Probleem tundub ikka peituvat rohkem selles, et Toyota andis nii tähtsa ülesande Soome külameestele. Kõik on korduvad vead, nüüd siis on õhtuse seisuga Jari-Matti järjekordse genekaveaga väljas.
Ma tahaks kah üht normaalset autot saada, kuid ei anta, need lõhutakse rallidel ära, pannakse hoolsalt puusse, vastu kive ja isegi järve, ee, viimati lagunes üks veel peale hüpet kah ära.
ei mõista milles nüüd häda on. hunnik rallisid on läinud untsu ja tulebki litakat proovida .... mida tegema pidi siis , homme ogieri ja neuville ees sõitma või. no ei pidand vastu , mis siis ... teised autod kannatavad ja toyota ader ei kannata. pigem oli argentina suur õnn ja uhkus ja eneseteadvus läksid nii üles - nüüd alles paneme. ei pane midagi. ogier näitab kuidas pannakse ... nagu hetk tekib nii lajatab.
Sa sooda irv tea ralli käigust ega sõitmisest muhvigi8. juuni 2018, 23:22
Öeldi ju maha et Neuville startis kuiva teega, Ogier niiskega ja Tänak läbimärja ja libedaga. Kunagi Loeb võitis Soome ralli kuigi startis esimesena aga öösel oli tulnud maha tugev suvine kaste mis niisutas teed ja andis hea pidamise just esimestele sõitjatele.
Huvitav, kui võidavad, siis on kõik korras. Peale testi oli selge sõnum, et test pole võidusõit. Praktiliselt kõik läbisid trampliinid kenasti, isegi Toyotad. Milles küsimus?
lapaku parem pidureid edasi ja vähem juttu.8. juuni 2018, 20:55
Lappi pangu üldse mulk kinni, päev läbi on sommid ulgunud sõidame küll aga aega kulub, ideid neil pole mida autoga peale hakkata, sellel hüppel vähemalt sai selgeks et saanil on jaotus paigast ära juba varem öeldi et igal asjal on põhjus.
Rumalus pole oma teha on vastuseks 8. juuni 2018, 23:40
Selle äravajunud liivahunniku asemel oleks võinud ka kolme meetri laiune ja poole meetri sügavune lohk olla . Töötab sama hästi auto nina peale viskamiseks. Karl Kruuda on maailma ralliajaloos sees just säärase auto nina peale ajamise ja kraavi minekuga. Töötab see lihtsalt, auto nina ja tagaosa tõstab selline lühike kunsthüpe mitte samaaegselt vaid sekundi murdosa vòrra hiljem ja auto läbib õhus kõvera liikumise ja maandub ninale. Sama oli ka Kruudal lohust läbi sõites suure kiirusega.
kui nüüd teevad 6 nädalaga soome ralliks miski uue adra , teise mootoriga ja täiustustega siis ehk soome rallil midagi teevad, aga praeguse seisuga ei võida toyota ka seal mitte.
Siin võib põhjus olla. . .kas amordid "pehmed" , või siis auto tasakaalustus on vale. Ilmselt esimene varjant. Aga nii see tehnika sport kord on. . .õnne peab väga palju olema, no ja siis veits vaja sõita kah.
ilmselgelt on see liiga nõrk aparaat päris sõitmiseks. seni kuni tilu liliu tehakse ja nipitatakse saab veel kuidagi, aga kui otsustavalt pead lutti andma , et ralli võidule oleks võimalik sõita siis see kits laguneb laiali. kui päris aus olla pole tänak teinud tänavu ühtki sõiduviga , aga niimoodi nagu ogier mõne katse igal rallil paneb nii, et veri ninast väljas toyotaga ei saa panna.
Kisub jamaks,13 sek.kahe katsega miinuses.Sellise seadistusega pole eriti püüda midagi,vahed kärisevad liiga suureks,isegi kui auto viimaks liikuma saavad.Loodame,Ott pole papist poiss.
KOMMENTAARID (47)