Inimesed

Evelin Ilves hakkab külapoes burgerit müüma (194)

LISA KOMMENTAAR

no näed sa!19. juuni 2018, 11:28
Juba nädal aega seeteema õhtulehes üleval. Tõeline hapukurgihooaeg.
Sõna sekka: Evelin on meie Evita!Meie Evita Peron!!!! Meie Enelin! Elagu ja õitsegu meie Evelin! Saaks vaid sõõmukese Evelini suust tulevat värsket õhku hingata! Aleleuuua!!
Penskar 66+19. juuni 2018, 02:47
No kaua võib, Evelin arst, siis kokk, leivaküpsetaja nüüd hamburgerid, keda peaks huvitama tema tegemised on ta ju üks mitmest tuhandest töökast eesti naisest, minu silmis jääb tema töökus ja enese imetlemine tõelistele naistele kõvasti alla. Diplom võib ju taskus olla, aga ega siis haridus ei anna veel haritust. Selle jutu jätkuks sobib Tootsi mõttekäik, Kiir mõisavalitsejaks, Kiir põllumeheks....ja naerda saime täie raha eest.
Jaa19. juuni 2018, 04:48
See haridus ei anna veel haritust on levinud klišee-ütlus inimeste poolt kellel endal pole kumbagi...
19. juuni 2018, 10:05
Ja kas see pole omakorda klišee öelda midagi sellist selle peale?
ok18. juuni 2018, 22:39
minu pärast küll mitte19. juuni 2018, 13:33
Maksku enne see raha tagasi, mis tema peale riik hiljuti kulutas, kui ta oma "arstipabereid" uuendas.
Mitte et ma teda arstina usaldaks aga medõeks ehk ikka sobiks.
seal18. juuni 2018, 22:36
pidi ka lõtva püksikummi saada olema
prükkar edik18. juuni 2018, 21:17
tahaks burxi poole hinnaga!
18. juuni 2018, 18:58
köik on hea nii kaua kui ta kingi ärä ei vötta ja palja jalu poes ringi ei tömba
maakas18. juuni 2018, 18:43
no keda see huvitab? see on tema enda isiklik probleem!
18. juuni 2018, 16:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tegelikult 18. juuni 2018, 18:30
need vastukommentaarid on täitsa hästi kirjutatud. Äratuntav stiil lööb läbi: kohe näha, et ühe inimese töö - ha-ha-haa :-D
Tiit18. juuni 2018, 15:51
Evelin hakkab kräppariks.
naivismus18. juuni 2018, 10:51
müügu või porgandimahla, kuid niisuguse hinnaga bisnisil pikka pidu ei ole, tegelikult müüb ta siiani kallilt oma nime, sest niisuguse hinnaga burksi suvaliselt "tädi Maalilt" ei ostaks ju keegi. Veel paar niisugust "üritust" ja siis ei piisa Evkal enam ka käte peal käimisest , et raha teenida
Pelmeenid said otsa18. juuni 2018, 10:31
Möödunud suvel müüs pelmeene, 1 EURi tk, 10 pelmeeni 10 EURi, kuid need olid tehtud hoopis kuskil Haapsalus ja teise inimese poolt. Lisandid olevat Evka kuskilt mereäärest korjanud. Ärisoon on sellel Ivese exproual siiski tugev ja tehke järgi! Ei ole ka mingit au ega
häbitunnet, KÕIK MÜÜGIKS! Ja selline on siis meie kunagine presidendiproua! Eks iga pott leiab sobiva kaane, pole siin maailmas uut mittemidagi!
uskumatu18. juuni 2018, 16:05
Kes selle pelmeeni ostis ja ära sõi, sel on siiamaani rahamaitse suus
18. juuni 2018, 10:25
Ei usu, pigem ikka sööma.
IRW18. juuni 2018, 10:11
See ongi siis provokatsioon lahke külarahva poolt, panna Evka burkse tegema. Burgeritel pole häda midagi, kui need on puhtalt, heast toorainest ja normaalses ahjus tehtud, kodus tegin isegi lastele, mingit keerukust seal ju ei ole.
tteades18. juuni 2018, 15:30
tema suhtumift sellisesse toitu,paneb ikka imetaama ,küll ,Kas laeivaategemisest is täis või ikka ei läinud müügiks enam?
paneb18. juuni 2018, 15:39
Arvamus18. juuni 2018, 09:39
Süüa Evelin teha oskab. Seega pole kahtlust,et burks ei ole maitsev. Ja heale toidule leidub alati fänne. Hind 11eurot norm burksi eest ei ole palju. Kes käib tänavatoidufestivaalidel jne üritustel või sööb vahest restos burksi see jagab mu arvamust kindlasti.
meil ei ole vaesust18. juuni 2018, 16:08
4-liikmelisele perele igaühele burger ja klaasike mullivett ja ongi 50 eurot läinud. Pärast seda sõidetakse autoga kuhugi, kus süüa ka saab.
mis ajast18. juuni 2018, 09:05
tervisliku toitumise propageerijast rämpstoidu pooldaja sai?
18. juuni 2018, 10:14
Ise oled rämpstoit. Burks on tegelikult lihtsalt lihaleib, lihaollus kahe leiva vahel, mis rämps see olla saab, kui see on värsketest toiduaineest tehtud?
vaks vahet18. juuni 2018, 16:12
mite kräpp e. rämps, (millise sõna küll see Evelin ise vist leiutas!) vaid kiirtoit, mis juba oma olemuselt on ebatervislik, sest seda kugistatakse käigupealt, kiirustades, mis on toidu omastamisele, maole ja ka mõistusele kahjulik, sest kiiruga süües ei saa arugi, kui palju toitu on ahmitud ja nii on kerge üle süüa.
tase18. juuni 2018, 08:16
mõni hakkab enda õigele tasemele jõudma. Aga mis sest veidi ülekaalulisest burksimüüjast ikka kirjutada
Ohjah18. juuni 2018, 04:51
Siinsed vingujad läheks vist päris hulluks,kui peaksid sattuma tänavatoidufestivalile,kuhu juba sisenemisenemiseks tuleb makst,hetk hiljem pikas järjekorras burksi oodata ja siis bentsukaburksist tunduvalt rohkem maksta. Seega igale asjale on ostja!
Undajale18. juuni 2018, 05:49
sisenemisenemiseks?
makst,hetk?
festivalile,kuhu?
hulluks,kui?
mis?18. juuni 2018, 16:09
bentsukaburksist??? tõlget paluks
muig18. juuni 2018, 19:57
Mõistusega inimene ei "satu" nii totakatesse kohtadesse nagu tänavatoidufestival.
Kalev18. juuni 2018, 00:44
17. juuni 2018, 23:36
Burger maksab lausa kosmilise hinna - 11 euri! Ja tükike kooki 5 euri!!! Evelin imeb vaesed hiidlased päris tühjaks. Aga kõik ju peavad seda imeasja proovima.
Nii tore.17. juuni 2018, 23:10
Doktorikraadiga tohtrist burksimüüjaks. Milline eeskuju noortele. Õnneks on veel madalamaid ametikohti.
Hah17. juuni 2018, 23:16
Õnneks sinu tasemele ikka ei suudaks langeda.
Doktorikraad on kõrgeim teaduskraad paljudes riikides, sealhulgas Eestis.18. juuni 2018, 03:34
Evelin oli ikka bakalaurus! Hiljem tehti talle mingi erand presidendiprouana, mõned võeti veel moepärast gruppi, kes kaua tööst eemal olid olnud ja anti talle arstikutse, mis aga ei anna õigust iseseisvalt raviarstina töötamiseks. Bakalaureuseõpe on akadeemilise õppe esimene aste, saadakse kolmeaastase (mõnikord nelja-aastase) õppekava läbimisel kõrgkoolis.
18. juuni 2018, 15:40
Siin Te eksite. Arstiks ei saada bakalaureuseastme läbimisega, isegi Eestis mitte:)
daa18. juuni 2018, 19:59
Eks-Evelin Nimevahetaja ei olegi kunagi arstiks saanud. Ta lõpetas mingi psühholoogia vms. kursuse, mis ei nõua residentuuri ega anna õigust arstina töötada.
17. juuni 2018, 21:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ja kuidas veel huvitab!18. juuni 2018, 03:34
Pead isegi kommentaari kirjutama!
Ei17. juuni 2018, 20:39
mäletagi enam üles lugeda mitmes amet see Evelinil on.
Hunt Kriimsilm oma 9-ga17. juuni 2018, 21:21
On juba ammu või veelgi kauem, kaugelele seljataha jäänud.
Aga17. juuni 2018, 23:17
Te ise hullemad, laisklejad null ametiga. Iga kriimsilm teeb teile silmad ette!
Kristel18. juuni 2018, 06:36
Kits kärneriks:) Inime pole leidnud kohta siin maapeal....
Kersti18. juuni 2018, 02:05
Ei löö läbi,ei oska.Usun,et mõne aja pärast saab järjekordsest ametist kuulda.
Imelik17. juuni 2018, 20:12
lambajalg17. juuni 2018, 19:14
1. Evelin on ju ka mitete tähtsate ettevõtmiste patroon. Kas enam ei ole? Või tohib iga suvaline müüjatädi olla patroon? 2. Tema kui tulihingelise õige toitumise propangandist praeguse ameti kohta sobib dialoog: mida sa sööd, et nii priske oled? Oma sõnu, ikka oma sõnu. 3. Kui inimene ei soovi, et teda ajalehes arvustatakse, ei avalda ta oma tegusid ja elab tagasitõmbunult. Järelikult tahab. Tahab tähelepanu, tahab reklaami jne. Saab ka, sealhulgas kriitikat.
To 19:1417. juuni 2018, 21:58
Labasel sõimul ja konstruktiivsel kriitikal on ikka vahe sees. Iga möla mis sul suust väljub ei ole veel mingi arvestatav kriitika.
Kristel18. juuni 2018, 06:37
10 points, see inimene toitubki oma enda sõnadest.
Põrguvürst17. juuni 2018, 19:09
tegelegu ärmatamisega--siis nagu kala vees,praegu ikka kogu aeg ebaönn---
Toomas17. juuni 2018, 19:07
Vanaproua ikka ei väsi, tubli tädike. Ajakirjanduses peab ju kõneainet olema.
Hah17. juuni 2018, 21:59
Jah, muidu sul vaesekesel polekski oma mõttetu eluga midagi teha..
Ja siis?17. juuni 2018, 18:54
Las hakkab, mind ei huvita. Üldse, miks on vaja kogu aeg teada anda, mida keegi kuskil teeb_
hiidlane17. juuni 2018, 17:42
kõigi kohalike eest ma muidugi rääkida ei saa aga meie vallas oli eelmine aasta palju juttu sellest "restost".Hiidlane ei käi kerjamas, temal oli kogu aeg-tooge,andke.Miks me peaks temale tooma või andma?
Meil on väike saar ja teame ikka kõikide tegemisi.Alaealiste tööle värbamine ja sellega kaasnenud seaduste rikkumised sai otsustavaks miks hiidlased ei soovi teda näha seal askeldamas.Me elame OMA saarel ja selliseid "kuulsusi" on raske nagu omaks võtta
Vägagi huvitav17. juuni 2018, 22:01
Minagi tean kümneid hiidlasi, kellele see koht meeldis ja kes seda kiitsid. Muideks need noored paistsid seal ikka vabatahtlikult olema, mitte sunniviisiliselt kohale veetud. Muide Tallinna restoranid ja kohvikud on suvel alaealisi teenindajaid täis, mine kaebama.
Oh jah.17. juuni 2018, 23:14
Ja mis sellest restost sai? Suure tuhinaga hakati tegema. Järjekordne läbikukkumine.
To 23:1417. juuni 2018, 23:18
Kas see pidi pikaajaline restoran olema? Ise oled kindlasti 30 aastat samala metil kössitanud ja mandunud.
jah17. juuni 2018, 16:45
sa võid oma umbrohtu seal müüa. aga kui rahvas nõuab burksi, siis ellujäämise nimel, hakkad sa müüma seda, mida rahvas tahab. ja nii lihtne see turumajandus ongi.
käivad 17. juuni 2018, 16:20
ju ainult seda imelist esiburksi vaatamas
Ehhh, lähen !17. juuni 2018, 17:48
Ostan kohe ühe purksi, Neelan alla pean plaani,
Libistan siis lahja õlle , Rõhitsen ja ootan jaani.
JuSS17. juuni 2018, 16:10
Mu vaesed Hiiumaa sugulased. Tunnen neile nüüd südamest kaasa.
Igaks juhuks kontrolli enne kui kaa17. juuni 2018, 16:15
Kas ikka oled kindel, et nad kõik raha Evelini juures maha laristavad?
Hiidlane17. juuni 2018, 22:02
Lähen ja ostan seda. Kohe mitu tükki. Tunne kaasa, ise samal ajal vesist makaroni süües!
17. juuni 2018, 15:59
Peamine, et ennast ei pea müüma. See ei oleks ilus.
to17. juuni 2018, 16:50
Laul Viimasest Reliikviast
Lõpuks on kõik ainult üks enesemüümine
turul me oleme vennad ning õed
tükkhaaval, jupphaaval, päevhaaval, kildhaaval
üksteisel müüme oma usud ja tõed.
hoo !17. juuni 2018, 17:50
Sinusugused loomulikult müüvad nii ennast kui oma tõdesid.
Evelin tegutseb küll avalikult turul ,aga peale purksi ei müü midagi.
daa18. juuni 2018, 20:02
Ostjate suhtes oleks ka üsna julm.
"Evelin Ilves hakkab külapoes burgerit müüma"17. juuni 2018, 15:14
eks ju17. juuni 2018, 15:24
ja kalapood müüb üks kala korraga
17. juuni 2018, 15:26
ühte jah. Ja seda ühte pidevalt müüb. Pidevalt müümine tähendab aga seda, et keegi ei osta seda burgerit (ühte) mida müüma hakkab.
muig17. juuni 2018, 16:23
Valvad kõrval ja teed statistikat, et nii täpselt tead?
ei ma lugesin pealkirja ja usaldasin õhtulehte17. juuni 2018, 20:10
Pealkirjas on ju kirjas et "hakkab burgerit müüma" mitte ei "hakkab burgereid müüma". Burgerit - see on ainsus. Ja kui ta tahab pikalt tegutseda selles vallas, siis loogiliselt võttes eelduseks on, et ta seda burgerit maha müüdud ei saa, s.t. keegi ei osta temalt seda burgerit.
Evelin17. juuni 2018, 16:40
ja vajadusel ka oma taguotsa
pole võimatu18. juuni 2018, 20:03
Eks tema hinna/kvaliteedi suhte puhul läheb ühe purksi maha müümiseks paar nädalat kindlasti.
17. juuni 2018, 15:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teeline17. juuni 2018, 21:23
jasmin17. juuni 2018, 15:00
Sai ja kotlet ei ole ju kõrge kunst. Kuidas tal muidu viiuliõpingutega läheb? Sujub ikka?
Hariduskollegiumist17. juuni 2018, 15:26
tule meile külla, meid on palju, vastame
To jasmin17. juuni 2018, 22:03
Ise oled ikka töötu ja loed palgapäeavni sente :)?
Joe17. juuni 2018, 14:56
Evelin on tubli naine ja seda halvemas valguses paistab tema eksmees--vilets abielumees ja veel viletsam president. Evelin pole tema kohta ühtegi halba sõna öelnud kuigi see oleks ära kulunud. Lihtsalt Evelin käitus väärikalt. Loodame, et see mees lapsele ikka alimente maksab. Naisele ei jätnud ta midagi isegi korterit mitte.
17. juuni 2018, 15:27
Kust me teame, küsi otse tema või isa käest
http://www.presidentilves.ee/
no17. juuni 2018, 15:28
ei ole laps isa juures, õpib tallinnas ju, uudiseid üldse ei loe. isal külas käimine ei tähenda, et ta seal elab.
vot18. juuni 2018, 03:27
see on valetamise tase.
Kupce18. juuni 2018, 03:40
Uuri üksiti seda ka, kas teine presidendiproua saab Eesti riigilt endale ja oma lapsele ülalpidamisraha.
Juulius17. juuni 2018, 18:10
Et proua pole ühtegi halba sõna eksmehe kohta öelnud, on ûks seletus _ maksti rängalt kinni. Ja kogu lugu.
kalle18. juuni 2018, 02:03
Ole parem vait, kui midagi ei tea. Evka sai Toomaselt 10 tuhhi
ja18. juuni 2018, 03:28
selle eest ostis vanalinna elamise, luksusauto jne.?
10 tuhhi pole mingi raha18. juuni 2018, 03:41
Evelin kõbis ju selle hurtsiku üles, mis Tommi esivanemate oma pidi olema.
meelis18. juuni 2018, 15:00
Skeemid kuidas raha teha.
täpsustus18. juuni 2018, 20:04
Mitte 10, vaid üle 100 tuhhi.
Tere 17. juuni 2018, 14:34
Pidi ju perearsti paberid olema,miks riik raiskab asjatult raha?
Oeh17. juuni 2018, 14:40
hehe18. juuni 2018, 03:16
17. juuni 2018, 14:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
siin samas17. juuni 2018, 14:54
Kiirreageerimist võiks teha ka emakeele oskuste kontrollis.
Inteligentsuse ja haridustaseme17. juuni 2018, 14:12
ilmselge langus on otsesest seoses lollide arvu, harimatuse ning rämpstoidu söömise kasvuga.
17. juuni 2018, 14:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Irw17. juuni 2018, 14:25
Mis on, sina seda burksi vist endale lubada ei saa? Pole sinu asi mis raha eest keegi midagi ostab. Söö 2 eurist lögaburksi semudega edasi ja lase hää maitsta!
To 14:3117. juuni 2018, 14:40
Ei huvita, mis sa sööd
17. juuni 2018, 14:55
ja see praeliha muidugi muidu saadud
ökonoom18. juuni 2018, 20:06
Kokkuhoiu mõttes jäeti taldrikud üldse ära. Kukkel torgatakse kliendile otse lõugade vahele, edasi vaadaku ise, kuidas hakkama saab.
Teenustasu torkamise eest on 15 euri.
Evelin teeb just seda,17. juuni 2018, 14:10
mis allemeeldib. Ja vaadake, tal on naeratus näol! Jõudu ja uusi huvitavaid toite olgu palju!!
17. juuni 2018, 14:56
naeratus on kurjast, seda teab iga Eestis saabunud turist
ise on17. juuni 2018, 14:08
praegu juba nagu burger...
Hm17. juuni 2018, 14:25
Nii originaalne. Ja missugune ise oled?
to hm17. juuni 2018, 14:49
Mina olen nagu kõrreke tuules
suure tõenäolisusega17. juuni 2018, 15:00
ma arvan ,et Jerky snäkide moodi
norm olen17. juuni 2018, 19:10
175cm, 90-60-90, 60 kg
Panomees17. juuni 2018, 22:07
Täitsa roogitav räim siis. Ehk kohtume ja teeme din-din?
Trepp 17. juuni 2018, 14:07
Varsti on koristajamutt kui keegi neid 20 euroseid Burkse ei osta.
Hm17. juuni 2018, 14:26
Otsid omale tööle seltsilist või? Vaevalt, et tema selleks saab.
jaa18. juuni 2018, 03:24
miks ma ei imestaks..
17. juuni 2018, 14:05
Evelin on ju arstiks õppinud ja hiljem mingi täienduskoolituse läbi teinud. Ainult miks ta küll meditsiinivaldkonnas töötada ei taha? Oleks soliidsem amet.
To 14:0517. juuni 2018, 14:27
Sa oled ka eeldatavasti midagi õppinud ja sinu haridus kinni makstud mingis osas. Ometi sa kommenteerid ja sõimad teisi. Eestis on palju inimesi kes ei tööta enda valdkonnas erinevatel põhjustel. Kedagi, mitte kedagi ei huvita mis on teie arvates soliidne.
To diagnoos17. juuni 2018, 22:06
Aga pole vaja sõimata inimesi, kes midagi halba ei tee.
leo18. juuni 2018, 02:10
Siim poiss teritab küüsi ....
17. juuni 2018, 15:01
Küsi seda ka paljude eestlaste käest, miks nad oma valdkonnas ei tööta
elu-eluke17. juuni 2018, 15:25
Sageli ei võialda oma valdkonnas töötamist töökohtade vähesus, või on eriala liiga spetsiifiline, vahel ei võimalda tervis enam valitud elukutsel töötada (näit seisev töö vms). Meditsiinis on aga vakantsi do hu jaa. Parimas arstid ju pagevad väljamaale Äkki prouen kardab verd, on natuke ebatark vms
To 15:2517. juuni 2018, 22:07
Paistab, et sa ise ka natuke "ebatark".
kuule, to 15.2518. juuni 2018, 07:58
Millest sulle paistab. et, ma "natuke ebatark" olen? Selgeltnägija oled või? Vaata siis: siin kommenteerib peaaegu iga kommentaari peale keegi, kes keerab kogu öeldu mõtte pea peale, sooviga tekitada vaidlushimu. Siin pole enam tegu Ilvese "burksiga", vaid sooviga klikke korjata. Kas tasuline nn antikommentaator?
tead18. juuni 2018, 09:07
ma arvan, et sa eksid. pole siin valvekommijat, kes iganes nad sinu arust on. ma ka vaidlen siin vahel vastu, sest rumalus ärritab veidi. seda ei saa pahaks panna, et kõik kommenteerijad pole halvutajatega ühel nõul. kes kõike halba näevad, neil lihtsalt väike silmaring, tulge välja oma onnist arvuti tagant ja vaadake kui ilus suvi ja ilusad inimesed meil on.
17. juuni 2018, 15:30
Noh küsi oma Soome sõprade käest, miks nad kõik koristajad
Kräplyn17. juuni 2018, 16:52
Hiiumaal on jätkuvalt tublisid perearste vajaka. Viimases hädas on umbkeelseid soroslasi günekoloogideks toodud. Neist oleks Evka vast etem,. Vähemalt keelt oskaks.
Ei ole õigust iseseisvalt arstina töötada18. juuni 2018, 03:44
Otsi vanad artiklid üles!
17. juuni 2018, 13:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To 13:5417. juuni 2018, 14:28
Pigem tegeleb ta kvaliteetsete toitude tegemisega. R-kioskit sellest kohast ei saa,nkui sa seda siin loodad.
Pitsi tagant mõtlikult17. juuni 2018, 13:45
See on vist isegi pisut maailmamastaapi uudis - Eesti ekspresidendiproua müüb hamburgereid.
To 13:4517. juuni 2018, 14:28
Sa pole isegi mitte seda olnud. Oledki "mõtlik" pitsi taga. Milline edukas elu, lase aga edasi!
keegi17. juuni 2018, 16:18
Eestis võib ju tema tõmblemisi kiita igas meediakanalis... kuskil Forbeses või NY Timesis oleks pigem: " Eesti presideniproua majanduslik allakäik."
To keegi17. juuni 2018, 22:07
Sinu elu vist nii vilets, ainuke rõõm on teiste kirumisest.
17. juuni 2018, 15:02
Järelikult jälle Lätis käidud
Cräpi Evelin17. juuni 2018, 13:38
Burx on Cräp
Kas Evelin saab veel madalamale langeda.
no17. juuni 2018, 13:54
see oleneb, bensukate poolvabrikaadid on tõesti crapp aga saab ka tervislikke teha.
To 13:3817. juuni 2018, 14:29
Sa pole head burgerit maitsnudki.
To 14:3217. juuni 2018, 14:39
toto 13:3817. juuni 2018, 15:33
head burgerit pole olemas, on vaid halb ketšup.
Talent17. juuni 2018, 13:34
Nii kergelt põhimõtteid muuta..
see17. juuni 2018, 13:55
pole põhimõte, turg reguleerib.
Hakkan tasapidi Toomast m]istma17. juuni 2018, 13:31
Naisest, kes pidevalt midagi alustab ja kunagi korralikult lõpuni ei vii, tulebki ära lahutada. Nüüd siis burkse valmistama. Kauaks sedagi.
no on ikka alla17. juuni 2018, 13:34
käinud. " Presidendiprouast " küla poe burksi müüjaks. Mnjaa. Areng käib sellel tädil tagurpidi.
To 13:3417. juuni 2018, 14:30
Imeilusas asukohas kvaliteetse toidu müümine on kaugel poeburksi müüja staatusest. Te kahjuks ei oska vahet teha ja peate kuskil maakohas olevat uhket restorani ka külakõrtsiks.
To irw17. juuni 2018, 14:39
Sa vist ei ole ise sattunudki sinna. Imeilus sinine veekogu ümbritsetud loodusega.
Taandareng17. juuni 2018, 19:41
To 14:4317. juuni 2018, 22:09
Mine vaata kohapeale, sa vahidki oma mapsi.
hehe18. juuni 2018, 03:16
no vot18. juuni 2018, 09:10
normaalsed inimesed ei vaata mapsist, vaid käivad eestis ringi ja naudivad ilusaid kohti. aga sina kae ikka mapsi ja unista.
Juulius17. juuni 2018, 13:25
Vahet pole, peaasi, et püsida püünel ja teiseks , teha raha. See on kreedo. Kuidas nüüd burks rämpstoit ei ole? Ja kui palju ostetakse seal sellise kirvehinnaga burkse?
.17. juuni 2018, 13:56
sina ei osta, sest sul pole raha, siin vingudes pappi ei saa. selleks, et elada, peabki raha tegema.
arvi17. juuni 2018, 14:06
Burks on kindlasti tervislikum kui makaronid ja kartul mida päevast päeva süüakse burks on pigem delikatess.
To 13:2517. juuni 2018, 14:31
Oleneb burksist. Kvaluteetne burks ei ole ebatervislik. Ja ära hinna pärast muretse, sa saad endale vaid mäkki lubada...
Vanamees17. juuni 2018, 13:17
No jah ega peale teda keegi burkse ju ei müü ! Ära tüütab see promo!
Ha17. juuni 2018, 14:32
Ära tüütab see vingumine.
17. juuni 2018, 13:11
burks oli eesti rahvustoit juba neljateistkümnendal sajandil :P
17. juuni 2018, 13:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes17. juuni 2018, 13:19
ei taha, sina ei taha? tegelikult on kohalikud väga rõõmsad selle poekese üle. sina siin mandril või kus iganes ära taha ja ära sa tee ka midagi. istu arvutis ja kritiseeri teisi.
to ekstaole17. juuni 2018, 14:17
sa mine vaata, kõik suvitajad käivad tema poest läbi ja pane tähele, sa ise ka ei jätaks minemata kui Hiiumaale satuks
Ähh.17. juuni 2018, 23:26
Kõik käivad seda "maailmaimet" vaatamas. Ma ka läheks, burksi ei ostaks!
To 13:0717. juuni 2018, 14:32
Seda räägivad ainult kibestunud eluheidikud, kellel pole raha tema tehtud toite ostagi. Kahju, kui see nii sapiseks muudab teid.
muig17. juuni 2018, 16:15
Ole mureta.Keegi ei kurvasta selle pärast.
To 14:5417. juuni 2018, 22:10
Ma täitsa usun sind ja sinu suurt mõistust. Ära parem mine jaa, ega seal kommenteerimiseks kõige parem levi polegi.
kogu17. juuni 2018, 12:40
aeg üritab midagi... hea, et niisama, käed rüpes, ei istu. Võiks võileiba ka pakkuda.
pult17. juuni 2018, 12:37
Selle naise teine nimi on enesekindlus. Ja, ta võib teha iseenda lubadustele vastupidiseid asju, astuda ämbrisse, trügida sinna ja tänna ja ikka olla endast üliheal arvamusel. Jah, enesekindlus (ehk tõlkes nahaalsus) viib sihile
Pigem on see iseloomustav sõna eneseteadlikkus >17. juuni 2018, 12:43
> kusjuures eneseteadlikkus heas, positiivses võtmes.
(Liiga ülelahmiva enesekindlusega võivad asjad mõnikord muidugi ka untsu minna.)
Siinses artiklis toodud eneseteadlikkusega aga ilmselt lähevad asjad ikkagi positiivsuse ja paremuse poole. Kui rahvas soovib burkse, aga palun!
kus17. juuni 2018, 13:20
see nahhaalsus väljendub? selles, et tubli on ja tööd teeb?
vastus kus-le17. juuni 2018, 14:52
uppuja alati tõmbab teisi endaga kaasa nii ka õelad inimesed
nahaal17. juuni 2018, 14:59
No oli ikka nahaal küll, kui vana abielus ilvese ära võrgutas, ise abielus. Kui abielunaisena ringi tõmbas, Kui endast mingit toitlustusspetsialisti kujutas. Kui suure raha eest kõhnuskuuri tegi, rulluisutas ja teisi natuke tüsedaid naisi, halvustas,, sest tema sai seda endale lubada! Kuidas presidendiprouana oma kleitidega eputas jne.
jajah17. juuni 2018, 15:35
nüüd sa küll enam edasi elada ei saa, vaeseke. teiste elu, mis sul sest.
eestlane17. juuni 2018, 16:17
Jah.Teeb tööd, katsetab uusi asju, ei karda midagi ette võtta ja läbi kukkuda, ei kritiseeri teisi nende tegemiste pärast, jne. Tegutseb ja teenib. Aga kuidas siis teisiti olla saakski? Ega netis vingumine ju raha sisse too.
Täpselt17. juuni 2018, 17:34
Ääretult tubli ja töökas naine! Soovin edu ja vedu!
optimist18. juuni 2018, 20:12
Tema tegutsemised on millegipärast vältimatu fiaskoga lõppenud.
Eks ootame siis, küllap on meedia rõkkamist täis, kui ta oma burksi ükskord müüdud saab.
ON17. juuni 2018, 15:23
olemas alaväärsuskompleks ja üleväärsuskompleks,mõningatel juhtudel omavahel tihedasti seotud.
To ON17. juuni 2018, 22:11
tjah18. juuni 2018, 20:11
Selle isiksushäire nimi on nartsissism.
Nartsissist ei eksi enda meelest mitte iialgi ja on kõiges maailma parim.
Anu17. juuni 2018, 12:35
Inimesed on ikka õelad. Kui teid ei huvita, mida Evelin Ilves teeb, ärge lugege artikleid, mis temast kirjutatakse. Eirake ja elage oma imelist elu edasi.
staar maakas17. juuni 2018, 12:29
eesti praegune president läheb peale seda lehmi lüpsma kuhugi . TUleb ekre võimule valida ikka . pension peab tõusma
Tillbeer17. juuni 2018, 12:19
Miks söövad inimesed eestis rämpsu kui marjad,nõgesed ja juurvili peaaegu tasuta käes.Need rämpsusööjad ju üle 50a ei ela.Või anti Ilvesele arstide poolt käsk et sööda inimesed haigeks siis saame neilt raha ravimite jaoks.
sa 17. juuni 2018, 13:21
ise ka oma mõttest aru saad?
To 12:1917. juuni 2018, 14:34
Hästi tehtud burger ei ole ebatervislik. Aga rasvast tilkuv kahe eurine lögaburks ameerika sulatatud lihapihviga on küll.
aga17. juuni 2018, 12:07
Tiit17. juuni 2018, 12:05
Enne Evelin kirus burgereid maapohja, nüüd hakkab ise tegema. Vuih, kräpp.
17. juuni 2018, 12:11
17. juuni 2018, 14:51
natuke 17. juuni 2018, 12:01
viedi üle võlli, teha teeääres eliitrestorani hindadega toitu. Burksi hind on 11 eur-i ja see selline, mida lapsed nagunii ei söö.Aga kui ostjaid on, lasku käia.
17. juuni 2018, 12:13
Minu lapsed küll söövad, ja hea isuga.
miinustele 12:1317. juuni 2018, 14:50
tohmu17. juuni 2018, 14:00
Tegelikult ka küsib kotletisaia eest 11€? Hiiumaal elavad või suvitavad siis küll maailma rikkaimad või rumalaimad inimesed, kui sellist hinda on nõus maksma.
To tohmu17. juuni 2018, 14:35
See ei ole selline kotletieai mida sina sööd ja praegu ette kujutad. Sellised kallimad burgerid on oluliselt paremad, kvaliteetsemalt tehtud.
fänn17. juuni 2018, 16:21
On küll vahet. Naturaalne kotlett või looma täislihapihv, värske tervislik salat ja väherasvane kaste seemnekukli vahel on ülimalt tervislik ja maitsev kõhutäis. Mc Donaldsi kräpiga ei anna võrreldagi. No ja tervislik ja naturaalne maksabki natuke rohkem. Kes tahab, ostab, keegi ju ei sunni ostma.
tohmu17. juuni 2018, 16:33
Ega asi polegi selles, et selline burger maksab rohkem kui mcdonaldsi oma, vaid selles, et mingi külapoe kotletisai maksab rohkem kui praad korralikus söögikohas. Pealegi saab kodus sellise burksi tegemisega hakkama pea igaüks. Väga palju odavamalt.
Tee ise midagi elus ära 17. juuni 2018, 17:37
... ja jaga siis tasuta!!!
rrr17. juuni 2018, 18:30
värske tervislik salat ja väherasvane kaste
Sellest lõigust piisas - söögiks kõlbmatu saast.
To 14:5517. juuni 2018, 22:12
Aga see lause ütleski sinu kohta kõik ära. Steik on ikka steik, vahet pole kas külapoes või viietärni restoranis
To tohmu17. juuni 2018, 22:13
Mina tahan ja ostan. SIna tee kodus soodsalt samahea burger. Väga lihtne.
Mädanik 17. juuni 2018, 12:00
Mis burksil viga kui on hästi tehtud.Ainult kas see inimene peaks just midagi sellist tegema.
17. juuni 2018, 12:06
Kas ei ole burksi vääriline või sinu jaoks liiga alandav tema käest midagi ostma?
võiks17. juuni 2018, 18:08
töötada kuskil meditsiiniasutuses kasvõi hooldusõena. Teadmisi on ja neid rohkem vaja kui burksimeistreid.
To võiks17. juuni 2018, 22:14
Sa peaks ka midagi oma eluga tegema, töötama näiteks
tuleb!! 18. juuni 2018, 06:18
esileedi burx - 50€
17. juuni 2018, 11:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
alc17. juuni 2018, 13:13
veel parem kui saaks õhtulehe peatoimetajaks, siis oleks tasemelt paras paar
Putskin17. juuni 2018, 15:31
Müügu või kontosse, keda see huvitab?
mh17. juuni 2018, 16:22
Täpselt.Kui ei huvita, siis pole vaja ka kommenteerida.
ahv17. juuni 2018, 11:47
ega seal ju suurt vahet pole, kas burks või võileivad. Mõlemaid saad teha sellisena, et on ebatervislikud või ei maitse hästi ja ka vastupidi.