks mulle lapsed siia segama ja kui peaksid sündima siis selleks ajaks olen juba uue elukaaslasega teises kohas.Miks peaksin sõjaväes teenima,hommikul käsu peale tõusma,rividrilli tegema jne.Palju parem on teatud ajani elada papa mamma juures.Pealegi kogu aeg räägitakse kui sõjaks läheb siis paar päeva ja valmis,milleks selle paari päeva pärast peaks pikalt ebamugavusi tundma ?
ätt on eestimeelne30. jaanuar 2018, 09:17
milleks meid NATO ja oma USA abistamas on.
30. jaanuar 2018, 07:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. jaanuar 2018, 08:03
Nii on, sportlane ju.
näss30. jaanuar 2018, 08:22
Tänapäeva tippspordis ajudeta läbi ei löö.
30. jaanuar 2018, 08:36
Ta pole ju tänapäevast.
ta möödunud sajandist pärit imelik30. jaanuar 2018, 09:18
keda peab vihkama ja keda peab materdama ,Lesbiks ja joodikuks karjuma .
einoh30. jaanuar 2018, 12:23
...Tänapäeva tippspordis ajudeta läbi ei löö...
...
pigem ikka vastupidi!
nõukaajal olid mehed ja naised spordis MITTEturistid.
tänane eesti "tippsportlane" on kui pehmekskeedetud vatilaps!
30. jaanuar 2018, 07:11
Algus oli paljutõotav ja siis see "Teen kummipaati auke". Vaata, et ennast auklikuks ei tehta. Selline imelik suhtumine - kõik peate olema nagu mina.
Mädanik30. jaanuar 2018, 07:08
Eestlust ja eestimaad pole noorele vaja oma enda raha eest.Saab ka ilma laenuta ja eestimaata elatud oma elu.
Irw30. jaanuar 2018, 12:40
Tartus ruudu hind ainult 1500-3000 eurot.
söör fon krat 30. jaanuar 2018, 06:23
Abielu suhtes on tal õigus. Meil elavad siin jänesed kes kardavad abielluda
söör fon krat 30. jaanuar 2018, 08:18
Sa oled haige inimene, igal pool näed ainult pagulasi
Huvitaw,30. jaanuar 2018, 08:50
ma näen neid juba igapäevaselt, ja väga paljud sellises vanuseklassis (keskmise üliõpilase east ammu väljas), kes ei peaks siin olema, vaid oma kodumaad üles ehitama - kas ma olen ka haige, kui oma kodumaa ja rahva ühtse tuleviku pärast kardan, ja mõtlen, et mis neist meile kasu?
No ega iga krokodiliga saagi abielluda30. jaanuar 2018, 08:37
Aga voodisse pugeda30. jaanuar 2018, 11:17
küll on selle krokodilliga kõlvanud.
no ega iga krokodilliga.....-le30. jaanuar 2018, 11:39
.. aga magatada krokodilli saad küll~!
Fon30. jaanuar 2018, 09:07
Sööriid ja mädanikud on nägijaks saanud ?
erik30. jaanuar 2018, 04:19
Tulistas artikli tasuliseks.
krs30. jaanuar 2018, 07:36
Kas oleks pidanud üle andma Politseile või Kaitseväele ?
Meil on 30. jaanuar 2018, 08:52
PPA - politsei ja piirivalve ühes, nii et jahh, oleks võind anda selle piirivalvele
Ivari on tähtis mees30. jaanuar 2018, 07:56
vaatab siia ja vaatab sinna. Siis võtab kamalauga raha ja viskab selle lõkkesse !
Maksumaksjad-nüüd andke uus raha ja siis Ivari võtab järgmise suss vuss projekti ette.
kesse siis30. jaanuar 2018, 09:20
rikast suurriiki juhib korraliku kolina saatel ja kesse omanike tallad lipmpsib
Ka järjekordne näide reformierakonna valitsemisajast30. jaanuar 2018, 09:34
Ainult üks vale ja vassimine