Eesti uudised

AVAMEELNE INTERVJUU | Tiit Ojasoo: rahu ja peensus on kadunud, riigis valitseb hüsteeria (135)

LISA KOMMENTAAR

Jauram25. veebruar 2018, 16:45
Naisepeksmine täitsa õnnestus, see oli tehtud peenhäälestusega, ei hakanud vastu ja sai heasse vormi, no füüsilisse kui vaimsesse ! Tänan vastast !
Mis see nüüd oli?25. veebruar 2018, 11:41
Tembeldas rahva haigeks?
Tiidule25. veebruar 2018, 10:45
Anna aga tuld! Kui süütematerjalist väheks jääb, pöördu EKRE poole, neil seda 24/7 jagada!
lihtne tõde24. veebruar 2018, 07:31
kui ausat kriitikat kardad siis ära püünele trügi, nii lihtne see ongi
Tõsi on see23. veebruar 2018, 23:40
Õhtuleht avaldab vaid poolikud artiklid. Et täismahus lugeda, peab raha maksma.
24. veebruar 2018, 18:32
Päriselt tahadki sellist jama lugeda?
tibu23. veebruar 2018, 23:38
kas sm. Ojasoo sii tõesti aru ei saa,et selle hüsteeria üks põhjustajatest on tema ise?
A23. veebruar 2018, 23:14
Aga võib olla on tõehetk käes ,kuhu peaksime mõtted koondama-sõna ja sõna mõttejõud. Areneda oma loodud keele ja sõnade tähendusele. Igal sõnal on suur võime siin maailmas midagi muuta, aga selleks on vaja hakata õppoima ja lihsalt enesepäästmiseks ilusaid lauseid koostada kellegi abiga?
maamiiz23. veebruar 2018, 21:38
Tõesti,rahu ja peensus kadusid koos vana Baskiniga,siis algas porimaadlus
järeldused23. veebruar 2018, 21:09
NO 99 saaga on lõppenud teatri ohvriks tembeldamisega Meedia on süüdi,et Eesti rahvast on kollaseks tatiks nimetatud, et teatri finants ei tohi pakkuda avalikku huvi,et kriitika teatri suhtes põhinevat väljamõeldistel ja sulaselgel valel
lubage23. veebruar 2018, 20:42
mu vaimutöö kiiremini läbi hüsteeria peatamiseks, palun!
Rahu,24. veebruar 2018, 10:57
minu kommentaari modereerimiseks kulus oma kaheksa tundi, seal oli 8 sõna.
Ränk tööl, tunnen kaasa.
Mõmmik23. veebruar 2018, 20:13
Väga austatud ja lugupeetud Moderaator.
Teie lahkel loal esitan läbivaatamiseks lühendatud kommentaari oma varem postitatud uitmõttest. Nimelt kahtlustan, et no99 teatri juhtfiguurid on neile osaks langenud negatiivsetes, kui mitte öelda hüsteerilistes meediakajastustes ka ise tsipa süüdi. Ettevõtjast maksumaksjana arvan, et kui käideldakse riigipoolseid toetusi on mul täielik õigus, kui mitte öelda kohustus huvi tunda selle vastu, kuidas on neid rahalisi vahendeid kasutatud.
Ütleb ju vanasõnagi, et õige hõlma ei hakka keegi, isegi mitte K. Lust.
Loodetavasti jääb minu poolt kirjutatud kommentaar seekord modereerimata=kõrvaldamata.
Moderaatorile on antud käsk?24. veebruar 2018, 07:11
Kustutada kõik vastukäivad kommentaarid!
Vaid kiidulaul ja ülistamine!???
ätt.24. veebruar 2018, 07:28
Kas kogu selles loos st.susserdamises rahaasjadega pole ka hr.Saare käed mängus?
süvenemata23. veebruar 2018, 20:07
ütleja isiksusse ja tema äpardustesse on tal üldiselt vägagi õigus!
võrukas23. veebruar 2018, 20:01
No on alles õigustus, mine nurka ja häbene.
Su...ud pa...ndi meil kin....ni23. veebruar 2018, 19:12
Valija23. veebruar 2018, 18:57
Miks need kommentaarid on eelmodereeritud ? Kes on sellise sensuuri kehtestanud meie vabas ühiskonnas? Kas glavlit? Tõejärgne ühiskond!
Ilmar23. veebruar 2018, 18:32
ei taha hüsteeritseda ega jämetada (peaks peensuse vastand olema), kuid isana ütlen, et lastele pidanuks mõtlema juba semmimise ajal. Hea küll, naine saab aru, kui on elu sellise naistevahtijaga sidunud, aga lapsed? Nende jaoks on nii isa kui ema maailma paremad ja kaunimad. Sellist üleaisa löömist elavad nad väga-väga üle. Jämedalt või peenelt tehtult.
paistab23. veebruar 2018, 18:30
et sogases vees on hea kala püüda
23. veebruar 2018, 18:27
hää pilt, kõik negatiivsed kujud koos.
EI23. veebruar 2018, 18:20
ole hullu,kui kustutasite.Ma mõtlen niikuinii samuti edasi.Ja täitsa õigesti.
Selge on23. veebruar 2018, 18:17
et Ojasoo on tark ja töökas.Jätke ometi see mõnitamine.Ta teeb tööd ja näeb vaeva EESTI 100 sünnipäevaks.Aga mida te vingujad selleks teete.Õudne,mis inimesed Eestis on.
18:1724. veebruar 2018, 09:50
Kui ta nii tark on,siis miks tambitakse sinna teatrisse miljoneid?
...23. veebruar 2018, 18:11
Enamus eestimaalasi ei mõista Ojasoo suurt "kuntsi".
/24. veebruar 2018, 12:28
vigade parandus - rumalad kommenteerijad ei mõista...
maamiiz23. veebruar 2018, 18:08
Tõesti rahu ja peensus jäid vana Baskini ajastusse,siis järgnes võimujanu ja mudaloopimine.
A23. veebruar 2018, 18:05
Ei tea ,kas suund on sinna ,et kommenteerima lastakse ainult neid ,kes artikli ostnud on ja ennast muidugi registreerinud - elagu `sõnavabadus `!
Ohh23. veebruar 2018, 17:51
Tuleks kontrollida põhjalikult NO99 rahaasju ja tulemusest rahvale teada anda. Hetkel jääb selline mulje, et NO99 võib valetada ja vassida ning keegi neid korrale ei kutsu.
24. veebruar 2018, 18:34
Küll neid ka puistama hakatakse.
Lugesin läbi eilse artikli23. veebruar 2018, 17:27
"Teater NO99 Lusti vihaleheküljest- peab olema rumal, et arvata, et me raiskame aega Lusti peale" Samuti lugesin läbi kommentaarid. Minu arvates avaldati arvamust Eino Baskini väljatõstmise kohta teatrist ja see oli enamiku kommenteerijate meelest alatu ja ülekohtune.Ausad inimesed ei toimi nii vana teeneka teatrimehega. Peale selle sisaldasid kommentaarid inimeste arvamusavaldusi noteatri kohta - see teater ei meeldi inimestele. Miks - seda peaks peened ja vaimsed härrad-prouad küsima iseenda käest.
Ei m6ista, kus kus küll nägi hr.O ähvardamist vägivallaga, mis tema lapsi väidetavalt hirmutas?
"lugeja"24. veebruar 2018, 10:40
lugesid eile ühe artikli ja kommentaarid läbi ja nüüd oled ekspert? eesti päevalehes ilmus otseselt valet täis artikkel üle-eelmise aasta suve alguses. ja hüsteeria käib sellest saadik. sinu arust on ainult üks artikkel? kus kännu all sa elad?
Valija23. veebruar 2018, 17:22
Peaks olema pidu ja Eestimaa tule- ja lipusäras.Kahjuks on hinges pettumus ja kurbus .Balti ketist, isamaalistest lauludest ja vaadetest on vaid mälestused .Lipu oma koduhoovi heiskan esivanemate mälestuseks , kes oma elu parimad aastad olid sunnitud veetma Siberis. Isamaalisus ei peitu vaid sõnades!
tom23. veebruar 2018, 17:17
No, kui taoline inimene hakkab eesti rahvale moraali lugema siis on selle riigiga aamen.
tänane päevatoimetajagi 23. veebruar 2018, 17:15
vist saanud kellegilt jalaga kõhtu ?
Läbiminevate kommentaaride hulk on kaduvväike .
Kaksikmoraal sl öhtulehe toimetuselt !
Jauram23. veebruar 2018, 17:01
kui inimesed isegi loeks läbis siis midagi ju sellest ei muutuks. Su teod on tehtud ja käivad sinust eespool.
Mõmmik23. veebruar 2018, 17:00
Ei saa mööda vaadata tõsiasjast, et no99 suunalise "hüsteeria" tekkimisse on suurima panuse andnud ikka ojasoo-semperi duo ise. On äärmine küünilisus, kui täiskasvanud mees püüab nüüd vastustest-vastutusest kõrvale hiilida, kasutades kilbina oma lapsi. Erasektoris tegutseva maksumaksjana on mul täielik õigus teada, kuidas minult laekunud maksudega ringi käiakse ja on tore, et K. Lust ei piirdunud vaid ühe looga, vaid hoiab teemat jätkuvalt aktuaalsena, loodetavasti seni kuni süüdlased on vastutuse võtnud.
Mida23. veebruar 2018, 16:51
ütlevad need lapsed, kellele liiga tehakse? Nendel puudub kaitse.
düsgraafik23. veebruar 2018, 16:36
Mida te Savisaarest halvasti kiruside teatri mängides.kes tellis ja maksis.
leiba ja tsirkust23. veebruar 2018, 16:24
riigis valitseb hüsteeria juba siis kui korraks FB kaob. Mis veel siis saab, kui tösised probleemid päevavalgele tulevad?
Spedicy23. veebruar 2018, 16:21
Sm. Ojasoo meenutab järjest rohkem ja rohkem Viktor Kingisseppa, oli too ka selline omamoodi ti ge, sal akaval ja õ el kuri geenius.
Lugesin läbi eilse artikli23. veebruar 2018, 16:19
"Teater NO99 Lusti vihaleheküljest- peab olema rumal, et arvata, et me raiskame aega Lusti peale" Samuti lugesin läbi kommentaarid. Minu arvates avaldati arvamust Eino Baskini väljatõstmise kohta teatrist ja see oli enamiku kommenteerijate meelest alatu ja ülekohtune.Ausad inimesed ei toimi nii vana teeneka teatrimehega. Peale selle sisaldasid kommentaarid inimeste arvamusavaldusi noteatri kohta - see teater ei meeldi inimestele. Miks - seda peaks peened ja vaimsed härrad-prouad küsima iseenda käest.
Ei m6ista, kus nägid hr.O ja pr.S tapmis-ähvardusi, mis nende lapsi väidetavalt hirmutasid?
23. veebruar 2018, 16:08
ja mida see jolbe kultmin seal veel passib ,astugu tagasi vana idioot
Tartlane23. veebruar 2018, 16:04
Ööbimiseks raha küsimine on ikka üks väga nõme lugu.Kas tõesti raha ei jätkunud,küsinud siis Tallinna käest, tuli küsima väikelinna Tartu käest. On olemas eelarve ,mida järgida , kõige arutumatel tegelastel tuleb puudu aga, et summa piirides hakkama saada tuleb tublilt ja oskuslikult tööd teha.
hüsteerik räägib23. veebruar 2018, 15:54
hüsteeriast, naljanumber
veel23. veebruar 2018, 15:51
Modereeritakse, vat kuidas rahva suu sulgetakse!
hakkas pihta23. veebruar 2018, 15:50
Ega seda ebaõiglust, mis tehti suurepärastele näitlejatele ja Baskinile pro-pa-ganda ära ei võta, kõik mis ülekohut tehakse, tuleb kunagi tagasi.
idealist23. veebruar 2018, 15:47
Krt. paned sa vasta vai poolt ühtemoodi vastaline modede poolt.
Kuhu jöuab meedia sihandsel moel?
Prokuratuur23. veebruar 2018, 15:44
Ojasoo ei teinud tegelikult mitte midagi ja me menetleme lihtsalt õnnetusjuhtumit. Kõik kuulujutud Ojasoo vägivaldsusest on riigivastased ja tuleb koheselt lõpetada!
Kristiina23. veebruar 2018, 15:43
Õhtuleht ära iial modereeri sellise taustaga inimeste artikleid. See pole eetiline. Samuti pole Ojasoo mingi ütleja. Tema peaks üldse madalat profiili hoidma. Mis järgmiseks? Kas anname sõna veel rängemate tegudega inimestele.
Iiu23. veebruar 2018, 15:43
Milleks selline artikkel enne pühi? Kas selle asjaga on veel vähe seletamist olnud?
nelja23. veebruar 2018, 15:43
kas vägivalla vastasus on hüsteeria?sellised siis ongi meie kulturnikud.
kuuuurija23. veebruar 2018, 15:41
Kuule mees, ära tule nüüd halastust otsima laste ja naise kaudu. Tuleta meelde mida sa teinud oled. Suukene kinni, palun.
idealist23. veebruar 2018, 15:41
Tuleb meelde Arnoud ja julmuse teater, võibolla eksin, mitte aint eestist vaid kogu maailmast on kadunud andestus. Veider
Juku23. veebruar 2018, 15:41
Ma nägin ka lapsena punastest kummikutest unenägusid.
Taat23. veebruar 2018, 15:28
Sööme homme kiluleiba,mitte üksteist! Head 100-ndat EESTI VABARIIGI sünnipäeva!!!
caff23. veebruar 2018, 15:27
misasi see "peensus" oli?
ojasoo23. veebruar 2018, 15:21
misasi on sinu jaoks hüsteeria?
ele23. veebruar 2018, 15:19
Jätke inimene ükskord rahule. Inimene on kannatanu ja ühiskonna ees vabandanud. Tegu oli halb, aga veel halvem on lõputult antud teemal sappi pritsida.
Room23. veebruar 2018, 15:17
Ojasoo tõmbab endavastasele kriitikale ise tuure peale. Ei ole just targa inimese tunnus selles olukorras hakata teisi süüdistama. Võib-olla oled sa ise endale andestanud, aga see ei tähenda seda, et ka teised peaksid seda sinu tempos tegema. Asi võib jõuda boikotini, nt 099 suhtes. Seni seda pole tehtud lihtsalt seepärast, et keegi pole vastavat üleskutset teinud! Aga see võib tulla, eriti kui Ojasoo edasi klähvib!
Vanaema maalt23. veebruar 2018, 15:14
Püha müristus, kes räägib peensusest, moraalist ja hüsteeriast? No teatri etendused,-Eesti lipp käes ropendab, naised lihtsalt karjuvad hüsteeriliselt, muda püksi....Häbi võiks olla inimesel !Lisaks enese moraal, kui kõrge see siis nüüd on?
Alien 23. veebruar 2018, 15:09
Jube elu on siin konnatiigi konnadel banaanias.Põgenen ruttu minema jälle.
tõega näkku23. veebruar 2018, 14:54
Kõige õnnetum selle asja juures on see, et teema põhjustajad on end asetanud ohvritalle tasemele.Kui meediaga oleks suheldud korrektselt ja vastastikku austavalt suud puhtaks räägitud-poleks täna sellist kahetsusväärset seisu, liiatagi EV juubeli eelõhtul. Ka mitmed vastamata küsimused, rääkimata finantseisu puutuvad küsimused tekitavad umbusku, ka Semperi ebatsensuursed väljendid Eesti rahva pihta., dialoogi ignoreerimine.Tekib küsimus , kes hüsteeritseb??
Ära loodagi!23. veebruar 2018, 14:50
Rahvas ihkab verd ja küll saab ka oma riigi ja rahva hävitamisega hakkama. Tohutu kurjus ja õelus ruulib juba mitu aastat ja see hävitab meie riigi, kes selle taga on, noh jah ... ...! Aga rahvas tahab kurjust ja selle ka saab, kes ei taha see laseb jalga.
Tahan teada23. veebruar 2018, 14:50
Kui ehitusmees laob seina sandisti, siis edaspidi tekib tal töö saamisega probleeme - teda ei palka keegi. Hästi laotud seinad seisavad sajandeid ja neid loetakse lausa kunstiks ja kultuuriks. Ettemaks oleks juba tehing - mina maksan nii palju ja tellin selle ja selle. Ja just nimelt SELLE! Mis on see töö, mille riik (või äkki keegi teine) on tellinud üle miljoni raha eest sellelt mehelt.
Pole sõnu.23. veebruar 2018, 14:33
Ja niisugune inimene räägib rahust ja peensusest. Siin riigis pole enam tolmukorda ka.
ojasoo ei adu,et23. veebruar 2018, 14:36
tema teatritükid on kõik üks hüsteeria.
Ja 23. veebruar 2018, 16:14
On inimesi, kes ei saa aru, millise preemia vääriliseks euroopa teatrikriitikud on seda teatrit pidanud.
Kust...23. veebruar 2018, 17:23
...leiab tema teatri etendustest rahu ja peensust?
Kus23. veebruar 2018, 21:51
Sul neid teatritükke näha õnnestus - pigem ikka tegu agiitbrigaadi palaganiga...?
23. veebruar 2018, 15:30
Loomulikult on jama kui mõni inimene ei oska või lihtsalt ei taha või ei suvatse pildi pealt ennast tagasi tõmmata vähemalt mingiks ajaks pärast sellist teemat. See tundub nagu rohkem sellise ülbusena. Ja teine tarkpea soovib teda näha ja näidata just ilmtingimata vabariigi kõige tähtsamate ürituste korraldajana ja eestvedajana ja kutsuda ta ka pärast vastuvõtule, mis teeb selle loo iseäranis grandioosseks. See kõik kokku ju näitab selgelt ära mida sellest naistevastase ja perevägivalla teemast tegelikult arvatakse ja milline on see suhtumine tegelikul t( a-la, et juhtub ikka suhtumine on see), mis on nüüd selgemast selgem kogu selle loo taustal.
Äkki kutsuks näiteks ustimenko ka siis juba vastuvõtule ja laseks tal mingeid suuremaid üritusi korraldada või annaks mingi medali vms. Annaks näiteks armu ja kutsuks vastuvõtule ja räägiks südantlõhestavat ja ilusat juttu sellest kuidas inimestele tuleb andestada jne.
Ja kui juba andeks andmiseks läheb, siis annaks kõigile kinnipeetavatele armu ja kutsuks vastuvõtule või vähemalt esialgu neile kes on süüdi mõistetud perevägivallaga seostud kuritegude eest, siis oleks nagu õiglasem.
Ju ta aga mingi oma jope seal on, muidu istuks juba ammu kinni. Oleks keskist siis juba istuks või juba täielikuks laibaks tehtud, rääkimatta mingitest vastuvõttudest või millegi korraldamisest enam.
Sõidan homme lätti23. veebruar 2018, 15:56
Varastatakse 10 milli, tõstetakse aktsiise, aetakse segi valitsuse ja haigekassa rahakotid, erastatakse maid, tuuakse sisse võõramaalasi, pannakse suvaliselt piire intressi tulumaksudele – eestlane kunagi midagi ei piuksu. Mitte, et ka iga asja peale peaks tänavale tulema aga see homne sõit on mingigi valituse tähelepanu tõmbamine või signaali andmine.
Tiit las peksab tädisid aga mina sõidan lätti23. veebruar 2018, 17:43
Varastatakse 10 milli, tõstetakse aktsiise, aetakse segi valitsuse ja haigekassa rahakotid, erastatakse maid, tuuakse sisse võõramaalasi, pannakse suvaliselt piire intressi tulumaksudele – eestlane kunagi midagi ei piuksu. Mitte, et ka iga asja peale peaks tänavale tulema aga see homne sõit on mingigi valituse tähelepanu tõmbamine või signaali andmine.
lol23. veebruar 2018, 14:28
1 päev muutub hüsteeria vägivallaks ja teie liba eliidist ree-rid lausa nõuate seda.
Proovin23. veebruar 2018, 14:26
nii kommida saar ja ojasoo on suurepärased ja targad kodanikud, noh kas see komm läheb läbi hahahaaa.
Ja kohe läheb läbi23. veebruar 2018, 15:17
Minul polnud ainsat üleliigset sõna, küsisin lihtsalt-süsimust ette, nagu oleks mingi riigivastane tegu.
kõik kommid mis ülistavad23. veebruar 2018, 15:57
teda, lastakse läbi
Kadriorg valvab23. veebruar 2018, 16:38
Suur osa juba kustutatud.
Heldur7223. veebruar 2018, 14:25
Seltsimees O jaoks kindlasti.
Ando23. veebruar 2018, 14:23
Ärme nüüd kolm päeva kisume.
23. veebruar 2018, 14:23
Majutuse ikka leidsite Tartusse?
matsalka23. veebruar 2018, 16:00
Leidsid leidsid ja Toobali peakokk tegi neile võileivad ka kaasa.
Kas23. veebruar 2018, 16:48
24. veebruar 2018, 07:02
Ei, aga pretsedendi kantselei lubas majutuseks vajalikud 40 000 sulas kohale tuua.
Kommid23. veebruar 2018, 14:23
läbi ei lähe, kui on saare ja ojasoo nimi kommis.
rainz23. veebruar 2018, 14:19
riigis valitseb korruptsioon!
ja23. veebruar 2018, 14:28
peen taskute täitumatu täitmine.
Jah....23. veebruar 2018, 17:30
Põhjatute taskute täitmine.
pole hullu23. veebruar 2018, 15:43
See valitseb pea igas riigis.
teate23. veebruar 2018, 14:16
kas te ei karda, et kui iga päev nii ülbeid avaldusi peab lugema siis teie lehte enam ei vaadata, et mitte vihastada?
Vaadatakse 23. veebruar 2018, 16:10
ikka, sest ajalehekommentaarium on ainuke koht, kus eestlased vastu hakkavad.
Toimib teater edasi koos miljonitega, mida riigilt (ehk meie taskust) välja pumpab, rüüstatakse metsi, kavandatakse ning ehitatakse tselluloositehas ja RB.
Igaüks toimetab oma mugavustsoonis: kes rüüstab ja kes kommenteerib. Kõik.
jah?23. veebruar 2018, 19:42
Fooliumis23. veebruar 2018, 14:12
Ülekohus peabki kurjust tekitama. Loomulik asjade käik. Mis need tuhanded armukadedusest tekitatud elatisvõlgased on siis= karjuv ülekohus ju. Pakosta vaikib, justiitsministeerium vaikib. Oma tööd ei viitsita lihtsalt korralikult teha.
alumiinium23. veebruar 2018, 14:31
ainus kes ei vaiki on kesk erakond. Selle uueneva erakonna juht räägib lakkamatult meie suurtest õnnestumistest ja eedeni aias elamisest.
Tere, moderaatorike! 23. veebruar 2018, 17:33
Ütlen ainult sulle - eriline tõpravaaaalitsus on Eesti riigi kaaperdanud! Kui soovid, võid avaldada, olen sellega nõus...
Ja tema23. veebruar 2018, 14:08
tegevus on peen kultuur?? Jumal halasta sellistele lapsemeelsetele, süütutele tallekestele!
ise on üks23. veebruar 2018, 14:37
...23. veebruar 2018, 14:49
Teater NO99 sai Europe Prize New Theatrical Realitiese nimelise preemia, mille žüriisse kuuluvad euroopa teatrieksperdid.
.23. veebruar 2018, 15:15
Teater NO99 sai Europe Prize New Theatrical Realitiese nimelise preemia, mille žüriisse kuulusid teatrieksperdid
Et23. veebruar 2018, 15:17
Kui euroopa teatrieksperdid NO-d kõrge auhinnaga autasustasid, siis võiks ju rahulolematud selle rahvusvahelise žürii poole pöörduda ja järelepärimise teha
Avameelne???23. veebruar 2018, 14:06
Mida me nüüd siis teada saime?
Pilti23. veebruar 2018, 14:28
kommenteerides: omad ,, joped ,,. Kuhu kaob EV raha ja kust tuleb tolm
Saime teada23. veebruar 2018, 14:34
et lõpetage hüsteeritsemine Ojasoo kallal,sest presidendi kantselei on oma sõna öelnud.Au ja kiitus tema lavastustele,mis on koos Semperiga tehtud sügava kummardusega Eesti rahvale. Mina aga tahaksin lugeda avameelset intervjuud,kummardustele sekka peaks ta selle ikka andma,muidu rahva hüsteeria ei lõppe!
Tegelikult23. veebruar 2018, 14:05
Kallutatud ajakirjandus on selle hüsteeria püsti ajanud!
tüdinu, mitte-teatriskäija23. veebruar 2018, 14:05
Täiesti nõus. Hüsteeria. Peenemalt öeldes histrioonilisus.Lihtsalt ära tüütab. Võtke palderjani, kommenteerijad/kaagatajad! Kinni olete jäänud teemasse nagu koerad pulma ajal!
Sellise sõnavaraga täiesti ,,omapoiss ,, 23. veebruar 2018, 14:18
seal seltskonnas ,et kaitseks välja astusid ...
to tüdinule23. veebruar 2018, 14:36
huvitav miks sinu rõvedust täis võrdlemine läbi lasti,aga minu oma kustutati. Ja seal ei olnud ainsatki rumalat sõna?
Aga 23. veebruar 2018, 14:47
Milline sõna 14:05 kommentaaris on rõve või ebatsensuurne ?
Aga 23. veebruar 2018, 15:18
Kus oli tüdinu jutus rõve sõna ?
Vägev.....IRW23. veebruar 2018, 15:05
Kas see sõnavara on nüüd LÕIK homsest NO99 etendusest?
ÕL23. veebruar 2018, 15:29
14:05 ütleb: Kinni olete jäänud teemasse nagu koerad pulma ajal! Ja see ei vaja tsenseerimist, võtate siis omaks ÕL?
tark mees oleks praegu vait23. veebruar 2018, 14:01
ojasoo võiks hetkel olla madalam kui muru, kui oled kõrvuni s... sees, on targem paigal püsida
teatrikriitik23. veebruar 2018, 13:58
NO 99 on nn hüsteerilise teatri klassikaline esindaja- kunst ja esteetika on kaetud hüsteeria ja odava populismiga.Püherdatakse ja hüsteeritsetakse poris ja püütakse rumalale rahvale selgeks teha, et see ongi kunst
23. veebruar 2018, 14:35
Teater NO99 sai Europe Prize New Theatrical Realitiese nimelise preemia, mille . žüriisse kuuluvad kuulusid teatrieksperdid. Huvitav, kuidas nn teatrikriitik seda ei tea?
Aga Sina seda ei tea23. veebruar 2018, 15:32
..et sinna esitab teater ennast ise, mis kestnud juba mitu aastat, lõpuks siis anti. Aga mille eest, keegi ei tea.Oled kusagilt etenduse pealkirja näinud?
muidugi23. veebruar 2018, 16:15
sai teater preemia. On ühiskondi, kus normaalsus on mustmiljon pagulast, autode põletamine, pommid jne. SEllega võrreldes on NO99 selgelt rahulik.
Eriti ilus paistab teatritükk, kui trupi kulud maksab kinni teise riigi maksumaksja.
Oh 23. veebruar 2018, 16:16
Siin ikka need õiged targad koos, mis nüüd mingi tunnustatud auhinna saamine loeb.
xxx23. veebruar 2018, 16:17
Mingeid teatrieksperte sinna ei kuulu. Europe Prize New Theatrical Realities on Euroopa Komisjoni väljaantav rahaline preemia (programm) suurusega 20 000 eurot, mida NO99 on taotlenud aastast 2010 ja nüüd lõpuks sai. See on projekt.
kas 23. veebruar 2018, 16:29
junker jagab23. veebruar 2018, 17:13
objektiiv.ee/jean-claude-juncker-avab-karl-marxi-kuju/
objektiiv.ee/jean-claude-juncker-avab-karl-marxi-kuju/23. veebruar 2018, 17:14
Euroopas...23. veebruar 2018, 17:46
....toimuvat vaadates just selliseid tunnustatakse ja auhinnatakse. Kõik on pea peale pööratud.
aadu23. veebruar 2018, 19:12
ei jõua nii purjakile ennast juua et selles kunsti näha
Ohoo23. veebruar 2018, 23:33
Selleks, et Euroopas silma jääda, pead olema kas palja peega või maoli mudas. Hüsteeriline karjumine sellele lisaks ja oledki teatri uuendaja. Neid teatrieksperte tavaline teater ju enam ei eruta, vaja ikka midagi uut. Kui päriselus on tekkinud nn. uus normaalsus, ega siis teater sellest puutumata jää. Mida rõvedam, seda parem. Kas selle üle uhkust tunda, vot selle üle võiksid vaatajad ikka ise otsustada.
anna Laks23. veebruar 2018, 15:39
Euroopalikud väärtused, ikka preemiat väärt, kui siis muidu.
linlane23. veebruar 2018, 13:57
Kes kasvõi korra elus naise vastu kätt tõstnud on minu silmis alatiselt mõttetu inimene ?
eelmuthh23. veebruar 2018, 13:57
100% nõus Ojasooga.Koguaeg käib mingi hüsteeria ja kaagutamine.Tööd ei tee keegi.
Jürka23. veebruar 2018, 14:17
Keegi ei tee tööd? Kas Ojasoo ja sina olete ainukesed? Või kuulute teie mõlemad ka mittetegijate hulka?
to eelmuthh23. veebruar 2018, 14:37
mis sa ise siin teed,tööd?
14:37-le23. veebruar 2018, 16:11
Teeb sama,mis sinagi.
kus te23. veebruar 2018, 13:51
näete ja tunnete vabadust,pigem orjuse taas kehtestamine
grotesk23. veebruar 2018, 13:51
Kas pole isanda kriitika suunatud mitte valesse kohta -
isand kritiseerib et inimesed ei loe lugusid läbi, samas inimestele ajalehed (ehk peameedia) pakuvadki poolikuid lugusi. Näiteks seegi siin - kus see avameelne intervjuu siis on?
teiselt planeedilt23. veebruar 2018, 13:54
Kusjuures eriti groteskseks on nähtuse asjaolu, et viidatav "täismahus loetav" Äripäeva artikkel on tasuta isegi veel väiksemas mahus loetav kui Õhtulehe reklaamtekst..
Inimesed ei loe23. veebruar 2018, 14:07
sest nõutakse raha aga kas see jutt on seda väärt ja nii kommendeeritaksegi kommendaare,mis on väga erineva tasemega.