Eesti uudised

Endine vene keele õpetaja hakkas Eestis tootma kolmerattalisi elektriautosid (37)

LISA KOMMENTAAR

Tänapäevane äri18. juuni 2018, 20:11
Ega tänapäeval polegi oluline, et hind mõistlik oleks või keegi ostaks.
Eesmärk on tootmise alustamiseks riigilt (EAS näiteks) hunnik pappi välja nuruda ja see firmast välja kantida.
väike diisel18. juuni 2018, 19:49
on tegelt ökom ja praktilisem kui akuga asjad
ongi nagu sapakas18. juuni 2018, 19:44
möller18. juuni 2018, 18:15
rohkem maantee takistusi ei tee maailma paremaks, eriti veel 30 tonni eest
Jutt18. juuni 2018, 19:45
käib linna- , mitte maanteesõidukist, enne kommimist oleks kasulik lugu läbi ka lugeda. Ja kui ikka aru ei saa, siis teist korda veel...
noo mis asi19. juuni 2018, 11:08
on linnasõidu.k. Ma saan aru et vene keele õpetaja aga sorry see lahendus ju ei toimi. 2 esimest ratast sünkorris vedama panna on selgelt keerukam lahendus kui tuc-tucil või Muraveil. Asja plusssid? Nii palju kui aru saada nõuab selle tagaratta varjamine jällegi kõvasti ruumi. pirakas rattakoobas keset sõitjateruumi nüüd vaevalt mingi pluss on. Ssamammoodi on sransel vahendil enam-vähem kindlalt paigast ära raskuse jaotus. Kõik raskem, nii reisijad kui mootor asuvad auto esiosas. Selline nõrgalt koormatud tagaratas nüüd küll head juitavust ei luba. projekt vajaks selgelt ekspertide hinnangut, ei usu, et kui tegu on reaalselt toimiva lahendusega on see autotehastel senini 2 silma vahele jäänud.
pitchimiael pole oluline mitte inseneeria valdkond vaid emotsiooneerimisoskus..20. juuni 2018, 01:21
peaasi et EASilt pappi saab..
Ohtu 18. juuni 2018, 17:02
Miss, mina nägin Twizzy ja Eestis sõitmas. Ära nüüd võrdle kaks erinevat asja.
Tiit18. juuni 2018, 17:46
Vägha kergesti lägeb pöötetel kummuli.
griidig18. juuni 2018, 16:24
Ettevõtlikkus on tore asi aga kuidas härrased mõtlevad seda toodet müüa? Auto välimus on selline, et ilmselt saab seda müüa nišitootena, näiteks retrofännidele. Ja hind? 30 tuhat eurot! Kes seda ostab? Näiteks praegu on Eestis müügil mikroauto Renault Twizy, mis on kaasaegsema välimusega aga hind on ca 13 tuhat eurot. Kõvasti odavam kui artiklis toodud auto. Aga sellegipoolest pole seda Eestis nähtud. Kuna see ei sobi meie kliimasse. Artikli auto tundub kinnine olevat aga küllap tal on salongi küttega sama asi nagu teistel elektriautodel. Ehk siis suveauto.
Arvan, et artiklis kirjeldatud auto autorid on suured optimistid ja unistajad. Igatahes auto välimus ja hind tunduvad omavahel mitte sobivat.
mh20. juuni 2018, 00:31
Talvel on selline masin ilmselt kuuris. Autot võiks sobida neisse piirkondadesse, kus lund ei saja.
bling bling20. juuni 2018, 01:24
unistavatel autoritel on veel macbook, iphone ja ipad ja mingi trendikas lemmikloom.
takkaluuki20. juuni 2018, 03:11
kannatab selle külma ära.
Mesilane18. juuni 2018, 13:55
Arvesta et uus Piaggio maksab umbes 7000 euri, selline furgooni variant, kasutatult 1500-3000 euri, tuc tuci versioon maksab rohkem, aga ikkagi vähem kui see asjandus. Kui keegi neid ainult maale tooks. Varuosade ja muuga arvestades eelistan Piaggiot või mõnda muud "päris" firmat. OK, saan aru et elektriauto võib huvitada aga ise eelistan nende pisikeste vidinate puhul bensiinimootorit
Kersti18. juuni 2018, 13:30
Max hind sellisest oleks 5000.
Kersti18. juuni 2018, 13:30
30 tonni eest saab korraliku auto osta.Antud artiklis olev liikur küll autode nimistusse ei kuulu.
Jõudu!18. juuni 2018, 11:37
Idee on lahe, kuid sellise kolmerattalisega pole Eesti kuumaastikul midagi peale hakata.
Mis kuramus18. juuni 2018, 11:28
Kontrollerid te ostate, sellel ratas asetseb taga, mitte ees. Ja 120km/h on piisav. Sportautoks teha, no kuulge, selleks on eletrihübriidid juba tasemel brillikivid.
Ohtu 18. juuni 2018, 11:23
Itaalia kitsastele, keskaegsetele tänavatele puksutamiseks. Aga liitium on liialt kuum kaup.
td18. juuni 2018, 11:10
Eks igaüks ise tea, millega tegeleb, aga mina ostaksin sellise elektrirolleri, millel on arvuti poolt konstrueeritud kärgjas plastkarkass (otsasõitude summutamiseks) koos tugevast metallist kaitsva "kookoniga" reisijate jaoks. Aeg on vahepeal 60 aastat edasi liikunud ja sellised ratastel kirstud ei ole lihtsalt enam otstarbekad. Auto välimuse üle võib vaielda, aga kõige voolujoonelisem kere oleks tilgakujuline (s.t. esiklaas läheb sujuvalt üle esiosaks ning ümarad uksed - samuti koos kärgstruktuuriga). Mõtiskleda võiks ka selle üle, kas üksik tagumine ratas suudab kurvides pakkuda piisavalt kaitset külglibisemise eest (s.t. et ei keeraks kurvis külge ette vastu tulevale sõidukile).
"NOBE baashinnaks kujuneb tõenäoliselt 29-30 tuhat eurot"18. juuni 2018, 10:25
Kas see on mõeldud miljonääridele?
Või on nullidega hoogu mindud?
ära soga18. juuni 2018, 10:33
see on meie riigis tavaline rahvaauto ,mis on kõigile lihtsalt kättesaadav. Kellel pole sellist summat momendil olemas,pöördugu panka ja saab koheselt korraliku masina pepu alla.
Mees19. juuni 2018, 08:13
Ma peaks ikka päris soe olema kui sellise hinnaga peaksin selle liikuri ostma.
mh20. juuni 2018, 00:33
Võimalik, et mõtles rublades hinda.
"Endine vene keele õpetaja hakkas Eestis tootma kolmerattalisi elektriautosid,18. juuni 2018, 10:21
mis ei jõua kunagi tootmisse"
qq18. juuni 2018, 10:18
Noh, kui Eestis ainult suveautona, siis vast polegi halb. Aga muidu vast ikka ekspordiks lõunamaadesse.
hmm18. juuni 2018, 10:03
Eksitav pealkiri, sest autost on valmis kõigest mudel mis ei sõida. Tootmisest on asi valgusaastate kaugusel.
Tegelikult...18. juuni 2018, 16:05
...aasta kaugusel. 2019. Pariisi autonäitusel.
rahaboss18. juuni 2018, 10:02
väga taskukohane hind ja meeldiv välimus. Ostaks kohe !
ab18. juuni 2018, 09:32
Tagurpidi kolmerattaline muravei.., aga muidu äge!
www18. juuni 2018, 10:19
tegelikult selline rattapaigutus on kordades stabiilsem kui Muraveil ja temasugusetel.
muravei18. juuni 2018, 12:22
andis siiski päris edukalt kaupa vedada. See masin paraku kohvrit kaasa võtta ei võimalda. Rääkimata sellest, et stabiilsuse jaoks peab tõenäoliselt piirama pööderaadiust. Linnas raske manööverdada.
Ja18. juuni 2018, 19:50
mis kiirusega sa parklas manööverdad, sajaga ve? Naljatilk...
Ohtu 18. juuni 2018, 08:30
Kas te mõtlete turumajandusele... Ma kahtlen. Müügiedu on raske leida. Võibolla kollektsionääridele. Toota ka selleks, et akusid välja vahetada, kas siis need autoküljest lahti, ei tulegi.
milleks18. juuni 2018, 10:05
kui aku läbi ,siis vahetad auto uue vastu , sest kui ikka hind alla 30 tonna jääb ,polegi mõtet akudega jannata, vaid võtad kohe uue masina
to milleks18. juuni 2018, 11:26
Osta parem 3 tükki korraga, naisele ja koeral ka, nii odavalt pakutakse, aga üldiselt kui akudes mingit olulist läbimurret ei toimu, on elektriauto ilusatest juttudest hoolimata mõttetu raha (ka keskkonna) raiskamine.
18. juuni 2018, 08:26
Hind on liiga kõrge sellise jaoks. Hind pole ei atraktiivne ega sisupõhine.