Jalgpall

„Miks ma küll nii rotti perekonda sündisin?“ ehk Kuidas üleminekutasu on klubi ja lapsevanema suhted lootusetult sõlme ajanud (99)

LISA KOMMENTAAR

Loen ja imestan14. aprill 2018, 01:54
Siin on koos ikka punt saapaid. Tõsiselt ka harige ennast enne kommenteerimist.
13. aprill 2018, 21:59
poisil on täielik õigus nii öelda.tegelt vaesed ei tohiks üldse lapsi saada,ilmaasjata sünnivad siia ilma virelema.
issameieke!14. aprill 2018, 08:20
sinusuguse mõttelaadiga inimesed peaks kõik kokku koguma ja näiteks aastaks aafrikasse, kusagile Etioopiasse saatma, et saaksite aimu, mis on vaesus! Pärast sellist kogemust tänaksite taevast, et siia eestimaa vaesusesse olete sündinud, mitte aafrikasse...
14. aprill 2018, 21:34
lõpeta emajänesena poegimine,siis jõuad ka ühele lapsele kvaliteetset elu lubada.
eksu13. aprill 2018, 21:57
Olen ma kusagil midagi maha maganud? Eestis puudub tipptasemel jalgpall, seega vajadus lapsi intensiivselt treenida ja ei tea kelleks neid klubisid pidada...
saan aru, et Prantsusmaal, Inglismaal, Itaalias või Brasiilias..aga phäh..siin Eestis sellised mured?
13. aprill 2018, 23:53
seltsimees laps13. aprill 2018, 18:26
Omal ajal sai täiesti tasuta jalgpallitrennis käia.
teadmatus13. aprill 2018, 16:55
Point selles, et lapsi jahitakse juba lasteaias. Alguses on kõik lahe ja tore. Siis regatakse punt meistrivõistlustele ja lapsevanem allkirjastab mängijakaardi ehk lubab lapsel osaleda. Seal on pisikeses kirjas juttu ülemineku värgist. Kuna keegi reeglina ei räägi lastevanematele milles point, siis erinevate asjaoludega kokkupuutudes selgub, et laps on klubi omand.
13. aprill 2018, 18:39
Kas tõesti käiakse tennis kindla eesmärgiga tippsportlaseks saada? Kas spordivärki katki jätta ja ära tulla ka ei tohi? Huvitav, mida siis teevad, kui kehv mängija oled, jumala lootusetu? Trenn ju nagunii tasuta ei ole, aga ikka oled nagu ku ra di le kolm tilka verd andnud?
teadmatus13. aprill 2018, 20:28
Asi selles,et lastevanematele ei selgitata mängureegleid.
teadmatus13. aprill 2018, 20:35
Aga mis siis kui selgub, et tõesti sõprasega on koos tore teises klubis olla.
kui vanemad ei meeldi13. aprill 2018, 16:19
kui vanemad ei meeldi jääb alati võimalus kodust lahkuda ja ise raha teenida
13. aprill 2018, 14:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Q-LE14. aprill 2018, 21:10
Kapitalistlik ühiskond jätab soovida, mitte lapsekasvatus.
13. aprill 2018, 12:39
Tegelikult on see kohutav, kuidas laste vanemate taskust võetakse jalgpalliosas ebaproportsionaalselt suuri summasid, mis tegelikult ei kohusta klubisid mitte millekski.
tegelikult probleemi ei ole13. aprill 2018, 14:00
Jalgpall ei ole kohustuslik spordiala, on ka muud tegevusi küll ja küll. Vanemad peaks oma mugavustoonist välja tulla ja ise midagi lastega koos tegema mitte pingil, tribüünidel nutitelefonis istuda
miinused13. aprill 2018, 20:54
nutitelefonide seltskond koos, kes arvab ,et nende lapsed hakkavad suur raha teenida
Ronaldo13. aprill 2018, 12:33
Siseinfo ütleb, et pange kõik lapsed Florasse, seal ei nõuta seda ülemineku raha isegi vanemas vanuses, sest Pohlakul on raha küll :)
13. aprill 2018, 13:44
ei 13. aprill 2018, 12:02
oska enam eesti keelt!! Vaat mina ei saa aru, mis tähendab "rott " perekond?
A. Turovski13. aprill 2018, 12:32
Millest sa aru ei saa- rottide peres sündis vutipoeg, süüdi on tüliõunad.
dr.Zorro13. aprill 2018, 12:56
Ehk peaks vanainimese vitamiine võtma?
vanainimese asi13. aprill 2018, 13:45
lastes längist sa ei saa aru
vanainimese asjale13. aprill 2018, 18:42
mis viga? peaksid siis ju teadma ütlemist - vaene nagu kirikurott.
/ 18:42,13. aprill 2018, 20:55
Mis mul viga? Ei tea, ütle ise.
loe, ja saad aru13. aprill 2018, 13:46
ei 13. aprill 2018, 16:31
osanud arvata, et see english on! Et inglise keelt oskan, vot nüüd sain aru... Meie lapsed on enda arvates ingl k kodus, aga oi kui halvasti/valesti räägivad!! Rääkigu parem eesti k, aga see pole popp.
...13. aprill 2018, 16:59
Oleks viisakas pealkirjad tavakeeles panna.
nipitiri13. aprill 2018, 11:57
Artiklist võib välja lugeda, et laps saaks ka tasuta võistelda, aga sellega ei ole lapse enda ema nõus - see oli see mängija laenutamine teise klubisse. Seega on ikkagi poisi ema see, kes hetkel tolmu üles keerutab ja eeldab, et avalikkus maksab tema jonnimised kinni.
Laura14. aprill 2018, 15:35
„Mida tähendab laenul mängimine minu lapsele, kes viimati meistrivõistlusi mängides kuulus U13 vanuseklassi? 900eurost üleminekutasu tõusu,“ küsib ja vastab Laura.
Lugegem ikka artikkel läbi mõttega, mitte diagonaalis üle rea...
ott13. aprill 2018, 11:52
mingu see tat*tnokk pekk! kui hakkab ise teenima, siis loopigu oma 900 euri siia ja sinna. Senikaua hoidku pudrumulk kinni.
Siit ka selge, kust need äkksurmad tulevad13. aprill 2018, 11:51
Mis krdi MEISTRIVÕISTLUSED 12-aastastel?
Vhs13. aprill 2018, 20:14
Selle nimi on Noorte Meistrivõistlused , ehk siis sul võimalus tulla Noorte klassis Eesti meistriks
to vhs13. aprill 2018, 20:56
seda vee puudub, et täiskasvanute
Jalgpalli vastane13. aprill 2018, 11:47
Selline jama toimub ainult jalgpallis. Jalgpall on äri.
Ei maksa ette kujutada et laps on see kes teid rikkaks teeb ja et just teie laps on see imelaps. Hakake millegi muuga tegelema.
Jalgpalli vastase vastane13. aprill 2018, 11:53
See, et oled vastane, ei tähenda, et sa asjast midagi jagaks. See "jama " toimub kõikides meeskonnamängudes. Kui tahad uurida, siis vaata alustuseks näiteks korvpalli kohta ja siis räägi edasi. Võib olla saad siis aru, miks see nii on ja äkki hakkab jalgpall isegi meeldima. http://www.basket.ee/et/dokumendid?document_id=8&action=download
ets13. aprill 2018, 11:30
ühest ei saa aru
kui klubi lagunes ja sel põhjusel ei saanud mängida ja tuli leida teine võimalus, siis kes seda raha nõuab
kas tänaseks lgunenud ja kadunud klubi
klubi ei ole ju täitnud omapoolset kohustust pakkuda mänguvõimalust
midagi siin jutus ei klapi
Pets13. aprill 2018, 11:40
Oled õigel teel- neid solvunud vanemaid on tegelikult päris palju- lihtsalt otsitakse võimalusi oma laps tugevamasse punti sokutada. Või soovib laps ise klubi vahetada. Kui uus klubi leiab, et on tegemist vajaliku mängijaga, siis makstakse uue klubi poolt ka üleminekutasu ka ära. Kui klubi ei pea mängijat nii oluliseks, siis miks üldse üle minna- niikuinii istud pingil.
Laura13. aprill 2018, 16:57
Klubi ei läinud ju laiali vaid grupp, lugegem artiklit õigesti.
raas13. aprill 2018, 11:14
EEsti spordi rahahäda ongi krooniline,nii mõnedki vaeste perede lapsed jätavad sporditee pooleli ,sest vanematel ei jätku raha ka varustusele ,muust rääkimatta,eriti maal.
ära sa ütle13. aprill 2018, 16:21
maal on inimesi kel sadades hektarites maad ja metsa
muhv13. aprill 2018, 11:06
noori jalgpallipoisse on eestis tuhandeid. nii vanuses 10-14 kaob enamust neist ära, sest enam ei viitsita mängida. avastatakse muud huvid ja sinna see jalka jääb. see poiss on suts noor, et öelda nagu ta oleks mingi imelaps :D selliseid samasuguseid "ronaldosid" on ka eestis sadu. las laps kasvab suuremaks ja küll siis näeb, mis tast õige tuleb hoopis.
sammalhabe13. aprill 2018, 12:23
Just, mitte just kõige paremal järjel emal on helesinine unistus, et pojast saab kuulus ja rikas jalgpallur, kes kõik tänased probleemid lahendab. Eestist pole siiani ühtegi sellist veel tulnud, võib olla ehk Klavan venitaks säästudest pensionini välja.
Ronaldo13. aprill 2018, 10:29
Laps ei saagi aru, miks tema vanematel pole raha, laps tahab ka kõike mida teised lapsed teevad, omvavad või ostavad. Lapsel alguses raske mõista, miks tema vanematel pole raha. Kõige parem on suhelda, sõbruneda omasugustega, kellel pole samuti raha, siis tekib vähem probleeme. Emale soovitan hoolitseda ja tegeleda lapsega võimalikult palju, isegi kui pole raha, kui laps suureks saab mõistab vähemalt, et kui palju temast hooliti ja temaga tegeleti. Vähe raha, palju raha lõpuks ei loe midagi, loeb ainult armastus ja seda ei saa mõõta rahas.
vanaema13. aprill 2018, 11:23
Isegi minu 4 aastane lapselaps saab poes aru, kui me talle meeldivat asja ei osta, et vanaemal pole selleks raha.
Ronaldo13. aprill 2018, 11:56
Tuleb natuke sügavamalt mõelda, siis saad aru, miks laps ei saa aru, et tema vanaemal pole raha. Laps on Nonsens ja usub kõike kui hästi rääkida aga ta ei mõista miks tal on selline vanaema kellel pole raha meeldivat asja osta ja teisel on vanaemaga korv täis. Laps tahab ikka neid asju, selle mõttega pole tal midagi peale hakata, et vanaemal pole raha, see teda ei huvita. Nagu ei huvita ka artiklis seda poissi, et emal pole raha, ta lihtsalt tahab jalgpalli mängida oma sõpradega, sest ta on alles laps. Muidugi selles loos on suured probleemid, sest puudub austus ja armastus oma vanemate vastu, mis näitab, et pole lapsega tegeletud ja kodus pole kõik korras.
Asjad juhivad inimeste elu13. aprill 2018, 11:57
Tead, jumal tänatud et ei osta, kodu asjadega juba laeni täis, aga ikka on vaja lisaks. Ei oska laps sellest rõõmu tunda, lihtsalt väike šopaholik on sirgumas
Ronaldo13. aprill 2018, 12:11
Kui sellised probleemid, siis saab seda targalt vältida, lapsega mitte koos kaubamajades poodides shopata, söögid mehel lasta koju tuua ja lapsele mõnus tervislik söök valmistada, rahakotile parem ja kodus pahna vähem :) Vanaema võiks samuti targem olla, et kui pole raha, siis ei ole vaja ikka lapsega koos poodi minna ja talle stressi tekitada, vaja ennem mõelda.
maali13. aprill 2018, 12:11
Pikk jutt s...t jutt !!!
13. aprill 2018, 12:48
lõpmata poe tagahoovides hiilida ka ei jaksa.
Ziil13. aprill 2018, 13:31
Üsna rumal ja blond jutt. Laps ei ole loll ja saab aru vägagi "suurtest" asjadest. Ei maksa alahinnata. Mitte see vanaema, kes ütleb, et tal mingi ajsa jaoks raha ei jagu, ei kasvata tuutut üles, vaid just sina, kes sa hoiad oma nublu nelja seina vahel kinni ja temaga poodi ei julge minna. :D Lapsele jääbki seda kola kokku ostma kui keegi ei selgita talle, et MIKS pole seda või teist asja vaja või võimalik osta.
Ronaldo13. aprill 2018, 14:11
Oleks kõik nii lihtne, et saame kõigest aru ja elu on lill. Paraku tänavapilti vaadates või delfit lugedes seda õnne ei näe, ainult mingi hädaldamine ja probleemid. Ja keegi ei olegi öelnud, et laps on loll. Koolis räägitakse ka tihti, et kui ei õpi jne, siis oled nagu artiklis öeldud rott terve elu jne, elus tihti hoopis vastupidu. Paraku selgitustel ja õpetusel on suur vahe, kus sa tead, et sinu selgitused on head lapsele. Käime lapsega iga nädalavahetus koos joomas maal maali juures, ta vaatab pealt ja räägin alati, et joomine on paha paha või läheme rikkuritega koos jalgpalli turniirile, ise olen rott ja siis ei jõua lapsele jäätist osta, sest jäätis maksab välismaal 5 eurot selgitasin talle, et meil ei ole raha ja laps saab kõigest aru ja on õnnelik.
vanaema13. aprill 2018, 14:17
Minu lapselapsele see küll pole mingit stressi valmistanud ja isegi, kui mul oleks väga palju raha ei ostaks ma iga päev ninni-nänni mida laps näeb.
arvan, 13. aprill 2018, 14:27
et Ronaldo lastest kasvavad küll õnnetud inimesed, kui on harjunud kõike poelettidelt haarama või vastupidiselt kodus passima, et mitte igast tühjast asjast stressi saada.
Lastetu14. aprill 2018, 01:04
Just sellepärast ma last ei tahagi, et ma ei saa aru miks peaks last saama kui pole võimalik talle võimaldada seda mis teistel lastel ka on. Äkki võiks kõigepealt endale üritada kõike võimaldada ja kui raha üle jääb siis alles laps saada.
Ronaldo14. aprill 2018, 09:12
See kõige hullem tegu, sest kui vanemaks jääd, mõistad kui tähtsad on lapsed ja tagantjärgi neid teha ei saa. Pärast oled kurb, õnnetu, südames suur auk ja asjade keskel mida oled kokku ajanud väga kurb kibestunud inimene, sest eirasid loodus seadusi. Et olla õnnelik tuleb loodusega harmoonias elada ja mitte võidelda loodusega.
Ulmevaldkonnast: Kes usub, kes mitte aga igale lapsele ja inimesele on raha ette määratud juba ennem, kui ta siia ilma sünnib (eelmiste elude tegude eest (karma)), seega lapse sünd mõnikord vaesesse perekonda võib oluliselt tõsta kogu pere rahalist olukorda. Sellepärast sageli näeme, et mõni inimene teeb hullult tööd, käib kolme töökohaga, et raha saada aga teisel tuleb raha lihtsalt, selline on see elu :)
Jah13. aprill 2018, 10:23
Liigub see raha kuidas liigub, see, et üks laps oma perekonnale nii ütleb on küll kasvatuse küsimus.
imestan13. aprill 2018, 10:22
Muidugi on see kõik jama, aga mind paneb imestama, et 12.aastane poiss süüdistab vanemaid, et neil pole sellist summat anda. Eelkõige tuleb see väike rotipoeg kodus paika panna ja siis vaadata, kuidas edasi saab.
Liisu13. aprill 2018, 10:21
Tunnistan, egas ma eriti neist üleminekutasudest ja muust sellest värgist tea, ega tunne ka erilist huvi. Mind pani artiklit lugema (tõsi, osalist, sest ma ei kavatse artikli lugemise eest maksta) hoopis pealkiri.
"Miks ma küll nii rotti perekonda sündisin?" küsib tõenäoliselt noor "imelaps". See küsimus näitab, kuidas me tänapäeval omi lapsi kasvatame, kuidas me püüame anda neile kõik mis vähegi võimalik ja samas ei saa me lastelt vastu ei mõistmist ega arusaamist.Kui nüüd lohutate , et laps noor ja nii edasi, siis see laps ei saagi "vanemaks", sest tema kasvatus ongi selline, et ta on nagu maailma ime, kelle jaoks peavad kõik teised jooksma ja kummardama ja ta soovid lausa silmist lugema.Mõistust on nii pisku,et arusaada ilmaasjadest. Vanemate vastu austus ja armastus täielikult puudub. Mina oleksin šokeeritud, kui minu laps kasutaks sellist sõnavara. Tänu jumalale, olen kasvatanud üles 3 last ja on üle elatud igasugu aegu - nii hõlpsamaid kui ka raskemaid, kuid oleme suutnud jääda üksteist hoidvaks ja mõistvaks pereks,kus valitseb armastus ja üksteisest arusaamine.Tean, et laote nüüd mulle siia miinuseid , mul täitsa ükskõik ,kuid tehke ometi oma lastele selgeks, et raha ei tule mitte SEINAST.(Olin suures imestuses, kui esimese klassi lapsed nii just arvasid.)
nad ju õrnas eas13. aprill 2018, 13:51
mitte aga lahmimiseks, ikka rohkema ja kallima tahtmiseks. Vaene pole raske olla, kui ka naabrid on vaesed. Rikaski pole kerge olla, kui naabrid veel rikkamad. Rahulolematus peaks edasiviiv jõud olema, hea kui sellega kaasneb sihikindlus ja töökus, lihtsalt kellegi arvates andekas ... kui kaua ja mille arvel anne püsib. Imetlevaid lapsevanemaid, juba vanavanemaidki on teismelistele ette-taha kõike ära tegemas, õpetades selle järeltulija liiga tihti abituks, täiskasvanute meeleheaks neist sõltuvaks, saamatuks ja lähedastega mittearvestavaks.
div"E" maailmameister maadluses13. aprill 2018, 10:13
Muutusteta endiselt. Lapselaps sai 9-aastaselt Jurmalas Baltikumi) parimaks jalgpallurika!?
3 aasta pärast toimus võistkonna ost-müük hinnaga 12000.- krooni lapse eest, millest
vanemad loobusid unustades tänini jalgpalli, sest raha est sportimise võimalusi on meil
piisavalt. Äkki peavadki asjad nii endiselt käima, nagu see toimus meie pere ringis
10 aastat tagasi!?
Segane13. aprill 2018, 12:00
kes siis ostis? Küll see maksab, mis teie probleem on?
Õuelaps13. aprill 2018, 12:10
Ja mis nüüd on saanud, vaeseke jalgpalli ei ole saanud mängida või?
lubjakas13. aprill 2018, 10:11
Pealkiri ütleb, et vutipoiss on rotiperre sündinud.
Ronaldo13. aprill 2018, 10:00
Kui oled talendikam isegi juba 10 või 12 aastane, siis teine klubi maksab hea meelega pearaha kinni teisele klubile. Saab selle raha paari aastaga liikmemaksult tagasi ja hea õnne korral saab tulevikus korraliku mängumehe. Kõige rohkem kannatavad tegelikult just need lapsed, kes pole talendikad ja tahavad mingil põhjusel teise trenni minna, kas siis sõprade, trenn ei sobi või mingitel teistel põhjustel. Nende laste eest peavad maksma lapsevanemad ise, sest uus klubi ei hakka maksma 900 eurot lapse ülemineku eest. Tihti ei ole lapsevanemad teadlikud sellest üleminekutasust ja avastavad alles kui tekivad trennis probleemid. Kannatavad eelkõige lapsed ja vaesemad lapsevanemad, sest proffe tuleb üksikuid aga suhtumine on nagu iga laps on Messi, tegelikult klubid lihtsalt tahavad raha teha ja konkurent klubile ja lapsevanemale survet avaldada, neid ei huvita, et kasvaksid üles tublid terved lapsed.
13. aprill 2018, 11:59
See on meie aja orjapidamine, ja täitsa ametlik
Pärisorjus13. aprill 2018, 12:16
Kusjuures seal on ka punkt, mis teiste spordialadega keelab tegeleda
klubid13. aprill 2018, 12:02
on kulutanud selle lapse trenniks ka raha ja tahavad selle tagasi saada.
Kas veel rumalam väite saab olla?13. aprill 2018, 12:12
Ah soo, ja teiste spordialade klubid ei kuluta või?
13. aprill 2018, 12:12
Mitte klubid tahavad, kindlate isikute rahakott rahab
Ronaldo13. aprill 2018, 12:21
See, et klubid on kulutanud raha on suht müüt, linnavalitsused eraldavad tihti lisaraha palkade maksmiseks, väljakute rendimakseteks, jalkaliit toetab vahest, pearahad, trennitasud, vahest varustuse müügist ja ENMV välised turniirid kust teenitakse lisa. See, et klubi kulutab ei ole pädev vastus, pigem, et klubi tahab rohkem raha on õige vastus.
to klubid13. aprill 2018, 13:37
valgusta ka mind, rumalat, kus klubis saab tasuta trenni???
vanemad on kõik kinni maksnud.
to klubid13. aprill 2018, 13:38
klubid saavad lisaks klubimaksudele ka linnalt iga lapse pealt nn pearaha.
kama kaks13. aprill 2018, 09:50
Alaealise eest üleminekutasu küsimine peaks olema EBASEADUSLIK!
Täiskasvanud tehku nii nagu ise tahavad ja kirjutagu alla lepingutele vastavalt oma soovile.
to kama kaks13. aprill 2018, 11:35
ongi ebaseaduslik, vanemad hambad ristis maksavad, kuna klubid on endale teinud sellest mugava rahakogumise.
lapsevanem on ometi maksnud klubimakse, kuutasusid, trennid, riided- treener on oma töö eest palka saanud, mille eest veel raha küsida??
sama, kui ma juuksurit vahetan ja vana juuksur küsib üleminekutasu.
võib ka13. aprill 2018, 12:03
nii võrrelda, et ehitad endale maja ja siis läheb see üle kellelegi teisele.
13. aprill 2018, 12:13
Aga lähebki, kui ülal pidada ei jaksa
Online13. aprill 2018, 09:32
Raha liigub sedapidi - füsiod klubi poolt 12 aastastele, transport, jne.
Pole küll veel näinud, et klubid nii lahked on.
Dassajev13. aprill 2018, 09:32
Kui üleminekutasusid poleks, käiks kogu aeg paremate mängijate moosimine ja ülemeelitamine. Üleminekutasude süsteem pole mingi Eesti leiutis, see on nii kogu maailmas. Kahjuks tõesti tekib olukordi, kus kõige suuremaks kannatajaks on noor mängija, aga tegeliklult on ju lahendus ka artiklis kirjas- saab minna laenule ja oodata üleminkurahade kohustuse lõppemist. Probleem on ju selles, et lanuleminekuga pole nõus lapsevanem, mis laenuleminekus halba on? Mis vahet seal on kas oled klubis päris liige või laenul- mängida saad tüpselt samamoodi.
Proff13. aprill 2018, 12:05
Mis paremad ja kehvemad 12 aastaste laste vahel? Millest sa räägid? Noored surevad väljakul, sest see nõme süsteem pigistab neid nagu sidruneid, muud kui mängitakse üldfüüsilist tausta omamata, aga kes vastutab?
Harrastaja13. aprill 2018, 12:18
Kui huvi pakub, siis võid vaadata näiteks, millega Poom Nõmmel tegeleb- vanemates gruppides mängivad erinevatest klubidest kokku rabatud noored- kõik on omavanuste koondistes. Oma klubi kasvandikud istuvad pingil. Arusaamatu, miks see noortetasemel vajalik on- igal juhul aitavad üleminekutasud sellist jama pisutki vaos hoida,
13. aprill 2018, 13:50
Ei pea pingil istuma, maailmas on palju muud kui ainult jalgpall
to harrastaja13. aprill 2018, 19:33
tavaliselt pannakse laps trenni, mis on kodule lähema. kui nt see klubi pole väga tugev ja laps tahaks vahetada klubi, et edasi areneda... mille eest siis maksta nag? kui vanemad kolivad kaugemale, kas laps peab siis loksuma teise linna otsa, ainult selleks, et ei saa klubi vahetada?
Laura13. aprill 2018, 16:59
Kui veidi artiklit edasi loed siis saad vastuse, miks lalsevanem laenule minekuga nõus ei ole ;)
Pensionàr13. aprill 2018, 08:42
Vàike poiss on "gladiaator", aga ta ise ega ta vanemad sellest aru ei saa. Ilmsesti kihlveokontorid teevad juba poisi peale panuseid.
0rjapidamine või?13. aprill 2018, 08:41
Mis asi too üleminekutasu siis on, kas inimene pole siis mitte vaba tulema ning minema? Nagu töölegi. Onu Tomi aegadel müüdi New 0rleansi turul 900 dollari eest tugevaid täismeestest neeger0rje.
ehh13. aprill 2018, 08:40
vaadake, mis toimub tantsuliidus, millised rahad seal keerlevad!!
tuhandetes pead maksma, kui mingil põhjusel (nt pole oma klubil partnerit pakkuda) tahad klubi vahetada. lisaks eratrennid kõik sullis.. maksuamet on vagusi. miinimumpalgad treeneritel, aga elatakse nagu linnapead.
!!!13. aprill 2018, 09:20
Igasugused klubid on ameerikalik business, mille pealt klubi omanikud ränka raha tahavad teenida.
Rumal saab kirikus ka peksa!13. aprill 2018, 07:03
Kõik klubid on MTÜ-d ehk alluvad Eesti Vabariigi mittetulundusühingute seadustele. Seal on väga selgelt kirjas kuidas asjad käivad ja kuidas ei käi. Klubist väljaastumine jne.
Aga kuna meie alaliidud on monopolid riigis siis nad mängivad sellele et rahvas on rumal ja laisk ning ei viitisi asja kohtusse ajada.
Olen treenerina selle kergejõustikus läbi teinud ning siis sai kogu alaliidu jaoks asjad selgeks ning korda, võib tutvuda Eesti Kergejõustikuliidu kodulehelt. Ainukesena on siis piirang kui on lausa leping klubi ja sportlase vahel, muu jutt on lihtsalt väljapressimine ja tavainimese ärakasutamine! Nii, et valik on igaühe teha, võib rumal , laisk ja saamatu edasi olla kui tahetakse aga tegelikult põhjust pole. Lisaks muidugi lastekaitseseadus kes keelab kasutada last müügiobjektina mida alaealise puhul igasugused üleminekutasud tegelikult on! Jõudu!
juss13. aprill 2018, 06:13
Eriti masendav susteem, maksad k6ik tasud, trennid,laagrid,v6istlused ja p2rast pead oma lapse v2ljaostma kui temas on talenti ning ei lasta teise klubi juurde?
to juss13. aprill 2018, 10:19
Ilmselgelt selles lapses seda taleti pole, sest muidu käiks järgmine klubi ilma silma pilgutamata tolle närused 900 jevrot välja.
kas tõesti13. aprill 2018, 12:10
maksad kõik kinni? Töötasin ise ühes jalgpalliklubis bussijuhina, busse oli 4, kogu aeg käis sõit, küll laste trenni ja tagasi vedamine, küll võistlustele üle Eesti, isegi puhkepäevi polnud õieti. Arvad, et suutsid need kõik kulud kinni maksta?
Ronaldo13. aprill 2018, 13:53
Jalkaliit maksab kinni ENMV sõidud ja teised turniirid maksavad lapsevanemad, vahest ka mõni lahe rahakam papa, kes sponsoreerib sõidud. Sa oled lihtsalt bussijuht ja ei ole väga kursis.
christina13. aprill 2018, 20:22
EJL ei maksa küll mingeid sõite kinni.
Kristiina13. aprill 2018, 01:11
Tere. Ma tahan küsida mis teiega seal õhtulehes on juhtunud. Nüüd on isegi sportiimbunud muudetud nimedega lood. Täiesti pandeemiline on see asi. Ja veel sina Siim kes sa nii armsalt kaitsesid Kaia Kanepit ning tõstsid maine lakke mu silmis. Nüüd lõid selle kildudeks. Ok alaealine küll aga maailmas ikka nii üldjuhul ei tehta. Jalgpallis imelastest varemgi räägitud ja pole kedagi varjatud. jah on 11-12 aastasi küll. Nagu mingi de...lsustõbi oleks üle käinud meediast viimane nädal. Keegi ei ütle ka,et see privaatsuse teema läheb üle igasugu piiride. Nagu sa arus saad olen ma 100% Kaia Kanepi mentaliteediga ning elus ühteist ka näinud.. Ma olen sportlane jah ja ei meeldi see. Vallandaks kohe 60% meediainimestest Eestis. Õppetuseks,et käitutaks nagu USAs või Aafrikas.
Erna Reha13. aprill 2018, 09:56
Kristiina lugu on moonutatud, pahatahtlik ja laimava sooviga, sellest sai ajakirjanik ilmselt kohe aru. Tegu võib olla vaimse -käitumishäirega inimesega, kes soovib maksta kätte klubi juhtkonna esidajale, millega ta ise seotud on. Miks ta soovis inimesi nende nimedega esile tuua?, samas pole tema enda väited faktiliselt kontrollitud.
Mis pidi see raha liigub?13. aprill 2018, 00:54
Kas klubid maksavad siis mängijatele palka, et nad mingit "väljaõppele tehtud kulutuste tagastamist" saavad nõuda??? Kui aga mängijad klubile liikmemaksu maksavad, siis on nad ju kogu väljaõppe juba ise kinni maksnud. Konkurentsiamet võiks uurida, kas tegemist pole mitte klubide vahel sõlmitud konkurentsi kahjustava kokkuleppega.
Raha liigub sedapidi13. aprill 2018, 02:25
Vaevalt, et alaealisele mängijale keegi palka maksab, nendele inimestele (admin, treenerid, füsiod), kes klubides teevad tööd, et lapsel oleks koht ja võimalused treenimiseks, makstakse küll, lisaks baaside rendid, transport jm klubi ja võistkonna toimimiseks vajalikud väljaminekud. Arvamus, et lapsevanema õppemaks kõik selle katab, on väga vale.
raha ja veelkord raha13. aprill 2018, 13:55
Ja kui palju nemad saavad jalgpalliliidust ja jalgpalliliit katuseorganisatsioonist, sul ei ole õrna aimugi. Kui see asi oleks nii nutune ja vaene, ei kakleks keegi laste ega täiskasvanute pärast, kõik toimus nagu teistel spordialadel.