Ott Tänak Sardiinia rallil. (ANDREAS SOLARO)

Autoralli MM-sarjas luuakse üha enam kunstlike hüppeid, mis sõitjatele ohtlikuks võivad osutuda. Nõnda juhtus Sardiinias Ott Tänakuga, kes maandumisel auto lõhkus ning võistluse pooleli pidi jätma. 

Eestlase õnnetuse valguses on tippsõitjad hakanud nõudma, et sääraste hüpekate vorpimine lõpetataks. 

"Kõik piloodid nõustuvad, et keset sirget pole mõistlik teha teravaid ja ohtlike hüppeid," sõnas Sebastien Ogier Autosportile. "Mul pole hüpete vastu midagi, armastan neid. Tehku neid nii palju kui süda lustib, aga need peavad olema sujuvad, mitte nii teravad ja lühikesed."

M-Spordi boss Malcolm Wilson lisas: "Mõned juhised hüpete ehitamiseks tuleks kasuks."

Oma arvamus on ka Toyota tiimijuhil Tommi Mäkinenil. "Pole mingit põhjust tehislikult midagi, mis autot lõhub, luua. Oti puhul polnud vedrustusel mingit võimalust olukorda päästa. Ta ei maandunud isegi rehvidele, vaid esiotsa kaitserauale," sõnas Mäkinen, kes kiidab legendaarset Ouninpohja hüpet Soomes. "See on väga hea hüpe, sest sinna saab minna sujuvalt." 

Jaga artiklit

16 kommentaari

N
Nipitiri  /   19:46, 13. juuni 2018
Millised on need ettekirjutised, millise veojõuga antud teelõik läbida.
S
Siin  /   11:08, 13. juuni 2018
paistab olema suurem osa kadedaid kommijaid kes ralliautot ainult pildi peal näinud.Kardetavasti neil tuleks väetis püksi ainult kõrvalistmel olles juba auto liikuma hakates.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis