Eesti uudised

POMMUUDIS: Hispaania hävitaja lasi Eesti õhuruumis kogemata raketi välja (258)

LISA KOMMENTAAR

Tasuja9. august 2018, 20:47
Kas keegi on märganud? Et Nato peaks tugevtama julgeolekut aga tegelikult ohustab Eesti julgeolekut.Seades meid märklauaks.Me peaks mõistma ,et oleme pandud "tanki".
Tasuja9. august 2018, 19:38
Tähendab et korralagedus.Kui peaks tõsiseks minema on meie kaitsjad esimesed kes plagama panevad.
mikser8. august 2018, 17:20
mõistame hukka* raketi väljalaskja vastased muidugi
Kogemata8. august 2018, 16:00
võib ainult püksi tulla.
8. august 2018, 14:35
8. august 2018, 14:32
Need on meie kaitsjad. Kindlalt edasi!
nii palju8. august 2018, 10:29
venemaa pooldajaid siin miinuseid ladumas ja häma ajamas. teate te hakkate kohemaid venemaa poole liikuma kui midagi ei meeldi. nagu muskoviidid võivad õhupiire rikkuda ja piirilt inimesi röövida, eesti ja nato aga vaadaku ette? päris nii asjad ei käi.
Tasuja9. august 2018, 19:46
Jahh... europehmikutel on põhjust hirmunult ruiata...
Tasuja9. august 2018, 19:31
nii palju...peediaju,ajukääbik...
8. august 2018, 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tasuja9. august 2018, 21:25
Mina ei tea kordagi kunas rahvalt luba küsiti....siiani ainult valetamine ning võlsingud.
heidutusvõimekus8. august 2018, 09:07
See on suurepärane nii jätkata. Oli vist aasta 1991 kui Tapa sõjaväelinnaku saadeti valvama Kaitseliit. Vargused lõppesid kähku . Põhjus- Kaitseliitlased olid pidevalt purjus ja välja pissile minnes täristasid ikka Kalasnikovist ka. Kõige rohkem kardab vastane hullu pilooti kes huupi ilma hoiatamata kohe raketi teele laseb NATO peaks nii jätkama, eriti Vene piiri läheduses.
ega peakski8. august 2018, 10:31
järgmisele vene lennukile kes tiivaotsagi üle piiri pistab halastamatult rakett järele, muudmoodi nad ei õpi seal ennast taltsutama
ohmu8. august 2018, 16:14
kokkulepitud piiri pole olemaski
aaa8. august 2018, 09:06
200 raketispetsialisti kohe kommimas...teid on sama naljakas luheda kui Šveijki juhtumisi...hullem tegelikult😁
Kas 8. august 2018, 08:48
tõesti on meie olukord NII OHTLIK, et meie kaitsjad peavad ka õppelennu ajal LAHINGVARUSTUST kandma?
8. august 2018, 11:11
siis hea mõned linnad kaardilt pühkida saab jälle polügoonide jaoks ruumi juurde
alustaks näiteks8. august 2018, 12:45
8. august 2018, 13:33
saaks nalja , kui lasete siis lasen siit jalga juba varakult
võis8. august 2018, 08:32
gagarin8. august 2018, 08:26
Eesti saatis oma raketi orbiidile! Maailmauudis.
Tiit8. august 2018, 08:15
Hea, et rakett pohja suunas lendas, oleks ida suunas oleks Venemaa voinud seda pidada kallaletungiks.
Kummaline on see, et keegi ei tea kuhu rakett lendas. Tundub mingi hämamisena.
UFO8. august 2018, 08:41
maandumispaik on kindlasti tuvastatud ja võetud organi kontrolli alla...
tööd jagub nüüd paljudele.
Tiit8. august 2018, 09:08
Tegelikult peaks rakett kütuse loppemisel iseennast hävitama.
8. august 2018, 10:30
Uskuge sõjaväeakadeemia diplomi saanud vana pensionil eksperti.
peaks8. august 2018, 16:17
u8. august 2018, 08:15
sheburashkad kultuuritoojas lasevad traktoristid lasevad Donbassi reisilennukeid alla.
nomaeitea8. august 2018, 08:14
Urmas Roosimägi: «Ma arvan, et selle raketiga oli midagi kapitaalselt mäda..."
https://www.postimees.ee/6031022/raketivagede-insener-raketiga-oli-midagi-kapitaalselt-mada
Teate, sõjardid, kapitaalselt mäda on teie kõrvadevaheline ala! Minge parem tagasi liivakasti.
tõonäoliselt8. august 2018, 08:48
oli täis ja vedas et rakett elurajooni ei tabanud.
kust otsima peab8. august 2018, 08:01
Seda õhk-õhk tüüpi raketti tuleb otsida kusagilt õhust, ilmselt on ta kusagile õhku rippuma jäänud – loogiline ka, sest tegemist ei ole õhk-maa tüüpi raketiga, mis maa peale kukuks.
detektoristid8. august 2018, 08:27
müüvad seda sügisesel tagadi laadal
Mis siis see õige jutt peaks olema?9. august 2018, 23:05
Mõnes artiklis on kirjas, et juba 95% on kindel, et leiukoht käes. Siis jälle,et neid kildusid pole kuskilt leitud jne. Tundub, et ikka midagi kindlat ei teata. Mis siis nüüd peaks mõtlema? Kas see rakett tiirleb siis ikka kusagil õhus? Küll ikka jube, Pangodi kohal lasti lendu, siis oli vahepeal Otepää kandis ja kes teab kus veel. Lõpuks hoopis Järvamaal Endla looduskaitse alal. Kuidas see kindlaks tehti, et ta just seal on? Kas helikopterilt oli sinna sohu nii hästi näha? Kas seda tõeliselt filmida ei saa, kui teda sealt hakatakse välja tooma? Kas niikaua peame hirmu tundma, kui ta tiirleb siin õhu avarustes, nagu siin eespool kirjutatakse, et on hoopis õhku rippuma jäänud? Küll on õudne.
Kapten Trumm8. august 2018, 07:59
Mina tean täpselt,mis juhtus! Lugege militaar.netis!
mis8. august 2018, 16:22
seal lugeda - puutin on süüdi
oh õudust8. august 2018, 07:20
pange ajusaakim sõjaministriks, loksub see idiootsus paika ja kus nüüd need pendlijobud on, et seda kadunukest ei leia
Hispaanlane8. august 2018, 07:06
temperamentne inimene,pomm sinna pomm tänna, don Ramon oli veidi unine siesta ajal.
nägi8. august 2018, 16:23
Kas8. august 2018, 06:32
siis pihta ei saadudki?
8. august 2018, 11:13
vist olevat jäädavalt kadunud talude kompleks
xMees8. august 2018, 06:24
Selgitus niisiis järgmine: 1) sellest, et kas keegi peaks selle eest vastutama või ehk isegi karistuse saama, ei ole praegu kohane rääkida, 2) kui rakett maanduski kellegi maja katusel, siis selle kohta, et kas ta peaks kahjude korvamiseks ka mingit kompensatsiooni saama, ei ole praegu kohane spekuleerida.
8. august 2018, 06:12
appi omad vennad hävitavad eestimaad
TK8. august 2018, 07:15
Miks kritiseerida. See samasugune väike eksimine nagu venelased pidevalt meie õhupiiri rikuvad või Läänemere ja Musta mere kohal NATO lennukitest paari meetri kõrvalt möödasõit.
Moskoviidid värisegu- järgmine kord tuleks ida poole sihtida.
TDK8. august 2018, 07:33
Jänkidel pole omal isegi kanderaketti , millega mehi kosmosesse lennutada ja kasutavad selleks vene tehnikat. Nii, et moskoviitidel pole millegi üle muret tunda.
Vennad?!9. august 2018, 23:10
Kus sa neid vendi näed? Need ju võõramatest võõramad inimesed.
W.8. august 2018, 05:33
Ma ei maksa makse selleks, et mingi jobu saaks niisama paugutada nn "kogemata" .
ä8. august 2018, 03:22
Rakett otsis internats fash. füürerit.
Kuhu kadus domahook?8. august 2018, 03:21
Kogematta tahtsime Eestist lahti saada,domahook minema lennutatud ja teadmata kadunud.Millal
õhk-õhk muudab kurssi õhk -maa. Targad raketid otsivad õiget asukohta ja loodetavasti on selleks
Stenboki Maja. Hommikul kuuleme,et üks linnaosa on jäädavalt kadunud,valitsus kukutatud ja päästeamet kustutab järelejäänud tulekoldeid.
???8. august 2018, 04:14
Ega kellelgi indiaanlase tomahook äkki kogemata pead riivanud ei ole? Mis tomahoogist siin küll s0ńitakse? Tomahawk on teatavasti USA alla helikiiruse lendav pikamaa tiibrakett, mis on mõeldud maapealsete objektide tabamiseks ja on loodud tuumalõhkepea kandmiseks. Lastakse välja kas maa pealt, laevadelt või ka näiteks raskelt strateegilistelt pommitajatelt B-52.
Õhk-õhk rakett AMRAAM on midagi muud. Selle rühma uusim, Aim-120A pikkus on 3.7 meetrit, läbimõõt 18 cm, kaal 152 kg. Läbitav maksimaalne vahmaa kuni 75 km, kiirus 4600 km/h, Ja lõhkepea kaal eri variantidel 18,1 - 22.7 kg. On nagu pisut erinevad parameetrid kui tiibraketil Tomahakil? Ning kuigi õhk-ühk tüüpi, kukub temagi lõpuks alla maa peale, kui tahkekütus otsalõppeb.
Enne "vaimukate" L0LLUSTE kirjutamist võiks nagu veidi kas või internetti näppida, kui midagi selleteemalist pähe talletaud ei ole.
H
Seekord vist vedas!8. august 2018, 02:56
Et rakett Venemaa poole ei lennanud või mõnda reisilennukit alla ei tõmmanud?
8. august 2018, 13:37
siis oleks siin tühi lage plats maisi külviks
Jama kui palju.8. august 2018, 02:51
Varsti tuleb uudis,et lasime Eesti ise õhku. Domahook on kadunud,kuskil kuuldi plahvatust, õhk-õhk
alles lendab ja otsib Toompea küngast. Saa aru kuidas tark domahook pole veel Stenboki maja
üles leidnud.
Lauri Kreutzwald 8. august 2018, 01:29
Oleme ausad. Räägiks nad reaalselt, et see rakett maksab 400k (120C) või $1,786,000 (120D) mudel siis oleks pool Eestit taskulambiga seda otsimas. #AMRAAM #hispaania #rakett
Ärge8. august 2018, 01:03
Valetage. Midagi ei juhtunud. See proovilask.
8. august 2018, 11:16
olevat vist tegu bakteroloogilise pauguga , torbikutes otsijad juba nähtud
Enne8. august 2018, 00:26
Kui piloot saadab välja raketi , peab ta laske koordinaadid ka sisestama, ega neid huupi lasta, misasja see piloot seal tegi küsiks
mida mida8. august 2018, 09:12
isejuhtival pole mingeid koordinaate vaja, ise lukustab objekti mis vaenlasena tundub , piloodi asi on OK öelda, mida ta ilmselt ka tegi. Vapper NATO lennuvägi silmapiiril täppe nägi, lennuvägi avas tule, lasi alla toonekure.
Uurige niipalju, kui tahate,9. august 2018, 23:23
vastus on nagu nii tehniline rike ja asja ka ei leita üles.
8. august 2018, 00:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Feografitubd8. august 2018, 10:38
Otepäält ei jää Ivangord Mitte põhja-loodesse /NNW nord-west-west), vaid pigem Põhja- kirdesse( NEE nord-east-east).
8. august 2018, 00:09
Tegelikult ta ei teinud meelega ta tegi seda suurima heameelega!
8. august 2018, 00:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hidalgo8. august 2018, 16:32
nuusutas siidrit enne lendu
SPECTRE8. august 2018, 00:05
Elu nagu Bondi filmis kus kurjategijad ka otsivad sõjaväe käest kadunud raketti, et sellega valitsusi ähvardada.
Juku7. august 2018, 23:51
Ma kuulsin ka pauku, aga poiss kurat, peeretas teises toas.
Oi !7. august 2018, 23:46
Kas Hispaania kuulutas eestile sõja? Rahvas räägib.
võttis köhima.7. august 2018, 23:23
Päris kobe lask oli kõik sibulad ja sibulanautijad.
7. august 2018, 23:23
NATO tase, kogemata lastakse rakette välja.
Vene piir on lähedal ja polegi palju vaja kui mingi i d i o o t laseb kogemata raketi teisele poole piiri ja ongi põhjus sõjaks olemas.
Tasetase8. august 2018, 00:54
Sa Troll ei mäleta palju neid NSVL-i ajal alla kukkus ? Palju neid täna Venemaal alla kukub, seal pool küll kõik lehte ei jõua aga ikka juhtub jamasid rohkem kui NATO-l.
JUHAN8. august 2018, 10:43
Üks Tapa sõjaväebaasi vene lennukitest sõitis kusagil 70-80-ndatel näiteks kogemata kombel Rkvere kandi Moe piiritustehase korstna maha. Ja muidugi sadas veidi kaugemal ka ise alla, sest raudkorsten on siiski veidi kõva materjal. Hiljem kohalikud korjasid ümberkaudu duralumiinimumi tükke ja tassisid ära. Ja mine tea, vahest leidis mõni midagi väärtuslikumatki.
Tasuja9. august 2018, 21:36
Mis siin nüüd jälle see Venemaa ette jääb?9. august 2018, 23:34
Ikka jälle sama jutt, et teistel ka juhtub jne. Kus sa siis tegelikult elad? Jutt ju käib praegu meie väikesest Eestist.
Mis harjutusi seal taevas nii korraldatakse?9. august 2018, 23:29
Kas need külalised juba oma kodumaale ei või minna? Kindlasti tundub see paljudele rumal küsimus, kuid küsida ikka võib.
uskumatu milline kaitse7. august 2018, 23:20
ja turvalisus meie endi raha eest
Öifrosiine7. august 2018, 23:18
Balti õhuruumi kaitsmine õhuturbemissiooniga Ämarist ja Šiauliaist jätkub... Olge valvel! Rõõm on, et me kunagi ei spekuleeri spekulatsioonidega, et spekuleeritakse.
see on ju teada, et kogemata tuleb ainult püksi,7. august 2018, 22:58
mitte ei lasta rakette välja. Lisaks ei teta kus rakett on? On see tänapäeva tehnika juures võimalik? Küsige siis ven,kude käest abi, nad annavad täpsed koordinaadid kus see mürsk on.
kui oleks7. august 2018, 23:17
maas plahvatanud, siis oleks ka keegi midagi kuulnud, või maal enam tõesti rahvast ei elagi, et keegi ei kuulnud ega näinud. Arvata on, et keegi omale kuuri alla vedanud ja varsti ostas või kuldses börsis müügil.
baphomet7. august 2018, 23:22
Olla ven e maa suunas tulistatud. Hea, et niigi läks.
Muidu lähed hommikul tööle ja õhtule ei jõuagi, sinust on ainult märg plekk alles.
see on ju teada, et kogemata tuleb ainult - püksi -7. august 2018, 22:58
mitte ei lasta rakette välja. Lisaks ei teta kus rakett on? On see tänapäeva tehnika juures võimalik? Küsige siis venkude käest abi, nad annavad täpsed koordinaadid kus see mürsk on.
otsige7. august 2018, 22:54
Ülenurme vallas Lemmatsis, päris kurdid inimesed vast ka pole kui otsida tahate.
mina ise7. august 2018, 22:46
Eesti õhuväejuhataja sai asjast teada 1,5 tundi hiljem? Täpselt nii juhtub ka siis kui vaenlane on Eesti vallutanud. Saadakse 1,5 tundi hiljem teada,et oi polegi enam Eestit. NALJANUMBER.
kahjuks on see 7. august 2018, 22:48
suure tõenäosusega just niimoodi, kahjuks.
ery7. august 2018, 22:42
Tore kuulda, et meie NATO sõbrad siin päris relvadega kremli natside vastu abiks on
sellistel saamatustel7. august 2018, 22:39
püsib siis meie turvalisus!? See küll mingit usku ja julgust ei sisenda.
selle piloodil oli ju siesta,7. august 2018, 22:50
tal kõigest manjana:)
8. august 2018, 00:24
don hidalgo võitles taastuvenergia tuulikutega
äkki püsis see 7. august 2018, 22:37
lennuk õhus ka kogemata, ah? :-))
Sentinel7. august 2018, 22:33
Suhteliselt väike laeng jah, AMRAAM-il ainult mingi 20-23 kg. Ja ehk oleks vaja asukohta venelastelt küsida, külgprojektsioonis 3700x180+stabilisaatorid oli neil isegi lahjematel radaritel näha.
7. august 2018, 22:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ma8. august 2018, 06:50
arvan,et sina lähed siit enne ja jalad ees!Alati kui su soperdisi näen,tekib tahtmine sind tuhastada!
8. august 2018, 10:47
Ei lähe kisajad kusagile. Meie oleme ju pehmod ning ei saada kedagi kuhugi. Ja ise ammugi mitte. Sest nii mõnigi mees loodab oma kujutletavate teenete ja põrandaaluse töö eest saada edaspidi, ordeni, personaalpensioni ning mingi täitevkomitee esimehe ametikoha.
jaaau7. august 2018, 22:26
7. august 2018, 22:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jah ja8. august 2018, 06:56
vene soldatid kirsadega asemele või?
7. august 2018, 22:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
see7. august 2018, 22:53
oli . Cooperative Venture 94,
Äike?7. august 2018, 22:15
Ca kella 16 paiku oli ebatavaline "äikesemürin" kuulda ka Lemmatsis
Lemmatsis7. august 2018, 22:51
Just, käis nagu väike litakas ja teine plahvatuse pauk kõmakas, just nimelt Lemmatsis oli seda kuulda kl aega ei oska öelda aga kindlasti pealelõunat.
Aga miks9. august 2018, 23:41
siis sealt Lemmatsi kandist ei otsita?
veda7. august 2018, 22:02
Kas see suursõndmus erineb millegi poolest kui meie luuraja nabiti naabri piiri äärest kinni ja aristati. Ega te ometi kogemata ei lennutanud oma mürsku üle naabri piiri, süüdimatus vabanduste näol on meil ju veres? Ega me ju tee midagi kogemata...! Välja tuleb ju nagu olek kogemata. Aga iga päev harjutame madallende, sellest on kõrini, laske rahus lõunauinakut teha, see ületreenitus ei lase puhata,või puudub täielik kaastunde puudus, kas oleme tõestiu mingi treeninguprojekti madalaarengutasemega rahvas ,kellel puudub oma otsustusvõime.?
Tasuja9. august 2018, 21:45
Mul on väga kahju.Kuid Teil on õigus...
Tasuja9. august 2018, 21:47
Enne tahtsin lisada Eestlane olla on uhke ja häää kuid sõnavabaduse rüütlid ei lubanud.
no7. august 2018, 21:56
eesti ongi ju praktiliselt NATO polügoon!
kas mõtled8. august 2018, 06:57
et vene okupandid peaksid tagasi minema,ma olen nõus
Tasuja9. august 2018, 21:49
Kuis nii Eesti on vaba,suverääne j.n.e. riik.Või ei ole?
Õhk õhk7. august 2018, 21:54
tänapäeval7. august 2018, 21:57
on õhk-maa harilikult lennukilt heidetav tuumapomm, niiet tõesti hea
Vasja7. august 2018, 21:53
Leidis selle ja käis kakumäl kalal. ( mitte midagi ei saanud)
Asi ei ole sugugi naljaks7. august 2018, 21:51
Kuidas ikka asjamehed seletavad, treeninglennul oleval lennukil lahinguraketi kasutamise võimalikkust? See rakett oleks ju võinud tabada asustatud kohta (Tartu linna). Kuidagi tundub, et meie suured juhid on süüdimatud. Suured kulutused suurendavad pigem ohtu kui turvalisust.
see pole treening7. august 2018, 21:58
vaid aktiivne kaitse, kunagi ei tea mida see t0n.t ida pool välja mõelda võib ja oma lennukid siia saata
Tasuja9. august 2018, 21:52
Meid taheti märklauaks teha,et jälle demokraatiat tuua saaks.
tont7. august 2018, 21:49
ikka juhtub:
tuumaraketibaas-valveohvitser tukub, pea puldi nuppudel. siseneb kõrgem ülemus, ohvitser hüppab püsti ja raporteerib: härra kindral, minu valveajal vahejuhtumeid ei olnud.
kindral vaatab kuvari ekraanil kaarti ja küsib-vahejuhtumeid ei olnud, aga kus rootsi on??
mõelge kui7. august 2018, 21:46
kohalik p4gul4ne selle moona üles leiaks, siis saaks pulli
hm7. august 2018, 21:43
kümme kilo kärtsumoona? selle eest saaks kena euri ju kui üles leida ja mõnele pürotehnikule maha parseldada
mees7. august 2018, 21:42
ei loe isegi komme, pange oma tatt kinni... olen samuti olnud salasttud väeosades. smertnik olen...
Toslem7. august 2018, 21:37
Kui asi oleks juhtunud natuke varem siis kui Putini lennuk Vainloo kohal öhupiiri rikkus ...
kuulake7. august 2018, 21:47
parem tsahhkna möla etv-s. õõvastav.
mazda7. august 2018, 21:57
jubedus tõesti. Enamus 200 juhtidest on tiblad, kelle eesmärk hävitada eesti keel ja rahvus. õõvastavad elukad. Mõne jaoks on Eesti reetmine nii lihtne.
8187. august 2018, 23:01
Gruz 200 eest maksab Soros. Lootusetu neilt tontidelt mingit asjalikku kuulda.
no see oleks7. august 2018, 21:48
putini probleem olnud oleks pihta saanud, ise nokkis
mees7. august 2018, 21:30
ilmselt7. august 2018, 21:43
käivitus isehävitusmehhanism...
Lumememm7. august 2018, 21:44
Moderaator täna öösel küll magada ei saa.
Samuti kõik inimesed, kelle õuel, metsas või tiigis võib see õnnetu 3,7 meetri pikkune pommike olla.
Tasuja9. august 2018, 21:56
Rahvas ei pea kõike teadma...arvan.
mees7. august 2018, 21:28
....olin ka salastatud vägedes... miks kurat meil nii ei juhtunud...:(
8. august 2018, 01:03
Katelt kütsid, sigalas või kurke kasvatasid. Seal ei juhtunud aga lennuväes kukkusid küll NSVL-is lennukid alla.
Tasuja9. august 2018, 21:58
Vahem kui NATO sangaritel .
Nõid7. august 2018, 21:25
Luua varrest võib ka pauk tulla. Mu mehel igatahes tuli, või oli ta piloot, täpselt ei mäleta.
7. august 2018, 21:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mõtlik7. august 2018, 21:30
aga polügoonid selleks ongi, et sõjatehnikat katsetada
Kas neil harjutajatel9. august 2018, 23:51
oma kodu ligidal neid polügoone ei leidu?Kas nad siis sellepärast tulid või kutsuti ainult siia, et siin võib kõike teha, mis pähe tuleb?
OK, Tartust 40 km?7. august 2018, 21:20
Olen ise 38-39km põhja suunas, kella küll ei vaadanud kuid kusagil kella 16 paiku kuulsin küll pauku, kes teab, ei vaadanud kella.
Samas on niisugused asjad ikka jama küll - kui katuses maandub "ei spekuleeri"?? Huvitav, kes need kulud siis kandma peaks?
Ja KES maksab selle raketi kinni? Muidugimõista maksumaksja? Head sajad tuhanded jälle vastu taevast (vihaselt)
hah7. august 2018, 21:27
kes aknad kinni maksab, siin lendavad nii madalalt et mootori hääl ähvardab aknad puruks väristada
seda nimetatakse7. august 2018, 23:19
force major ja oma aknad ostad ise uued, riigil raha ei ole.
Lumememm7. august 2018, 21:38
Siinsamas ütleb ju selgelt:
/Kui peaks juhtuma, et rakett lõpetab teekonna mõne inimese maja katusel,
tuleb õhuväge teavitada.
Kas siis võimalikud kahjud kompenseeritakse,
ei taha ta veel spekuleerida./
Ilma ilukõnet kasutamata
kostab see minu kui tavainimese kõrvadele:
"Rahvas, see raibe söögu heinu!"
Mis jutt see veel on?9. august 2018, 23:58
Kui see rakett lendab kellegi maja katusele, kas siis maja ja selle elanikud , kui viibivad majas, kas siis või mis kompensatsiooni seal veel tahta on. Ei oska kohe küsimust esitada.Tuleb siis nii välja, et katusel vast ainult väikesed kriimustused või kuidas?
15:30-16:30 vahel 7. august 2018, 21:40
Ma kuulsin umbes samal ajal Tartust ida poole ebatavalist pauku, Siin raudtee ääres on alati väga mürarikas, aga see oli teistsugune ja ma pöörasin ringi ja vaatasin taevasse, mõtlesin et väga veider äike on vist, ainult üks pauk.
Kella kahjuks ei vaadanud, aga see pidi olema nelja paiku ja suunda vaatan nüüd kaardilt, et see oli kui Tartu kesklinnast vaadata Savikoja poole
!!!8. august 2018, 10:50
18-22 kg tugevatoimelist 'lõhkeainet sisaldav lõhkekekeha teeb paugu, mis kostab mitmekümne kilomeetri kaugusele.
Tasuja9. august 2018, 22:02
Äkki polnudki lahingrakett.Kas usaldada neid? Kahtlen...
ab7. august 2018, 21:20
Lumememm7. august 2018, 21:19
Kaitseminister peab nüüd küll tagasi astuma.
Samuti õhuväe ülem,
kes "Suvereporteris" ütles, et purustusjõud pole märkimisväärne,
aga nüüd AK uudistes,
et kuna teadmata kadunud raketis on 10 kg lõhkeainet,
siis loomulikult on purustusjõud suur...
Info on täiesti vastukäiv:
1)/See asub kuskil Lõuna-Eestis/
2)/Trajektoori järgi võib öelda, et 40 km Tartust põhja pool/
See ju pole enam Lõuna -Eesti.
Või on?
ja sisse7. august 2018, 21:29
venelased? ole nüüd mõistlik, meil on kahe poole vahel valida, lääs või ida. kumbki meile teab just kui kasulik pole, ameerika ja nato on lihtsalt kahest halvast parem valik. üksinda ei oleks meil siin lootustki, midagi pole teha lihtsalt, elu selline väikeriigis.
ori või mitte7. august 2018, 22:10
aga selge on, et üksinda eesti midagi teha ei saa. geograafiline asukoht ning ajaloolised faktorid mängus siin. parim mis meil teha annab on vahetevahel usa p33d limpsida kui uuesti seda 50 aaastat ei taha,
Tasuja9. august 2018, 22:04
Keegi ei astu tagasi.Eestis superdemokraatia,kas te ei tea seda?
krdi 7. august 2018, 21:14
savikas ja ekre, nemad süüdi, 400 käpu agenti peaks nüüd jalad villi jooksma
0007. august 2018, 21:09
Hah7. august 2018, 21:08
Selliste asjade pärast ma tõmbungi iga kord krampi, kui hävitajad pea kohalt üle sõidavad. Kui pihta saad 4-meetrise raketiga, siis pole lohutav, et see oli kogemata lastud.
kus ma elan7. august 2018, 21:24
lendavad need napakad nii madalalt üle et kardan et reaktiivmootori kõmin ise ükskord mul akna puruks lööb. hea neil maksta siis
nõuka ajal oli8. august 2018, 07:03
aga taevas nii mürinat täis kas olete ära unustanud
nõuka ajal lennati vaid siis8. august 2018, 10:27
kui kõrgem ohvitser konjakipudeli käest pani ja ise kohale kobis, muul ajal valati lennukikütus lihtsalt kraavi, kirja pandi harjutuslendude kuluna, päriselt lennati aga harva. selles suhtes muidugi parem ei olnud et nende baas oli siinsamas kõrval ja käitusid soldatid küll täitsa nagu peremehed omal maal...
Tasuja9. august 2018, 22:11
Jälle sõnavabadust piirati.Eestis nii kombeks.
xxx7. august 2018, 21:07
Hoidku jumal, et Venemaale ei lennanud, kaitsevägi ajab täiesti lolli möga, vaatan just AK-d, mingi kaitseväelane seal seletab. Palju õnne!
Käib täistuuridel keerutamine ja pudrutamine:7. august 2018, 20:59
Hävitaja lasi.
Piloot lasi.
Kas kuumusest olete segamini või?
Tädi Maali7. august 2018, 20:58
Nõuka ajal olid sõjalennukite piloodid alailma viinauimas ,kas nüüd ka .
jah7. august 2018, 21:08
ei tea mitu traktorit need jotad segi pommitasid, kuna polügoni alalt täis peaga minema panid
Hea tädi Maali7. august 2018, 21:14
Kas naabri Juuli rääkis? No see, kes kirgiisist piirivalvurilt tite sai?
Aga tädi- tea, et sellist varianti, et piloot oleks täis peaga lendama läinud- seda polnud, sest enne väljalendu oli põhjalik arstlik kontroll.
Nii oli nõukaajal ka bussijuhtidel, taksojuhtidel, rongijuhtidel, lenduritest rääkimata.
Nõukaajal olid asjad korras.
logiseb midagi?7. august 2018, 21:45
nõukaajal ja bussi, takso, rongijuhid kained, hea nali, maal olid bussijuhid alalõpmata kas täis või siis sellises pohmellis et ei suutnud käiku sisse lükata
kellele7. august 2018, 23:27
ei suutnud käiku sisse lükata? Tädi Maalile või?
8. august 2018, 13:46
ab7. august 2018, 21:19
pole kuulnud, et vodkapilootidel selliseid asju oleks juhtunud!
Kaalikas7. august 2018, 22:00
Vodkapiloodid kukkusid tihti koos lennukiga alla.
jah7. august 2018, 22:40
ja kõik salastati koheselt ka korralikult. Kuid see nüüdne lugu on kohutav skandaal tõepoolest, rahvusvaheline. Ja väga ohtlik mitmel tasandil!
Tasuja9. august 2018, 22:13
Kust Kaalikas seda teab?
Qwert7. august 2018, 20:57
Ei noh, palju ei puudu kui taoline lendab veel üle idapiiri. Vaat siis on venelastel nii põhjust kui rõõmu oma sõjategevuse alustamisega, sest Eesti pool lasi ju esimesena raketi välja. Ei loe, et juhuslikult. Sõjas ei saa juhuslikkust olla.
Kogemata7. august 2018, 21:09
Pool sõda on täielik juhus, inimesed lasevad kogemata oma lennukeid ka alla mõnikord ja mõnikord lasevad kogemata 60 miljonit oma inimest vangi panna jne.
Kõik mis pähe tuleb, võib ära teha
hahah7. august 2018, 21:09
siis on meil samamoodi õigus olemas, järgmine vene lennuk kes propellerigi üle piiri pista julgeb, saab halastamatult tina.
phah7. august 2018, 20:55
üles leian, teen lõkke alla
mis asja7. august 2018, 21:29
üles leian, lõhkeaine välja ja müün mõnele mohammedile maha
Lumememm7. august 2018, 23:25
Naljaga pooleks on jah nii,
aga kui see monstrum päriselt näiteks su tiigis on?
Ja naine läheb lillepeenra kastmiseks vett võtma,
või lapselapsed lähevad tiiki ujuma.
8. august 2018, 00:57
siis nad saavad raketti poleerida
Tasuja9. august 2018, 22:15
Nüüd ole mustas nimekirjas,palju õnne.
Kohi Kaarel7. august 2018, 20:46
Nalja ju taevani- üle 3 meetrine jurakas paneb lennuki pealt ajama ja keegi ei tea trajektoorist muud kui et põhja poole, kust nad seda võtavad kui asupaikagi ei tea. lõpetage hämamine ja rääkige kuidas asjalugu tegelikult oli neid valesid mäletame 30-40 aastat tagasi irmsasti
Irw7. august 2018, 20:50
Piloot oleks pidanud ju kogemata lahti pääsenud raketile järele lendama,et tuvastada asukoht.
äkki7. august 2018, 21:06
lendas hundisilma poole?
vaatasin8. august 2018, 13:48
selle koha peal suur 5 ha must maa
Ccc7. august 2018, 20:42
Edasi kentucky lõvid ikka lenigrdi peale kadumaläinud ana,l selk,ad tuleb kgb toimikute vahelt tagasi vallutada.
oijah7. august 2018, 20:40
oleks võinud ida poole lennata, vasta mõnd tähtsamat hoonet ikka. oleks paras neile, koguaeg nokivad meid oma paariminutiliste õhupiiri rikkumistega
irw7. august 2018, 20:38
Oleks itta lennanud,siis oleks ju pulli saanud :D
Mis, paganat,7. august 2018, 22:27
oli siis minu kommentaaril viga? Või ikka modereerite veel?
8. august 2018, 13:49
Tasuja9. august 2018, 22:17
7. august 2018, 20:37
kuidas saab pommi kogemata lendu lasta.kas piloot mängis nuppudega mingit mängu või.laseme kellegi maja õhku ja ütleme ups juhtus.järgmine kord proovime paremini.kas nii kaitstaksegi eestit
igav oli issand7. august 2018, 21:05
sõda ju pole ja näpud sügelevad
....7. august 2018, 21:07
Jep lennukis õnnetusi ei juhtu...see masin on inimvigade eest kaitstud.
õigus7. august 2018, 21:27
ka kõige algelisemad lennukid mis vähemalt lennukõlbulikuks tunnistatakse on inimlike eksituste vastu ikka päris korralikult kaitstud, siin on 99 prossa kindel et hispaanlasel kuumalainest pea segamini ja näppis vale nuppu
joystick - mõnukang8. august 2018, 00:58
näppis valet joysticki
Tasuja9. august 2018, 22:19
Keegi ei usu et oli eksitus,juhus j.n.e.
Anna ndeks7. august 2018, 20:34
Sõjavägi palub abi ja otsib tunnistajaid.
ühes ameerika filmis oli nii8. august 2018, 00:58
et neid hiljem ellimineerida
..7. august 2018, 20:28
Seda ma siin läänemaa all räägin- kui hävitajad madallende teevad ja kogemata laseb küla puruks...😨😨 Näed , ei saada aru! "Ega lennubaas alles pole tekkinud!"
täiesti haige7. august 2018, 22:03
mis nad siin Haapsalu ligidal teevad, kell 6 hommikul võpatan ülesse hääle peale nagu olekski kuskile pomm visatud juba, aga ei lihtsalt järgmine j.ob.u otsustas oma treeninglennuga varahommikul peale hakata
Tasuja9. august 2018, 22:22
Süstemaatiline elanikonna ahistamine,hirmutamine.
Oh õudu7. august 2018, 20:17
Jagub siin alles rumalaid
Lugeja7. august 2018, 20:16
Vana tõde, et kui on juba olemas püss, siis tuleb sellest ühel hetkel ka pauk.
Voldemar7. august 2018, 20:13
Näedsa , läkski õnneks! Tellisin just omale aastavahetuse raketi ja potsataski minu õuele. Aastavahetusel näeme !
azza7. august 2018, 20:11
Oleks rakett "kogemata" venemaa poole lennanud,oleks vene hävitajad esimese ringi eestile juba peale teinud
Vene hävitajad7. august 2018, 20:27
oleks juba Siberi poole lidunud :D
u7. august 2018, 21:27
peale esimest ringi oleks sinusugused ujudes rootsi poole teel
Tasuja9. august 2018, 22:24
Tasuja9. august 2018, 22:27
NO-JAH7. august 2018, 20:10
ja nii nad meid kaitsevad
Loomulikult7. august 2018, 20:08
kuritegu - kohtu alla kõik see mees.
piloot7. august 2018, 20:11
märkis ära tellimusel (teadagi kelle) tulevase tselluloosi tehase asukoha
Loomulikult7. august 2018, 20:01
sigapintsakus7. august 2018, 20:01
teravat ja meelde jäävat gruusia sõjast kinsall pepusse
oi7. august 2018, 20:00
lollide maa,kelle pea,nüüd lendab,ärgem ilkugem tõsise asja juures
Tasuja9. august 2018, 22:33
Ei juhtu midagi.Vaata kui Sina kellegi kogemata tapad ,panevad kinni pikaks ajaks.
Tehnik7. august 2018, 20:00
Vahil oli ka korralikku pauku kuulda. Nagu ka eelpool kommenteerija mainis, siis kõlas nagu miskit oleks õhku lennanud.
mazda7. august 2018, 20:16
pauku tegid kostja ja vasja oma mänguasjadega.
kogemata7. august 2018, 20:18
võib ainult s.. püksi tulla ,selleks ,et lennukirakett aktiveerida peab piloot mitmeid toiminguid teostama ,pole lihtsalt nii ,et kogemata küünarnukk vastu teatud nuppu läks
See suur kuritegu ja kaitseväe juhataja +veel otsesed juhid peavad tagasi astuma ja juurdlust alustatama..
8187. august 2018, 19:57
Samamoodi, õhutõrjeraketiga ja kogemata põrutasid ukrainlased ca 2000 aastal Musta mere ääres reisilennuki alla. Ammu enne Malaisia oma.
Jaa7. august 2018, 19:57
40 km Tartust Tallinna poole(Puurmanis) oli seda kõmakat väga hästi kuulda. Naersime veel, et lennuk viskas pommi alla...sest kõlas nagu vene ajal kui Kirna poligonil lennukid pommitasid...
Tallinnlane7. august 2018, 19:56
Vaatan hirmuga Tallinna Lennujaama saabuvaid lende. Kuna maandub?
ee7. august 2018, 19:54
kull on selge kommentaar pilt on juttu pole
õige7. august 2018, 20:20
seekord on pilt, seega juttu polegi vaja, kuna jutt saadetakse modelleerimisele
Tasuja9. august 2018, 22:35
Räägi läbi lillede...
Täitsa pael7. august 2018, 19:53
Vot sulle, lasi kogemata paugu lahti!
need jubinad7. august 2018, 19:51
juba ammu vene saatkonda viidud,las uurivad...
hm7. august 2018, 19:51
ja kus see meie kaitseala pidigi praegu põlema? Umbes 40 km Tartust? Ups...
7. august 2018, 19:50
Ma olin Tartu ääres õues terrassil ja lausa võpatasin. Mõtlesin, et midagi lendas õhku. Oli küll aru saada, et eemal, aga hull pauk oli.
mina elan Lasnamäel7. august 2018, 20:07
ei karda ussi, püssi ega pauku kahjuks
kas Te vaevlete kõhulahtisusest tingitud probleemidega7. august 2018, 20:14
seega soovitan külastada ligemat privaatset ala, see aitab kõige paremini keha kergendada ja juhib mõistuse juba jälle soovitud tööle
Tasuja9. august 2018, 22:38
Kas pidasite silmas käsutäitmist?
7. august 2018, 22:38
Viimased 3 kommentaatorit võiks ise mõnd suletut asutust külastada.
Minu kommentaari mõte oli see, et pauku oli Tartusse kuuld, ja nii, et võttis lausa võpatama. Ma ei tea, kas need hävitajad/raketid teevad pauku juba välja lastes või tähendas see seda, et rakett tõesti õhus plahvatas, vbla mõni targem teeb järeldusi.
Kuskil polnud kirjas, et tuppa peitu jooksin või mingi trauma sain- aga eks igaüks mõtleb ikka edasi iseenda rikutuse tasemel. Kena mürgist elu teile!
Aja Lugu7. august 2018, 19:48
Ei saa välistada , et relvaärikad tellivadki mõne lasu Venemaa suunas? Ehk saab siis pärast madinat, kus Eesti maatasa tehakse, teistele "kaitset vajavatele" riikidele suuremas koguses relvi müüa?
7. august 2018, 19:49
kas tõesti oli tellimustöö
Tasuja9. august 2018, 22:42
Pole välistatud,kui vaadata lääne sõjardite tegevusi.
Moderaator ise?7. august 2018, 21:27
Teistel kommijatel see sõna mis lõpus on, läbi ei läheks.
Ise oled a b o r d i j ä ä n u s !
Tasuja9. august 2018, 22:43
Kes on a b o r d i j ä ä n u s ???
mazda7. august 2018, 20:18
tibla raisk ise tellib
Tasuja9. august 2018, 22:40
Tei võib õigus olla,pigem ongi nii.
ee7. august 2018, 19:46
see on uhke NATO sojavägi pomm siia voi sinna ega EV pole USA
7. august 2018, 19:50
siia võib neid paisata kui liiva
7. august 2018, 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ise 7. august 2018, 19:52
Tasuja9. august 2018, 22:45
maakas7. august 2018, 19:38
Ilus! Juhtub. Ilus see, et need lennukid on relvastatud, mitte ei lenda siin tühjalt...
Mis toimub?7. august 2018, 19:30
Kuidas lastakse rakett lendu kogemata?Kas õhuruumi valvajad on kogenematud?Sellisel teguviisil võivad olla traagilised tagajärjed.
seletan7. august 2018, 19:54
õnnetus juhtus, said aru. õnnetus
ärge7. august 2018, 20:05
imestage ,kui koju tulle teie kodu lihtsalt enam pole,kuna keegi kuskil lasi kogemata lahti pommi,raketti või veel midagi ,lihtsalt selline on meil siin elu
7. august 2018, 21:00
öelgu nüüd veel, et piloot mängis nutikaga doomi ja ajas kangid segamini
Tasuja9. august 2018, 22:47
Siililegi selge kuid Eesti kuulekas vaikija...
17. august 2018, 19:29
natuke suurema raketi puhul jääb Eestist pommiauk järgi
sünoptik7. august 2018, 19:48
kogemata ei juhtu mitte midagi ju oli siis ettemääratud häving
7. august 2018, 19:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
salajane ...7. august 2018, 19:25
IT täppisajstu7. august 2018, 19:19
Mingi tühine rakett kusagil suvaliuselt lõhkes ja keegi ei näe ega tea midagi !? Täpsustame.
Andeks - kas see on tõsine kaitse Venemaa eest ?
see ikka7. august 2018, 19:26
meie asulate sihipärane purustamine ka lõpuks
Tasuja9. august 2018, 22:51
Venemaa ei ähvarda kedagi pigem vastupidi. Lähiajal on rahutoojad hävitanud mitu riiki,kes ei allunud...
Inimene7. august 2018, 19:18
7. august 2018, 19:52
Endel7. august 2018, 19:17
Kes on süüdi?EKRE või Venemaa jälle?Hakake lahmima.
7. august 2018, 19:27
spioon Sass7. august 2018, 19:16
Pihkva dessantväeosa olevat asjad kokku pakkinud ja jalga lasknud.
vaatleja künkalt7. august 2018, 19:27
pole veel nad Tartu alla jõudnud
jaan7. august 2018, 20:11
aga moskva alla juba küll - nii vene meedia räägib
Mõtiskleja7. august 2018, 19:15
Äkki maandus mõne uusrikka eramaale, sellelt küll seda sigarit kätte ei saa.
7. august 2018, 19:28
masendav7. august 2018, 19:14
juhuslikult, kogemata, lendavad eesti õhuruumis raketid. ja kuhu ta maandub? juhuslikult.
7. august 2018, 19:29
siin on otstarbekas proovida
lendas7. august 2018, 19:13
siin jah edasi tagasi ja küsis siis kuhupoole Hispaania jääb.
7. august 2018, 19:08
hea et ta seda venemaa poole ei lasknud :P
naine7. august 2018, 19:54
Kohi Kaarel7. august 2018, 20:45
nalja ju taevani üle 3 meetrine jurakas paneb lennuki pealt ajama ja keegi ei tea trajektoorist muud kui et põhja poole, kust nad seda võtavad kui asupaikagi ei tea. lõpetage hämamine ja rääkige kuidas asjalugu tegelikult oli neid valesid mäletame 30-40 aastat tagasi küll ja küll
Kas kaitsevägi7. august 2018, 21:51
peab endale tiivad selga kasvatama ja iga võõrlennuki taga lendama? Ütle parem, keda siin üldse saab veel usaldada?
nalja jah7. august 2018, 22:20
miks enesehävitus ei käivitatud???
siis too 19.13 poleks8. august 2018, 11:26
eestist enam ka tolmu järel vaid suur BALTI MERI ainult