Kas nii saab? Rock in Haapsalu tiim vastas nurisenud kliendile karmilt: go f*** yourself, man! (38)
Ürituse külastaja Alek Litvinov andis oma pahameelest teada ürituse Facebooki lehel ning nurises halva korralduse ja sellest tulenenud tundidepikkuse ooteaja üle. Rock in Haapsalu üks korraldajatest ei suutnud keelt hammaste taga hoida ja lajatas kliendile karmilt: "Kas see organiseerimine oleks pidanud sinu jaoks olema nagu lennuki peale minek? Et esmalt antakse kõlaritest teada, siis suunatakse check-in'i, sätitakse istuma ja saad rahulikult magama jääda? Käi p****, mees! Kui sa aru ei saanud, siis tegu oli rokk-kontserdiga!"
Peale toimunud itsidenti kommenteeris Rock in Haapsalu tiim vastuses teisele nurisejale: “VIP pilet andis meie üritusel istekoha ja vähe mõnusama olemise kui platsil, kuid ei andnud mingit õigust ülbel toonil ja sõnastuses valesid levitada. Su sõber aga sai väärilise rock’n roll vastuse. Ülbamine saabki alati.”
Klient Hannes Niid ei olnud rahul VIP-alaga, viidates oma postituses vähesele ruumile. Samuti lubas ta seda üritust mitte enam külastada. Ka selle peale oli korraldajatel nii mõndagi vastu öelda. "Hea ja meeldiv sõnakasutus, väärikas VIP. Aga täname," kirjutasid nad mehele vastu. (Kuvatõmmis/Rock in Haapsalu)
Ürituse pressiesindaja Reno Hekkonens kommenteerib Kroonikale tavatut vastust kliendile: "Jah, vabandame, et selline asi läbi läks. Rock in Haapsalu FB lehel oli säärane mäsu piletite saamisega ja muude tuhandete küsimustega seoses, et ilmselgelt tuli kellelgi sisse emotsionaalne näpukas."
Kommentaarid