Hulka asisem, kui presidendi sõnadeväänamine, mis lausena mitte midagi ei ütle.Isegi vanemaks saades mõte jookseb praktilisi radasid pidi, mis aga kohale ei jõua, on valimised Põhiseaduse kohaselt. Miks see nii raske ülesanne on õiguskantslerile.
küsisin endalt terve tööpäeva, kuidas saan midagi Eesti jaoks ära teha ja tegingi(isegi auraha riputati rinda) , kuni asutuse juristid tegid minu töö najal näidispoomist teistele, lahkusin küll asutusest aastaid hiljem kuid usku sellesse riiki ei ole enam siiani - pseudoriik!
isegi tõtt aga Põhiseadus, see ei tule Prouale ikka pähegi, et on eelkõige ka riigil endal täitmiseks. Valimised ei käi mitte sinna alla ja muuta ka ei kavatseta sõnastust. Üks päev ja ühetaolised- terve kuu ja 100 näolised. Patsipoistel jälle tööd ja raha nagu raba.
Kui õiguskantsler tõesti tunneks põhiseadust siis ta küsiks endalt Kuidas on e valimisel võimalik et x identiteeti kasutades näpib arvutiklahve hoopis y ja seda loetakse loomulikuks Valimistel tegutsevad 100 aastased arvutigeeniused kes tavaelus arvuti ligigi ei käi Mõttetu ametnik
Eesti peab tegema uue haldusreformi kus omavalitsusüksus on praeguse maakonna suurune ja vähendama ametnike-muidusööjate arvu vähemalt 3 korda. Suurendama peaks ainult politsei, piirivalve ja ka päästetöötajate arvu, samas aga vähendama nende ametkondade kontoritöötajate-kohvijoojate arvu.
uus haldusreform? Meil küll ei koondatud ühtki ametnikku, vaid kõik jäid tööle. Muutus veidi ametinimetus. Aga kui palju maksti kompensatsioone ja kui palju tõusid haldusreformi tulemusena vallaametnike palgad? Kas arvad, et kui maakond on ainus kohaliku omavalitsuse üksus, et siis midagi muutub? Ikka jäävad kõik ametnikud paika. Tegelikult on sellised töökoahd isegi õigustatud, sest vaesemal osal rahvast ei ole ka initsiatiivi, et oma muredega kusagile ei tea kuhu sõita. Pealegi ei tunne need kõrgel ja kaugel asuvad ametkonnad enam kohalikke olusid. See idee on küll maapiirkondade täieliku väljasuretamise idee.
Eks võiks jälle mõne nimemuutuse korraldada.Mingid hästi toimivad asutused teise kohta viia.Midagi liita-koolid,vallad ja see MÕTTETU raharaiskamise segaduses maksta hüvitisi ja võtta tagasi tööle teise nime all.Mängulusti jagub.
kas teil häbi tööinimeste käest seda küsida ei ole pigem tuleks seda teie käest seal riigikogus küsida mida te seal üldse istute ja pealegi saal on pool tühi kus kus kõik on et tööd ei tee ja kui istute seal siis kes toksib telefonis ja kes loeb lehte ja kas teid üldse peab seal niipalju palgal olema
Riigiasutustes tuleks lõpetada see igavene kohvikannudega jooksuvõistlus.Riigiamet ,kuhu hommikul sisse astud ,tegeleb kohvitamisega. Näited kohtusüsteemist kuni omavalitsusteni.
Ja avastab siis, et ta on tegelenud alusetute kaeustega, mid ilma tööta ja igavlevad vangid ajaviiteks vorbivad. Et ta on täitnd igasugu tabeleid ning statistikat ja tegelenud ebaotstarbekate mõttetustega, mida igasugused ülemused,, nõunikud ning kõrgepalgalised projektijuhid temalt nõuavad.
Kust kohast Teie selle "Kaeuksed" küll välja lugesite? Mina küll otsisin, aga ei leidnudki üles. Vähemasti mitte nimetatud vormis. Seega ei oska ka selgitada. Kas mingi projektijuht või ülemus tundis, et talle on kuidagi varba pale astutud? Ja tundis tungivat vajadust kuidagi kahtlevale ketserile vastata. Kuid midagi paremat ei suutnudki leida.
Väga imelik küsimus. Pärineb totalitaarsest ühiskonnast. Demokraatlikus ühiskonnas on tähtis antud riigi elanikkonna heaolu. Kui rahval läheb hästi, siis läheb ka riigil hästi, sest riik see oleme meie.
Üllekesele kirjutati mingid kangemad kommid? Julge 80% ametnikest teevad ennastsalgavalt ikka seda va kontimurdvat jalakõlgutamise ning kohvilarpimise tööd palehigis ja kui aega üle jääb siis nissuvad bürokraatia abil kodanike aje kah.
KOMMENTAARID (30)