Testikatsel hüpati samas kohas kolm korda, ka täna hommikul tehtud neljas hüpe ei osutunud probleemiks. Küll aga sai saatuslikuks viies hüpe... (AFP/Scanpix)

"Päris masendav. Kui Portugal juhtus ühe korra, siis suudad veel aktsepteerida. Aga kui kaks korda järjest juhtub... ajab frustratsiooni peale," tunnistas pettunud Ott Tänaku kaardilugeja Martin Järveoja pärast õnnetut päeva Sardiinia rallil.

Päeva viimasel ehk üheksandal kiiruskatsel maandus eestlaste Toyota ühe hüppe järel nina peale ja purunes auto radiaator. Sarnane probleem tabas neid ka eelmisel etapil ehk Portugali rallil. Toona enam rajale ei tuldudki, kuid täna arvas Järveoja, et ehk saab Yarise homseks siiski liikuma.

Võistkonna boss Tommi Mäkinen vihjas, et tegemist oli veidra hüppega, mille sarnaseid ei tohikski rallidel olla. Järveoja nii kriitiline polnud: "See hüpe oli korraldajate poolt sinna kunstlikult tehtud. Samas testikatsel sõitsime selle kolm korda läbi, täna hommikul ka. Neli esimest korda õnnestus. Ma ise arvan, et esimesel läbimisel tekitasid aeglasemad sõitjad sinna maandumisega mingi augu. See on minu arvamus, täpselt veel ei tea. Ilmselt jäi põhjakaitse augu taha kinni. Põhjakaitse jäigi sinna maha, radikale tuli mõra sisse ja vesi välja..."

Järveoja vihjas, et põhjakaitse tuleb tulevikku silmas pidades kuidagi tugevamaks saada. "Tegelikult oli ju tavaline hüpe, mis läks veidi nina peale," arutles ta.

Jaga artiklit

16 kommentaari

H
Head uudised.  /   08:56, 9. juuni 2018
Pole üldse võimatu, et Ott võtab veel 8 punkti näiteks ja tõuseb 7 kohale. Kõik on veel võimalik. Ka teised võivad katkestada.
A
analüüs  /   07:40, 9. juuni 2018
kui ford lendab nina otse-üleval siis yaris nina all
vastust tuleb otsida aerodünaamikast ja raskuskeskmest
täna on ford parem auto (jätame mootori suutlikuse välja

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis