WRC

MM-sarja piloodid moodustasid Tänaku Sardiinia ralli õnnetuse valguses ühisrinde (15)

LISA KOMMENTAAR

Nipitiri13. juuni 2018, 19:46
Millised on need ettekirjutised, millise veojõuga antud teelõik läbida.
Siin13. juuni 2018, 11:08
paistab olema suurem osa kadedaid kommijaid kes ralliautot ainult pildi peal näinud.Kardetavasti neil tuleks väetis püksi ainult kõrvalistmel olles juba auto liikuma hakates.
Mina13. juuni 2018, 08:29
leian jällegi, et juht peab ise valima sõiduks sobiva kiiruse, mitte sõimama teisi.
ikka autoga tuleb hakkata , tegelema.13. juuni 2018, 06:27
Ega see seda ei muuda et tegelikult on see sileda maa liikur, need kaks genekat on ka laksu saanud sellelt põhjakaitselt
12. juuni 2018, 23:07
Ikka tore. Ahahahaa. Ise tead. Näednüüd, auto kaalujaotust pole võimalik alati muuta. Ounipohja on maailmatasemel. Neste Ralli on omamoodi vaatamisväärsus.
nüüd on tee süüdi12. juuni 2018, 21:29
siis on yaris süüdi, peaasi, et raha tuleb mis seśt rallist enam
Muijdugi12. juuni 2018, 21:27
Mis saa siis mõtlesid ? Za roodinu za staalinu v perjoot. Vaja sul ikka muliseda kõva meest esitada. Pea on sul kõva jah -täispuidust.
e-maalt12. juuni 2018, 20:50
kas lihtsam poleks see legendis ära märkida, või on seal kohustuslik kiirus?
60 km/h12. juuni 2018, 21:03
Korraldajad unustasid piirangu märgi panna. R5 autode tagatiivake on olematu survejõuga , auto vajub nina peale pea igal hüppel, sellistest pakkudest rääkimata.
sõidame12. juuni 2018, 22:54
igaks juhuks 50% võimsusega raja läbi
üks12. juuni 2018, 20:48
Rohkem downforce-i auto tagaosale12. juuni 2018, 21:11
Eelmise aasta Yaris Wrc tuli igalt hüppelt nina püsti. Asja lahendaks avatav tagatiib , sama mis F1 autodel.
kõigile13. juuni 2018, 09:01
autodele Red Bulli reklaamid peale ja olukord saab lahendatud!