Eesti uudised

VIDEO | Lux Express vallandas Tallinna-Tartu maanteel hulljulget möödasõitu teinud bussijuhi (131)

LISA KOMMENTAAR

inimene26. september 2018, 14:12
bussijuhi õigustuseks võiks öelda et veoautot polnud pimedast kurvist enne näha kui möödasõitu oli juba alustatud, kuigi jah ei õigusta päriselt, juht peab veenduma 100% ohutuses jne
juhul kui polnud tegemist just patoloogilise rikkujaga siis oleks võinud ka hoiatusega piirduda
jaa21. september 2018, 18:56
Kui sõita Võru poolt mööda vana Tartu maanteed Tartu poole, siis on enne Ridalit alles jupike vana maanteed- praegused juhid ei saaks seal ilma peatumata ilmselt üldse liigelda, kui teine auto peaks vastu tulema ja tekiks ummik! Ma pole sealt ammu sõitnud, aga seal oli mõnus hüpekas truubil, kus sapikaga sõites sai õõnsa tunde, kui me lapsepõlves vanematega maal käisime. Isa andis endast igatahes parima vastavalt laste soovidele!
Isik21. september 2018, 00:59
Wau et nüüd vallandati üks kord kui tallinn tartu maantek 110 sõites ka lux ekpressi buss mu vennale auto ette keeras niiet vend pidi 110 piduri põhja vajutama et bussile otsa ei sõidaks ei tehtud juhiga midagi meie kirjale vastati et bussi juht ei rikkund eeskirju ja käitus õieti
qwe20. september 2018, 22:49
Vaatasin seda videot,kokkupõrke ohtu mina küll ei näinud.Tee oli piisavalt lai selle koha pealt,nii,et kõik tundus normaalne olevat kui võtta arvesse meie teid.
Nii, et sinu arust20. september 2018, 23:30
on normaalne, kui vastutulev peab eest ära bussitasku tormama?
Aivar20. september 2018, 23:36
Ah sina oledki selline et kui vastutulevat autot pole siis 100 ja peale rauas, kui auto(d) vastu tulevad, siis on kiirus 80. Üks selline liigub Tartu ja Elva vahel. Kui üritad mööda sõita siis lükkab vasaku suuna sisse ja võtab võimalikult telgjoone lähedale
Ei,21. september 2018, 17:09
mina olen selline kes sõida täpselt 90-ga (kui lubatud muidugi) . Ja kiiremini masin ei lähe kah teatud põhjuste puhul Lisaks ma olen selline tegelane kes ei keera oma reast eemale ainult sellepärast et sinusugune töII arvab et jõuba läbilipsata. Muidugi bussi puhul teeks mõninga erandi, kuna seal inimesed sees.
Aivar20. september 2018, 20:18
Nii, nüüd olen seda videot vist 20 korda vaadanud, mitu korda lausa kaader-kaader haaval. Natuke napikas aga ei midagi hullu. Ja kellel selle video nägemine südame puperdama võtab, võiksid rooli mitte ronida. Oleks elu palju rahulikum.
modereerinisele saadetud20. september 2018, 23:21
kaigast teile kõigile vaja ja eelkõige sellele modele
Aivarile veelkord.21. september 2018, 17:10
Esaspidi ole ettevaatlikum, sest klui jnusugune vastu tuleb, siis selline "napikas" ei pruugi läbi minna.
Ei saa aru20. september 2018, 20:16
Ei tea mis siin küll uut no tõepoolest.Ise Tallinnast Riia poole teel tihti ja Ikla mnt. kihutavad Lux Expressid mööda nii,et... Ise niigi lubatust 10km/h üle laskmas ehk 100ga.Selline tunne nagu seisaks ja need bussivad kimavad mööda.Vana nali ammu juba.
Rr20. september 2018, 17:33
Teen ettepaneku LuxExpressi boikoteerida
Lux express20. september 2018, 15:07
peaks Maxima juhile konjaki saatma!
poleoluline20. september 2018, 14:15
Kui seda bussipeatuse taskut ei oleks olnud,siis oleks ikka päris pees olnud.
Seda filmi20. september 2018, 14:00
oli vaja! Siis saavad ka mõned aru mis teedel toimub. Kui filmija oleks pidurdanud siis ei oleks miskit vaadata. Kolonnis sõitjat peetakse koperdajaks jne. Arvan et veokijuht näeb seda igapäev ja saab siiber.
käsipidur20. september 2018, 14:08
nii nimetatakse kolonni esisõitjat.
villu20. september 2018, 13:46
Ei sõitnud see bussijuht mööda mitte adrenaliinilaksu saamiseks vaid selleks, et graafikus püsida Videolt on näha kui suur oli kiiruste vahe Ning selliste troppida pärast ongi sellised ohtlikud möödasõidud.Sebe ülemused võiks oma poe kinni panna, sest ma olen kindel, et kõik teie bussijuhid on selliseid möödasõite sooritanud.Ja kes teepeal kulgevad aeglasemalt, nendele ma soovitan bussijuhtide selja taha istuda.
k20. september 2018, 16:22
Millal ise viimati bussiga sõitsid? Minu meelest kipuvad bussid ikka liiga vara kohale jõudma.
Kiiruste vahe hindamisest: mitte buss ei hakanud järsku väga kiiresti sõitma, vaid filmija pidurdas järsult.
Taolisi asju harrastavatele tainapeadele on muidugi tüüpiline, et nad isegi videost ei ole võimelised aru saama, kes millise kiirusega sõidab, ega ka nägema muid teel olevaid masinaid. Ei pane imestama, et päriselus see viib suure jamani.
villu.20. september 2018, 17:13
Kahjuks jah bussiga sõitsin viimati seitse aastat tagasi aga roolis olen olnud peaaegu kolm miljonit kilomeetrit ja sellest bussist suurema autoga.
ja 20. september 2018, 19:14
ikka pole m.istus p.r.est pähe tulnud? ega siis vist ei tulegi
Teeline20. september 2018, 22:57
Miks filmija kaamera kiirusenäit kinni oli. Alles siis võiksime kiiruste vahest rääkida. Enamik neist "ohtlike" olukordade näitajatest lihtsalt uimerdavad teedel.
kapo21. september 2018, 01:20
alla 90km/h sõit on igal juhul põhjendamatult aeglane sõit,just selliste pärast toimubki palju ohtlikke möödasõite ja õnnetusi!!!
Tehke enne parem kindlaks oma spidomeetri tegelik näit ja ärge pidurdage kiiruskaamera ees ka 85 km/h sõites ja kõik oleks palju-palju parem!!!
loodame et se oli bussijuht toomas raid 20. september 2018, 13:43
mees, kes tunneb Toomast.20. september 2018, 13:50
Juhtiv töötaja...20. september 2018, 13:34
Olles olnud nii bussi kui hetkel veoauto roolis tahan ka sõna sekka öelda. Manööver oli ohtlik ei vaidle, aga sina, kes sa olid veoauto roolis, kas filmimise asemel poleks õigem olnud gaasi järgi anda ja lasta kolleegil manööver ohutult lõpetada. Pidurdada nõksa ja tõmmata korraks bussijuhile peeglisse täistulesid, (aga sina vist Euroopas sõitnud ei ole) et tule palun oma ritta tagasi. Varem olid suured autod vähemalt omavahel viisakad ja solidaarsed. Lolle on ilma meietagi palju. Aga praeguses liikluses hakkavad juba ka suured lollusi tegema, kahju. Liiklusohutus algab liiklusviisakusest, ja veoauto juhina peaksid täpselt teadma, kuidas suur auto, buss kiirendab ja kui pikka pidurdusmaad vajab. Ja teades natuke ka Luxi tööd, siis olen kindel, et niisama bussijuht möödasõitu ette ei võtnud, ju ikka tõesti kellaaeg juba pigistas. Ja lõpetuseks küsimus Eesti "maksuametile" ,millal võtate ette midagi juhtidega kes põhjendamatult aeglase sõiduga tekitavad ohtlike olukordi??? Aga, sorry jah, põõsas fööniga on ju lihtsam. Head veeremist ja ohutuid möödasõite head kolleegid.
just nimelt veeremine ainult toimubki.20. september 2018, 14:16
veo tagant ära võtmine ei anna mingit tulemust kui sa suure autojuht oled selle massiga 200 kuni 300m ei juhtu kiirusega midagi.
jah ollakse viisakad20. september 2018, 14:37
kui teie bussijuhid ka seda oleksite! Aastaid juba olete üpris ebaviisakad teiste, eriti veokijuhtide suhtes-seda ka välismaal! Möödasõitu lõpetades te tagasi esimesse ritta reastudes, suunatuld ei näita ja teete seda maksimum paari meetrise pikivahega ehk siis tasuks endal peeglisse vaadata! Graafikute juttu rääkige vanaemadele või siis oma ülemustele! Graafikud ei ole teistele liiklejatele kohustuseks teile igal sammul teed anda-kõik soovivad kiiremini sihtpunkti jõuda!!
juhtiv töötaja võiks teada20. september 2018, 14:57
et juba ammu on leiutatud videoregistraatorid, ei pea ammu enam 24h istuma kaamera käes ja ootama hetke
to 14.5720. september 2018, 18:26
See ei ole registraatori video... või kuidas selgitad, et vahepeal GPS kaadris? Või juht siis suurest hirmust teiste "huligaanliiklejate" ees sõidab kiivri ja GOPRO kaameraga???
Teeline20. september 2018, 23:09
Sul on õigus. Vahepeal tuleb ka vasak piilar nähtavale. Selgelt telefoniga filmitud.
Hundiohakas20. september 2018, 16:44
Möödasõit on ikka ja ainult möödasõitja manööver.Kui möödasõidetav hakkab mingeid vigureid tegema kiiruse suurendamise või vähendamise näol siis tagajärjed on ettearvamatud.Aegajalt on ikka olukordi kus möödasõitu ilmselt ohutult lõpetada ei õnnestu ja siis on kõige lihtsam pidurdada ja oma ritta tagasi minna.Kui sellises olukorras möödasõidetav ka pidurdab(ta ju soovib aidata)siis on ikka suur jama majas.Aga olgem üksteise vastu viisakad,positiivne emotsioon muudab kindlasti liikluse turvalisemaks.
20. september 2018, 17:56
Mis on "PÕHJENDAMATULT aeglane sõit"? Sinu 95+ km/h on norm ja 80-85 km/h on põhjendamatult aeglane?
Teeline20. september 2018, 23:18
80-85 ongi põhjendamatult aeglane. Üks Hollandi liikluspolitseinik ütles minu arust kuldsed sõnad: kui sa oled tulnud teele, siis sa p e a d sõitma maksimaalse sulle lubatud kiirusega.
21. september 2018, 00:02
?20. september 2018, 20:09
kas kiiruspiirangust kinni pidamine on põhjendamatult aeglane sõit? Mulle tundub nii, sest pean piirangutest kinni ja pidevalt sõidetakse mööda, piirangust peavad kinni vähesed.
Teeline20. september 2018, 23:23
Oleneb, mida sa piirangust kinni pidamiseks pead. Kas spidomeetri näitu, või tegelikku kiirust. Tõenäoliselt ka neil 85-ga sõitjatel on seier 90-ne peal.
kapo21. september 2018, 00:55
alla 90km/h sõit on igal juhul põhjendamatult aeglane sõit,just selliste pärast toimubki palju ohtlikke möödasõite ja õnnetusi!!!
Tehke enne parem kindlaks oma spidomeetri tegelik näit ja ärge pidurdage kiiruskaamera ees ka 85 km/h sõites ja kõik oleks palju-palju parem!!!
nh21. september 2018, 18:40
no kuule- milleks see spidomeeter siis on, mida jälgida! Kui spidokas näitab valesti, siis on see autotootja probleem, aga mitte sõitja oma, kui ma sõidan 90km/h ja kõik mööda sõidavad sama kiirusega. Spidokas on andur, mis tohib eksida teatud % osas. Kui valesi rehve kasutada, siis eksib rohkem.
Kui omale passi järgi 15" asemele suuremad alla panna siis eessõitjad kindlasti koperdavad ja võid igas asendis oma spidot filmida, et sõidan 90-ga, aga ees koperdis 85-ga.
Teeline21. september 2018, 22:02
Mul on sõiduka all originaalrehvid ja spidokas valetab 7 %. Ehk seierit 100 peal hoides on tegelik kiirus 93.
kalev20. september 2018, 23:12
milleks lol_ust ja d_biilsust tolereerida. selle tolereerimisega olemegi niikaugele j6udnud, et liikluskultuuri pole. Selliine manööver oli kuritegu ja inimeste elusid ohtu panev. Tõusiklikkus ja arrogant. Peale tööd nagunii bmw-ga kimav tegelane see bussijuht
To juhtiv töötaja21. september 2018, 09:15
Kui nende busside pärast hakata kogu aeg pidurdama siis nad mõtlevadki,et trügin mööda küll see pidurdab.Möödasõitu teostava liiklusvahendi juht peab veenduma möödasõidu ohutuses mitte lootma sellele,et teised pidurdavad ja lasevad vahele.Ja üldse kui sõita 91 92 km.kiirusega siisteised nagu lendavad mööda,seega on möödasõidu kiiruseks vähemalt 130 km.
vabandust20. september 2018, 13:33
Millal ükskord vallandatakse need firmajuhid, kes koguaeg tõstavad töötempot ja ainult tahavad et töö saaks ikka kiiremini ja kiiremini tehtud ja bussid peavad igal juhul graafikus olema jne... Miks tehakse auto-bussijuhtidele trahvi mittekorras sõidukiga sõitmisel ja sõiduriista omanikule aga ei tehta???
H .20. september 2018, 13:31
Ka minul oli LUX bussiga halb kogemus Pärnu-Tallinn maanteel. Sõitsin Libatsest läbi Tallinna poole, kui näen et buss teeb möödasõitu mitmetest autodest ja olen kindel et nägi ka mind tulemas vastassuunas. Egas midagi, jalg kiiruga pidurile ja suundusin äärde seisma, süda lõi meeletult hirmust! Sama kogemus ka Haapsalu-Tallinn maanteel, kus GoBus buss tegi mitmetes kohtades ohtlikke möödasõite. Ma nad mõtlevad? Buss on rahvast täis, buss ise on juba raske, hinnaku oma oskusi ikka reaalselt ja kohanegu vastavalt olukorrale - kui su ees on 3 autot ba vastu tuleb ka rida autosid, siis ära tee möödasõitu..
Teeline20. september 2018, 23:26
Järelikult need mitmed autod istusid üksteisel pees kinni ja bussile tagasireastumise võimalust ei andnud.
Ilmaaegu!20. september 2018, 13:23
Juht ei teinud midagi valesti.
20. september 2018, 12:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mati20. september 2018, 12:55
Keegi on täiesti peast põrunud, kui nimetab väga rämedast liiklusohtliku olukorra tekitamisest teatamist kitumiseks.
asd20. september 2018, 13:25
Vaata selle filmia käitumist.
20. september 2018, 14:30
Mis sellel "filmia" käitumisel viga oli?
20. september 2018, 23:27
Roolis olles sõidu ajal telefoniga filmimine. Ehk otsene LS-i rikkumine.
Teeline20. september 2018, 23:28
Roolis olles sõidu ajal telefoniga filmimine. Ehk otsene LS-i rikkumine.
Tavaline Autojuht20. september 2018, 12:39
Videot vaadates panin tähele kolme oluliselt nõmedat tõsiasja:
1) Filmija pikivahe eessõitva pruuni autoga väheneb kuni suhteliselt kriitilise punktini.
2) Filmija kaader väriseb, sest ta hoiab ühe käega telefoni. (Suhteliselt keelatud tegevus roolitaga).
3) Filmija sõiduk ei liikunud tee serva poole vastutulekuks täbarasse olukorda sattunud kaasliiklejale.
Loodan, et punktis 2 mainitu ei jää karistuseta.
20. september 2018, 12:29
Vabastati vastutusrikkast ametist tähendab, et bussijuht liikus see hierarhias allapoole, mitte ei vallandatud. Mainekujundustrikk
20. september 2018, 12:43
Pöö.bel on muidugi orga.smi äärel, et näe, vallandatigi bussijuht, vana si.ga
Tiit20. september 2018, 12:28
bussijuhtide kaitseks, et nad liiguvad kõik 90-92-ga, mitte rohkem kuid uinujaid on teel palju. kui kardad sõita 90-ga, (tervis , nähtavus keva), sõida nagu Lätis. Tee äärejoon auto keskel, kuid siis jälle hukkub palju jalgrattureid, Nii et sõida peaga!
20. september 2018, 18:00
Miks ma siis bussidele 95-ga sõites jalgu jään ja nad mööda tõmbavad? Rehvid pehmed, diagonaal väike, midagi veel? Aa, see spido valetab!
Teeline20. september 2018, 23:30
Ei20. september 2018, 12:23
õigusta siin kedagi aga meil liikluses kahte sorti liiklejad, ühed kes ei lase mööda ja teised kes peavad iga hinna eest mööda minema olgu see nii ohtlik kui tahes.
20. september 2018, 18:02
Kolmas ka - need, kes teavad, et kõik spidomeetrid valetavad ja 90 km/h liikuvad asjad-olendid ei tohi maanteedel liikuda.
Teeline20. september 2018, 23:33
Ei ole mina veel näinud sõiduautot, mille spidokas ei valetaks. Mul taadeldud, näitab 90 ja auto ka liigub 90, aga ometi jääb päris palju sõidukaid jalgu.
Costa20. september 2018, 12:13
Koputa..koputa, mis siis muudkui koputa..
Uhhh20. september 2018, 12:13
Need veokajuhid ongi kõige suuremad se,,d teedel venitavad pidevalt 80-85 kmh ja kui talle kõrvale jôuad siis peidab ennast külje kardina taha ka veel.
juhm20. september 2018, 12:23
rekkatel 90-ne peal piirajad osad ei lähe sinnagi välja 87-88 jms seega suht jabur on endale ette kujutada et nad sul mingi 30 tonnise koormaga 150-ga uhaks nagu sina oma bemmi risuga
Ikka!20. september 2018, 12:32
Nende arvates jääb 50 tonni kaaluv veok ka kohe seisma, iga ilmaga ja kõikides teeoludes.
sa uhh20. september 2018, 13:01
oled rumal! 80-85 ongi sõidukate jaoks õige kiirus-saad seadust rikkumata neist mööduda! Aga, mis puutub kardinat, siis mis on sinu asi sinna piiluda-keskendu möödasõidule parem! Kogemus ütleb pigem vastupidist- k.a.a.b.a.k.a.d on sõidukijuhid, kes töllerdavad jalus, veel hullem, kui mööduvad ja jäävad ette töllerdama..vat viimast teguviisi ei saa kuidagi viisakaks lugeda! Aeg on juba mõista, et veokid on meie teedel ja nendega tuleb arvestada, kas see meeldib teile või mitte! Mujal Euroopas teatakse, kuidas veokid manööverdavad ja ümberreastuvad, aga eesti sõidukijuhid imestavad ja soovivad, et teed -tänavad oleksid vaid nende kasutada, isegi jalgrattureid ei soovita seal näha!
ei tea20. september 2018, 14:23
kuidas mujal Euroopas veokad manööverdavad aga paljud meie rekka/bussijuhid ei tea kuidas on ohutu liigelda.
ikka vähesed!20. september 2018, 14:40
Suurem osa sõidukijuhtidest pigem eksivad ja seda millegipärast tahtlikult! Selle aasta avariid räägivad enda eest!
Lea20. september 2018, 18:59
Teeline20. september 2018, 23:37
Veel hullemad on need, kes hooga mööda tõmbavad ja siis kohe nelja jalaga pidurile hüppavad, et vasakule-paremale ära keerata. Sellistele sõidaks suurima rõõmuga tagant sisse, aga oma autost hakkab kahju.
Teeline20. september 2018, 23:34
Aga ise te ju nutate, et veokajuhid kihutavad ja neile tuleb piirkiiruseks panna 80 km/h.
veokijuht21. september 2018, 10:23
olen nõus, Eestis 80km/h!! Meil pole kiirteid ja sellepärast 80 paras kiirus! Saksamaal, Itaalias, Hollandis, Belgias, Poolas jm on kiirteedel 80km/h ja pole probleeme..Saksas, nadikatel veokitele 60km/h ja ka jõutakse sihtkohta..paljudes Lääne-Euroopa riikides nadikatel 60-80km/h, meil aga vaja väikeses Eestis kihutada! Pole vaja, saab 80-ga hakkama! Ka Skandinaavia riikides piiratud kiirused 80-ni!
Teeline21. september 2018, 22:08
Ametlikud kiirused 80, aga kuidas tegelikult sõidetakse? Kaks korda olen bundekal 80+ radarisse sõitnud. Pidurdada enam mõtet ei olnud. Mehed ainult vaatasid, kuidas ma tulin, möödusin ja kadusin. Isegi sõrme ei viibutatud.
marinta22. september 2018, 17:56
? Kiirteedel: Poolas 140, Saksamaal 130 kuni kiiruspiiranguta, Hollandis 120, Prantsusmaal 110- 130, olenevalt ilmastikuoludest ja teest. Kuskohast see 80 nyyd tuli? Aga loomulikult, ka madalama kiirusega on voimalik avarii tekitada, jouame ikkagi tagasi eestlase liikluskultuurituse juurde. Kasvatamatus on selle nimi!
reku20. september 2018, 11:56
Olen nõus, et bussijuht tegi möödasõitu liialt hulljulgelt, kuid autojuht,kellest mööda sõideti on ka üks suur s´iga. Kuna küll eestlaseni jõuab tõsiasi, et kui mul on aega jokutada, tõmba paremale ja kiirustaja saab ohutult sust mööda sõita.
tuudu20. september 2018, 12:01
Kle, kui sõidetakse kolonnis, siis ei hakata hullu panema. Bussijuht ju teab trassi ja teadis ka seda, et ees on pime kurv tulemas. Poleks bussitaskuga jopanud, mis aja päästis, oleks ikka väga kurvalt võinud asi lõppeda. Kui ka pauk oleks ka olemata jäänud, siis rekka poleks kindlalt teele jäänud. Liiga kitsas oli ja kiirused ikka mõlemilt poolelt julgelt 90kmh.
ValtZ20. september 2018, 12:08
Tuuduga 100 protsenti nõus. Trass peaks tõesti neil peas olema. Bussitaskuga tal lihtsalt roppu moodi joppas!!
reku20. september 2018, 12:31
LE- eeskiri kohustab lubatust aeglasematel sõitjatel mööda laskma tema taga sõitvad kiiremad sõidukid.
Valtz20. september 2018, 12:54
Reku, LE samas keelab möödasõidul ületada teelõigul määratud piirkiirust! Möödasõidul (nagu ka näiteks"anna teed" märk ) keelab manöövri, kui takistatakse teisi vôi sunnitakse sellega muutma teiate liikumissuunda või -kiirust.
Trass20. september 2018, 14:37
peaks tõesti neil peas olema.Ongi peas koos bussitaskuga.Muidugi,veidi nahaalselt see möödasõit toimus.
Teeline20. september 2018, 23:39
Kolonnis sõites peab sellist pikivahet hoidma, et möödasõitja saaks tagasi reastuda.
Sa teeline21. september 2018, 09:24
mine proovi Poolas sõita kui 5 rekkat sõidavad üksteise järel ja autode vahe on 6-7 meetrit.Ja jäädki nende taga sörkima kiirusega 80 km tunnis.
Teeline21. september 2018, 22:14
Sa tuled Poola liiklustihedust meie omaga võrdlema. Pealegi ei ole Poolas eriti alla 90 liigelnud. Ja kui Kalvarija - Suwalki vahe välja arvata, hakkavad põhiteed neljarealisteks muutuma.
20. september 2018, 12:03
20. september 2018, 11:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
20. september 2018, 12:03
Kõik teised on süüdi!
Valtz20. september 2018, 12:05
Miks Sa üldistad? Mõni on Eeskujuks suure E tähega. Ja tunnevad rohkem liiklusseadust, kui B kat juhid
Teeline20. september 2018, 23:41
Filmitud on telefoniga, mitte pardakaameraga.
23.4121. september 2018, 09:26
Kas sel autjuhil oli kohe telefon valmis,et seda filmida.Ka mõni selgeltnägija või?
Teeline21. september 2018, 22:15
Mis ajast pardakaamera keset kabiini asub ja üles-alla-vasakule-paremale liigub?
e20. september 2018, 11:45
ega need 80-ga kulgejad peeglisse ei vaata,aga kittuma on meistrid
ora20. september 2018, 11:50
vaatas küll, sest valmistus filmima et saaks kellelegi ora panna
see seal millest mööda lennati polnud mitte kõige esimene.20. september 2018, 15:03
4,5 gruppi ees vaevalt nägi et lux stardib hea oligi muidu oleks pidurid polkki väänanud viisakusest kõigi järgnevate vastu.
mati20. september 2018, 11:43
väga haige käitumine sebe poolt. kas ühe väikse vea pärast jätta inimene tööta ja perekond nälga. see pole ok
RM20. september 2018, 12:13
Selline väike viga oleks võinud maksma minna paljude inimeste elu ja tervise. Seekord läks õnneks, aga KUI ei oleks läinud nii? Siis oleks juba bussijuhi töökaotus olnud kõige väiksem mure selle katastroofi juures. Milline on siis terve käitumine bussifirmade poolt, kas mitte reageerimine? Et las ta olla, vahet pole, kõik teevad möödasõite, loodame et ka edaspidi joppab...? Kui avarii käes, mõni meie enda lähedane seeläbi surnud või vigane, siis nutame ja otsime süüdlast ning hoidku taevas kui selgub, et roolis oli juht, kellel ennegi selliseid väikseid vigu ette tulnud... Siis karjume, et miks ei reageeritud, miks midagi ette ei võetud, miks lasti edasi sõita jne. jne. Siis oleks seesama bussifirma juhtkond kohe automaatselt süüdi ükskõiksuses ja peaks selle eest karistatud saama.
Liikluses peab inimene alati käituma vastutustundlikult ja manöövrid, mille ebaõnnestumise korral võivad inimesed surma saada, ei ole kunagi "väiksed vead." Kui ühe perekonna jaoks on pereisa töökaotus nii suur katastroof, siis mida peavad läbi elama veel need pered, kelle lähedased saavad lausa surma või sandistuvad?
20. september 2018, 12:25
Samas bussiliinidel on aetud graafikud nii kiireks,et tahes-tahtmata peavad juhid rikkuma eeskirju ...
juhm20. september 2018, 12:27
Üks asi on see kas sa kupatad üksinda oma sõidukaga nagu metsaline ringi või sul on taga kuudis 30 nägu veel kaasas ja sina kui bussijuht vastutad nende elu ja tervise eest siin kohal väga õige lüke firma poolt, nälga ei jää küll keegi mitte kusagil, tööd on praegu võtta küll ja veel asi on rohkem inimestes endis kes ei suuda ja ei taha midagi teha aga nõudma on esimesena kusagil riigiasutustes omale toetusi .
MTi20. september 2018, 16:17
Oleks ja poleks ja tuleks jne... Haigeks teeb see "aga mis siis kui" ajuvaba ühiskond kus kõik aga oma õigusi näpu ja kaikaga taga ajavad.
Rr20. september 2018, 17:35
Keegi ei saanud viga. Aga inimene kaotas selle filminud sea pärast töö.
20. september 2018, 21:47
Kaotas töö hoopis ohtliku manöövri ja teised liiklejad ning bussireisijad ohtu seadmise pärast. S.i.g.a. siuke.
muki20. september 2018, 11:38
Kahju bussijuhist, sest sihukesi möödasõite tehakse iga päev. Aga jah loodan et filmija sai vähemalt rahulduse!
et siis20. september 2018, 11:58
Olin ise samasuguses olukorras 09.09.18 kus bussijuht otsustas mitmest autost korraga mööda sõita. Vastutulevad autod pidurdasid ja tõmbasid kõrvale aga tee oli kitsas polnud kuhugi põgeneda selle bussi eest. Õnneks pidurdasid need autod kellest sõidumeister möödasõitu tegi ja keegi ei saanud sellel korral viga ega surma. Samas paari kilomeetri pärast muutus tee 4 realiseks sõida mööda keegi ei keela. Bussijuhtidel peaks teed juba peas olema kus saab ja kus ei saa möödasõite teha. Kahjuks kõigile ei ole seda arunatukest antud, et ohutult liigelda seda näitab ka liiklusõnnetuste statistika.
Vanaema20. september 2018, 12:08
Puudu on ", , , , , , , ".
Teeline20. september 2018, 23:44
"Õnneks pidurdasid need autod kellest sõidumeister möödasõitu tegi .."
St et need autod sõitsid nina teise pees kinni ja bussil tagasireastumisvõimalus puudus.
Mari20. september 2018, 12:13
Milles see filmija süüdi. Tänaks taevast et midagi ei juhtunud. Bussijuht kelle vastutada on inimelud ei peaks selliseid maniakaalseid manöövreid sooritama
20. september 2018, 14:41
Alati selleteemaliste artiklite juures ilmub välja punt liiklusrikkuja kaitsjaid, kes kõiki teisi süüdistavad. Küll on häda, et keegi uimerdab, küll häda, et rikkumisest teatatakse, mis kompleksi all te kannatate.ei pea küll teised liiklejad varakult kraavi hüppama kui end ässaks ja teistest paremaks pidavad juhid, hoidku jumal kui bussijuhid, teevad maanteel oma suva järgi ohtlikke manöövreid. justkui oleks see siin ainuke selline näide, ka linnatänavatele jätkub selliseid, kes enda arust teistest ülemad.
hm20. september 2018, 11:29
õige tegu!
Load võiks kah hoiule anda ja mingi märge, et ohtlik liikleja!
20. september 2018, 11:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to vai raiska20. september 2018, 11:36
sa oled silmakirjalik tr0pp, kui su oma lähedane oleks selle bussijuhi tõttu surma saanud, siis oigaksid siin vastupidist, et miks keegi, kellel pardakaamera filmis, teada ei andnud.
to to vai raiska20. september 2018, 11:54
Vaata, su lähedased saavad surma hoopis nende tõttu, kes ei võimalda möödasõite teha. Venivad ja venivad 80-85 km/h, kuidagi mööda ei saa ja ego on neil on venijatel nii suur, et korraks gaasi pealt jalg maha tõsta on alanduse tipp.
Eriiline egomaniakk on veel see, kes hakkab sinu möödasõidukatsel kiirust juurde lisama ja siis tuledega vilgutama jms tegema. Liiklus on kahjuks paljude isiklike vaimsete probleemidega autojuhte täis ja see on elu paratamatu osa.
20. september 2018, 12:11
Miks ei või 80-85 km/h sõita? Kui on tihe liiklus ja kurviline tee, ei pea 95+ sõitma.
to 11:5420. september 2018, 14:50
85-ga ei keela ükski seadus "venida", kiirust ületada ja ohtlikke möödasõite teha aga küll. vaimse probleemiga autojuhte, nagu sinusugused närvilised indiviidid, on liiklus tõesti täis aga elu paratamatu osana teid võtta ei tohiks. sinusuguse jaoks on suurima lubatud piirkiirusega sõitja ka ju venija, sest sõidad kui tühjast küünist mööda. kes õige autojuht, see ei käi ÕL kommentaariumis halamas, et "venijad" teda sõitmast takistavad vaid tuleb liikluses igasuguste olukordadega toime, hädaldavad õhku täis vennikesed.
to 14.5020. september 2018, 21:17
Jutt oligi ju egomaniakkidest (11.54), nagu sinagi seda oled? Sinu jaoks on ka 70 km/h maanteel ok, sest SINA tahad nii sõita. Et sul on sabas 30-st autost koosnev kolonn ja sinu ees viis kilomeetrit tühja maad, seda sa ei märka ja sind ei huvitaks ka. SINA ju sõidad oma sõitu..
Ja mis puudutab su halamise juttu, siis antud videos tuligi ju bussijuht "igasuguse" olukorrag toime. Milles tema vallandamise probleem oli?
20. september 2018, 21:49
Miks äärmustesse kaldud? Pole juttu 70-st kiirusest ja 30 masinast!
Teeline20. september 2018, 23:52
LS.
(7) Juht ei tohi:
1) põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid;
§ 53. Juhtide vastastikused kohustused möödasõidul
(2) Juht, kelle sõidukist sõidetakse mööda vasakult, peab liiklusolusid arvestades hoiduma võimalikult paremale ega tohi möödasõitu takistada sõidukiiruse suurendamisega ega muul viisil.
(3) Kui möödasõidu katkestanud juht tahab naasta pärisuunavööndisse, peavad tema järel sõitvad juhid seda võimaldama.
(4) Kui sõidutee laius, kulg või seisund koos tiheda vastassuunaliiklusega ei võimalda ohutult mööda sõita aeglasest, suurest või piiratud sõidukiirusega sõidukist, peab sellise sõiduki juht vähendama kiirust ning vajaduse korral hoidma esimesel võimalusel võimalikult tee äärde, et tema taha kogunenud sõidukid pääseksid ohutult mööda.
to 14:5021. september 2018, 00:12
Oled sa ikka kõva peaga jutupaunik.
Valtz20. september 2018, 12:03
Ma saan aru, et Sa õigustad siin bussijuhi sellist möödasõitu??
juhan20. september 2018, 11:23
vastutusrikas ametikoht ?!
Valtz20. september 2018, 12:02
20. september 2018, 11:23
selle asemel, et filmida võiks teise auto juht hoo maha võtta ja võimaldada möödasõidu.. aga palju parem on ju kaevata ja pärast nautida, et näe ma kaebasin ja lasti lahti.
pöördu nende poole .20. september 2018, 11:31
teadmiseks juht peab mõnes kohas ainult jälgima et registraator on alati töökorras ja sisuga tegelevad hoopis teised inimesed.
Teeline20. september 2018, 23:55
Siin filmiti telefoni, mitte registraatoriga.
to 11.2320. september 2018, 11:37
jajah, sinusuguste arutute meelest oleks pidanud pardakaamera välja lülitama lausa, kui liiklushuligaani bussiroolis nägi.
20. september 2018, 11:37
võib olla oli konkureeriva firma bussijuht, see filmija. :)
Veiko20. september 2018, 11:39
Jälgi neid helkurposte tee ääres ning võta stopperiga aega. 4 postivahet jõuab auto läbida iga vahe läbimise aeg suureneb. Seega rekka aeglustab. Lihtsalt Sinu silmamõõt ei suuda seda välja lugeda.
Peter20. september 2018, 11:58
Eksid Veiko. Alguses filmija kiirendab, seda on ilmselgelt videolt näha. Eessõitev auto tuleb väga kiiresti selg ees vastu. Kui filmija nägi, et buss ikkagi mööda sõidab, siis LÕPUKS võttis gaasi maha. Aga paratamatult hilja. Hiljem veel postitas selle video internetti ja nüüd kahjurõõmutseb, kuidas tal õnnestus bussijuht töölt lahti lasta.
See rekkajuht võiks enda möödasõidte ka internetti riputada, ma olen neid rekkajuhtide möödasõite näinud küll ja küll, vastutulevad autod kõik teepervele tõmbamas..
Veiko20. september 2018, 14:09
Stopperi panid käima või niisama vaatad? Äkki auto ise kiirendab? Stopperiga aeglustub rekka.
Kohvipaus20. september 2018, 21:19
Kas selle filmija nimi oligi Veiko või mis see Veiko siin nii agaralt seda mobiiliga filmivat rekkajuhti kaitseb?
paneb motlema21. september 2018, 08:17
sul on vist väga igav elu, kui sa selliste asjadega tegeled kodus.. loed videos postide vahesid.
viisakuse kohapealt20. september 2018, 11:44
õige, et võtaks hoo maha ja võimaldaks, aga sel juhul hakkavadki paljud selle peale lootma!! Nii kiiret pole kellelgi, et nii arvata ja kihutada! Pigem ikka oodata võimalikku turvalist möödasõidu võimalust! St sõita nii nagu liiklusseadus ütleb!
tolvan20. september 2018, 11:44
Kaebaja on alati suudi isegist kui bussijuht uritab inimesi surnuks soita
Costa20. september 2018, 12:25
Just, saaks vaid kitse panna, rõve. Bussijuht nüüd ilma tööta, õigem on et anda veel üks võimalus!
20. september 2018, 14:53
Sa, Costa, ei saanud eelmises kommentaaris öeldust aru ju, metsa läksid oma targutamisega
Semjonov20. september 2018, 18:07
Ikka kaebamine ja teadmine, et teisel eestlasel läheb halvasti, see on asi, mis teeb teise eestlase rõõmsaks. Rekkamehel on vähemalt nädal rõõmu, et bussijuht vallandati. Selle asemel, et hoog maha võtta ja võimaldada bussil ohutut möödasõitu. Aga ei, ego sai laksu ja kaebamine nr 1.
Muidugi bussifirma ka silmakirjalik - nõuavad bussijuhtidelt graafikus püsimist no matter what, ja nüüd tuli avalikuks, mida peavad bussijuhid tegema, et graafikus püsida. Lasevad lahti ja kõik.
Urmas20. september 2018, 19:52
Sa, Semjonov, oled ikka täissooda! Omal kõrvalistuja(roolis oli naine) aastate tagune juhtum, kus talvisel ajal Tallinn-Pärnu maanteel otsustas vastutulev liinibuss möödasõitu teha. No ei olnud meil võimalik rohkem aeglustada ega parem võtta, sest lumevallid tulid ette. Oli see normaalne bussijuhi poolt? Naine ei suutnud enam edasi sõita, sest käed värisesid sellisest ehmatusest ja napikast pääsemisest.
Kuna sõidan praktiliselt igapäevaselt Tallinn-Pärnu maanteel, siis peaks ütlema, et viimastel aastatel on busiijuhtide liikluskultuur tunduvalt paranenud.