Alles elasin ehmatuse üle kui kõrvaltänavale põõret tehes ilmus kusagilt motikas üleni mustas Hädavaevu sain saba eest ära Neid sitikaid on kahjuks massiliselt ilmunud
Pange see kommentaarium kinni. Kuradi kari jobusid siin! Kumbki roolis olnud polnud mingi oss. Kuna noor inimene sai surma kahjuks siis ei tohiks olla kellegil õigus siin oma debiilset arvamust avaldada!
Eks kõrvalistuja peaks ka teed jälgima. Tema tervis ja elu sõltub roolikeerajast. Kaastunne lähedastele noore inimese kaotuse puhul. Nagu sõda käiks, iga nädal läheb noori (ja ka vanemaid) inimesi teise ilma.
no kui pooledki kaasreisijad hakkavad sõidu ajal rooli krabama, siis annaks küll õhtul neid hukkunuid kokku lugeda - las roolikeeraja juhib autot ja kõrvalistuja vaatab loodust...
mis siin füüsikaga tegemist ??? k.10, 22 -le 19. juuni 2018, 09:10
kui ikka ees on peatee ja märk teeveeres ka ,siis kõige elementaarsem on teed jälgida ja oodata o m a . a e g a . sinna sõitmiseks , mitte nagu teevad , ohh küll ma jõuan ja kui ei ,küll siis see paneb pidureid , vat sellist haiget mõtlemist näeme iga päev , nii linnas kui maateedel ...
juurdlus peaks tõesti välja selgitama peateel lendaja- sisuliselt süüdlase- kiiruse, kuna kõrvalteelt väljasõitu ootajal on õigus eeldada, et lennukeid maanteel ei liigu. aga süüdi jääb niikuinii vaeseke, kes ei suutnud peateel kaugelt läheneja tegelikku kiirust õigesti hinnata.
Selliste peateele ettesõitude põhjus on palju proosalisem. Ettesõitja ei hinda midagi, sest ta lihtsalt ei vaata korralikult, kas peateel keegi sõidab. Autojuhtidel on komme sellistes hea nähtavusega kohtades vaadata ainult kaugusse, kui esmamulje põhjal tundub, et läheduses midagi ei ole. Kaugusse vaadates ei ole võimalik näha sõidukit, mis ettesõidu hetkel on ehk 30 meetri kaugusel, täiesti teises suunas sellest, kuhu autojuht vaatab. Kui küsida ette sõitnud autojuhilt, kuidas siis nii, siis ta tõenäoliselt vastab, et peateel sõitev auto tuli "eikuskilt" - loe: sealt, kuhu autojuht ei vaadanud. Hea nähtavus on selliste kokkupõrgete puhul oluline riskitegur: mõistlik oleks kasutada haljastust, mis sunnib autojuhti vähendama kiirust ja suunab pilku piki ristuvat teed.
Tasuks vaadata Delfi lehele - just eelpoolkirjeldatule vastavad need rysad mõlemad olid. Ma lausa vihk an neid universaal avandirööbakaid, sinised, toonitud klaasidega. nende juhtide ja tavaliselt ka kaassõitjate IQ jääb 60-80 vahele.
KOMMENTAARID (17)