63 a mehel on vaja veel 2 aastat töötada et pensile saada aga näe tervist enam pole. Räägitakse et mobiil roolis ohtlik jne neid asju on palju. Tuleks ikkagi mõelda pensioniea muutmisele ja mitte ülespoole me ei saa riskida inimeste eludega. Seekord kraavis hea et mitte vastassuunas bussiga kokku...
aga kas tegelikult see eesmärk toimib - julgen kahelda. Tehti sel suvel kruusatee kap remonti. See seisnes sügavate kraavide kaevamises, teepeenra kadumises ja teepinnale uue kruusakihi vedamises. Nii, teoreetiliselt peaks kraavid teetammilt vee ära juhtima. No ei juhi, peale sadu on teetamm sama lainetav kui enne ja sestap ka kiirelt auklikuks muutuv nagu ennegii Ja jama lugu on see, et kui ennem sai kohutavalt auklikest kohtadest mööda sõita mööda teeperve siis nüüd puudub see võimalus ka. Nii, et paremaks ei läinud midagi kehvemaks aga küll.
kallis raudtee ja veel kallimad rongid19. september 2018, 22:06
ja odavad puidukoormad ja tasuta bussireisid jäävad ikka maanteele , hiljuti üks soome penskarist bussijuht 67 aastane kihutas bussiga soomes sillast alla, neli surnut 20 vigastatut. tänapäevaseid teid on vaja ja autobusside veokijuhtide korralikku palkka et ei peaks penskareid palkkama ja oleks ka kordades lihtsam pensionäre ülal pidada kui siin sõidaksid need sohvrid kes praegu soome tööle käivad. maksubaas tõuseks märgatavalt.
uus raudtee ülalpidamiskulude ja uute kiirrongidega sõitmine tuleksid nii kallid 20. september 2018, 07:08
et odavad puidukoormad ja tasuta reisijatega bussid jääksid edaspidigi maanteele loksuma ja kiiruseületajatest rikkujad suruvad endistviisi möödasõidule iga ilmaga, ainuke lootus jääb et see läbi soode projekteeritud ebareaalse tasuvusega monstrumi hange kukub kokku järgmiste riigikogu valimiste järgselt.
ühes eelmises selle õünnetuse kommentaarides oli oi kui palju asjatundjaid. Ka minu meelest oli tee sirge ja küllalt lai. Lihtsalt koorem ei saanud nihkuda.
siin oli koorem korralikult kinni. Eilset koormat kinnitas aga Iontrus, üks kõik kes ta isiis iganes oli. (Mõtlen seda, et eilne rekkajuht võis sappa võtta ka eelnevalt laaditud haagist).
Koorem OLI kinnitamata ja külili läks veok siiski just seepärast. Mida väide sul, et "Lihtsalt koorem ei saanud nihkuda." Jah, lihtsalt see ei juhtunud, mingi vektor mõjutas seda nihkumist. Tavaliselt on see kalle, kesktõukejõud, kineetiline energia jms. Ka sirgel teel võivad nimetet ja muud vektorid vallandada päris koleda protsessi. Ka ei imesta, kui vana oma kinnitamata koorma "terviserikkeks" korraldas. Kuna menetlevad siiski tihti absoluutselt võhikud, võib neile mida tahes puhuda. Ka on variant, et kinnitamata koorma tõttu toimunud õnnetus pole 100% kindlustusjuhtum, kuna tegemist on hooletuse või tahtlikkusega, terviserike aga 100% kindlustusjuhtum.
Siinkohal sa eksid rängalt- nimelt on tegemist kahe erineva juhtumiga, eilne, kus lauad laiali ja tänane, kus koorem oli kinnitatud. Just need kaks juhtumit iseloomustavad, mis toimub kinnitamata koorma ümberminekul (eilne) ja mis kinnitatud koorma puhul, ehk tänane juhtum. Iga raskeveoki juht saab aru, et eilne oli kinnitamata ja nihkus niivõrd, et keeras ka kogu rongi kummuli.
KOMMENTAARID (23)