Kommentaar

Vastukaja | Saamatuid autojuhte kehtivate seadustega ümber ei kasvata (35)

LISA KOMMENTAAR

juht22. juuli 2018, 19:27
jätkeautojuhid rahule !tegelege maksurahadega mis nordea rotti lasi 1
julm inimene21. juuli 2018, 23:22
karm karistus täidab ainult laristajat riigi rahakotti, koolitusi tuleb läbida ja õppida
arvan21. juuli 2018, 22:52
et väljaande modeon kreeka pähkliga ajukääbikust tibi
olen lugenud21. juuli 2018, 22:37
lääne indiast põhja hiinani on kaarega 4 miljardit inimest peaaegu
Kõik sõidavad, meie turistid ka ja avariisid ei näe eriti seal segasummas
Äkki mõneltuhandel meeie asjapulgal on sealt õppida
Jätke töötukassa ja lätti viidav rahauurimine, mis oli vana Ossinovski päästeks, jätke see uurima ja saatke need sinna kagu aasiasse õppima ja liiklus paraneb
Vanasti lõhkusid käekell-vene oma puid ja kell töötas, lõhkuge nüüd nutiseadmed käe peal
Mida suurem peenhäälestus, seda halvem tulemus
maamees21. juuli 2018, 12:31
riik ei tahagi,et asi paraneks,trahvi raha julaekub
Ingu21. juuli 2018, 11:46
Tavakodanik räägib seni kuni teda hakkatakse tagant võtma.
Ja ma ei saa aru. Mis värk selle Tallinn-Tartuga on. Hoidke vahed sees ja ärge kiirendage kui keegi sõidab mööda.
Ingule21. juuli 2018, 22:03
Kui 90 ala sõidetakse 95 - ga ei hakka niikuinii mööda sõitma. Mina vähemalt. Aga enamus sõidab mööda ja siis jäävad ette töllerdama?! Peas mingi viga arvatavasti neil.
Arts21. juuli 2018, 11:31
Ei hakka sinu pärast maailm teistpidi ringi käima. Mõistan su pahameelt kuid tuleb vaadata asju ka laiemas pildis.
jama21. juuli 2018, 11:16
Probleem on seadusetuses. Ärge viidake LS jaseejärel KarS. On olemas kohe üks tüüp inimesi, umbes nagu mees ja naine ja siis veel mingi tõug, kes keeldub teadlikult LS täitmast, so pargingi kinni ainsa kinnistule viiva tee ja mind ei huvita, et Päästeameti masin, kiirabi jne läbi ei mahu. Ja poliisionud laiutavad käsi: rahatrahv. Tegelikult tuleks mõneks ajaks tühistada tervisetõend, sest ilmselgelt ei suuda too autojuht enda ümbritsevat keskkonda tajuda normaalselt. Politseionud ütlevad sellise teema peale: neil pole seaduslikku alust (aga auto erakorralisele tehnilisele ülevaatusele saavad saata, juhti mitte), aega, ressursse.
Autoril on muidugi õigus pahane olla, siin ei vaidle vastu.20. juuli 2018, 22:12
Kuid mis karistuse karmistamisest ta siin sonib? "Humanistlikus ühiskonnas on surmanuhtlus teatavasti keelatud. Kui ta aga mõtleb, need trahvitariifid veelgi tõsta, siis mis kasu sellest? Kõigepealt üritagu selle "bomzi" käest enda tervisekahjustused ktte saada, kuigi jah see on kindlustuse rida. Kui aga õnnestub sellelt "töötult" prügik0IIilt sentki kätte saada siis alles mõelgu mis tolku sest suurest trahvist sellisele on, olgu see summa või million.
to autoril on muidugi....21. juuli 2018, 09:15
ma pole nagu tähele pannud, et liikluses sõidavad prügikollid, enamasti kihutavad bmw ikka.
Aga need BMWga22. juuli 2018, 11:26
kihutajad ongi sageli varatud ja töötud prügikoIiid. Sa siis ei teadnud või? ;)
Jälle20. juuli 2018, 21:48
arvatakse, et karistuste karmistamine on võlukepike ning probleemid lahenevad. Probleem on inimeses ja tema vastutustundes ehk viimase puudumises. Kõik saab alguse kodusest kasvatusest ja vanemate eeskujust ning suured trahvid seda ei muuda.
k21. juuli 2018, 00:51
Ega süüdimatut inimest ei olegi vaja muuta. Vaja on teha nii, et ta ei saaks autot juhtida.
Naiivik20. juuli 2018, 21:09
Korduvalt tõestatud, et karistuse karmus ei toimi, vanasti oli vähemalt korduva tapmise eest võška aga ikka tapeti. Meil mitmed liiklustrahvid suuremad kui 3..5 korda suurema sissetulekuga riikides, abi sellest ei miskit, trahvid on tehtud riigikassa täitmise vahendiks. Kui nuti näppimine välja arvata, siis muus osas teeb maanteeamet ise liiklust närvilisemaks, ise nimetab küll seda liikluse rahustamiseks aga see pole esimene kord, kus ametnik asju reaalsest elust teisiti nimetab. Kõik viimase kümnendi teeremondid on tähendanud lõiguti piirkiiruse alandamist ja möödasõidualade vähendamist igasugu vöödistatud ja postistatud alade suurendamise arvelt. Kuigi möödasõit pole kohustuslik manööver, siis üritavad osad rongi surutuist hiljem siiski meeleheitlikult "vabasse vette" pääseda, ahendadatud võimaluste tõttu tuleb seda kiiremini ja riskantsemalt teha. Kehv suveilm seenevihmaga pärsib seda närvilisust, tänavused kolm kuud rannailma vastupidi, panevad rahva rohkem ja bravuurikamalt liikuma. Muideks, mitmeski riigis pakutakse artikli autori vanuses kodanikele juhiloast loobumisel tasuta ühistranspordi kasutamise õigust..
kuhu krt teil kiire on?20. juuli 2018, 23:38
Kas nii väga igatsete pilve peale sõudma, et igal võimalikul juhul vaja mööda ja ette sõita? Ka tänane avarii milles sai kannatada kiirabi masin koos brigaadi ja patsiendiga on tulemus sellest, et ei hoolita teistest, vaid ainult mina ja muudkui vajutan gaasipedaali. Teisi lihtsalt ei eksisteeri sellistele kui seda oli see piruka juht. Karistusi saab karmistada selle astmeni välja, et su kodu ja viimane veering läheb su lolluste kinni maksmisele ja nende puudumisel lähed kenasti kinnismajja seniks kuni oled kõik kulkud tasunud. ka kinnismaja kulud.
Kui20. juuli 2018, 20:48
kaua ja,miks neid kommentaare modereerida kavatsetakse,mis taunivad liikluses uimerdamist ja mõistusevastaselt sõitmist?
palun selgitust20. juuli 2018, 23:43
mida mõtlete uimerdamise all? kas seda, et sõidetaks 85-89 km/h?
Mõtlen21. juuli 2018, 10:03
seda kui linnas,kus on reeglina piirkiiruseks 50km tunnis-venitakse 30-40ga.See näitab,et juht ei arvesta absoluutselt teiste liiklejatega.
Tölpa22. juuli 2018, 09:46
Võrus täitsa tavaline, et uimerdatakse 30-ga keset teed.
kuutõbine22. juuli 2018, 10:22
Võrus polegi teid. Kübaramoor lasi seal höövliga natuke kruusa laiali lükata ja nii ongi jäänud. Üle 20 sõitmine on auto lõhkumine
Mati20. juuli 2018, 20:31
Mitte ükski riik pole suutnud tõestada, et just karmimad karistused hoiavad kuritegevust ära või kasvatavad inimest ümber. Näide: USA-s on väga karmid karistused, kuid kuritegevus on ikka väga suur.
Pätluse20. juuli 2018, 20:15
varjumine isikuandmete kaitse taha ületab talutavuse piiri. Aitaks korduvate rikkujate (selleks kehtestada punktisüsteem) avalikustamine koos karmi materiaalse karistusega,
Teedel-tänavatel tuleb taastada tegelikult töötavad liikluspatrullid koos tehniliste vahenditega. Raha selleks saaks avastatud rikkumistelt laekunud trahvidest.
sohver20. juuli 2018, 19:53
Rahatrahv ei mõju,tuleb saata uuesti eksamile ja see ei ole mitte lihtne toiming!
paljud pole autokoolis käinud20. juuli 2018, 18:39
trahv ei aita, eksam on liiklus kontroll.
Nice 20. juuli 2018, 18:27
Ilus Cadillac fotol.Kindlasti mõni miljonär sõidab.
Autojuht 20. juuli 2018, 18:25
Äkki keegi räägiks ka seda, et kes see õige autojuht on siis? Kas see kes neljarealisel maanteel liigub 100kmh välimises reas ja takistab liiklust? Kas see kes jääb ennem igat sebrat igaks juhuks seisma? Minu koduteel on ntx lubatud 90 aga enamus sõidab 70ga edasi kuna keegi ei tea mida tähendab valge märk kolme musta joonega. Aga seaduse silmis on selline uimakoll eeskujulik. Kui takistajad ei kao siis ei kao ka vastassuunda kaldujad ja närvilised sõelujad!
Jutt20. juuli 2018, 18:43
jumala õige!Mindki vihastavad pidevalt igasugused uimajad,kes liiguvad linnas(Viljandis)30-40km tunnis ja ei saa üldse aru,et nad midagi valesti teevad.Teine asi ,mida nii mõnedki juhid uneski pole näinud,on auto paiknemine teel.Vasakule pööravad sellised sõidutee keskelt,mitte vasakult,võimalikult telgjoone lähedalt.Kui vastutulevaid autosid on hulgem,tekitab selline ,,liikleja" korraliku ummiku,sest paremalt ju mööda ei saa.Iga ringristmiku ees jäävad seisma ja vahivad ,,hoolikalt" ka paremale,justkui sealtki võiks autosid tulla(kusagilt põõsatagant äkki?) jne.Sellist loetelu võiks jätkata tõepoolest seni kuni Issanda päike looja läheb ja ega selle loeteluga siiski valmis saa!
juga20. juuli 2018, 22:47
Jumala õige jutt. Liiklusohtlikke olukordi põhjustavad just need uimardid. Kui kilomeeter enne piiranguala võetakse kiirus maha, Kosel 50alast lastakse läbi 30-ga , igas vähegi kurvis tõmmatakse 5-10alla ja tavaoludes pendeldatakse 85-87 ning siis enne igat kiiruskaamerat tõmmatakse pikalt veel 5 maha. See jõnksutamine lihtsalt segab ühtlaselt liiklemist ning sunnib tegema riskantseid möödasõite. Tallinn-Tartu ju väidetavalt nii hõreda liiklusega, et 4-realiseks ehitada ei tasuvat. Samas reaalelus tekib väga harva mõni ohutu möödasõidu võimalus.
Tölpa22. juuli 2018, 09:49
Tallinn-Tartu maantee on ju nii kurviline, et seal peab enne igat kurvi kinni pidama, sest auto ju sõites ei keera. Kõigepealt peatud keerad rooli vajalikku asendisse ja sõidad edasi. Õnneks vähemalt otseseks saab rooli sõidu pealt keerata.
Mar20. juuli 2018, 18:01
Kuidas õpetada juhti, kes ülekaiguraja ees peatunud sõidukist vastassuuna vööndis mööda trügib. Kogemus eelmise laupäeva õhtust Vana-Lõuna tänaval "Pagaripoiste" ees. Valge auto nr.324 tähti ei tea.
et siis21. juuli 2018, 14:23
Omast kogemusest tean, et ei olegi võimalik õpetada. Neil jääb veel õigust ülegi ja lootma peab juhusele, et keegi neile ette ei jää.
riik suudab20. juuli 2018, 17:51
ainult trahvi teha ja iga aasta suurema summa eest.
jube, mis toimub20. juuli 2018, 17:49
uuesti eksamile, talongi süsteem tagasi, muu enam ei aita.
12 punkti20. juuli 2018, 17:20
Tavakodanik räägib nii nagu asi on. Riik pole seda 27 aastaga suutnud.