Jaan Siilak Tartu, Pikk 9831. oktoober 2022, 22:56
Tulenevalt liiklusseadusest ei tohi õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit Kohatu oleks seda liiklusseadust tuletada meelde pr Izmailovale. Teie käitumine oli absoluutselt kohatu ja ebaprofessionaalne. Seisva aga töötava auto sumbutajatest väljub 2 min joosul 1 m3 kogus süsihappe gaasi CO2. See pilv võib lisaks edasi toimetada ka covidit 2 m kaugusele. Kui auto hakkab liikuma, siis võib kaugus suureneda 15 korda (ca 30 m). Autojuhid võiksid sellega tutvuda autode ülevaatusel. Asjatu küsida linna vastutaval ametnikult.
Et siis meedias arvamusliidriteks rullnokad, jõmmid, matsid ja muud ülbikud?! Pärnus peksid rullnokad pereisa, kes neil palus promenaadil autoga paarutamine lõpetada, peaaegu surnuks!
Üle 250 kommi! Üks tähtsamaid teemasid tänasel päeval. Ja missugused võimalused jõmmidele oma matslust näidata. Näete, kui vaimustatud nad sellest ise on.
Zuzzu oleks pidanud auto ise seisma jätma. Uksed olid ju lahti ja võti ees . Oleks võtnud võtme välja ja lasnud selle söögikoha peldikus veega alla . Paras rullnokale siis sealt kanalisatsioonist oma võtit otsida .
See autojuht värske õhuhoidmisest ei ole kuulnud ja kaitsta Osoonikihti19. juuni 2018, 16:29
Tegelikult vihjas puupeale meie värskele õhurisustamisele. Käiv auto on samuti üks 10 spreivärvi või teodorant purki osooni hävitaja. Mees omalajal koolis ei käinud või?
laps-poliitikud teevad juba enne jaani vali mind ! kampaaniat19. juuni 2018, 16:08
ja rahvas see läheb leili kohe. 1 sõimleb nagu vana voorimees, teine mängib auto vilkuritega nagu titt, aga rahvas keerab end üles. milleks ?! need tited pole seda väärt . RAHUNEGE JUBA . kaua te jaurate veel siis . minge ujuma parem :-)
Inimesed ei oska üksteisega suhelda ja probleeme lahendada. Eestlastel on üks hea vanasõna, et targem annab järele. Antud loos said ilmselt kokku inimesed, kes pole ilmselt kõige kirkamad kriidid karbis.
Kuidas oleks võinud inimesed antud olukorras käituda ja kõik oleks enamvähem rahul olnud. 1. Zuzu koos oma seltskonnaga oleks võinud autost kaugemale istuda. 2. Autoomanik oleks võinud kohe esimese palve peale masina seisma jätta. 3. Zuzu oleks võinud autoomaniku füüsilise välimuse tähelepanuta jätma. Mina isiklikult poleks ilmselt töötava mootoriga autole üldse tähelepanu pööranud. Selleks oleks ta ilmselt ikka pidanud tõsiselt suitsema. Ilmselt Zuzus lõid välja kõik need rohelised instinktid, millega ennast laiale avalikusele esitletakse. Sõiduki omanikul sai madal enesehinnag paar lööki allapoole vööd ning tydruk sõbra silme ees üritati olla keegi, kes ta ei ole. Kahju selles loos on sellest tydrukust ja lastest. Paar täiskasvanud oskasid ennast kogu rahva ees rumalaks teha
Ja nüüd muutus midagi paremaks? Zuzu päev rikutud, jõmmi päev rikutud, Sõprade, laste ja tydruksõbra päev rikutud.. Ma kaldun arvama, et Zuzu kukkus lärmama lärmamise pärast ja jõmm jonnis vastu jonnimise pärast. Kui kaks yhesugust jõmmi ja rullnokka satuvad ühe kohviku terassile siis tulemustest saabki õhtulehest lugeda..
Kusjuures oleks võinud selle autoomaniku asemel olla täiesti vabalt ükskõik, kes meist. Oleks mina vana ja halli peaga oma auto sinna tuksuma jätnud siis oleks samamoodi Zuzu mulle kraesse lennanud. Mulle meeldib samuti palava ilmaga jahe auto ja diisel vajabki peale pikema maa läbimist natuke rahulikumat maha tiksumist. Soomes on see meil täitsa tavaline, et masin jäetakse käima. Praegu on põrgulikult palavad ilmad. Ei kakle meil mitte keegi selle pärast. Ei ole oluline kas on õueala või muu tingimus. Mina arvan, et teil on see punkt jäänud liiklusseadusesse nõukogude ajast, kui masinad suitsesid ja tossasid. Mina oleks soovitanud Zuzul tuppa minna, seal ei ole tänavalt tulevat müra ega heitgaase.
Sinul seal Soomes pole mitte midagi. Mida Sa siin tuututad? Pole midagi muud teha, kui "meil seal Soomes" juttu ajada? Eriti arvestades seda, et Sinu panus Soome hetkelisse heaolu tasandisse on kindlasti äärmiselt märkimisväärne. Tore vähemalt, et Sa pole kade mees ja tahad kõike seda "meil seal Soomes" teemat kohalike ossidega jagada. Krdi "kadakasakslane"...
Auto on võimalik ka kohe peale käivitamist jahedaks muuta. Mootor ei pea vahepeal jorisema. See diisli mahjahutamise teooria ei pea kah paika. Peale väga rasket koormamist piisab ka paarikümne-sekundilisest tühikäigust!
Ossideks nimetasid kohalike ise. Mina ei sildistaks kunagi eestlasi. Ei kohalike ega vähemkohalike. Mind viidi eestist ära siis kui ma olin 4 aastane. 20 aastat nooruspõlve möödus rootsis. Seal ka eriala omandatud. Peale seda palkas mind soomes elav sugulane omaenda arhitektuuri byroosse. Läbi aastate olen tõusnud sama firma omanike ringi. Ma olen praegu 63 aastane ja töötan ikka sama mehiselt nagu 40 aastat tagasi. Meie by pakub 178 inimesele tööd otseselt. Ja tuhandetele ehitusega seotud inimestele kaudselt. Kindlasti on suur osa neist ka eestimaalt. Mul on 4 last ja 7 laspselast. see on minu kõige suurem panus Soome riigi hetkelisse heaolusse.
Näib et mõne vanatoid elavad oma poolsajandi taguses maailmas, Hruštšovi sulailmas ja ei ole enam võimelise vastu võtma selliseid kaasaja uusi mõisteid nagu puhas õhk, ökooloogiline jalajälg, kasvuhoonegaasid ning kliima soojenemine.
ja sa ei mõtle, millist õhku peavad hingama sinu 7 lapselast ning nende lapsed, kui igasugused kohalikud bossid ning jõmmid lihtsalt oma lõbuks tarbetult õhku saastavad. Mida sina siin mõnes kommentaaris näid igati õigustavat. Et las teevad mis tahavad.
juba siin esinevate laikivate ja õigustajate protsent näitab kui valdav on selliselt käituvate vaid tarbimist ja pohhuismi harrastavate jõmmide hulk, kellele ei lähe korda ei keskkond kus nad elavad ega maailm mille hävitamisela nad vaid hoogu juurde annavad....
Rohelistel on roheline seep ajude asemel. Miskipärast kerkib nende seast esile end teistest paremaks pidavaid tolguseid, kes arvavad, et just nemad on õigustatud teistele õpetama, kui palju võib tarbida. Iseenda tarbimist nad aga ei piira. Ka sina võiksid siin kommimise asemel oma arvuti välja lülitada ja jätta õhk saastamata. Aga ei - ikka on vaja teiste kallal tänitada!
Sa ikka tead, mis asi on ropendamine? Milline minu kasutatud sõnadest on ropp? "Rohelistel" - kõlab neist vast kõige ropumalt, tänu Rublamehele ja tema jünger Zuzule.
Kuna sina tähelepanu lemmikobjektil, Kuul, teatavasti atmosfääri ei ole, siis ei näi sind ka Maa atmosfäär ning selle puhtus huvitavat. Ja mingi ökoloogiliste jalajälgede jutt ammugi mitte.
Tean zuzut aastaid, ta on totaalne ülbik ja temast usun täiesti sellist sõnakasutust. Ta keerab väiksed asjad ka suureks ja siis kukub hüppama. Isiklikult küll temaga mõned aastad juba enam ei suhtle, kunagi ta oli enamvähem normaalne, lihtsalt selline südikas, aga millalgi ilmselt käis ta peas mingi plõks ja muutus selliseks feministiks-omasooiharluse pooldajaks.
Usun seda täiesti, aga antud juhul olen ikkagi sellest ülbikust Zuzu poolel, sest jõmmid on veel hullemad ja praegu rikkus see jõmm ka liiklusseadust. Politseid oleks sinna vaja olnud.
Millist Liiklusseaduse punkti siis rikuti? Õueala seal ei ole ja kui autot päris vastu piirdeaeda ei pargita, siis jääb majani ka 10 m. Pealegi, kellel on õigus? "...kuigi mu auto asus neist 10-15 meetri kaugusel." Juba 4-5 m kaugusel pole tänapäeva auto mootorit praktiliselt kuulda, jutu segamisest rääkimata.
Perertum mobilet pole veel leiutatud. Iga sisepõlemismootor eraldab aga töötamise käigus mürgiseid heitegaase, töödaku ta nii vaiikselt kui tahes. too lärm on hoopis teisejärguline küimus. CO2, CO, NO, mingil määral väävliühendeid ja veel paljut muudki.
et vaja autot jahutada kuni söön, edasissoiduks , mida sa õigustad, tegemist on einetuskoha ruumilise välise osaga , järgmisena paneme tossutoru sulle kööki ja siis vigise edasi
Minu diiselautost midagi mürgist ei eraldu. Selle summutitorust tuleb mootori töötamise minu teada ainult ainult puhast osooni, mis teie hingamise õhku igati rikastab ning meeldivamaks ning tervislikumaks muudab. Nii et peaksite pigem tänulikud olema.
Fakt ,mida mõlemad pooled tunnistasid oli ,et auto jäeti ülbelt plärisema õhku reostama ja sellise asja vastu peaks iga kodanik välja astuma - kummid läbi või politsei kohale !
Ja kuskohas sina siis seda väidetavat külmrelva nägid? Vahest ehk kirjeldaksid seda täpsemalt. Nii seda "külmrelva" kui ka asjaolusid, kuidas sa seda zuzu tasku sisu näha said.
Olgem ausad- 10 meetrit on ikka liiga ligidal, ja mina oleks ka tige kui minu nima alla tullakse parkima töötava mootoriga. Kui sel jõmmil oleks omal lapsed, oleks ta ise samamoodi Zuzu asemel käitunud. ÄRA TEE TEISELE SEDA MIDA SA EI TAHA ET SULLE ENDALE TEHTAKS.
rullnokk, kes ei arvesta teistega ja ei tunne liikluseeskirju Tulenevalt liiklusseadusest ei tohi õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust peatatud või sõidukil ei tohi mootor töötada kauem kui kaks minutit. ja keskiute palgal ja nende kõneslängi kasutav ülemakstud ametnik ja kesikute palgal olev
Kustkohast sa seda nii täpselt tead? Kas ka sina ise kuulusid siis kah sellesse ülbesse seltskonda või? Sel juhul oleks sinu agar õigustamstegevus igati mõistetav.
Puhas demagoogia sul. Kahjuks saastab iga auto sõidu ajal atmosfääri. See onkahjuks meie elu paratamatus. Ja vaevalt et sa isegi kogu aeg jala käid. Aga parkimise ajal niisama, lihtsalt omaks lõbuks töötava automootoriga mitukümmend avalikus kohas minutit haisutada ning õhku saastada - vaat see on tüüpiline rullnokkade enesekesksus ning ülbus.
See oli ju oma lõbuks! Pooled autod sõidavad veel üldse ilma kliimaseadmeta ja mitte kuidagi ei takista see auto kasutamist. Kliimaseade ongi vaid mugavuse pärast, seega oma lõbuks. Seejuures inimest polnud isegi autos.
Kas akna avamise süsteem oli roostes või? Seega mõni vana p a r s a siis? Ja kliimaseadet saanuks sisse lülitada ka sõitma hakates? veidi ajaga olniuks jahe. Või oli tegu siiski mõne jõmmi enesekeskse ülbusega. et teen mida tahan ja mis mulle meeldib!
Kustkohast sina tead, mis või kui tähtsaid asju too Zuzu sealkandis ajas. Või mis asju ajas seal ülbe jõmm. Aga mina teań siiski seda, et zuzu auto oli parkimise ajaks välja lülitatud, jõmmi oma aga tossutas rahumeeli oma tossu atmosfääri. Jumalteab kui palju kuupmeetreid. 10-20 minutiga ilmselt kümnetes kuupides.
Kui sina, Kuuuurija kuhugi sõidad, kas sina sõida siis seisva mootoriga edasi või, et sa seda "pattu" Zuzule maniakaalse püsivusega ette heidad? Küsimus on hoopis selles, kuidas ta parkis. Tema jättis oma auto mootori seisma, mingi kohalik enesekundel tüüp aga leidis, et temal on õigus Liikliusseaduse prg. 13 lg.q-1 kiuste parkimise ajal veerand tundi rahumeeli atmosfääri saastada.
Mida sa lõppude lõpuks oma pideva ühe ning sama väite korrutamisega öelda tahad? Et Zuzu suur süü oli selles, et ta üldse Järvakanti julges tulla ning jooke nautivate kohalike bosside rahu häirida? Ei lasknud neil parkimise ajal oma lõbuks rahulikult õhku rikkuda ning saastada?
mina avan alati peale auto mootori väljalülitamist aknad ja asetan kauto katusele oma rahakoti juhuks,kui ma kellelegi ei meeldi ja ta yahab mind trahvida.
Kui plaan läbi läheb,siis tulevikus saab lihtrahva liiklusvahendiks olema eesel ja muul. Pole asja sakste 4 realisele, logistad tara taga mööda heinamaad ja kui juhtudki teele nägema, siis kaabu kätte ja kummardus.
See on ju meie moodne vabakasva(tama)tus. Kus igal t a t i k a l on vaid suured õigused, kuid mitte kohustusi ega vastutust. Mingist karistuses rääkimata.
ma saaks aru, kui Kauro Kruusmaa vabandaks ja saaks aru et tegi vea ja peale seda kirjutaks Zuzu karjumisest. aga oli vastupidi. temal on öigus teha mida tahab aga teistel ei. kui Zuzu asemel oleks mingi mutukene, siis ma kyll arvan et Kruusmaa oleks oma heaolu eest sesnud vägä äredalt
Kas tõesti Kauro Kruusmaa ise või? Ega siis tegu äkki tolle 22 aastase spordimehega ei ole? Temal nüüd vaevalt sõjaväest tervise pärast vabastust võiks olla. Olen temast kuulnud. Silmapaistev sportlane nii kerge kui hiljem ka raskejõustikus (ketas, kuul ning jõutõstmine), mitmekordne maakonna meister lausa mitmel spordialal Või on tegu mingi nimekaimuga?
- siis on mõne hetkega salong uuesti jahe! Mida siin üldse vaielda on. "Tulenevalt liiklusseadusest ei tohi õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit." See seadus peaks ka Järvakandis sama olema.
Miks te sellest käivast autost räägite. Jutt on suunatud naisterahva Zuzu käitumisest. Võõras kohas,laste kuuldes pilduda selliseid sõnu😨 Sinine esmaspäev🤢
"Jutt on suunatud naisterahva Zuzu käitumisest." Sina suunasid või?Kes sa sihuke oled? Ah, et naisterahvas ei tohi käskida ja kamandada aga tüüp võib oma p..retava auto teistele nina alla sättida ja siis veel kobiseda kui see ei meeldi?
Rull nokn junnidele seadused ei kehti19. juuni 2018, 12:27
Kui ikka tahab siis sõidab kasvõi peateel liikuvale autole ette, nagu hiljuti juhtus. Selline diiselmootori koha peal lõksutamine palavuse või pakasega on tühiasi. Politsei töö aga politseid pole näha, kui siis kusagil tööd tegevaid veoautojuhte kottimas.
Ja lõpetagu auväärt Kuuuurija oma mantra ning üritagu lõpuks ka Liiklusseadus kätte võtta ning prg. 13 lg.1 ise läbi lugeda. Põhjendamatu saastamise vältimise nõude kohta. Sõimisel ajal heitgaaside eraldumine on kahjuks paratamatus. Oma lõbuks mitukümmend minutit seisva auto mootorit tossuada on aga ülbus ning ka seaduse rikkumine.
Sõitmine ise ei ole paratamatus. Inimene saab ära hoida põhjendamatut saastamist lõbusõitude ära jätmisega. Zuzu sõit Tallinnast Järvakanti sööma patustas §13 lg 1 vastu kümneid kordi räigemalt kui kohaliku smuutisõbra poolt auto mootori parklas tiksuma jätmine.
Kustkohast sina tead, miks ta Järvakanti sõitis? Kipudliialt enesekindlalt oletama. Kas Järvakanti sõitmine on sinu järgi mingi eriline kuritegu? Või peab selleks võtma kohalike bosside käest viisa?
Või kohe piisavalt palju? Ja isegi Järvakandiski? Siis oled sa ju meie lugupeetud Kuuuurija mõttekäigukude järgi erilselt suur looduse saastaja. Sest zuzu sai temalt lausa üheainsa Järvaksndis käimisega loodusesaastaja häbimärgi otsa ette.
Miks kõik räägivad kahest minutist? See ei ole kortermaja parkla ega märgiga märgistatud koht. Kodanik ei ole rullnokk. Ja Zuzu oli väga ebaviisakas juba kohvikus. Tema kisa kostus õuest kohvikusse ka. Asja saab alati rääkida ka viisakalt läbi ja leida kompromiss,mitte suruma hakata.
Liiklusseadust tuleb ka lugeda ostata. See 2 minuti piirang ju igal pool ei kehti. Ka käesoleva juhtumi puhul ei kehtinud. Ainult poolearuline korrutab seadusesätet, mis antud juhtumi kohta üldse ei käigi.
Liiklusseadus § 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. P,S. Kui autó on pargitud, siis on mootori tööshoidmine põhjendamatu õhu saastamine ja seda saaks väga lihtsalt vältida. Mootorit lihtsalt seisma jättes. See tarbetu mootori töötamine eraldab kümmekonna minutiga õhku kümneid kuupmeetreid heitegaase, mis on ilmne, tarbetu õhusaastamine. Mida kõik ümbruskonna sisse hingama peavad. Antud säte liigsest saastamisest on üleüldine ja kehtib kõikjal nii kümne meetri kui ka 100 meetri kaugusel. Igal pool. sest õhk on kõigile ühine. Kummaline, et kui me kõik räägime õhusaastest ning kliima soojenemisest, võib mõnirullnokk rahumeeli, vaid oma lõbuks heitgaasidega atmosfääri šhitata. Ja leiab endale isegi väga agaraid õigustajaidki. Ilmselt vist hingesugulasi ning mõttekaaslasi.
Millised suurepärased sõnad, tahaks sind kohe seepeale emmata. Seha võta kätte Liiklusseaus ning loe ja püüa aru saada, mida selles öeldakse. Liiklusseadus § 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.
Kustkohast sina nii täpselt tead, miks ning mis asjus ta Järvakanti sõitis? Muudkui puhud oma halvustavat, õhust võetud tühja mantrat. esita faktid! Aga fakt on siiski see, et too Zuzu jättis enda autol parkimise ajaks mootori seisma, too jõmm aga tossutas parkimise ajal rahumeeli mitukümmend minutit oma auto heitgaase õhku. Ja oli ise oma tegevuse õigsuses üdini veendunud. Või sa ei ole ikkagi veel suuteline mõningat erinevust nägema? Kui nii, siis minu sügav kaastunne, sest ega taip pole kahjuks nimese enda teha.
Liiklusseaduse § 13. lõige 1 reguleerib muid küsimusi kui sama paragrahvi lõige 5 (muidu poleks nad ju dubleeritud). Kuna seisva auto mootori töötamise ajalimiit on reguleeritud lõikes 5, siis lõiget 1 sinna ei kohaldata. Lõike 5 piirangu tingimustele aga Järvakandi juhtum ei vastanud, järelikult võis mootor töötada piiramata kaua. Lõike 1 teema - põhjendamatu lärm, tolmutamine ja saastamine käib hoopis muude juhtumite kohta. Näiteks selle kohta, et sõites ei tohi kasutada ülemäära kõrgeid pöördeid, mis teevad rohkem lärmi ja rohkem saastet, kui optimaalne oon sõita madalamate pööretega. Nt selle kohta, et sõidutrajektoori valides tuleb sõita nii, et ei tõstetuks põhjendamatult õhku teepervele või tee saarekeste juurde kogunenud tolmu. Jne. Kohapeal seisva auto mootori töötamise aega see lõige ei reguleeri, küll aga seda, kui juht seal seisvas autos pöördeid üles rebiks ja sedasi asjatult lärmaks ja saastaks. Aga seda ju ei toimunud. Auto tiksus vaikselt tühikäigul, ainult Zuzul olid närvid tuksis.
Kas mõtlesid selle tõlgenduse ise välja? Lõige 1 keelab IGASUGUST asjatut saastamist, ka õhu saastamist heitegaasidega, kui seda on võimalik vältida. Ükskõik kus ning ükskõik millal. sest ühte õhku hingame me kõik. Ja mida see pargitud auto mootori mitukümmnd minutit käia laskmine siis muud on? See on üldine normatiiv. Lõige 5 aga käsitleb aga eriolukorda. Sest enne sõidu alustamist peab mootorit siiski veidi kohapeal soojendama. Eriti veel talvisel ajal, See kaks minutit ongi kompromiss. Selle järel peab kas juht oma sõitu alustama või vastupidi, mootori peatama.
Kas mõni ajugeenius tegelikkusesse süveneda ka oskab? Tundub, et enamus siin pole võimelised mõtlema koos selle ülekuumenenud ajuga roolikeerajaga. Ajakirjanik väänab olukorra vahu kasuks ja ei arvesta meie mõtlemisvõimetu lugejaskonnaga!
Nõus sinuga. Samas ei läheks ka ise kriiskama kui kellegi auto tossaks helistaks politseisse! See suusu mis iganes on peast põrunud. Tema pole mingi keelaja. Rehvi torkamise eest aga võib vastu nina saada.
Vaata selles see meite häda ongi, et alati peab keegi teine tegema. Politsei peab kohale sõitma, kütust kulutama ja paberit määrima, See Zuzu ei ole peast põrunud vaid ebamugav sellistele töllidele, kes oma pundunud egokesega ilmselgelt hakkama ei saa. Sellel lool on kriminaalne maik, sest kohalelennanud bemmivend ahistas üksi sõitnud jalgratturit pikalt. Kukekese number on teada ja kohalikud on kursis kes see on.
Kuidas ta siis seda ratturit ahistas? Surus teelt välja? Kui ainult teatud kaugusel järel sõitis, siis vabandust, aga möödasõit pole kohustuslik, isegi jalgratturist mitte.
tehku kõigepealt oma haldusala korda va sussu19. juuni 2018, 09:43
üks Tallinna ühistranspordi diiselbuss ajab sada korda rohkem gaase kui tänapäeva sõiduauto. See oli lapsukesel vaid jonnimise ja jõu näitamise küsimus.
Ju asi nii oligi nagu Izmailova rääkis. Maakatest matsid ongi omas kodus nii segased ja ülbed. Oleks pidanud neile kohe politsei kutsuma ning intsidenti salvestama.
ei saa aru,kuidas selline inimene üldse nii kõrgele on jõudnud.kusagil oli ju kirjutatud,et tal puudub isegi kõrgharidus.lugedes seda lugu, jäi selline mulje,et see tõusikus lööb välja.mina ja maailm,teised ei ole keegi.
Liiklusseadus / § 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida
püüdis lahe mees olla. mul vaja, et auto oleks jahe. mul vaja 20 km sõita. ma jätan oma auto mootori tööle ja suurendan nii oma ökoloogilist jalajälge. ma tahan kõva mees olla. siis oskan ma ka fb-s postituse teha, kui äge ma olen ja kui nõmedad teised on. kui sul auto on sõitmise ajal jahe, ma saan aru, et nad juba olid oma jahedas autos sõitnud. siis selle ühe smuuti joomise ajal ei lähe see auto nii kuumaks midagi. ja kui sul on hea auto, siis see uuesti jahutamine võtab ainult hetke. aga noh, vaja kõva mees olla. nagu ma aru saan, mingi ülekaaluline töll vist oli. miks muidu sellised väljendid, mis viitavad rasvumisele.
tyhikäigul on kytusekulu olematu,aga see suusu vöiks väheke linnaliikluse kohta söna vötta-iga ylekäigu kohal startides on reostus kymneid kordi suurem kui kohapeal töötades,
Eks see köik on vaieldav, kellele aeg pikk ja kellele lühike. Kuid vahel tundub küll, et just diisel autodel pole akusi peal. Möni istub küll laiskusest vöi ei tea millest töötava mootoriga lihtsalt lampi. Aga ju on kütte hind veel nii odav ja mugavus ületab möistuse, nii et vahet pole. Ja eks küte kulub ka kohapeal ja tahmatat mötetult ennast ja teisi.
selles siis imelikku on kui auto jäetakse lühiajalise peatuse puhul käima,et salong saunaks ei muutu?Teen seda tihti,kuid vaatan enne,et auto ei jääks käima kellegi aknaall või mingis analoogilises kohas,kus see kedagi häirida võiks.Ka ei jäta ma siis autot käima kui selles või selle juures kedagi minu omadest ei viibi.Muidu võivad vargapoisid ilma minu tahteta ju minema sõita.Kuidas ma elan ei ole ,,puukallistajate" asi öelda!
Nõmedus , see juba iidsest ajast teada ,19. juuni 2018, 08:41
et automootor võib ,,käia ,, a i n u l t . k a k s . m i n u t i t . elamurajoonis , majade läheduses , mis arvad kui keegi jätaks mootori tööle 10 -20 min. talveperjoodil ja isegi mõni ,,käiab ,, praegugi - suvel hommikul , akna all parklas ja see nii imelik kui ka pole ülemised korterid saavad majas rohkem seda heitgaasihaisu ,isegi kinnisest aknast imbud sisse ,aknad 4 aastat ainult vanad
Seaduse asi on öelda! Meil pole kuulda olnud, et politsei selle eest trahviks, aga mõnelpool Euroopas võetakse väga tõsiselt sellist inimeste mürgitamist.
Mäletan et mingi tont sai korraliku karistuse selle eest. Ühistu esimees tegi video sellest kuidas auto maja akna all mingi 15-20 min tossas. Helistas politseisse ja kaebas tondi kohtusse. Sai päris korraliku trahvi ja kohtukulud lisaks. Samas ma selle autojuhina esitaks politseile kaebuse ähvardamise eest. Järgmine kord võib lõuksi saada rehvide torkimise ähvarduse eest. Mingi omakohtu pidaja ilmus välja. Vajaks hoopis ravi kinnises asutuses.
Oleks meil ainult rohkem Zuzu suguseid ja vähem sinu suguseid hälv*ikutest rullnokki. Häbi peaks olema. Juba su kirjastiilist saab aru, et kooliharidust sul eriti ei ole. Millegi muuga sa hüpata ei oska, kui rahvuse ja päritolu tasandil. See näitab, kui madal sa oled. Oleks sa minuga seal kohvikus oma töötava autoga kokku juhtunud, siis sul juba oleksid rehvid katki, mitte ei oleks see pelgalt ähvardus.
_siis sul juba oleksid rehvid katki_ No ja edasi??? Peale seda maksaksid ilusasti kõik kinni pluss kõik kaasnevad kulud. Rääkimata juba riiklikest sanktsioonidest.
Mind kah jubedalt hairivad need, kes oma auto kaima jatavad. Talvel viin oma lapse ujuma ja emmed- issid istuvad autos ja mootor tootab. Suvel sama! Miks see minu asi on? Aga selleparast, et mina ja minu loodust vaga hoidev laps hingavad PIDEVALT seda tossu sisse. Me oleme selle planeedi juba korralikult ara lagastanud kuid selle asemel. Meie lapsed hakkavad uksteisega puhta ohu ja vee parast soda pidama. Miks??? Sest meie oleme nii paadunud kuunikud- parast meid tulgu voi veeuputus!
Suvel peab mootor töötama, sest muidu oleks kinnises plekk-kastis palav. Talvel ei saa mootorit välja lülitada, sest muidu hakkaks külm. Külm on sellepärast, et juht ei liiguta.
Veri on paksem kui vesi! Ilmselt määrab mõnda kommenteerimisel ja plusside-miinuste jagamisel vaid asjaolu, et erinevalt ülbitsevast jõmmist ei ole Zusu vist ilmselt eestlane.
Vabandage, et kopeerin siia Teie lause. 10.57 kirjutas: ise saastab ropult, kuid teiste pisikese saaste pärast kiunub ja protesteerib! Täiesti iseloomulik ühe teatud totalitaarsovtriigi olevuse mentaliteet > ise teeb midagi valesti ja seejärel näitab teiste peale > tema tegi, tema tegi. Olen nõuk.aastate jooksul taolisi juhtumeid palju kogenud. (mitte just niisuguseid auto põrisemisega seoses, kuid muid igapäevaseid asju
Kui sul on auto korrapäraselt hooldatud ja üv läbib ilma vigadeta siis ta ei saa väga tossata või mis ja minu arvamus on see et iga inimene ise teab mis teeb, mina ise käin ka niimodi poes et auto käib väljas või kui kuskil pargin siis ma ei hakka autot seisma jätma kui tean et liigun kohe edasi, ja siia maani pole mitte ühelgi inimesele ette jää ud et mu auto käib
Ega ikka ei lülita küll. Vähemalt minu auto küll ei lülita, kui tunneb, et salongi temperatuur on suvel liiga kõrge, või talvel liiga madal. Ehk mõni algeline start/stop küll, aga täiuslikumad kontrollivad ka kõiki teisi asju peale lihtsalt seisma jäämise.
see startstopp onviimane nömedus-peale käivitamist vaja akut laadida,starter vaja varsti uus,aku uus,-ja selle tegemine köik saastab oodust,tyhikäigul auto kytusekulu minimaalne,seega ka saaste
kui auto sul nii vabalt võtta, siis istun sisse ja sõidan, kui auto omapäi jätud. Pole siis kedagi süüdistada, et keegi varastas mu auto. Ise justkui pakkusid.
Ja kuidas jääb mõttetu ning tarbetu õhusaastega? Kas auto tühjalt töötamist ei reguleeri siiski mitte liiklusseadustik? Ega sa oma lubasid äkki ostnud ei ole?
§ 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.
§ 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.
Lapse jutt sellel abilinnapeal.Eeldan ,et see tüüp sõitis vana traktoriga,mis nii hirmsat häält tegi,et abilinnapea ei kuulnud teiste juttu.Samas võis ka teil zuzu või mis iganes peas olla kõrvaklapid,kust tuli müra,mille tagajärjel ei kuulnud te teisi.Kõva naljahammas olete küll mis,zuzu?!Käite ka linnavalitsuses ja rohelistes nalja tegemas?Ei imesta üldse.Usun noori,kuid mitte teid abilinnapea zuzu-nuusu!
Zuzul kahtlemata õigus ja mu edasine jutt oli umbes selline, et tollele haletsusväärsele, tüsedale oleks pidanud raami sõitma mitte verbaalselt vaid naturaalselt.
Tee mis tahad aga selliseid ajudeta rullnokki on Eestis küllaga Nende ego tõuseb tavaliselt rooli taga Zuzu pole küll ideaal aga selles seigas oli tal õigus
Siuke nimetuletis, nagu Kauro, on muidugi ohu märk. Arvestades, millal tüüp sündinud olla võiks, on tegu mingi sarnase lastetoaga, nagu tänapäeva 5-aastastel Chrislynitel-Carolitel jms. Seega liialt intelligentset lastetuba oodata pole.
Kahjuks on selliseid tegelasi, kes tühja mootoripõrinaga linna õhku saastavad igal tipptunnil tuhandeid. Loodan et kõrgem kütuse hind toob varsti mõistuse koju ja hakatakse säästlikumalt elama ja kodulähedasemalt.
Minu teada onn liiklusseadstikus kirja, et auto võib kohapeal seistes töötada vaid 2 minutit. Muidugi, talvel vaiab külm automootor mõne minut pikemat soojendust. Aga suvel? Liigsest bensiinikulust´t ja õhusaastest ma e räägigi. Aru võiks saada vaid juhulm, kui tegu olnuuks ilma akuta vana p a r s a g a. mida saab vaid puksiiri otsas käima vedada. Ja mis mootori sisselülitusel võtmest enam ei käivitu.
Millal auväärt Kuu-uurija viimati maiseid asju uuris ning kehtivaid seadusi luges? Seadused on vahepeal kahjuks muutunud, see sinu jumalikustatud 10 meetri reegel enam ei kehti. Ja enam pole juttu vaid "õuealast" vaid ka elamupiirkonnast, kusjuures meetrite arvu enam ei nimetata. Seega kas või 20. 30 või 40 meetrit. Ja prg. 52 lg.1 on universaalne ning kehtib seega igal pool, ka väljaspool asulaidki. Palun, loe! Tsiteerin praegu kehtivat liiklusseadust: § 52. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei või kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. (5) Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit.
Kas ka õhk, mida hingame on su eraomandus? Nagu tahan, nõnda la reostan? Kui mul vaid meeldib. Liiklusseadus. § 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. Aga linnas, avalikus ruumis autot parkides sellel mitukümmend minutit lihtsalt niisama ja oma lõbuks mootorit käia lasta? Kui mitukümmend kuupmetri too selle aja ses heitgaaseeraldab? Tüüpiised ülbitsevad, ennast täis jõmmid.
Sa vaene eksinud hing! Liiklusseadus. Hetkel kehtiv. § 13. Keskkonnakaitsenõuded (5) Õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust ei tohi peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit. Sinu paragrahv 52: § 52. Möödasõidukeeld
§ 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. P,S. Kui autó on pargitud, siis on mootori tööshoidmine ilmne, tarbetu õhusaastamine.
Kas oskate põhjendada, mispärast vaiab külm automootor pikemat soojendust? Tänapäeva mootor soojeneb kõige paremini kohe peale kävitamist mõõdukalt koormates ehk liikuma hakates!
Kui sul on juhiluba, siis vii see Manteeametisse tagasi. Või loe LS uuesti läbi. (5) Õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust ei tohi peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit.
Paar parajaid. Jomm vilistab liiklusseadusele. Hoia auto aknad vastastikku lahti nii u 10 sm piisab voi enne sõitma hakkamist tee kõik uksed parani. 1-2 minuti jooksul on auto piisavalt jahutatud. Miks peab tossutama? Sest saab? Kui Zuzu neid nii sõimas, oli see temast rumal, aga automootori töös hoidmine parkimise ajal oli ka nahaalne.
Mul ei ole Zuzust erilist arvamust, kuid teades seda tüüpi, kellega ta karvupidi kokku sattus, ei ole mul mingit kahtlustki, et kes siin süüdi oli. Ilmselt ei tundnud abilinnapead ära ja kui keegi seda mainiski, ega temasugust härga ei oleks see kottinud ka. Teeb oma maakonna autopedede klubi ning arvab, et on Jumala asemik maa peal, kes võib iga ettejuhtuva isiku segi peksta. Imestan, et ta ei ole oma raevuhoogudes suurematesse probleemidesse sattunud.
Inimesed ärge võtke seda vahejuhtumit väga tõsiselt. Ühel Zuzu nimelisel olevusel hakkas valimiskampaania. Sai kindlasti paar "rohelist" häält juurde. Muidugi kui päris aus olla siis autojuht oleks võinud oma auto muidugi kaugemale jätta, aga kõik on kinni ikkagi ajumahus.
Kutsunud politei. See oleks lubatud minutid passinud ja trahvi välja kirjutanud. Krdi deb!!l tuleb siin mölisema, et hea jahe salong -selle mürgitan linnaõhku...
huvitav, huvitav, MIKS pole need "rohelised´" sõna võtnud selle tselluloosi tehase teemal? või on? ja kui on, siis vaägagi mannetult.... aga mingi mõne minuti töötava auto mootori pärast tehakse skandaal taevani???? kas neil mõistus on ikka omal kohal??
Kogu tselluloositehas on vaid manipulatsioon. Mingit tehast pole plaaniski ehitada. Tahetakse, et me omavahel lööma läheks ja siis saab väed sisse tuua.
Ilmselgelt nahhaalne ennasttäis ja arg noormees! Selle asemel, et vilusse mõne puu varju parkida ja uksed pärani lahti lükata. Imelik, pole kunagi selle peale tulnud, et auto selle jahutamiseks tööle jätta. Tohman kuubis-oma silmas palki ei näe, aga teise silmas pindu näeb.
Piruka-ajudega pole mõtet vaieldagi. Tühi aja ning närvikulu. Sest mõistlikest argumentidest arusaamine eeldab siiski saapanimbrist märksa kõrgemat IQ-d. Sinu enda asi on tead küll kus. Kui kaua auto kohapeal seista ning õhku mürgitada võib, seda reguleerib minu teaa ikka liiklusseadustik. Mitte aga et mingi jõmmu enda suva. Või oled ehk oma load endale lihtsalt kusagilt ostnud, et liiklusseadutiku ei tunne?
Kes "möliseb", kes mitte. Millal sina viimati kehtivaid seadusi lugesid? Seadused on vahepeal kahjuks muutunud, see sinu absoluutne 10 meetri reegel enam ei kehti. Ja enam pole juttu vaid "õuealast" vaid ka elamupiirkonnast, kusjuures meetrite arvu enam ei nimetata. Seega kas või 20. 30 või 40 meetrit v'õi ehk enamgi. Ja prg. 52 lg.1 on universaalne ning kehtib seega igal pool, ka väljaspool asulaidki. Palun, loe! Tsiteerin Sulle praegu kehtivat liiklusseadust: § 52. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei või kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. (5) Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit.
Paneme siia asjad paika nii nagu need praegu kehtivas seaduses on19. juuni 2018, 07:32
Liiklusseadus. § 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. P.S. Aga linnas, avalikus ruumis autot parkides mitukümmend minutit lihtsalt niisama ja oma lõbuks mootorit käia lasta? Kas see polegi asjatu , mõttetu ning tarbetu õhusaastus? Kümneid kuupmeetreid heitgaase. Pealegi on too säte universaalne ja kehtib kõikjal, nii maal kui linnas ning pole mingite elamute kaugusega piiratud. Ei maksaks kas peast puudulikke või ennast täis jõmme nii meeleheitlikult õigustada. Kui just ise samasugune ei ole..
mõnel ülbikust jõmmil on seda nodi nii palju, et üks liiter bensiini nüüd ees või taga. Tühiasi! Aga mis saaks linnaõhust siis, kui taolisi jõmme on tuhandeid, kes ühteaegu mootorid rahumeeli käima jätaksid?
Soome raadios tuletatakse samuti mitu korda päevas meelde, et kuuma ilmaga oleks mõistlik automootor ja konditsioneer tööle jätta. No aga neil pole sellist linnapead kah.
Alustame elektrijaamade omadest ja lõpetame maamajade omadega. Suitsetajad ja peeretajad(metaani tootjad) kriminaalsüüdistuse alla. Terve mõistus ja rohelised on vist väga erinevad asjad. Vähemalt meil siin..
Mis see lõuna elukorraldus siia puutub, et sa seda meile kohustuslikuks eeskujuks tood? Lõunas juhtub üldse väga imelikke asju. Näiteks lõuna pool peavad auväärt mehed oma haaremites nelja ametlikku naist korraga ning abielluvad vahel ka 9 aastaste plikakestega. Meie oleme siiski põhjamaa. Kas oled äkki oma lõunapoolsuse lõimumise vaimustusest ehk päikesepiste saanud?
Jättes kõrvale vahejuhtumi Zuzuga, on auto mootori pikaaegne kohapeal jöristamine ilmselge jõmluse tundemärk küll. Ah et must auto läheb liiga kuumaks kui mootor pidevalt ei tööta, no ostnud siis teine värv või jäta uksed aknad lahti, kui kardad sisse istudes ära sulada. Milleks teised peavad seda tossavat vingu sisse imema, et mõnel jorsil oleks hea lahe autosse istuda?
Turbomootoriga autol ongi mõistlik lühikestel pausidel käia lasta. Zuzu on paduroheline ja ainus põhjus kisklemiseks fakt, et mootor töötas kauem kui 2 minutit. Häirimise jutt on tagantjärele väljamõeldis.
See äbilinnapea peaks oma küündimatuse ja lollusega tegelema selle funktsiooniga, milliseks kesikute poolt pandud- lõbustama linnavolikogu saadikuid enese piiramatu lollusega, mis sest, et need ei tea ammu enam, kas selle totaka tibinase "uumori" pääle naerda või nutta.
Kumbki pool ei käitunud õigesti. Jõmm on jõmm, sellele haigusele ravi ei ole. Aga Tallinna abilinnapea võiks oma tegemistes olla küll oluliselt taibukam.
Kui kaua võtab aega peale mootori sisselülitamist salongi võimsaks keeratud konditsioneerist mahajahutamine? Vastus: paar nädalat võib võtta kui kohe täiega omale peale keerad selle, eriti kui veel veidi higistanud oled, paar nädalat ja oled jälle terve,
miks ma peaksin jätma autol mootori käima, et auto jahe oleks ? Istud sisse, hakkad sõitma, alguses on auto küll palav, aga konditsioneer teeb auto jahedaks mõne hetkega. Kõige rumalam põhjendus , mida olen kuulnud. Pigem ikka see tüüpiline põmmpea" - autol mootor käib, aknad lahti ja päriseva bassiga tümakas lõugamas.
Tallinn pole pärast roheliste puudeldamist grammigi rohelisemaks saanud. Vastupidi, mitte ühtki keskkonda parandavat tegu pole tehtud. Paar puudlit saavad endale elatist ja kogu rohelus.
Einoh tõepoolest, tervelt 6 kuud aselinnapea ja ei olegi suutnud kinnisvaraarendajate kontrolli all olevat Tallinna linna planeerimises revolutsiooni teha! Häbiväärne!
Antud juhul oli Izmailoval õigus. Olen ise ka selliseid jõmme korrale kutsunud,kord ka füüsiliselt,sama asja eest. Sõidavad kohviku terrassi äärde ja jätavad oma parsa mürisema ja tossama..
Garaazide ümbruskonnas sama jama: mootorid muudkui põrisevad pikalt, isegi mootorratastel. Muide: tänapäeva mootorid soojendamist ei vaja, see on isegi kahjulik!
Muinasjutt lastele. Päriselus kõik mootorid, mis kohe peale käivitamist hakkavad jõudsalt tööle - näiteks elektrigeneraatorid, tuletõrjepumbad jne - hakkavad kiiresti lekkima, kuluvad kiiresti ja on üldse igasugu mehaaniliste muredega.
sellist "tarkust" jagati? Elektrimootor ei vaja soojendamist aga nende puhul on ka võimsamatel mitmeastmeline käivitus, ehk siis esimesest sekundist töörežiimi ikkagi ei saa. Tänapäevased sisepõlemismootorid ei vaja pikka soojendamist oleks õige öelda. Selle sajandi masinatel peaks olema vajalik soojendusaeg nö. masina mälus. Peale käivitamist käib mingi aja, tavaliselt minuti ringis, kõrgendatud tühikäigupööretega, kui tühikäigupöörded langevad tavalisele tasemele, siis on paras aeg sõitma minna. Uutel turbokatel võib takrvara piirata ka külma mootori koormatavust, tavaliselt 25% ulatuses.
§ 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. ... (5) Õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust ei tohi peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit. Isegi avaliku elu tegelased ei vaevu lihtsalt seadust lugema...
tüüpiline väikekoha rullnokk. mina ja maailm, ülejäänud mingu p....se. Ja seadust täidan ka niipalju, kui mul seda tarvis. Õigemini, et politsei trahvi ei teeks.
muidu ma ei poolda seda poliitikut18. juuni 2018, 21:51
aga sel korral pean küll ütlema, et mind ka häirivad need autod, kus keegi istub sees pool tundi ja auto müriseb või on poes ja auto "käib". Mul on loodusest kahju, ja oma kopsudest. Müra elaks veel üle, aga see hais, eriti diislitel on ju eriti ebatervislik. Ometi kord üks roheline teema :-)
Ja vähem CO2-e, probleem on, et neid ei hooldata korralikult ja osad tossavad julmalt, aga see juba korruptiivse tehnoülevaatuse mure. Politsei vist ei viitsi ka selliseid püüda.
Kui tossab tunde õuealal või elumaja läheduses, nagu LE (ka artiklis) siis peaksid teadma, mis numbrile helistada. Muidugi ma ei tea, mis linnaosa selline probleem vaevab aga siinkandis ei jäeta mootorit tööle - inimesed pole oma raha peale vihased.
Ütlen ka,et jõmluse näide. tüüpiline jõmm, ei muud. Kujutan ette seda käivitunud autot jörisemas sellises kohas. Aga noh, jõmmi käitumine näitas, et "meie oleme maalt,meie teame, meil on siin oma seadused"...Mina oleksingi need kummid läbi torganud,muide.
Võõra vara tahtlik kahjustamine on karistatav, heal juhul riiklikult, halval juhul omakohtu teel. Zuzu oma reidi tee 40km/h ja lisastoppidega "põletas" tuleviku vaates jba niipalju fossiilset kütust, et seesamane traktor võiks oma paarsada aastat jutti podiseda.
Kui mootor töötas alla 2 minuti on kõik ok ja "roheline," temperamentne eestimaalane võiks vakka olla ja alati tasub esimese katsena kenasti küsida, kardan, et pealinna äss (loe keski puudel) kukkus vastavalt oma temperamendile ja kultuurile kohe räuskama.
Liiklusseadus. § 13. Keskkonnakaitsenõuded (1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida. P.S. Aga linnas, avalikus ruumis autot parkides mitukümmend minutit lihtsalt niisama ja oma lõbuks mootorit käia lasta? Kas see siis polegi asjatu , mõttetu ning tarbetu õhusaastus? Kümneid kuupmeetreid heitgaase. Too säte on universaalne ja kehtib kõikjal, nii maal kui linnas õuealadel. Väga kummaline, kui me samas võitleme puhta õhu ning kliimasoojenemise vastu. Seda ei saa küll kuidagi õigustada. Mis siis sinul ostetud on, kas kooli lõputunnistus või?
Ei olnud ju oma lõbuks vaid selleks, et autosalong kuuma ilmaga jahe püsiks. See Zuzu sõitis Tallinnast oma lõbuks Järvakanti sööma, vaat see on mõttetu reostus! Nagu kilulinnas toitlustusasutusi polegi!
Kas sinu arust on kõik maakad ebaviisakad jõmmarid? Mina elan maal ja peaks ütlema et just Tallinnas olen kogenud kõige suuremat matslikust. Nii kaubanduskeskustes kui ka liikluses. Milline nali...torkan rehvid läbi...täis mats.
KOMMENTAARID (300)