Täna 17.30 ajal olid Rapla Maxima riiulid niii tühjad, lihtsalt midagi polnud osta. Seevastu kõik vahekäigud kaubaaluseid ja konteinereid paksult täis. See pood juba pikemat aega selline, aga tundub, et kedagi ei huvita. Olin tihe Maxima külastaja, sest see pood kodule kõige lähemal. Praegu tunnen, et tänane käik jääb tükiks ajaks viimaseks.
Vingu Pille,miks arvad,et kõik peavad teadma millises poes käid,et tuled lehe kaudu kuulutama.Mis kastidesse puutub,siis tea,,toodi kaupa.Kõrval kohe Rimi .Võiksid vähem toriseda ja pikema tee piima ostmiseks valida-tuleb kaasuks.
Lihtsalt nõutuks teeb selline olukord. Tahtsin ainult tähelepanu juhtida väga halvale olukorrale. Tean, et seal töötavad väga tublid inimesed, aga poes käimine on muutunud pehmelt öeldes keeruliseks.
elajatest, elukatst mitte piimast22. veebruar 2018, 19:51
Mul on tõsine kahtlus, et enamik ÕL kommenteerijatest on venekeelse haridusega, ses väga tihti näritakse sõnu tähenduse nüanssidega. Ei saa ju olla, et eestlased ise on emakeele oskustes nii vaeseks jäänud.
"Logistikakeskuse kõrval elajad ei saanud Maxima poest piima"-mis ELAJAD seal seal logistikakeskuse kõrval elavad? Kui "elajateks" olid lehmad, siis olnuks piimaprobleem lahendatud.
on selline imelik lugu et aasta tagasi maksti piimatootjale tonni piima eest rohkem raha kui täna. Aga hinnad on miskipärast poes kallimad kui aasta tagasi.
Seal Maksimas on sageli probleeme, kus reklaamlehes pakutavat kaupa riiulist ei leia. Tarbijakaitse ütleb, et kampaaniakaupa peab kauplus tooma poodi niipalju, mida jaguks 2/3 nädalaks. Kahjuks Maxima eirab seda nõuet. Kui kipud neile kirjutama, siis jutt on selline, et kaup on poes olemas ja teie ise ei leia kaupa üles. Mis nad arvavad, et klient on pime, et külmikust kaupa ei näe!
"kliendid saavad alati ka vahetult ettevõtte poole pöörduda ja küsimustele vastuseid saada. "Meil on klientide jaoks tasuta klienditoe number: 800 2121" No vot ei saa!!! Sinna helistamisel võid ennast enne surnukuurist leida, kui kõnele vastata jõutakse. Samuti, kui tõesti jõuad selle kõnele saamise juhuslikult ära oodata ei ole sellest tolku ikkagi. Kõnekeskuse töötaja ülesanne ei ole mitte probleemide lahendamine ja kliendile adekvaatse info jagamine vaid vabandustega probleemi hajutamine. Jumala pärast, et probleemid kõnest kaugemale ei jõuaks.
Seepärast ostangi alati pakkides piima, et ei ole nii rikas, et "kilepiima" osta. Viiest kilepakkist raudselt läheb üks enne koju jôudmist katki, seega vôid "kilepiima" liitri alati rahulikult 1,2-ga korrutada.
KOMMENTAARID (109)