peab lisama, et kui tahate mesimagusat pikantse järelmekiga kirstalset mahla kasutage vaevakaske, kui tahate magedat, vahutavat, kerge mulliga mahla siis pigem Karjala kaske; kui kollakat kerge mõrkja järelmaitsega siis kääbuskaske; kui tahate palju ja puumaitsega, siis sookaske ja kui tahate kasemahla siis eelkõige arukaske...
kirute! Mina sain komme lugedes naerda nii, et anna olla. Võib olla sellepärast kirjutatigi sihuke artikkel, et komme lugedes naerda saaks. Mul omal oli ka nali valmis mõeldud, aga kõik oli juba kirjas siin ja enamgi veel.
Komme lugedes tuli minul pigem nutt peale - kas eestlased on tõesti juba sedavõrd taandarenenud, et isegi naljast enam aru ei saada? Õnneks mõned olid siiski lahedad ka - päästsid mu päeva. Aitähh!
Appi, omg ma ei suuda uskuda et ÕL teeb sellist krdi esimese klassi tasemel artiklit. Kle isegi essa klassi laps tunneb ka paremini ära mis on kask ja mis on kuusk jne. ÕL mõtleb et meil on siin kari lolle kes ei tunne puid we? Mine pergele ÕL oma krdi lapsikusega. You suck!
No on nali alles, et ÕL ajakirjanikud ei oska vahet teha kasel ja kuusel, et tarvis lausa õpetav artikkel valmis treida. Mu lasteaias käivad lapselapsedki tunnevad kase ära, ja isegi siis, kui neil lehti veel pole.
No nad mõtlevadki ju et me ei tea mis on okaspuu ja lehtpuu. Mingid krdi häl-vi-kud teevad ÕL artikli valmis ja mõtlevad et nad on kõikse kõige targemad, et nemad teavad mis on kask. Täitsa put-sis on see ÕL omadega! See näitab juba nende endi taset. Lasteaed ausõna.
mahlaaeg on tegelikult juba läbi - hiirekõrvus kask enam head mahla ei anna. Vahtramahla aeg (mis on tiba varasem) sai Põhja-Eestis läbi juba mõned nädalad tagasi.
Hea mahla saamiseks riivige kasehalud või lõigake noaga laastudeks, kasutada võib ka kapsariivi (kui keegi veel teab, mis see on). Saadud laastud või puru panna mahlaaurutisse ja käituda nii, kuis nt sõstardega. Kes aga soovib mahla kiiremini kätte saada, see lõigaku kask väikesteks tükkideks ja ostku mahlapress. Head mahlatamist!
Lisan omalt poolt, et halgude puudumise korral võib nende asemel edukalt kasutada täiskuuöösel ( võib, aga ei pea olema reede ja kolmeteistkümnes ) rabaäärselt värskelt raiesmikult üles kaevatud kasejuurikat.
Iga päevaga saad targemaks. Ma mõistsin, kus ma vea olin teinud. Ma esiti lasin laastud kahe pesurulli vahelt läbi, aga nõrgalt pressis. Pealekauba võttis pesupulbrimaitse ka kylge ja suunurgad vahutasid, nagu oleksin langetõves. Aitäh hea õpetuse eest. Ja nyyd esmalt turule ja siis kaasikusse mahlamaterjali järele!
Täitsa hea tähelepanek. Alles see oli kui käis kole vaidlus selle üle, kas poes kuldreneti pähe müüdavad õunad on ikka kuldrenetid. Lõpuks kaasati hulk uurijaid ja prokuratuur. Spetsialistide kolleegium tuvastas, et tegu ei olnud kuldrenetiga. Mis meie rahvaga juhtunud on, et nad kuldrenetti poeletil ära ei tunne???!!! Andke mulle andeks, kas see rahvas poeletil musta leiva ikka tunneb ära? Aga kasepuu, et kosutavat jooki saada? Sedapihku on "Õhtuleht" pannud kümnesse. Küllap on neidki, kes kuusel ja kasel vahet ei tee kui kuldreneti peab ostja asemel prokuratuur ära tundma.
Ma saan aru, et kirjutaja püüab olla sügavalt irooniline - sama irooniliselt küsin, et kas kirjutaja on elupõline linnamees kes tegelikus elus polegi kaske jooksma pannud? Iroonia on siin selles, et kessee lollakas paneb lehtes kase mahla jooksma? Lehtes kask "oksendab" - mahlaaeg on läbi.
See pani mind ka mõtlema >Kui on okkad, siis oled vale puu juures. Kui on lehed, siis liigu edasi.> Miks peab edasi liikuma kui lehed on? Käisin metsas ja enamus puudest olid ilma lehtedeta :-( kas ma siis peaks ootama jääma, kuni postiljon lehed toob ja siis võib edasi liikuda või mis värk on? Segane ja puudulik juhend.
Toimetus trükib oma arengutasemele vastavaid artikleid.Kas lasteaia lõpetamisega saadi kohe "staarajakirjanikuks,et tuleb oma teadmistega õpetusi jagama hakata.Ime,et Jaanipäevaks sellist ""pommuudist"ei jäetud.
See on ÕL endale kribatud lugu, nemad ei tea ega tunne kaske. Ilmselt väga rumal artikli kirjutaja. Kes iganes sellist lauslollust kirjutas. Peast soojad juba.
KOMMENTAARID (61)