Sebastien Ogier tuli mullu M-Spordi Ford Fiestaga maailmameistriks. Enne homme algavat Korsika rallit on ta taas MM-sarja üldliider.Foto: Scanpix /AFP/ Ulises Ruiz
WRC
5. aprill 2018, 21:30

ÕL KORSIKAL | M-Sport naudib Fordi suuremat tuge, ent koostöö magusaimad viljad ei küpse üleöö

2012. aasta lõpus kerkisid eestlastele südamelähedase M-Spordi rallimeeskonna kohale tumedad pilved: Ford tõmbus autoralli MM-sarjast tagasi ning võistkonna pealik Malcolm Wilson ei välistanud, et ka M-Sport võib pärast 2013. aastat MM-sarjast taanduda. Tänaseks on vesi loksunud aga sinnapaika, et Ford on asunud jõulisemalt M-Spordi selja taha ning rallitiimi peainsener Chris Williams rääkis Õhtulehele, kuidas saab võistkond koostööst autogigandiga abi.

2012. aasta lõpus kerkisid eestlastele südamelähedase M-Spordi rallimeeskonna kohale tumedad pilved: Ford tõmbus autoralli MM-sarjast tagasi ning võistkonna pealik Malcolm Wilson ei välistanud, et ka M-Sport võib pärast 2013. aastat MM-sarjast taanduda. Tänaseks on vesi loksunud aga sinnapaika, et Ford on asunud jõulisemalt M-Spordi selja taha ning rallitiimi peainsener Chris Williams rääkis Õhtulehele, kuidas saab võistkond koostööst autogigandiga abi.

Olgu öeldud, et kuigi Ford otsustas viis ja pool aastat tagasi MM-sarjast finantsilistel põhjustel tagasi astuda, ei jäetud M-Sporti päris unarusse. „Nad andsid meile veidi tehnilist ja rahalist tuge,“ märgib suisa 21 aastat Wilsoni juhitavas tiimis töötanud Williams.

Tänavuse hooaja eel teatati, et Ford on nõustunud oma finantsilist ja tehnilist tuge suurendama ning autogigandi naasmine oli kaalukeeleks, et viiekordne valitsev maailmameister Sebastien Ogier sõlmis M-Spordiga uue lepingu.

Edasi lugemiseks: