lääne indiast põhja hiinani on kaarega 4 miljardit inimest peaaegu Kõik sõidavad, meie turistid ka ja avariisid ei näe eriti seal segasummas Äkki mõneltuhandel meeie asjapulgal on sealt õppida Jätke töötukassa ja lätti viidav rahauurimine, mis oli vana Ossinovski päästeks, jätke see uurima ja saatke need sinna kagu aasiasse õppima ja liiklus paraneb Vanasti lõhkusid käekell-vene oma puid ja kell töötas, lõhkuge nüüd nutiseadmed käe peal Mida suurem peenhäälestus, seda halvem tulemus
Tavakodanik räägib seni kuni teda hakkatakse tagant võtma. Ja ma ei saa aru. Mis värk selle Tallinn-Tartuga on. Hoidke vahed sees ja ärge kiirendage kui keegi sõidab mööda.
Kui 90 ala sõidetakse 95 - ga ei hakka niikuinii mööda sõitma. Mina vähemalt. Aga enamus sõidab mööda ja siis jäävad ette töllerdama?! Peas mingi viga arvatavasti neil.
Probleem on seadusetuses. Ärge viidake LS jaseejärel KarS. On olemas kohe üks tüüp inimesi, umbes nagu mees ja naine ja siis veel mingi tõug, kes keeldub teadlikult LS täitmast, so pargingi kinni ainsa kinnistule viiva tee ja mind ei huvita, et Päästeameti masin, kiirabi jne läbi ei mahu. Ja poliisionud laiutavad käsi: rahatrahv. Tegelikult tuleks mõneks ajaks tühistada tervisetõend, sest ilmselgelt ei suuda too autojuht enda ümbritsevat keskkonda tajuda normaalselt. Politseionud ütlevad sellise teema peale: neil pole seaduslikku alust (aga auto erakorralisele tehnilisele ülevaatusele saavad saata, juhti mitte), aega, ressursse.
Autoril on muidugi õigus pahane olla, siin ei vaidle vastu.20. juuli 2018, 22:12
Kuid mis karistuse karmistamisest ta siin sonib? "Humanistlikus ühiskonnas on surmanuhtlus teatavasti keelatud. Kui ta aga mõtleb, need trahvitariifid veelgi tõsta, siis mis kasu sellest? Kõigepealt üritagu selle "bomzi" käest enda tervisekahjustused ktte saada, kuigi jah see on kindlustuse rida. Kui aga õnnestub sellelt "töötult" prügik0IIilt sentki kätte saada siis alles mõelgu mis tolku sest suurest trahvist sellisele on, olgu see summa või million.
arvatakse, et karistuste karmistamine on võlukepike ning probleemid lahenevad. Probleem on inimeses ja tema vastutustundes ehk viimase puudumises. Kõik saab alguse kodusest kasvatusest ja vanemate eeskujust ning suured trahvid seda ei muuda.
Korduvalt tõestatud, et karistuse karmus ei toimi, vanasti oli vähemalt korduva tapmise eest võška aga ikka tapeti. Meil mitmed liiklustrahvid suuremad kui 3..5 korda suurema sissetulekuga riikides, abi sellest ei miskit, trahvid on tehtud riigikassa täitmise vahendiks. Kui nuti näppimine välja arvata, siis muus osas teeb maanteeamet ise liiklust närvilisemaks, ise nimetab küll seda liikluse rahustamiseks aga see pole esimene kord, kus ametnik asju reaalsest elust teisiti nimetab. Kõik viimase kümnendi teeremondid on tähendanud lõiguti piirkiiruse alandamist ja möödasõidualade vähendamist igasugu vöödistatud ja postistatud alade suurendamise arvelt. Kuigi möödasõit pole kohustuslik manööver, siis üritavad osad rongi surutuist hiljem siiski meeleheitlikult "vabasse vette" pääseda, ahendadatud võimaluste tõttu tuleb seda kiiremini ja riskantsemalt teha. Kehv suveilm seenevihmaga pärsib seda närvilisust, tänavused kolm kuud rannailma vastupidi, panevad rahva rohkem ja bravuurikamalt liikuma. Muideks, mitmeski riigis pakutakse artikli autori vanuses kodanikele juhiloast loobumisel tasuta ühistranspordi kasutamise õigust..
Kas nii väga igatsete pilve peale sõudma, et igal võimalikul juhul vaja mööda ja ette sõita? Ka tänane avarii milles sai kannatada kiirabi masin koos brigaadi ja patsiendiga on tulemus sellest, et ei hoolita teistest, vaid ainult mina ja muudkui vajutan gaasipedaali. Teisi lihtsalt ei eksisteeri sellistele kui seda oli see piruka juht. Karistusi saab karmistada selle astmeni välja, et su kodu ja viimane veering läheb su lolluste kinni maksmisele ja nende puudumisel lähed kenasti kinnismajja seniks kuni oled kõik kulkud tasunud. ka kinnismaja kulud.
Mitte ükski riik pole suutnud tõestada, et just karmimad karistused hoiavad kuritegevust ära või kasvatavad inimest ümber. Näide: USA-s on väga karmid karistused, kuid kuritegevus on ikka väga suur.
varjumine isikuandmete kaitse taha ületab talutavuse piiri. Aitaks korduvate rikkujate (selleks kehtestada punktisüsteem) avalikustamine koos karmi materiaalse karistusega, Teedel-tänavatel tuleb taastada tegelikult töötavad liikluspatrullid koos tehniliste vahenditega. Raha selleks saaks avastatud rikkumistelt laekunud trahvidest.
Äkki keegi räägiks ka seda, et kes see õige autojuht on siis? Kas see kes neljarealisel maanteel liigub 100kmh välimises reas ja takistab liiklust? Kas see kes jääb ennem igat sebrat igaks juhuks seisma? Minu koduteel on ntx lubatud 90 aga enamus sõidab 70ga edasi kuna keegi ei tea mida tähendab valge märk kolme musta joonega. Aga seaduse silmis on selline uimakoll eeskujulik. Kui takistajad ei kao siis ei kao ka vastassuunda kaldujad ja närvilised sõelujad!
jumala õige!Mindki vihastavad pidevalt igasugused uimajad,kes liiguvad linnas(Viljandis)30-40km tunnis ja ei saa üldse aru,et nad midagi valesti teevad.Teine asi ,mida nii mõnedki juhid uneski pole näinud,on auto paiknemine teel.Vasakule pööravad sellised sõidutee keskelt,mitte vasakult,võimalikult telgjoone lähedalt.Kui vastutulevaid autosid on hulgem,tekitab selline ,,liikleja" korraliku ummiku,sest paremalt ju mööda ei saa.Iga ringristmiku ees jäävad seisma ja vahivad ,,hoolikalt" ka paremale,justkui sealtki võiks autosid tulla(kusagilt põõsatagant äkki?) jne.Sellist loetelu võiks jätkata tõepoolest seni kuni Issanda päike looja läheb ja ega selle loeteluga siiski valmis saa!
Jumala õige jutt. Liiklusohtlikke olukordi põhjustavad just need uimardid. Kui kilomeeter enne piiranguala võetakse kiirus maha, Kosel 50alast lastakse läbi 30-ga , igas vähegi kurvis tõmmatakse 5-10alla ja tavaoludes pendeldatakse 85-87 ning siis enne igat kiiruskaamerat tõmmatakse pikalt veel 5 maha. See jõnksutamine lihtsalt segab ühtlaselt liiklemist ning sunnib tegema riskantseid möödasõite. Tallinn-Tartu ju väidetavalt nii hõreda liiklusega, et 4-realiseks ehitada ei tasuvat. Samas reaalelus tekib väga harva mõni ohutu möödasõidu võimalus.
Tallinn-Tartu maantee on ju nii kurviline, et seal peab enne igat kurvi kinni pidama, sest auto ju sõites ei keera. Kõigepealt peatud keerad rooli vajalikku asendisse ja sõidad edasi. Õnneks vähemalt otseseks saab rooli sõidu pealt keerata.
Kuidas õpetada juhti, kes ülekaiguraja ees peatunud sõidukist vastassuuna vööndis mööda trügib. Kogemus eelmise laupäeva õhtust Vana-Lõuna tänaval "Pagaripoiste" ees. Valge auto nr.324 tähti ei tea.
KOMMENTAARID (35)