Spordivaria

LÄBI RASKUSTE TÄHTEDE POOLE! Südikas Jõgeva poiss on e-spordis eliitmängija

Toimetas Sten Kohlmann, 19. september 2018, 15:13

8 KOMMENTAARI

k
kolleeg Jõgevalt/ 20. september 2018, 13:02
www.youtube.com/watch?v=DF6Ta_n0gGc
t
tubli/ 19. september 2018, 23:19
s
sõna sekka/ 19. september 2018, 16:04
No ma ei saa aru , nimetada arvutimänge spordiks !? Tulge maa peale tagasi !
j
juunior/ 19. september 2018, 16:18
ära ütle midagi, tegelikult on meeskonnas mängival e-sportlasel vaja üsna sarnaseid omadusi, mida vajavad ka traditsiooniliste meeskonnamängude mängijad. Samas ei pea sa olema mingi jõujäär, vaid võid olla võrdne võrdsete hulgas isegi ratastoolis olles - niiet sobib kõigile. Samas on turniiride vaatajaskond miljnotesse ulatuv ja edukad e-sportlased teenivad korralikult.
ä
19. september 2018, 20:59
m
mh/ 20. september 2018, 05:45
Et male ei ole sport ? Mis on arvutimängul ja malel vahet, peale selle, et mängulauad on erinevad?
s
Sõna sekka-le/ 20. september 2018, 10:39
Kas häbi ei ole siin sellise uudise ja artikli all jura pritsida? Vaatasid sa üldse videot? Sellist noort, kes on mentaalselt nii tugev täna ei leidu eriti. Arvutimängud-sport teema kohapealt...
Eks see üleminek sellele maailmale on vanemas mustris inimestele raske. Arusaadav. Kahjuks nii see lõpuks läheb. Kõik meie lapsed, noored ka päris imikud juba saavad ligipääsu nutiseadmetele ja ekraanidele. Ning nende huvid ja maailmavaade on täiesti erinev mis oli meil endil kunagi. Traditsiooniline sport ei kao ära, kuid selle osakaal väheneb iga aastaga. Selle vaataja numbrid langevad. Noorem põlvkond ei vaata enam telekast sporti nii nagu vanasti. Hetkel vaadatakse veel sest nende vanemad vaatavad. Kuid kui üks põlvkond e. vanavanemad nüüd meie seast lahkuvad, siis järk järgult langeb suurehooga ka teleka vaatamise arv. Mis tähendab seda, et kui vaatajaid jääb traditsioonilises spordis vähemaks, väheneb ka reklaamide arv. Ehk raha liigub traditsioonilisest spordist välja.
Tänapäeva noored vaatavad juba enamjaolt vaid kas arvutist midagi või telefonist. Ja sinna suunda liigub ka raha. Sest nemad on need kellejärgi peavad mõtlema need kes tahavad "pildis olla" ja oma "produkti müüa". Need on faktid.
j
juunior/ 19. september 2018, 15:52

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee