LÕPP TEMBUTAMISELE! Autoralli MM-sarjas ei saa enam Ogier´ ja Tänaku kombel kavaldada (3)
Meenutame: Ogier oli Rootsi rallil kõrgest mängust väljas ning pidi viimasele kiiruskatsele startima esimeste seas. See tähendas, et rajapuhastajana poleks tal olnud reaalset võimalust punktide eest võidelda. Nõnda otsustaski prantslane endast mehed mööda lasta, koguda trahvisekundeid, ent pääseda rajale soodsal positsioonil. Plaan toimis, Ogier´ teenis katsel esikoha ja viis väärtuslikku punkti. Järgmisel rallil Mehhikos tegi täpselt sama Ott Tänak.
Ühest küljest kaval lüke, teisalt tekitas ralliringkondades veidi pahameelt. Nõnda saigi selgeks, et midagi tuleb muuta. Sel nädalal korraldasid WRC-sarja ninamehed hääletuse, kus pakuti välja lahendus: kes viimasel võistluspäeval karistussekundeid kogub, see punktikatsel punktidele ei pretendeeri. Tiimid kiitsid muudatuse heaks ja see peaks hakkama kehtima juba kahe nädala pärast algaval Korsika rallil.
WRC kehtestab jätkuvalt oma rumalat süsteemi, mida teised on kohustatud järgima.
Kuid ma näen rallimeest protesti võimalust, kui rumalate reeglite tõttu on juhi stardipositsioon selline, millega ei ole võimalik võita, siis tuleks lihtsalt loobuda starti minemast. Sest mis mõte on sõita võidule, kui see pole reeglite tõttu võimalik?