Fotol kõnealune olukord. (CARL RECINE/Reuters)

UEFA Rahvuste liiga matšis kaotas Inglismaa jalgpallikoondis eile õhtul koduväljakul 1:2 Hispaaniale. Võõrustajad on kindlad, et vähemalt viigipunkti oleksid nad pidanud sellest kohtumisest teenima. 

Nimelt õnnestus Danny Welbeckil seitsmendal lisaminutil pall hispaanlaste võrku saata. Seejärel kõlas aga kohtuniku vile, mis värava tühistas. Nimelt määrati Inglismaa koondise ründajale viga väravavaht David De Gea vastu. 

Kohtumise järel oli kogu Inglismaa kindel, et Welbeck määrusi ei rikkunud. "Nõnda tähtsatel hetkedel peab kohtunik tugevaks jääma. Sellistel momentidel ei tohi kohtunik surve all murduda," sõnas kapten Harry Kane BBC-le. 

"Welbeck lihtsalt seisis seal, De Gea kerkis õhku, maandus Dannyle peale, ei mingit viga ja pillas palli. Kohtunik valis kergema tee," selgitas ta olukorda.

Sama meelt oli ka Inglismaa peatreener Gareth Southgate: "Alustuseks tulid kaks keskkaitsjat Dannyt blokeerima. Ta lihtsalt seisis seal, kui De Gea üle tema hüppas ning palli pillas. Kõik näevad, et see värav pidanuks lugema."

Vaata olukorda videost. Kas kohtunik tegi õige otsuse? 

Jaga artiklit

9 kommentaari

R
Rein  /   19:02, 9. sept 2018
I
inglaste fänn  /   12:18, 9. sept 2018
Tuleb tunnistada et Welbeck tegi algul kaitsjale juba vea lükates teda selga ning hiljem ka väikse puki vastaste väravavahile. Kui kohtunik puki tegemist poleks ära vilistanud siis kaitsjale tehtud viga oli juba kindel määruste rikkumine.

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis