Blogid

KATRIN LUSTI BLOGI | Kas Euroopa Liit toetab Eestit idapiiri ehitusel? (100)

LISA KOMMENTAAR

Lusti viis tasuta asju saada5. veebruar 2018, 20:52
Omari jama lahendas välisministeerium ajal, kui Lust tegi reklaami ministrile presidendivalimiste kampaania ajal.
nüüd lahendab Lusti kümneid jamasid tv3 advokaat Nõmper, keda Lust tituleerib Eesti parimaks advokaadiks oma kuuuurijas. no ega tv3 ei jõua ka Lusti eest krõbedaid advokaadiarveid tasuda...
Lust on hulluks läinud5. veebruar 2018, 20:18
kuuuurijas käsitleb ta kaklust, kus üht osapoolt esindab advokaat Nõmper. seesama kes pidevalt peab klattima Lusti jamasid. on see nüüd reklaam või antireklaam?
tom5. veebruar 2018, 16:09
kes viitsib natukenegi kuugeldada leiab kohe,et EV on juba kümme aastat tagasi saanud EL ja teistelt riikidelt 89mil eurot välispiiri välja ehitamiseks. Küsige kapolt kuhu raha kadus?
konsa5. veebruar 2018, 11:16
KATRIN LUSTI BLOGI | Kas Euroopa Liit toetab Eestit idapiiri ehitusel?
.-.-.-.-
väga hea katrin, väga hea
Mesasja5. veebruar 2018, 01:26
Piiri pole, sest pole piirilepingutki. Nüüd loodi olukord, et tuleb hakata kähku piiri ehitama, aga kuhu? Ajutisele kontrolljoonele! Ja sellega piir põlistada. Tekib tunne, et see rahvas ei vääri oma enda riiki. Taasiseseisvumisest möödub varsti 30 aastat. Selle ajaga pole suudetud toimivat riiki ehitada vaid kõik lootusetult nässu ajada. Saate seda, mida väärite.
Andrus Ansip oli tark riigijuht ja tema4. veebruar 2018, 23:46
poolt juhitud,haritud inimestega komplekteeritud valitsused tõid meile palju kasu.Siiski on meelde jäänud nüüd hämaks osutunud jutud sellest et Eesti idapiir on kindlalt kaitstud. Jumal hoidku - idapiir on olnud ju sisuliselt kaitseta ja piiri terroristidest kubiseva Rootsiga hoitakse praeguse Ratase(Toomi) Valitsuse poolt lahti lausa demonstratiivselt .
selle4. veebruar 2018, 21:52
toetuse abil on meil ammu idapiir valmis!
Kulla katrin4. veebruar 2018, 23:27
Toetas juba 5 aastat tagasi 80 miljoni euroga. Ardo Aasmäe sõnul varastati see raha lihtsalt ära reformi poolt.
no4. veebruar 2018, 19:09
miks seda piiri sellise summa eest sinna vale koha peale ehitada?
SInna tuleb ehitada, kuhu rahulepingu järgi piir kokku lepiti!
Nojah5. veebruar 2018, 01:28
Aga rahu lõppes II MS-ga. Vahet pole, kes rahulepingut rikkus, see leping ei kehti enam.
paljud5. veebruar 2018, 07:56
soovivad ajaloo peatumist neile sobivaimal hetkel.
rikas4. veebruar 2018, 18:40
teeb mis rikas tahab . Lukk on looma jaoks , aed samuti . Kui kulub miljard , siis mingu trumm koos pulkadega . Milleks pensionid , nagunii kolivad esivanemate juurde. Raha nigu raba .
ardex4. veebruar 2018, 18:31
Minuarust suht mõtetu raharaiskamine.Kui silmas pidada sigade aafrika katku siis selle vastu on tarast abi kindlasti.Kontrabandisti see tara küll ei takista ja veel vähem välisvaenlast.
miks on reformikatel hea Lusti kasutada4. veebruar 2018, 15:18
kui poliitik moonutab otseselt fakte, siis võib see talle kalliks maksma minna. Lustil on tänu omaaegsele malemängimisele õhtulehe juhatuse kabinetis tagatud seljatagune tv3-s, ükski lollus ja seaduserikkumine ei saa talle saatuslikuks.
näide faktide moonutamisest, otsesest laimamisest. pärast seda kui postimehe artiklis tõestati, et NO teater pole ühtegi tehingut sõlminud mtü-ga Punased Purjed, vastab Lust, et on küll. nimelt oli mtü-l leping Vanalinna Stuudioga. Lust väidab, et see stuudio on NO eelkäija. rumaluse tipp! neid seob ainult neile kasutada antud endse poliithariduse maja hoone. VL stuudio olo nii suurter võlgades, et isegi eluvõõrad kultuuriinimesed poleks olnud nõus hakkama nende õigusjärglaseks.
NO994. veebruar 2018, 18:09
Vastupidi, Lust tõestas et NO99 teater on sõlminud Tiit Ojasoo ja Ene-Liis Semperi MTÜ-ga Punased Purjed keelatud tehinguid.
https://www.postimees.ee/4395533/no99-teatri-ja-mtu-punased-purjed-vahel-pole-uhtegi-tehingut-toimun...
algusest peale4. veebruar 2018, 14:36
pidanuks PPA juhi kohal olema palju elukogenum ja haritum inimene. Mitte alustama ümberkorraldusi oma kabineti remondist. See on praegu 1 mehe tahtmine ametisse jääda, paraku saanud juba 2 kollast kaarti. Ei toeta.
parim nali4. veebruar 2018, 14:13
"küll me jõuame pärast uurida kuhu see raha läks".
jutt käib rohkem kui sajast miljonist, aga Lusti see ei morjenda!
samas ei mahu talle hinge, et tema nüüdne Kilgi aseaine Seli võib kogemata teha väikse kingituse oma hotellis teatritegijatele.
Savisaarel on raha otsas ja Lust on nüüd pühendunud oravate peost terade nokkimisele.
kuhu kadus kommentaar4. veebruar 2018, 13:58
lustiuurija4. veebruar 2018, 13:57
tühja neist reformikate sadadest ja tuhandetest!
Lusti jaoks on see peenraha.
miks ta reformikate vastu nii leebe on? meenutame. reformi poliitikud päästsid Lusti suurest jamas- Omari jaoks kogutud annetuste pihtapanemise skandaalist. Lust puges Marina Kaljurannale presidendi valimiste kampaania ajal ja kampaania juht Pentus-Rosimannus korraldas Omari asjad ära. välismini rahadega toodi Omar Eestisse, ministeerium määras talle igakuise taskuraha 500 eurot, lisaks makstakse ilmselt ka stipi, hüvitatakse eluasemekulud. praeguseks hetkekd peaks taskuraha olema makstud juba 9000 eurot.
kuna Lusti osalemisest kampaanias oli vähe kasu tasub ta parteile oma auvõlga siiani. tema rünnakud teatri ja presidendi vastu toimuvad ju reformikate dirigeerimisel. seetõttu ka Gräzini ja Sutropi kaasamine.
mis piir4. veebruar 2018, 10:11
tuleb ehitada EESTI MÜÜR , millest vainlase tankid ei saa üle ega ümbert !
0074. veebruar 2018, 09:21
Kas pole imelik ,Eesti ehitab piiri kuid piirilepingut polegi ratifitseeritud?Mis siis kui suur Venemaa ütleb,et piir ei ole õige koha peal,kas hakkame uuesti tegema?Ja jälle miljonid lendavad paremale ja vasakule.Ja EL on juba ehitamiseks raha andnud ainult ei tea kelle taskusse see on läinud.
Tartu rahu.4. veebruar 2018, 12:00
Piir polegi õige koha peal.
Tiit Kärner4. veebruar 2018, 08:40
Zz4. veebruar 2018, 08:14
..kohvri värki peaks ikka palju põhjalikumalt uurima..kas tema tööalane tegevus oli seaduslik..ise kahtlen küll, sest ta oli vastaspoolele teada..
ain4. veebruar 2018, 07:15
ah nüüd on siis kommunistidel sesa toompeal vaja venemaa ja eesti vahele teha vöimas tara? aga ise müüsid eesti maha kommunistlikule venemaale-nüüd müüdi siis okupantlikule ameerikale!?
Sander4. veebruar 2018, 03:24
Logika järgi peaks piiriehitus olema, naabriga kahasse, seega kulud pooleks. Kaasajal on selline superkindel piir sama oluline kui jänesel stop-tuli. Läänekaudu tuleb sisse kordades rohkem saasta ja mis eriti küüniline, SEADUSLIKULT.
Rein4. veebruar 2018, 00:57
Katrin lust voiks uurida miks eestis on niipalju epakomponeistsei autojuhte rekkaroolis?kas koolitus puudub?või on lammaxte ostetut loat?
Sander4. veebruar 2018, 03:20
"epakomponeistsei",-kas mingi uus diagnoos ja mis maksevahend on "lammaxte"? Sina superkirjanik, püüa enne "Enter´t", silmad üle ridade lasta.
A misseeonsee 4. veebruar 2018, 07:06
ostetut loat? kakoi jazõk?
piir3. veebruar 2018, 23:24
Sellist küsimust ei saa üldse püstitada. MInd paneb imestama see, kuidas varem pole ametlikult püstitatud seda küsimust- kuidas sai Eesti üldse EL kui idapiiri ponud olemaski?Esimene samm oleks pidanud olema piiri väjaehitamine EL rahadega
äri eelkõige4. veebruar 2018, 08:20
Asjalikum oleks Vene Euroopa Liitu võtta , jääks kemplemine ära.
õpetaja3. veebruar 2018, 23:18
need seitseteist vietlamlast kaks aastat tagasi tulid üle minu maa, neil vedas et piirivalve enne peale sai. Naabrimemm oli positsioonil ja oleks neist seakartetšiga tina täis hakkliha teinud! Ta on nii äge eit!!!
Jüri3. veebruar 2018, 23:17
Aga meil pole ju Venemaaga piiri. On ainult mingi kontrolljoon ja seda paarisaja milliga kindlustada???
RAA3. veebruar 2018, 23:06
Piirid olgu valla,musti nagu muda.Kardetakse venelasi siis saab head relvaäri teha!!!
4. veebruar 2018, 01:03
Idapiiri pole vaja,on vaja kiiresti teha lätimüür,et seda kohutavat solkalkot siia enam ei imbuks,ja ei hävitaks meie rahvast.
Meie rahvast ei hävita viin ja Läti. See viin ei ole solk. Meie rahvast hävitavad meie valitsejad.4. veebruar 2018, 08:00
5. veebruar 2018, 13:08
Aga äkki nutumüür aitab
7775. veebruar 2018, 14:36
Ei tea,et keegi Läti viinast oleks otsad andnud.
No6. veebruar 2018, 11:05
Lätist saadav Ukraina viin on tunduvalt parem kui Eestis müüdav solk.
Sa tundud ebapädev olema, lahmid lampi.
"KATRIN LUSTI BLOGI |Kas Euroopa Liit toetab Eestit idapiiri ehitusel?"3. veebruar 2018, 22:55
Nagu poliitik juba - vastust pole, keerutab muud juttu. Sogab sekka mingit Ungarit.
eelu3. veebruar 2018, 22:27
Alles purjetaja pani käe alla vabale rahale siis jääb Rooma maja ära ja 5 milli alles!!!
Euroopa liidul3. veebruar 2018, 21:26
pole mingeid välispiire ei põhjas, lõunas ega läänes, milleks siis peaks vaja olema mingit idapiiri ? Välispiir tundub olevat kuskil aafrika teisel poolel ja sisse kõnnib iga hulgus kes soovib, kes ei soovi ise tulla see tuuakse vägisi "piirivalve laevadega " üle eu piiri.
Ämber3. veebruar 2018, 21:02
Piiriehituse summad on veel köki-möki. Tõenäoliselt kallineb ka R/B prognoositust poole võrra
Lugeja3. veebruar 2018, 20:37
EL andis juba ammu 80 "milli" Ida-Eesti piiri ehitamiseks, aga reformerite kamp pani selle raha omale tasku.
vana3. veebruar 2018, 20:31
Missugune mola kaib! Haiget inimesed!
A3. veebruar 2018, 23:05
Mis asi see "molla" veel on? Ja miks te haiged inimesed olete? Pöörduge viivitamta arstile!
lugeja3. veebruar 2018, 20:23
Ega rasked vene tankid ei saaks soost läbi, sellepärast ehitatakse sinna korralik tee, mida mööda neil parem tulla oleks.
neil olevat raketid ja muud ka olemas, tanke veetakse3. veebruar 2018, 20:47
suurte lennukitega vajadusel. Ei seda teed ole nende heaks vaja. See on teistele
Qwert3. veebruar 2018, 20:00
Minul ei ole midagi selle tara ehitamise vastu ükskõik, mis nime see ka ei kannaks. Mind paneb hoopis imestama see eelarvega täiega metsa panemine isegi mitte paari protsendiga, vaid ikka kordes. Kas autor nii ei arva, et just see maksumaksja rahaga laialt käitumine ajab närvi?
aadu3. veebruar 2018, 23:10
meie riigis üksikuid numbreid ei tunta,ikka kõik on kordades,,isegi hinnatõusud pole paar protsenti vaid paar korda
eeri3. veebruar 2018, 19:33
Selle raha eest saaks 2,5m sügava ja 5m laia veekraavi, mille kaldale vähemalt 3m kõrgune müratõke. Vot see oleks juba piir. Piiri saaks kontrollida nii paadiga, ATV-ga, jalgrattaga või jalgsi.
on4. veebruar 2018, 00:30
seal kraavis hea varjata end piiririkkujal, sest paljukest seda sood on, kõrgustikelt voolab ju vesi ära ja seal pole muud avastajat kui drooniga iga meetri peal , kalliks läheb kui vett sisse vedama hakkad, et paadiga kontrolli teha...lõunas vähemalt aga narvatagusega-esisega pole ma kursis.
BA3. veebruar 2018, 18:48
Euroopa liit peaks selle kinni maksma sest see on nende välis piir.
just just3. veebruar 2018, 18:27
vanamutid ja vanamehed,ei tohi Eestis midagi ehitada...vinguge ikka rohkem ja valjemini!
3. veebruar 2018, 18:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hhh3. veebruar 2018, 20:10
Rikkus eesti poole peal vene piiri? Pea joomisega piiri, iivan.
hn, olete siis tunnistaja, et ta eesti poolel oli3. veebruar 2018, 20:48
aga see räägib vasti hr.Vaheri tänapäevastele sõnadele.
Vanamees3. veebruar 2018, 18:21
Nüüd siis ehitatakse Kohveri pärast kaks rida traataeda ja see peab kõik kinni..., kaasaarvatud vene tankid, JOHHAIDII, MILLINE LARISTAMINE!
3. veebruar 2018, 18:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
taltu, kremli troll3. veebruar 2018, 20:13
Ükski teine riik ei ole meile nii ohtlik kui Venemaa.
kas teid ei kaitse USA3. veebruar 2018, 20:49
egaNATO ja olete värisemas vaprusest ?
on4. veebruar 2018, 00:34
ohtlik mõni partei, mõni äärmuslane jne. aga terve maa pole kunagi ohtlik olnud- kui venemaa tahtnuks, siis sul elektrit poleks, sest nende käes on meie voolusageduse kindlustamine, samuti poleks sul gaasi ega bensiini, see kõbeke mis põhja poolt tuleb, ei varusta meie riiki nädalakski, nii on.
trollile4. veebruar 2018, 08:41
Mine ütle seda vovale ja saab kohe preemiaks 7 grammi tina.
Elts3. veebruar 2018, 17:56
Mis sellel praegusel piiril viga on?Miks riik peab uue piiri ehitama ja need NLiidu aegsed piirid tähistama.Mina olen selle poolt , et need piirid peaks Venemaaga kehtestama ja Eesti peab saama tagasi kasvöi mingi osa venemaalt mis on Tartu rahuga sölmitud .Siis ehitagu uus piir , kui saadakse teatut Petseri maad tagasi , mis ajalooliselt kuulus Eestile.See NLaegne piiri märkidega euro sendid on ka ajaloo häbi , mida on kantud eesti myntide tagakyljele.
realist4. veebruar 2018, 08:25
Ei saa see riigike oma külade ja maaelu allesjäämisega hakkama, mida veel teha selle Tartu rahu aladega.
Lugeja3. veebruar 2018, 17:54
Ungaris ei ehitatud mitte piiri, vaid tara, mis polnud mõeldud sõjavägede või diversantide takistuseks, vaid tavainimeste sisse-välja liikumise piiramiseks. Ükski naaber pole neid sõjaliselt ähvardanud.
Jürka3. veebruar 2018, 17:49
Vene spioonid ja diversandid tuleva Eestisse õigete dokumentide ja liinilennukiga. Kas mõne salasuitsuvedaja ja paarikümne vietnamlase pärast on vaja hirmkallist piiri ehitada?
Jah3. veebruar 2018, 17:56
selle sildi varjus saab taskuid3. veebruar 2018, 20:50
kotte ja kappe uuesti täita.
Eelmised rahad vudisid kus qrt
Ehh5. veebruar 2018, 07:27
Uuel valitsusel pikalt opositsioonis istudes taskud tühjad, olge inimesed, saage neist kah aru.
nõus3. veebruar 2018, 17:32
et meil ei ole korralikult välja ehitatud piiri. Aga meil ei ole ka korralikult väljõpetatud piirivalvureid. Meil on ainult politsei. Piirivalvet on ühinemisest alates kotitud. Piiri seire on pea et olematu. Üle 1000 km merepiiri, kes seda valvab? EL investeeris omal ajal seadmetesse, mis kiirendasid piiri ületamist. Ref tegi aga pattu ühendades politsei ja piirivalve.
Mjah5. veebruar 2018, 07:32
Vaher oli vist see, kes lubas, et piiri hakkab valvama elektroonika - kaamerad, troonid ja mis kõik veel. Tahaks näha seda imet kui nt 8 vietnaamlast kinni peetakse ja kordonisse veetakse.
kohe varsti3. veebruar 2018, 16:26
EU kolhoosi toetused vähenevad eestile,,äkki hakkate ise ka m6tlema
meelis3. veebruar 2018, 20:58
MTÜ-DEL SIIS VESI AHJUS.
Vmaamiis3. veebruar 2018, 16:11
Minu mällu lööb ka sisse,et EU ja vist ka Norra jagas juba mõned kümned(sajad) miljonid eurod ,see siis läks arutelude katteks!!??
tehti ekspertiisi3. veebruar 2018, 20:51
3. veebruar 2018, 16:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
töö peavad tegema ´kesikud3. veebruar 2018, 20:51
ja loomulikult muidu. Tasuta. Ega oma money raisata saa,
aadu3. veebruar 2018, 23:12
T.Mets3. veebruar 2018, 15:40
Selle piiriga on huvitav. Nõuka ajal oli piir selline, et ka kärbes poleks üle lennanud. Piir tehti ikka tollal selleks, et Liidust keegi jalga ei laseks. Kas nüüd siis oleme samal tasemel. Aga miks venelane on omapoolse piiri suhtes ükskõikne ja ei mata miljoneid tarbetu rajatise tarbeks, kartmata, et vene kodanikud võiksid Eestisse põgeneda. Aga meie oleme viie rikkama hulgas ja võime nood sajad miljonid rahuga tuulde loopida
kui3. veebruar 2018, 16:32
jeesti saab oma tara valmis siis on ka venemaa piir kaitstud,et mingid kohvri sugused üle ei pääseks.venemaa vaatab ja naerab ja pole endal vaja midagi teha.
16:323. veebruar 2018, 17:00
Aga mitte ükski roheline mehike ega tarakan ka ei pääse eestisse...!
soo,kui lai !!!!!!!3. veebruar 2018, 20:53
tarakan tuleb siis kui tahab,tarakan tuleb sooja ja toidu pärast lobi igast pilust.
Sibab ja paljuneb.
rohelised mehikesed häirivad ?3. veebruar 2018, 20:54
vast vaja seda lätlaste viinuskit vähem kaanida , ei selles ole vaja iga päev supelda.
Viin rikub nahka.
veel minevikust3. veebruar 2018, 16:34
Nõuka ajal ja kuni ühinemiseni oli ka Euroopa piir kinni. Kelle eest? Meie inimestel oli viisa ja üle piiri saamisega ikka tükk tegu...
MadMax3. veebruar 2018, 16:53
Matthias Rust ju lendas üle piiri ja maandus Moskvas Punasel väljakul.
15:403. veebruar 2018, 16:59
IGAL aastal tuleb Venemaalt Eestisse TUHANDEID migrante! Venemaa ei ehita piiri, sest eestlased EI LÄHE Venemaale! T.Mets võiks küll Venemaale kolida - seal on temale, putinlasele, sobilik kodu....
huvitav, miks te arvate ,et aru on3. veebruar 2018, 20:55
ainult putinlasel ??
Miks nii halvustavalt suhtute oma kaasmaalastesse ? Kes maksab selle eest?
oh ja3. veebruar 2018, 15:20
teatavasti tänapäeval mingi "Hiina müür" piiril ei kaitse sisuliselt millegi eest ammugi suurema gruppi pagulaste eest
fff3. veebruar 2018, 16:47
Ja eesmärk polegi ju mingit müüri sinna ehitada. Igaüks saaks ka sellest uuest piirist üle, kuid kui suur on tõenäosus uue piiri valmissaamise järel mitte vahele jääda... Ma ütleks, et suhteliselt väike, kuna uus piir saab olema ju terves ulatuses tehnilise järelevalve all.
Tiit3. veebruar 2018, 15:20
Keda see aed pidama peab? Salakaubavedajad leiavad teise mooduse. Kui Vene sojavägi tahab tulla siis see aed neid kinni ei pea. Ei pea ka need ülikallid elektroonikaseadmed mida sinna panna tahetakse.
Tiit - saa TARGEMAKS!, 15:203. veebruar 2018, 17:03
Sõjaväge ei peagi PIIR kinni pidama! Sõjaväe VASTU on Eestis paiknev SÕJAVÄGI, POLITSEI ja KAITSELIIT!
Jep5. veebruar 2018, 07:39
Juba praegu visatakse salasuitsud kopteritelt sisemaale, piiridest kaugemale. Kopter lendab nii madalalt, et pildile ei jäägi.
sellest okastraadist sõidavad3. veebruar 2018, 15:11
vene tankid nii lihtsalt üle kui peaks sõda tekkima kui teevad siis tehku korralikult ja pangu rakettidega varustatud droonid piiri patrullima
päss3. veebruar 2018, 15:06
Kui vaadata selle aia kuju mida ehitatakse siis paistab ta olevat ehitatud sellisena,et meie siit plehku ei paneks.
15:063. veebruar 2018, 17:05
Eestlased EI TAHAGI Venemaale minna! Aga IMELIK, et putinlased EI TAHA ka minna aga ülistavad on jumalat Putinit ainult....
to ori ei3. veebruar 2018, 22:17
Kui seal paradiis on, mida sa siin veel kuulad?
No6. veebruar 2018, 11:27
tõlgi normaalsesse Eesti keelde see tekst.
Mingi mõte ka on ?
mhh3. veebruar 2018, 14:58
lugesin üsna ammu vist Maalehest , et EL olevat korra juba toetanud
artiklis oli küsimus, et kuhu jäi see 80 milli
Just3. veebruar 2018, 16:24
Lust võiks ikka teada, et EU juba toetas Eesti idapiiri väljaehitamist. Erkki Bahovski: "2007. aasta lõpus liitus Eesti Schengeni viisaruumiga, mis tähendab dokumentivaba liikumist üle Schengeni viisaruumi riikide piiride. Pole kahtluski, et Schengeni viisaruum on üks populaarseimaid nähtusi, mis on seotud Euroopa Liiduga.
Ent Schengeni viisaruumi saamise üheks eeltingimuseks oli, et Eesti suudab kontrollida oma idapiiri, mis on ühtlasi ka Euroopa Liidu välispiir. Seega oli Eestil suur vastutus. Euroopa Liit sai probleemist aru ja investeeris aastate jooksul idapiiri väljaehitamisse miljard krooni. " Kuhu see raha läks?
15:253. veebruar 2018, 17:05
HAMBAD EEMALE, Reformierakonnast, putinlane!
hm, arudega inime on putinlane3. veebruar 2018, 20:58
ja aus röövel,riigilt varastaja , korralik eestlane ?