Krimi

Mees tõmbas 9aastase tüdruku autosse, viis metsatukka ja vägistas ta seal (174)

LISA KOMMENTAAR

Surmanuhtlust ei saa19. juuni 2018, 15:50
tagasi tuua, enne tuleb sūsteem korda seda. Kujutage ainult ette palju inimesi surma lāheks tānu ploitsei, prokuratuuri ja kohtu ebaobjektiivsusele.
???19. juuni 2018, 21:22
Ja seepärast, et võimalikke vigu vältida laskem nad lihtsalt kõik lahti?
Moderaator korjas ära. 19. juuni 2018, 21:25
Näib, et moderaaror on iroonia vaenlane. Kahgu Kim Junngi, kes meedia andmetel mõne aja eest teatavati Põhja Koreas igasuguse ironiseerimise igaks juhuks ära keelas.
Kratt19. juuni 2018, 13:37
Perverte vangla terveks ei tee. Seal nad hakkavad teisi vange kimbutama. Õige kohtuotsus oleks olnud saata mees Anu Saagimi juurde. Tema juba teab mida meeste munadega peale hakata.
selliste väärakate kaitsmine19. juuni 2018, 07:08
jube18. juuni 2018, 23:53
Jälestusväärne inimene... Ma loodan, et sel mehel endal lapsi pole. Jään lootma omakohtule, vanglas või siis vabaduses.
Ja siis veel selle isiku KAITSJAD? Ma saan aru, et advokaat teeb oma tööd aga mismoodi sa üldse suudad teha oma tööd nii, et sa üritad õigustada 9-aastase piiga vägistamist!??? Meeletult kahju tüdrukust. Mida selline asi vaimselt teeb...
nojah?18. juuni 2018, 23:03
Kallis süütus, kümme tuhat?
väga odavalt pääses19. juuni 2018, 14:15
mitte 10 000 vaid vähemalt 100 000.- peab maksma.
Kat18. juuni 2018, 21:10
Mind huvitab,kes see kaitsja oli ja palju talle maksti selle eest,,,,"Ei tekitatud ELUOHTLIKKE kehavigastusi",,Nalja teete seal kohtutes või???,TEGEMIST OLI 9A LAPSEGA MITTE 19A-GA,kes natukenegi vastu jõuaks hakata!!!!
Issand18. juuni 2018, 19:58
Kuidas kohus küll vähemaks vōtab karistust! Pange täie rauaga sellusele
ain18. juuni 2018, 19:28
no kus me elame? kas töesti pole siis karistust vägistajatele ja mörtsukatele???
Mann18. juuni 2018, 19:10
Paistab, et üsna suurt osa meestest juhib nende tegemistes see alumine pea.
Ardo Remmelgas-18. juuni 2018, 19:06
selle tüübi nimi jääb hästi meelde...
pgl18. juuni 2018, 18:45
kuna maailm on ära pehmostunud, siis lastevägistajatel on pidupäev.
ega see enne lõppe, kui rahvas võtab kurjategijate süüdimõistmise oma kätte, muidu jalutavad nad vabalt ringi ja ükski kohus neid vangi ei mõista, sest kohtud tolereerivad selliseid inimesi.
oss18. juuni 2018, 18:39
loodame et teda ka vägistatakse.
kaitsja kaebas edasi 18. juuni 2018, 18:01
ja kohus vähendas .See ju meie kohus .tule taevas appi .
19. juuni 2018, 18:14
Mitte ukski kaitsja ei saa minule antud kohtuotsust edasi kaebada, seda saan ainult ise teha, kaitsja saab ainult soovitada.
Toslem18. juuni 2018, 18:01
Tundub, et seaduse tegiad krdavad teha karmimaid seadusi kuna vöivad ise nende seaduste alla satuda. Kas EESTI RIIKI ei koti ültse, et tüdruk oli vaid ÜHEKSA AASTANE?
"Selle artikli kommentaarid on eelmodereeritud ja seega ei ilmu kohe pärast saatmist."18. juuni 2018, 17:59
Miks on siis kommentaariumis kustutatud ehk eelmodereerimata kommentaare?
määrake määrake mõnele sellisele veel nii leebe18. juuni 2018, 17:59
vähemalt olete eesti majandusele sellises mõttes kasulikud et rauapoodide tulu tõuseb, labidaid, köit jm vaja osta selliste omakohtulikuks eemaldamiseks
Morlok18. juuni 2018, 17:54
Süüdimõistetu muretses ohvri asemel hoopis oma ema ja töö pärast, püüdes ühtlasi oma käitumist ka õigustada.
18. juuni 2018, 21:01
Ta ilmselt ei suuda aduda millise eluaegse psüühilise trauma sai laps.
18. juuni 2018, 17:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Surmanutlus18. juuni 2018, 18:00
Bürokraatia on tugevam kui õiglus!18. juuni 2018, 18:16
Eestis selliseid karistusi ei tunta, sest EL ei luba.
18. juuni 2018, 19:35
Mitte surmanuhtlus, vaid las maksab oma elu lõpuni tüdrukule valutama!
Emotsioonid ei loe18. juuni 2018, 20:14
Meie ruuliv bürokraatia seda ei luba.
Ega muud...18. juuni 2018, 17:43
tunnen kaasa sellele lapsele ja tema perele.Aga üks seik on veel,kunagi oli tsoonis selline kord,kui inimene kes sai karistuse vägistamise eest,siis pikka pidu seal ei peetud,kas kast või kukk,eriti veel siis,kui tegu oli väikse lapsega.Teadmised pärinevad vanalt miilitsa töötajalt.
TT18. juuni 2018, 20:44
Jutt õige, aga väikene küsimus, kas miilitsatöötaja istus vangis? Vast ikka vanad vangid rääkisid-räägivad. Nii see tegelikult oli jah, ja nii see peaks ka olema praegu. Aga nüüd tehakse lisakulutusi maksumaksja raha eest, et pakkuda kaitset kaasvangide eest. Oli mis oli, aga laagrisüsteem oli õiglasem.
omakohtu vendadele18. juuni 2018, 17:40
sellised saavad maksumaksja kulul nime ja identiteedivahetuse kui välja lastakse, võimalik et politsei kaitse ka pikaks ajaks, ei oleks ta üles leidmine pärast nii lihtne midagi kui arvata võiks. samas mäletan et nii 12(vist) aastat tagasi löödi küll eesti vanglas üks sarnane maha, niiet mingi lootus on. aga oli vist siis veel siin ka tsoontüüpi vangla olemas
ebanormaalne 18. juuni 2018, 17:37
ja hälvega mees küll,igaljujul mitte normaalne, kes teab, kes on normaalne kes mitte ja kõik need
tüübid jalutavad meie seas ringi.Õudne.
kossa18. juuni 2018, 17:16
peaks veel edasi kaebama,nt.euroopa kohtusse,see võtaks ehk veel mõne aasta vähemaks
EFV18. juuni 2018, 17:12
Vanglas peaks see ellu jääma?
jurist18. juuni 2018, 17:08
kummaline lugu. Ehtne pervokas oleks "organeid" kasutanud ja poleks tüdrukut tagasi toonud. Hull oleks siis ka kohtus lasknud endale ekspertiisi teha. Kättemaks ? Kui siis kellele ? Ja kohtus veel palub vabandust, laseb törtsu nuttu ja saab aastakese karistusest maha. Kus siin loogika on ? Ehk oleks pidanud juurdlust põhjalikumalt tegema sest : 1. kui on olemas selline jorss kes suvalise inimese röövib ja metsa viib siis on ta ühiskonnale ka 9 aasta pärast ohtlik; 2. kui oli kättemaks siis oleks vaja palju karmimat karistust; 3. kui oli hull siis tehke see kindlaks.
!!!18. juuni 2018, 23:51
igal juhul on selline indiviid eriliselt ühiskonnaohtlik ning tuleks ühiskonna turvalisuse huvides võimalikult pikaks ajaks ühiskonnast isoleerida.
vana aja inime18. juuni 2018, 17:06
Kunagi oleks kõrgema määra saanud.
Ka van aja inimene18. juuni 2018, 17:17
Vanasti ei oleks midagi saanud, sest vanasti loeti vagistamiseks ikkagi suguuhet ja koik suguuhted olid vagistamised, ainult enamustel kordadel osalised alati sellest nii aru ei saanud. Naiteks kusiti kohtus tunnistajalt, et kas te nagite seda akti pealt, tunnistaja vastas, et ei nainud, akt oli sees ja kahtlusalune kondis kohtusaalist puhtalt minema.
kuule, soome ori18. juuni 2018, 17:55
Jutt muidu õige aga katsu oma orjatöö eest ehk järgmine kord Eestisse tulles osta kuskilt pandimajast TÄPITÄHTEDEGA arvuti. Pole väga kallis, 40-50 eurot, samapalju jood sa laeva peal maha.
endine jurist t0 17:1718. juuni 2018, 23:40
Ei siis seda puhtalt pääsemist küll ei olnud. Kui klassikalist suguühet kui sellist polnud siis oli üks teine paragrahv, KrK prg. 117. - Sugukõlvatu tegevus noorema kui 16 aastase isiku suhtes. Karistus võis olla kuni 4 aastat vabadusekaotust.
Aga KRK prg. 115-1 järgi võis Sugulise kire rahuldamise eest ebaloomulikul viisil saada kuni neli aastat. Kui seda tarvitati aga lapseealise suhtes, siis vabaduseaotus kuni kuue aastani.
endine jurist18. juuni 2018, 23:42
Kahju, et kui loed mingit diletantlikku jaburdamist, siis millegipärast ei saa varem kehtinud paragrahve tsiteerida (krk prg. 115-1 ning 117 näiteks). Millegipärast riivab see meie palehigis plaani täitvat moderaatorit, kes selle kohemaid ära modereeris.
Moderaator korjas uuesti ära. 18. juuni 2018, 23:45
Kahjuks ei tohi d i l e t a n t i d e l e vaastu vaielda ega varem kehtinud seadysandlust tsiteeerida (Kriminaalkoodeksi paragrahve 115-1 ning 117). Miks, see ei ole kahjuks arusaadav. Millegipärast näivad taolised t0trusi rääkivad kommentaatorid moderatori erilise kaitse all olevat.
???18. juuni 2018, 23:48
Kas seda eksitavat kommentaari siis üldse vaidlusrada ei saagi? Juba kolmas kord modereeriti minupoolne põhjalik selgitus ära. Kuigi eńdise juristina olen ma igati viisakas vaidleja, mitte mõni ropendaja. Aga näib, et mõni kommentaator on moderaatori silmis eriti püha ning puutumatu, Kelle väiteid ei saa vaidlustada.
Sa endine jurist19. juuni 2018, 13:51
krk. prg. 115-1 oli kuni 5 aastat. 117, mis see veel oli.
Veel juristidele19. juuni 2018, 13:55
Ei olnud 115 - 1, vaid li 115' ( Prim)
To "kuule, soome ori" 19. juuni 2018, 15:56
Esiteks ei pea selleks ostma uue arvuti "pandimajast". Teiseks, täpitähed ei olene arvutist. Selleks on vaja osta täpitähtedega klavitatuur. Ning panna paika sätted arvutis. Ma siiralt loodan, et te teadsite seda.
targale parandajale19. juuni 2018, 21:37
kahjuks igal arvutil kõiki märke lihtsalt ei olegi. Muuseas, Aga too "prim" ei ole koodeksis kirjas mitte paragrahvi numbri järel ülakomaga vaid tillukese numbriga 1. No miks sa, tark õpaja parandaja siis vaid ülakoma panid?
to 13;51:19. juuni 2018, 21:56
No on see meie tark õpetaja alles tume inimene - isegi lugeda ei oska! Ei kritiseeritavast kommentaarist endast ega ka mitte otse Krimiaalkoodeksist. On ju selgelt kirjas KrK prg, 117 - Sugukõlvatu tegevus noorema kui 16 aastase isiku suhtes.
KrK prg. 115-1 (prim)! lg,1 nägi ette kuni 5, see-eest lg. 2 , -lapseealise suhtes - aga kuni 6 aastat.
Muuseas, kui sa pidasid silmas KrK prg. 115 esimest lõiget, siis see kirjutatakse kas prg. 115 (1), sest nii on koodeksiski kirjas, et lõike number kirjutatakse ümarsulgude sisse., Aga lõike alapunkti numbri järel on aga vaid üks ümarsulg. Nagu näiteks 3), 4), või 5). Või siis ka et prg 115 lg.1.
19. juuni 2018, 23:07
Selles asi ongi, et pisikest numbrit meil ei ole. Kui kirjutada suur 1, arvatakse, et lōige esimene. Oli ju kolm lōiget.
vasja18. juuni 2018, 17:06
olematu riik18. juuni 2018, 17:01
Aga mulle meenub, kuidas Narvas vägistatud ja tapetud väikese Varvara kuritegu jäi avastamata ja selle si-tase riigi politsei määris 4 aastase (!) uurimistöö tulemusena selle mingi 2 aastat varem ennast tapnud narkari kraesse! Selline õigussüsteem on jälk!
to 17.01 räägitakse,18. juuni 2018, 19:19
et saadi ikka kätte ja löödi maha, nii, et keegi ei teagi. Kus suitsu, seal tuld.
aga18. juuni 2018, 17:01
m_nad oleks tulnud maha võtta. vähemalt on nüüd vanglas paaria.
Asjatundja - mida need munad asjasse puutuvad, kui viga on ajus?18. juuni 2018, 17:09
"Kaitsja tõi välja, et mees ei kasutanud kuriteos oma suguorganit ega põhjustanud kannatanule eluohtlikke vigastusi."
asd18. juuni 2018, 16:55
Eesti Vabariigis võiks olla selline seadus, et kui oled kedagi vägistanud ja selle eest süü ära kandnud, siis tatoveeritakse sulle otsaette "vägistaja" suurelt ja seda ei tohi ära võtta. Vot tahaks näha kuidas nad elavad siis.
18. juuni 2018, 17:18
Ja vaata, et seda sulle endale kunagi otsaette ei kirjutata.
Inimõiguste on meil ainult 25%18. juuni 2018, 16:54
USAs oleks sellise teo eest saanud 35 aastaks ja ei mingit armu andmist, Venemaal oleks saanud selle eest 32 aastaks ja ei mingit armu andmist. Eestis puuduvad inimõigused ja ohvri kannatanu üle irvitamine. Jah see ei muuda ja see ei keera aega tagasi. Aga Inimõigusi ja empaatiat meie õiguse riigis sügavalt puudub! Saksamaal saab selle eest 17 aastat armu andmata ja muudes riikides kus inimõigused tunduvalt paigas. Mul kohati tundub et me elame Indias, Pakistanis, Tazikistanis, ja sellises riikides Türkmenistanis. Kus 9-14 aastase või 15-17 tüdruku vägistamine on igati normaalne.
:S18. juuni 2018, 16:47
kurat sihukestel olek vaja kohe munad maha võtta ja pilt üles et teada kes ta on ja kui edasi midagi teeb sis iga asja eest midagi maha võtta mis kurat sihukesel inimesel peas toimub tüdrukul elu lõpuni trauma ja temal oi jah ma nii kahetsen seda tegu v..-u sihuke peaks elu lõpuni kinni olema või elu lõpuni kere peale saama et nii tegi
Taat18. juuni 2018, 16:40
25 +5 ja sedagi on vähe!
mm18. juuni 2018, 16:30
alles siin oli juttu et vangidel vähemalt ajalehtedele ligipääs peaks olema, no jah olgu juba siis sellepärast, et teaksid sellist enda keskele oodata ja dussi alla viia
nõuka ajal tehti sellistest18. juuni 2018, 16:36
terve vangla jaoks kombain - seda teavad vanemad vangid kellede heaks see oli
!!!18. juuni 2018, 16:51
Vanasti ehk küll. Aga praegu on meil Rummu asemel hoopiski neljatärni eurovangad ja taoline sell istub selles turvaliselt omaenda kõigi mugavustega numbritoas. Lillegi liigutamata ning maksumaksjate kulul.
Moderaator korjas ära. 18. juuni 2018, 16:52
millegipärast ei tohi vastandada kunagisi rummu vangla kombeid ning kaasaja eurovanglate mugavusi.
terve vangla?18. juuni 2018, 16:53
hull värk,,mis inimesed sealt siis välja tulid
Jube teadlik oled18. juuni 2018, 17:07
Ja mis need teised peessetrukkijad paremad olid?
To nōuka18. juuni 2018, 17:21
ūksikutest tehti ja mitte selle pārast, et vāgistaja, ikka nende samade asjade pārast nagu kōigiga, kes vanglas platnoid tahtsid olla
no jah18. juuni 2018, 16:15
istub pool karistuajast ära ja väljas ta ongi...
JuSS18. juuni 2018, 16:29
Vanglates on suur kitsikus kohtadega, kuid kahesesse kambrisse kolme panna ei tohi, sest muidu on Euroopa Inimõiguse kohus ning Amnesty iternational meil varsti kukil ja sunnivad meid "kannatanud vangidele" nende inimõiguste rikkumise eest hiigelkompensatsioone maksma. Uusi eurovanglaid juurde ehitada on aga kallivõitu preagu maksaks ühe tuhande kohalise vangla ehitus ligi 100 miljonit eurot maksuaksjate raha. Väljapääs? Uute tulijate jaoks kohtade vabastamine, selleks vanade olijate ennetähtaegne vabastamine.
Nii et üle poole määratud ajast ta vaevalt seal istub. Sest juba enne selle möödumist esitab vangla administratsioon kohtule taotluse tema ennetähtaegseks vabastamiseks. Märkides kindlasti ära puhtsüdamliku kahetsuśe, paranemise teelee asumise, eeskujuliku käitumise, psühholoogiliste programmide eduka läbimise .n.e.
18. juuni 2018, 15:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kusjuures18. juuni 2018, 17:34
räägite siin kõik et oi kuidas ameerikas istuks ta praegu 15 eluaegset korraga. seal ongi hoopis nii et piisavalt hea advokaat võib reaalselt sellesamuse asjaolu vägagi leevendavaks asjaoluks tuua ja saab tagatipuks vähem kui eestis saaks, kui sedagi
liitkaristus on jamps18. juuni 2018, 15:56
mis on eesti kohtu arvates raskeim süütegu üldse? mõrv? okei, korraldaks siis ühe süüteo kus rööviks, pek.saks ja ma ei tea mida veel pool päeva, aga lõpuks sooritan mõrva, ja kokku istun siis vaid selle viimase eest 3 ja pool aastat.
!!!18. juuni 2018, 16:31
Õige liitkaristus on USA kohtupraktikas, kus kõik kaistused lõpuks kokku liidetakse. Nii et mõni saab karistuseks sajandeid või lausa aastatuhandeid.
A18. juuni 2018, 16:42
Vot milleks on matemaatika kõigi teaduste alus
ehh18. juuni 2018, 16:51
seal vist mõõdetakse eluigadega?
kossa18. juuni 2018, 17:19
mõrva eest võid saada tingimisi,kui kahetsed
huviline18. juuni 2018, 15:55
Huvitav,ei mõistetudki kõik see juhtum ja see mees õigeks?
mis värk selle liitkaristusega on??18. juuni 2018, 15:53
ühe süüteo ajal saab karistada vaid raskeima eest? okei, paneks ka näiteks "ühe süüteo ajal" pool linna põlema, peksaks linnas naisi ja lapsi, rööviks, varastaks, väg.ista.ks, aga tagatipuks laseks kellegi maha ka, et siis kokku istuks vaid 3 aastat mõrva eest.
18. juuni 2018, 15:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to jurist18. juuni 2018, 16:01
Kas see kuidagi õigustaks tema tegu või mis? Või äkki ongi nii, sest kui Austraalias meie mehed tahtsid võlgu jäänud tööandja auto koos väikese lapsega põlema panna, siis oli õigustajaid kuhjaga. Ja kui Eesti mees Soomes 15-aastase tüdruku täis jootis ja vägistas, siis oli kõikide meelest ainult tüdruk ise süüdi. Eestlane on ikka väga valiv peab ütlema, tüdrukute ja naiste elu ei maksa siin riigis ka midagi.
jurist18. juuni 2018, 16:27
selge see et ei õigustaks, jumal hoia ! Ehk hoopis raskendaks
tütarlaps18. juuni 2018, 15:41
hmm..mis moodi on võimalik vägistada ilma suguorganit kasutamata? mehed rääkige?
väga lihtsalt18. juuni 2018, 16:01
seaduse järgi on igasugune suguorganite või anaalava penetreerimine vägistamine, või su arust võib harjavarrega keerata aga vägistamine ei ole kuna noh, m8nni ju ei kasutanud
mikk18. juuni 2018, 16:03
Kaikaga, pudeliga, porgandiga, ...
E.18. juuni 2018, 16:08
Selle teadmiseks ei pea mees olema. Võis kasutada nt keelt, sõrmi või mis iganes sobiva kujuga suvalist eset.
maamiis18. juuni 2018, 16:17
meil ju on lausa üks Riigikogu liige kes sõbra väitel noorpõlves Pepsikoola pudeliga alaealiseis tüdrukuid "tarvitas"
ja mis kõige parem18. juuni 2018, 16:31
karistus on aegunud, miskit talle teha ka ei saa enam
maamehele18. juuni 2018, 16:56
kalev18. juuni 2018, 17:16
Loe Raua Musta pori näkku saad teada.
ats18. juuni 2018, 19:37
Kodanikunimega Tarmo Kruusimäe,kes pudeliga tarvitas kodanikku nimega Eleri Tuus,hüüdnimega Animal,tundsin neid mõlemaid sel ajal väga hästi
-18. juuni 2018, 15:38
Surmanuhtlus tuleks tagasi tuua. See oleks talle õiglane karistus.
jurist18. juuni 2018, 15:36
Kummaline otsus, tegu ju mitte ainult sugulise vägivalla (organite kasutamine või mitte siin ei loe) vaid ka inimröövi ja peale kõige muu ka alaealise ohvriga. Peale selle oli tüüp ka selgelt kindel et suuremat karistust ei tule, muidu oleks ta mänginud psüühiliste häirete peale. Ainus järeldus on et hea advokaat käib keskmisest prokurörist mängeldes üle (EKRE vanad: asi pole kohtunikes vaid prokurörides !). Seda asja ei tohiks nii jätta, ehk mõni hea inimene annetab kannatanu perele raha et hea advokaat palgata ja prooviks kasvõi tsiviilhagiga ?
tsiviilhagid18. juuni 2018, 16:32
ei anna eestis peaaegu kunagi tulemust, mis peale hakkad selle max 10 tonni euroga millest ka 9500 läheb advokaadile
x18. juuni 2018, 15:18
Tueb arvestada ka seda, et ta jättis ta ellu. Niisugust südant ikkagi ei olnud nagu väikese Varvara tapjal või näiteks Heidi Homutova tapjatel, kes kalkuleeritult pääsesidki karistusest.
saarlane18. juuni 2018, 16:17
homutova ei olnud laps vaid täiskasvanu, kuid praegu tegu ikkagi lapsega.
naisuke18. juuni 2018, 15:03
saiavargale antakse täiega ja reaalselt, see riik on õhukene nagu voodilina; iseg iolematu!
15:24-le18. juuni 2018, 15:41
Selle "raua" võiks ta nüüd kinnimajas kätte saada!...
to: naisukesele18. juuni 2018, 15:42
saiavargale täie rauaga on 3 kuud, ellu ikkajäetakse, Saa loetust aru ja ära kirjuta rualusi.
to 15:2418. juuni 2018, 16:41
Kas sa pakud siis välja kurjategijat hästi leebet karistamist, et nad olesid oma ohvrite vastu armulikud ja mitte liialt julmad. Vaid ainult mõõdukalt. Vahest tuleks "puhtsüdamlikult kahetsevad" kurjategijad, kes annava ausõna ennast parandada siis üldse karistuseta jätta?
Jama18. juuni 2018, 14:58
See on meie leebe Eesti kohus. Las vägistajad tegutsevad!. Juba ammu pole siin õiglust.
Oleks...18. juuni 2018, 15:38
..olnud kellegi khtumaja töötaja laps,siis näete,mis karistuse saab,aga kuna polnud,leitakse 1000 põhjust,kui vägistaja karistust leevendada.
Loomulikult ei soovi kelllelegi,et keegi vägistaja tema last vägistab.See on haigus ja mitte ravitav,saab vabaks ja vägistab uuesti.Miks usutakse sellise inimese juttu ja kahetsust??
Miks küll?18. juuni 2018, 14:56
Miks küll sellised nii vähe aastaid saavad? Surmanuhtlust vist ei sobi tahtagi aga 9 aastat on kannatanu ja ta suguvõsa mõnitamine. Kõigi isade mõnitamine. Selline asi soodustab omakohut.
saab18. juuni 2018, 15:07
välja, lüüakse maha.
Marta18. juuni 2018, 15:33
Miks nimetatakse tsenseerimist "modereerimiseks"? Kas sisu muutub kuidagi siis??? Milline suukorvistatud ühiskond, ärge lööge lokku sõnavabadusest meie riigis!
to Marta-le18. juuni 2018, 15:58
Meil ikka propageeritakse. Seal võtavad tüdruku sugulased vägistaja kohe ette ning lüüakse mättasse.
tiit18. juuni 2018, 16:11
seal antakse alaealisi seaduslikeks naisteks,vanameestele vägistamiseks
lugeja18. juuni 2018, 16:39
Nojah, siis on makstud naise (tüdruku) eest. Kui niisama kisutakse, siis läheb vennikesel kehvasti.
to Miks küll18. juuni 2018, 16:45
9 aastat on niigi liialt ränk karistamine. Ma mõtlen et - korralike maksuamksjate karistamine, kes sellist indiviidi mõnes neljatärńi eurovanglas peavad 9 aastat eurotasemel toitma ning üleval pidama. kusjuures kurjategija mängib siidikinnast ja ise lillegi ei liiguta.
Lõimumine ning multikulti18. juuni 2018, 14:50
Teatavasti mitmes Araabia riigis ei kuulu vägistaja kriminaalkorras karistamisele juhul, kui vä.gistatu oli vallaline ning vä.gistaja on nõus temaga hiljem abielluma. Siis loetakse et kõik on okey ja rahu majas.
Ka iga ei tohiks eriline probleem olla. Wikipedia andmetel abiellus prohvet Muhamed ise väikese 6 aastase Aiša nimelise tüdrukuga, kellest sai hiljem tema haa.remi lemmiknaine. Tõsi küll, algul ta säästis tüdrukut ja ootas kannatlikult lausa mitu aastat ning astus tüdrukuga su.gulisse vahekorda alles siis, kui Aiša sai 9 aastaseks.
Mida tähendab lõimumine? See on eri kultuuride sulandumine, kusjuures võetakse üle teise kultuuri eesrindlikke, positiivseid tavasid. Seega loogiliselt võttes peaksid siis ju ka eurooplased mõned pagulaste tavad ning vaated ise üle võtma ning juurutama.
jah18. juuni 2018, 15:01
Hetkel on tegemist siiski valge eesti musjööga. Aga mis sellest ikka rääkida, toome kohe moslemite teema sisse, need 500 eesti meeste poolt pilastatud last pole kõne väärt. Peaasi, et saaks Muhamedist jahuda.
irooniliselt18. juuni 2018, 15:21
Näib, et läbipaistvaim ning lihtsaimgi iroonia on meie kaasaja lugejatele sama arusaamatu ning mõistmatu, nagu vana sanskriti või kopti keelgi. Loetakse automaatselt ja mehhaaniliselt, loetu mõttesse süüvimata. Põhimõttel, et 2 x 2 = 4.
15:21-le18. juuni 2018, 15:43
Netiajastu---aju pole vaja!
to lõimumine18. juuni 2018, 15:26
Said nüüd oma jutu ära kirjutada, aga samas said tõestuse, et sellised asjad juhtuvad kõikides ühiskondades. Moslemiga pole ju tegemist, täiesti tavaline valge heteromees.
Minna18. juuni 2018, 15:38
Ei ole tavaline,ta on raskelt haige inimene kes tuleks ühiskonnast elulõpuni isoleerida.
to Minna18. juuni 2018, 15:57
Arvestades, et avalikkuse ette satub ainult murdosa juhtumitest, siis võib öelda, et täiesti tavaline ja keskmine mees Eestis. Kõige rohkem vägistatakse lapsi muide kodudes ning oma isade poolt.
18. juuni 2018, 16:14
Veelgi rohkem ehk "kasuisade", õigemini ema uute elukaaslaste poolt.
haha.18. juuni 2018, 16:34
sellepärast et sinusugused sõnaõiguse saanud on euroopa kultuur kaobki. moslemitest EI TOHI rääkida midagi head siin, see ainult tekitab valearusaama. igasugune teisitimõtlemine selles suhtes väärib surmanuhtlust.
to haha18. juuni 2018, 21:39
Antud loo puhul tuleb halba rääkida valgest heteromehest ning kristlikust kultuurist. Kui sinu arvates on kõik moslemid vägistajad, siis praeguse loo valguses saame ju järelduse teha, et kõik kristlased on vägistajad.
mees18. juuni 2018, 14:50
ameerikas oleks sellise asja eest mõistetud vähemalt kolm eluaegset
muig18. juuni 2018, 15:44
Ja mis see kokku teeb? 21 aastat?
naljamees18. juuni 2018, 16:35
ameerikas tähendab eluaegne siiski eluaegset. mitu korraga väänatakse selle jaoks et siis peab pätt advokaadi abiga ükshaaval hakkama neid eluaegseid väiksemateks karistuteks kauplema
JuSS18. juuni 2018, 23:54
Selline mees jääbki ilmselt eluks ajaks ühiskonnaohtliuks.
Sihuke 18. juuni 2018, 14:44
peaks sundkorras kastreeitama. Jube inimene!
nii ongi18. juuni 2018, 14:44
Sellise perverdi karistus peaks olema eluaegne, las saab teiste vangide poolt tunda sama piina ja valu, kui see süütu lapseke, ei mingit andestust lastepilastajatele.
Liige18. juuni 2018, 14:42
Kas Ardo Remmelgas visatakse nüüd ekre ridadest välja?
A18. juuni 2018, 14:58
Remsu , ära muretse- kui sama ,siis juba ammu välja visatud !
Kes meie ümber elavad 18. juuni 2018, 14:40
sellise mehe teguviisi on jah , vaja pikalt mitu korda arutada. Lõpuks on 9 a tütarlaps ise süüdi.
KARISTUS18. juuni 2018, 14:35
Küll Jumal karistab tead kindlasti: aga Jumala rahu sellele lapsele ja tema perele.
Kohtuid pole vajagi18. juuni 2018, 14:58
Küll jumal karistab.
Riigi Teataja18. juuni 2018, 14:34
Keda huvitavad detailid: https://www.riigiteataja.ee/kohtulahendid/fail.html?fid=229184233
AVALIKUS kohtulahendis on ka ära toodud isik: Ardo Remmelgas ik. 38007260303
Tubli ettevõtja: https://www.inforegister.ee/DDVPHRC-ARDO-REMMELGAS
Soovime edaspidiseks edu töös ja isiklikus elus.
to Riigi Teataja18. juuni 2018, 15:25
Ikkagi tegija Eesti ühiskonnas.
teet18. juuni 2018, 14:30
Karistusseadustik § 141 (1) Inimese tahte vastaselt temaga suguühtesse astumise või muu sugulise iseloomuga teo toimepanemise eest vägivallaga või ära kasutades tema seisundit, milles ta ei olnud võimeline vastupanu osutama või toimunust aru saama - karistatakse ühe- kuni viieaastase vangistusega.
vägistamiseks loetakse ka muud sugulise iseloomuga tegu.
Eestis on kohtunike puudus - kui EKRE otsustab muuta need veel valitavaks - siis tahaks näha, kuidas see hakkab toimuma.
Oh seda õnne ja rõõmu18. juuni 2018, 15:15
said vähemalt ekre ära mainida.
Välja18. juuni 2018, 14:25
Kui välja saab, siis küll tüdruku sugulased ta üles leiavad. Usun, et ükski isa ei lase asjal meelest minna.
:)18. juuni 2018, 14:34
Juhul kui tüdrukul on isa.
yyy18. juuni 2018, 14:22
Liiga leebe karistus, ei ole õiglane. Eluks ajaks peab see mees vangi minema, sest ohvri elu on ka pöördumatult eluks ajaks rikutud. Ei parane ohver sellest kogemusest ei 5, 10 ega 50 aasta pärast. Kui karistus oleks võrdeline tekitatud kahjuga, ehk hoiaks see nii mõnegi sellise jubeda teo ära.
alaealise18. juuni 2018, 14:38
sugulise ärakasutamise eest võiks mehe kastreerida... Las naudib ja elab siis vanades mälestustuses. Õiglane karistus!!!
masendav18. juuni 2018, 14:20
lapsele eluks ajaks trauma. ja mingi eb.ar.d saab selle eest ainult 9.aastat. muretseb ema pärast.
no hea on see, et lapse ellu jättis. hullemini oleks ka võinud minna.
Ajaloo huviline18. juuni 2018, 14:19
kolmandas Reichis kuulusid raskeid seksuaaikuritegusid toime pannud isikud lisaks vanglakaristusele veel ka sundkorras k a s t r e e r i i m i s e l e. Oli ka kegrem vorm, mille järgi piirduti vaid sundkorras steriliseerimisega. Sinna alla kuulusid muude kuritegude r e t s i d i v i s t i s t i d, narkomaanid, alkohoolikud, hulkurid. Millegipärast ka pärlike, ravimatute haiguste põdejad.
Nark arid võiks ka praegu18. juuni 2018, 15:17
sinna kuuluda - kellele on vaja neid nässus geenidega segasena tehtud sotsiaalabi vajajaid?
Pärilike haiguste osas ilmselt oli seepärast, et ei teatud, millised kanduvad edasi.
ole18. juuni 2018, 14:19
Kohtunikud rahva valitavaks, muu ei aita... Üks häbiplekk teise järel ja kui paljusid ajakirjandus ei paljasta - kes meist ikka kohtuasju loeb?
irw18. juuni 2018, 14:35
Isakesed on rahva valitud. Tahad et kohtunikud oleks samasugused jobud?
mis18. juuni 2018, 14:15
yyy18. juuni 2018, 14:14
Ikka eluks ajaks vangi, mis 9aastat, sest ohvri elu on ju pöördumatult rikutud. Seda tegu ei pööra ohvri jaoks tagasi ei 5, 10 ega 50 aasta pärast. Seega karistus peab olema võrdeline kahjuga, mida on tekitatud teisele inimesele.
mis lugu18. juuni 2018, 14:12
kas kohus nimetas seda vägistamiseks - ilma suguorganita??? Kas kohtus on kirjaoskamatud või ajakirjanik tuleks kooli tagasi saata.
Ilmselgelt oli see midagi muud ... ja vastavalt sellele tuleb karistust kanda. Kergendav on see, et kurjategija on veel elus.
õud18. juuni 2018, 15:47
See suguorgan ilmselt polekski antud juhul nii hull olnudki, kui mingeid muid räigeid värke mõelda.
18. juuni 2018, 14:11
On meil aga "tore" kohus! Räige tegu ja "kergendavad asjaolud"? 10 000 euri ei ole kaugelt võrdne selle kahjuga, mis lapsele tekitati.
mida18. juuni 2018, 14:09
peavad tundma selle tütarlapse vanemad ja ta ise? Kdidas vanemad selgitavad talle, et maailm on ilus koht? Mitte ükski karistus ei tee seda heaks (kui ehk vaid eluaegne vangla, et see perve...t enam tegutseda ei saaks)
Neiu18. juuni 2018, 14:08
Õnneks on nimi avalik. Ilmselgelt palju neid kes omakohtuga soovivad karistada. Vanglas ka sellistel ei saa kerge olema. Aja oma pepuauk püsti varakult sealsetele näljastele meestele.
Loota ju võid18. juuni 2018, 15:22
Kahjuks on meie lukshotelltüüpi vangimajad neile kaabakatele väga turvalised. Kui oleks tsoonitüüpi vanglad, kus on eluaegsed koos sellistega, siis on teine lugu. Venemaa vanglas oleks vägasuur võimalus, et selline vangimajast enam tagasi ei tule - eluaegsel on suht savi, saab distsiplinaari kui sellise ära kututab.
faantaasiapõud18. juuni 2018, 14:06
Kui ei kasutanud vägistamisel oma suguelundit... mis tal oli siis sõber kaasas või millega siis üldse tegu oli?
aantaasiapõud-le18. juuni 2018, 14:13
Sõrmesõber oli kaasas jah!
Lapsena18. juuni 2018, 14:03
vägistatud,sellised v.ä-rd,jad tuleks eluajaks vangi panna,ise eelistaks ta maha lasta.
Lapsena-le18. juuni 2018, 14:37
Ära muretse, küll ta vanglas hullema karistuse saab, kui mahalaskmine...
Mis siin edasi kavata on?18. juuni 2018, 14:02
See on räigeim kuritegu ja pehmndavaid asjaolusid ei saa olla!
Lugeja18. juuni 2018, 14:02
Harjavars võiks nüüd tema kaaslane olla !!!!
naine18. juuni 2018, 14:01
Sellised kuritegusid korda saatvad indiviidid tuleks eluks ajaks kinnipidamisse jätta.
naisele18. juuni 2018, 14:40
mis kinnipidamisele eluks ajaks - mina küll pole nõus teda ülal pidama...koguge kõik sellised üksikule saarele, las siis kasvatavad ise toidu ja põrutavad üksteist!
Maamees!18. juuni 2018, 13:55
Loodame et vanglas võetakse teda "vääriliselt" vastu!
maamehele18. juuni 2018, 14:04
Su andmed on juba veidi vananenud. Vana vanglakorra meenutused kahjuks enam ei kehti. Rummu vangilaader on juba ammu minevik. Kus ühes barakis oli koos kümneid mehi, kes lastevägistajaid siis oma kombekohaselt vastu võtsid ning kukkedeks tegid.
Praegu on kambersüsteemis kolmetärni eurovanglda, kus vang on kas kahekesi või lausa üksi 0ma mugavustega toas. Seega turvaliselt karistusaega veetmas.
Moderaator korjas ära. 18. juuni 2018, 14:07
Kahjuks ei luba meie moderaator märkida, et vanade laagrite nagu Rummu memuaarid enam ei kehti. Et mehi täis nõukogudelike barakkide asemel on nüüd kambersüsteemis mugavad kolmetärni eurovanglad. Et nüüd viibitakse turvaliselt oma mugavustega tubades. Kas kahekesi või lausa üksipäini.
Olnu19. juuni 2018, 20:40
Vanasti oli ikka parem, meil oli pubrikus 44 meest. Istusin 115 - III - ga kōik pidasid minust lugu ja tundsid kaasa, et ei mitte millegi ette 12 aastat istuma pidin. Hommikust kuni magama minekuni oli vaba suhtlemine 1200 vangiga. Eks kujutage ette 12 aastat kahekesi pisikeses eurovangla puberikus.
Kratt18. juuni 2018, 13:55
Advokaadile oleks pidanud andma eluaegse vangistuse.
18. juuni 2018, 13:59
Sellistel juhtumitel ei tohiks üldse õigust advokaadlile olla!
matsu18. juuni 2018, 14:02
Igaühel on õigus advokaadile, vastasel juhul ei saa olla ka õiglast kohut.
to matsu18. juuni 2018, 14:19
ja kas otsus oli õiglane ?
19. juuni 2018, 14:22
Jaa, sest otsustas kohus
Toomas18. juuni 2018, 13:54
mis kohtunik see on, kes sellise karistust vähendab? Mis advokaat see on, kes sellist kaitseb?
matsu18. juuni 2018, 14:03
Kui advokaati pole, siis ei saagi kohut pidada. Vajadusel määrab kohus advokaadi.
Kiku18. juuni 2018, 14:13
Täpselt! 9 aastase lapse elu on rikutud terveks eluks ja see elukas sai nii vâikse karistuse. Loodan, et vanglas ta saab.. Mul lapsest nii kahju...
Issand milline-le18. juuni 2018, 15:37
Sa ikka ise ka aru said, mida sa siia trükkisid?
15:27-le18. juuni 2018, 15:49
ja nüüd18. juuni 2018, 13:52
laske ta vabaks, et no küll tuleb siis millalgi ise vanglasse istuma ja pärast otsige teda mööda maailma nagu seda 40 tuhat haigekassale külma teinut, kes loomulikult vanglasse ei tulnudki, vaid jalga lasi.
et siis selline seadus?18. juuni 2018, 13:48
et kui teed mitu asja, saad ühe eest karistada? alatu seadus.
ja kurb teada, et kaks kohtuastet pidasid pedofiilile karistust liiga rängaga ja alandasid.
Mihkel18. juuni 2018, 13:54
Ühe kuriteo eest mõistetakse üks karistus. Kui varas varastab samalt objektilt 3 asja, siis saab ta ikka ühe varguse kirja, mitte kolme. Hea, et maksimumkaristuse sai, aga üldiselt võiks see mees järgmised 30-50 aastat päikest läbi trellide näha.
EKRE18. juuni 2018, 13:48
Naeruväärsed need kohtud ikka on, mängin kahetsust ja saan leebema karistuse. Valige EKRE ja saab sellisest kohtust lõpuks lahti.
18. juuni 2018, 13:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Indrek218. juuni 2018, 13:48
Juhiks tähelepanu, et siin on inimvröövi + vägistamisega tegu. Selle eest 15a+ kohane. Aga mis sa oonia kohtusüsteemist ikka ootad - pätid ja kaabakad hoiavad kokku.
Kasti18. juuni 2018, 13:44
Oleks pidanud olema selle mehe karistus.