Jalgpall

Dopinguskandaali avanud Saksa ajakirjanik tahtis minna MMile, Venemaa ei anna viisat (9)

Toimetas Ville Arike, 11. mai 2018, 21:57
ARD ajakirjanik Hajo Seppelt. TASS/Scanpix
Mõne aasta eest oma saadetega Venemaal toimunud ulatusliku dopinguskeemi paljastanud Saksamaa telekanali ARD ajakirjanik Hajo Seppelt tahtis sõita jalgpalli MMi kajastama, kuid Venemaa ei anna talle sissesõiduluba.

ARD teatel ei taha Vene võimud näha Seppeltit MMi kajastamas. 55aastane Seppelt on panudud ebasoovitavate isikute nimekirja ega saa siseneda Vene Föderatsiooni territooriumile.

"ARD suhtub sellesse kui unikaalsesse olukorda spordiajakirjanduse vallas ja kui pretsedenditut pressivabaduse piiramist," teatas kanal oma avalduses. ARD programmidirektori Volker Herrese sõnul tähendab see ebameeldiva teema ees silma kinni pigistamist. Herres loodab, et Venemaa vaatab Seppeltit puudutava otsuse ümber.

Samal teemal

18. mai 2018, 10:55
SALAMÄNGUD JÄTKUVAD! Rumeenia dopingulabor mätsis positiivseid proove kinni

9 KOMMENTAARI

q
Qwert 12. mai 2018, 11:16
Onklil vist loogilise mõtlemisega nagu nihuvõitu kui pärast kõike seda, mida ta kokku keeras venelaste osas, tahtis veel sinna sõita?
o
ootan 12. mai 2018, 10:24
huviga, milliseid järeleandmisi tahetakse.
Loe kõiki (9)

Sisuturundus

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee