M-Sport töötab palehigis, et Ogier' autot kiiremaks muuta
Eesmärk on muuta auto konkurentsivõimelisemaks, et Ogier suudaks tiitliheitluses Hyundai piloodile Thierry Neuville'ile vastu saada.
Soome oludes ei töötanud uus aerodünaamikapakett kuigi hästi ja Ogier pidi leppima viienda kohaga. Tegelikult jäi ta kiiruses Teemu Suninenile ja kohati ka Elfyn Evansile alla, aga mõlemad tiimikaaslased lasid meeskonna juhi Malcolm Wilsoni käsul prantslase endast mööda.
"Mul polnud auto esiosa käitumise osas mingit kindlust," rääkis Ogier. Fiesta WRC tagaosa oli küll varasemast stabiilsem, aga tervikuna nihkus auto tasakaal paigast.
M-Spordi peavõistlusinseneri Massimo Carriero sõnul on uus aerodünaamikapakett aga alles algus. "See oli meie Fordiga tehtud koostöö esimene vili.. Juba varsti on oodata uusi täiendusi. Töötame ka näiteks mootori ja juhitavuse kallal," ütles ta.
MM-sarja üldarvestuses jääb Ogier Neuville'ist maha 21 punktiga.
Järgmisel nädalal peetav Saksamaa ralli peaks Fordile võrreldes Soomega paremini sobima. Mullu võitis Saksamaa etapi praegu Toyota rooli keerav Ott Tänak, Ogier oli kolmas.
Kommentaarid (0)