AINULT RAMMIMINE PANEB RAUDTEE TÖÖLE (mitte inimeste surmad)22. veebruar 2018, 12:02
10 a tagasi, kui inimesed rongi all surid (nagu igal aastal massiliselt), kirjutasin Raudteele, et pangu TÕKKEPUUD - nii lihtne ja odav see ongi. Vastuseks tuli , et see on täiesti mõtetu raha raiskamine ja inimesed on ise süüdi, kui surevad rongi all. Seni kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju miljon eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. Niisiis - mitte inimeste surmad, vaid raha kahju pani Raudtee tööle. Tänu sellele kamikadze rekkale - kes pani Raudtee lõpuks vaeva nägema ja tõkkepuid ehitama. Rongide rammimine autodega annab paremaid tulemusi kui tuhandete inimeste suremine rongi rataste all.
AINULT RAMMIMINE PANEB RAUDTEE TÖÖLE (mitte inimeste surmad)22. veebruar 2018, 12:00
10 a tagasi, kui inimesed rongi all surid (nagu igal aastal massiliselt), kirjutasin Raudteele, et pangu TÕKKEPUUD - nii lihtne ja odav see ongi. Vastuseks tuli , et see on täiesti mõtetu raha raiskamine ja inimesed on ise süüdi, kui surevad rongi all. Seni kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju miljon eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. AINULT RAMMIMINE PANEB RAUDTEE TÖÖLE (mitte inimeste surmad) 10 a tagasi, kui inimesed rongi all surid (nagu igal aastal massiliselt), kirjutasin Raudteele, et pangu TÕKKEPUUD - nii lihtne ja odav see ongi. Vastuseks tuli , et see on täiesti mõtetu raha raiskamine ja inimesed on ise süüdi, kui surevad rongi all. Seni kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju miljon eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. Niisiis - mitte inimeste surmad, vaid raha kahju pani Raudtee tööle. Tänu sellele kamikadze rekkale - kes pani Raudtee lõpuks vaeva nägema ja tõkkepuid ehitama. Rongide rammimine autodega annab paremaid tulemusi kui tuhandete inimeste suremine rongi rataste all.
KUI palju iimesi peab veel surma saama, enne kui raudtee paneb kõikidele raudtee ristmikele TÕKKEPUUD! Niikaua kuni inimesed surid, ei liigutanud Raudtee lillegi, aga kui kaks vagunit purud ja kahju mitusada tuhat eurot, siis avastati kohe, et peab ikkagi tõkkepuud panema. Niisiis - mitte inimeste surmad, vaid raha kahju pani Raudtee tööle.
Huvitav, kes kahjud kannab? Kindlustusel on õigus regresskorras süüdlaselt kahju sisse nõuda. Kahjunõude õigus on ka inimestel, kes viga said. Vaat siis ei jää rahanatukest ka odava Läti viina jaoks!
seal oleks pidanud olema vähemalt paar tõkkepuud järjest ja siis oleks ka kahtlane olnud, kas need rekka kinni peavad. Kui mees on purjus, siis ta ongi purjus. Eurokraav või betoonplokid oleksid ta vast kinni pidanud.
Vaevalt. see toimus juna eelmise sajandi 80-ndatel ja nad kui veel sôidavad siis pigem ratastooolis. Siin nähtavus hea, ja selle l-llpeaga osaluses ônnetuses poleks ükski tôkkepuu suutnud ära hoida.
See on alles Eesti 100. algus.20. veebruar 2018, 21:07
Kui Rail-Baltika rööpmetelt välja lendab,siis on kõik rongisolijad konservikarpi paigaldatud. Joobes rekkajuht viis kapsaussi ninaga metsapoole. Joppen puhh!
Teisigi sarnaseid ohtlikke ristmikke Eestis. Tallinn-Tartu liinil juhtus mõni aasta tagasi ka õnnetus, kus rongireisija sai surma. Enne kui Rail Balticast rääkida, tuleks sellistesse kohadesse tunnelid või viaduktid ehitada!
...kes see kõrgepalgaline laskis ülesõidukohtadelt tõkkepuud likvideerida! Kirutud nõuka-ajal olid tõkkepuud ja isegi valvurimutikesed olemas. Siis otsustati need juhtkonna palkade tõstmise nimel kaotada.
Siinkohal võib küll seada venemaa raudtee ülesõidukohtade turvasüsteemi eeskujuks, kus on pea igal vähegi tähtsamal raudtee ülesõidukohal väga tõhus tõkkesüsteem ! Kui tavalised poomid ei peata, siis see teeb oma töö väga tõhusalt ! https://www.youtube.com/watch?v=aJ617jbUM3M
loodan, et see veoka tihend sest paugust enam elu lõpuni ei taastu. kindustuse onudest kahju, ehk õnnestub see kahju väänata onule ja ta lastele kaela. kui sooda peab olema, et olla sooda.
Miks kaardil on näidatud hoopis teine raudteeületuskoht? Seal ei toimunud õnnetust. Selgelt on öeldud, et rong oli teel Riisiperest Keila poole mitte Paldiskist Keila poole. Mõni inimene võiks kaarti tunda või uurida targematelt enne kui avaldab lehes valeinfot.
ära seda nüüd küll soovi, et vilkurid ja sireenid rongidele külge pannakse.Seda kisa ei jõua ära siis kuulata,kui rahvas hakkab mässama häält tegevate rongide üle.
seal ei olnud FOORigi!!! Seda va 3 tulega asjandust, no see oli alles kokkuhoid. Muidu tõesti oota kuni rong tuleb.... Siis on olemas veel need triibud, rong sõidab ju ometi iga päev.
Rong nii kui nii on kohustatud enne igat ülesôitu/ülekäiku vilet andma, kui sellest ei piisa siis ka pasunat. Ja kui rongi pasun kah ei suuda l-lle eeemale peletada
Tõkkepuu ehitajad minge Pihkvasse õppima,kuidas tõkke peab ehitama.Seal tuleb enne raudteed tee seest jämedast rauast tugev slakbaum poole meetri kõrgusele,mis püüab kõik arutud juhid kinni.
Probleem on see, et pole foori. Tõkkepuu on pigem iluasi. Eriti veel, kui halva nähtavusega ülesõidule tõkkepuu paigaldamisel kolme tulega foor maha võetakse - sellest, kas süsteem korras on, pole siis enam mingit märki.
Vanasti oli selline nõue, et pead jääma enne ülesõidukohta peatuma ja veedud, et rongi ei tule, siis sõidad üle. Kui aga rong ligineb, siis ootad ja muidugi ei roovi enne üle lipsata...See oleks ju nii lihtne, rong on suur ja seda enam veel ornži värvi. Kaugele näha.
Mis sa seletad, tõkkepuu otse ees, muidugi märgatakse. Rong tuleb kiiresti külje pealt, võib tõesti mitte tähele panna. Miks sa õigustad seda totakat RAHA KOKKUHOIDU inimelude pealt ?
olen näinud,kuidas tõkkepuu vahelt läbi lipsatakse,sest kellelgi on nii kiire.Tõkkepuu ei ole ju täies pikkuses.Ka miks ikkagi on tihti tõkkepuud maha sõidetud,kui need nii nähtavad on?
vist sellepärast , et kiirabi või tuletõrje saaks ERILISEL HÄDA PUHUL läbi minna. Foor peaks raudselt olema, pange suuremad tuled, kui vaja + signaal. Rongid pidi vanasti enne ülesõitu alati pasunat laskma. inimene, eriti võõras, võib mõelda et ei käigi ronge kui pole foore.
Mina olen üks selline, kes on võimeline olema omas mullis nii sügavalt, et ei pane ümbrust tähele. Olen sõitnud jalgrattaga vastu all olevat tõkkepuud, kusjuures kellad ka lõugasid. Oli selge valge päev ja mina täiesti kaine. Inimesi on igasuguseid. Sellepärast pole ma endale ka juhiluba taotlenud. Omal peab ka mõistus peas olema. Kui juht aga purjuspäi rongile sisse põrutab, siis ei aita ei kellad ega tõkkepuu.
Ja ei jõua ma ikka ära imestada, kuidas saab rongile ette sõita? Peab ikka purupurjus olema. Aga praktika on näidanud,et ei olda enamasti. Kus on autojuhi mõtted ja silmad kui ta ületab raudteed!? Tõeline müstika minu jaoks.
Sõitsin kord Keilast liinibussiga Haapsalu suunas, buss oli rahvast täis ja kuna seisin bussijuhi lähedal, siis küsisin temalt, et kuidas on võimalik, et riskite inimeste eludega , kuna üldse ei vaata, kas rong tuleb või mitte. Ja bussijuht vastas, et sel kella-ajal ei tule rongi. Küsisin siis, et kui rongi sõiduaegades tehakse muudatusi, kas siis sellest antakse teile teada ? Sellele küsimusele vastust ei tulnud. Nii et, juhid on üle-liia enesekindlad ja hoolimatud !
Arvestades Eesti autojuhtide liiklusharjumusi, tuleks hakata ronge autojuhtide eest kaitsma. Vist ei aitaks ka see, kui tõkkepuu asemel oleks mitmetonnine betoonkamakas. Ega meie autojuhid seda ka ei näeks ja rammiksid seda. Vähemalt rongid jääks terveks ja selle reisijad jääks ellu. Eesti autojuht saab ennem pigem surma, kui nutitelefoni sõidu ajal käest paneb.
on jalakäijatele raudteeülekäigukohtadesse paigaldatud metallist "väravad". Pakun, et põhiliselt uljaste jalgratturite takistamiseks, aga betoonkamakatest sik-sak oleks pidurdamiseks vaja maanteele panna. Vat siis küll ükski rekka sealt läbi ei tuhiseks ja purjus rekkajuht saaks juba betoonile pihta ning raudteele ei jõuakski. Muig.
Tänud fotograafile heade ülevaatlike piltide eest. Ülesõidukohad peavad olema paremini märgistatud, aga see muutus toimub ainult vere hinnaga , kahjuks. Eesti riik EI TOHI endale selliseid õnnetusi lubada, nõuded peavad olema ülesõitudel rangemad.
fotod on väga head ja ülevaatlikud, ning paistab tõesti silma, et ülekäigul puudub valgusfoor. Nähtavus on halb, kuna mõlemal pool on metsatukk ja libedaga jääb pidurdusteekond lühikeseks, eiti siis kui juht sõidab seda teed esimest korda.
Tõsi, foori seal pole, kuid hoiatusmärgid lähenevast raudteeülesõidust on, et aeglustada. Ning metsatuka ning raudtee vaheline tühiala on umbes 100m raudteeni ja 100m pärast seda ehk kui aeglustad on väga hea nähtavus lähenevale ja lahkuvale rongile. Siin tundub, et veokijuht tõesti lootis vingelt üle saada või ei arvestanud, et tal võib libe olla ja äkki libises rongile sisse.. kes teab...
et purjuspäi ei tohi rooli minna. Paljud seda nõuet täidavad/rikuvad? Vanasti öeldi õigesti, et lukk on looma jaoks. Kõik sellised korrale kutsuvad seadused on samuti loomade jaoks. Inimesel peaks PEAB endal mõistus peas olema.
arvata võib et rekkajuht oli üleväsinud sõidust juba 20. veebruar 2018, 10:29
no mis teha kui nende autojuhtide silmad lihtsalt ei tööta ja arvata võib et kui oli rekka siis selle juht oli ka üleväsinud liigsest rolis istumisest . Kui tõesti pead ikka mitu päeva roolis olema ja liikluskogu aeg nõuab ju ülimat tähelepanu siis muutub see tegevus pika peale monotoonseks ja hakadki vigu tegema . Kuid liikluses vead on ju tihti hullud ja lõpevad sellega mida teavad kõik juba . Nii et roolis töö on kahjuks väga kurnav ja tappev amet !
Mõni päev tagasi oli Vikerraadios saade liiklussurmadest ja viimastest kohutavatest õnnetustest.Seal keegi juhtiv politseiametnik rääkis,et patrullpolitseisid jääb järjest vähemaks ja see lihtsalt on nii.Ei mõista tema juttu,sest kuidas saab nii olla lihtsalt,kui liiklusintensiivsus kasvab ja juhid käituvad järjest hoolimatult.Patrulle on vaja vähemalt kahekordistada ja liiklusjärelvalvet kõvasti tihendada.
Enne rongi peaks käima turvatöötaja lipukese ja laternaga, vajadusel lõuates. Auotjuht lasi nagunii kolmandat nädalat jutti, mis tänu seaduselugemisoskusele täiesti võimalik on, loomulikult ei pysi tähelepanu teravana, kui missa teed, sa kas sõidad, või sõidab keegi teine. Raskeveokite juhid on ylekurnatud, kuid kedagi eriti ei huvita, aü, kes peaks häält tegama, on liikmemaksude jaoks, ettevõtjatest, noh, teate ise kyll.
Kuidas on võimalik rongile otsa sõita? Nähtavus mõlemale poole hea. Kui palju neid ronge Riisiperest ikka tuleb ja lläheb? Vast alla kümne ja mees suutis rongiga kokku sõita!
vaata droonifotosid. see ülesõidukoht on ju metsa vahel. raudteetrass on küll puhas, aga kas sellest ka piisanuks rekka pidurdusmaaks? see ülesõit peaks fooride ja tõkkepuudega olema.
Misasi seal metsa vahel on? Tee mitme kilomeetri peale puhas ja nähtavus hea. Kui kiirusepiirangust kinni pidada ja silmad lahti hoida siis on võimatu rongi mitte märgata. Seda enam, et rong juba pidurdas.
Siin Päästeameti poolt antud infos on minu arust kaks viga. Õnnetus ei toimunud Keila valla Kulna külas, Vaid Lääne-Harju vallas Kulna raudtee peatuse lähedal , mis ei asu tegelikult Külna külas!
KOMMENTAARID (173)