Krimi

VIDEOD ja DROONIFOTOD | Reisirongile sõitis ette joobes veoautojuht, üheksa inimest sai viga (173)

LISA KOMMENTAAR

Karin22. veebruar 2018, 14:38
Appi, kirjutasin eespool, et tuleb paigaldada tugev tõkkepuu täies ulatuses ja see komm kustutati,..
Ennekuulmatu.
AINULT RAMMIMINE PANEB RAUDTEE TÖÖLE (mitte inimeste surmad)22. veebruar 2018, 12:02
10 a tagasi, kui inimesed rongi all surid (nagu igal aastal massiliselt), kirjutasin Raudteele, et pangu TÕKKEPUUD - nii lihtne ja odav see ongi. Vastuseks tuli , et see on täiesti mõtetu raha raiskamine ja inimesed on ise süüdi, kui surevad rongi all. Seni kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju miljon eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. Niisiis - mitte inimeste surmad, vaid raha kahju pani Raudtee tööle. Tänu sellele kamikadze rekkale - kes pani Raudtee lõpuks vaeva nägema ja tõkkepuid ehitama. Rongide rammimine autodega annab paremaid tulemusi kui tuhandete inimeste suremine rongi rataste all.
AINULT RAMMIMINE PANEB RAUDTEE TÖÖLE (mitte inimeste surmad)22. veebruar 2018, 12:00
10 a tagasi, kui inimesed rongi all surid (nagu igal aastal massiliselt), kirjutasin Raudteele, et pangu TÕKKEPUUD - nii lihtne ja odav see ongi. Vastuseks tuli , et see on täiesti mõtetu raha raiskamine ja inimesed on ise süüdi, kui surevad rongi all. Seni kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju miljon eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. AINULT RAMMIMINE PANEB RAUDTEE TÖÖLE
(mitte inimeste surmad)
10 a tagasi, kui inimesed rongi all surid (nagu igal aastal massiliselt), kirjutasin Raudteele, et pangu TÕKKEPUUD - nii lihtne ja odav see ongi. Vastuseks tuli , et see on täiesti mõtetu raha raiskamine ja inimesed on ise süüdi, kui surevad rongi all. Seni kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju miljon eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. Niisiis - mitte inimeste surmad, vaid raha kahju pani Raudtee tööle. Tänu sellele kamikadze rekkale - kes pani Raudtee lõpuks vaeva nägema ja tõkkepuid ehitama. Rongide rammimine autodega annab paremaid tulemusi kui tuhandete inimeste suremine rongi rataste all.
Tõkkepuu22. veebruar 2018, 11:36
KUI palju iimesi peab veel surma saama, enne kui raudtee paneb kõikidele raudtee ristmikele TÕKKEPUUD!
Niikaua kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju mitusada tuhat eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. Niisiis - mitte inimeste surmad, vaid raha kahju pani Raudtee tööle.
Kajakas21. veebruar 2018, 17:34
Huvitav, kes kahjud kannab? Kindlustusel on õigus regresskorras süüdlaselt kahju sisse nõuda.
Kahjunõude õigus on ka inimestel, kes viga said. Vaat siis ei jää rahanatukest ka odava Läti viina jaoks!
Kahju22. veebruar 2018, 12:14
Kahju kannatab süüdlane - Raudtee, kuna vaatamata sadade inimeste surmale keeldus panemast TÕKKEPUID!
ei aita 22. veebruar 2018, 13:23
alati leidub neid, kes ka tõkkepuud eirates arvavad, et suudavad rongi eest läbi lipsata ja õnnetuse põhjustavad
to ei aita22. veebruar 2018, 14:35
Pangu siis selline tõkkepuu, kust ei anna läbi lipsata. Ei raatsita ?
Jälle raha kokkuhoid ?
Taat tanumalt21. veebruar 2018, 17:31
Kui ikka hommikul vara promillid sees, siis ei aita ka tõkkepuu!
See mees ei sobi sohvriks, käigu jala!
Joogu siis odavat Läti viina!
Eit21. veebruar 2018, 16:56
Ilmselt tuleb viinahinda veel kergitada, et igaüks seda ohjeldamatult sisse ei kaaniks!
Juhan.21. veebruar 2018, 08:30
Mida teha kiviaedadega mis autole ette hüppavad?
terrorist20. veebruar 2018, 21:13
mõnuleb tilgutite all aga ehk keegi kergendab tema vaeva.
Samas21. veebruar 2018, 05:27
...aga need, kes omal ajal ülesõitudelt tõkkepuude likvideerimise eest palka juurde said, sõidavad uhkete maasturitega.
loogik21. veebruar 2018, 08:44
seal oleks pidanud olema vähemalt paar tõkkepuud järjest ja siis oleks ka kahtlane olnud, kas need rekka kinni peavad. Kui mees on purjus, siis ta ongi purjus. Eurokraav või betoonplokid oleksid ta vast kinni pidanud.
crazy eights @ samas21. veebruar 2018, 22:52
Vaevalt. see toimus juna eelmise sajandi 80-ndatel ja nad kui veel sôidavad siis pigem ratastooolis. Siin nähtavus hea, ja selle l-llpeaga osaluses ônnetuses poleks ükski tôkkepuu suutnud ära hoida.
See on alles Eesti 100. algus.20. veebruar 2018, 21:07
Kui Rail-Baltika rööpmetelt välja lendab,siis on kõik rongisolijad konservikarpi paigaldatud.
Joobes rekkajuht viis kapsaussi ninaga metsapoole. Joppen puhh!
asperger20. veebruar 2018, 20:43
Teisigi sarnaseid ohtlikke ristmikke Eestis. Tallinn-Tartu liinil juhtus mõni aasta tagasi ka õnnetus, kus rongireisija sai surma. Enne kui Rail Balticast rääkida, tuleks sellistesse kohadesse tunnelid või viaduktid ehitada!
oh20. veebruar 2018, 21:21
ei hakka igasugu tunnelite ja viduktidega laristama..stop märgist küll!
mx3520. veebruar 2018, 22:40
ja need tuleb tingimata varustada ohtrate ringteedega...
Eesti Raudtee direktor 20. veebruar 2018, 19:52
aastaid tagasi hakkas raudteede ülesõidu kohtades massiline tõkkepuude ja fooride ära koristamine, ikka kokkuhoiu nimel, tagajärjed on paraku sellised
Huvitav21. veebruar 2018, 05:28
...et kokkuhoid rudtee juhtide palkades ei väljendunud? Ossipid jm noored ärikad, kes seal olid.
Naine 5621. veebruar 2018, 10:30
Ossip on notsu jah.Ükskõik mis firmasse ta ka direktoriks ei läheks,kõikjal kaovad töötajate preemiad välgu kiirusel.
crazy eights @ E R direktor21. veebruar 2018, 22:55
Täpsemini juba üle neljakümne aasta tagasi.
Mis siin tõkkepuu enam aitab 20. veebruar 2018, 19:20
kui veokijuht oli purjus.
Miinustajatele20. veebruar 2018, 22:25
Jah AK ütles ka maha, et autojuht oli alkohoolses joobes.
Aitab küll 21. veebruar 2018, 05:30
Ega ta nii purjus ei olnud!? Lihtsalt stressinapsust veidi vindine.
Mis vahet vindine vôi ei?21. veebruar 2018, 22:57
Kui sôita ei oska, ei päästa tôkepuu ka mitte. Ainult juhul kui koos tôkkepuuga aktiveeruvad ka maamiinid meetri jagu tôkkepuust rööbaste poole.
Tahaks teada20. veebruar 2018, 19:16
...kes see kõrgepalgaline laskis ülesõidukohtadelt tõkkepuud likvideerida!
Kirutud nõuka-ajal olid tõkkepuud ja isegi valvurimutikesed olemas. Siis otsustati need juhtkonna palkade tõstmise nimel kaotada.
Ei õpita vigadest ?20. veebruar 2018, 19:15
Siinkohal võib küll seada venemaa raudtee ülesõidukohtade turvasüsteemi eeskujuks, kus on pea igal vähegi tähtsamal raudtee ülesõidukohal väga tõhus tõkkesüsteem ! Kui tavalised poomid ei peata, siis see teeb oma töö väga tõhusalt !
https://www.youtube.com/watch?v=aJ617jbUM3M
vaataja20. veebruar 2018, 18:34
Isegi EURONEWS,is oli avarii uudisena ära märgitud.
Iga porgand pole tervisele20. veebruar 2018, 18:06
20. veebruar 2018, 19:38
Jah, mõtle koperdab purjus autojuhtidel jalus
kas reisijad olid turvavöödega kinnitatud?20. veebruar 2018, 18:05
Setu20. veebruar 2018, 17:31
No küll om illos pilt, kae nigu Haanja munamäe tornist Petseri liina.
Tuli lätist?20. veebruar 2018, 17:21
Kahju küll.20. veebruar 2018, 17:16
Ei tea, kuhu need vedurijuhid vaatavad või lausa magavad sõidu ajal? Veoauto pole ju sääsk, et jääb kahe silma vahele.
füüsika tunnis magasid või?20. veebruar 2018, 17:26
rong jääb nipsti seisma, nii igaksjuhuks iga ülesõidu juures, et äkki mõni äss ei suvatse peatuda.
Libe oli!20. veebruar 2018, 17:47
Raudtee oli liivatamata!
to kahju küll20. veebruar 2018, 19:40
Kui see iroonia oli, siisehk saab veel aru aga kui tõemeeli nii mõtled, siis pole sul pööningul kõik korras.
pööning korras21. veebruar 2018, 08:42
Aga Sul on pööningul küll kõik korras kui ise aru ei saa, kas tegemist on irooniaga või pole.
juss20. veebruar 2018, 17:04
loodan, et see veoka tihend sest paugust enam elu lõpuni ei taastu. kindustuse onudest kahju, ehk õnnestub see kahju väänata onule ja ta lastele kaela. kui sooda peab olema, et olla sooda.
Suss20. veebruar 2018, 17:55
Ma loodan, et see darvini auhinna kanditaat ei ole jõudnud oma geene kusagile levitada.
Pildilt selgelt paistab20. veebruar 2018, 14:46
Veduril esiklaas jāās, ei saagi nāha kuhu sōidab
rongil on rööpad ees20. veebruar 2018, 17:27
ega rong mööda karjamaad ei sõitnud
mai21. veebruar 2018, 10:08
Reede20. veebruar 2018, 14:17
Miks kaardil on näidatud hoopis teine raudteeületuskoht? Seal ei toimunud õnnetust.
Selgelt on öeldud, et rong oli teel Riisiperest Keila poole mitte Paldiskist Keila poole. Mõni inimene võiks kaarti tunda või uurida targematelt enne kui avaldab lehes valeinfot.
ats20. veebruar 2018, 15:28
Tüüpiline eesti ajakirjaniku töö
kirjatsura20. veebruar 2018, 20:07
Kaart? Risti, poti, ärtu...edasi ei mäleta.
see on see kui tähelepanu pole seal kus vaja 20. veebruar 2018, 14:08
no jah kui ikka silmad ei tööta siis tulevadki sellised paugud ju järgemööda .
on20. veebruar 2018, 13:14
ikka tase, postimehes video kuidas käpardid rekkal ukse 20 minutiga lahti lõikavad.selliseid õnnetusi peaks rohkem olema saavad harjutada.
Brunn20. veebruar 2018, 12:56
Odavam on rongid vilkurite ja sireenidega varustada kui autot roolivad silma- klappidega hobused.
Ära pabista20. veebruar 2018, 13:03
Ei ole neist vilkuritest ja sireenidest kasu, kui pensioni iga tõstetakse. Poolkurt ja vaegnägija saab autoroolis igapäevaseks nähtuseks.
solei20. veebruar 2018, 14:05
ära seda nüüd küll soovi, et vilkurid ja sireenid rongidele külge pannakse.Seda kisa ei jõua ära siis kuulata,kui rahvas hakkab mässama häält tegevate rongide üle.
kas 20. veebruar 2018, 15:34
lihtsam ei oleks inimesel vaadata, et kas rong tuleb või mitte??
Mina.20. veebruar 2018, 17:43
Ja kui rongi ei tule, tuleb oodata kuni tuleb...
Teeline20. veebruar 2018, 19:17
Foorid on seal ju olemas ja kas sa tõesti usud, et tõkkepuu peab rekka kinni?
Vot20. veebruar 2018, 21:32
seal ei olnud FOORigi!!! Seda va 3 tulega asjandust, no see oli alles kokkuhoid. Muidu tõesti oota kuni rong tuleb.... Siis on olemas veel need triibud, rong sõidab ju ometi iga päev.
Ettevaatuse ja keelu märguanne21. veebruar 2018, 05:33
Kui tõkkepuu oleks all olnud, oleks juht olnud rongist teavitatud!
Ei ta oleks21. veebruar 2018, 23:04
l0ll nagu ta parajasti oli.
crazy eights Brunnile21. veebruar 2018, 23:02
Rong nii kui nii on kohustatud enne igat ülesôitu/ülekäiku vilet andma, kui sellest ei piisa siis ka pasunat. Ja kui rongi pasun kah ei suuda l-lle eeemale peletada
siis sireen 21. veebruar 2018, 23:02
ja vilkurid kah ei aita.
ma õnnitlen ausaid mitte-putinlikke ja mitte-kesiklikke eestlasi20. veebruar 2018, 12:34
milline meeldiv ja südantsoojendav see teiste õnnetus neile on.
Asjaosalistest on mul kahju, ma pole na aus ja na kõrge kulDuuriga .Mul on kahju.
20. veebruar 2018, 12:48
20. veebruar 2018, 13:15
Mis toimub sel aastal,õnnetusi pea iga päev ja hukkunuid,nagu sõda.
20. veebruar 2018, 13:27
see aastapäeva tähistamiseks - needki saavutused
õudne20. veebruar 2018, 12:34
Kas 100 liiklussurma kodumaa sünnipäevaks? :(
20. veebruar 2018, 13:27
mis liiklussurm20. veebruar 2018, 13:44
eile kommenteerijad oli täitsa kindlad ja kommentaariumis vastavad sissekanned, et tapab ainult sport
maakas20. veebruar 2018, 12:26
Kas käänuline tee, rongijuht ei näinud, et rekka tuleb? Äkki rekkajuhil need esmased juhiload, noh vahtraleht on klaasi peal?
20. veebruar 2018, 13:28
jaan21. veebruar 2018, 10:10
mis ajast autojuht ei pea rongi vaatama
20. veebruar 2018, 12:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
20. veebruar 2018, 12:26
ja ja, see kindlasti rekkajuhte paneb seisma jääma, irw
rekkajuht20. veebruar 2018, 13:28
nii oleks tõesti parem
kus on krt tõkkepuud20. veebruar 2018, 12:09
nõuka ajal olid igal pool, õppige vähemalt midagi minevikust...
Madis20. veebruar 2018, 12:26
Tahaks küsida hoopis seda, et kus mõistus on?
nagu tavaliselt20. veebruar 2018, 12:35
KREMLIS. Igas Kremlis.
20. veebruar 2018, 12:27
tegelikullt mitte igal pool, aga tähtsatel teedel kindlasti
20. veebruar 2018, 13:29
ka surnuid vaja hulgi juba ...
20. veebruar 2018, 13:21
Tõkkepuu ehitajad minge Pihkvasse õppima,kuidas tõkke peab ehitama.Seal tuleb enne raudteed tee seest jämedast rauast tugev slakbaum poole meetri kõrgusele,mis püüab kõik arutud juhid kinni.
To 12:0920. veebruar 2018, 17:11
Peab olema tõkkepuu ees, et inimene saaks aru, et rongi ette auto/veokiga ei sõida?
kus on krt jne20. veebruar 2018, 17:28
Raha ei ole, sest see kõik maksab.
20. veebruar 2018, 11:54
Liiklussedusesse tuleb teha muudatus.Rongid peavad andma teed ristmikul.
või20. veebruar 2018, 12:56
Panna kehtima parema käe reegel.
lol20. veebruar 2018, 17:54
ringtee ajaks asja ka ära :)
või siis20. veebruar 2018, 21:25
kvaliteetajakirjandus20. veebruar 2018, 11:47
Njah. Kaardi järgi toimus avarii Paldiski liinil, artikli järgi aga Riisipere liinil.
Karin20. veebruar 2018, 12:26
Nojah, foori ka pole.
Hull raha kokkuhoid, ainult mustade jaoks on seda va puru hullupööra.
20. veebruar 2018, 13:31
need jälle meie isamaaline tulevik - pagulased
nüüd on selge20. veebruar 2018, 13:45
moslemid on süüdi et sina oled sündinud
pagulased 10021. veebruar 2018, 00:27
Karin20. veebruar 2018, 11:45
Tõkkepuud on hädavajalikud.
Riigil raha küllalt mustadele ja igale poole loopida.
Aga omadele ei raatsita, oma inimesed surgu maha.
T.Rex20. veebruar 2018, 12:08
Probleem on see, et pole foori. Tõkkepuu on pigem iluasi. Eriti veel, kui halva nähtavusega ülesõidule tõkkepuu paigaldamisel kolme tulega foor maha võetakse - sellest, kas süsteem korras on, pole siis enam mingit märki.
to 12. 3020. veebruar 2018, 13:28
Peab olema selline tõkkepuu, nagu Itaalias. Täies pikkuses, mööda manööverdada ei saa.
20. veebruar 2018, 12:30
Ei peata tõkkepuu ega valgusvoor, inimesed lihtsalt on unustanud, mis on rong ja ohtu enam ei tunne. Peatada peaks igal juhul, aga seda ei tehta
euroopa liit20. veebruar 2018, 11:41
käsitleb seda kui TERRORIAKTI.
20. veebruar 2018, 11:48
ja sel juhul ju terroristid on ka eestlased
20. veebruar 2018, 13:31
see kogu aeg olnud nii
vanem inimene20. veebruar 2018, 11:41
Vanasti oli selline nõue, et pead jääma enne ülesõidukohta peatuma ja veedud, et rongi ei tule, siis sõidad üle. Kui aga rong ligineb, siis ootad ja muidugi ei roovi enne üle lipsata...See oleks ju nii lihtne, rong on suur ja seda enam veel ornži värvi. Kaugele näha.
Mees20. veebruar 2018, 12:31
Enese alalhoiuinstinkt peaks nagu sellises vanuses olema välja arenenud. Kahju kui sellel kohal tühi auk on.
20. veebruar 2018, 13:32
siia ainult sellised jäänud on
veokijuht20. veebruar 2018, 11:32
Nüüd tuleb rahakotti tuulutada.
kindlustus20. veebruar 2018, 11:36
on selleks..aga jah, vigastatute ravikulud tuleb tal hüvitada ja kui veel keegi neist vigaseks jääb-oh taevas!?
20. veebruar 2018, 11:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
solei20. veebruar 2018, 11:38
Kas see tõkkepuu peab kedagi kinni,kui isegi rongi ei märgata? Tõkkepuu on tükk maad vähem nähtav.
to solei20. veebruar 2018, 11:48
Mis sa seletad, tõkkepuu otse ees, muidugi märgatakse.
Rong tuleb kiiresti külje pealt, võib tõesti mitte tähele panna.
Miks sa õigustad seda totakat RAHA KOKKUHOIDU inimelude pealt ?
solei20. veebruar 2018, 11:54
olen näinud,kuidas tõkkepuu vahelt läbi lipsatakse,sest kellelgi on nii kiire.Tõkkepuu ei ole ju täies pikkuses.Ka miks ikkagi on tihti tõkkepuud maha sõidetud,kui need nii nähtavad on?
to solei20. veebruar 2018, 12:27
Aga siis tuleb paigaldada tõkkepuu täies ulatuses, riigil ei ole selleks raha või ?
solei20. veebruar 2018, 12:51
Kui sellel tüübil,kes istub rooli ja istmne vahel, pole ikka mõistust ja silmanägemist antud, siis ei aita mitte miski ikka.
vanjuk20. veebruar 2018, 12:59
Tuleb panna sellised tõkked nagu mitmel pool Venemaal. Suured raudplaadid tõusevad hüdraosilindrite jõul ühest äärest üles.
solei20. veebruar 2018, 13:02
KUi ikka rooli ja istme vahel on ajudeta amööb,kel silmanägemist ka pole,siis pole midagi pärata.Õudne on see, et kannatavad süütud inimesed
20. veebruar 2018, 13:25
Peab sellised tugevad,rauast tõkkepuud ehitama,mis auto kinni peatab,nagu Venes on.
To 11:4820. veebruar 2018, 17:15
Kui liikluses osaled siis ikka tuleks küll tähele panna, mis su ümber toimub. Eriti sellises kohas, kus tead, et rong võib tulla.
see on 20. veebruar 2018, 21:41
vist sellepärast , et kiirabi või tuletõrje saaks ERILISEL HÄDA PUHUL läbi minna. Foor peaks raudselt olema, pange suuremad tuled, kui vaja + signaal. Rongid pidi vanasti enne ülesõitu alati pasunat laskma.
inimene, eriti võõras, võib mõelda et ei käigi ronge kui pole foore.
21. veebruar 2018, 08:50
Nii palju,kui mina pildilt nägin,siis rong tuli risti.
juhilubadeta21. veebruar 2018, 08:55
Mina olen üks selline, kes on võimeline olema omas mullis nii sügavalt, et ei pane ümbrust tähele. Olen sõitnud jalgrattaga vastu all olevat tõkkepuud, kusjuures kellad ka lõugasid. Oli selge valge päev ja mina täiesti kaine. Inimesi on igasuguseid. Sellepärast pole ma endale ka juhiluba taotlenud. Omal peab ka mõistus peas olema. Kui juht aga purjuspäi rongile sisse põrutab, siis ei aita ei kellad ega tõkkepuu.
Brunn20. veebruar 2018, 11:27
Pilt moodustab risti kas see on mingi hoiatus.
20. veebruar 2018, 13:27
See on mingi ohu märk tulevikuks,Kaika Laine kah ütles peale Palusalu kuju teisaldamist ja hauarahu rikkumist.
mutifon21. veebruar 2018, 00:31
Marta20. veebruar 2018, 11:22
Ja ei jõua ma ikka ära imestada, kuidas saab rongile ette sõita? Peab ikka purupurjus olema. Aga praktika on näidanud,et ei olda enamasti. Kus on autojuhi mõtted ja silmad kui ta ületab raudteed!? Tõeline müstika minu jaoks.
mari20. veebruar 2018, 11:38
Sõitsin kord Keilast liinibussiga Haapsalu suunas, buss oli rahvast täis ja kuna seisin bussijuhi lähedal, siis küsisin temalt, et kuidas on võimalik, et riskite inimeste eludega , kuna üldse ei vaata, kas rong tuleb või mitte. Ja bussijuht vastas, et sel kella-ajal ei tule rongi. Küsisin siis, et kui rongi sõiduaegades tehakse muudatusi, kas siis sellest antakse teile teada ? Sellele küsimusele vastust ei tulnud. Nii et, juhid on üle-liia enesekindlad ja hoolimatud !
21. veebruar 2018, 08:52
Sellel juhil oli ikka päris palju alkoholi kaasas.
20. veebruar 2018, 11:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ma palun jumalat20. veebruar 2018, 11:26
et eesti raudtee paigaldaks meie pisiriigi kolmele raudteeületuskohale tänapäevased turvaseadmed-seda pole palju palutud!
Jah20. veebruar 2018, 11:56
ülesõidu lähedale tuleks paigaldada kuulipildur, kes sõidab punasega üle, lastakse sõelapõhjaks.
Alar120. veebruar 2018, 10:57
Arvestades Eesti autojuhtide liiklusharjumusi, tuleks hakata ronge autojuhtide eest kaitsma. Vist ei aitaks ka see, kui tõkkepuu asemel oleks mitmetonnine betoonkamakas. Ega meie autojuhid seda ka ei näeks ja rammiksid seda. Vähemalt rongid jääks terveks ja selle reisijad jääks ellu. Eesti autojuht saab ennem pigem surma, kui nutitelefoni sõidu ajal käest paneb.
jep20. veebruar 2018, 11:11
rekkamehi ei peata miski ei rong ega lumesahk!
k220. veebruar 2018, 11:12
kaardil asukoht vale
https://goo.gl/maps/bTid25DUfvu
3x on märgid metsavahel ja ka STOP märk
https://goo.gl/maps/FgLkRM9djg92
Ei ole20. veebruar 2018, 12:50
Ei ole stopmärki enam.
Vikkerraadio kommentaar20. veebruar 2018, 11:23
Veoautos oli palju alkoholi pudeleid
rongi ette 21. veebruar 2018, 00:35
tuleb metallist kiil keevitada isegi sellised asjad olid olemas kunagi nüüd võib siis korv banaane panna
Tartus21. veebruar 2018, 09:00
on jalakäijatele raudteeülekäigukohtadesse paigaldatud metallist "väravad". Pakun, et põhiliselt uljaste jalgratturite takistamiseks, aga betoonkamakatest sik-sak oleks pidurdamiseks vaja maanteele panna. Vat siis küll ükski rekka sealt läbi ei tuhiseks ja purjus rekkajuht saaks juba betoonile pihta ning raudteele ei jõuakski. Muig.
NO20. veebruar 2018, 10:49
Varsti tuleb RB, siis hoidke piip ja prillid!
Mees20. veebruar 2018, 12:37
No siis hakkab tõesti metalli ja liha lendama
hyrr20. veebruar 2018, 10:41
Tänud fotograafile heade ülevaatlike piltide eest.
Ülesõidukohad peavad olema paremini märgistatud, aga see muutus toimub ainult vere hinnaga , kahjuks.
Eesti riik EI TOHI endale selliseid õnnetusi lubada, nõuded peavad olema ülesõitudel rangemad.
Tõsi on20. veebruar 2018, 10:53
fotod on väga head ja ülevaatlikud, ning paistab tõesti silma, et ülekäigul puudub valgusfoor. Nähtavus on halb, kuna mõlemal pool on metsatukk ja libedaga jääb pidurdusteekond lühikeseks, eiti siis kui juht sõidab seda teed esimest korda.
seal tihti liikleja20. veebruar 2018, 11:54
Tõsi, foori seal pole, kuid hoiatusmärgid lähenevast raudteeülesõidust on, et aeglustada. Ning metsatuka ning raudtee vaheline tühiala on umbes 100m raudteeni ja 100m pärast seda ehk kui aeglustad on väga hea nähtavus lähenevale ja lahkuvale rongile. Siin tundub, et veokijuht tõesti lootis vingelt üle saada või ei arvestanud, et tal võib libe olla ja äkki libises rongile sisse.. kes teab...
pigem20. veebruar 2018, 11:26
vähem alkoholi, seltsimehed
nõue on21. veebruar 2018, 09:02
et purjuspäi ei tohi rooli minna. Paljud seda nõuet täidavad/rikuvad? Vanasti öeldi õigesti, et lukk on looma jaoks. Kõik sellised korrale kutsuvad seadused on samuti loomade jaoks. Inimesel peaks PEAB endal mõistus peas olema.
arvata võib et rekkajuht oli üleväsinud sõidust juba 20. veebruar 2018, 10:29
no mis teha kui nende autojuhtide silmad lihtsalt ei tööta ja arvata võib et kui oli rekka siis selle juht oli ka üleväsinud liigsest rolis istumisest . Kui tõesti pead ikka mitu päeva roolis olema ja liikluskogu aeg nõuab ju ülimat tähelepanu siis muutub see tegevus pika peale monotoonseks ja hakadki vigu tegema . Kuid liikluses vead on ju tihti hullud ja lõpevad sellega mida teavad kõik juba . Nii et roolis töö on kahjuks väga kurnav ja tappev amet !
to: 10: 2920. veebruar 2018, 10:44
Sina hakadki ja teed juba praegu kirjavigu ja teed neid selgest üleväsimusest!
Siis oleks õigem vaikida, kui asjaolusid ei tea!
Porx20. veebruar 2018, 17:50
Hommikul poole üheksast juba nii väsinud, et promill sees. Kuidagi ei oska sellistele kaasa tunda.
Mis inimesed?20. veebruar 2018, 10:29
Uskumatu kui hooletud võivad olla autojuhid! Lootis läbi lipsata aga ei osanud rongi kiirust hinnata?
Liikleja20. veebruar 2018, 10:24
See, kuidas veokid meie teedel sõidavad, on lausa hirmuäratav! Kas ometi politsei ei suuda ohjata nende liikluskultuuritust ja kihutamist?
to: Liikleja20. veebruar 2018, 10:45
olles veokiroolis naine, ei näe ma sugugi palju sõiduautode juhte!
sass20. veebruar 2018, 12:18
Liiklejale. Mis ronid liiklusesse, kui närvid nõrgad, istu kodus!
20. veebruar 2018, 13:41
Mõni päev tagasi oli Vikerraadios saade liiklussurmadest ja viimastest kohutavatest õnnetustest.Seal keegi juhtiv politseiametnik rääkis,et patrullpolitseisid jääb järjest vähemaks ja see lihtsalt on nii.Ei mõista tema juttu,sest kuidas saab nii olla lihtsalt,kui liiklusintensiivsus kasvab ja juhid käituvad järjest hoolimatult.Patrulle on vaja vähemalt kahekordistada ja liiklusjärelvalvet kõvasti tihendada.
Tummi- Ummi20. veebruar 2018, 10:21
Enne rongi peaks käima turvatöötaja lipukese ja laternaga, vajadusel lõuates. Auotjuht lasi nagunii kolmandat nädalat jutti, mis tänu seaduselugemisoskusele täiesti võimalik on, loomulikult ei pysi tähelepanu teravana, kui missa teed, sa kas sõidad, või sõidab keegi teine. Raskeveokite juhid on ylekurnatud, kuid kedagi eriti ei huvita, aü, kes peaks häält tegama, on liikmemaksude jaoks, ettevõtjatest, noh, teate ise kyll.
Auotjuht? 20. veebruar 2018, 11:05
11:05,-le20. veebruar 2018, 11:27
To: 11:05,-le 20. veebruar 2018, 12:12
A U O T J U H T ?
Kas on probleemid nägemise või lugemisoskusega?
To: 11:05,-le 20. veebruar 2018, 12:32
Ma loen sõnade mitte tähtede kaupa.
Terroriakt või?20. veebruar 2018, 10:18
Kas see veokijuht oli Moslem?
ei olnud20. veebruar 2018, 10:24
hoopis tavaline ületöötanud rekkaori
21. veebruar 2018, 08:56
Uskumatu20. veebruar 2018, 10:01
Kuidas on võimalik rongile otsa sõita? Nähtavus mõlemale poole hea. Kui palju neid ronge Riisiperest ikka tuleb ja lläheb? Vast alla kümne ja mees suutis rongiga kokku sõita!
Selles asi ongi, et harva tuleb20. veebruar 2018, 10:39
Harjunud sealt sõitma ja pole kunagi rongi näinud. Nüüd, kui ühe korra tuli, ei vaevunud vaatamagi.
20. veebruar 2018, 10:42
vaata droonifotosid. see ülesõidukoht on ju metsa vahel. raudteetrass on küll puhas, aga kas sellest ka piisanuks rekka pidurdusmaaks?
see ülesõit peaks fooride ja tõkkepuudega olema.
Porx20. veebruar 2018, 17:49
Misasi seal metsa vahel on? Tee mitme kilomeetri peale puhas ja nähtavus hea. Kui kiirusepiirangust kinni pidada ja silmad lahti hoida siis on võimatu rongi mitte märgata. Seda enam, et rong juba pidurdas.
20. veebruar 2018, 09:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!20. veebruar 2018, 10:06
ja mis nüüd muutus?
20. veebruar 2018, 10:36
Oviar20. veebruar 2018, 09:37
Siin Päästeameti poolt antud infos on minu arust kaks viga. Õnnetus ei toimunud Keila valla Kulna külas, Vaid Lääne-Harju vallas Kulna raudtee peatuse lähedal , mis ei asu tegelikult Külna külas!
Ei20. veebruar 2018, 09:36
vea meil kohe kuidagi nende porganditega.Peaks ju nad küll nähtavad olema
ab20. veebruar 2018, 09:32
Need porgandid ei püsi üldse teepeal!
tont20. veebruar 2018, 09:35
jah, ja suunda nad ka ei näita...
ab20. veebruar 2018, 12:01
hea veel, et laupkokkupõrget polnud, muidu oleks vedurist üks lõõts järel!
reku20. veebruar 2018, 09:30
As jälle meie reeglites. Reeglid ei näe ette, et ülesõitu teha ohutumaks. Nii on ja nii jääb.
Enne oli kiire, nüüd pole..20. veebruar 2018, 09:26
RAA20. veebruar 2018, 09:25
Eile Tallinnas linnaliini bussijuht oli moblaga rohkem ametis kui bussi juhtimisega.
to: RAA20. veebruar 2018, 09:27
Sellest pidi eile kuhugi mujale rääkima!
BJ20. veebruar 2018, 13:41
mis number liin oli ka?
duck20. veebruar 2018, 19:37
See on suht tavaline. Üks juht sõimas väikest last kui see saapaid lumest puhtaks kopsis. Aga mitte see pole praegu teemaks
?20. veebruar 2018, 09:13
kus olid veoautojuhi silmad? Istumise alla topitud? Ta peaks küll silmaarstile minema.
läks21. veebruar 2018, 09:06
hoopistükkis teiste arstide hoole alla. Vbl teevad silmade kontrolli ka, aga ega see ajumahtu ei suurenda.