Inimesed

HALB ÜLLATUS: tusased eestlased riidlesid lennukis ja saatsid supermarketis Jurmani per**e!

MARILYN JURMANI BLOGI | Eesti ei võtnud meid pärast Hispaaniat sõbralikult vastu (207)

LISA KOMMENTAAR

oi,kui pähh19. juuni 2018, 12:56
punast vaipa ei laotatud lennuki ette ja kaitseväe orkestrit polnud kohal!
paneb naeratama19. juuni 2018, 10:02
lugesin ka spetsiaalselt kirjutist ning ei avastanud midagi sellist, mille pärast peaks sappi ja tigedust pritsima. Tõepoolest, kallis eesti rahvas, mis tõestust on veel vaja? Vaadake vaid oma kommentaare. Kes on halb, ega see aru saa, et ta selline on. Ja see käib enamuse teie kohta.
Eesti rahvas?19. juuni 2018, 11:25
Siin on ainult kommentaatorid.
Rahval on muudki teha.
Lätlane.18. juuni 2018, 20:17
See on Teil eriline iödipyks.
blogiblogiblogi18. juuni 2018, 13:48
Kurja küll, pidin ma seda nüüd lugema, aga uudishimu sai minust võitu. Arvasin, et tore tüdruk, aga kas ta vingub selliselt kõigis oma kirjutistes? Otsustasin nüüd ka blogi pidama hakata ja teen seda kohe siinsamas. Ilus hommik tundus olevat. Linnud laulavad plirts plärts, päike sirab taevas nagu arulage, kuumus tahab tappa. Mis siis, et varsti sajab sulas..ta taevast alla nagu meil tavaliselt ja saab jälle vinguda ilmapärast, ikkagi on täna ka vastik, liiga palav. Läksin kaubamajja, tuli mõte osta endale uued päevitused. Mitte, et ma olen end talvel vaalaks õginud vaid vanad päevitused olid jamast materjalist ja tõmbasid talvel kokku. Krabasin siis proovikaabiini mõned hilbud, no tule taevas appi, kellele neid küll tehakse, võta üks ja viska teist. Topin mingi riba enda kauni büsti ümber, appi, mis õudus, rind kukub riba tagant välja. Libistan end püksikutesse. No tule taevas appi, kellele neid tehakse, pesulaudadele? Mu kaunid tuharad jäävad paljaks ja püksikud kaovad kuskile vahele ära. Minge õige..., minust jääb see ost tegemata! jne. jne. Kui teile see kaunis jutt meeldis, siis järgmise blogi kommentaariumis jätkan. Jääge terveks, kullakesed!
mulle 18. juuni 2018, 17:58
see iroonia meeldis. see näitab, et oled maailma asjadest õieti aru saanud ja elad tegelt täiega, blogi jah, seda küll loeksin meelelahutuseks ilus inimene
:):)19. juuni 2018, 13:33
Rahu, ei blogita ma enam midagi, see ühekordne käeharjutus, niisama hirmutasin. Praegast mul kuum teema, tüdrukud, kas võtame rannahooajaks maha või oleme lihtsalt ilusad. Kuna tänane ilm sosistas mulle kõrva, et tegelikult on suvi äkitsi otsa saanud, otsustasin ennast mitte piitsutada ja lihtsalt ilusaks jääda. Ja nagu klassikud on öelnud, musi püksi!
Psühholoog18. juuni 2018, 11:12
Loen kommentaare ja leian et 95% on jobud eesti kommijad !
pole häda midagi18. juuni 2018, 11:54
Ei ole kõik jobud ühti, kindlasti mitte. See blogi on aga asjade sellise käigu promootor, kisub tüli. Üles ehitatud nii, nagu maailm keerleks tema ümber, nagu kõik peaksid pihud taeva poole teda kummardama ja üldsegi kõik peaks olema nii nagu Marilyn arvab. Tegelikkuses on kõigil oma elu, omade võlude ja ka valudega.
jäägu18. juuni 2018, 15:37
sinna kus on ,ärgu toppgu ennast sinna kuhu ei taheta
vanaema19. juuni 2018, 11:28
No ta ju ootas et punane vaip on maas ja orkester mängib ning Tallinna linnapea ulatab talle korteri võtmed.
Psühholoog lahaku parem sellist probleemi19. juuni 2018, 13:39
- miks peab inimene, kel on keskmisest ilusamad hambad, käima ringi kõrvuni venitatud irvega 24/7.
Ok, ühe pildi peal nägime ära, et kenad hambad....ei ole vaja PÕHJUSETA naerda vahetpidamata, lolli mulje jätab...Ei tea, kas matustel ka ei suuda end pidurdada...
18. juuni 2018, 09:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ise 18. juuni 2018, 09:35
70-ne eluaja? 18. juuni 2018, 09:34
teama?
Kus on komad ja punktid?
Ära loe kommentaare, loe ainult blogi19. juuni 2018, 09:31
Ja minu meelest on just eestlaste kallal vingujad kõige hullemad.
Saage ükskord aru, et teid on üks kitsas grupp siin - ka teie, TEISTE EESTLASTE halvustajad kuulute sellesse!
Kogu eestlaskond kindlasti ei istu internetetis ega loe ÕL-is Jurmani blogi. Vaadake ümberringi ka, kui palju toredaid rahvuskaaslasi on ümberringi.
Juhulik lugeja, kes uudihimust tuli vaatama, mis teema on, et niipalju kommetaare.
18. juuni 2018, 08:38
Jobu ta on ja selleks ka jääb!
Juhan.18. juuni 2018, 07:12
Muidugi ei tulnud eesti vastupasunakooriga ja võõrad ei tule sind kummardama.
18. juuni 2018, 07:27
Sul, Juhan, on raskusi arusaamisega.
AAAPPI AAAPPII AAAPPPI18. juuni 2018, 06:25
18. juuni 2018, 07:27
EESTLASED18. juuni 2018, 06:23
minge ja reisige maailmas ja avardage oma silmavaadet,aga ärge kogu aeg vinguge iga asja üle.Ah,et kallis on?Kallis on siis,kui on voodis,kõike muud saab raha eest.Ilusat suve seal EESTIMAAL.
mine palun ruttu18. juuni 2018, 06:10
sinna Hispaaniasse tagasi.
Sigulda18. juuni 2018, 05:44
Tõesti18. juuni 2018, 03:10
Ennast võõras riigis leida oli beebile tõeline poliitilisgeograafiline shokk. Kuidas ta sellest üle sai?
johhaidii18. juuni 2018, 01:06
Kui see tädi toidab eesti rahvast oma blogides enda rinnapiima, lapse okse ja ka kaga, siis tõepoolest, see tekitab vastikust. See pole eestlase vastikus eestlase vastu, vaid täiskasvanu leppimatus emapiima, tite okse ja si taga …
Kanaema võib moodsad prillid ninale riputada, aga nautigu ise "okset ja väljaheidet" - lapsevanemana kogetud mõlemat, aga miks peaks seda kõigili eksponeerima - erinevlt Toomikust ilma purgita ;)
Ekspert18. juuni 2018, 00:31
Ka soomes, kus peab töötajatele rohkem raha maksma, ei ole burksi hind 11 euri :) vaid on odavam. Ning Soomes makstakse odavama müügi eest kõrgemat palka.
Millest jutt?18. juuni 2018, 05:31
Kuidas teemaga seostub?
Wolfgang18. juuni 2018, 00:30
Urmas17. juuni 2018, 23:04
Kas Soomes soomlased naeratavad tänavatel, kas nad on rõõmsamad kui eestlased Tallinnas? Me oleme põhjamaine rahvas ja ei pea teesklema ja lolli, naerunäose irvega ringi käima. Mesimaguse irvega noored plikad ja poisinolgid kaubanduskeskustes küll mingisugust usaldusväärsust ei tekita. Ma jääksin vestlema vanemaealise ja tõsise müügimehe jutu peale, kui mingi elukogemuseta nolgi tülitamise peale! Ei pea näitlema ja naeratama!
17. juuni 2018, 22:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
: )17. juuni 2018, 23:32
Ja ülde 18. juuni 2018, 00:25
Pole siin vaja mingit pahna blogi avaldada
Riisi18. juuni 2018, 08:00
Lihtsalt uudishimust, kas õelus ja sarkasm tuleb geneetikast või lihtsalt kibedast eraelust?
Ma18. juuni 2018, 13:00
kirjutasiin Pille kommentaarile vastuseks, et "Küll sina, Pille, oled meil vaimukas" ja see on kui ÕL kommenteerimise reeglitele mittevastav kustutatud. Huumorinurgake tõesti siin.
Urrr17. juuni 2018, 22:54
Kaua õhtulehe deb!!lid oma tsensuuri siin teevad. Sõnad mis tavaelus on ilusad on siin blokeeridud. Sõnavabadusest pole selles vää!r!a!kas kohas kuuldudki...
Uudiseid Kalamajast...17. juuni 2018, 22:41
Kas Jurmanist võiks saada Hillar Kohvi mantlipärija?
Nagu näha18. juuni 2018, 06:21
On väljamaal käimine tibil põhja täitsa alt ära löönud!
18. juuni 2018, 09:53
Kohv kirjutab häid lugusid. Tema oksest ja kakast ei kirjuta.
18. juuni 2018, 10:28
Aga grafomaanid on nad ju mõlemad.
Vana pastal17. juuni 2018, 22:41
Mis käite võõraid haigusi riiki toomas ja põgenete raskel ajal Eestist siis.Mis te loodate,et lähete kellelegi korda või?
olen17. juuni 2018, 22:17
paar korda selle naisterahva blogi lugenud ja sattunud täpselt nende kirjutiste otsa, kus ta eestlaste poole tuld ja tõrva sülitab. mis on selle mõte? mu meelest 25 aastaga elu siin ikka heaks läinud ja morne inimesi ja hallust jäänud tunduvalt vähemaks. ükski normaalne inimene ei käi kogu aeg ringi suu kõrvuni. igaühel vahest mõõnad, teinekord jälle tõusud. lugesin kokku, olen tänaseks külastanud maailmas 26 riiki . inimesed on kõikjal põhiloomuselt ühesugused. pole vahet, kas elad lõuna eestis või ladina-ameerikas. algul olin minagi välismaast väga vaimustuses, aga tänaseks päevaks olen aru saanud, et oma kodu ikka kõige parem, lennujaama jõudes tunduvad oma armsad lasnamäe venelasedki kalliste , armsate inimestena. viisakatest välismaalastest rääkides- vist ainuke kord, kui olen korralikult välismaa proualt sõimata saanud on pariisi lennuväljal, kus puhast verd prantsuse proua lasi sõimu, kui oma käruga korra tema käru müksasin. aga eks muidugi parantsuse/inglise-keelne pikaltsaatmine on ikka peenem ja kultuursem kui kristiinekeskuse eestlase mine pe...e .
18. juuni 2018, 09:55
Braavo! Täiest nõus.
18. juuni 2018, 13:02
Braavo! Braavo! Täiesti geniaalne! Kestvad kiiduavaldused!
Peter18. juuni 2018, 17:43
Tulin just Euroopa autoreisilt. Sõitsin läbi umbes 5000 km ja 9 riiki. Sel hetkel, kui auto rattad veeresid üle Eesti riigipiiri Eestisse, tundsin ma tõelist õnnetunnet. Eesti on nii ilus, puhas, (üli)head maanteed, viisakas liikluskultuur, ilus loodus - palju metsa. Pikad rannajooned, järved, puhas õhk. Maanteedel puuduvad kümnekilomeetrised ummikud, igal pool on mobiilne nett ja paljudes kohtades wifi (välismaal on wi-fi kohati selline imeasi, et selleks puhuks on suured sildid välja pandud). Samuti oli mitmetes riikides kohti, kus mobiilne levi puudus ja seda isegi sadade kilomeetrite ulatuses. Mõnes riigis meenutasid maanteed - rääkimata kõrvalteedest -, külakolhoosi teed silohoidlani.. Inglise keelt ei osatud isegi paljudes hotellides(!), rääkimata bensiijaamadest või muudest kohtadest, kus inglise keel võiks siiski elementaarne teine keeleoskus teenindussektori töötajal olla.
Ühes riigis öeldi mulle õhtul väsinuna hotelli jõudes, et kahjuks teie kuu aega varem broneeritud tuba läks müüki, kuna teine klient pakkus täna rohkem raha! Aga meil on 3X kallima hinnaga ka teile tuba pakkuda..Kas võtate?
Teises riigis ostsin McDonaldsist eine, panin selle kandikuga lauale ning läksin käsi pesema. Kahe minuti pärast tagasi tulles istus üks tädi minu lauas ja õgis minu einet kahe suupoolega..Oli jõudnud hammustada juba hamburgerist tüki, võtta friikartuleid ja ka cocatopsist paar sõõmu juua, et mul kindlasti tahtmist midagi sealt endale võtta poleks.. No mis sa teed nihukestega?
Pole Eestis selliseid asju juhtunud aastakümnete jooksul, välismaal kogesin ma seda kõike nädalaga.
Ja siis jõuad Eestisse ja sa tunned ennast tõepoolest õnnelikuna. Aga võib olla tunnevad nii kõik turistid, kui koju jõuavad, ei oska öelda..
Aga et see Eesti Merylinile ei sobi, tuleneb ilmselt tema vähesteskogemustest teiste riikide elu-olu kohta. Hispaania paar linna ja üks Michelini tärniga restoran pole veel kogu maam. Ja küllap jõuab temagi veel reisida ja ühel hetkel avastada, kui hea on tegelikult Eestis elada. Eks see küll sõltub paljuski inimesest endast, kas ta tahabki seda üldse näha.
Kontaktivaba vibreeriv pulk17. juuni 2018, 22:10
Imelik inimene...ainult hädaldamine.
18. juuni 2018, 01:09
See ju tüüpiline eestlane
riin18. juuni 2018, 08:50
Mul on sama mõte,kõik blogipostitused on hala.
Heitliku inimese relv on mürk.17. juuni 2018, 21:51
Arukas ei kurvasta selle üle, mida tal ei ole, vaid on rõõmus selle üle, mis tal on.
Kuni on olemas alamklass, kuulun sellesse ka mina. Kuni on olemas kurjategijad, olen üks nendest. Kuni kas või üks inimene on vangis, pole ka mina vaba.
Lihtsalt tüütu. Tõsiselt17. juuni 2018, 21:46
Palun lõpetage oma avalik blogi. Keda huvitavad Teie mõtted ja fotod igast sammust ja tundest.
eesti Kriimsilm hunt,mingit eriliiki heeringas17. juuni 2018, 22:46
Eesti rahvas kuida te siis aru ei saa,teid on tillist tõmmatud!Blogi omanikud on enestele ebajumala seisused võtnud ja loputavad teie ajusi nii kuida te nende mopi all olete.Vaadake rahvas keda te kummardate!Jäägem ise endaks!!Käige või kasvõi kirikus,küll küsimustele vastused saate!
17. juuni 2018, 22:59
Õpetan sulle nipi, rumal inimene, kui ei huvita ära loe.
18. juuni 2018, 01:10
Naljakas see eestlane-ei huvita, aga loeb, miks muidu nii pahane
18. juuni 2018, 08:15
Ei loegi, aga juba sisututvusted ja pealkirjad näitavad, millest jutt on. Ja jutt on nii tavalistest asjadest, et lihtsalt ei mõista, miks neid peab teistega jagama.
18. juuni 2018, 13:06
No ebatavalisi asju pead siis kuskilt mujalt lugema, kasvõi pealkirjugi. Ja kui sa ei loe kunagi, siis ta sinuga ei jagagi ju neid. Oled vast imelik inimene. Sama hästi võib sinult küsida, miks teised peavad sinu kommentaare lugema.
rumi on17. juuni 2018, 21:41
jaa17. juuni 2018, 21:38
See leht kasutab ära, et ärritada inimesi suht rumalavõitu blogipidajannaga!
mees3317. juuni 2018, 21:23
Lammas lükkab poes enda käru risti vahekäiku ette ja ei tohi öelda midagi. Peab viisakalt ära kannatama kuni blondiin on unistamise ära lõpetanud ja mööda minna - ma lihtsalt tõukaks sellist inimest kui nii lammas on.
17. juuni 2018, 21:29
no sinusugune oinas muidugi teeks seda, pole kahtlustki.
mees3317. juuni 2018, 21:46
Aa oinas teeks seda? Aga oinas ei ole see kes teisi mitte arvestavalt lükkab asjad vahekäikudesse ette? Riiulite vahekäigud on nagunii kitsad. Võtan 3 käru kõrvuti ja lähen poodi paki piima järele .Taipoh kui keegi ütleb midagi, et kärud on ees - sest siis ta on ju "oinas"
18. juuni 2018, 06:50
sa lubasid ju tõugata, mitte öelda, kaks eri asja ju. Ja see, et sa paki piima jaoks kolm käru võtad on juba sinu probleem.
uskumatu17. juuni 2018, 21:03
Ja see rumi siis lällas terve aeg titehäälel üle lennuki, vaesed reisijad, ma ei imesta et prouhen pikale lainele saadetakse, mõtle terve aeg kuulata selle tite kisa, appi, tunnen kaasa selle lennu reisijatele.
Marta17. juuni 2018, 21:35
Meie sugulaskeeles soome keeles tähendab sõna "ruma" midagi inetut, "rumilus" aga on lausa koletis.
18. juuni 2018, 13:08
Kui muud ei oska öelda, siis asugem lapse nime kallale.
implikatsioon18. juuni 2018, 23:02
Lapsele nime panevad lapsele vanemad, mitte laps ise.
Seega lapse nime sarjamine on tegelikult lapsevanema intellekti kritiseerimine, mitte lapse nime mõnitamine.
Max17. juuni 2018, 20:52
Lapse saamine on selle plikasaba lolliks teinud... Muud nõksu ei olegi. Selleks ta sakib oma kirjutistega.
Mann17. juuni 2018, 20:48
Inimesi on igasuguseid igal pool. Pahuraid ei maksa tähele panna.Neil on lihtsalt mingit moodi kuskil halvasti läinud.
Kas17. juuni 2018, 20:32
ikka peab iga enda elu sekundi meedias üles riputama.Ja siis see mida sinust arvatakse mitte meeldima.Blogige edasi.Jõudu.
17. juuni 2018, 21:30
Kas peab siis ikka kõike lugema, eriti seda, mis meeltmööda pole?
Ega muud17. juuni 2018, 21:48
21:3018. juuni 2018, 01:22
Vaata sina, ei peagi kõike lugema ja lõpuni kindlasti mitte. Ent tulemus on täpselt sarnane sellega, kas sööd s1T.Ta või mekid üksnes seda, suu ikkagi rikutud.
18. juuni 2018, 05:27
Ära siis meki ka, jääb suu rikkumata. Ja normaalne inimene üldjuhul ei meki, ammugi ei söö s1T.Ta. Aga eks sul omad harjumused.
Aga17. juuni 2018, 20:07
jeestlased ongi ju selline rahvas, ainult ving-ving, kõik on pahad ja ise oleks nagu maailma nabad.Üks kiunumine ja teiste pahatahtlik arvustamine koguaeg, eriti käib närvidele kadedus, mida vist juba emapiimaga sisse joodetakse, kui kellelgi läheb hästi, siis on ta kohe paha jne.
Ergo17. juuni 2018, 20:00
Oot, kas see Jurmani jura sai ikka eesti halvima blogija auhinna? Kui ei, siis läks küll midagi viltu.
17. juuni 2018, 20:22
Kuule, tegele mehele sobivamate asjadega.
17. juuni 2018, 21:32
Näe, nii palju samasuguseid mehikesi, kes titeemmede blogisid loevad. Oh mehed, mehed.
kuule17. juuni 2018, 22:33
ÕL ei ole siiski titeemmede blogi või mis. Ei usu, et ilma nõusolekuta neid tekste avaldatakse, isegi veel vaat et esikaanel. Tegelane on tüüpiline kanaema, Lapsevanemana ütlen küll, et need tekstid on kohati lastekaitse teema, noo peab ikka aru olema, et titat mitu tuhat km autos vedada. Inimene lihtsalt ei mõtle, tahab elada piiranguteta, aga laps on samuti indiviid, keda ei tohi väntsutada. Ja koik need jutud, kui raske on baka tasemel õppida ei näita tegelast ka just kõige targemast küljest.
17. juuni 2018, 23:06
Sa loed ÕL otsast otsani läbi? ka need artiklid, mis sind ei huvita? Mingi enesepiinamise moodus või
otse loomulikult18. juuni 2018, 00:56
ma ei loe Õhtulehte kaanest kaaneni, aga kui Õhtuleht promob üht kanaema, kes blogib ennast kui kanaemaidioot, siis võin "lahkelt arvata", soost sõltumata ...
18. juuni 2018, 05:35
Võid muidugi lahkelt arvata aga raske on seda teha kui lähemalt ei tutvu. Järelikult arvad huupi või ikkagi loed "kanaemablogi", lp turueidesarnaneidioot. Olles lugenud su kommentaare, arvan mina nii.
to //18. juuni 2018, 09:11
saad ikka aru, et see blogi on tavaliselt veebilehe alguses. Tavaliselt vormistatud kui uudis, mille pealkijas jällegi midagi negatiivst põlisrahvuse kohta. Loomulikult tahad teada, milles siis eestlasi sh mind süüdistatakse.
Jätke inimene rahule!17. juuni 2018, 19:26
Pealkiri ütleb ju selgelt, millest-kellest jutt tuleb.
Kas te tõesti ei saa selle avamisest oma näppe eemale hoitud?
Kui ei meeldi - hoidke eemale! Lihtne ju!
Igas lehes on lugusid, mis mulle ei meeldi või mis mind ei huvita. Siis ma ei topigi oma nina sinna.
Ega ma masohhist pole, et ennast piinan ebameeldivate lugude lugemisega.
Aga need kisajad-kritiseerijad siin vist on masohhistid, muud põhjendust ei oska küll leida nende käitumisele.
jätku inimene lugeja rahule17. juuni 2018, 21:54
Aeg aru saada, et ei kanna ajale tasandit välja. Enda blogi tasandil kirjutagu mida tahes, nii lihtne see ongi.
PS! Aga ennemuiste rahustati imikut reisil sellega, et torgati tiss suhu ja anti törts piima - sellega ju mõni hakkama ei saanud ;)
Imik pole süüdi, kui teda nii väntsutatakse, vaid mittetoimetulevad emmed, kes edevusest mõtlevad ainult enda blogile … Eks siis vastutagu selle eest!
naisuke17. juuni 2018, 19:03
Mis või kes on antud juhul Eesti?
kuidas koer külale17. juuni 2018, 19:05
nii küla koerale, vaene mees, naine na vääritu.
Lu rassuré 17. juuni 2018, 18:52
Kas see inimene on päris?
sarnased ikka17. juuni 2018, 18:45
leiavad üksteist...
ükskõik,kus nad poleks.
esimene kivi17. juuni 2018, 17:59
ja see neiu pole kedagi kunagi saatnud kuhugi
lugejad17. juuni 2018, 18:51
TUBLI eestlased! Meie oleksime Jurmani SAMASSE kohta saatnud...!
matsu17. juuni 2018, 17:56
Eestis ongi vihased ja ebasõbralikud inimesed, aetakse minema need, kes tahavad naeratada ja õnnelikud olla ja ei soosita eestlaste tagasi tulemist.
Eestlased hävitavad ennast ise.
Muix17. juuni 2018, 23:44
Jajaa. Ning kuu on tehtud juustust jne.
Ära ei tüüta selline valelik pläma või? Mine välja jalutama.
vanasti17. juuni 2018, 17:33
lapsele anti reisil sorts piima ja oligi asi korras …
täpsustus17. juuni 2018, 21:57
Sa tahtsid öelda - anti rinda, aga blogija ei saanud sellega hakkama
tõesti selline tunne17. juuni 2018, 17:28
tekib, et tema ja maailm.
..just17. juuni 2018, 18:59
..oleks võinud igaveseks sinna Hispaaniasse jäädagi.
17. juuni 2018, 21:33
"Tekib", "tekib", miks ei "teki"
No eks me siin sellega tegelemegi,17. juuni 2018, 17:16
et äraolijatel oleks, kuhu tagasi tulla.
karauul17. juuni 2018, 17:15
KALAMAJA RAHVAS VARJUGE - BLOGIJA ON LAHTI!
huvitav,huvitav17. juuni 2018, 17:59
Kalamaja tänavatel lapsel rattaga ringi vuramine saab olla vaid ellujäämiskursuse raames.
Jürka17. juuni 2018, 18:01
Läbivalt suutähtedega kirjutamine tõmbab tähelepanu mitte kirjutise sisule, vaid kirjutajale. Nimelt peetakse kogu maailmas sellist kirjaviisi äärmiselt ebaviisakaks karjumiseks ja kirjutajat ennast vähearenenuks, kes Interneti kombeid ei tunne ega austa.
JÜRKA17. juuni 2018, 18:50
EI HUVITA MIDA MAAILM ARVAB!!!!
Jürka17. juuni 2018, 18:56
Ära siis tule kurtma, kui maailm suhtub sinusse ja käitub sinuga ka ainult oma arvamuse järgi!
pereema17. juuni 2018, 17:06
Juba sellepärast peab igal aastal vähemalt paar korda kusagil välismaal puhkama, et saada eemale nigelast kliimast ja alatasa vinguvatest ja tigedatest eestlastest, kes pole mitte kunagi mitte millegiga rahul. Kes on välismaal elanud või puhanud, see teab, kui suur vahe on ikka erinevatel rahvastel... Kurb muidugi, et see nii on.
kle, pereema17. juuni 2018, 17:21
selle asemel, et titesid teha, oleksid pidanud koolis käima ja emakeele selgeks saama. millagiga ja millegiga. paha lugu, kui rumaIad sigivad.
Jürka17. juuni 2018, 18:03
Olen nõus, et õige on "millegagi", aga sinu titesid on ka vale. Peab olema "tittesid".
rp17. juuni 2018, 16:38
Kallid, kui keegi teid solvas siis see pole veel Eesti.
Juss17. juuni 2018, 16:23
17. juuni 2018, 16:35
Ja parim on sinu oma, eks ju
Jussile17. juuni 2018, 16:54
Ehk ütled ka põhjuse, miks sa nii arvad?
17. juuni 2018, 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuni 2018, 16:20
Ja sina muud kui jägid, jälgid ja ei saa järele andma
17. juuni 2018, 16:35
Aga sina ise? sul ju ka kärss kärnas, kiunud ja oigad siin praegu. Milles sa veel osav oled? Kes sinuga kooselu küll välja kannatab?
tead...17. juuni 2018, 16:55
Ära lahmi. Väga positiivsed ja elutruud postitused on olnud.
muidu pole ju blogi17. juuni 2018, 17:04
ikka on torulukksepp süüdi
to mode korjas ....17. juuni 2018, 19:35
see eeltoodud iseloomustus opakast alates sobib imehästi sinu enda kirjeldamiseks, nagu sinu kommentaarist nähtub.
Teiste juures pididki eelkõige häirima iseenda negatiivsed omadused.
Pille17. juuni 2018, 16:08
Kui me teadnuks vaid, siis oleksime kõik ju lennujaama vastu tulnud
Kõik?17. juuni 2018, 16:21
Ära võta minu asemele sõna
Kõik?-le17. juuni 2018, 16:25
Irooniakauged oleme ka....
Iroonial ja iroonial on vahet,17. juuni 2018, 16:36
pidevalt siin keegi rahva nimele sõna võtab
Ville17. juuni 2018, 16:34
mind see Merilin Jurmala ei huvita, aga Pillega oleks küll seal teda oodanud.
kkk17. juuni 2018, 15:59
Eesti elu tekitab meeletut stressi ole sa siis rikas või vaene see on põjus miks inimesd on siin nii tusased ja kurjad .Eks see ole ka 700 aastase orjaikke tulemus.
17. juuni 2018, 16:04
Küll on Eestis kõrgeealisi palju, isegi kuni 700a vanuseni venitsvad välja
ega jah17. juuni 2018, 17:04
eluea pikkusest hoolimata ulatub osadel eestlastel mälu siiski ka sajandite taha. sinusugustel muidugi on vaid kahenädalane mälu, aga kõik pole nagu sina.
18. juuni 2018, 01:16
Mäletan, järelikult elan, seega oma 700 välja tuleb küll
gee17. juuni 2018, 16:56
Esmalt teoorjus, siis sotsorjus ja nüüd jälle kord ref., kord kesk., kord sotsorjus. Umbes siis 800 aastat juba korjub
mh?17. juuni 2018, 17:09
Kas Marilin on selles kuidagi süüdi?
17. juuni 2018, 15:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuni 2018, 16:05
Ja sina oled teda mõnitamist enda kohustuseks võtnud
17. juuni 2018, 15:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Moderaator korjas ära. 17. juuni 2018, 15:59
Ja ilmselt ei lase ka lapse ki.sa teisi veidi tukastada. Et pikka ning igavat, monotoonset lennuaega veidike vähendada. Eriti just lähinaabreid. Minu arvates on väikelastega reisimine üldse üks mõ.ttetu asi. Nii muret endale, segamist teistele ning stressi lapsele endale. Kes ei oskaveel reisimist hinnata ja ajab oma lapsejonni.
Kunagi ENSV ajal oli reisirongides selline ratsionaalne lahendus nagu lastevagun. Ema või isa läks väikelapse või lastega just sinna. Üldiselt oli sealruumigi rohkem. Endal oli rahulikum ning teistel reisijatel ka. Vahest peaksid ehk ka lennufirmad lisas senisele turismi ning äriklassile ka lastesalongid sisse seadma?
moderaa17. juuni 2018, 16:03
Kahjuks ei luba meie moderaator arvustada väikelastega reisimist. Ilmselt ei lase ka lapse k i s a ja j o n n teisi veidi tukastada. Et pikka ning igavat, monotoonset lennuaega veidike vähendada. Eriti segab see just lähinaabreid. Minu arvates on väikelastega reisimine üldse üks m õ t t e t u asi. Nii mu.ret endale, häirimist teistele ning s t r e s s i lapsele endale. Kes ei oska veel reisimist hinnata ja ajab oma lapse j o n n i.
jätkame17. juuni 2018, 16:07
Kunagi Eesti NSV ajal oli reisirongides selline ratsionaalne lahendus nagu lastevagun. Ema või ka isa läks oma väikelapse või lastega just sinna. Üldiselt oli sealruumigi rohkem. Endal oli rahulikum ning kõigil teistel reisijatel kah. Vahest peaksid ehk ka lennufirmad lisaks senisele turismi ning äriklassile ka lastesalongid sisse seadma?
to moderaa17. juuni 2018, 16:56
Huvitav küll, kuhu ta oma lapse siis oleks pidanud jätma, kui aastaks Hispaaniasse elama sõitis? Koju tagasi ikka tohtis lapsega tulla?
no ei saa ju17. juuni 2018, 17:07
siis kukuvad ju sellised kisama, et neid ahistatakse ja nende titt ei saa magada, sest teiste tited lärmavad :D
to 16.5617. juuni 2018, 17:14
tohtis, aga ärgu pasundagu igat eluhetke maailmale. seda on kommentaariumides miljoneid kordi välja öeldud, ei saa nagu aru??
blogi17. juuni 2018, 17:31
Nüüd saame teada,mitu korda päevas laps kakas,pissis ja magas.Jube huvitav...
to jätkame17. juuni 2018, 18:24
Huvitav, millises rongis nõukaajal lastevagun oli, kas peale 80ndaid?
Olen 40ndate "väljalase" ja juba lapsena väga palju rongidega ringi sõitnud (ema vanem õde oli kaugliinide vagunisaatja ja võttis mind suviti tihti kaasa). Jah, olenevalt vagunisaatjate suuremeelsusest võimaldati lastega reisijatel kupee(magamis)-vagunites sõita, aga kui rahvast palju, eks siis sõitsid ka platskaarti vagunites. Aga siis olid inimesed hulga sallivamad ja lahkemad üksteise vastu, tundub, et lapsedki olid vaiksemad ja sõnakuulelikumad. Meeles ka see, et kui mingis teivasjaamas mustlased oma lastekarjaga tulid, suunati kogu kamp viimasesse vagunisse ja seal sõitvad reisijad paigutati teistesse vagunitesse, põhjusel, et ei saaks reisijatelt midagi pihta panna, lukustati ka vagunite vaheline uks. Oma lastega sai igal suvel puhkuse ajal sõidetud rongiga sugulaste juurde Musta mere äärde Adleri.
raudtee18. juuni 2018, 01:24
Suuremates raudteejaamades olid "emade ja laste toad". Tallinna–Pärnu kitsarööpmeliselt liinilt mäletan nii "suitsetajate vagunit" kui ka "emade ja laste vagunit".
lisaks veel17. juuni 2018, 17:06
paneb teistele pahaks, kui neile reegiltest kinni mitte pidamine ei meeldi. uskumatu ülbus ikka inimesel. ja loomulikult lasi oma kasvatamatul jõnglasel lihtsalt lõuata ja teisi segada lennukis. tahad magada, aga ei saa, sest üks poolemeelne on otsustanud oma titte sulle kõrva kräunutada ja ise veel seejuures ülbe olla. mis inimesed need küll on :(
häda&pätakas17. juuni 2018, 17:16
ainult jobud veavad oma suuri sumadane lennuki salongi ja siis hädaldavad, jäänuks espanjasse poleks siin Kristiines kellegile jalgu jäänud.
17. juuni 2018, 15:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuni 2018, 16:06
Aga oli ju hea lugemine kuni viimaste sõnadeni
to 16.0617. juuni 2018, 17:16
ei olnud, pole kunagi olnudki. ainult autor ei saa sest aru. loetakse ehk sellepärast, et näha, kas ajurakke on juurde tulnud? ei ole, ei saagi tulla..
17.0618. juuni 2018, 01:22
Ja mitu korda sa kavatsed sama reha peake astuda?
objektiivne17. juuni 2018, 17:08
kui aus olla, siis no tõesti, vingub ikka kogu aeg. need naerupildid, mida alati eksponeeritakse temast, on puhas mull, usun, et tegekikult on ta kogu aeg tige.
17. juuni 2018, 15:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tunnen kaasa17. juuni 2018, 16:57
17. juuni 2018, 20:27
Näe, 14 sama haiget, vaidlevad vastu
17. juuni 2018, 15:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuni 2018, 16:07
Kui ma saan sinu pahameelest aru, sina viibisid samas lennukis. Oi kui huvitav, räägi veel.
jeerum17. juuni 2018, 15:35
sellel on ka muudkui küll kärss kärnas, küll maa külmand, kuskil pole rahul. polnud hispaanias hea ja pole eestis hea. ma vaatan ka ringi tänaval, no ei näe tigedaid nägusid, no ei näe, ei tea kus tema neid küll näeb. ja lahe üldistus, et kui üks saatis ta peesse (õigesti tegi!), siis kõik eestlased on pahad :D ma lihtsalt ei kujuta ette, kaua sellisel mees jaksab kõrval püsida. mis mees selline üldse on. oh jah.
17. juuni 2018, 15:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuni 2018, 15:40
Et sul keegi selja tagant solgi pähe valab, sest tal nii meeldib? Et sind keegi tänaval ründab? Nu nu
17. juuni 2018, 15:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jürka17. juuni 2018, 15:34
Läbivalt suutähtedega kirjutamine tõmbab tähelepanu mitte kirjutise sisule, vaid kirjutajale. Nimelt peetakse kogu maailmas sellist kirjaviisi ebaviisakaks karjumiseks ja kirjutajat ennast väheteadlikuks, kes Interneti kombeid ei tunne ega austa.
17. juuni 2018, 15:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jürka17. juuni 2018, 15:30
Läbivalt suutähtedega kirjutamine tõmbab halba tähelepanu mitte kirjutise sisule, vaid kirjutajale. Nimelt peetakse kogu maailmas sellist kirjaviisi äärmiselt ebaviisakaks karjumiseks ja kirjutajat rumalaks, kes netikombeid ei tunne ega austa.
17. juuni 2018, 16:08
Hull on vabasusse pääsenud
17. juuni 2018, 16:23
vastus17. juuni 2018, 16:27
Jürkale / 16:10, 17. juuni 2018
Jürka17. juuni 2018, 16:34
Läbivalt suutähtedega kirjutamine tõmbab tähelepanu mitte kirjutise sisule, vaid kirjutajale. Nimelt peetakse kogu maailmas sellist kirjaviisi äärmiselt ebaviisakaks karjumiseks ja kirjutajat ennast vähearenenuks, kes Interneti kombeid ei tunne ega austa.
Kohi Kaarel17. juuni 2018, 17:34
Pea on seest tühi ja kõmiseb.
õõnes 17. juuni 2018, 18:54
rein17. juuni 2018, 15:11
17. juuni 2018, 20:28
Mis sul pihta hakkab?
17. juuni 2018, 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tean17. juuni 2018, 15:15
Eks eestlane ongi selline loom, kel viisakus on võõras omadus, seda teab iga Eestisse saabunud turist, ja ise eestlane mujal viibides laamendab nii kui jaksab.
to tean17. juuni 2018, 16:01
muidugi tead, sa ju ise eestlane, su ema eestlane, su sõbrad eestlased, muidugi tead :D ja siis üldistad kõikidele eestlastele.
Erand kinnitab reeglit17. juuni 2018, 16:10
Ei ole, selles ongi iva
Muix to TEAN17. juuni 2018, 23:37
Kuule, sa ajad eestlase kellegagi sassi. Väga sassi. Eestlased on viisakas rahvas ja mujal viibides on samuti äärmiselt viisakad.
Äärmuselt viisakad18. juuni 2018, 01:20
Seda me näeme ka siin samas
Mnjah17. juuni 2018, 14:51
Tundub, et väga võimekas või motiveeritud õpilasena ei ole, muudkui kukub eksamites läbi või saab vaevu läbi.
17. juuni 2018, 15:15
Millisest eksamitest on jutt?
pole17. juuni 2018, 15:35
ime mis eksamid on ka kui läbi kukutakse
imestaja17. juuni 2018, 16:02
tänapäeval piisab 100 punktist 1, et läbi saada, ei kujuta ette, kuidas on üldse võimalik läbi kukkuda, selleks peab ikka pingutama.
pole -le17. juuni 2018, 16:08
See oli tal elueksam vist.
17. juuni 2018, 16:11
Kui pole eksameid, siis läbi kukkuda ei ole võimalik
kui aus olla17. juuni 2018, 16:02
ja miks siis mitte olla, olen alati imestanud, et kuidas on võimalik, et meil selline lõpetas lavaka. alati lavakt ikkagi pidanud tasemega kooliks, aga no vabandust väga, see "näitleja" on piinlik.
Täna jälle17. juuni 2018, 16:11
Oi tere, kodanik "piinlik",
tjahh17. juuni 2018, 17:22
ma olen alati imestanud selle nn näitleja upitamise üle. ka teatrilaval ei jäta mingit elamust.
Siil17. juuni 2018, 20:44
Mitmes lend? Minu teada pole ta lavakas käinud...see on uudiseks.
tohmu17. juuni 2018, 14:40
Aga peabki kurjustama kui mõni lammas ei saa aru, et lennukisse ei tassita kohvreid ja pagasit ei visata kuidas juhtub üles riiulisse. Olen näinud kuidas üks mees kohvriga vastu pead sai. Polnud ilus vaatepilt.
Igapäevane kärutaja17. juuni 2018, 14:30
Väga veider ikka, käin pea iga päev toidupoes ja marketites käruga ja kui juhtub ,et mina kellegile oma käruga ette jään või keegi mulle "ette koperdab" siis pole mind keegi kunagi kuhugi saatnud vaid just vabandavad ja saavad aru et vahest juhtub nii kui suures poes kus palju inimesi ka mõned kärutajad on väikelapsega🙂
kuule, sina, eestlane17. juuni 2018, 15:16
mina ei ole midagi kirjutanud
Pitsi tagant mõtlikult17. juuni 2018, 14:47
Eks see oleneb palju sellest "teisest poolest", ehk inimesest, kellele seda öeldakse. Mõni inimene lihtsalt kohe suudab igaühe käest selle "peessesaatmise välja teenida. Kui ise oled heatahtlik ja leebe, siis ei saadeta sind kuhugi. Mul ei tule ka nagu ette, et mind elus ükski teenindaja oleks kuhugi "saatnud"..
+17. juuni 2018, 15:03
artiklile toetuses17. juuni 2018, 16:03
ütleks isegi, et küll siqa pori leiab.
17. juuni 2018, 18:41
Küll lammas lillepeenra leiab:)
ohjah17. juuni 2018, 17:01
Lihtsalt välismaal on inimesed heatahtlikumad, abivalmimad ja ei ärritu ka lastega emade peale. Kui sealses ühiskonnas mõnda aega elada, siis paraku ongi tagasitulek Eestisse väga suur elumuutus ning seda mitte paremuse mõttes, inimesed on mornid ja õeldad...
mutt17. juuni 2018, 14:28
...kulla Marilyn, sa justkui otsid igalt poolt häda ja õnnetust, mille kallal viriseda, vaata maailma is episut sõbralikuma pilguga ja kõik saab korda. kõik inimesed on erinevad. suil on tore imikuga reisida, mulle näiteks ei meeldi kui ma lennukis pean tundide viisi tittede kisa kuulama, aga mis sinna teha saab? üks ütleb sulle halvasti aga teine taas ehk ütleb hästi. elu on selline ja pead leppima, muidu tuleb depressioon :D :D
Pàike17. juuni 2018, 14:24
Oh õudu ja juba tagasi, parem kui oleks ikka sinnna jääänud!!!!!!
oi kui tuttav17. juuni 2018, 14:31
kõik on nagu ennegi, kui ma 58.dal siberist tagasi tulin, võttis harjumine kohaliku miljööga parasjagu aega. sellised me tulijate suhtes oleme - olgu tulijad või tagasitulijad, vahet pole :D
17. juuni 2018, 14:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
taat17. juuni 2018, 14:37
kas ta segab sind?ära siis loe,pole ju kohustust
Sammuti kodumaale tagasipöördunu :17. juuni 2018, 14:24
Milleks oodata mingit vastuvõttu ? See on Sinu maa, Sinu riik ja Sinu rahvas - millest ükski pole täiuslik ilma Sinu ja Sinu lapseta. Head suve kõigile.
eestlane17. juuni 2018, 17:03
Kas ta ootas midagi sellist? Oh seda õelust...
17. juuni 2018, 20:33
Enamus siinsetest valvesapipritsidest ei saagi ju aru mida kommenteerivad, sellepärast ka totakad kommentaarid. Ei lugenud kuskilt välja, et ta lennujaamas mingit vastuvõttu ootas.
mul oleks ka häbi18. juuni 2018, 00:49
kui mul oleks sellised sugulased, kes tulevad aasta pärast pakkuma vastsündinu turvahälli …
Aga, ütle, kes on su sugulased, ja ma ütlen, kes sa ise oled ;)
18. juuni 2018, 05:46
Joss17. juuni 2018, 14:23
Kulla inimene.See on Eesti poolt loomulik vastuvõtt.Ausalt ei saa selles riigis midagi,vaid tappa.Oleks kasutanud võikest kavalust.Koos perega maskeerunud murjamiteks.No tead Puhkpilli orkester,Tasuta korter,Palk no tead,Sellist summat poleks Sa isegi unes näinud.Valdad Eesti keelt.No mida,See sai tee peal selgeks õpitud.Sinu mureks jääb pideval paar aastakest ennast grimeerida.Ja hüved tulevad.Võid ka veel valetada,et oled Bantu suguvõsast kuningklikust perest.Võimalik,et lsandub Igatsus tasu ja kuluhüvitesed.Tead,Sõida tagasi ja proovi uuesti minu retsepti järgi.
17. juuni 2018, 14:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jürka17. juuni 2018, 15:29
Läbivalt suutähtedega kirjutamine tõmbab halba tähelepanu mitte kirjutise sisule, vaid kirjutajale. Nimelt peetakse kogu maailmas sellist kirjaviisi äärmiselt ebaviisakaks karjumiseks ja kirjutajat rumalaks, netikombeid ei tunne ega austa.
Jürkale17. juuni 2018, 16:10
Mul üks tuttav kirjutab mulle e-mailile trükitähtedega, sest ta e i näe kuigi hästi. Miks ei ole inimestel mingit järelemõtlemise vaistu, et natuke süüvida põhjustesse? Kunagi üks kommenteerija vabandas ette ja taha, et ta ei näe teistmoodi oma teksti üle lugeda. Aga harimatud jauramid alati o m a rida ajamas!!!
Jürka17. juuni 2018, 16:39
Las sinu tuttav kirjutab sulle sõnumeid suurtähtedega, see on hoopis erinev teema. Siinsed karjujad aga soovivad tähelepanu, see on ju selge. Oma nime asemele pika jutu oskavad nad küll kirjutada väiketähtedega., kirjavigade rohkust pole vist vaja mainidagi. Nii et sina ära ole nii rutakas määratlema nii ühtede nägemisteravust kui ka teiste haridustaset.
Jürka17. juuni 2018, 15:32
Läbivalt suutähtedega kirjutamine tõmbab tähelepanu mitte kirjutise sisule, vaid kirjutajale. Nimelt peetakse kogu maailmas sellist kirjaviisi äärmiselt ebaviisakaks karjumiseks ja kirjutajat ennast väheteadlikuks, kes Interneti kombeid ei tunne ega austa.
Urmas17. juuni 2018, 21:55
Jürka, kui ma olen ikka nägemispuudega ja näen normaalselt ainult suuri tähti, siis minu poolest võib ülejäänud maailm pikalt minna. Keegi hea nägemisega tundetu loll on võtnud pähe ja hakanud propageerima, et suurte tähtedega kirjutamine on ebaviisakas karjumine. Kiss my ass!
18. juuni 2018, 05:49
Sul, Urmas, lisaks veel kõva pea ka. Kas lugesid Jürka kommentaari ikka läbi või ei saa lihtsalt aru?
17. juuni 2018, 14:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. juuni 2018, 15:17
Ja mis see nüüd asjasse puutub?
welcome to estonia17. juuni 2018, 14:18
Kalamajas/Telliskivis/Vanalinnas ja mõnes kandis veel näeb naeratavaid ja toredaid inimesi aga muidu Tallinnas on küll kõik mornid, tülpinud, tihti ebaviisakad ja kibestunud inimesed. Kurb.
Joss17. juuni 2018, 14:39
100% nõus.Kui midagi küsid vaadatakse Sind üle nagu näitusel.Mõnele jääbki kahlustav ilme alles.Oleks nagu küsiaja igati korras,aga miks ta ei haise ja riided pole katki.
pragma17. juuni 2018, 20:36
mind küll niimoodi ei vaadata.. ikka naeratatakse, kui midagi küsin..
äkki on asi ikka sinus eneses..
peeglisse oled vaadanud viimasel ajal?
mida ma kõnnin tänaval - suu kõrvuni17. juuni 2018, 14:48
egas ma lo.lla.kas ole.
Inimene kõnnib ja mõtted on oma pere ja tegemiste juures, no mida naerda.
to 15.1817. juuni 2018, 16:06
sul, nagu siis aru saada, pere ja tegemisi pole? või oled sina erand, kes tohib õhtulehes istuda? et sul ka valus pole nii loII olla, oeh.
Malle17. juuni 2018, 16:22
Minule toob küll oma perele mõtlemine naeratuse näole. :D
welcome to estonia -le17. juuni 2018, 16:12
Seal elavad teise dimensiooni inimesed, kas väga rikkad või väga vaesed...Balanss! Aga mujal on normjauramid!
Ehk17. juuni 2018, 14:07
Aitaks juba sellest üldisest hädaldamisest ja ohkimisest....
jah17. juuni 2018, 14:11
ära siis ohi ja hädalda
ära17. juuni 2018, 15:03
OBUNE17. juuni 2018, 22:26
Lapsega preili kõik blogid on ainult üks suur vingumine
18. juuni 2018, 05:50
Jah, vinguda võib vaid kommentaariumis, kas te ei teadnud.
unnata18. juuni 2018, 09:24