Juhtkiri

Juhtkiri | Tõkkepuu – kelle kaitseks? (5)

LISA KOMMENTAAR

Maali Mustamäelt28. veebruar 2018, 17:28
Kurb, aga niikaua kui inimesed , olgu siis enada või teiste süül, tõkketa ülesõsitudel surma said. leidis raudtee juhtkond, et tõkestamin on liiga kallis. Nüüd aga, kui vagunid viga said ja vb tuleb remontida, selgus, et on ikka vaja neid tõkendeid. Nojaa.
Kui22. veebruar 2018, 12:03
tõkkepuu ei pea, siis tehku ringtee. Selles ülesõidus polnud isegi nn. vagusfoorigi, kuigi rong käis iga päev.
Autojuhil on ikka mingi automaatika peal kui foori näeb...
Õpetaja22. veebruar 2018, 11:57
Aga kuhu need omaaegsed tõkkepuud kõik kadusid? Kelle otsus, kes vastutab? Lõhkuda on alati lihtsam kui ehitada!
Urmas22. veebruar 2018, 00:19
Tõkkepuud on küll vajalikud, aga eelkõige aitaks seda tüüpi rongidele ette võimsa LED prožektori monteeerimine, mis oleks kaugelt kordades paremini nähtav, kui selle veduri praegused auto-tüüpi esituled.See valgusti võiks asetseda ka juhikabiinis vastu esiklaasi.
Murelik llikleja
Liikleja
Jaan Tatikas22. veebruar 2018, 13:17
Tõkkepuu peaks olema selline 1m paksune betoonist rõngas ümber rongi ja siis need LED prožektorid võiks sinna betooni valada, et otsa sõitev veoauto neid vähem vigastaks. Ja siis võiks veel mingid laserid külge panna juhuks kui mingi ettenägematu takistus ilmub, siis kohe aurustab ära. No ja siis peaks ülesõidu mingi kuulipildujate salgaga "ära puhastama", kes siis istuvad seal juhikabiinis ninaga vastu esiklaasi.