Enamus kommentaaridest arvamusel, et riik võib su vara tasuta ära võtta, kui hinnas kokkuleppele ei jõua. Väga meeldis eestlaslik mõttekäik, et kui sul majanduslikult läheb hästi, siis peakski riik su vara ära võtma. Kadedus on rumaluse ema.
Riik andis sellele jorsile vara samuti tasuta. Täpsemalt maksis veel peale, sest 5000 EEK eest raudtee maha müüdi, rööpad kisti kohe üles ja viidi 300 000 eest Kuusakoskisse. Ilmselt läks sealt mingi osa ka parteikassasse kuid sellegipoolest on praegune omanik rahvale rämedalt võlgu.
minu meelest ei seisanud rongiliiklust mitte Taal, vaid Savisaar suure pidulikkusega hävitas Riisiperest Haapsalu suunas rongiliikluse. Meie rahvale sai sellest ainuke rattaga ja jalgsiliikumise võimalus, sest uskuge või mitte, aga mõiste ''kergliiklusteed'' meie vallaamentike jaoks oli ebavajalik ja mõttetu raharaiskamine. Kohalikul maanteed tähendavad meil riskimist eluga, sest nad on võimatult kitsad, metsaveomasinad voorivad edasi-tagasi. Raudteejaamast pole Nissini isegi mitte kõnniteed. Rong Haapsalusse oleks muidugi tore asi, aga taristuministril pole vaja tegelikult väga kaagatada, kes-kellele võlgu on.
Raudteetamm koos liipritega erastati, et mitte öelda kingiti 5000 krooni eest, endisele Haapsalu KEK-i partorgile Aarne Taalile. Viimane ostis?! Haapsalu-Riisipere raudtee lõigu sümboolse ühekroonise hinnaga. Sm Taal (IRL-i liige) peatas teel rongiliikluse ning lasi rööpad ja liiprid üles võtta. Küsige Taalidelt või OÜ Taavilt - vahet pole.
Tölplased on Eesti riigi varaga totralt käitunud. Keegi ametnikest aga end muidugi süüdi ei tunnista. Kahjuks on selliselt käitutud üsna sageli. Kui asi kohtusse läheb, siis muidugi paragrahviväänajad nuputavad nagu tavaliselt riigi kaotajaks ja kahtlased tegelased võitjateks.
Maa on riigi oma ja kui selle peal asunud vara erastati ning laiali tassiti, siis pole see riigi asi. Äririskidele tuleb mõelda tehingu tegemisel, mitte takkajärgi õilsatest kavatsustest targutada. Lisaks ega ärikad ise raudteetammi ei ehitanud.
KOMMENTAARID (13)