Olen olnud paroolikaardiga kõik asjad tehtud saanud, ei ühtegi probleemi ja nüüd on siis ebaturvaline, vastuolus EL direktiiviga jne. Pagan võtaks! Näiteks: kui mul auto korralikult toimib, ei lähe ma seda remonti viima või uut autot ostma!
et minu suurt-suurt pensionit kaitstakse,niisamuti ka minu ülitähtsaid isikuandmeid mõtelda,kui pank peaks minu pensioni pärast kannatama _ pankrotis kohe. Ütlevad ju laulusõnad ka ,et kaks kuradi pätti tahtsid ää võtta moo`lt taskurätti. Aga ikka edu igaveseks muutmiseks,sest ega muutmine ei maksa midagi.
jah sedasi, et stabiilsus puudub, kogu aeg on vaja midagi muuta aga elu näitab seda, et id kaart on kaks korda vahetatud aga paroolikaarti pole vaja olnud vahetada ja kui id kood on neljakohaline, siis paroolid on kuuekohalised ja ühe-kahega veel asja ära ei tee sest kolmandastki tahetakse kolme esimest numbrit- kas kolme parooli kasutamine pole turvalisem kui id nelja ja viie numbri kasutamine, mis on kogu aeg samad ju, needsamad kaks koodi....see on kellegi visioon enne suuri vargusi, koodidega ju kätte ei saa, vaja lihtsamaks asja teha.
1.Paroolikaardiga on samuti kaheastmeline tuvastamine (mõnes pangas ka kolmeastmeline), kõigepealt kasutajatunnus ja siis alles parool. 2.Paroolid ei ole korduvkasutatavad.Iga kord nõutakse uut. remark: olen pangalt palunud statistikat nende ebaturvalisusjuhtude kohta aga vastust ei saa. See on tavaline korruptsioon.Firmadel on vaja kasumit,rämps on vaja müüa ja siis ostetakse seadus.
Siiani olen oma ülekannetega hakkama saanud ise.Nüüd proovin ID-kaardiga,aega võtab see mitu korda rohkem,mõnikord ei saagi ülekannet teha,alustan siis uuesti.Paroolikaardiga ei olnud kordagi sellist jama.Aga pangad tahavad ju teenida.
siin saate küll kisada, aga muud, peale paroolikaartide kasutada ei oska? Äkki võtaksite siis hooldaja endale, kui ise toime ei tule? Mina olen penskar ja saan hakkama.
Miks vahetati välja pool mijonit ID kaarti kui need nii turvalised on?Mitu paroolikaarti on välja vahetatud alates sellest kui need kasutusse võeti?Oletan,et Swedpanga ametnik ei oskagi nendele küsimustele vastata.
saaks välja vahetada seda, mida enamus ei kasuta, mul see ka olemas kuskil lauasahtlis, kord üritasin kasutada, kui ID kaartiga sisse ei saanud, aga ei õnnestunud selle paroolikaartiga midagi teha, ei läinud ka seda välja vahetama. Praegu pole mul ka ID kaarti, eile tegin tehingu e-poes, Smart ID-ga võttis see aega alla minuti, mingi paroolikaartiga poleks kuidagi nii kiiresti jõudnud. Äkki taastaks hoopis tuviposti, saadad sellega oma ülekandesoovi panka :). Ei ole mõtet kramplikult vanas kinni olla, ka see maksab lisaraha.
Väga kahtlane jutt - tooge kõigepealt ära see EL maksedirektiivi tekst!. Praegu jääb mulje, et reklaamite Smart-ID! Minu valik oli ID-kaart, mis SEB panga reklaamis kõlab nii. "Võta ID-kaart ja naudi sõltumatust." Irvitamine sõna otseses mõttes. Eile raiskasin jälle terve tunni, et internetis maksta - selle ID kaardiga korra saad makstud, siis jälle ei saa!? Helistan, saan juhendeid - sama: korra töötab, siis jälle mitte. Ent üldse - miks mina pean helistama, minema sinna ja tänna, proovima jne. kui see on panga töö. Panin juba Facebooki üles, et tuleb koostada petitsioon ja nõuda pangalt rahalist kompensatsiooni tema heaks tehtud töö eest (kuna täna on makseaeg, lähen panga peakorterisse seda maksma, sest - ei saa oma internetipanka sisse!?). Oli üldse suur idiootsus anda maksude kogumine erapanga kätte - kannataks veel neid lollusi, kui tulu läheks riigile- riigipangale, aga erapank oma arulagedate uudistoodete kaelamäärimisega on selgelt üle käte läinud ja see küsimus tuleb julgelt tõstatada riigikogu valimiskampaanias. Saavutada, et parteid võtaks selle oma lubaduste nimekirja.
Lisan, et käisin ühes panga peakontoris, kus kontrolliti ja öeldi, et minu ID-parooliga peaks olema kõik korras ja suunati selleks valmis arvutit kasutama. Sealjuures hoiatusega - võtke see äärmine kolmest, tuleb vähem probleeme!? Tegin esimese ülekande ära, lülitasin arvuti välja, ent siis tuli mõte, et teen ka teise. Tuli kohe tõrge ehk samasugune seis nagu koduski!. Alles kolmandal katsel sain sisse ja tehtud. Peaks olema selge, et süsteemis on mingi praak sees: kord töötab ja kord ei tööta. Miks siis tuleb niisugune programm juurutada ja panna pangakliendid sundtööle, mis rikub närve ja mille eest ei maksta. Kuna reageerisin ja küsisin midagi ka id.ee-t, sain sealt eelvastuse - lugege läbi kuus !!! veebilehte ja helistage kahel !! numbril! Tõesti huvitav kes keda teenindab - kas klient sunnitult erapanka või pank klienti? Tuleks kiirelt kehtestada kord, et pank maksab hüvitist iga tõrke juhtumi eest sama moodi nagu seda teevad juba lennufirmad ärajäänud lendude puhul.
Hea kûll, koduarvutis võib ju ühendus vilets olla, aga pangakontoris? Teised ülekanded tegi ju seal. Esimene kord panga arvutis lasi ülekande ära teha, teisel korral olid samad jamad. Ehk on Id_kaardiga mingi jama?
ei ole lihtsam , ei ole mugavam , aega läheb ka kauem mingil määral mugavam siis kui pidevalt istud id kaart lugejas sees mis minu arust pole turvaline
Kuidas siis muidu? Juba kostus läbi, et meie agar riigikene tahab läbi suruda kohustusliku e-posti lugemise. Esiteks pole Põhiseaduses kohustust üldse arvutit omada. Nii, et sularaha palgapäeval on ikka veel jõus. Paljudel polegi mingit e-posti aadressi. Ja mis peamine, kes küll on nii võimas "tsaar", kes sunnib mind e-posti lugema kui "tsaarile" meeldib? Meie riigikene on küll valmis kasvõi saja prääksuga üles hüppama.
PIN kalkulaator pole tasuta ja ma ei taha omale ka osta kallist uut telefoni. Miks mind ahistatakse? Olen paroolikaardiga väga rahul ega soovi mitte kuidagi sellest loobuda. Miks kogu aeg sunnitakse midagi peale?
Direktiiv on ju ainult soovitus seaduste ühtlustamiseks euroopa liidus, seadus on inglise keeles act. Minu meelest on ID lahendus palju ebaturvalisem, sellel ju kaks puk koodi paberil. Paistab, nagu pank tahaks raha kokkuhoida, ei pea enam koodikaarte koostama ja neid trükkida laskma.
juba 0.5 aastat pean mingit tot.rat ID-lugejat kaasas kandma välismaal. Samas ei tunnista sellist toru.jüride seadet ükski arenenud riik. Ükski arvuti ka välismaal. Tassi oma läpakat kaasas. Üheski Läänne läpakas pole instalitud nn ID lugejat! Abs.urd! Lihtsalt keegi tellis Hiinast miljon sellist riistapuud ja ostis selle paša mahamüümiseks nn seaduse!
mobiil-id ja id-kaart on ainult 2 parooli. kui isikul on mu telefon ja mobiil-id 2 parooli versus paroolikaardi 24, 36, 48 või 72 parooli olenevalt pangast, siis justkui misasja
vanurid ei saa enam ülekandeid teha, sest igal ühel ei ole ju vastavat tehnikat, igaühel ei ole ka nooremat inimest, kes aitaks ja ühel päeval ütleb ID kaart ka üles, nagu kogemused näitavad.
Kas sul on kade meel et keegi soovib vanamoodi edasi elada? mida sa prõõkad siin, Ela oma igapäevaste uuenduste nimel ja lase teistel ka elada. See et sa saad orgasmi iga jummala kord kui mingit uuendust näpid ei tähenda sugugi seda et teised on lollid.
KOMMENTAARID (45)