Eesti uudised

Urmas Paet haigekassa hirmkallist nimevahetusest: keegi on kuumadest ilmadest mõtlemisvõime kaotanud (214)

LISA KOMMENTAAR

memm20. juuli 2018, 06:59
Uuest aastast haigusrahad saabTervisekassast ja töötu abiraha saab Töökassast?
19. juuli 2018, 21:23
aga Paetil on õigus -keegi Eesti valitsusest on ikka päris soojaks ajudest küpsenud -andke rahvale ka teada selle eesli nimi
rikas riik19. juuli 2018, 19:42
Veel võiks Politsei- ja Piirivalveameti pika ja keerulise nime muuta lihtsalt miilitsaks. Haiglad peaks muudetama tervisekeskusteks.
Ülim häbematus ja lauslollus!19. juuli 2018, 16:04
Kas tõesti ükski instants sellist mõttetut raha laristamist takistada ei saa? Kui oli vaja raha vähihaige lapsekese raviks, siis Haigekassa keeldus...
Refi agent19. juuli 2018, 13:48
RE ajas ametnike armee nii suureks, et nüüd on nime vahetamine ja nõ. uue asutuse loomine valutuim viis nende arvu kärpida.
19. juuli 2018, 14:36
Ametnikke on just nyyd palju,pole vaja reffe syydistada.Praegu loobivad miljoneid igale poole,kuid lapsed ja vanurid ei saa midagi.Aidake haigeid,oleks öige raha kasutus.Taastusravi,parkinsoni ravi meil olematu
Nora19. juuli 2018, 20:23
See nimevahetus ju Reformierakonna poolt algatatud ja nüüdseks siis tegudeni jõutud. Idiootsus igal juhul!
Modereerimisele?19. juuli 2018, 20:26
Suunati modereerimisele kommentaar, kus kirjutasin, et nimevahetus on Reformi poolt algatatud ja nüüdseks tahetakse teostada.
lullu19. juuli 2018, 13:47
Urmas19. juuli 2018, 13:37
Eesti Nokia ongi ametite liitmine ja lahutamine .Kuna oleme rikkuselt tagant juba vees riik võime seda endale lubada . Hoidsime piisavalt raha kokku ka kevadisel pensionitõusul . Vanaduspensionäridele tõsteti pensioni aga töövõimetoetuse saajatele see ei laienenud ,kuna nemad pole enam pensionärid. .Sama lugu ühistranspordis . Töövöimetud tasuta sõita ei saa .Kõik on sõnade mäng seadustes .Haigekassa juhatus peaks hoopiski kaaluma tööd vabatahtlikkuse alusel .
Mulle meeldib ,et eestis hoitakse poliitika ja mõistus üksteisest siiani lahus .
ohhh19. juuli 2018, 12:09
Aidake selle raha eest haigeid lapsi või aidake väikesi haiglaid, et nad kõik ikka välja ei suretataks....maine jääb ikka kehvaks, olgu siis, mis tahes nimi on!!!
Nukits19. juuli 2018, 11:00
Nimi ei pidavat meest rikkuma... Olulisem on, et raha kuhjadesse jaotamisel jaguks tunduvalt rohkem rehabilitatsioonile. Tehakse kallis ravi või operatsioon, aga taastumiseks peab patsient või tema pere ise leidma koha ja raha olgu ikka puuga seljas. Haigekassa poolt makstavate protseduuride valik on piiratud ja arv olematu. Senise skeemi järgi kulub lõviosa rahast aktiivravile ja ravimitele. Ja haiglajuhid ning -nõukogud ei ole muidugi ka külma käes.
Lugeja19. juuli 2018, 10:49
Mõistus, tule koju!19. juuli 2018, 10:46
Uskumatu lihtsalt, mille peale meie ülemakstud ametnikud tulevad. Võiks ikka natuke reaalsust olla.
vana kesik19. juuli 2018, 11:27
mis lännu , tu lännu. Ei saa emp tuud tagasi kutsu, ja ta ei haha ka. Temaga käituti kui põrandalapiga.
ära sa ütle19. juuli 2018, 10:40
Pakun ka slogani
Welcome to Tervisekassa. Slogani rent 100 000 juurot per annum. Olen patenteerinud ka slogani Velcome to Eluaeda, Aeg on ümber nimetada ka surnuaiad ja loomaaiad
lugeja19. juuli 2018, 10:38
Täiesti nõus Paetiga. Mõned poliitikud pole oma elus midagi mõistlikku teinud ja tahavad nüüd selle nimevahetusega end esile upitada.
ja19. juuli 2018, 11:34
Paet on üks neist tühikargajatest. Selle pärli võinuks kuulda ka Madis Millingult, kui keegi oleks vaid küsinud. Miks seda Pati promotakse?
Töökassa-VÄGA VAIMUVAENE NIMI19. juuli 2018, 10:16
ilmselt maksti tohutu summa sellise geniaalse nime välja mõtlemiseks. Kahjuks assotsieerub see endise töötukassa nimega ja TULEMUS ON VEELGI NAPAKAM
AJ19. juuli 2018, 10:41
Eks töökassa annab ju ka järjest rohkem tööd....oma "konsultantidele-teenindajatele". Töötul sealt eriti midagi head loota ei ole.
kas siis uus19. juuli 2018, 11:28
no19. juuli 2018, 10:04
Tuleks nädalaks Putin siia korda looma. Paljud paneks plagama aga korra saaks majja.
ll19. juuli 2018, 10:59
Oh sancta simplicitas!!!
s19. juuli 2018, 11:36
Oled hullarist põgenenud või? Unista edasi...
väikeettevõtja19. juuli 2018, 09:56
oma 13. töötajaga. maksan sots maksu nii, et ninast veri väljas...
vintske vend oled19. juuli 2018, 11:31
minul oli ka sarnaselt: kord 10-kord 27 töötajat. Tulemus oli see , et jõudsin viimasel hetkel veel ausa inimesena töötajatele lõpparved välja maksta , müüsin osa kodutalu metsa kokkuostjale maha ja panin uksed päevapealt kinni.
ab19. juuli 2018, 09:42
Muistel aal pandi sellised ajuvabad ametnikud kirvega rongipeale metsa tegema!
komitee19. juuli 2018, 09:41
siberisse otsustajad, kes raha priiskavad
19. juuli 2018, 09:34
Idee paneks 101 majale puuri ümber ja valvuri ette!!
vrve19. juuli 2018, 09:30
Totaalne rahakantimine omadele. Selle eest ei vastuta ükski poliitik. Pärast nimevahetust saavad kõik juhid 1 aastapalga hüvitist
vähemalt19. juuli 2018, 10:17
ma pakun et kõik jorsid koondatakse veel haigest kassast ära ja pärast võetakse tervesse kassasse tööle. Koondamistasud, preemiad, puhkusetasud, nukruse peletamise tasu jne.
Kas meil on olemas: riigikontrolör, õiguskantsler, peaprokurör, peaminister - keegi, kes selle lolluse vetostaks. Jääks ükski jaburus tegemata.
vanaema19. juuli 2018, 09:14
Kuidas saab kaotada seda, mida kunagi pole olnudki?
See ju Rehvierakonna klassikaline kantimismoodus19. juuli 2018, 09:01
Nüüd teised proovivad ka
Eluvesi19. juuli 2018, 09:18
keskerakond on tänuväärne õppija ja nagu näha , teeb õpetajale isegi silmad ette.
hiiuvana19. juuli 2018, 08:56
ja19. juuli 2018, 11:42
Mis EKRE-l viga kriisata! Keskid polnud ka aastakümneid võimul ja kriiskasid, mis nemad kõik teeksid. Nüüd on nendega jama riigis. Ekrelased pole võimutüüri nuusutanudki ja hoidku nende jamade eest!
Gil19. juuli 2018, 08:49
Aga miks nad ise ei või oma ideede elluviimiseks raha teenida? Näiteks korjandused, annetused, heategevuslikud üritused. See oleks ju täiesti oma raha ja lisaks oleks meil kõigil võimalik näidata, kuidas nende ideed meile vastuvõetavad on.
Lihtne eestlane19. juuli 2018, 08:49
Sellise nimevahetuse ideega väljatulnud isik või isikud tuleks töölt lahti lasta. Kuidas nii loll saab olla, kui raha ei jätku isegi mingite seadmete ostmiseks või erakorraliste haigete abistamiseks. Järeleikult raha on ikka olemas. Häbi võiks olla!!!
ettepanek19. juuli 2018, 08:48
Tehku oma palga eest mida tahavad. Aga - nimelt oma palga eest.
õige19. juuli 2018, 09:49
Las Kadri ja Jüri möllavad, aga tõesti ainult oma, isikliku raha eest.
kust nad19. juuli 2018, 10:35
isiklikku raha saavad? palga ju neile maksame meie.
Kuidas19. juuli 2018, 11:45
Nende isiklik palk ju tuleb ka maksumaksja taskust. Aeg oleks seda kärpida.
mina arvan19. juuli 2018, 08:35
et härrad muutjad loodavad nimevahetusega tõsta loomulikult ka oma palka, tundub et 7700 (nii vist oli) jääb väheseks...
Korrupts19. juuli 2018, 09:06
Haigekassa endise juhi kuupalk oli 4400 €. Kui uus ärikas sellele kohale pandi, määras Ossinovski talle 8800! Lihtkodanike jaoks aga raha ei jätku?
Tiit Kirss19. juuli 2018, 09:47
kas lõpuks ikka veel aru ei saada, et valitsust JUHIB19. juuli 2018, 09:51
kui seda tegevust üldse juhtimiseks saab nimetada, juriidiliselt siiski Ratas. Kõik valitsemisega seonduv peaks alluma tema otsustus- või otsustamatuse võimele.
Tiiu19. juuli 2018, 08:16
Mis Eestimaal kùll toimub?
19. juuli 2018, 08:22
circus estooniat mõtled we? kas sa ei ole enda istekohaga rahul? või sai sul popcorn otsa?
lubamatu!19. juuli 2018, 08:13
Riigikontroll peab vahele astuma, selline raiskamine tuleb eos lõpetada! Jätke nimed muutmata, ei need uued nimed midagi paremaks tee...
no19. juuli 2018, 09:06
Rahvale küll mitte, aga Haigekassa seltskonnale annab jagamiseks kenasti taskusse.
ühest firmast teise üleminek19. juuli 2018, 09:54
on võrdne koondamisega ,millega kaasnevad OI OI millised tasud ja siis loomulikult uuele töökohale asumisega ,millega kaasneb uus ja veelgi uhkem tööleping unelmatesse küündivate karantiidega.
Tont teab19. juuli 2018, 07:46
Valdade liitmine juba maksis. Samas see raha loodetakse kuskilt tagasi hankida. Aga eks elame näeme.
Tõeleid19. juuli 2018, 08:08
Valdade liitmine maksis ja kulutused valdade ülalpidamiseks ,tänu suurenenud personalile ja 1,5 x suurematele palkadele tõusevad veelgi. Kas on keegi tähele pannud, et nt viie valla liitumisel oleks personalikulud vähenenud. Ei ole ju, on isegi korralikult tõusnud.Võim rahvast kaugemale , siis ei kuule seda hala.
Haige värk19. juuli 2018, 07:40
Neil kavalpeadel ikka jätkub ideid ,kuidas rahva raha enda tarbeks hankida. Betooni on juba piisavalt paigutatud, nüüd võiks ka nende asutustele midagi "Welcome to .. "taolist välja mõelda .Enda rahva jaoks niikuinii raha ei jätku, tuleks rikkaid haigeid ja töötuid sisse tooma hakata.
vada see on väärt isee19. juuli 2018, 08:09
toome rikkaid haigeid sisse , nendele leiame ka haiglakohad, aga las oma rahvas kasutab traditsioonilist ravi metsast ja põllult.
....19. juuli 2018, 06:41
Nimevahetus, või mitte, ju on töötuid palju.
Nagu19. juuli 2018, 06:08
päriselt mõtlete ka nii vä?
Kommentaar 19. juuli 2018, 04:21
Haigete töötute tervislik kassa!
ajurabandus19. juuli 2018, 01:51
siin rigis pidevalt kurdetakse, et riigieelarves raha ei jätku ei meditsiiniseadmete ega ravimite hüvitamiseks. Eriti rõhutakse inimlikule empaatiatundele, et tegelda korjanduste ja kogumistega ning kokku saada rahva käest summad erinevate kulukate seadmete ja ettevõtmiste jaoks. Mis riigis ma küll elan? Mis valitsus see on, kus miljonid lendavad mõttetute asjade teostamiseks? Samal ajal inimesed surevad vähki, sest riik ei suuda ravimeid kompenseerida, aga mingi tülgastav nimevahetus kaalub üles inimelud. Hullumeelsus! Ma ei imesta, et sellisest riigist rahvas lahkuda soovib ja edu neile kõigile uues inimväärses riigis.
...19. juuli 2018, 02:01
...ja palju nad maksma peavad et saaks mone vàlispoollase lapse presidendiks...?!??
Peaviga19. juuli 2018, 05:31
Lisaks lubatakse võõrpankadel 3 miljonit Eurot päevas meie raha Skandinaaviasse viia?Samas, on oma finantsasutused täitsa olemas.
Kõik välisärikatele müügiks!19. juuli 2018, 05:47
Praegused jamad tekitati poliitiliste valeotsuste tulemusena, mida nimetati reformideks! Nende üks autor oli ka võltsmärter Paet.
miks tekitati ??19. juuli 2018, 07:29
Tekitatakse ju pidevalt. Viimane sedalaadi raha loopimine oli ju Haldusreform, mis midagi ei lahendanud, peale selle, et võim viidi rahvast kaugemale, kulutatu auväärselt suur hulk maksumaksja raha ja ääremaad tühjenevad uue hooga.
Neid reforme ja nimevahetusi vaadates jääb kindel arusaam, et kuidagimoodi tuleb see Euroopas paberkandjale trükitud väärtusetu raha kuidagi kas legaliseerida või siis muul moel majanduskasvu suurenemist näitavasse ringlusse suruda. Rahva heaolu kasvuga siin ju pistmist ei ole.
Tiit Kirss19. juuli 2018, 07:26
Sotsiaalministeerium on juba paar aastat lollustega silma paistnud. Oma põhiülesandeisd see ministeerium küll ei täida- õigem oleks liita põllumajandusministeeriumiga.
Keskerakondlik valitsus oli alguses mis ta oli, aga nüüd on kogu see toompea klikk päris lolliks läinud ja see ei ole ainult kuumade ilmade tagajärg.
EH19. juuli 2018, 08:07
wäga kahju,et rahwas tahab sellisest -heaoluriigist-lahkuda,peaks hoopis wastupidi,taolised tarkust täis pead wastawasse asutusse toimetama
Maarika19. juuli 2018, 01:49
Üldiselt on ind kasvatatud sedasi,et austama peab inimesi kes TEENIVAD RAHA! Ükstaspuha mil moel nad teenivad,kuid-kellel on RAHA,need on austust väärt.Need,kellel raha EI OLE-need on näljarotid.Minul ei ole mingit austust selliste vastu. Kui ametnikud teenivad RAHA-järelikult on nad minu lugupidamise ära teeninud.Punkt.
19. juuli 2018, 04:35
Mõttetu19. juuli 2018, 07:50
sõge lehm päikesepiste vist saand
vastan...19. juuli 2018, 08:47
Need ametnikud ei teeni, vaid kasutavad meie raha (ja kurjasti kasutavad, s.t. raiskavad)
meelis19. juuli 2018, 10:18
siis pead brüssseli poole koogutama sealt tulevad rahavood.
19. juuli 2018, 11:12
rumalad vanemad sul siis !
Naeran19. juuli 2018, 01:49
Laginal... önneks kaugelt!!!Pullivennad ikka olete!!!,äkki paneks majanduse korda,, maksud laekuma ja altkàemaksud jm sihuke yldise pölu alla..., e. Lihtsalt muudaks inimeste suhtumist riiki jmuidugi kontroll juhtide yle!,edu!
jääb mulje19. juuli 2018, 07:33
et just keskerakond koogutab esimese valitsusparteina kõige agaramalt Brüsseli suunas.
Tegeldakse Brüsselilt pai nurumisega ja maksude tilu.liluga( tõstame siit , langetame sealt, aga kogumaks peab pidevalt suurenema). Pole ju teada, äkki on Brüssel lääniraha obrukit tõstnud.
oh,19. juuli 2018, 01:21
see nimevahetuse jutt oli juba ysna jahedate ilmade aegu.....seega see psyyhikahaire on tosisem kui ainult ilmadest tingitud
Tiit Kirss19. juuli 2018, 09:49
Realist19. juuli 2018, 01:10
1 miljon ei ole mingi raha riigile,kui rigieelarve on 11 miljardit. Kommiraha. 1 euro 11 000-st. Ja ülihea,lausa vaimustav idee! Nimevahetus oleks MEGA!!!
sadist19. juuli 2018, 07:38
11 miljardit! Sellest tuleb esmalt eraldadakaks osa , mis on konstandid. Esmalt seemis kulun ELi ja igatsugu organistasioonide liikmeksoleku maksudeks, riigi ametkonnale normaalse elu tagamisejs Teiseks see mis kulub haigekassa ja pensioni kuludeks. Nüüd siis ülejääv ,mida saab siia ,sinna tuulutada. See on aga vaid 10-15 %.
19. juuli 2018, 00:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lisaks19. juuli 2018, 05:52
Riigi 27-miljardiga võlgu juhtijad peab eriti suure kahju tekitamise vastutusele võtma!
kule, kule !19. juuli 2018, 07:39
haiglaid suletakse ju ka täna suure hoole ja armastusega .
19. juuli 2018, 00:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lapik19. juuli 2018, 07:42
Mõtle hästi järele ja hakkad ka ilmaelust aru saama kui sinule üldse on arusaamise võimet antud.
Reformi tagatuba ongi tänane Keskerakonna juhtkolmik ja esireffijad. Just see seltskond üritab koos ka kevadel uut valitsust moodusrada. Kevadeks vorbitakse valmis uued ja uhked maksud ,lastakse need ka käiku ja siis uus valitsus kurdab, et tahaks, aga ei saa neid enam langetada. Nii hakkab elu käima 2019 aastal.
loll täiesti19. juuli 2018, 00:44
Ma olen ka niiõelda vanamees ja krt küll mis saab siis kui ratas on neljjakandilime
Avaldada!19. juuli 2018, 00:37
Selliste "ideede" autorid tuleks nimepidi ajalehtedes avaldada.
TK19. juuli 2018, 07:38
Eelnõude infosüsteemis:
Eelnõu ja seletuskirja on koostanud Sotsiaalministeeriumi õigusosakonna õigusnõunik Lily
Mals
vada see on üks õige õigusnõunik19. juuli 2018, 08:14
just selliseid vajab tänane muutuv ja hooliv valitsust juhtiv juhterakond.
mis seal panna.19. juuli 2018, 07:43
soosijad pesitsevad ju keskerakonnas.
Taskulatele JÕULUTUNNEL19. juuli 2018, 00:30
Võimuparasiitlus võtab üha jultnumad jooned
Eesti võimuladviku tase19. juuli 2018, 00:28
Kui ajusid ei ole, siis pole ka midagi kaotada
ajuvaba19. juuli 2018, 00:25
Kahe asutuse nimevahetus väljendub hinnaliselt u 3x, kusjuures Pajot poogib odavamat, sest kallima kiitis reformierakond eelmistel valimistel programmiliselt heaks …
Tahaks öelda, et nii loII ei saa olla - aga ta ise tõestab, et saab!
Postimehe arhiivist .....töötukassa laiad haarded19. juuli 2018, 00:21
Kuidas hindate seda avalikkuse tähelepanu töötukassa 900 000-kroonisele meenehankele?
Avalikkuse tähelepanu on alati põhjendatud, ja kuna huvi on, tuleb lihtsalt seda hanget ja neid otsuseid põhjendada.
Mispärast töötukassa ostis siis nii palju meeneid?
Seal peab tegema päris täpselt vahet - ma ei ole päris nõus, et tegu on ainult meenetega. Nimekirjas on dokumendikaaned, pastakad, töötute meelespead... Põhjus oli puhtpragmaatiline - kuna me võtsime maikuus tööturuameti ülesanded üle ja selle töömahud on kordades suuremad kui väikse töötukassa puhul, siis selline vajadus tekkis. Seetõttu otsustasime sügisel, et teeme ühe suure riigihanke ja tellime kõike koos ja suuremas koguses. Ega me ei tellinud neid tarbeid mõneks päevaks, vaid ikka pikema aja peale.
Oleme kohustatud päris aktiivselt osalema ka erinevatel messidel ning seal on sellelaadseid asju vaja läinud. Sümboolikaga kontoritarbeid meil ei olnud - põhirõhk oli dokumendikaantel, mida meil polnud, samuti meelespead-helkurid-pastapliiatsid just messidele mõeldes.
Keegi pole mõtlemisvõimet kaotanud!!19. juuli 2018, 00:16
Saage üks kord aru. võimatu on kaotada seda mida sul olemas pole!!!
Aa19. juuli 2018, 00:16
juba aasta tagasi oli ju jutt, et töötukassal on kogunenud korralik reserv. arutati selle üle, et ehk tuleks töötuskindlustus maksu vähendada. paraku jäi see ära. arvati, et seda raha saab kusagil mujal arukal moel kasutada. too kord puudutati isegi haigekassa kehva rahalist seisu. aga näed nüüd leiti rahale ARUKAS kasutusviis- nime vahetus. kes küll on need geeniused kes selliste laus lollustega tegelevad.
Refi agent18. juuli 2018, 23:53
Töötukassa maksab ainult neljandikule töötutest, aga laekumiste summa aina suureneb. Paavel mõtles nüüd välja, kuidas näidata suuremaid kulusid, st. suurendatakse töötajate arvu ja vahetatakse nime.
Postimehe arhiiv19. juuli 2018, 00:20
Kuidas hindate seda avalikkuse tähelepanu töötukassa 900 000-kroonisele meenehankele?
Avalikkuse tähelepanu on alati põhjendatud, ja kuna huvi on, tuleb lihtsalt seda hanget ja neid otsuseid põhjendada.
Mispärast töötukassa ostis siis nii palju meeneid?
Seal peab tegema päris täpselt vahet - ma ei ole päris nõus, et tegu on ainult meenetega. Nimekirjas on dokumendikaaned, pastakad, töötute meelespead... Põhjus oli puhtpragmaatiline - kuna me võtsime maikuus tööturuameti ülesanded üle ja selle töömahud on kordades suuremad kui väikse töötukassa puhul, siis selline vajadus tekkis. Seetõttu otsustasime sügisel, et teeme ühe suure riigihanke ja tellime kõike koos ja suuremas koguses. Ega me ei tellinud neid tarbeid mõneks päevaks, vaid ikka pikema aja peale.
Oleme kohustatud päris aktiivselt osalema ka erinevatel messidel ning seal on sellelaadseid asju vaja läinud. Sümboolikaga kontoritarbeid meil ei olnud - põhirõhk oli dokumendikaantel, mida meil polnud, samuti meelespead-helkurid-pastapliiatsid just messidele mõeldes.
Mis...19. juuli 2018, 08:09
..kasu on mijonite eest nime muutus,kui sisu jääb samaks?Tundub,et riigil pole raha kuhugi panna,kui samas madala palgalised annetagu haiglatele,inimesed annetavad ravi vajajatele lastele,kui palju on meil lapsi,kes ei saa päeval sooja toitugi jne.Nüüd siis mingi nime muutusele miljoneid,mis toimub meie riigis ja lubatakse....?
nonoh18. juuli 2018, 23:45
mõni nimevahetus oli reformierakonna enda programmiline punkt - nüüd siis täielik populism - pange see kahenaisepidaja lühema keti otsa - kui teaks, kumb tema naistest peaks talle aeg-ajalt ütlema, et kasutagu võimalust vait olla!
juga18. juuli 2018, 23:44
Edaspidi paluks nimeliselt teada, kes ja kust erakonnast selliseid lollusi genereerib. Oleks jälle vähe lihtsam valida.
kassa18. juuli 2018, 23:41
liitke need tulevased kassad kokku ehk koondage kokku siis oleks asjal jumet.Töö tehakse kindlalt ühe kassa personaliga,siis oleks väljaminekul mõtet.Küsimus,kas riigihange on tehtud nimevahetustele?kas mingi oma jope on reklaamifirma teinud?
Eda18. juuli 2018, 23:38
Ainult tänu FANTASTILISTELE ja tublidele riigiametnikele riik püsibki ja ARENEB! Maani kummardus teile,ametnikud!!!
Naaskel18. juuli 2018, 23:38
Nalja teete või? Kui tööga ei saa hakkama tuleb töötajad lahti lasta, mitte nime vahetada. Nimi ei muuda ja midagi kui sisu mäda. Raha pole ei insuliinipumpade jaoks, ravimiteks, rääkimata uute vähiravimite jaoks. Samas tõstetakse endal palkasid, laristatakse raha nimevahetusele, makstakse kuritegelikult topeltarveid ortooside ja jumal teab mis nahakliinikutele ise seda eitades. Küll ja küll pealtnägijas olnud. Et võtame veel mis võtta annab, nagu nii läheb põhja, nii või?
häbi võiks olla, 18. juuli 2018, 23:37
Just sinu enda partei tegi eestist ettevõtetele maksuvaba paradiisi erinevalt Lätist Leedust ja teistest normaalsetest riikidest. Kui palju hargmaised välisettevõtted maksavad Eesti riigikassasse, midagi ei maksa, makstakse emafirma riigikassasse, pardirallit võid teha aga valijaid enam selle poliitikaga ei saa . Olgu või vanajumal ise pääpugar parteis.
Terve Mõistus18. juuli 2018, 23:22
Ma olen küll nimevahetusega nõus! Aga raha selleks korjaku nad kokku annetustega. Nii, nagu vähki põdevad inimesed, kellele haigekassa on kriipsu peale tõmmanud, peavad annetuste abil oma ravikulud kokku saama.
Pärgala päralt18. juuli 2018, 23:41
Kas seda riiki keegi ka enam juhib või liugleb päris omasoodu, et selliseid jamasid on võimalik rahva rahaga korda saata ?
Kalev18. juuli 2018, 23:07
Töötu haige pank peaks olema!
Kalev18. juuli 2018, 23:05
Tulevad koondamistasud ja toolivahetussoodustused ka!
Kalev18. juuli 2018, 23:04
Riigikogu nimi võiks olla pearahakassa!
Päriselt?18. juuli 2018, 22:41
miks mitte ?18. juuli 2018, 23:06
ega selles paigas ole raha puudust.
Kui vaja, annetame mõned miljonid.
Kasvõi taara anname
Toivo18. juuli 2018, 22:39
Nimede vahetamisele eraldada 2% SKP-st Kohe valin sellise lolli Riigikokku.
Tädi Maali18. juuli 2018, 22:20
Kurat,tahaks kisendada. Kuidas küll maksumaksja raha kanditakse..
Tõeleid18. juuli 2018, 23:36
Maali ära torise. Usu keskerakond hoolib ka sinust. Sina aga ole kevadel varmas neid valima.
kordki paetil õigus18. juuli 2018, 22:12
nime muutus ei anna midagi kui sisu sama. aga selline summa, seda saab teha vaid IoIIidemaal ehk meil.
see nimevahetus18. juuli 2018, 22:44
ikka selleks, et saaks teatud summad kõrvale kantida kui seda juba tehtud ei ole ja üritatakse seda nime muutmise teel varjata.
.........18. juuli 2018, 22:12
Kahju, kui haigekassa juhid peast sandid ja kohest ravi ei saa. Eks ma pean oma liigeseoperatsiooni veel mõne aasta ootama et haigekassa ja muud ajuhiiglased ikka " tasemel ja juhtivatel " kohtadel edasi püsiksid.
see18. juuli 2018, 22:09
on ju kesikute valimisraha korjandus, mitte mingi vajaduse järgi raha kulutamine
ei siuksesse paika kesikuid pesitsema lubata18. juuli 2018, 23:09
sehendne oo iki hoolitsevate oma.
Tüüpiline riigiametniku mõtlemine18. juuli 2018, 22:05
Sellepärast, et sellised ametnikud töötavad meie riigis ei jõua Eesti kunagi arenenud riikide hulka. Sellise idee välja toonud ametnikud peaks koheselt vallandama ja avalikku häbiposti panema. Küll on mõnus raisata rahva raha, kas oma rahaga kah selliseid totrusi teeks.
Ametnik on A ja O18. juuli 2018, 23:10
ja maksumaksjaid peab koorima, Ametnik on selle jaoks ilma treitud
mõte18. juuli 2018, 22:01
praegused nimed nagu veel on mingi sisuga - haigekassa, haige on isik. Aga tervisekassa? Tervis on küll tore asi, aga kuidagi abstraktne. Pealegi kui mul see tervis olemas, siis ma ju ei tahagi neilt mingit abi.
Samuti - mis imelik väljend töökassa? Absurd kogu see värk.
Aga nagu öeldakse: Sinu raha eest ei ole mulle miski liiga kallis
haigekassa ja töötukassa18. juuli 2018, 21:52
juhttolad astuge tagasi!reformi paet aga ise ka mälukaotuses kibe käsi!
Taat18. juuli 2018, 21:50
Lõpetage see jama ära! Peaminister Ratas,kui Sa vähegi mees oled,siis pane sellele hullusele veto!
Vana18. juuli 2018, 22:43
Täiesti nõus, Nimevahetusel puudub mõte ja sisu. Võib-olla ei anna mõnele rahu, et näiteks Eesti Telefon muutus Elioniks ja see omakorda Teliaks aga siin on arvatavasti suured rahad taga ettevõtte tulumaksuga seoses? Aga Haigekassa > Tervisekassa - lubage naerda, see on lihtsalt rumal.
nuu,miks nutate,kui Tõbine Kassa18. juuli 2018, 23:12
saab Terrrvisekassaks. Nimi ilus, raha ilus ja omad jälle natuke toetatud.
Ratas paneks18. juuli 2018, 23:38
aga ei julge. Äkki tõmbavad tooli alt. Selline kokkumine aga ajaks juba hirmsamasti nutma.
Ta ise19. juuli 2018, 09:34
usub alles muinasjutte.
juku18. juuli 2018, 21:42
Vahetagu terviseks, kuid ainult oma rahadega. Minu ja teiste maksumaksjate raha ärgu selliste lolluste peale kül kulutagu.
to Juku18. juuli 2018, 22:59
Kas sa tõesti mõtled, et keegi tuleb sinuga arutlema, kas seda kõike tehakse sinu või minu raha eest? Nagunii on see meie raha, mida heldelt pillutakse iga ebanormaalse mõttevälgatuse ajel.Paistab, et tõesti mõningatel tegelastel pole peale lolluste mitte midagi teha.
Peter (end. Peeter)18. juuli 2018, 21:36
Kahe käega poolt. Lisaks nimevahetustele toob see kaasa uued töölepingud koos priskemate palganumbrite ja lisatasudega samuti kulub paar milli nännile (pastakas ja muu pahn). Igatahes - ideel on jumet.
no nii18. juuli 2018, 21:35
on vaja kellegi taskuid täita
Shoppamaaaa!!!!18. juuli 2018, 21:13
Paneks teise milli uute pastakate peale!
aga18. juuli 2018, 22:08
peab tellima uue logo, logopaberid- ümbrikud jne.
Jol18. juuli 2018, 20:59
kas on vaja annetada ?18. juuli 2018, 21:34
aitame enda eest hoolitsejaid
laristamine18. juuli 2018, 20:54
on muutunud üle piiri koledaks. pange piir peale.
e.18. juuli 2018, 20:53
Uudis kõlas täna raadiost nagu Rohke Debelaki libauudis. Rahvas, ärge aga selle õnge minge, et reformierakonda tervemõistuslikuks hakkate pidama. Valimised lähenevad. Võidelda haigekassa nimevahetuse vastu ei maksa reformikatele midagi. Railbaltic, multikulti ülistamine jmt. jäävad ju nende programmi alles.
siga18. juuli 2018, 20:49
Suitsu, viina või kulla eest saab tervisekassast tervist osta ja töökassast tööd.
Eda18. juuli 2018, 20:47
Inetu on endisel ametnikul ametnikke kritiseerida! Ametnikud on meil tublid,mina igastahes austan Eesti riigiametnikke. Mina tühise inimesena olen eikeegi nende kõrval ja kui mul mingi palve on neile,siis lähengi alandlikult ja PALUN, kui vaja,siis nutan ja maoli maas. Nii peabki,sest nemad on meist kõrgemale seatud Jumala poolt. Lihtrahvas peab alandlik ja tänulik olema. Ning ärge otsige irooniat mu sõnadest,nii lihtsalt ON! Eesti rahvas on kaotanud igasugu au ja häbitunde,pidevalt vingudes😢😢😢
ˇMaarika18. juuli 2018, 21:35
Õige Eda! Mina viskun ka alati maoli maha ametnike ees. Ja kui vaja siis ka selili.Teen kõike,aga tavaliselt saan ka abi!
Ametnik18. juuli 2018, 21:54
Aitäh,et te olemas olete Eda ja Maarika! Tänu teiesugustele tasub seda rasket ja tänamatut tööd üldse teha.
AS EV OSANIK18. juuli 2018, 22:47
Kas kohvitassi tõstmine on nii raske töö?
Ametnik18. juuli 2018, 22:51
Sellise näruse palga eest-on küll. Tahaks ikka lugupidamist ja muud meelehead tänamatult rahvalt ka,vastasel juhul pole seda tööd mõtetki teha.
Ametnik18. juuli 2018, 23:07
Meid,riigiametnikke tuleb austada,sest me oleme stabiilsed geeniused. Geniaalsemad kui nii mõnigi suurriigi president!
Edakene!18. juuli 2018, 23:08
Kas su jutt on nali või mõtledki nii? Kas sul kuidagi süda pahaks ei läinud? Katsu aru saada, et nimedevahetus ei tee kellegi elu lustlikumaks. Proovi näiteks oma nime vahetada ja vaata mis siis muutub paremaks. Igasuguste lollustega ei pea alati rohelist tuld näitama.
mina19. juuli 2018, 10:20
usun et see on peen huumor, peenhäälestus. Mulle igatahes see kommentaar meeldis.
Haigekassa on parasiit18. juuli 2018, 20:44
Need muidusööjad raiskavad mõttetult haigete ravimiseks määratud raha.
samas18. juuli 2018, 20:33
Kui neid inimesi hullumajja ei pandud , kes Pärnumaal haldusreformi tegid , siis see haigekass nime muutmine on ju köömes. Muidugi muutuvad koos nimega ka palganumbrid ja ehk lisandub ka mõni tuttav töötahtja .
Kersti18. juuli 2018, 20:32
Haigekassal seda pappi ju tohutult,sest kel vähegi tõsisem haigus siis eestis pole kellegi poole pöörduda kui raha pole.Kõik mis haigekassale laekub jääb kulutamata.
Loomulikult jääb kulutamata,18. juuli 2018, 23:16
sest see kulub ju endile ära. Seal ju palk mõnel suurem, kui ministril. Tehke aga jah tervisekassad ja mis see teine oli, meil ju nagunii haigeid pole, kuigi arsti juurde on ka nendel "tervetel" pooleaastased järjekorrad. Jõudu uute nimede väljamõtlemisel!
Kägu18. juuli 2018, 20:32
See ületab juba kõik piirid. Kui see nüüd läbi surutakse siis see on kohutav. Haigekassal pole haigete jaoks raha aga sellise jama jaoks on raha ?????
Paet,18. juuli 2018, 20:31
Algata petitsioon nimevahetuse vastu - ärgem laskem sellisel asjal teoks saada!
meh18. juuli 2018, 20:30
Varsti valimised, iga vorstitoode hakkab nüüd ilusaid sõnu seadma.
18. juuli 2018, 20:29
Kaisin arsti juures ja on vaja operatsiooni teha .Arst ütles et ei ole haigekassal raha .Makske ise. Aga nüüd hakkavad nime vahetama. Kuhu me jõudnud olema. Need mehed võtke kull kohalt maha.
esma kommenterija18. juuli 2018, 20:26
AITÄHH Urmas Paet....väga riigimehelik ja inimlik.
VELLO18. juuli 2018, 20:14
Nimevahetus on loomulik ja vältimatu.Ajaga tuleb lihtsalt sammu käia,kes seda ei mõista ja on vast on lihtsalt harimatta inimesed.
pealegi pole 850 000 mingi suur summa.
pseudoprobleem ajakirjanikkel et keskkerakondale vasta seista.
HÄBI
harimatu18. juuli 2018, 20:21
Endal nii palju kirjavigu mõnes lauses. Siis ei tohiks teisi arvutada. Tõesti häbi!!!
VELLO18. juuli 2018, 20:50
mull oli kirjatehnikka koolis 5
VELLO18. juuli 2018, 20:57
armas vello18. juuli 2018, 21:22
kirjutatud tekstist tuleks aru saada !
kasvõi 3.klassi tasemel .
Pole ju palju soovitud ?
Siku19. juuli 2018, 08:36
Kirjatehnika ja õigekiri on kaks täiesti erinevat asja.
Pakun18. juuli 2018, 20:21
lihtsat lahendust: haige ja kassa lahkukirjutatuna, vägagi sobiv ja vastab tänasele reaalsusele...
18. juuli 2018, 20:21
häbi raharaiskajaile ja VELLO-le , kui väga rumalale kommijale.
August18. juuli 2018, 20:26
Ilmselge hoolimise järgmine samm.
Mida varem see uuenev erakond võimu juurest minema saab lükatud, seda parem eestlastele. Keskerakonna ladvikus on juhtmed kokku jooksnud.
oh,19. juuli 2018, 01:29
isake pekseti minema.....nyyd latsekestel tore omapead lolli mangida
Tuuletõmbus18. juuli 2018, 20:35
Ma ep saa aru,et inimene (tõenäoliselt) ei taipa, et kõik see jama on mõeldud ametnike palkade tõstmiseks.Kui loete artiklit või kommentaari, jälgige asja veel nädalapäevad, ja kraaksuge siis.
18. juuli 2018, 20:36
Pöördudes Tervisekassa ja Töökassa poole saad nii tervise kui ka töö ühe hoobiga.
Kas Vello teeb18. juuli 2018, 23:20
nimelt neid kirjavigu või ongi tubakas?
19. juuli 2018, 09:30
Eks ta paistab ikka niisama ironiseerivat.
Miks18. juuli 2018, 20:14
Meil midagi ei muutu? Kuna me suhtleme kommentaarides!
19. juuli 2018, 09:27
Kommentaarides suheldes maandame oma raevu ja pingeid aga seda ei loe need rahvavaenlased, kelle vastu meie, kommenteerijad, häält tõstame. Neil on paremat lugemist. Pangaarved, palgaleht jms.
Enn18. juuli 2018, 20:10
Häbi raharaiskajatele! Asutagu nad ometi ükskord asutus, mis haigetele hädavajalikud ravimid Eestisse [soovitatavalt ühiselt koos Läti ja Leeduga] sisse toob ja mõistliku juurdehindlusega ja fikseeritud hinnaga apteekidesse müüki saadab.
Titt18. juuli 2018, 20:27
Valitsust juhib keskerakond ja tema otsustab, milline ettepanek riigis ellu rakendada ja milline mitte.
Kuhu18. juuli 2018, 20:10
siis seekord raha kanditakse?
kilekottidesse vist sedakorda ei lähe18. juuli 2018, 20:29
mahutatakse mõnda sigalasse.
18. juuli 2018, 20:10
Sama asi Omnivaga. Miks ei oleks võinud edasi olla Eesti Post? Omniva kõlab, nagu oleks tegu vene postiasutusega. Ja Circle K! Nagu tsirkus Barcelona! Statoil oli täitsa suupärane ju. No vähemalt ei kulutatud sellega Eesti riigi raha, aga eks kliendid peavad mingil moel selle totruse kinni maksma ikkagi.
eva18. juuli 2018, 20:08
Ehk kasutaks talupojatarkust - ei ole oluline, mis värvi on kass, peaasi, et ta hiiri püüab.
vana kesik18. juuli 2018, 20:31
ei sobi ju HAIGE KASSA, no ei sobi. Kui on ikka TERVE KASSA, siis muutub inimene juba nimest kuuldes terveks ja raha saab mõneks paremaks asjaks kulutada.
6918. juuli 2018, 20:08
Tõeliselt HAIGE Haigekassa, mis mõte sel nimevahetusel on, see raha anda abivajavatele haigetele, arstimid on kallid ja on ka selliseid mida Haigekassa ei kompenseeri.
Siku19. juuli 2018, 08:33
Aga seda nad vast proovivadki nimevahetusega öelda, et haigel inimesel nende juurde asja pole...
joh 18. juuli 2018, 20:02
Vanasti öeldi: Annab Jumal ameti, annab ka mõistuse. Nüüd peab ütlema: Annab Jumal ameti, võtab viimase mõistuseraasugi.
Jauram18. juuli 2018, 20:01
Nende nimemuutmise soovijate ravi tuleb odavan, kui nime- vahetus ja pealegi loodame, et saame nad terveks ravitud, odavamalt ! Haiguse järelmõjude korvamiseks tuleks nad igaveseks sellest tööst kõrvaldada ....!
täpselt18. juuli 2018, 20:05
mõtlen ka ja ei suuda välja mõelda, kuidas saaks saamatud poliitikud pudrukausi juurest eemal hoida!
Juulius 18. juuli 2018, 20:00
Sotsiaalministeeriumis kirjutatud eelnõu seletuskiri ütleb, et "haigekassa viimase paari aasta tegevused on suuremas ulatuses suunatud personaalsema ja inimlikuma suhtluse poole, kirjutas ERRi uudisteporteel. Seda "eesmärgiga aidata igat inimest igas tervisega seotud küsimuses."
Kas see "inimlik suhtumine " väljendub selles, et vähihaiged saavad abi korjandusest ja abivajajale öeldakse näkku, et ta pole kõlblik ravi saama? Häbi, see raha tuleks kulutada haigete raviks.
6918. juuli 2018, 20:12
10 plussi sellele kommentaarile, veel on ettepanek, las teevad ise korjanduse ja mingi "tunneli", südantlõhestava programmiga, haledate laulude ja videotega nimevahetuseks.
kuumarabandus18. juuli 2018, 19:55
või ajuvähk neil seal? haiged aga paluvad abi, et oma ravi rahastada. selleks seda megapalgaga tüüpi sinna ette vaja oligi?
Eino Taruk18. juuli 2018, 19:53
Mõni humorist saaks sellest sketši, kusjuures muuta tuleks vähe.
Hunt18. juuli 2018, 19:53
Vihkan refikaid, aga antud situatsioonis olen Paetiga nõus ja tõesti hakka või refikaid taga igatsema, sest kesk teeb ühe lolluse teise järel, kõigepealt see absurdne tasuta bussisõit, kus näiteks lääne-virus tasuta sõita ei saa, isegi invaliid mitte, ning nüüd lmigi mill nimevahetusele....segased.
TV18. juuli 2018, 19:49
Palun peatage see rumalus!
muutke nime18. juuli 2018, 19:56
oma raha eest, mitte rahva raha eest. haige kassa jääbki haigeks kassaks. jaburdus. siit riigist peavad inimesed lahkuma, sest otsustajad on segi läinud. Hr. Toivo Tänavsuu kogub vähihaigetele euro kaupa raha ja siin lihtsalt laristatakse mõtlematult.
random 18. juuli 2018, 22:56
Eks ta on nõme, oled suve üritusel ja viid mõtted eemale kõigest. Siis tullakse kerjama raha. Kahju et nii peabki raha taga ajama. Tagant ettepoole asjade käik siin riigis.
MELL18. juuli 2018, 19:49
KUSKIL MUJAL MINNAKSE TÄNAVATELE
18. juuli 2018, 19:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. juuli 2018, 19:58
venemaa ongi ju kogu maailma vaenlane,mida veel õhutada.
Imelik küll, kuid18. juuli 2018, 23:33
kas vahel ei tundu, et me kutsume ise endile kurja kaela?
mõtlesin ka, et kui 18. juuli 2018, 20:01
Paet poleks opositsioonis,kas siis ka vastu oleks.Mäletame ju reffide aega veel küll, aga muidu on tal õigus.
Maamees18. juuli 2018, 19:45
See on lihtsalt nende ametnike idee, kes oma olemasolu peavad pingsalt tõeatama.
Jah,19. juuli 2018, 09:18
muud nende ajudeta peakolu ju välja ei suuda mõelda, et oma olemasolu tõestada!
Qwert18. juuli 2018, 19:45
Kus on prokuratuur? Selle va nimevahetusega tahetakse ju Eestile väga suurt majanduslikku kahju teha. Süüdlased vaja vastutusele võtta, (ja kui vaja, s eina äärde häbenema panna).
joh18. juuli 2018, 20:06
Ei looda neiltki midagi muud peale nimevahetuse planeerimise.
tartust18. juuli 2018, 19:43
tahaks teada ministri arvamust. oma haldusalasse kuuluva asutuse juhist võiks ikka hoolida. mõtlemisvõime kaotanud inimese peaks ravile suunama ja hiljem kergemale tööle. küll need nõustajad ja juhtumikorraldajad midagi ikka leiavad. näete nüüd, kaugelt vaadates paistavad asjad selgemalt, kui siin konnatiigis.
Aristoteles18. juuli 2018, 19:41
Siin on môtlemisainet maksumaksjale. Kas lurjuste-kurjategijate ülalpidamine ei ole mitte kuriteos osalemine?
seepärast18. juuli 2018, 19:58
tööle tulevad inimesed küsivad, et kas mustalt ei saaks palka.
Matvei Murakas18. juuli 2018, 19:33
Sellised mehed on küll päikesepiste või kuumarabanduse mõjul nii haiget juttu suust välja ajanud.Las hakkavad kahekesi-Laane ja Paavel- parem Pirita rannas annetusi koguma.
Rnx18. juuli 2018, 19:33
Miljon nimevahetuse eest? Kukkus keegi kuskil?! Pärast sellist uudist kaob igasugune maksude maksmise isu ära. Kes see lammas sellise ideega välja tuli? Nimevahetusega kaasneb sõbralikum suhtumine ja bla-bla. Ei noh....Id.ik.as.
üks koht,18. juuli 2018, 19:31
kus ma Paetiga nõus olen
Ei ja veelkord EI18. juuli 2018, 19:27
See lauslollus tuleb keelata! Või siis pangu kogumiskastid kaela ja keskutesse ja üritustele kerjama. Ah ja, Jõulutunnel on ka tulemas. Keegi peaks neile ütlema legendaarse lause, et raha ei ole!
jaa18. juuli 2018, 19:20
Töötukassa on väheke andekam oma nimevalikus kui haigekassa, tema võiks nimeks võtta tervekassa ja nimevahetus võiks minna maksma oma 20 korda kallimaks esialgselt plaanitust, siis on ikka asjal jumet.
Inimese kaitse18. juuli 2018, 19:32
kokku liites parem nimi !! inimese kaitse!! looma kaitse ja taimekaitse on
Liisu18. juuli 2018, 19:13
Urmas Paedil on tõesti õigus, eestimaa kuum suvi on tõesti kellegi ajud pehmeks ajand.Jagage see miljon haigetele ja arvan et just lastele, nemad on me tulevik, jagage rahad neile kes seda vajavad, kas või lastele suvelaagri rahaks, sest suvelaagrid lastele on ikka röögatu hinnag, 230-250 euri nädal, on ikka hinnad, aga on lapsevanemaid kes ei saa oma lapsi laagrisse panna, ei jätku raha ja kas tüesti peame saatma 8-10 aastase lapse tääle et raha teenida, jah see Eesti elu on küll jumala jabur, paneme vallad kokku, aga vallas ikka sama palju ja rohkemgi veel töötajaid, kui oli avanas viies kokku, ja me räägime Eestimaa ilusast tulevikust, no kust otsast, see virelemine ja kehv elatustase enamusest eesti rahvast, see kestab aina edasi.Kurb.
Kroko18. juuli 2018, 19:12
Mis sellel riigil viga on...krt see on ju õudne...
küsige18. juuli 2018, 20:01
jaana toomilt kommentaari.
Jr18. juuli 2018, 19:03
Töökassa on tervisekassa ja Haigekassa on Töötukassa.
to Jr19. juuli 2018, 00:08
sul ongi õigus. meie töötukassa teeb ju s a n d i d ja v i g a s ed ka terveks, töövõimetud käivad sealt korra läbi ja kohe terved või siis töövõimetus protsent poole võrra vähenenud. nii et töötukassa tuleb nimetada tervisekassaks. miks ei vasta reeglistikule
Haigla -19. juuli 2018, 08:58
865 000 eurot!!!18. juuli 2018, 19:02
Rain Laane on tõesti kuumarabanduse saanud või priskest palgast kummi e. priskeks söönud, einoh haigekassa on riik riigisEesti kodanike haiguste raviks teeme aga korjandusi, vähihaigete ja muude raskete haiguste raviks haigekassal raha ei ole, aga nime vahetuseks kohe 865 000 eurot on olemas. Juhhei!!!
poole aasta pärast on jõulutunnel,18. juuli 2018, 20:02
küll me 5.- € viisi taas kogume haigetele lastele.
Marta19. juuli 2018, 09:23
Eks härdusest ju ikka inimesed annetavad. Ei tea, kas haigekassa juhataja ka midagi annetanud on oma priskest palgast haigetele?