Kusagil 90-ndate lõpus müüdi tollane Eesti ainus jäämurdja vaat et vanarauahinna eest maha. Põhjendusega, et Eesti sellist tarbetut kola ei vajavatki. - Nimelt oli paar talve soojad olnud. Siis tuli aga äkki käre talv ja tuli Roorsist ning Soomest jäämurdjaid rentida, sest omal enam ei olnud. Kusjuures rendiraha oli kordades suurm summa, kui see, mida nupukatelt ärimestelt oma jäämurdjat müües saadi.
Kirjatsurad võiksid oma andmeid ikka enne üle kontrollida, enne kui ülivõrdeid pasundama hakkavad. Või et kohe kõigi aegade suurim? V'õame näiteks 1976.a. ehitatud j 1978 kasutusse võetud ja 1983.a. rikkeni seilanud supertankeri Batillus. selle tehnilised andmed: Üldpikkuse oli 414,22 m, laius 63,01 m, süvis 28,50 m, täielik kandevõime 553662 t ja kogumahutavus 273550 GT. Batillusel oli veel kolm sõsarlaeva. Neist viimane, Prairial, lammutati 2003.a. Aga kui palju tollest Cap Diamantist suuremaid laevu on üldse vette lastud ei oska üles loetledagi. Päris palju.
Sina vana l0llpea vôiksid enne teksti läbi lugeda, siis teaksid, et jutt käib LÄBI AJA EESTIS KÄINUD SUURIMAST LSAEVAST. Ja kui sina veidikene andmeid kontrolliksid, siis Taani väinadest ei mahugi suurima süvisega laev kui 18 meetrit. Seega sinu Batillus saab sealt läbi ainult tühjalt, kui sedagi.
KOMMENTAARID (8)