Eesti uudised

Neeme Raud ahastab: õudne on lugeda, et järgmine riigikogust lahkuv poliitik saab kuldse hüvitise (272)

LISA KOMMENTAAR

nojah?31. oktoober 2018, 15:54
Nii nad ükskord Eesti hävitavad. Enam ei mingit aatelisust.
..................24. september 2018, 10:59
Meil ei võeta mitte midagi ette. Riigikogulased on erklass. Nii see on ja nii see jääb. Küll on hea elu.
Üleskutse23. september 2018, 10:46
Eestlased, meil on aeg sellele RK ahnitsemisele lõpp teha. Palun ettepanekuid, KUIDAS see oleks seaduslikul teel võimalik.
Tubli Neeme22. september 2018, 13:41
Jagan seda masendust. Jagatud mure on poole kergem. Seadused pole ju kivisse raiutud, saab muudatusi teha. Varsti saab valida neid tegelasi, kes valdavad riigi tasemel võimekust otsustada. Tulevad arutelud nii tv-s kui raadios. Jaksu vaid!
Kõik need22. september 2018, 13:20
hüvitised mingu erakonna rahastamiseks. Erakond ju tegi sulle selle pehme, rahaka koha
mitmeks aastaks, mõne puhul aastakümneks ja erakondadele enam mitte mingisugust raha
riigi fondist. Jänes aga sibagu ruttu, ruttu minema.
vaja arstlikku ekspertiisi22. september 2018, 12:01
Kõigil valitsuse liikmetel tuleks käia arstlikus ekspertiisis,see raha jagamine ja ministrite tihe vahetus pole ju normaalne.Pärast paavsti visiiti tahaks teada ,kui palju riik selle eest maksis !!!
Usklikud ja kiriku koolitusega juhid on aga suur ohuallikas,kelle kaudu voolab rahva raha kirikutesse.
Pensioni tõusust aga vaikivad.Neid huvitavad ainult maksumaksjad.
Tubli, Neeme!22. september 2018, 11:29
Ometi üks õige mehe jutt kelleltki. Elame, nagu pimedad, kes ainult koogutavad ja lasevad endale pähe k..ta.
Valetajad22. september 2018, 11:17
Keskerakond on suur lubaja ja tasuta jagaja on suur vale.Kõike lubatakse maksumaksja raha eest.
Nii oli ka Tallinnas ja nüüd on sama skeem riigi rahadega,mis on palju suurem.
Tegelikkuses hoolitsevad rohkem oma liikmete ja sõprade hea elu eest.Valetavad rahvale otse näkku,et aitavad vaesemaid,see trikk on võetud piibli tekstist,et rahvast alla suruda,makse koguda ja valitseda.Suurem jagu ministreid vahetatud.Väga nõrk valitsus,kellest mõnigi on kiriku koolitusega,kes kujutavad ette,et nad on suuremad kui jumal.Ka paavsti tulek pole juhus.
Eesti Rahvusringhääling!!!!22. september 2018, 06:55
Miks ei ole arutelu saadetes kordagi käsitletud Riigikogu teemat? Suud puhtaks ükskord! Erakonnad esindatud,aga rahvas?
Saated E22. september 2018, 06:48
Kallis,21. september 2018, 23:40
Neeme tule poliitikasse jää löö kord majja.
devalveerunud21. september 2018, 20:47
nii poliitika, poliitiku amet, riigikogu kui rahva esindajate kooslus, seega ka valimiste otstarve. Eriti võrdluses tegelikult veel südamega tööd tegijate suhtes, eks seepärast need südamed tavainimestel sageli läbi põlevadki. Ja kõigel on tagajärjed, ka sedalaadi ressursikasutuses, mille päritolu raiskajad liigagi tihti ei mäleta, "jaotamise" õpivad aga kiiresti. Gori moodi tervapilgulist ja -sulelist toimuva kirjeldajat on ammugi vaja, ehk tunneks mõnigi "südamega töötaja" end kasvõi kõverpeeglis ära...
mürgi nool21. september 2018, 18:12
Pensioni tõusust on aga vait,oma templis jagavad aga raha heldelt.
Töörahvas on sisuliselt ori,kes peab oma peret üleval ja veel riigi ametnikke toitma,kes lakivad küüni,ilusalongid, puhkavad,reisivad,sõidavad autoga ringi kõik tasuta.Sisuliselt neil polegi tööl käimiseks palju aega.Töömees peab aga kibeda tundega terve päeva tööd tegema,kuni pensioni saabudes avastab,et saab kätte ainult näruse pensioni,millega vaevu ära elab ja käib elu lõpuni ühe palituga.
ka lugeja21. september 2018, 12:38
Kuldne hüvitis!! See kuldne hüvitis pole midagi väärt,seda saavad nad iga kuu!! Väärtuslikum hüvitis ikka teemantites!!!
21. september 2018, 18:14
valitsev erakond on ju keskerakond, miks nemad ei tõstata küsimust, kuidas riigi raha riigiametnike ülekuldamiseks pannakse
helle s21. september 2018, 10:29
see on niisugune sigatus kõik teevad oma tööd südamega NEEME RAUALon 100 protsenti õigus häbist on see kaugel
imetleja21. september 2018, 13:02
kallis NEEME hoia oma tervist!
korruptsioon21. september 2018, 10:29
Aitäh Neeme Raud!21. september 2018, 09:42
Olen arvamusega täiest nõus! Riigikogulastel, sh. Laine Randjärvel on ju sisuliselt täiesti tavaline TÄHTAJALINE tööleping, mis lõpeb tähtaja saabudes. Tundub, et riigikogulaste jaoks lõpeb tööleping siiski niivõrd ootamatult, et shokist ülesaamiseks aitab ainult röögatu hüvitis.
Suur tänu Neeme Raud, et Te selle teema üles võtsite. 21. september 2018, 09:04
Ei saa ju nii olla, et muudkui tehakse, võetakse maksumaksjate raha ja kõik on korras ja keegi ei kobise. Ehk on neil nüüd natukenegi häbi, et nad sellised puugid on? Mis kasu on olnud Randjärvest Riigikogus? Mida ta on Eesti inimeste hüvanguks ära teinud? Mis õigusega tema saab sellist hüvitist?
Riigikogulased on niigi suurel palgal, pluss kõik hüvitised, välisreisid-komandeeringud, pikad suvepuhkused, lühike töönädal. Kui riigikogulase aeg läbi saab, on garanteeritud hüved, mida tavainimestel pole. Tavainimestele võeti vastu seadused, mis kärpisid enamik töölepingu lõppemisega seotud hüvitistest, invaliidid kupatati tööle, kuigi neile sobivat tööd ei ole saada. Ja seda loetelu võiks veel pikalt jätkata.
21. september 2018, 08:45
No millekes mitte võtta, kui andjaid jätkub!
maksumaksja21. september 2018, 09:57
ei anna, nad varastavad ise.
uu21. september 2018, 07:55
kogu lärm on mõttetu, sest on suunatud ühe erakonna vastu. Millega erakonnad tegelevad - see on ju pidev üksühe halvustamine, sõimamine. Kes krõbedamalt sõimab, saab valijate hääled, sest valija ei küsi - kui puhas ja õilis on sõimaja.
Kas reformikad võtsid vastu seaduse, et rahaga külvatakse üle riigiametnikud, riigikogulased. Kus olid siis teised erakonnad, kui seadust tehti? Kõik olid poolt. Riigi raha, las lohiseb, küllap lohiseb ka kunagi mulle!
Oleks nüüd üks erakond, kes näitaks, et nad hoolivad riigist ja rahvast Aga ei ole ju, oma rahakott vajab täitmist. Ja kui jälle hääletamiseks läheb, küllap hääletavad kõik erakonnad nagu üks mees, et iga riigikogulane saab abilise. Ja vaadake, kes on erakondade valimisnimekirjades - kas neist on töö tegijat: Ei ole, on vaid lambuke, kes vajab abilist.
Kui rahvas läheb kaasa erakondade sõimlemisega, siis on asi segane ja keegi ei tea lõpuks, mille nimel sõimeldi.
karjasepasun21. september 2018, 09:45
ei ole mõttetu teema,meie enda raha,kui veel tulevad saadikutele abid kah mängu siis läheb olukord täiesti mõistusevastaseks.
Need töökohad ei tohiks olla küll kasumi teenimiseks.Koos töökohustuse lõppemisega on ka rahva esindamine rahva raha eest lõppenud (pikad suvetuurid valijatega kohtumisel jne.)
mees21. september 2018, 07:40
Tänud, Neeme Raud, et julgesid tõe välja öelda, kui suurel osal rahvast ei jätku lastele toitugi lauale panna ja pensionärid veeretavad sente.
vares21. september 2018, 02:08
Ivi Eenmaa facebookis toetab Randjärve sõnadega:las varesed kraaksuvad,karavan läheb edasi...nii kurb,aga kahjuks on see tõsi-mitte midagi ei võeta selle seaduse muutmiseks ette,sest asjaosalised ei ole muutmisest huvitatud.Nii,et meie oleme varesed ja karavan on reformierakond...
järgmiste21. september 2018, 02:46
valimiste moto reformierakonnal võikski olla:las varesed kraaksuvad,karavan läheb edasi!
nonoh21. september 2018, 09:11
valitsev erakond on ju keskerakond, miks nemad ei tõstata küsimust, kuidas riigi raha riigiametnike ülekuldamiseks pannakse.
ei21. september 2018, 09:52
ole sellist raha nagu "riigi raha".See on rahva raha,mida TE olete tootnud maksude kaudu.valitsus on rahva esindus ja peab tegema mõistlikke otsuseid rahva finantse kulutades ja mitte põletama raha arutul moel ning rumalate seadustega,mis on sisuliset kuritahtlik tegevus
A21. september 2018, 01:44
Õigluse ja rahva poolel olevatel inimestel pole vaja anonüümseid kommentaare karta . Edu ,Meeme !
21. september 2018, 01:19
Valin seda parteid,kes kaotab siit röövkapitalismi ja taastab ausa ja võrdse sotsialismi ja inimliku kommunismi,kus kõik on võrdsed,nagu õpetati koolis.
nonoh21. september 2018, 08:04
ja kus on siis praegu see partei, kes seda sulle ja riigile lubab, julgelt ajakirjanduses avaldab? kõik võivad sellise rahasumma saada, kui õige aja valivad.Lähed vaid varestega kaasa ja valid nagu lo ll.
Midagi on väga viltu nii bussijuhtide kui21. september 2018, 00:39
ka rekkameeste pingeliste sõidugraafikute ning jaburate töö- ja puhkeaegadega. Sest just need sunnivad juhid möödasõitudele kõigil ülekoormatud magistraalteedel kõikjal Eestis.
Ahnus ajab auku20. september 2018, 23:44
Randjärv tõmbas nüüd küll vee endale peale. Ju ta oletas, et sellest teada ei saada.
Teisalt - kui seadused nii ette näevad, miks mitte vastu võtta HÜVITIST? Ainult ei saa aru, mida hüvitatakse, kui inimene ise siirdub teisele töökohale, keegi teda ei koonda.
Aga plekk jääb sellele naisele elu lõpuni külge.
toi21. september 2018, 00:41
Ei mingit plekki jää. Esialgu on veidi imelik tunne, aga see läheb mööda. Need, kes harjunud kergelt ja palju saama, ei tea aust ega häbist midagi
21. september 2018, 06:53
kui ta annetaks selle raha vaestele või vähifondi või sinna kus karjub--paljud lastega pered vaesuse piiril ja näljas---siis PLEKKI ei jää aga muidu inimesed hakkavad lausa vihkama teda !
21. september 2018, 08:47
Pole see Randjärv ainuke rahaahne kaalutleja. Oma rahaahnust näitas ju ka RE uus esimees Kaja Kallas, kes töötas Europarlamendis ikka selliselt, et endale maksimaalsed hüvitised kindlustada.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/euroopa-parlamendist-lahkumisega-sugiseni-ootamine-annab...
Lugupeetud Ülle Madise20. september 2018, 23:19
Tehke ometigi midagi sellise ebaõigluse lõpetamiseks!
puhh21. september 2018, 08:06
kas tahad, et madise halba nimekirju satub ja oma rahaga sillutatud elu ära rikub õilsusest.?
eestlane20. september 2018, 22:53
Maha selline riigikogu. Ahnitsejate pesa.
21. september 2018, 06:56
Nii see enam edasi kesta ei saa ---tuleb midagi tõsist ette võtta !!!
pro20. september 2018, 22:45
Kui nüüd see proua teatab, et annetab raha heategevuseks siis ärge, lambakari, kohe teise äärmusesse hüpake ja sellist taevani kiitma hakake! Populism on selliste teine nimi!
liina20. september 2018, 22:41
ohh ja ahh, mis te mõllate seal selle Jänku -juta ümber
nad kõik teevad seda , kogu aeg, see on vaid jäämäe veepealne osa.
Nad on meie absoluutsel ülevalpidamisel ilma igasugu kohutsusteta, vastutuseta
käisime toompeal ekskursioonil tööpäeval , saal oli absoluutselt tühi, kõik olid valjatega kohtumistel, majoneesid kaasas, ainult Nestor keeras hoovipeal pläru. Maja oli tühi nagu kell ja ilm oli ilus
Kalev20. september 2018, 21:41
Haudejaam kuldmunadele see riigikantselei!
A20. september 2018, 21:36
EKRE esimene valimislubadus peaks olema riigikogulaste arvu vähendamine ja nendele kuldmunade munemise lõpetamine .
põhiprobleemiks22. september 2018, 10:29
on justnimelt need valimiseelsed lubadused ... kõigil lubajatel tekib kiire mälukaotus, kui valituks osututud. Mida valija üldse valib, juba pikka aega, sõltub nn reeglitest. Neid ei suuda valimiste korraldajad muuta, süda hakkab kohe valutama, kui raha käest ära võtta kavatsetakse. Valimised on usaldus, üha enam kriisi tunnustega. Olid omaaegsed parteipoed, siiamaani on säilitatud sarnane mõtteviis, sest "kui jutt käib rahast, on kõik ühte (partei)usku". "Broilerid" olid seda osa juhtimisest kiired õppima... nüüd juba ise keskealised, kahjuks on tegemist juba selge "järjepidevusega".
A20. september 2018, 21:32
Olles lugenud aastate jooksul proua Randjärve õiglasi sõnavõtte ja nähes tema andunud esinemisi eesti rahva ees ,arvan ,et see proua küll , mingi mammona pärast ei tegutse - edu ka kogu õilsale Reformierakonnale ja kommentaator Kratile !
Kalev20. september 2018, 21:31
Sedasi ongi keskmine eestlase palk 1560!
Kalev20. september 2018, 21:30
Ma sooviks eutanaasia toetust! Pool milli oleks paras!
G20. september 2018, 21:29
Väga hea avaldus. Ka Ülle Madise on hakanud julgelt asjadest rääkima. Väga tublid Eesti kodanikud mõlemad!
Kalev20. september 2018, 21:28
Ligi oli kaugel ju Eesti rahaasjadest!
Mis õudne?20. september 2018, 21:16
Mart Helme - EESTI RIIGI VAENLANE!20. september 2018, 21:44
VAADAKE EKRE FÜÜRERIT - KREMLI PUUDLIT ja EESTI VAENLAST!
Mart Helme on venekeelsele Postimehele intervjuud andes kiitnud Venemaa välisministri Sergei Lavrovi sõnu, et Eesti «julgeoleku garantiiks on heatahtlik ja rahuarmastav Venemaa».
Vaat sellised on EKRE Eesti riigi ja eestlaste eest "HOOLITSEJAD ja KAITSJAD"!
ÄRGE VALIGE MITTE ÜHTEGI EKRE KANDIDAATI - EESTI RIIGI MAHAMÜÜJAID VENEMAALE!
lakers20. september 2018, 22:40
Eesti massimeedia väljaanded viivad oma renomee nulli kui selle dauni kommentaare avaldavad.
Mis 21. september 2018, 06:37
on vale sõnades, et Eesti julgeoleku garantiiks on heatahtlik ja rahuarmastav Venemaa.? See on ju tõsi. Kahjuks Venemaa ei ole heatahtlik ja rahuarmastav .
ajakirjanikud!20. september 2018, 21:13
palun seda nimekirja riigikogulastest,kes võtsid sellise seaduse vastu,et riigikogust lahkuja saab miljonäriks....
Aitäh, Neeme, ja häbi, Laine!20. september 2018, 21:10
Lugupeetud ajakirjanikud, võtke veelgi rohkem sõna ebaõigluse teemal! See on häbematu, uskumatu ja õudne, mis selles vabariigis toimub! Ma ei taha enam olla aus maksumaksja.
tubli 20. september 2018, 21:10
Ka meie pere tänab Neeme Rauda lihtinimese eest väljaastumise ja lihtsate, kuid väga õiglaste sõnade eest!
lugeja20. september 2018, 21:04
Aitäh Teile, Neeme Raud, igati õigete sõnade eest!
888 olnuks hea küll20. september 2018, 20:59
20. september 2018, 20:40
jänestel puudub eetika ja valijatel napib mõistust.
Mees Abjast20. september 2018, 20:35
Aitäh Neeme ,et ütled välja selle mida iga tavaline eestlane (tavaline eestlane tähendab lihtinimest mitte kõrgepalgalist riigiametniku k.a. p.liitikud) mõtleb ,mina isiklikult olen loobunud lootmast, et midagi siin paremaks läheb seega otsin võimalusi paremaks äraelamiseks mujal (teises riigis, mitte maakonnas)
Mehele Abjast, 20:3520. september 2018, 20:42
KUS see sinu PARADIIS siis on, kus sinugust auavaldustega vastu võetakse...?
Mees Abjast20. september 2018, 20:57
Miks just paradiis hea inimene , on kohti kus tööline (spetsialist või lihttööline) on ka inimene ja ka palk on oluline. Mina ei pea seda normaalseks ,et näiteks Soome ehituse abitööline saab 2,5 korda rohkem palka kui siin teadmiste ja oskustega n.ö spetsialist ,kuidas ma seda tean sest ,et olen töötanud nii siin kui seal. Seega ära haugu.
NB!20. september 2018, 21:44
Tavaline eestlane ,kes teenib 800 eurot kuus kätte, peab tööl käima neli aastat ,et sm. kontserjuhi hüvitise oma maksudega tasa teenida. Õõvastav ja süüdimatu tädi!
Tavapensionäri....20. september 2018, 22:32
....7 aasta pension?
To NB21. september 2018, 06:38
süüdimatud on need, kes sellise seaduse tegid.
reku20. september 2018, 20:30
Riigikogulase lihtliikme aade on raha, raha ja veelkord raha. Kui keegi arvab, et minnakse eesti elu edendama, siis on ta väga eksinud. Kui soovitaks, et riigikogu hakkaks muret tundma ja vastu võtma otsuseid Eesti heaolu eest, peaks riigikogulase töö olema palgatu ja missiooni tundeline. Kui arvate, et kust leiab 101 sellist inimest, siis võite olla kindlad, et leiab. Ja kui ei tulegi kokku 101 inimest, pole hullu. Parem tühi tool, kui lóll istuja.
Anna Minna20. september 2018, 21:57
Toolid on ju tühjad niikuinii, ka praegu - aga raha jookseb+päevarahad+hüvitised+ ...!
pets20. september 2018, 20:27
see on lihtsalt lihtrahvale näkku sülitamine
Peeter20. september 2018, 20:27
Mina arvan jälle,et pole tobedamaid valijaid kui need, kes annavad oma hääle ja siis pole tulemusega rahul.Miks te valite siis neid jälle tagasi?
Jah20. september 2018, 20:26
Neeme, suur tänu sulle lihtsa aususe eest, loodan et loed ka neid komme. Aga jah, ma läksin eestist lihtsalt minema, sest neid aplaid nägusid ma lihtsalt ei kannatanud enam vaadata ja tundub, et neil jänestel puudub igasugune eetika tunne. Aga see ongi reaalne riigikogu tase ju.
Andrus 20. september 2018, 20:22
Paraku ebaõiglust on palju. Neemega jagan sama arvamust. Tekib küsimus palju 101-st riigikogu liikmest südamega tööd teevad?
tööori20. september 2018, 20:17
Kuidas saaks sinna meepotile ligi?
20:1720. september 2018, 21:39
Need on ekrelased, kes sinna meepoti juurde soovivad RUMALATE valijate tõttu!
eesti mees20. september 2018, 20:13
Teiste üle pole veel nii väga imestada, aga ka roolijoodikule maksti tavainimese 3 aasta palk!!!
20. september 2018, 20:04
Meie riigist on häbi ja moraal kahjuks kadunud, ei tõelist riigimehelikkust ega vastutust! Kala hakkab ju mädanema peast. Miks siis rahvas peaks olema seadusekuulekust kui riiki juhib poliitmahvia! Aga kallid kaasmaalased, ärgem kaotagem lootust, kogu see seltskond seal on kaotanud oma väärikuse ja austuse rahva silmis, nad on ise ennast täis teinud. Inimesed, kes on valitud rahva teenriteks on osutunud sulideks ja ainult rahaahneteks krattideks. kodanike peale ei mõelda, näitavad veel piltlikult keskmist sõrme. Selliseid tuleb karta niikui välku ja mitte anda enam kellelegi neist mandaati rahvast esindada. Istugu oma krabatud rahahunniku otsas, aga mitte iial enam Riigikogus. Valime uued inimesed, mina valin Ekre!
Neeme20. september 2018, 20:01
sul on oigus.Nende rahadega on seal uldse segane asi.Kas lahkud omal soovil voi vahetadakse valja ikka suured rahad taga.Nestor utleb et rahvas valis riigikogu aga need hyved on ju riigikogu ise endale seadnud mitte rahvas.
Jk 20. september 2018, 19:52
/18:45,20.sept 2018-le20. september 2018, 19:26
Hea idee see kambaka tegemise idee,et jätame oma tööga mittetoimetulevad erakonnad ilma häälteta ja valime kõik EKRE.Ühinen kindlasti selle mõttega.
Mina20. september 2018, 19:15
Aitäh Sulle20. september 2018, 19:13
Neeme Raud, oled õiglane ja väga sümpaatne.Edu, tervist.
-20. september 2018, 20:30
oh teid tarkpäid20. september 2018, 19:11
pole tobedamat väljendit kui et ise valisite riigikokku need tegelased. Tegelikult vali keda tahad, kui saad, sest on nimekirjad, või ära vali üldse, pukki saavad ikka need, kes on juba paika pandud. Nii et lõpetaks hämamise.
õigus20. september 2018, 19:04
Neemel õigus aga paraku ei muutu siin riigis mitte midagi. Inimesed on ahned ja see ahnus läheb meile taaskord iseseisvuse maksma.
Lihtne valija20. september 2018, 18:50
Kui 1. veebruarist, siis esimesest veebruarist. Mis skeemitamine see olgu. Häbi peaks olema saadikul.
Mina töötasin 46 aastat ühel töökohal ja koondamisel sain ainult ühe kuu palga. Kas tõesti riigikogulased on mingi eriklass?
ja kuidas siis see häälte taha pugemine käima hakkab.20. september 2018, 18:45
Teeme neile ükskord ometi kambaka ära, valime kõigi vastu, hea küll parteilastest pole asja, aga piisab sellestki kui pooled mitte vailjad see kord ühinevad, tahaks näha mis näo nad teevad kui ilma valitava näota liikumine ületab valimis künnise.
PK20. september 2018, 18:39
Ükskord plahvatab vimm,mis kogunend salaja.Seda laulu Viimsest reliikviast teavad enamus eestlastest.Eesti eliit ei võta seda aga tõsiselt,kuigi peaks.
20. september 2018, 20:17
Kahjuks eestlaste puhul see ei kehti.
appike kui ebaõiglane,20. september 2018, 18:36
ma saan aru veel kui Laine jääks töötuks, aga uus hea koht olemas ja nüüd hüvitist vaja.Kolekole!
Kommenteeriale:No/15:4920. september 2018, 18:27
Saadik üksi ei otsusta midagi,ikka partei viib otsused ellu. Saadikut valides valid partei.Valid Jüri aga saad Keskerakonna.Püha taevas,ära vali siis enam saadikuid nendest erakondadest milliste erakondade töötulemustega sa rahul ei ole.Ise te ju valite.
läbikotitud20. september 2018, 20:59
Valid Jüri,aga saad tema näo tagapoole
Ahhetaja20. september 2018, 18:16
Laine Jänku-Randjärvel on väga magus elukene!
et mälu poleks lühike20. september 2018, 18:13
Tuletage seda kõike meelde siis kui valima lähete
reku20. september 2018, 18:11
Seda ei ole õudne lugeda aga 101 inimesel Eestis.
120. september 2018, 17:59
Samad sõnad, ometi keegi sai need selgelt välja öeldud, toetan!
Mida 20. september 2018, 18:09
sa toetad ?! Kas hüvitise saamist !?
Lihtsalt Maria20. september 2018, 17:56
Asusin ka uuele ametikohasle ja ei saanud eelmisest töökohast mingit hüvitist.... Need eesti seadused. Kohe vastik hakkab kui mõelda, millised naglad riigikogulased on. Pagana Danske Panga juht keeras asja tuksi ja saab lahkumishüvitist kaks miljonit. Lihtinimesele keerab valitsus aga igast asendist nii et tolmab.
head tavad20. september 2018, 21:03
rahvavaenulik kuritegelik rahva raha raiskav pande,tuleb kohtu alla anda,kui rahva vaba tahtega manipuleerijad
Muuseas20. september 2018, 21:54
Danske panga juht Taanis saab lahkumishuvitist 19 miljonit.
ikka20. september 2018, 17:54
Eesti riik on rikas ainult neile,kes oskavad igasugust targutusi ajada.
Tavalised inimesed elagu viletsa sissetulekuga ära,
Jänes v. Randjärv on ka kargleja siia ja sinna.
valjetate20. september 2018, 17:36
Laine teeb seal tõsist tööd ja ennast salgavalt lausa ja igate moodi kohe .Tunnen et meie kultuura on kaitstud.
Pesni i pljaski20. september 2018, 18:10
Tuleme taas kultuurat tooma.
selleks20. september 2018, 21:27
ongi vaja abisaadikuid,et veel tõsisemalt tööd rügada
Mart U.20. september 2018, 17:26
Mõelda, kui palju hoidsin riigi raha kokku 1995, kui Riigikogust loobusin. See ei takista siiski riiki mind nüüd koorimast.
Marta20. september 2018, 17:15
Mida, sa rumal inimene, kaevata tahad? Iga rahvas on oma valitsejaid väärt,sest ise valisite.
Akki oleks siis20. september 2018, 18:19
Aeg valtsemine teistele anda , kui ei saa hakkama!!
Tervishoiunõunik20. september 2018, 17:13
Sm. Laine Randjärv saab Riigikogust lahkumisel hüvitist sama palju kui pensionär keskmist pensioni 4 aasta jooksul.Vahe on ainult selles,et pensionär saab pensioni tehtud töö eest,Randjärv aga tegemata jäänud töö eest.Lihtsalt õõvastav õiglusel tallamine!
20. september 2018, 17:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
irw20. september 2018, 17:42
Arvad et nemad võimutsevad tasuta? Homodelt ja teistelt rahvavaenlastelt nad ehk palgaraha vastu ei võta, selle tõttu on neid ehk odavam pidada.
Paneb motlema?!?.20. september 2018, 16:33
...vanasti oli vahemalt kaevata kuhugi...kellelegi!!!
Urmas20. september 2018, 18:56
Jah, vanasti sai kaevata NSVL NLKP Keskomiteele, aga praegu sinna kaebamine ei aita.
vanasti20. september 2018, 21:35
käidi pühas hiies ja siis pandi ka midagi vaimudele
Siin sama20. september 2018, 16:30
teen ettepaneku annetada see summa Laste Vähiravifondile, mitte kerjata jälle summasid vaeste käest! Tulemas on vabatahtlike koolitus. Laine võiks ka sinna tulla ja hakata tasuta tööd tegema! Tahan näha, kes sinna tulevad? Eks ikka vaesed ja südamega inimesed!
laine on ju vaene20. september 2018, 16:55
mitte see luuser,simulant,puudega imelik või laisk penskar oma minimaalsega
20. september 2018, 17:04
Kas Lainel on meditsiiniline diplom?
20. september 2018, 17:17
kas tal oli mingi teema selle töö kaitsmisega? tuleb nagu midagi ähmaselt meelde. ei tea küll, mis alal kaitses. aga ei saanud vist esimese korraga maha.
eestimees rakverest20. september 2018, 16:23
kõik kardavad vene rünnet eesti rahvavaenlased on toompea
Huvitav20. september 2018, 16:11
Kes mulle hüvitist maksab, kui töölt lahkun.
sina20. september 2018, 19:54
saad töötukassast meeletu papi,kuidas sa seda ei teadnud?
20. september 2018, 16:09
neid ahnureid on palju kaunaste, kalender, kärsna, volmer, grasin, jankuu jne jne jne. kõik ainult raha pärast.
ratas20. september 2018, 16:05
täiesti norm hüvitis, sain sibi töö lõppemisel 30 000.
mm20. september 2018, 16:03
sellest saab juba mingi odavama korteri.
ega20. september 2018, 19:54
"eliidil" sobi mingis odavas korteris olla ja lapsed tahavad banaani ka...
20. september 2018, 15:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mustikas20. september 2018, 17:24
sama soovi haub ka keskerakond. Kui nad kevadel kihluvad , siis nii ka saab olema. Raha tuleb aga maksutõusudest.
Mann20. september 2018, 15:56
Kena oleks, kui Laine Jänes annetaks selle raha või jätaks vastu võtmata. Aitäh, Neeme Raud, kodanikujulguse eest.
arvamusliider20. september 2018, 16:44
Kena oleks, kui Jänku asuks Eesti Kontserdis tööle alates 1. veebruarist nagu kord ette näeb. Kui ta seda ei tee, siis tuleb EK-l uus töötaja leida. Niisugune skeemitamine maksumaksja rahakotist hüvitise saamise eesmärgil on kohatu ja häbematu.
ei jäta võtamata20. september 2018, 17:17
sellepärast ju pikemalt seal isubki, et raha saada.
20. september 2018, 15:51
Nüüd saan aru, kelle kaitsmiseks Eesti välisriikidelt vanarauda kalli raha eest kokku ostab! Ja tavalisele eestlasele visatakse rahustuseks riideräbalaid hunnikute viisi! Lõpetage Riigikogusse valimine!
...20. september 2018, 15:50
Tõesti, kui kaua see komejant kestab? Suurpuhastust on nn "võimueliidis" vaja. Riigikogu isikkoosseis poole väiksemaks ja palgaks sümboolne Eesti keskmine palk, siis võib-olla lootust, et ajatakse ka reaalselt Eesti asja, mitte ei tegeletaks kurat teab mis tsirkuse ja sahker-mahkeriga. Kord oleks vaja lõpuks majja lüüa, aga seni kuniks meie, Eesti Rahvas, kõrgeima võimu kandja, midagi reaalselt ette ei võta, ega niimoodi midagi ka ei muutu... Pall on meie käes!
T.Mets20. september 2018, 15:49
Vaata, Neeme, kas pole ükstapuha, kas kuldame ametist lahkunud saadikuid või mängime kulukaid siilimänge ja ostame hirmkalleid kahureid või muud sarnast nodi. Riigiraha kulutamisel paraku riik sarnaneb sageli kärakaga liialdavaga--võib teenida küll hästi, aga raha paneb ikka tuulde ja tehtud tööst kasu ei mõhkagi
kommenteeria/15:15-le ( aga ise määravad omale ju)20. september 2018, 15:47
aga sina annad volituse.Sina valid selliseid. Sina vastutad.Kui sa uuesti ja uuesti valid samu inimesi,siis sama korrates on tulemus ju iga kord sama.
Oma särk on ikka ihule kõige lähemal!20. september 2018, 16:09
Mina valin jah nende seast, mis valimisjaoskonda ette söödetakse! Kahjuks on riigikogus nii, et kui hääletatakse oma palkade, soodustuste poolt, siis vastuhääletajaid praktiliselt ei ole! Ega küll küllale liiga ju ei tee! Ja see, kes räägivad riigikokku saamisel midagi muud, on vaid lihtsalt ettekääne, et naiivsete abil taevamanna juurde pääseda!!!
arvaja20. september 2018, 15:23
Ja Kalmeri õde palun abi ratastooli ostmiseks. Ainult ühe ratastooli jaoks, et sandistunud ja sandistatud (hooldekodus) saaks normaalselt istuda. Kus riigis me elame?
mis mõttes?20. september 2018, 17:25
Räägitakse, et heaoluriigis
Aga20. september 2018, 20:37
President ütles ju , et me pole kunagi nii hästi elanud, kui praegu ja meil on raha , nagu ratsahobuse s....ta.
püksid20. september 2018, 15:22
Jänku hakkab siin metsa seadusi tegema.
õudne ülekohus20. september 2018, 15:36
Paras meile,ise valisime.
No20. september 2018, 15:49
Ei valinud me midagi. Nimekirjad koostab partei.
Ja siis20. september 2018, 22:46
küsimus polegi ju jänkus, vaid just parteis või õigemini parteides. Ega siis saadik üksi seadusi ei tee, ikka valitsevad erakonnad teevad seadusi. Ja pole mõtet pragada praeguse riigikogu ja valitsejate kallal, nemad seda seadust ei teinud. Tuletage meelde kuidas ja millal need kuldsed käerauad riigikogulastele sündisid. Kõige esimene riigikogu koosseis võttis esimese seadusena vastu just nimelt iseendale kuldsete käeraudade seaduse.
.......................................24. september 2018, 10:47
Ei mingeid nimekirju.See tuleb KEELATA.Mis nimekirjad,tähendab et saavad riigikooku ühed ja samad.
Ei saa...20. september 2018, 16:01
...ju valida,sest mina valin Juku,aga koha saab hoopis erakonna poolt Mari.Pole mõtet iba ajada.Meil on hääle kantimine erakondades ja kus on nüüd demokraatia?Mitte midagi ei muutu,kui pole Valimisseadust muudetud,et kaosk erakonna siseselt häälte kantimine.Laus valijate petmine.
Riigikogulased ju ise teevad omale seadusi nii,et ikka saaks mitu aastat ilma tööta elada,seega suured hüvitised,töötasu,mis suureneb samuti iga aasta mitu sada eurot.Vähemalt nemad ei tea mis on nälg jne...
Ise määravad omale ju20. september 2018, 15:15
Aga mida siin imestada? Riigikogu on omale ju määranud sellised kompensatsioonid. Ega siis rahvas seda otsusta. Kui kevadel, peale valimist, uus seltskond sinna paika saab, siis väljajäänud (lahkuvad) poliitikud saava kompensatsioone ju edasi. Oli see nüüd pool aastat või suisa aasta, täpselt ei mäleta.
hm20. september 2018, 15:05
kas EKRE siis lubab need hüvitiste maksmised kohe ära lõpetada või kuidas ?
to 15.4520. september 2018, 15:59
kuna hüvitised praegu olemas on, siis kasutab ära jah, loogiline, pole ju mõtet jätta erakonna jaoks siis kasutamata. aga tee omale selgeks, et ainukesena on nad teinud ettepaneku täiesti ära kaotada. seega kaotaksid nad ära jah, kui võimule saaksid.
kas saavad, otsustab "turvaline" e-hääletamine. ehk siis et ei saa.
suurim ohuallikas20. september 2018, 15:04
Toompea ongi kõige suurem ohuallikas,kellel suured rahva rahad ja võim käes.
See neid ei huvita,mida Danske pank tegi,nemad pole kuulnudki.Oma kabinetis tegeletakse isiklike raha ja töö asjadega arvates ,et keegi neid teolt ei taba.Imikutega käiakse tööl.Loodud töökohad omadele,et omade suure lastega pered oleks kindlustatud.MAKSAB AINULT TUTVUS,et raha ja hüvesid saada.
imikuga töölkäimisest20. september 2018, 16:02
seesama reps oleks esimene kiunumas, kui näiteks tema juuksuritoolis olles juuksuri titt kõrval vigiseks ja juuksur ei saaks tööd teha, sest vaja titte kantseldada. segane on selline ema nagu reps, tassida nüüd last tööle. sama segane on hanso, kes oma imiku suurele peole tassis. õudus, sellised rumaIad on meil valitsuses, seepärast ei saagi midagi head oodata.
miks mitte20. september 2018, 15:03
kui orjarahvas vait on ja midagi ette ei võta. kes ei võtaks raha vastu, kui seadus-võim-rahvas lubab???
ära uduta20. september 2018, 17:28
kust sa selle võtsid, et oleme orjarahvas? Vaatasin hiljaaegu TTVd ja sain teada, et meie olevat vanasti olnud hoopis orjapidaja rahvas. Neid mõisnikke ja kirikuhärrasid aga olevat me sakside maalt hoopis siia tööle palganud.
kas/14:08-le20. september 2018, 15:02
On väga ebaefektiivne teha üha uuesti ja uuesti sedasama,mis ei ole toimunud juba mitmeid kordi.Keegi on öelnud:hullumeelsuse definitsioon on see,kui me teeme samu asju uuesti ja uuesti ning loodame saada teistsuguseid tulemusi! Valime EKRE!
mõtiskleja20. september 2018, 16:04
olin enne seda meelt, et ekret ma ei vali, aga nüüd oleme hakanud kodus arutama ja tuleb välja, et kui süveneda ekre ütlemistesse, siis oleks ekre valimine eestile ainuõige. seega valime seekord ekre tõesti, vaatame, kas muutub paremaks asi.
tahan tõesti teada20. september 2018, 15:00
Miks omal soovil töölt lahkuja ei saa mingit hüvitist, aga riigikogus millegipärast saab ulmelise summa? Kas see on hüvitis millegi varjamiseks?
Jultunud võimujõuk20. september 2018, 15:00
Poliitparasiitide tasku kaovad meie pensionitõusud
kurb20. september 2018, 17:29
kas alles nüüd said aru ?
Danske MTA20. september 2018, 14:57
Juku20. september 2018, 14:49
Sellest arvestatakse ju suur tulumaks maha
mõtlik20. september 2018, 14:56
appikene, kas sellest läheb siis 20 % veel maha? Loodame väga , et meie eliiti ei solvata ja et uus töökoht selle kulu korralikult hüvitab Tänu jänkudele , rebastele ja siledatele sägadele elamegi me hullupööra rikkalt. Üle poolte meist omab isegi deebetarveid pankades ja isegi ligi 500 euri ulatuses likviidsust. Enamik kimab ringi autodega, mis on sekond hand ja üle 10 aasta vanad . Võimas ütleksin !
Lugeja20. september 2018, 15:20
Ja keskmise palga arvestusse läheb ta ju ka.
vavah20. september 2018, 14:40
Lisage nüüd Neeme Raua jutule veel riiklikud toetused võimul olevatele erakondadele ning kümnetesse miljonitesse ulatuvad "katuserahad", mis jaotatakse erakondadele ning mis sisuliselt oma suva järgi ära kulutatakse. Aeg oleks tulla mõnel noorel erakonnal välja loosungiga, kus muudetakse süsteemi täielikult- minu hääl oleks garanteeritud.
nonoh20. september 2018, 16:05
sa vist pole lugenud, mida ekre plaanib? või ekre ei lähe arvesse?
Taibud20. september 2018, 14:37
Tavainimese kolmeaasta palk.Pole paha... .
Iku20. september 2018, 14:56
ta on selle auga välja teeninud, selles võid kindel olla !
Kõik hüvitised20. september 2018, 14:29
Ega see pole ainuke hüvitiste jama.Kõik need hüvitistega seotud (nii Tallinnas kui riiklikud)maksmised tuleks läbi vaadata.Haldusreformiga vahetasid inimesed töökohti- vanast kohast said hüvitist , et uuele ja kõrgemale kohale minna. Saan aru.et töötuks jäädes saad hüvitist aga kõrgemale või uuele ametipostile minnes ka!!!! Rahvas ja maksumaksja on ikka orjameelne, et lasevad selliseid seadusi läbi.Brüsselusse sõidetakse teisipäeval ja koju tullakse reedel või neljapäeval+ töölt lahkudes (uus koht ootamas) lastakse kirjutada koondamine, kaheksa kuud tööturaha+ puhkus ja seda komensatsioonide jaotamise rida võiks lõputult jätkata + vallandatud ja kriminaalidele kahjutasu maksmine. Palju õnne ennast imetlevatele ametnikele. Keskmine palk eestis on tegelikult palju madalam , seda just nii tõstetakse.
Matvei Murakas20. september 2018, 14:29
Õudne lugu,aga millal see õudus lõpeb?Algatus peab tulema altpoolt,sest Toompea tegelaste arvates on kõik järjekordselt JOKK .
no ei tea20. september 2018, 14:58
Aga hooliv keskerakond on igal juhul oma "tööga " rahul. Seda näitab seegi, et mõttetuid aktsiisitõuse nad ei kavatsegi muuta.
Kas nad nii mõttetud ongi ?20. september 2018, 15:23
Kõik märgid näitavad, et midagi on tulemas . Juba ainuüksi keskerakonna võimule lubamist võib võtta kui lõpu algust. Ja-jaa, just lubamist . Enne hoiti see seltskond nagu pidalitõbised võimust eemal. Ju ühiskassa on suht tühi. Ega muidu vanad tegijad Brüsselisse purjetaks . Kel võimalust ja huvi, lugege 1938- 1940 ajakirjandusväljaandeid ja te leiate sealt hämmastavaid paralleele . See lõpu algus võiks ka tegelikult jutumärkides olla, sest sisuliselt pole siin midagi muutunud . Samad võimuliinid aastakümneid . Varsti on riigikogu koht päritav ka . :)
20. september 2018, 14:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lei Ly20. september 2018, 14:53
To jah! Jutt käib vist hüvitise maksmisest aga mitte artikli autorist. Kui midagi tarka öelda ei oska, siis võiksid parem vait olla.
oleks see siis aus, et jah, leping algab 1.veebruar ja ma asungi siis tööle. aga ei, ma vegeteerin seal riigikogus lõpuni ja siis lähen uuele soojale kohale.20. september 2018, 14:21
kõik saavad aru, et see koht on talle ju valmistatud. keegi tõesti kahtleb selles? ja nüüd siis ongi selline vastik käitumine. et vegeteerin, saan hüvitise ja siis ülban uuel kohal edasi. vastik.
aga20. september 2018, 14:32
meie justiitsministeeriumis on seadused- mis aitavad RK saadikutel hästi elada
uhke20. september 2018, 15:00
Ise tehtud, hästi tehtud . Saab elu nautida!
VS20. september 2018, 18:06
Aga peaksid olema seadused, mis aitavad kodanikel hästi elada
Hunt20. september 2018, 14:20
Randjärv apelleerib kompi vastu võttes sellele, et on 12 aastat südamega tööd teinud. Aga kõik see 12 aastat on talle selle eest ka ju kompsakas töötasu igakuiselt arvele laekunud. Nüüd oldaks justkui võlgu veel talle. Hunt on igatahes pissed off ja lubab, et teeb oma metsasanitari tööd endiselt südamega. Vaadake ette!
mida20. september 2018, 14:25
see Randjärv siis rahvale head teinud, kuidagi ei meenu, kas ta üldse on Riigikogus?
mäletan!20. september 2018, 14:52
Ta pidas ühel laulupeol kõne, kilava ja ebakindla häälega. Mida te veel tahate?
20. september 2018, 14:48
mina olen ka oma tööd 26 aastat teinud ja südame ja hingega ja iga ihuliikmega. kas ma saan ka lahkused suure hüvitise. mis siis, et uus koht ootamas ja töötuks ei jää.
hea, et selle enne valimisi teada saime.20. september 2018, 14:18
kes nüüd veel refromi poolt hääletab, on samasugune varas.
ahned vargad20. september 2018, 14:12
Ega need ihnurid ainult raha ei taha nad tahavad ja nõuavad ka tasuta korterit,autot,reise kõike tasuta saada riigi kulul.Nad on ju sisuliselt täiesti väärastunud haiged riigi raha vargad, pooled neist juhivad riiki.Miks neid kinni ei ole pandud,nad on ju süüdimatud varganäod,kes teevad ise endale sobilikke seadusi,et raha varastada.
pensionär20. september 2018, 15:18
Kes neid kinni paneb?Kinnipanijad on ju üks punt.Usa-s oleks 25+5 saadud.
20. september 2018, 14:12
lugeja20. september 2018, 14:11
Veel! Oleks aeg lõpetada see ,,kogulaste,, üle maksustamine!! Hakka või EKRE.t toetama!!
20. september 2018, 14:19
aga tulebki toetada. keda siis veel? vargast skeemitajat?
sinu ekrelased20. september 2018, 14:33
samasugused, kõige suurema protsendi kuluhüvitistest kulutavad, jagavad rahva raha baptistidele jne.
Kessu20. september 2018, 16:11
Ja EKRElased ei võtaks seda hüvitust vastu. Väga naiivne arvamus. Kel mõis vaja korda teha, kellel 10 last vaja ülalpidada jne. Kes kord juba Riigikogus, teab täpselt kuidas viimast võtta. Riigikogu statistika näitab, et sa ei pea terve koosseisu ajal suud ka lahti tegama, aga palk jookseb ja hüvitused tulevad ikkagi.
lugeja20. september 2018, 14:10
Siin ka mõni mainib,et ISE VALISITE! Asi pole selles,keda valisime,vaid selles kuidas Riigikogu on osanud endale raha teenida!!!
ise valisiume OMAd, kõige20. september 2018, 14:29
isamaalisemad, ausamad, targemad ja kaunimad.
Nad on suured keenjused ega suuda lugeda teksti, nuppe näppida
Kas moderaator ei pea siis riigilt kahmajaid kõige paremateks eestlasteks ?
Kuidas siis nõnna ?
Aga20. september 2018, 14:09
enamus rumalaid maakaid ju valib selliseid eputrullasid.
20. september 2018, 14:19
maakas valib omakandi mehe. aga samasugused vargad valivad selliseid.
lugeja20. september 2018, 14:33
Kas vähem eputrillal puudub hüvitise saamise võimalus, kui lahkub? Ei puudu ju.
Mõtiskleja20. september 2018, 14:06
Mida imestada , noored ju sellepärast "õigusriigist" lahkuvadki , pole inimlikkust , pole ausust , pole tahtmist eesti elu edendada. Kõige lihtsam on riigikogu valimisi boikoteerida , küll näete , kuidas seadused seejärel muutuma hakkavad.
Kas Mr.Raud20. september 2018, 14:05
On liiga palju vàlismaal elanut, et ei ole kohalike ”oludega” kursis?!??
vanaema/ 13:03-le20. september 2018, 14:01
Ainuke õige valik on EKRE!
kas 20. september 2018, 14:08
to kas20. september 2018, 16:08
pole ju palju kontrollida? valime siis ekre ja vaaatame, kas muudab, siiani pole olnud põhjust pettud neis.
A.T.S20. september 2018, 14:00
Loomulik kadedus, ei midagi erilist muliseme nurgas las jääb nii olen teavitanud!
oleks sul20. september 2018, 14:38
firma ja ma lahkudes võtaks mõne kalli masina kaasa, olen ju südamega tööd teinud, oleksid rahul? Rahvas on nendele palga maksjad läbi maksude, kas nad rahvalt on nõusolekut küsinud, või lihtsalt võtavad?
Oot-oot21. september 2018, 07:49
Kas mitte odava , kuid firma auto kasutamine väljaspool tööaega siin karistatav pole ? Mis kaasavõtmisest me siin räägime ?
kuidas20. september 2018, 13:43
selline asi on võimalik.inimene läheb uuele töökohale,te ei jää ju töötuks.hakkab ju edasi palks saama.mille eest makstakse selline raha.ta ei ole ju vaene,kodutu,invaliid ta ei ole kaotanud kodu..kui ei kandideeri riigikokku,siis on vaja sellist kompensatsiooni maksta,milleks.palun tehke selgeks,miks rikastele peab kogu aeg midagi kompenseerima.ja ma vaatan,et need ausad poliitikud on sellega nõus ja võtavad heameelega annetusi vastu.see raha oleks võinud minna kuhugi heategevus fondi,kus oleks saanud paljusid hädasolijaid aidata.
Sellepärast, 20. september 2018, 14:40
et võimul on pätid, nood võtavad kõik, mis võtta annab, pole veel kuulnud, et keegi neist oleks loobunud.
Suured sulid20. september 2018, 13:43
Seal mäe otsas ongi pooled poliitikud suured sulid,näost roosad ja värvitud,lokitud.Nad ei tea üldse ,kui raskelt raha teenitakse.Nüüd tuleb veel Paavst ka enne valimisi usu propagandat tegema.Siis saadakse veel rohkem hoogu juurde ja õigustust rumalaid seadusi teha.Kõigi poliitikute majanduslikku tausta tuleks uurida.Nestor ja veel paljud poliitikud istuvad aastaid süüdimatult oma ameti kohal aga midagi ette ei võta,et rahva raha ei röövitaks läbi seaduste.See on ju vargus.
kuidas pooled,20. september 2018, 14:41
pole kuulnud, et keegi keelduks hüvitisest.
..20. september 2018, 13:40
Lihtrahvale ei anna keegi omal soovil lahkumise eest raha .101 isendill pole ei häbi ega austust rahva vastu,Lossirahva asi on ülevalt alla vaadata ja makse nõuda. Tõniste laulu kuulates tekib küll ahastus.. Küll Jõulutunnel ja igasugused fondid aitavad abivajajaid.N.Raud, raputa täie rauaga seda "eliidipesa".
no mis ta ikka raputab20. september 2018, 14:06
ei raputa siin miski, näägutatab kes aga näägutab lehes, aga poliitikud vaid irvitavad selle peale ja määravad endale veelgi paremaid tasusid.
muide, just lugesin, et see pangajuht, kelle alluvuses nüüd siis maailma suurim rahapesu aastaid toimus, astus tagasi ja sai "vaevatasuks" 2 miljonit eurot :D
aga20. september 2018, 13:37
mida arvavad sellest juhtumist tädi Laine feissbuki sõbrad? Ehitusärimehed, muidu ärimehed, ärimehed - purjetajad jne.
agagaga20. september 2018, 14:07
mind huvitaks hoopis, mida arvab õiguskantsler, kas see on võrdse kohtlemise printsiibi järgi? aga tema on igaks juhuks vait, eks tal endalgi suur hüvitis kukkumas, kui lahti peaks lastama.
20. september 2018, 13:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas rahvas20. september 2018, 14:43
oli nõus niisuguste hüvitistega? Või nad määrasid selle ise?
meile paras?20. september 2018, 14:56
Kui jõuab valimisteaeg kätte, hääletab enamik ikka reformi poolt. Arvatakse ja usutaxe, et raha toob õnne ja edu.
Margus20. september 2018, 13:28
Ja rosinaks koogi peal teatab Riigikogu esimees või keegi sarnane, et: "ise me kõik valime need inimesed sinna end esindama". Ega kurat ikka vali ju. Valib erakonna juhatus, kes läheb ja kes kellele vaid hääli kogub.
Aitäh20. september 2018, 13:26
Neeme.Tervist ja jõudu kallis kaasmaalane!
nojah,20. september 2018, 13:24
laineke ise küll kiitis, kuidas ta on x aastat olnud minister ja xx aastat riigilt kogunud, ja kõik see aeg südamega tööd teinud (hmm..., pead kasutades oleks ehk paremaid tulemusi saavutanud?), aga ikkagi tahaks teada, MIDA konkreetselt ta siis teinud on, missuguseid eelnõusid esitanud, missuguseid parandusettepanekuid teinud jne, jne. või on kogu tema "südamega" töö olnud parteitruu nupule vajutamine?
Häbi -häbi, riigikogulane!20. september 2018, 13:22
Vot sellepärast ei tahagi Eestimaal enam inimesed tööd teha ja pagevad Soome, et nn. "jõude istujad" ja ilma tulemuste ettenäitamisteta riigikogulased tööinimese raha eest üüratut "töötasu" saavad.
Eksõpetaja20. september 2018, 13:22
Töötasin ka ühes õppeasutuses pidevalt 35 aastat ja kui pidin tervise tõttu lahkuma, sain vaid lõpparve, pärast isegi mitte töötukassast midagi, sest lahkusin omal soovil ( kuigi põhjus oli tervis). Ja tõesti ebaaus, kuidas ikka need kõrgepalgalised saavad selliseid summasid lahkudes?? Kaua nad õigupoolest töötasid?? Kas ka kolmkümmend aastat?
Kersti20. september 2018, 13:35
Kaua nad õigupoolest töötasid??,nemad ei tööta,nad saavad lihtsalt palju raha,nii palju kui ise soovivad.See seltskond ei tea töötegemisest midagi nagu seda on randjärv.
kas olite ikka korralik20. september 2018, 14:32
NLKP` liige? Olite politruk või partorg või tegite klop...koppp
Helen20. september 2018, 13:20
Neeme Rauaga täiesti nõus. Selline asi ei ole ilus ja midagi peab ette võtma.
Miks ühed on võrdsematest võrdsemad?? Hädaldatakse rahapuuduse üle, nurutakse annetusi, et haiglatele varustust osta või hädalisi aidata. Tihtipeale on puuduolevad summad nii jaburalt väikesed, et tundub uskumatu, miks riik ei suuda seda raha leida. Samas poliitikud võtavad südamerahuga oma hüvitised vastu, pole kuulnud, et keegi oleks rahast loobunud.
Miks on siis nii, et kui töötaja lahkub "omal soovil" töölt või ta sunnitakse töölt lahkuma, siis tööandja ei maksa talle mingeid hüvitist? Varasemalt olid suuremad koondamishüvitised ühel kohal töötanud inimestele, kuid uue seadusega see kadus. Põhjendati vaid, et see on ebaõiglane, et miks peaks endine tööandja maksma koondamistasu inimesele, kel juba uus töökoht olemas?
Täiesti jabur ja ebaõiglane süsteem. Aga eks endale tehakse ikka paremad seadused.
Ebaõiglus kisendab!!!20. september 2018, 13:18
Miks peaks reaalset tööd tegev Eesti maksumaksja kinni maksma riigikogulase nn. hüvitise?
See on tõesti kuri ja ülekohtune!
piiks ja puuks20. september 2018, 13:28
me maksame kinni iga riigikogulase täieliku ülalpidamise nii palga kui kuluhüvitise näol. sin
vabariik20. september 2018, 13:17
sant20. september 2018, 13:14
Hr.Raud Palun rääkige ka välismaal kuidas siin asjad on.
sandile20. september 2018, 14:12
ära muretse, seal on samamoodi, lihtsalt siit sa peensusi ei kuule ega näe. nemad seal välismaal teavad ka ainult meie ametlikku väidet, et me pole kunagi nii hästi elanud ja et elu on meil lausa meelakkumine.
kas teadsid, et soomes, heaoluriigis, on iga päev mitu tuhat tavasoomlast pikkades järjekordades, et saada tasuta LEIBA? teadsid? ja see on heaoluriik, kes tassib maksumaksja kulul sisse kümnetes tuhandetes piqilasi vegeteerima ja laamendama ja väqivallatsema.
pane aga guuglisse leipäjono ja vaata ja imetle, igas linnas ja iga päev pikad järjekorrad.
sant20. september 2018, 15:46
Mina ei saa siin leiva jarjekordagi,kuigi olen hädas.
Ebaõigus20. september 2018, 13:09
on nii suur, et seda ei oskagi seletada. Riigikogu liikmetel kuupalk on isegi ju suur. Sotsiaaltöötajatel ja
tugiisikutel on selle tänuväärse ja raske töö eest palk naeruväärne ja isegi korralikku töölepingut ei võimaldata, mis näeks ette ka korralise puhkuse. Kus on siis õigus? Siin ei saa ju rääkida riigi rahapuudusest.
See tädi oskab küll koori ees juhtida20. september 2018, 13:08
Aga riigist ja inimestest ei tea ta midagi,ega hooli kah. Riigikogust lahkujaile pole miskit üvitist aja,head palka ilma tööta said nad ju nagunii
Penskar Klaabu20. september 2018, 14:02
Mida ta seal juhib?? Tõmbleb lihtsalt sellest, et sai palju beebipille sisse aetud.
aga20. september 2018, 13:08
See on ju järjekorde hea kinnitus, miks maksude maksmist tuleb igal võimalikul moel vältida!
Ei saa aru..20. september 2018, 13:07
...miks ta üldse peaks saama, läheb ju omal soovil, keegi lihtinimene ei saa mingit hüvitist kui vabatahtlikult suundub teisele tööle.
AAA20. september 2018, 13:07
Arvutage, kui kalliks on läinud maksumaksjale poliitikud 12 kuu jooksul.Millist lisandväärtust on andnud Eesti rahvale.Julm priiskamine.
Ammu teada20. september 2018, 13:06
See pole ju uudis, et riigikogu on materiaalne ahvatlus. Eks Aunastegi ole sellest hea näide. Mis puutub reisidesse siis matkasell number 1. on meie pesidendiproua.
copy paste20. september 2018, 13:04
Mis / 12:44, 20. sept 2018
Mis kasu on saanud eesti kodanik Laine Randjarv tegevusest valitsuses, riigikogus !? Ehk on mõni kodanik, andke teada. Mina küll mitte, kahju aga küll. Eesti kodanik ei saa aastaski nii palju töötasu töö eest kui mõni tegelane värvitud suu ja silmade eest.
nii palju tegi20. september 2018, 14:46
et omal ajal ei tahtnud Neeme Järvile õiglast palka maksta.
jänkuu20. september 2018, 16:03
oli Tuntud dirigendi peale nii kade et lihtsalt tugevama õigusega astus talle pähe. Järvi lahkus. Jänesepraad ja karvamüts on lahendused.
20. september 2018, 16:03
oli Tuntud dirigendi peale nii kade et lihtsalt tugevama õigusega astus talle pähe. Jarvi lahkus. Jänesepraad ja karvamüts on lahendused.
janku20. september 2018, 16:04
oli Tuntud dirigendi peale kade ja tugevama õigusega astus pähe. Järvi lahkus. Jänesepraad ja karvamüts on lahendused.
nõmmekas20. september 2018, 13:03
küsite, kes20. september 2018, 13:03
ikka suurim poliitilinejõud Reform on seadused teinud, ikka endile mõeldes, 17 aastat valistemist see ongi REF tänane tulemus , tänane valitsus ei muuda, sest endal ka sobiv otsus -lahkudes suurt hüvitist saada. Küsin ka nagu laulusalmis- mis kuradi riigis ma elan? REF K.Kallas tuleb välja täna uudisega, et riigikogulasele on vaja abilist, hea töötulemuse saamiseks...kas lahkudes saab abiline ka suured hüvitised? Ilmselt küll. Pr. Kallas võtke kogu Eesti rahvas abilisteks, saame kõik korraga rikkaks.
e-maalt20. september 2018, 13:02
siis on vaja veel abilist kes midagi jagaks ja seletaks mis toimub.
Jänes20. september 2018, 13:02
Jumala õige.20. september 2018, 13:00
Ometi üks normaalne inimene üle hulga aja.Kui meie valitsev ringkond oleks kõik sellise mõtteviisiga,oleks elu ammu juba mitte seal,kus praegu. Väga sümpaatne ja tore härrasmees.Õnne ja edu,Neeme!
Mari20. september 2018, 13:30
Neeme, väga tubli Sinust, jätka teemaga. Ükskord peab tulema lõpp sellele riigi kulul täitmatutele ahnitsemisele. Mitte millegagi pole see laine silma jäänud, ehk kekutamisega. Edu, jaksu, Neeme!
marks20. september 2018, 17:57
Ühte ma ei mõista , miks valitsusliikmetel ja riigikogul on teistsugune tööseadusandlus kui riigi kodanikel. Kas saaks nii et seadus ühesugune kõigile.
Paula20. september 2018, 12:58
Tõesti on hea teada et kõikide ajakirjanike ajud polegi pestud. et on säilinud isrseisev mõtlemisvõime ja on ka julgust seda välja öelda. Hakkan nüüd tema väljaütlemisi ja saateid rohkem jälgima
Kui mitme maksymaksja...20. september 2018, 12:55
...vaevaga teenitud raha...:( ?!
Lugeja20. september 2018, 12:53
Pole mõtet tampida Laine Randjärve. Viga on süsteemis, mis võimaldab ja justkui käsib eelmisel Riigikogul uuele Riigikogu koosseisule palgatingimused määrata. Samuti on ju hüvitised jm kõik selle palgaga seotud, võibolla mõnes muus seaduses. Läbi aastate laiutatakse Riigikogus käsi, et me ei saa midagi teha, palgatingimused tegi ju eelmine koosseis.
Tahet ei ole! Kõike saab, kui tahetakse. Kui oli vaja makse 10 päevaga muuta, tehti see kiiresti ära.
Meie riigis toimib süsteem, kus tippudele sobivad, kuid rahva solidaarsuse mõttes ebaeetilised ja ebaõiglased asjad kirjuta sisse seadusesse ja siis on kõik korras, JOKK.
Nii me näeme ja kuuleme neid asju, mis on vastuolus enamiku õiglustundega.
See20. september 2018, 13:10
on süsteem, mida nimetatakse, et omasid ei jäeta.
Lugeja20. september 2018, 13:17
Kambaklus kui riigi juhtimise vorm.
tegelikult20. september 2018, 13:16
ei ole randjärvel see hüvitis midagi kohustuslik: hüvitis on ette nähtud tagamaks sissetulekut kui uut töökohta pole kohe võimalik leida. kuivõrd uus töökoht juba ootab lainekest, uks pärani, siis võiks ta ju kirjutada avalduse (ehkki tegelikult on see ju ammu avalikult teada ja seega peaks olema automaatselt hüvitis välistatud!), et uus koht olemas jne. igatahes on jabur olukord, kui avalduse peab kirjutama hüvitisest loobumiseks, mitte hüvitise saamiseks. siis võiks ju nt invaliidid ka sama süsteemi järgi automaatselt oma toetust saada, ja avalduse kirjutada siis, kui tervis korda saab ;-)
Tamp20. september 2018, 13:47
Randjärve võib tampida küll, sest hüvitist võimaldava seaduse mõte on kaitsta riigikogu liiget, kel ei ole pärast rahva teenimist töökohta. Randjärvel on kõrgepalgaline töökoht ootamas ja temal poleks vaja seda garantiid kasutada. Mingil seletamatul põhjusel ta siiski kinnitas, et võtab maksumaksjatelt kogutud raha vastu.
Olemas20. september 2018, 14:04
No kui Laine oleks aus, siis alustaks tööd veebruaris oma uuel tööpostil!
jah20. september 2018, 12:50
parem oleks kui nad ei avaldakskui palju riigikogulased tegelikult teenivad,see on koik nii ebameeldiv kuulata.Meie riigikogu on ju kunagi teinud omale teised seadused kui need mis kehtivad lihtrahva jaoks,nad on riik riigis ,see on kogu aeg nii olnud ja nii ka jääb,sest pidevalt hädaldavad ,et nendele makstakse vähe.Ja kui riigikogust lahkuvad ,pole veel kuulda olnud,et möni läheb ka kusagile tootvale tööle ,et Eesti riiki aidata,ikka leitakse möni soe koht ,kus jälle raha ja suured huvitised ja nii edasi,Vahel toesti kurvaks teeb ,kui pead oma pisku sissetulekuga elama ja toimetulema,aga see on kord nii ja ega see muutu.
PEAraamatupidaja 20. september 2018, 12:50
See mis siin Eestis toimub ei ole ma veel kuskil mujal riikides näinud, viiendik inimesi elavad vaesuse piiril ,keskmised palgad statistliselt on enamusel alla 1000 euro ja nüüd siis makstakse mingile nupuvajutaja rahva raha eest muidudusööjatele kolosaalseid summasid mis ei mahu ühegi normaalse inimese mõistusesse !!!
naine20. september 2018, 12:48
Väga õige ja hästi kirjutatud artikkel. Aitäh, Neeme!
Nõuame nimesid20. september 2018, 12:48
...kes on need hüvitised välja mõelnud? Kas jälle ülimenuka riigi menukate reformide käigus?
Eino Taruk20. september 2018, 12:47
"Kas meie riik on ka muutunud selliseks eliidi äriliseks projektiks"
Aga ongi. Sama orkester, ainult istuvad ümber. Mänguoskus ei loe, iga instrumendi peal kägistatakse ja vilistatakse midagi jubedalt, välja tulevad skandaalid, äpardused ja veidrad aktsiisid...
loogiline20. september 2018, 13:09
Eesti Vabariik on paljudele kahjuks ainult isikliku rikastumise projekt.
rein20. september 2018, 12:46
jah, see on kuidagi rusuv, kui pead makse maksma ei tea kuhu või ei tea, millise broileri toetuseks
20. september 2018, 12:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nojah20. september 2018, 13:20
paraku on nii, et vali, keda valid, ikka saad sama puugiparve, kes täis ei saa ja lõhki ei lähe. kurja juureks on nimekirjade valimine. m.o.t.t.
vana ja tark20. september 2018, 12:34
mis seal õudset?! see ju õiglane tasu eluaegse kahjustuse eest...
jube õudne20. september 2018, 12:42
Tahaks teada kas ka lugupeetud tööandjad on kunagi kellegi üle kullanud lahkumishüvitisega.Kas keegi teab?
Kuulsime äsja20. september 2018, 19:04
Et suure rahapesu korraldanud pangajuht saab 2 miljonit lahkumishüvitiseks
Neeme. riigilt kogujalt, so.o. riigikassa lüpsjalt20. september 2018, 12:32
ootate isamaalisust, eetikat ja aateid !!!!
Seal on A ja O ainult raha. Money.Denga .
Aitäh20. september 2018, 12:29
irw20. september 2018, 15:50
tundub, et Neeme järgmine samm on poliitikuks hakkamine ja mõnda parteisse astumine...aga ilmselt mitte oravajõuku:)
Just nii20. september 2018, 18:20
Just nii20. september 2018, 18:20
Just nii20. september 2018, 18:20
mis õudset saab olla,kui ausad ja töööööd rügavad krabajad ja nupulevajutajad natuke raha saavad20. september 2018, 12:20
kajakene võtab abilisi 10 , need hakkavad tema eest tööd tegema. kajakene ise otsustab .
Selles paigas peaks olema mitte 101 .vaid 101000 Genosset kui rahvaarvu silmas pidada
Ida20. september 2018, 12:13
ikka imestaja20. september 2018, 14:32
Eks siis lükkub edasi ka proua Laine töötamine Rae vallavolikogu esimehena...
eestlane20. september 2018, 12:00
Uskumatu ,ja inimesel pole häbi seda vastu võtta.Pole kuulnud,et tal mingeid teeneid oleks eesti rahva ees..Äkki loovutaks selle raha jõulutunnelisse!
20. september 2018, 13:02
pean just silmas ---kas HÄBI ei ole seda raha vastu võtta ...ja mille eest !
pakkun-20. september 2018, 13:40
las maksab sellest summast maksud ja, mis alles jääb, annetab Toivo Tänavsuu vähiravifondile! Annab eeskuju "rahvateenijatele".
jõulukennel20. september 2018, 23:00
siis jääks ju riigikogulastel palgaks rohkem...