Eesti uudised

VIDEO | Napikas! Liinibuss sõidab Tallinna-Tartu maanteel nagu pöörane (98)

LISA KOMMENTAAR

Alle-aa20. september 2018, 11:07
Tervikhindamiseks ei ole piisavalt andmeid ,mida asja kas oleks pidanud laibad taga olema,et piisavad oleksid .
Oma nägemus20. september 2018, 11:03
Paremale oli teel laiust, autol olid peeglid, alustatud möödasõit oli kindlasti nähtud, samuti eespool olevad autod. Möödasõitja oli talle tundmatu bussijuht, aga kas ei võinud seal bussis olla keegi tema tuttavatest, kelle elu või tervise ohtu seadmist ta oleks saanud osavõtliku liiklejana vältida? Kas pole see piltlikult sama, mis näha, kuidas mingi ohtlik tuli on kusagil lahti minemas, sel inimesel on tulekustuti kõrval ja samuti on tal vahend selle tulekahju filmimiseks .... ja ta valib selle viimase, sest ta pole see inimene, kes seal aidata tahaks. Ta on lihtsalt üks näpuga järge ajav oma õigusi täpselt täitev ja teadev kodanik, aga mitte inimene, kel süda õiges kohas.
500m edu poolel maal sees.20. september 2018, 10:29
Seal on näha et viis sõidukit on veel vaja enne neljarealist ära suruda, et palju nüüd kesmine kiirus selle tõmblemise peale tõusis, et graafikus püsida, kui enne neljarealist ei õnnestunud kõiki ära suruda.
MK20. september 2018, 10:13
Pöörasusest ja napikatest on asi kaugel. Pimedad on selle üles võtnud või? Näha on ju kaugelt, et on ruumi selle vasakpoolse bussipeatuse pärast. Rekkajuht tõmbab ka kõrvale. Ja see osav filmija oleks võinud muidugi KIIRUST VÄHENDADA, selle asemele, et bussiga rammu katsuda. Videolt on ka muidugi autorongi näha. Tallinn-Tartu maantee viga. Kui esimesel on nõrk auto, mis vaevalt 80 välja veab, või siis ei julge kurve võtta, selle pärast kannatavad kõik. Bussijuhid peavad aga graafikus püsima. Neljarealine Tallin-Tartu muidugi lahendaks need probleemid, aga see on vist sellise vaese riigi nagu Eesti puhul märg unenägu.
iFF20. september 2018, 08:59
Selliseid videosi võib Pärnu-Ikla maanteel igapäev teha...Mingil põhjusel võttis politsei neid luxe Pärnu linnapiiril kevadel pidevalt maha ka...sellest ei tea see kliendikogemuse juht muidugi midagi,mis olid põhjused jne...
rs20. september 2018, 08:58
Sina, kes sa selle filmisid oled haige inimene, palun viska oma juhiload prügikasti ja ära kunagi enam autoga sõida!
am20. september 2018, 09:49
Huvitav,mis põhjusel ta haige on,et näitab tegelikku elu maanteel.
mis mulli siis oleks ajanud kui selle suure taga oleksid ise järgnev ja see ees katsetab pidurite efektiivsust.20. september 2018, 10:00
täiesti haige jah, ei teinud gruppi keskel rabelevaid liigutusi, oleks võinud ju järgnevatele külma teha.
sõitja20. september 2018, 08:17
Olen samuti pidanud hinge kinni,kas jõuan elusana koju.Oli lörtsine ja libe,minu buss sõitis kõikidest mööda,kui jõudsime Virtsu,siis oli aega küll ja veel.Kuivastust hakkas peale sama "RALLY".Seda ei saa õnneks õelda kõikide bussijuhtide kohta,palju on mõistliku kiirusega sõitjad juhid.
Priit20. september 2018, 06:46
No tegemist oli ohtliku olukorraga ! Aga kas bussijuhi jaoks oli see nii ?! Ma ei kiida seda tegu heaks, vastupidi, see 15 sekundit ei ole nüüd elusid väärt !
AUTOJUHT RAKVEREST VOLVOGA20. september 2018, 06:45
mis vahet kas 85 või 90 võit väga väike.need nõelujad ja vingujad ongi liiklusohtlikud
M3420. september 2018, 00:19
Sellise värjast juhi võtaks kohe maha vastutulijana, ja see idoot edasi, sõidaks juba teise autoga!
juga20. september 2018, 00:06
Maxima rekkad sõidavadki 85. Ju sõi lihtsalt närvid läbi. Ja see ei ole tõesti normaalne, kui sellised 85, kurvides ja enne liikluskaamerat 80, dikteerivad vahel 30-40-le taha kogunenud autole tempot. Asi ei olegi niivõrd lõppkiiruses, kui just jõnksutamises. Ja väga palju on selliseid ka sõiduautode seas. Kui hakkadki mööda minema, hakkab kiirendama. Selliseid peaks karistama hakkama.
Bussijuht19. september 2018, 23:24
No ma ei tea. Kõik nii targad. Nõus et see möödasõit kiskus väheke hapuks. Aga hea kutselise juhi tunnus on sõida ise korralikult ja aita koleegi kui vaja. Siin härra ilmselt filmimees mitte autojuht. Eesti on maailma parandajaid täis keda mujal ei kohta. 30 aastat bussi juhtinud aga ainult eestis pead koguaeg arvestama kui lähed möödasõidule siis võib möödasõidetav kiirust lisada. Asi peaks ju lihtne olema kui näed et keegi läheb mööda siis aita teda ja nii lihtne see ongi. Ei ole vahet kas näed peeglis bussi või bmwd. Oleme veidi sõbralikumad.
M3420. september 2018, 00:24
Mis sa peast puhta ptsis v6i, m66das6it toimus enne kurvi ja juht ei veendunud ka vastutulevates s6idukites ja ka enda kiirendusvõimes, pani ohtu teised liiklejad.
:D 20. september 2018, 09:07
sina olidki see l0h kes filmis?
JJ20. september 2018, 07:02
Filmimees ei teinud ühtegi liigutust, hoidis kramplikult oma sõidujoont. ARENENUD EUROOPAS tõmmatakse sellisel juhul vähe paremale, viimases hädas tõstetakse jalga korraks gaasipedaalilt. No jõudsin just tagasi Poola-Saksa-austria-Sveits- Rootsi- Soome tripilt, 5000km, möödasõite, vahel kiiruseületamisi, hullu autodemassi tiptunni aegsel kiirtee ummikus ja mida kõike veel. PEAMINE oli minuarust seee et arvestatakse teise liiklejaga, ei aeta OMA õigust lõputult taga, ei viibutata keskmist sõrme. OMA tillukese EESTI egoga on paljud juhid lausa allpool püksikummi sõgavas pimeduses, haisvas lögas!
Aga jätkake ja olge uhked et on autokaamera, mõnel lausa aega telefoniga filmida, sõitmise poole pealt on ikka väga palju ära teha!
karta on et eesüõtev saab saabparemini aru millega tegeled.20. september 2018, 07:05
Miks sa mööda nagu ei või sõbralikult sõita, nii et teisel piisab lihtsalt korraks pedaali vabastamisest, et sind aidata, see pole ju sõbralik sest et teine peab pidureid tallama..
lihtsalt nii sama ja kui ikka vajutad siis juba vajuta.19. september 2018, 22:14
Räägiks veits busside kiirendustest ja minekust, 15 aastat tagasi mõned isendid läksid 90 kuni 120 suht nii et selg läks kergelt vastu tuge, 120 hakkas juba venitama 149 vajas kerget kallet need olid ilma piirajata, siis oli paar isendit piirajatega ja need ikkagi sätiti 90 ja pulk peale sinna kanti mitte 100 kanti., üldiselt sellistega sai lahedalt mööda sõita, kui teise taha kinni ei ajanud, polnud vaja kedagi kunagi teelt väljapuksida.Vaevalt et aastatega ülekanded lahjemaks ja mootori uimasemaks on läinud.
Maamees19. september 2018, 22:23
Aga milleks niimoodi üldse tõmmelda on vaja. Reaalselt on see ajavõit minimaalne. Sõidan ise väga palju ja kaamera on selliseid möödasõite täis. Näide. Sõidab minust mööda buss Tallinn-Tartu maanteel. Möödasõit suht vaevaline ja ohtlik. Lähenes pime kurv. Minu kiirus 90-95. 20 kilomeetri pärast oli ta samal sirgel kus minagi. Kas on ikka iga hinna eest vaja mööda sõita. Tundub, et meie teedel on möödasõit suisa kohustuslik.
....19. september 2018, 22:33
ma sulle seletangi bussiga ei pea tõmblema, see on kõik jama kui neil on piiraja maas et ei sa graafikus muidu püsida, kui tuleb kedagi teelt välja puksida.
no19. september 2018, 21:54
Mina sõidan 90-ga ja ei võta kunagi paremale. v.a. kui kiirabi, või muu operatiivsõiduki puhul. MEIL ON PIIRKIIRUS 90 JA SELLEGA ON KÕIK ÖELDUD. vÕIMELGE EUROKRAAVIDES, KUI SÕITA EI OSKA JA SEADUST TÄITA.
Tölpa19. september 2018, 22:10
90-ga sõites ei peagi võtma paremale, aga aeglasemalt sõites peab. Siin videos ei sõida operaator kõps 90-ga ja takistab liiklust.
amat20. september 2018, 08:51
Nime oled endale täisa õieti valinud!
19. september 2018, 22:30
89-ga sõites peab sõitma kraavi ääres!
Miks19. september 2018, 22:37
Sest20. september 2018, 00:14
JJ20. september 2018, 07:09
No ja olegi siis oma madala egoga, kindlasti tahaksid igale möödasõitjale veel keskmist näppu näidata ja .... Targem on lasta määdasõitja oma teed, küll kunagi politsei kiirust mõõdab ja karistuse saab. Lollilt rumal on oma õigust taga ajada!
Semjonov20. september 2018, 08:45
Tüüpilise egoisti jutt - minust ei tohi keegi keegi mööda sõita, sest mina sõidan 90ga.
Kui sina täristad spidoka järgi 90ga, siis tegelik kiirus ei ole 90. Jah, mina sõidan GPSi järgi, et näha reaalset kiirust. Sinusugustest egoistidest sõidan ma suurima mõnuga mööda.
Mõistust ja rahu. 19. september 2018, 21:35
Kiitus maxima juhile. Filmiv juht võiks ka teinekord paremale hoida ja gaasi järgi lasta. Kõigil juhtub.
Sõidan ka ise veokaga ja võimalusel lasen teisi mööda ja vajadusel lastakse mind ka. Rohkem teistega arvestamist ja jõuame kõik tervena koju. Egol ei ole liikluses kohta.
Mimi20. september 2018, 09:44
Aga mina sõidan näiteks maanteel püsikiirusehoidjaga ja siis ma pean seda selliste pärast kogu aeg maha võtma - jube tüütu on ausalt öeldes.
Kõrbesuslik19. september 2018, 21:33
olen ise sõitnud 10 aastat euroopa teedel,aga nüüd juba 6 aastat eestis ja kahju küll, aga meie kohalikud juhid ei taha ning ka ei õpetada liiklus viisakust mida probikeerib meedi AUSTA JA OLE VIISAKAS KAAS LIIKLEJADE VASTU! Antud videos see tõeliselt puudub. Oki bussijuht teeb manöövri mis oleks nagu SURMASÕIT! Olgem ausad, et ma ei rekkajuhi tegevust mis asja aitaks turvalisemaks muuta. tema asi on peamine KUS ON MOBIIL, ET SEDA JÄÄDVUSTADA! Tekkib küsimus kas REKKAJUHT üldse teab liikluseeskirju mis puutudab kõrvalisitegusi juhtimise ajal. Antud juhul oma mobiiliga filmimine plus veel meedjasse jagamine, milles ise täielikult süüdimatult. Mina olen Pidev Lux Expressi klient ja ei süüdista neid juhte kunagi. Olen Tänulik nendele JUHTIDELE kes seal Firma mainet hoiavad ja töötavad ning pole kunagi tänukirju kirjutanud vaid edastanud juhile isiklikult oma tänud , aga seekord ajas mind MITTEPROFI saadetud video kopsu üle maksa. Seekui Maantee amet probakeerib viisakust liikluses teine-teisele siis antud video on see täielikult kadunud. Peaasi, etmobiilile ja .meedjasse
aga19. september 2018, 21:45
miks mitte, reisijad peavad ikka teadma, mida nad oma pileti eest saavad, kas möödasõite ja avariisid v. mida. Peab teadma, millega riskeerida v. milline sõiduvahend valida.
19. september 2018, 22:28
Kopsu ajab üle maksa sellise harimatu kommenteerija kirjaviis. Lausa vastik lugeda.
euroopa? eestis?19. september 2018, 22:37
liiklus viisakust?
probikeerib?
meedi?
KAAS LIIKLEJADE?
puutudab?
meedjasse?
probakeerib?
Ja see pole veel kõik!
minu nimi20. september 2018, 09:37
On kohutavlugeda sellist kirja, kus vigu on nii palju,et tekib arvamus, et inimesed on koolist laia kaarega mööda käinud. Rahvas, õppige lugema ja kirjutama!!!
kliendikogemuse juht19. september 2018, 21:18
See on midagi sellist nagu20. september 2018, 00:26
Juhatuse esimehe vennapoeg, peadirektori minia, kursusekaaslase poeg vms.
"Olukorrale tervikhinnangu andmiseks ei ole meil piisavalt andmeid, kuid kindlasti on tegemist kahetsusväärse juhtumiga, mis päädis bussijuhi poolt möödasõidu võimaluse valesti hindamise ja liiklusohtliku olukorra tekkimisega.19. september 2018, 21:17
Milles on juht süüdi, kui buss ise mööda sõitis?
"Sotsiaalmeedias ringleb video, millelt on näha, kuidas Lux Expressi buss teeb Tallinna-Tartu maanteel ohtlikku möödasõitu."
neil bussidel juhid19. september 2018, 20:56
enamus umbkeelsed Läti venkud,valgevenelased...
jep19. september 2018, 20:09
See mis toimub Tallinn Pärnu mnt-l, on kohutav. Kiiruse piirangud ei loe. Teatakse,et kui üks politsei kuskil põõsa taga on - siis edasi 50 km piires neid pole. Leedu autodes istuvad peaaegu kõigis vaid liiklusrikkujad. Pane siseministriks keda tahad - korda majja ikka ei saa. Vaid hullemaks läheb. Poola rekkajuhid on täielikud ülbikud. Usun, et vaid täielik pööre siseministeeriumis peaks asja paremaks muutma. Lükake kõrvale need noored mehed kes elust midagi ei tea, oskavad vaid arvutit näppida ja hommikul parfüümi endale pähe valada. Issand - kui kaua veel peab aega minema, et asi muutks. Mõõtke kiirust varjatult eemal ja teises kohas 4-5 ekipaazi ainult vormistaks rikkumisi. Tulge vaadake kuidas Soomes asi kjäib. Siin eestis politsei päälikud vahetavad vaid vormi särke ja lubavad vaid telekas mõttetut jama. Hakake tööle - uus vahetus!
Kus19. september 2018, 19:10
siin on eriti ohtlik möödasõit.Haiged tädid võivad oma nutikat edasi näppida kusagil mujal mitte liinibussis.Ja järgmine kord mingu jalgsi.
19. september 2018, 20:10
Mis liinibussis olevatel tädidel antud looga pistmist?
tohmu19. september 2018, 18:48
Ega filmija ei saanud ka jalga gaasipedaalilt natuke kergitada ning mõnedkümned sentimeetrid teeserva end nihutada. Lätis sõidetakse kõik aeg "kolmerealisel", ainukesed jobud kes seal keset teed sõidavad ja pidurit panevad, on eesti numbritega masinad. Mõnel saab eneseuhkus ju kannatada kui keegi mööda läheb.
karu19. september 2018, 19:47
katsu mõista et professionaal ei lubaks endale sellise möödasõidu alustamist,ja kust sa tead et gaasi maha ei võetud?
Tal pold aega19. september 2018, 20:07
ta oli filmimisega ametis.;)
Enamustel filmib kaamera,19. september 2018, 21:23
mis on peegli küljes
kui üks tohmu19. september 2018, 21:23
asub manöövrit tegema, siis kõik teised võtku kõrvale
Siin19. september 2018, 21:27
Semjonov20. september 2018, 08:39
Paraku ei ole jah nii nagu Lätis, kus liiklejad arvestavad üks-teisega.
Meil ikka sõidetakse lähtuvalt oma egost, eksju kommentaator Siin.
19. september 2018, 18:29
Ega rekkajuht ei ei saand ka maha pidurdada ja tee äärde rohkem tõmmata. Üks loll peabe teisele lollile ära tegema
Eto19. september 2018, 18:28
Ne naš avtobus. Bus mõšno kupit kašdom magasine
urak19. september 2018, 19:49
hinnangu andmiseks pole andmeid19. september 2018, 18:28
kui laibad taga ,kas siis on piisavalt andmeid.
19. september 2018, 18:23
Kadunud Kõmmari kang, tule avita!
trikikas19. september 2018, 18:24
rekka venitas viimse hetkeni 90 minna.
Eks IoIIpead mõlemad.19. september 2018, 20:12
Nii bussijuht , kes peab iga hinna eest möödasõidule ronima kui ka Türi.peast rekkasohver, kel raske oma tinajalg korraks gaasi pealt maha võtta ja bussile, kel graafik taga, teed anda. Seda enam, et bus ei hakka tal pärast kindlasti mitte jalus j 0 b u t a m a.
kui graafik taga20. september 2018, 00:15
võib vist liikluseeskirju rikkuda
==.1520. september 2018, 23:06
Mitte just seda.Samas sinusugused hakkavad ju esimesena vinguma, et jäid lennukile/laevale#rongile/teisele bussile/kuhu iganes hiljaks, sest bus ei jõudnud õigeks ajaks sihtkohta vaid jäi TERVET KAKS MINUTIT hiljaks.
19. september 2018, 18:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lahti lasta eesti praegune valitsus ja vallandada riigikogust kõik eelmiste valitsuste ministrid19. september 2018, 18:23
pesti sadu miljardeid venemaalaste raha ja löödi saapaid läikima eurorahaga aga Tallinn -Tartu trassi neljarealisena ikka ei ole. Seda ühte miljardit pole peetud vajalikuks uue tee ehituseks kasutada.
119. september 2018, 18:36
..ja sõidugraafikut lõdvamaks lasta
Jama puha!19. september 2018, 18:10
Selles olukorras polnud mingit napikat. Asja kirjeldab inimene, kes ei jaga liiklusest mitte midagi. Spetsialistid lahendasid olukorra normaalselt, mitte nagu paljud opakad, kes oma õigust taga ajavad. Ruumi oli piisavalt ja keegi ei kannatanud. Mingit tegelikku ohtu polnud ju.
Välja arvatud see, 19. september 2018, 20:13
et maximka rekkajuht pidi sõiduteelt kõrvale keerama.
kaine juht19. september 2018, 18:05
Tartu-Elva bussijuhtide seas on ka ikka hulle( loe:lolle), kui aega küll siis liiguvad 50-ga ja segavad normaalset liiklust (võiks ju aja parajaks teha peatustes) ,kui aga nats hilinema kiputakse siis ei loe "noor punane" foorituli ka midagi.
peatuses?19. september 2018, 18:33
siis hakkavad suitsumehed suitsetama minema ja katsu õigeks ajaks kohale jõuda, kui peab nende järele ootama.
Need tunnibussid19. september 2018, 19:41
vist ei tohigi üle 60-e liikuda. Vähemalt varem oli nii, et kui bussil on seisukohad lubatud, siis max 60 km/h. Tuli meelde mõne aasta tagune vastus nendesamade aeglaselt liikuvate tartu-Elva tunnibusside kohta. Samuti pidi nüüd, nende tasuta bussidega olema selline jama, et peavad kella kukkumise pealt peatusesse saabuma ja sealt lahkuma, ei sekunditki varem ega hiljem. Seega tuleb aeg sõiduga parajaks venitada või järgi sõita, vastavalt vajadusele.
To need tunnibussid20. september 2018, 09:10
Ilmselgelt sa ise bussidega ei sõida, muidu nii lolli juttu ei ajaks. Tasuta sõit käib samade tingimuste järgi nagu ennegi, ei ole mingit sundust saabuda minutipealt. Busside graafikud on lihtsalt selliselt arvestatud, et väga suuri lõtke ei jää - saabutakse ja lahkutakse peatustest suht täpselt.
sass19. september 2018, 17:33
See nn raskeveoauto juht võiks edaspidi minna Danske panka raha lugema, kui käed rooli taga värisevad.
No mida 19. september 2018, 18:06
Mida te modereerite koguaeg
Kohalikel liinidel19. september 2018, 17:31
tuleb samamoodi piuraja 90 peale panna. Jääks palju lollusi ära.
ups19. september 2018, 17:32
Just tänu piirajale19. september 2018, 20:21
need IoIIused tekkivad, et möödasõit raskendatud. Soomes oli Kongingangal tänu piirajale 23 Iaipa. Nimelt kui sul libedaga täysperä hakkab sust langusel mööda sõitma siis ainus võimalus on gaasi lisada ja eest ära minna. Kuna selline võimalus tänu piirajale pudus, siis oli paberirekka haagisel bussiga laupkokkupõrke. https://www.youtube.com/watch?v=t_2xzbROdoQ
? mis mööda sõitma19. september 2018, 21:02
ise oled videod vaadanud. kui üle 90 ei lähe siis lihtsalt ei hakata kiibitsema. bussil nagu pole ka üle 90 asja
21:0219. september 2018, 21:33
Ses häda ongi kui sinusugune d e b i i I ik ees 80-85-ga j0butab ja piiraja üle 90 minna ei lase, siis möödasõit muutubki väga ohtlikuks.
Hale hala sul19. september 2018, 23:15
Täishaakega lähed libedaga mäest alla 90 km/h!? Oled üldse kunagi veoki roolis olnud?
Kui aga nii tõesti teed, siis tuleb sul vaimse seisundi tõttu ametist loobuda.
Otseks tõmbamiseks võib vabalt normaalsel kiirusel 12-ndalt 10-nendale käigule minna ja pööretega kiirendada. Käiguvahetus on muidugi sellisel juhul ise vägagi ohtlik tegevus ja nii arukas võiks olla, et seda vältida. Muide, onu- sul on armatuuris üks nupp, mille oskuslikul käsitsemisel saad korraks ainult saba pidurdada, aga vaid sekundi murdosaks, sest muidu kaob saba pidamine täielikult.
Kokkupõrge Soomes ei juhtunud mitte piiraja, aga inimese vea tõttu.
Lisaks19. september 2018, 23:27
Videolt-animatsioonilt on näha, et kõigepealt jooksis täishaagis ratastega üle teeserva, mis oli asja alguseks- libedaga mindi vasakkurvi liiga suure kiirusega.
Mõlemad juhid läksid paanikasse, buss võinuks teelt välja sõita, veok oli juba sellises jamas, et polnud midagi teha mitu sekundit, summaarne kiirus oli õnnetuse hetkel 140- seega lähenesid sõidukid teineteisele kiirusel 42 m/sek, mis on siiski reageerimiseks ja adekvaatseteks otsusteks liiga suur kiirus, eriti libeda teega.
Lisan ka õnnetuse tegeliku põhjuse:
"23 inimelu nõudnud tragöödias põrkasid kokku koolinoori suusavaheajale sõidutanud liinibuss ja mitmetonniseid paberirulle vedanud veoauto.
Riigiprokuröri Mika Illmani sõnul on õnnetuse suurim ja peamine põhjus lubatust suurem kiirus.
Nimelt olevat veoki juht sõitnud ettenähtud 80 kilomeetrise/tunnikiiruse juures 94 km/h.
Illmann väidab, et juht oleks pidanud arvestama ilmastiku- ja teeoludega.
"Antud juhul ei ole nende oludega arvestatud", lausus Illman.
Kohtunik luges Soome ajaloo kõige traagilisemas liiklusõnnetuses süüdistused kahele eraisikule ja ühele firmale: veokijuhti süüdistatakse liiklusohtliku olukorra tekkimises ja surmapõhjustamises.
Transpoint Oy tollast tegevjuhti Mauri Kummalat süüdistatakse surmapõhjustamises ja Töö-Ohutus-Nõuete rikkumises, sest veoki koorem oli lubatust raskem ning täis topitud graafik sundis veokijuhti kiirustama."
23:1519. september 2018, 23:54
Vaata videot IoIIakas, seal kõik kiirused näidatud. Kui haake hakkas libedal mängima oli kiirust kõigest 70 , Kuhu kuhu sa IoIIpea kiirendad? Määst alla sõites sa paned
23:1519. september 2018, 23:58
Vaata videot, IoIIakas! Seal on kiirused ära näidatud. Kui haagis hakkas mängima oli seda kiirust kõigest 70. Teiseks kuhu sa kiirendad kui sul mäestalla haagise hoog kasvab, ta on vedurist raskem , sulle teadmiseks ja piraja lööb hinge kinni. Kolmaqndaks ainult sinusugune IoIIpea libedaga mäest ala laskumisel ja täishaagis sabas lööb 12 käigu asemele 10-da. Oled sa 0inas üldse sõiduautost millegagi suuremaga sõitnud?
23:2720. september 2018, 00:05
See, et haagis oli tagumise vankriga teelt väljas on juba libisemise tagajärg. Buss oleks sul päevasel ajal tõesti võinud teelt välja sõita. Paraku pimedas vastutuleva veoki tuledest pimestatuna , vaevalt bussijuht üldse õigel ajal arugi sai, et haagis on tema poole peal.Seda ülejäänud teksti tean ma isegi. Aga ikkagi, vanasti kui piirajaid polnud ja täyspärä läks möödasõiodule siis ainus rohi oli gaasi lisamiune. Muidugi kui oli "langevari" siis võis ka sellega mängida, vahest oli kasu. Aga kõik autod polnud "langevarjuga" varustatud.
Kuule, sohver Pooga!20. september 2018, 00:31
Mida sa jaurad siin? Mingi Kapi Guits oled või? Kirjavead, sõnastus on kuis oleksid tema ise. Tema ka õpetab kõiki ja näeb oma kauboiaksessuaaride, j betoonisegistisuuruse kõhu, hülgevuntside jms "rekkakuski" aksessuaaridega väga koomiline välja, kui veel jutt ka lisada on asi ikka täiskomöödia.
Tead, palun, ära liikle meie seas- sa lihtsalt ei oska liigelda, sa oled selleks liiga "tark".
Lihtsalt teadmiseks20. september 2018, 09:04
See, keda sa nimetad oinaks, on maha sõitnud miljoneid kilomeetreid, osa neist raskeveokiga Norras, teab, mis on nii tõusmine, kui ka laskumine libedaga ja kuni 10% kaldel. Alustasin 80-nendate alguses LIAZ-i ja ALKA-Frigero sabaga, olen käinud talvel Tšetšeenias nt sellega.
Kas ehk sa ise ei tea, et 12-ndalt alla 10-nendale valides, kas T-shift, Opticruise või isegi käsivalimisega kastiga, tõstetakse kiirenduseks ka mootori pöörded 1200 pealt 2400 peale.
Oled millestki sellisest kuulnud? Ja 12->10 on ülekandes väga väike vahe tegelikult, kuid piisav kiirenduseks nt 70->90 km/h, mida veniks muidu 12-ndaga hirmkaua.
Su põhjendamata üleolek ja enesekindlus teevad sinu liikluses teistele ohtlikuks- kas sa ise seda ei mõista?
Ja kes lubab koostada talvel koorma, milles on haagis vedurist raskem- nii, kuis siin seletad?
Või oled õllekruusitagune "rekkajuht"- ka neid on liikvel.
00:3120. september 2018, 23:08
Ise kah oma mõtest aru said, mida kokku kirjutasid?
To lihytsalt teadmiseks.20. september 2018, 23:16
Tänapäeva elektroonika ei lubagi sul gaasi pedaaliga
Vot see mis sa oma LIAZ/ALKAga tegid ei või teha täysperäga. Sest nii kui sa alla libedaga laskudes lööd sellel kaks käiku madalaks , l sa kraavis ka oled. Teiseks milleks sulle t0hmanile vaja määst alla kiirendamiseks üldse madalamat käiku saada? Ja kolmandaks tänapäeva elektroonika ei võimalda sul kiirendamiseks mootoripöördeid 2400 peale tõsta, lööb juba 2100-2200 juures mootoril hinge kinni.
Krt19. september 2018, 17:27
See kellest mööda mindi oleks ka võinud pidurdada. Kui näed et hull tuleb. Maksima mehele respekt ja kindlasti oleks ta ka põllu peale pikali visanud tasku puudumisel.
19. september 2018, 18:17
Operaator kõps on veel uhke ka, et tabas bussijuhi teolt, ise grammigi tee ääre poole võtmata. Tegelikult on nii, et kui mõlemad pooled võtavad tee serva, siis mahub buss vahelt läbi ja ei mingit laubaka probleemi. Probleem on siis, kui teel liiguvad sellised kangust täis filmimehed.
Tölpa19. september 2018, 18:33
Mis mõttes tabas bussijuhi teolt? Mina näen siin ainult ühte rikkujat, kes tekitas ohtliku olukorra. See operaator kõps ise. Sõidan ise pidevalt tallinn- tartu maanteed ja pole busse näinud kiirust ületamas, seega järeldan: operaator kõps ei järginud lubatud kiirust ja takistas teisi liiklejaid. Samuti täitnud ta liiklusseaduse nõuet, esimesel võimalusel hoida võimalikult paremale ja vajadusel peatuda, et mitte takistada õige kiirusega liiklejaid. Lugege liiklusseadus läbi ja näete, et ainuke süüdlane siin videos on operaator kõps ise!
"tallinn- tartu"19. september 2018, 21:23
kui buss ületab kiirust,19. september 2018, 21:25
siis tema rikub seadust ja "takistanud" juht sõidab piirkiirusega
amat19. september 2018, 21:34
Kaldkriips, aga kriba siia, miks peaks kuskil 40 tonni kaaluv veok tee ääre poole võtma, teepeenrad on küllaltki pehmed, oma elu ja koorma ohtu seadma selleks, et mingi jobust lux expressi voorimees ei oska või ei ole võimeline liikusolukorda lahti lugema.
ning võtab kaasa süütuid reisijaid19. september 2018, 23:38
Kui seda asja teisest küljest vaadata, siis see filmija oli täitsa külmavereline mõrtsukas, kes laipu ootas. Normaalse inimese peas oleks mõte tekkinud, et buss on reisijaid täis, kiirus suur, vastutulev auto lai - vaja veidi paremale võtta, et ohvreid vältida.... aga oli sel tegelaselt tilkus vist ila suust, et nüüd saan klipi, kus laibad taga ja Tema Ise selle jäädvustaja. Kui juht eksib - teeb avarii, saab ta karistuse, aga see on kohtust, kuid see filmija tahtis siin ise kohtunik olla, et tapab ja sureb kui eksis.
järjekordne kiiruseületaja,20. september 2018, 00:10
kelle eest kõik peavad kahte lehte tõmbama
To Krt19. september 2018, 20:24
Mis pidurdada. Piisab gaasi maha võtmisest ja mootorpidurist ja oleks OK.
ahahaha19. september 2018, 21:24
Semjonov20. september 2018, 08:32
Ma mõtlesin sama, et operaator oleks võinud ise pidurdada kui nägi bussi möödumas, aga ilmselt ego jälle ei lubanud..
Raskeveokijuhi argipäev ju19. september 2018, 17:22
Iga päev hoiab raskeveokijuht ära raske liiklusõnnetuse- sel korral oli õnneks tasku, muidu oleks raskeveok pidanud teelt välja sõitma. Buss on raskeveokiga võrreldes siiski sõiduauto, mõtlen juhtimist.
Iga päev keerab19. september 2018, 17:58
paar raskeveokit kõrvalteelt julmalt ette, Lisaks 70 ala on neile 90 jne
Teeline19. september 2018, 19:25
Ja vägagi paljudele sõidukajuhtidele on 90 ala 85 ja kaamera ees võetakse veel 10 maha.
19. september 2018, 22:16
Las olla! Egas 90 pole mingi kohustuslik kiirus.