Ega tänapäeval polegi oluline, et hind mõistlik oleks või keegi ostaks. Eesmärk on tootmise alustamiseks riigilt (EAS näiteks) hunnik pappi välja nuruda ja see firmast välja kantida.
on linnasõidu.k. Ma saan aru et vene keele õpetaja aga sorry see lahendus ju ei toimi. 2 esimest ratast sünkorris vedama panna on selgelt keerukam lahendus kui tuc-tucil või Muraveil. Asja plusssid? Nii palju kui aru saada nõuab selle tagaratta varjamine jällegi kõvasti ruumi. pirakas rattakoobas keset sõitjateruumi nüüd vaevalt mingi pluss on. Ssamammoodi on sransel vahendil enam-vähem kindlalt paigast ära raskuse jaotus. Kõik raskem, nii reisijad kui mootor asuvad auto esiosas. Selline nõrgalt koormatud tagaratas nüüd küll head juitavust ei luba. projekt vajaks selgelt ekspertide hinnangut, ei usu, et kui tegu on reaalselt toimiva lahendusega on see autotehastel senini 2 silma vahele jäänud.
Ettevõtlikkus on tore asi aga kuidas härrased mõtlevad seda toodet müüa? Auto välimus on selline, et ilmselt saab seda müüa nišitootena, näiteks retrofännidele. Ja hind? 30 tuhat eurot! Kes seda ostab? Näiteks praegu on Eestis müügil mikroauto Renault Twizy, mis on kaasaegsema välimusega aga hind on ca 13 tuhat eurot. Kõvasti odavam kui artiklis toodud auto. Aga sellegipoolest pole seda Eestis nähtud. Kuna see ei sobi meie kliimasse. Artikli auto tundub kinnine olevat aga küllap tal on salongi küttega sama asi nagu teistel elektriautodel. Ehk siis suveauto. Arvan, et artiklis kirjeldatud auto autorid on suured optimistid ja unistajad. Igatahes auto välimus ja hind tunduvad omavahel mitte sobivat.
Arvesta et uus Piaggio maksab umbes 7000 euri, selline furgooni variant, kasutatult 1500-3000 euri, tuc tuci versioon maksab rohkem, aga ikkagi vähem kui see asjandus. Kui keegi neid ainult maale tooks. Varuosade ja muuga arvestades eelistan Piaggiot või mõnda muud "päris" firmat. OK, saan aru et elektriauto võib huvitada aga ise eelistan nende pisikeste vidinate puhul bensiinimootorit
Kontrollerid te ostate, sellel ratas asetseb taga, mitte ees. Ja 120km/h on piisav. Sportautoks teha, no kuulge, selleks on eletrihübriidid juba tasemel brillikivid.
Eks igaüks ise tea, millega tegeleb, aga mina ostaksin sellise elektrirolleri, millel on arvuti poolt konstrueeritud kärgjas plastkarkass (otsasõitude summutamiseks) koos tugevast metallist kaitsva "kookoniga" reisijate jaoks. Aeg on vahepeal 60 aastat edasi liikunud ja sellised ratastel kirstud ei ole lihtsalt enam otstarbekad. Auto välimuse üle võib vaielda, aga kõige voolujoonelisem kere oleks tilgakujuline (s.t. esiklaas läheb sujuvalt üle esiosaks ning ümarad uksed - samuti koos kärgstruktuuriga). Mõtiskleda võiks ka selle üle, kas üksik tagumine ratas suudab kurvides pakkuda piisavalt kaitset külglibisemise eest (s.t. et ei keeraks kurvis külge ette vastu tulevale sõidukile).
see on meie riigis tavaline rahvaauto ,mis on kõigile lihtsalt kättesaadav. Kellel pole sellist summat momendil olemas,pöördugu panka ja saab koheselt korraliku masina pepu alla.
andis siiski päris edukalt kaupa vedada. See masin paraku kohvrit kaasa võtta ei võimalda. Rääkimata sellest, et stabiilsuse jaoks peab tõenäoliselt piirama pööderaadiust. Linnas raske manööverdada.
Kas te mõtlete turumajandusele... Ma kahtlen. Müügiedu on raske leida. Võibolla kollektsionääridele. Toota ka selleks, et akusid välja vahetada, kas siis need autoküljest lahti, ei tulegi.
Osta parem 3 tükki korraga, naisele ja koeral ka, nii odavalt pakutakse, aga üldiselt kui akudes mingit olulist läbimurret ei toimu, on elektriauto ilusatest juttudest hoolimata mõttetu raha (ka keskkonna) raiskamine.
KOMMENTAARID (37)